یکشنبه ۲۷ خردادساعت ۱۷:۱۶Jun 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای بسیج 27 آبان 1398 - basijnews.ir

بسیج 25 فروردین 1393 بسیج 22 دی 1394 بسیج 26 فروردین 1395 بسیج 13 خرداد 1396 بسیج 27 فروردین 1397 بسیج 22 فروردین 1398 بسیج 26 اردیبهشت 1398 بسیج 20 خرداد 1398 بسیج 28 تیر 1398 بسیج 23 مرداد 1398 بسیج 15 شهریور 1398 بسیج 30 مهر 1398 بسیج 30 آذر 1398 بسیج 30 دی 1398 بسیج 1 بهمن 1398 بسیج 2 اسفند 1398 بسیج 1 آبان 1398 بسیج 2 آبان 1398 بسیج 3 آبان 1398 بسیج 4 آبان 1398 بسیج 5 آبان 1398 بسیج 6 آبان 1398 بسیج 7 آبان 1398 بسیج 8 آبان 1398 بسیج 9 آبان 1398 بسیج 10 آبان 1398 بسیج 11 آبان 1398 بسیج 12 آبان 1398 بسیج 13 آبان 1398 بسیج 14 آبان 1398 بسیج 15 آبان 1398 بسیج 16 آبان 1398 بسیج 17 آبان 1398 بسیج 18 آبان 1398 بسیج 19 آبان 1398 بسیج 20 آبان 1398 بسیج 21 آبان 1398 بسیج 22 آبان 1398 بسیج 23 آبان 1398 بسیج 24 آبان 1398 بسیج 25 آبان 1398 بسیج 26 آبان 1398 بسیج 27 آبان 1398 بسیج 28 آبان 1398 بسیج 29 آبان 1398 بسیج 30 آبان 1398 
بسیج   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۰۰:۲۱    
جشنواره استانی شعر با محوریت حجاب و عفاف و صلح و دوستی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در آذرماه امسال و در دو بخش آزاد و دانشجویی برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۰۷:۳۶    
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان گفت:بسیج در مقابل تمام زورگویی های غرب ایستاده است و دامنه جغرافیایی بسیج تا کشورهای عراق، یمن ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۵:۳۶    
نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار کتابداران استان گفت: مساجد و حسینیه ها فضا و امکانات بسیار مطلوبی برای توسعه کتابخانه ها دارند و اینکار به مدیریت هزینه ها نیز کمک می کند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۲:۵۱    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بندر بوشهر در دیدار مدیرکل و مسئولین بهزیستی این استان بر ضرورت استانداردسازی زیرساخت های حوزه استفاده معلولان تأکید کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۲:۰۱    
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان مرکزی با بیان اینکه امروز کار فرهنگی در دانشگاه ها باید با محوریت دفاع مقدس و شهدا باشد چراکه در جنگ فرهنگی یکی از محورهای مهم پرداختن به این ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۲:۰۱    
فرمانده سپاه روح الله با تأکید بر اینکه امروز دشمن به طور هدفمندی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی وارد میدان شده است گفت: نیاز است که از الگوهای برتری که داریم برای عبور از این مسیر استفاده کنیم
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۰:۴۶    
آیت الله خامنه ای درباره طرح ریزی دشمن برای التهاب آفرینی در کشورمان فرمودند: اینکه اینها گفتند در سال 97 ما چنین میکنیم، چنان میکنیم ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۰:۲۱    
معاون هماهنگ سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد بسیجی را محور خدمت دانست و گفت: خدمت مبتنی بر جهاد و روحیه جهادی به گونه ای که هر جا لازم باشد در سخت ترین شرایط بسیج حضور پیدا می کند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۰:۱۱    
بسیج دانشجویی دانشگاه تهران تاکید کرد که دولتمردان باید ضمن حفظ امنیت، توجه ویژه به جلوگیری از افزایش قیمت ها را در راس اقدامات فوری خود قرار دهند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۰۹:۵۱    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود از اجرای بیش از 350 برنامه در گرامیداشت چهل سالگی بسیج در شهرستان شاهرود بر داد و گفت: از این تعداد 75 برنامه شاخص اجرا خواهد شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۰۹:۴۶    
دبیرکنگره شهدای استان البرز گفت: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده امسال کنگره ی3000 شهید بسیجی این استان برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۰۹:۳۶    
فرمانده سپاه ناحیه عجب شیر گفت: نخستین محموله کمک های مردم این شهرستان به مناطق زلزله زده میانه و سراب ارسال شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۷ - ۱۶:۰۰    
نخستین مسابقه عکس ما رایت الا جمیلا در مراغه با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۷ - ۱۵:۵۵    
