جمعه ۱۱ خردادساعت ۱۵:۱۸May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای بسیج 3 بهمن 1399 - basijnews.ir

بسیج 25 فروردین 1393 بسیج 22 دی 1394 بسیج 26 فروردین 1395 بسیج 13 خرداد 1396 بسیج 27 فروردین 1397 بسیج 29 اسفند 1398 بسیج 31 فروردین 1399 بسیج 31 اردیبهشت 1399 بسیج 31 خرداد 1399 بسیج 31 تیر 1399 بسیج 31 مرداد 1399 بسیج 31 شهریور 1399 بسیج 30 مهر 1399 بسیج 30 آبان 1399 بسیج 30 آذر 1399 بسیج 1 دی 1399 بسیج 30 اسفند 1399 بسیج 1 بهمن 1399 بسیج 2 بهمن 1399 بسیج 3 بهمن 1399 بسیج 4 بهمن 1399 بسیج 5 بهمن 1399 بسیج 6 بهمن 1399 بسیج 7 بهمن 1399 بسیج 8 بهمن 1399 بسیج 9 بهمن 1399 بسیج 10 بهمن 1399 بسیج 11 بهمن 1399 بسیج 12 بهمن 1399 بسیج 13 بهمن 1399 بسیج 14 بهمن 1399 بسیج 15 بهمن 1399 بسیج 16 بهمن 1399 بسیج 17 بهمن 1399 بسیج 18 بهمن 1399 بسیج 19 بهمن 1399 بسیج 20 بهمن 1399 بسیج 21 بهمن 1399 بسیج 22 بهمن 1399 بسیج 23 بهمن 1399 بسیج 24 بهمن 1399 بسیج 25 بهمن 1399 بسیج 26 بهمن 1399 بسیج 27 بهمن 1399 بسیج 28 بهمن 1399 بسیج 29 بهمن 1399 بسیج 30 بهمن 1399 
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۲۳:۱۴    
نشست هم اندیشی سالانه شهردار، بخشدار و اعضای شورای اسلامی کهریزک با ائمه جماعات کهریزک برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۰۰:۱۵    
پایگاه اطلاع رسانی شهید سلیمانی کلیپ ویژه ایام الله در بیان شهید حاج قاسم سلیمانی و رهبر معظم انقلاب را منتشر کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۱۰:۰۴    
پایگاه اطلاع رسانی شهید سلیمانی کلیپ ویژه ایام الله در بیان شهید حاج قاسم سلیمانی و رهبر معظم انقلاب را منتشر کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۲۳:۱۷    
تبریز- معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری میانه گفت: ایام الله دهه مبارک فجر طلیعه پیروزی مستضعفان بر مستکبران، حاکمیت الهی و خاستگاه انقلاب مقدس اسلامی به عنوان سرآغاز حاکمیت ارزشهای معنوی است.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۲۲:۲۲    
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت:طرح جهادی و سلامت "شهید سلیمانی" با هم افزایی، انسجام و مشارکت کم نظیر همه دستگاه ها و نهادهای صاحب نقش در استان ایلام با اقبال و همکاری هموطنان عزیز ...
