جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۱:۳۱Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای بسیج 14 مهر 1399 - basijnews.ir

بسیج 25 فروردین 1393 بسیج 22 دی 1394 بسیج 26 فروردین 1395 بسیج 13 خرداد 1396 بسیج 27 فروردین 1397 بسیج 29 اسفند 1398 بسیج 31 فروردین 1399 بسیج 31 اردیبهشت 1399 بسیج 31 خرداد 1399 بسیج 31 تیر 1399 بسیج 31 مرداد 1399 بسیج 31 شهریور 1399 بسیج 30 آبان 1399 بسیج 30 آذر 1399 بسیج 1 دی 1399 بسیج 30 بهمن 1399 بسیج 30 اسفند 1399 بسیج 1 مهر 1399 بسیج 2 مهر 1399 بسیج 3 مهر 1399 بسیج 4 مهر 1399 بسیج 5 مهر 1399 بسیج 6 مهر 1399 بسیج 7 مهر 1399 بسیج 8 مهر 1399 بسیج 9 مهر 1399 بسیج 10 مهر 1399 بسیج 11 مهر 1399 بسیج 12 مهر 1399 بسیج 13 مهر 1399 بسیج 14 مهر 1399 بسیج 15 مهر 1399 بسیج 16 مهر 1399 بسیج 17 مهر 1399 بسیج 18 مهر 1399 بسیج 19 مهر 1399 بسیج 20 مهر 1399 بسیج 21 مهر 1399 بسیج 22 مهر 1399 بسیج 23 مهر 1399 بسیج 24 مهر 1399 بسیج 25 مهر 1399 بسیج 26 مهر 1399 بسیج 27 مهر 1399 بسیج 28 مهر 1399 بسیج 29 مهر 1399 بسیج 30 مهر 1399 
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۰۱:۰۳    
رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان سرخه از آغاز برداشت پیاز قرمز در شهرستان سرخه خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۲۱:۰۱    
مسئول سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد فراخوان دهمین دوره جشنواره سراسری ادبیات داستانی سازمان بسیج هنرمندان استان و شرایط شرکت در این جشنواره را اعلام کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۵:۵۹    
مدیر حرکت های جهادی سازمان بسیج سازندگی قم از فعالیت بیش از 350 گروه جهادی در این استان خبر داد و گفت: این گروه ها در عرصه های گوناگون همچون امور عمرانی، فرهنگی، اجتماعی، آموزشی و بهداشت می پردازند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۰:۳۰    
سرهنگ مهدی صادق پور درباره اقدامات بسیج سازندگی در ایام اربعین حسینی اظهار کرد: بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با محوریت مجمع جهادگران بسیج در سطح استان اقدام به راه اندازی پویش بزرگ ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۰۰:۲۷    
رئیس شرکت خدمات بازرگانی دولتی بوکان با بیان اینکه روزانه 60 تُن آرد در این شهرستان به نان تبدیل می شود، گفت: مشکلی برای تامین آرد مورد نیاز این شهرستان وجود ندارد و آرد مورد نیاز ذخیره شده است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۰۹:۱۹    
در پایان سفر نماینده ولی فقیه در هرمزگان به کشور سوریه و بازدید از عتبات مقدسه با عقد تفاهم نامه ای این استان معین بازسازی حرم حضرت زینب(س) شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۰۹:۰۳    
حجت الاسلام موسوی گفت:بانک های عامل استان باید تا یک هفته آتی نشستی با طرف های حساب خود برگزار کنند و بررسی برای ارایه راهکارهای مناسب درخصوص فعال سازی 25 واحد تملک شده از سوی بانک ها صورت بگیرد .