به همت پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز، 150 نفر از لیدرهای مخل امنیت شناسایی و دستگیر شدند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۷ - ۱۵:۰۰    
رئیس قوه قضاییه اقناع افکار عمومی و اجماع نخبگانی را مقدمه ضروری اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت برشمرد و با تأکید بر اینکه صف مردم از اخلالگران جداست،از مسئولان ذی ربط خواست به تبیین ابعاد طرح بپردازند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۷ - ۱۴:۵۵    
سپاه پاسداران در بیانیه ای از تیزهوشی و بصیرت مردم در جداسازی مطالبات و صف اعتراض از اغتشاشگران قدردانی و بر لزوم تلاش همه قوا در پاسخ گویی به مطالبات بحق مردمی تاکید کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۷ - ۱۴:۵۰    
حجت الاسلام والمسلمین سرلک گفت: امروز زندگی پیامبر اکرم (صل الله علیه وآله وسلم) وائمه معصومین (علیه السلام) باید چراغ راه همگان باشد وهمواره می بایست سیره معصومین صلوات الله علیهم را در زندگی پیاده ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۷ - ۱۴:۴۵    
نماینده ولی فقیه استان مازندران با بیان اینکه سرمای زودرس امسال به خانواده های سیل زده لطمات جبران ناپذیری را وارد خواهد کرد، گفت:مسئولان کمک و خدمات امداد رسانی به مردم آسیب دیده را سرعت ببخشند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۷ - ۱۴:۴۵    
جانشین فرمانده سپاه جویبار با بیان اینکه بسیج به دلیل حضور در خط مقدم همواره از سوی معاندان نظام مورد هجمه و حمله قرار میگیرد ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۷ - ۱۴:۲۵    
مردم زنجان در حرکتی خودجوش امروز در حمایت از مواضع رهبر معظم انقلاب و محکومیت فتنه اشرار به خیابانها خواهند آمد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۷ - ۱۲:۳۱    
مسئول قرارگاه مجازی سپاه ناحیه رزن با تأکید بر ضرورت افزایش سواد رسانه ای در جامعه گفت: سواد رسانه ای باعث می شود قدرت تحلیل و درک درستی از واقعیت ها را داشته باشیم.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۷ - ۱۲:۲۱    
سردار سلیمانی در نشست خبری که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد به تشریح برنامه ها و اقداماتی که برای هفته بسیج در نظر گرفته شده است، پرداخت.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۷ - ۱۱:۵۶    
نخستین دوره مسابقه علمی طلاب به همت معاونت علمی و بسیج مدرسه علمیه معصومیه قم سه شنبه و چهارشنبه پنجم و ششم آذرماه برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۷ - ۱۱:۵۱    
فرمانده سپاه عجب شیر تبعیت از رهبری را خنثی کننده همه توطئه های دشمن عنوان کرد و افزود: ضروری است انگیزه و اهداف بسیج در افکار عمومی و جامعه همچان پایدار مانده و ضمن تقویت، گسترش یابد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۷ - ۱۱:۴۱    
کارگاه آموزشی نقاشی خط با حضور استادعظیم فلاح خوشنویس برجسته ی ایران و حضورعلاقمندان وخوشنویسان زنجانی در فرهنگسرای حضرت امام خمینی(ره)سالن یادگار این شهربرگزارشد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۷ - ۱۱:۰۱    
از ابتدای سال جاری تا کنون پایش و عارضه یابی بیش از 50 واحد صنعتی توسط گروه های جهادی بسیج مهندسین صنعتی استان قم انجام گرفت.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۷ - ۱۱:۰۱    
در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گیلان رفع موانع تولید در 8 واحد صنعتی با مصوباتی در بخش های بانکی، تامین اجتماعی و امور مالیاتی صورت گرفت.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۷ - ۱۰:۵۶    
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی اظهارداشت: تجلیل و تکریم شهدا، ایثارگران و خانواده های آن ها وظیفه دینی و انقلابی ماست.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۷ - ۱۰:۳۱    
اضافه کردن گردو به رژیم غذایی، تنوع باکتری ها در روده را افزایش می دهد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۷ - ۱۰:۳۱    
طی دو روز گذشته اگرچه اشرار و اراذل اجاره ای خسارت هایی به بار آورده اند ولی ایران اسلامی و فرزندان امام خمینی و امام خامنه ای بارها نشان داده اند بیدی نیستند که با این بادها بلرزند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۷ - ۱۰:۳۱    
یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی گفت: بی اشتهایی در افراد باید جدی گرفته شود، زیرا طیف وسیعی از بیماری ها باعث بی اشتهایی می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۷ - ۱۰:۳۱    