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۲۳:۰۰    
نهاوند- رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نهاوند گفت: با تلاش مستمر محیط بانان شهرستان نهاوند وسایل زنده گیری و دو سهره طلایی کشف و ضبط شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۳:۵۴    
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: انقلاب اسلامی با ایستادگی چهره واقعی استکبار جهانی را فروریخت.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۲:۴۲    
یکی از میراث های ترامپ برای امریکا تشدید دو قطبی عوام گرایی و خواص گرایی،تقویت روحیه افراطی ملی گرایی در مقابل منطقه گرایی ، تشدید دو قطبی سیاه پوستان و سفید پوستان است
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۲۳:۲۳    
مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام از احیای فرش راور کرمان با طرح های اشتغال زایی این بنیاد خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۸:۵۴    
امام جمعه دولت آباد برخوار با اشاره به اینکه آمریکا نمی داند برای جلوگیری از قدرتمند شدن ایران چکار بکنند، تصریح کرد: یکی از معماهای پیچیده برای آمریکایی ها، این است که در آن مانده اند.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۷:۲۳    
دبیر قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی فارس گفت: طبق منویات رهبر معظم انقلاب، در راه مبارزه با مفاسد و از بین بردن این هیولای چند سر، باز هم این جوانان را معتمد خودمان بدانیم و به آن ها اعتماد کنیم.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۳:۲۰    
پوستر منتشر شده در سایت رهبر معظم انقلاب که در آن وعده انتقام سخت از آمران به قتل سردار قاسم سلیمانی مورد تأکید قرار گرفته بازتاب گسترده ای در رسانه های دنیا داشت.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۲:۲۱    
امام جمعه رفسنجان گفت: با سابقه انگلیس و فرانسه و خون های آلوده می نمی توانیم اعتماد کنیم و مردم سالم خود را در اختیار آزمایشگاه های آنان قرار دهیم
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۱:۰۸    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت: با تلاش راهداران این استان 186 راه روستایی که به دلیل بارش برف سنگین بسته شده بود بازگشایی و تردد در آن برقرار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۰:۳۰    
همدان- فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: زندان، عاقبت سارق حرفه ای با کشف 12 فقره سرقت در ملایر شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۰:۰۰    
سردار افشار گفت: در عرصه مقابله با جنگ نرم آموزه های دینی بازدارنده است، در عرصه جنگ نرم اگر بخواهیم تحت تاثیر دشمن قرار نگیریم بایستی پایگاه های اعتقادی، دینی و بصیرت سیاسی را بالا ببریم.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۰۸:۵۳    
جهادگران همیشه در تمامی بحران ها از جمله شیوع بیماری کرونا در صحنه حضور موثری داشته اند و برای کمک به مردم از هیچ کوششی دریغ نکرده اند.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۰۸:۵۳    
مسئولان باید هر چه بیشتر در جهت حل مشکلات مردم تلاش و همت کنند.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۰۸:۴۰    
مرقد مطهر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدای کرمان هر روز میزبان جمع عشاق و دلدادگان است.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۰۸:۲۳    
استاندار خوزستان گفت: در جلسه ای حدود دو ماه پیش تصمیم گرفتیم بیش از 100 زمین چمن مصنوعی احداث نماییم که اعتبار آن 30 میلیارد تومان است و خوشبختانه این اعتبار تامین شد و مناقصه آن نیز برگزار شده است.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۰۸:۲۲    
امام جمعه سرعین گفت: وضعیت کنونی اقتصادی و معیشتی امروز، حاصل بی کفایتی و بی برنامگی مسئولان است و نباید به پای نظام نوشته شود.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۰۷:۲۴    
مدیرکل سازمان انتقال خون استان گفت: با توجه به کاهش بیماران کووید 19 در اصفهان، اهدای پلاسمای بهبودیافتگان از بیماری کرونا روزانه به 5 تا 6 واحد در روز رسیده است.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۰۶:۲۴    
امام جمعه یزد گفت: دبیر و مقاومت امام راحل، مثال زدنی بود و این مقاومت به حدی بود که در نهایت ناچار شدند فرودگاه را برای حضور ایشان در ایران باز کنند و امروز الگوی ما در مقاومت باید امام راحل باشد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۰۶:۰۹    
رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان خاتم از آغاز پروژه مرمت و ساماندهی 35 هکتار بافت تاریخی ترکان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۰۶:۰۹    
حجت الاسلام حاتمی با اشاره به افزایش شیوع ویروس کرونا، رعایت نکردن اصول و پروتکل های بهداشتی را حق الناس دانست و مردم را در نگاهداشت حقوق جامعه برای جلوگیری از این بیماری دعوت کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۰۶:۰۹    
حجت الاسلام حسینی: انقلاب ما اقتدار جهانی خود را با پرده برداری از چهره کریه شیطان بزرگ آمریکا به عنوان سردمدار استکبار جهانی نشان داد و تقابل اسلام آمریکائی با اسلام ناب محمّدی(ص) را بر جهانیان ...