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۱۸ - ۱۵:۴۴    
فعالیت های کمیته فرهنگی ستاد اربعین حسینی قزوین و حوزه علمیه قزوین در زندان مرکزی قزوین 1010/گ30/ب
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۱۷ - ۱۲:۳۹    
مسئول انجمن اهل قلم شاهرود گفت: کتاب ما با گردآوری 22 داستان کوتاه زیر نظر این انجمن و با حمایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود از سوی انتشارات آوای چلچله چاپ شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۱۷ - ۱۰:۳۰    
امام جمعه آران و بیدگل بمناسبت هفته نیروی انتظامی به پاس قدردانی از این نیروی خدوم پیامی منتشر کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۷:۵۷    
گام بلند شهرستان خوی در تشخیص بیماری کرونا با افتتاح اولین آزمایشگاه تشخیص بیماری کرونا و بهره برداری از دستگاه سی تی اسکن برداشته شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۵:۱۹    
حجت الاسلام اسماعیل نیا گفت: مطالب و دعاهای صحیفه سجادیه به همراه شرح آن در قالب نرم افزار تولید و در اختیار حوزویان و دانشگاهیان قرار گیرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۳:۳۰    
امیری مسئول بسیج مهندسین صنعت استان کرمانشاه از برگزاری رزمایش ضدعفونی کردن مدارس کرمانشاه توسط سپاه خبر داد و گفت ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۳:۱۱    
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با تاکید بر آمادگی کامل نیرو های نظامی برای حفظ و حراست از مرز های جمهوری اسلامی ایران گفت: حضور بیگانگان در مناقشه قره باغ نگران کننده هست.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۱:۴۴    
مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین، تعمیرات فصلی شبکه گازرسانی را از اولویت های این شرکت برای گازرسانی پایدار برای گذر از فصل سرما دانست.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۱:۳۲    
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس گفت: در ادامه "پویش بزرگ هم کلاسی مهربان" 7 هزار بسته نوشت افزار و لوازم التحریر شامل کیف، خودکار، دفتر، مداد و .. ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۰:۲۹    
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین از جریمه 400 میلیون ریالی قاچاقچی سیگار خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۰۹:۲۵    
قاعدتاً آقای بایدن باید سیاست فشار حداکثری را با ساختاری شبیه به برجام یا خود برجام عوض کنند اما او به این راحتی به برجام بر نمی گردد بلکه این بار به دنبال امتیازات بیشتر در حوزه منطقه ای و موشکی است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۰۲:۳۰    
آیت الله سلیمانی مدیریت امروز کشور را مرهون نظام و تفکر بسیجی دانست و گفت: امروز تفکر بسیجی در مجموعه نیروی مقاومت بسیج سپاه، تنها سرمایه نجات کشور است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۹:۳۰    
بیمارستان الزهرا(س) اصفهان این روزها به عنوان مرکز اصلی درمان بیماران کرونایی در روزهای قرمز استان اصفهان، روزهای شلوغی را پشت سر می گذارد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۸:۵۰    
علی اکبر ولایتی گفت: ما کاملاً نگران سرنوشت آذربایجان هستیم و معتقدیم تمامیت ارضی آن باید حفظ و مناطق اشغالی اش تخلیه شود ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۳:۴۹    
ضرورت تهیه شناسنامه ترافیکی برای شهر بسطام در نشست مدیریت شهری مورد بررسی قرار گرفت.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۲:۵۵    
پس از 37 سال انتظار بالاخره پیکر شهید لال بخش شهلی بر شناسایی شد،شهید لال بخش شهلی بر از شهدای جنگ تحمیلی است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۲:۳۳    
حجت الاسلام والمسلمین قاسمی امام جمعه شهرستان با توجه به نزدیکی 13 آبان و شرایط بیماری کرونا گفت: دشمن جنگ فرهنگی را علیه ما راه انداخته است ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۲:۲۷    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت: نیمه نخست امسال 25 طرح با حجم سرمایه گذاری6 هزار میلیارد ریال در بخش گردشگری این استان مجوز دریافت کرده است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۲:۰۳    
نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس در دیدار با مدیریت و کارکنان شبکه بهداشت و درمان آق قلا،حفاظت از سلامت جسم و روح مردم را از وظایف حوزه بهداشت و درمان کشور دانست.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۲:۰۲    
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان در اطلاعیه ای مردم استان کردستان را به قرائت خانوادگی زیارت اربعین به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی فراخواند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۱:۵۶    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: تردد در مرزها همچنان همانند گذشته ادامه دارد و وضعیت مرز بیله سوار عادی است و یکی از اهداف این سفر این بود که تحولات اخیر در منطقه قره باغ بررسی شود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۱:۲۸    
مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری قزوین گفت: دوره های آموزش تخصصی حقوق کودک به مناسبت هفته ملی کودک به شکل مجازی در قزوین برای متقاضیان برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۱:۲۷    
اربعین دیگری دارد از راه می رسد و شیعیان منتظر بودند در صحن و سرای اباعبدالله الحسین(ع)بار دیگر به ندای هل من ناصر ینصرنی حسین(ع)لبیک بگویند اما کرونا حسرت دیدار را بر دل عاشقان خاندان عصمت و طهارت ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۱:۲۶    
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: استان اردبیل میزبان تیم ملی هاکی برای تمرینات جام جهانی بلژیک است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۱:۲۶    
امنیت کامل در مرزهای استان حاکم است و مردم زندگی عادی خود را انجام می دهند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۱:۲۵    
باقری کنی گفت: اسامی 46 نفر از مقامات آمریکایی برای تعقیب قضایی در اختیار دادستان تهران است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۱:۲۵    
سازمان بسیج هنرمندان سپاه تهران بزرگ در شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت، عنوان برتر را به خود اختصاص داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۱:۲۰    
رئیس سازمان قضایی نیرو های مسلح درباره آخرین جزئیات رسیدگی به پرونده سقوط هواپیمای اوکراینی توضیحاتی داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۱:۱۱    
دامپزشکی تضمین کننده سلامت غذای مردم از مزرعه تا سفره است و اگر سلامت دام و طیور به لحاظ بهداشتی تضمین نشود می تواند سلامت مردم را تهدید کنند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۱:۰۰    
استاندار اصفهان گفت: ضرورت هماهنگی و همدلی بیشتر در خصوص کرونا بین فرمانداران لازم است چراکه شرایط این استان به لحاظ شیوع کرونا خوب نیست.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۰:۳۲    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر در خانه ماندن و زیارت اربعین خواندن گفت ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۰:۳۰    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از فوت یک آتش نشان حین اجرای مانور عملیاتی امداد و نجات خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۰:۳۰    
طبق مصوبه ستاد کرونا استان و با توجه به محدودیت های اعمالی که با تأیید ستاد ملی انجام شده است، امسال هیچ برنامه عزاداری عمومی در قالب های مختلف جاماندگان اربعین و مراسم های عمومی ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۰:۲۷    
ایلام-پروژه آبرسانی به 150 هکتار از اراضی شهرستان ملکشاهی ایلام از طریق ویدئوکنفرانس با رئیس جمهوری افتتاح شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۰:۱۷    
مدیر ستاد فهما استان البرز با اشاره به اهمیت اربعین حسینی و گرامیداشت این روز گفت: مناسک اربعین حسینی با محوریت محرومیت زدایی در قالب فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۰:۱۷    
رئیس سازمان بسیج رسانه البرز با اعلام خبر برپایی نخستین دوره مشترک آموزش سواد رسانه ویژه اصحاب رسانه و مداحان گفت: اصحاب رسانه و مداحان به عنوان مهمترین پل ارتباطی با مردم هستند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۰:۰۲    
معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج گفت: صنوفی که مشمول محدودیت فعالیت ها نیستند باید برابر ضوابط بهداشتی به مردم خدمت ارایه دهند و در صورت مشاهده هر گونه بی مبالاتی نسبت به پلمب واحد متخلف ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۰۹:۵۵    
مدیر مسئول روزنامه کیهان با اشاره به خواسته هایس دشمنان که از سوی برخی افراد و جریانات سیاسی مطرح می شود، نوشت: آیا وقت آن نرسیده است که موش ها را از انبار گندم نظام بیرون کنیم؟
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۰۹:۴۳    
سرهنگ عبدالمالکی از دستگیری 13 نفر فروشنده و توزیع کننده مواد مخدر در اجرای طرح های ارتقای امنیت اجتماعی در سطح شهرستان های تابعه خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۰۹:۱۲    
نماینده مردم دشتستان در مجلس با تاکید بر توجه به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم گفت: حل مسئله معیشت، گرانی، بیکاری و افزایش اشتغال در اولویت قرار دارد و زمان مجلس و نمایندگان باید صرف حل این مسائل شود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۰۹:۰۰    
ترحمی گفت: مقابله با ویروس کرونا نیازمند یک عزم و مسئولیت اجتماعی است که همه برای شکست این ویروس منحوس به صحنه بیایند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۰۸:۵۸    
جلسه مشترک هماهنگی و هم افزائی نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مجمع بسیجیان استان زنجان با عنوان "طرح شهید مدرس"با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف)این استان برگزار ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۰۸:۵۷    
رییس سازمان بسیج سازندگی گفت: این سازمان سالانه هشت هزار طرح محرومیت زدایی را در مناطق محروم و روستاهای کشور با همکاری دستگاه های اجرایی به سرانجام می رساند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۰۸:۵۷    
استاندار ایلام در مراسم افتتاح پروژه آبرسانی روستای ملک آباد شهرستان ملکشاهی گفت: اجرای طرح احیا و بازسازی قنوات بیش از سه هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان را آبی می کند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۰۸:۵۷    
پروژه آبرسانی به 150 هکتار از زمین های کشاورزی و اراضی شیب دار روستای ملک آباد شهرستان ملکشاهی در ارتباط تصویری با رئیس جمهوری به صورت زنده افتتاح و به بهره برداری رسید.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۰۸:۴۵    
فعال فرهنگی گفت: مراسم پیاده روی اربعین صرف یک زیارت ساده نیست و یک جریانی است که از قبل آن می تواند به آن تمدن اسلامی خیلی کمک کند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۰۸:۴۵    
آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان یزد با تأکید بر ضرورت رعایت دستورالعمل های بهداشتی گفت: برای قدردانی از کادر درمان پروتکل ها را رعایت کنیم.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۰۸:۲۸    
فرماندهان نظامی ایران با توجه به تجربه تلخ دوران جنگ تحمیلی با امیدواری از رهبری برای واردات موشک کسب تکلیف کردند که ایشان دراین خصوص مخالفت کردند و دستور دادند که برنامه توسعه موشکی خودمان که در ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۰۸:۲۸    
مدیرکل هواشناسی خوزستان از کاهش چند درجه ای دما تا پایان هفته در استان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۰۸:۲۸    
نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: خیلی از اقدامات و خدمات نیاز به پول و منابع ندارد بلکه باید خوب مدیریت شود، از طرفی مسؤولان هم باید توجه ویژه و بیشتری نسبت به مردم داشته باشند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۰۸:۲۸    
فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری سرکرده باند سارقان منزل که در یزد اقدام به سرقت کرده بودند به دست پلیس آگاهی بهبهان خبر داد .
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۰۸:۲۸    
9 عامل تیراندازی در شهرستان دزفول دستگیر شدند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۰۸:۲۸    
تا پایان امسال 100 مسجد، 10 خانه بهداشت و بیش از 5000 واحد مسکونی توسط بنیاد برکت در خوزستان افتتاح می شود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۰۸:۲۸    
طبق ارزیابی ها، وضعیت خوبی در مدارس در خصوص رعایت ضوابط بهداشتی وجود ندارد .