بانک مرکزی اعلام کرده که از اول دی اجرای سیاست رمز پویا برای حساب های بانکی را اجرا می کند؛ اما همین الزام در کنار عدم اطلاع کافی مردم از این فرآیند،بستر مناسبی برای سودجویان فراهم کرده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۷ - ۱۰:۲۶    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی اظهارات نژاد پرستانه ای را علیه اعراب مطرح کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۷ - ۱۰:۲۶    
رسانه صهیونیستی یدیعوت آحرونوت در مقاله ای نوشته دونالد ترامپ از بنیامین نتانیاهو در پی ناکامی در تشکیل کابینه رژیم صهیونیستی پس از انتخابات پارلمانی ماه آوریل ناامید، متعجب و عصبانی است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۷ - ۱۰:۲۶    
یک فوق تخصص نوزادان، با اشاره به عوارض زایمان های زودرس، گفت: میزان خطر مرگ و میر و ناتوانی نوزاد با کاهش سن حاملگی افزایش می یابد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۷ - ۱۰:۲۶    
با نگاهی به لیست پرفروش های دنیا از سال 2011 تا 2019، می بینیم ذائقه مردم از سمت کتاب های داستان و ادبیات به کتاب هایی با محتوای خاطره و سیاست عوض شده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۷ - ۱۰:۲۱    
آیت الله تحریری،گفت: پیامبر(ص) بر همه انبیا برتری دارند اما آخر همه مبعوث شدند زیرا سیر تاریخی بشر باید ظرفیت و تحمل داشته باشد که بتواند معارف او را بفهمد و تا حدی هم با آن همراهی کند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۷ - ۱۰:۲۱    
آواربرداری و ساخت اتاقک های اسکان موقت در مناطق زلزله زده استان با سرعت در حال انجام است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۷ - ۱۰:۲۱    
هیچ بنده ای برایم چهار چیز را تضمین نمی کند، مگر این که او را به بهشت در می آورم: زبان فرو بندد و آن را جز بدانچه به وی مربوط است، نگشاید؛ دل خویش را از وسواس حفظ کند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۷ - ۱۰:۱۶    
مسئول جامعه بسیج زنان شهرستان های رزن و درگزین گفت: هفته وحدت و ولادت پیامبر اکرم(ص) تولد تمام خوبی های جهان و هفته مهربانی و محبت مسلمین است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۷ - ۱۰:۰۱    
بعد از آنکه برخی اعضای دولت و مسئولان کشور ازضرورت اقدام سریع برای اجرای وعده های حمایتی تأکید کردند و روز گذشته شاهد بازگشت نسبی آرامش به کشور بودیم،چند تن از مقامات آمریکایی از آشوبگران حمایت کردند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۷ - ۰۹:۵۶    
روزنامه شرق در مورد FATF گزارشی نوشته و به نقل از غلامرضا انصاری آورده است: اگر ما این سد را رد نکنیم، مانند تیر خلاص به سیستم بانکی کشور است که به علت تحریم ها به شدت آسیب دیده است .
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۷ - ۰۹:۵۱    
یارو از رفیقش پرسید؛ چرا به من میگن احمق بی شعور؟ رفیقش یک کاسه مسی و یک قاشق آورد و با قاشق به کاسه زد. یارو پرسید؛ کیه دَر میزنه؟ رفیقش گفت؛ واسه همینه که بهت میگن احمق.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۷ - ۰۹:۴۶    
به مناسبت چهلمین سالگرد هفته بسیج نماهنگی توسط سازمان بسیج هنرمندان ساخته خواهد شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۷ - ۰۹:۴۶    
به مناسبت چهلمین سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، نمایشگاه "مشق مناجات شهدا" برگزار می گردد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۷ - ۰۹:۳۶    
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری گفت: یکی از شاکله ها و شاخصه های مهم سپاه معنویت است که بدون آن هر نهاد انقلابی بی هویت می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۷ - ۰۹:۲۶    
معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در نشست هماهنگی برنامه های گرامیداشت چهل سالگی بسیج با مدیرکل و معاونین صدا و سیمای مرکز بوشهر گفت ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۷ - ۰۹:۲۱    
جانشین فرمانده سپاه خلخال گفت: بیش از یک صد برنامه متنوع در هفته بسیج در پایگاه های مقاومت و حوزه های بسیج در مرکز شهرستان و بخش های شاهرود و خورش رستم اجرا خواهد شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۷ - ۰۹:۰۶    
اولین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج همزمان با آغاز هفته بسیج در سیستان و بلوچستان برگزار می شود.