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۰۶:۰۹    
مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد گفت: تا پایان سال 40 خانه ورزش روستاهایی که فاقد هر گونه فضای ورزشی هستند در استان یزد ساخته و افتتاح می شود.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۰۰:۵۳    
همایش بصیرتی آموزشی گردان کوثر 505 حضرت مریم (س) ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین (ع) شهریار برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۰۰:۳۵    
تبریز- رئیس اداره راه و حمل و نقل جاده ای هوراند گفت: راه 100 روستای این شهرستان که به علت بارش برف و کولاک شدید مسدود شده بود، بازگشایی شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۰۰:۳۵    
تبریز- مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری ارس گفت: به زودی دفتر این صندوق در پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی تاسیس می شود.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۰۰:۲۰    
تبریز- فرمانده سپاه مراغه گفت: با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) در سپاه مراغه 25 تن شکر غیر مجاز درشهرستان کشف و ضبط شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۲۳:۵۳    
بهره برداری از پروژه بزرگ احداث تقاطع غیر همسطح دوربرگردان طالب آباد بخش قلعه نو به همت اداره کل راهداری و حمل و نقل استان تهران است و هیچ ارتباطی به اداره راهداری ورامین و قرچک ندارد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۲۳:۵۳    
مدرسه خیرساز 14 کلاسه به نام "حمید تبرا و امیر ناصر تبرا "امروز سه شنبه سی ام دی ماه طی آئینی باحضور خانواده بانی احداث این آموزشگاه در شهرستان اسلامشهراستان تهران افتتاح شد .
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۲۳:۵۳    
طرح تامین روشنایی محور منتهی به ایستگاه مترو شهر کهریزک در بازه زمانی 2 روزه از سوی واحد تاسیسات به اجرا درآمد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۲۳:۵۳    
در راستای پیشگیری از وقوع بحران های طبیعی و طغیان رودخانه کن در محدوده شهر کهریزک، عملیات ایمن سازی دیواره رودخانه کن به اجرا درآمد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۲۳:۲۳    
خواهران خادم الشهدای حوزه یک حضرت فاطمه(س) ناحیه مقاومت بسیج شهریار با خانواده 12 شهید به صورت مجازی دیدار و گفت و گو کردند.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۲۳:۲۳    
کمیسیون ماده 100 به منظور رسیدگی به تخلفات ساختمانی با حضور نمایندگانی از وزارت کشور دادگستری و شورای شهر در شهرداری قلعه نو برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۲۳:۱۵    
شاهرود_ رئیس اداره کتابخانه های عمومی شاهرود گفت: طرح "کتاب در خانه" به منظور تشویق مردم به خانه در ماندن و پیشگیری از بیماری کرونا با تحویل کتاب در منازل اجرا شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۲۲:۵۳    
ایمنی راه ها مشکلات کمربندی دوم تهران، تقاطع غیر همسطح غنی آباد و نقاط حادثه خیز شهرری با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان حمل و نقل جاده ای در محل فرمانداری ری بررسی شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۲۲:۵۳    
مدیریت شهری منطقه 20 نسبت به رویکرد سیاست زده و تحت تاثیر زود هنگام ورود به مسایل انتخابات پیش رو از سوی شورایاران این منطقه انتقاد کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۲۲:۲۰    
نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: قرن 14 به آرامی در حالی تمام می شود که دوران داعیه داری لیبرال دمکراسی هم با افول آمریکا به پایان خود رسید.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۲۰:۵۲    
امام جمعه سلماس گفت: برخی مسئولان سلامت مردم را به مسائل سیاسی گره زده اند.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۲۰:۲۰    
حجت الاسلام منتظری گفت: پیام مهم این رزمایش ها این است که نسخه علاج مشکلات کشور در روحیه جهادی و مدیریت جهادی است .