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۰۸:۲۸    
استاندار خوزستان گفت: تا سال آینده 70 درصد از طرح های مشارکتی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) و دولت در استان خوزستان به بهره برداری می رسد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۰۸:۲۸    
با حضور دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران یک باب منزل مادر شهید و 2 و نیم کیلومتر خط لوله آبرسانی در روستای فافر بخش سوسن افتتاح شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۰۸:۲۸    
ویژه برنامه موکب با موضوع تبیین فلسفه و اهمیت زیارت اربعین، ویژه برنامه نوحه و روضه و برنامه صوت الحسین(ع) از جمله برنامه های صدا و سیمای خوزستان به مناسبت اربعین حسینی هستند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۰۷:۵۸    
اعضای هیئت رزمندگان اسلام قم با سردار فتوحی جانشین لشکر 17 امام علی بن ابی طالب (ع) در دوران دفاع مقدس دیدار کردند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۰۰:۴۱    
فرمانده سپاه میانه از طرح های ساختمانی در دست ساخت برای زلزله زدگان آذرماه سال گذشته، بازدید کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۰۰:۲۸    
مدیر کل بنیاد مسکن استان زنجان گفت: احداث 2 هزار واحد مسکونی محرومین در زنجان در کمتر از یک سال آینده به بهره برداری می رسد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۰۰:۲۶    
معاون هماهنگ کننده فرمانده سپاه عاشورا با حضور در هلال احمر با مدیر عامل استان دیدار و پیرامون همکاری های متقابل به تبادل نظر و گفتگو پرداخت.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۰۰:۲۶    
مدیر کل کمیته امداد آذربایجان شرقی از اجرای طرح واره صنایع روستا دوست در این استان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۰۰:۲۶    
فرماندار خداآفرین از اصابت بیش از 10 گلوله دیگر به اطراف روستا های این شهرستان به دنبال ادامه درگیری بین جمهوری آذربایجان و ارمنستان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۲۳:۵۸    
نشست فرماندهان پیشگام بسیج دانش اموزی سپاه زرند با حضور ستوان یکم پاسدار علی رضا سعیدی فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش اموزی شهید فهمیده زرند ومربیان در محل این حوزه برگزار گردید.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۲۳:۳۳    
برگزیدگان شانزدهیمن دوره جشنواره فیلم مقاومت در استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی و تجلیل شدند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۲۲:۳۳    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان گفت: در حال حاضر جمعیتی حدود 70 هزار دانش آموز در آموزش و پرورش استان به موبایل و شبکه شاد دسترسی ندارند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۲۲:۳۳    
مسئول نمایندگی ولی فقیه در الیگودرز گفت: از مهمترین کارهای ائمه اطهار نجات بشریت یعنی تربیت دینی انسانها و بود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۲۲:۳۳    
در راستای طرح آجر به آجر ، با حضور مسئولان لرستان مدرسه روستای مزرعه غلامحسین افتتاح و مدرسه 6 کلاسه شهرستان الیگودرز کلنگ زنی شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۲۲:۳۳    
گشت مشترک بازرسی با حضور همرنگ رئیس تعزیرات حکومتی ؛مسئول بازرسی اصناف ؛ اداره صمت و دامپزشکی شهرستان ازنا از رستورانهای سطح شهر انجام شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۲۱:۲۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه صفا و صمیمیت کادر درمان کرونا را در دوره دفاع مقدس احساس کرده ام، گفت: برای مقابله با کرونا باید هم روند پیشگیری و هم اقتصاد درست اداره شود
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۲۱:۱۵    
روند صعودی قیمت ها در بازار طلا و سکه با افزایش قیمت ارز ادامه داشته است علاوه بر آن افزایش تقاضا در این بازار شیب صعودی قیمت ها را افزایش داده به نحوی که حتی در برخی از روزها با کاهش قیمت ارز ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۲۱:۱۳    
هفتمین دوره توانمندسازی گردان کوثر سپاه ناحیه شاهرود برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۲۰:۰۵    
دانش آموزان و معلمان در سراسر کشور برای استفاده از امکانات سامانه شاد با مشکلات زیادی درگیر هستند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۹:۵۷    
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی شعار محوری برنامه های اجرایی دهه پایانی ماه صفر این آستان مقدس را در پناه امام رضا(ع) اعلام کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۹:۵۵    
رئیس جمهور گفت: گاز رسانی و برق رسانی به روستا ها در انتهای این دولت به مراحل پایانی می رسد و آخرین قدم هایش است البته به استثنا یکی دو استان مثل سیستان و بلوچستان که در این آمار مدنظر نیست.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۹:۵۳    
سالگرد شهادت شهید همدانی با حضور نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس، مسئولین شهرستانی، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم در سالن ورزشی سپاه فامنین بارعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۹:۵۰    
وزیر کشور با اشاره به درگیری آذربایجان و ارمنستان گفت: برخی گلوله ها به صورت خمپاره و توپ به مناطقی از کشورمان اصابت کرده و خواستیم که کنترل کنند و چنانچه ادامه یابد تذکرات قوی تری خواهیم داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۹:۳۰    
هماهنگ کننده رسانه ای سابق در فیفا اعلام کرد: رئیس کنفدراسیون آسیا دستور فوری برای رسیدگی به شکایت باشگاه النصر عربستان از پرسپولیس را داده است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۹:۳۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: فردا جلسه سران قوا را داریم و به عنوان نماینده قوه مقننه در آن جلسه با توجه به این نظارت میدانی، مشکلات مربوط به مدیریت کرونا را مطرح خواهم کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۹:۱۰    
فارغ از راست و دروغ ماجرای کرونایی شدن ترامپ، سوال اساسی این است که بیماری او تا چه حد کارزار انتخاباتی 2020 را تحت الشعاع قرار داده و آیا این موضوع در شمار طرفداران او تاثیری داشته است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۹:۰۳    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: درصد قابل توجهی از جانباختگان حوادث جاده ای مربوط به عابران پیاده و موتورسیکلت سواران است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۹:۰۳    
امیرحسین بیاتی گفت:امروز بیش از هر زمانی نیاز است در مقابل دسیسه ها دشمنان به ویژه جریان تحریف که با وارونه جلوه دادن حقایق به میدان آمده است ایستادگی کرد تا شاهد موفقیت های روزافزون انقلاب اسلامی ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۹:۰۰    
جانشین فرماندهی قرارگاه سیدالشهدا(ع) با بیان اینکه شهید خیزاب یکی از نمونه های بارز آمادگی جوانان امروز برای جهاد است گفت: شهید خیزاب جوانی زرنگ، زیرک و پیگیر امور بود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۹:۰۰    
به همت بسیجیان پایگاه صدیقه طاهره سلام الله علیها حوزه مطهره ناحیه امام حسین علیه السلام نشست اجتماعی و روایتگری با حضور جانشین ناحیه امام حسین علیه السلام برگزار شد 0
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۹:۰۰    
به همت بسیجیان پایگاه نرجس خاتون حوزه مطهره ناحیه امام حسین علیه السلام در بستر فضای مجازی مسابقه تهیه انواع سالاد در بین بسیجیان برگزار کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۸:۵۸    
شبکه و تاسیسات توزیع برق محدوده بلوار امام رضا(ع) شهرستان سرخه، با اجرای طرح جهادی "رزمایش خدمت متعالی" اصلاح و بهسازی شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۸:۵۳    
نایب رییس شورای شهر سرخه گفت: یکی از دغدغه های من پیگیری مسائل و مشکلات مربوط به صنایع دستی بانوان شهر سرخه بود
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۸:۵۳    
خطبه حضرت زینب در شام یا خطبه حضرت زینب در مجلس یزید، به خطبه ای اشاره دارد که حضرت زینب(س) بعد از واقعه عاشورا، هنگامی که کاروان اسیران کربلا به مجلس یزید بن معاویه در شام برده شده بودند، بیان کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۸:۴۸    
مسئول پایگاه شهیده موسوی حوزه حضرت فاطمه الزهرا(س) شهرستان بهار گفت: شهدا با عزمی راسخ و شجاعتی وصف ناپذیر از جان خود برای رسیدن به اهداف والا و لبیک به رهبری گذشتند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۸:۴۳    
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در بسیج دانشجویی سمنان گفت: شهدا به جا معه، محله و کشور ما آبرو بخشیدند
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۸:۲۶    
شاعران و نویسندگان آذربایجان درباره مناقشه قره باغ با صدور بیانیه ای اعلام کردند: از سرایت آتش جنگ به مرزهای ایران پیشگیری کنید، هر گونه تجاوز و اشغالگری را محکوم می کنیم.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۸:۲۶    
فرمانده سپاه میانه سازمان دامپزشکی را یکی از سازمان های موثر در پیشبرد روند جهش تولید قلمداد کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۸:۱۸    
فرمانده حوزه حضرت معصومه (س) صالح آباد شهرستان بهار از تهیه و توزیع بسته های معیشتی، بهداشتی و کیف و لوازم التحریر در مجموع به ارزش 110 میلیون ریال در بین خانواده های نیازمند طی هفته دفاع مقدس خبر ...