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۲۰:۱۰    
یادواره پنج شهید از شهدای روستای شاهم آباد شهرستان انار با سخنرانی حجت الاسلام عسکری امام جمعه شهرستان رفسنجان برگزار شد
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۱۹:۵۲    
امام جمعه ارومیه گفت: انتخابات و اتفاقات اخیر در آمریکا نشان از افول قدرت آمریکا بوده و نباید مسئولان نظام و دولت در کلام نیز به دنبال مذاکره و برگشت به برجام باشند.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۱۹:۵۰    
حجت الاسلام والمسلمین محمدی شاهرودی با بیان برخی از ویژگی های شخصیتی حضرت فاطمه زهرا تاکید کرد اگر در جامعه ای انسان ها با شاخصه های فرهنگ فاطمی انس بگیرند، سعادت و کمال آن جامعه حتمی و قطعی است
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۱۸:۴۰    
شاهرود_شهردار شاهرود در بازدید از پروژه های عمرانی این شهر بر روند اجرای پروژه ها با توجه به برنامه ریزی انجام شده تاکید کرد و گفت: پروژه ها با جدیت و تلاش مستمر و شبانه روزی در حال انجام است.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۱۸:۴۰    
فرمانده سپاه ناحیه گرمسار با تأکید بر ضرورت جمع آوری آثار شهدای گرمسار و رزمندگان دفاع مقدس برای تألیف و انتشار کتاب عکس شهدا و رزمندگان دفاع مقدس استان سمنان گفت: این کتاب آماده چاپ است.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۱۸:۴۰    
شاهرود_ کمیسیون گردشگری دفتر نماینده مجلس شورای اسلامی شاهرود در راستای اجرایی شدن طرح قطار گردشگری شاهرود به استان مازندران و ساماندهی جنگل ابر با حضور مدیرکل میراث فرهنگی استان برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۱۸:۱۰    
اسدآباد- جلسه هیأت اندیشه ورز بسیج شهرستان اسدآباد در سالن جلسات سپاه ناحیه با حضور فرمانده، مسئول نمایندگی ولی فقیه و جانشین فرمانده سپاه ناحیه ...
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۱۸:۱۰    
رئیس جامعة المصطفی العالمیه تحریم آستان قدس رضوی را خلاف قوانین بین المللی و انسانی دانست و گفت: باید چهره های مذهبی جهان با موضع گیری به موقع مانع بدعت گذاری چنین تصمیماتی علیه نهاد های مذهبی شوند.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۱۷:۵۲    
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: جای خوشحالی است که بعد از مذاکره فراوان، توافقنامه جهت راه اندازی مرکز لجستیک خط آهن پارس آباد مغان در استان اردبیل امضاء شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۱۷:۵۰    
اسدآباد- فاطمه بگزاده نویسنده انقلابی شهرستان اسدآباد با اثر نامحرم در جشنواره فلسطین خوش درخشید.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۱۷:۲۴    
آیت الله لائینی با اشاره به اینکه طبق فرمایش مقام معظم رهبری شرط برگشت آمریکا به برجام باید لغو تحریم ها باشد، گفت: برگشتن آمریکا به برجام خطرآفرین است.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۱۷:۰۰    
همدان- امام جمعه همدان با بیان اینکه ممنوعیت واردات واکسن کرونا یک مسئله سیاسی نیست، گفت: واکسن آمریکایی در بسیاری از کشورهایی که مورد استفاده قرار گرفته با عوارض نامناسبی همراه بوده است.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۱۶:۵۰    
همدان- فرماندار شهرستان کبودراهنگ گفت: در دهه فجر امسال بیش از 75 طرح عمرانی و خدماتی و رفاهی در شهرستان کبودراهنگ به بهره برداری و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۱۶:۲۲    
فرماندار شهرستان اصلاندوز گفت : وضعیت آبی کرونایی شهرستان نتیجه اجرایی شدن طرح شهید سلیمانی است
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۱۶:۰۸    
آیت اله عابدینی در برنامه زنده تلویزیونی سروش آسمانی گفت: اگر صدایی برای عدالت بلند شد باید آن را تشویق کرده و نباید آن را خاموش کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۱۵:۴۰    
صحبت های گزینه تصدی وزارت خارجه آمریکا در دولت جدید این کشور در سنا پیرامون برنامه هایش نشان می دهد که رویکرد بایدن در سیاست خارجی تفاوت چندانی با رویکرد ترامپ نخواهد داشت.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۱۵:۳۵    
تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: ایران انقلابی بزرگ ترین چالش آمریکا است چراکه این ایران، ایرانی است که بعد از سه سال فشار بی سابقه ایستاده و تبدیل به ابر قدرت شده است.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۱۵:۳۵    
تبریز- امام جمعه مراغه گفت: امروز شاهد نا امنی در برخی کشورهای منطقه هستیم و در این روزها بیشتر از گذشته جای خالی سردار سلیمانی احساس می شود.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۱۵:۳۵    
تبریز- امام جمعه بناب گفت: تمام قدرت ها و ظالمان و ستمگران روی زمین که برای دنیا ستمگری می کردند، همه آن ها رو به افول هستند.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۱۵:۳۰    
همدان- رئیس مرکز بهداشت نهاوند از انجام 195 مورد بازرسی مشترک بسیج و هلال احمر در طرح شهید سلیمانی در شهرستان نهاوند خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۱۵:۱۰    
شاهرود_امام جمعه موقت شاهرود گفت: نباید خود را محتاج به بیگانگان نشان داده و رفع مشکلات کشور را به تغییرات دیگر کشور ها مرتبط کنیم.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۱۵:۱۰    
شاهرود_جلسه هیئت اندیشه ورز بسیج دانش آموزی حوزه کوثر شاهرود در راستای برنامه ریزی ایام الله دهه فجر برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۱۵:۱۰    
شاهرود_دبیر ستاد مدیریت بحران مدیریت شهری شاهرود از 36 مورد حادثه بر اثر طوفان شب گذشته خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۱۵:۱۰    
شاهرود_یادداشتی از شهید سر جدا، احمد قاسمیان از شهر بسطام مدتی قبل از عملیات بدر و در اول بهمن 1363 که توصیه ای برای امروز و فردای ما که عبرت گیریم.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۱۵:۱۰    
شاهرود_جلسه کلینیک تخصصی صنعت یار و میز خدمت تخصصی بسیج ادارات الحدید شاهرود در اداره زندان شاهرود برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۱۵:۱۰    
جلسه معارفه محسن ادهم بعنوان مسئول بسیج اصناف شهرستان سرخه در سپاه ناحیه شهرستان سرخه برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۱۵:۱۰    
کارگاه یکروزه توانمندی فرماندهان پایگاههای بسیج شهرستان سرخه در محل پایگاه حضرت سکینه سمنان برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۱۵:۱۰    
فرماندهان پایگاه های بسیج شهرستان سرخه از محله اسلامی سرداران شهید شهرستان سمنان بازدید کردند.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۱۵:۱۰    
سرهنگ مرتضی عبداللهی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سرخه همراه با کلیه فرماندهان پایگاه های شهرستان از کارگاه توانمندسازی محله اسلامی بازدید کردند.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۱۵:۰۵    
شاهرود_فرمانده حوزه بسیج ادارات الحدید شاهرود از اهدا 40 سرویس جهیزیه در راستای پویش فجر فاطمی (کمک های مومنانه ومواسات) توسط پایگاه های بسیج ادارات در دهه فجر خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۱۵:۰۰    
همدان- فرماندار شهرستان رزن نا امید کردن مردم را مهمترین هدف دشمنان دانست و گفت: از این رو، امیدآفرینی یکی از محورهای فعالیت کارگروه بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۱۳:۵۰    
تیم فوتبال استقلال به دلیل کنارگذاشتن نماینده ترکمنستان، به صورت مستقیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا حاضر خواهد بود و دیگر نیازی نیست در مرحله پلی آف به میدان برود.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۱۲:۳۵    
وزیر امور خارجه با بیان اینکه باید به برخی از کشورهای خلیج فارس ثابت شده باشد که چگونه خود را چهار سال معطل ترامپ کردند،گفت: اکنون ترامپ رفت و ما و آن ها ماندیم.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۱۲:۰۹    
زمینه آزادی یک مدد جوی دیگر به همت قرارگاه های شهید سلیمانی سپاه خمینی شهر فراهم گردید.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۱۲:۰۹    
مراسم ایام فاطمیه باسخنرانی واعظین ومداحی مادحین درپایگاه های بسیج شهیدرجایی،شهیدمقیمی،ریحانه النبی،سمیه،مهدیه،عفاف،کربلا،محمدرسول الله(ص) ...
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۱۲:۰۹    
بیش از 600 بسته کمک معیشتی در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) بین نیازمندان شهرستان خوانسار توزیع شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۱۲:۰۵    
امام جمعه مهرشهر گفت: داده های زیادی مبنی بر ضعف و ناتوانی آمریکا در جنگ افروزی در منطقه وجود دارد؛ اما آن چیزی که مانع ابتکار عمل آمریکا می شود ...
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۱۱:۵۵    
مایکل مور مستند ساز جنجالی آمریکا و از منتقدان سرسخت ترامپ گفت: کار ما هنوز با ترامپ تمام نشده است او باید بازجویی، محکوم و زندانی شود.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۱۱:۴۵    
پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس به عنوان یک ابرپروژه انرژی در مقیاس جهانی، با توان متخصصان و مهندسان ایرانی در سخت ترین شرایط تحریم تکمیل و بهره برداری شد و آثار بهره برداری از این پروژه ملی در صنعت گاز ...
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۱۱:۰۸    
به منظور برخورداری از حمایت های ملی و بین المللی موضوع اخذ مجوز اساسنامه سازمان باغستان سنتی از وزارت کشور تبین و پیگیری شود.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۱۰:۵۳    
یوسفی گفت: شهرداری قزوین ضمن توجه به امکانات و تجهیزات آتش نشانی، نسبت به تزریق اعتبار یک میلیارد تومانی ایستگاه آتش نشانی شهرک دانش برای اتمام و افتتاح آن اقدام کند.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۱۰:۵۳    
آمریکا با تحریم آستان قدس به دنبال حذف برنامه توریست مذهبی بوده تا درآمدهای ایران را در همه حوزه ها به حداقل برساند.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۱۰:۲۰    
فرمانده سپاه امامت تبریز گفت: یکی از نعمت های الهی برای ما وجود انقلاب اسلامی است و ما وظیفه داریم طبق آیه ثم لتسئلن یومئذ عن النعیم برای همه نعمت های خداوندی ،پاسخگو و شاکر باشیم.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۰۷:۰۹    
فرزند شهید حسنعلی عباسی در سالروز تولد پدرش میزبانِ حلقه صالحین شهید محمد قاسم زاده شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۰۶:۵۴    
با همکاری بسیجیان پایگاه شهید مطهری (ره) و کانون خادم یاران رضوی ده آباد میبد 110 بسته معیشتی بین نیازمندان میبد توزیع شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۰۶:۵۴    
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج مهریز با خانواده سربازان مجموعه دیدار نمود.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۰۶:۳۹    
طرح غربالگری خانوار موسوم به شهید حاج قاسم سلیمانی در برخی روستا ها با موفقیت پایان رسید.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۰۱:۲۴    
مراسم بزرگداشت کربلایی کاظم ساروقی و یادواره شهدای ساروق شهرستان اراک با حضورنماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری ...