جمعه ۱۱ خردادساعت ۱۶:۵۹May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای بسیج 29 بهمن 1399 - basijnews.ir

بسیج 25 فروردین 1393 بسیج 22 دی 1394 بسیج 26 فروردین 1395 بسیج 13 خرداد 1396 بسیج 27 فروردین 1397 بسیج 29 اسفند 1398 بسیج 31 فروردین 1399 بسیج 31 اردیبهشت 1399 بسیج 31 خرداد 1399 بسیج 31 تیر 1399 بسیج 31 مرداد 1399 بسیج 31 شهریور 1399 بسیج 30 مهر 1399 بسیج 30 آبان 1399 بسیج 30 آذر 1399 بسیج 1 دی 1399 بسیج 30 اسفند 1399 بسیج 1 بهمن 1399 بسیج 2 بهمن 1399 بسیج 3 بهمن 1399 بسیج 4 بهمن 1399 بسیج 5 بهمن 1399 بسیج 6 بهمن 1399 بسیج 7 بهمن 1399 بسیج 8 بهمن 1399 بسیج 9 بهمن 1399 بسیج 10 بهمن 1399 بسیج 11 بهمن 1399 بسیج 12 بهمن 1399 بسیج 13 بهمن 1399 بسیج 14 بهمن 1399 بسیج 15 بهمن 1399 بسیج 16 بهمن 1399 بسیج 17 بهمن 1399 بسیج 18 بهمن 1399 بسیج 19 بهمن 1399 بسیج 20 بهمن 1399 بسیج 21 بهمن 1399 بسیج 22 بهمن 1399 بسیج 23 بهمن 1399 بسیج 24 بهمن 1399 بسیج 25 بهمن 1399 بسیج 26 بهمن 1399 بسیج 27 بهمن 1399 بسیج 28 بهمن 1399 بسیج 29 بهمن 1399 بسیج 30 بهمن 1399 
بسیج   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۱:۲۳    
همایش طلایه داران بسیج سازندگی و تجلیل از گروه های جهادی برتر استان با حضور مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور، فرمانده سپاه فتح استان، و جمعی از گروه های جهادی در سالن اجتماعات سپاه فتح استان برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۱:۲۱    
تعدادی از آمبولانس ها و خودروهای امدادی به همراه کادر درمان عصر پنجشنبه در خیابان های شهرستان رامشیر به حرکت درآمدند تا مردم با دیدن آنها متوجه شیوع گسترده انتشار کرونا در استان شوند.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۷:۵۲    
طرح نصب تابلوی مزین به نام شهدا در سطح خیابان ها و معابر دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۸:۲۱    
رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع گفت: ناوشکن جماران کاملاً ایرانی است و از هیچ عنصر خارجی نیز کمک نگرفته ایم و تمامی مراحل طراحی و تولید آن توسط متخصصین داخلی انجام شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۸:۵۲    
معاون سلامت و دفاع زیستی سازمان بسیج مستضعفین خبر از برداشتن گام های جدید در طرح شهید سلیمانی داد
بسیج   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۰۱:۲۲    
کارشناس حوزوی، نویسنده و کارآفرین نمونه شهرستان قرچک مرکز خیریه و کارآفرینی با عنوان" یاس کبود" را به منظور اشتغال بانوان سرپرست خانوار راه اندازی کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۶:۱۷    
سرویس امنیت فدرال روسیه اعلام کرد که 19 تروریست مرتبط با داعش را که قصد حملات انتحاری در شمال قفقاز داشتند، دستگیر کرده است.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۵:۱۸    
به منظور تبیین راهبردهای پژوهشی اداره کل در محور تبلیغ دین، نخستین جلسه شورای پژوهش اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۱:۵۰    
به همت دانشجویان بسیجی، اردوی آموزشی در حاشیه شهرستان بجنورد ویژه دانش آموزان برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۰:۵۲    
مسؤول کنگره بزرگداشت شهدای شمال غرب کشور گفت: ما اکنون در وسط میدان جنگ و در جبهه جدید تحت عنوان نبرد شناختی قرار داریم که ضرورت دارد اصحاب رسانه در جهت تنویر افکار عمومی تلاش کنند.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۰:۴۸    
جشنواره رسانه ای ابوذر در راستای ترویج گفتمان سازی انقلاب اسلامی برگزار می شود و در این راه باید با روحیه استکبارستیزی قدم هایی اساسی در راستای اهداف عالی انقلاب اسلامی برداریم.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۱:۱۷    
نماینده مجلس با اشاره به سخنان رهبر انقلاب خطاب به مردم تبریز و آذربایجان در 29 بهمن، گفت: تلاش خواهیم کرد در مقاطع پیش رو هم نقش آفرینی کنیم ...
بسیج   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۰۸:۵۱    
مدیر دفتر مالکیت فکری پارک علم و فناوری یزد اظهار داشت: مالکیت صنعتی در کشور ما بسیار قوی بوده و قوانین آن به درستی اجرا می شود، اما متاسفانه همچنان مالکیت ادبی و هنری خیلی ضعیف است.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۰۸:۵۱    
حرازی زاده گفت: یزد استان معین دوم کهگیلویه و بویراحمد است اما به محض اعلام نیاز، نیروهای امداد و نجات یزد به مناطق زلزله زده اعزام خواهند شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۰۰:۵۲    
جلسه مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن و مسئول بسیج رسانه سپاه حضرت ولی عصر(عج) استان خوزستان برگزار شد
بسیج   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۰۰:۵۲    
آیین کلنگ زنی پارک ریحانه با حضور شهردار اهواز ، فرماندهی سپاه حضرت ولیعصر(عج)، اعضای شورای شهر و جمعی از مسئولین شهری برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۰۰:۵۲    
مدیرکل کمیته امداد خوزستان گفت: تاکنون بیش 225 هزار ماسک سه لایه، 26 هزار دست لباس بیمارستانی گان، 18 هزار دست لباس بیمار و بیش از 87 هزار لیتر محلول ضدعفونی تولید و توزیع شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۲۰:۴۳    
جنگ یمن در حالی وارد هفتمین سال خود می شود که ادامه توقیف کشتی های حامل فرآورده های نفتی از سوی ائتلاف سعودی سرنوشت سختی برای یمن رقم زده است.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۹:۵۴    
همزمان با اجرای مرحله دیگری از رزمایش مواسات در شهرستان دامغان و در امتداد حرکت "کاروان مشق خوشبختی در مسیر مهربانی"، به همت سپاه ناحیه دامغان 25 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند حمایت اهداء شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۵:۴۰    
نشست هم اندیشی بسیج دانشجویی استان سیستان و بلوچستان پیرامون پیشبرد ماموریت های پژوهش و فناوری در دوره تحول، در زاهدان برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۳:۴۸    
خبرگزاری های خارجی به دنبال به انحراف کشاندن افکار عمومی یا سیستم امنیتی ما هستند. وزارت اطلاعات ما هوشیارتر از اینگونه موارد انحرافی است و وظایفش را به خوبی انجام می دهد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۳:۱۸    
در دیدار مسئول سازمان بسیج حقوق دانان دکتر انبارکی از استان کرمان که در روز چهارشنبه مورخ 99/11/29 و در راستای نظارت ستادی از استان ها انجام شد با اعلام این مطلب که برنامه هایی که در راستای سند تحول ...
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۲:۱۸    
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به یک سالگی کرونا گفت: از ابتدای کرونا تاکنون بیش از 50 درصد از فوتی ها و بستری ها در استان اصفهان سن آن ها بالای 60 سال بوده است.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۲:۰۴    
شاهرود_رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود گفت: کتاب خوانی از دوران کودکی در خانواده ها نهادینه شود.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۲:۰۲    
تبریز- رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری کلیبر گفت: 120 اصله درخت جنگلی قطع شده بدون مجوز در این شهرستان کشف و ضبط شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۰:۵۰    
دبیر جشنواره رسانه ای ابوذر خراسان شمالی گفت: پنجمین دوره جشنواره رسانه ای ابوذر خراسان شمالی با معرفی برترین ها به کار خود پایان داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۰:۲۰    
خبرنگاران خبرگزاری بسیج خراسان شمالی در پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر، خوش درخشیدند.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۰:۱۸    
در پیام رسان بله شاهد اتفاقاتی هستیم،این شبکه بیشتر یک ابزار بانکی است و فردی که حساب های بانکی پشتیبان کننده بانکی شبکه بله را دارد ...
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۰:۰۲    
تبریز- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به ظرفیت های رسانه ای استان گفت: فضای رسانه ای استان باید احیا شود.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۰۹:۳۶    
فرمانده انتظامی اردکان از کشف مزرعه ماینر قاچاق به ارزش بیش از سه میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۰۹:۳۳    
محمد دیندار به تولید مستند ماسک اشاره کرد و گفت: در این مستند تمام تلاشمان این بود که نگاهی ملی داشته باشیم و تمام طیف هایی که در بحران کرونا با همدلی به یاری مردم شتافتند را به تصویر بکشیم.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۰۹:۰۶    
مسئول کمیته محرومیت زدایی کنگره ملی شهدای استان یزد گفت: در راستای اجرای برنامه های محرومیت زدایی کنگره ملی شهدای استان یزد هزار روستایی نیازمند بصورت رایگاه بیمه می شوند.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۰۹:۰۶    
امام جمعه بخش مرکزی یزد با بیان این که مردم باید بدانند چالش های موجود راه حل های عملی دارد، گفت: کاندیدای ریاست جمهوری باید برای دغدغه های مردم راه حل عملی ترسیم کنند.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۰۸:۵۷    
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: استان ایلام از لحاظ نیروی انسانی و تجهیزات در زمینه ورزش کشتی و فرهنگ پهلوانی از ظرفیت بالایی برخوردار است و بایستی در این زمینه توجه بیشتری صورت بگیرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۰۸:۵۷    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام با اشاره به اینکه بسیاری از نارسایی ها و کمبودهای پزشکی در استان رفع شده است، گفت: در روزهای اخیر شاهد افزایش شمار مبتلایان به کرونا در استان هستیم.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۰۸:۴۸    
خانپور گفت: سند تفکیکی 1700 هکتار از زمین های شهرکها و نواحی صنعتی استان قزوین آماده و قابل واگذاری به واحدهای بهره بردار می باشد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۰۸:۴۸    
حبیبی گفت: نیاز به مراقبت جدی برای مقابله با قانون شکنان کرونا داریم و در هر رده و جایگاهی باید پاسخگو باشند و در برابر مصوبات ستاد کرونای استان تمکین کنند.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۰۸:۲۷    
فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا ایلام گفت: با توجه به شیوع کرونا در خوزستان ورود مسافران از این استان به شهرهای جنوبی استان ممنوع است.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۰۸:۲۷    
فرمانده انتظامی ایلام از کشف سه انبار احتکار مواد غذایی در این استان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۰۲:۲۴    
شاهرود_سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان شاهرود گفت: شفاف سازی نیاز کالا های اساسی نقاط شهری و روستایی برای تعیین سرانه، ساماندهی و تنظیم بازار ضرورت دارد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۰۰:۵۰    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان محمودآباد از بازگشت شهیدجاویدالاثر بعد از 38 سال از فکه به زادگاهش محمودآباد خبرداد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۰۰:۲۱    
نماینده ولی فقیه در استان البرز با بیان اینکه نباید دغدغه اصلی شورای آموزش و پرورش پروژه های عمرانی باشد، گفت: کارگروه آموزشی و پرورشی خلاء بزرگ این شورا است.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۰۰:۱۸    
محموله بزرگ سوخت قاچاق در بوشهر که در پوشش روغن صنعتی در چند دستگاه کانتینر جاسازی شده بود به همت سازمان اطلاعات سپاه استان بوشهر کشف و ضبط شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۲۳:۵۲    
مسئول بسیج ورزشکاران سپاه حضرت ابوالفضل (ع) با تأکید بر ورود کارآفرینان برای اجرای اقتصاد مقاومتی در حوزه ورزش گفت: موضوعات بسیاری در این خصوص در حوزه ورزش وجود دارد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۲۳:۵۰    
مسابقات فوتبال لیگ یک کشور در رده جوانان با حضور تیم پدیده غرب که متشکل از بسیجیان شهرستان کرمانشاه است با حضور 6 تیم در حال برگزاری است و تیم پدیده کرمانشاه موفق به کسب قهرمانی نیم فصل این مسابقات ...
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۲۳:۵۰    
مسابقات دفاع شخصی قهرمانی غرب کشور به مناسبت یادواره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور استاد آقاجان مصطفائی بنیانگذار سبک دفاع شخصی بصورت مجازی برگزار گردید.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۲۳:۲۲    
معاون دفاع زیستی سازمان بسیج کشور در سفری یک روزه به استان قم پس از دیدار با اعضای قرارگاه شهید سلیمانی از حوزه های بسیج شهید شیرازی، شهید رجایی، حضرت خدیجه (س) و حضرت معصومه (س) بازدید کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۲۳:۲۲    
معاون دفاع زیستی سازمان بسیج کشور در سفری یک روزه به استان قم با مسئولین ستاد مقابله با کرونا در استان و اعضای قرارگاه شهید سلیمانی در قم دیدار کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۲۲:۵۰    
ساری- سرهنگ حسین محمد رضایی جانشین فرمانده سپاه کربلا با خانواده شهید والامقام مدافع حرم شهید رضاحاجی زاده در شهرستان آمل دیدار کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۲۲:۲۲    
بی تدبیری در حوزه سیستم های آنلاین آموزشی مشکلات زیادی را برای دانشجویان و اساتید به همراه داشته است که در آینده ای نه چندان دور شاهد عواقب و مشکلات این بی توجهی ها خواهیم بود!
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۲۲:۲۲    
شرکت هلدینگ دارویی پوراطب با اهدای چندین تخته تشک مواج ، ویلچر و واکر ویژه حرکت سالمندان ، به یاری مددجویان آسایشگاه خیریه کهریزک آمد .
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۲۲:۲۲    
جانشین فرمانده کل سپاه به همراه فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع)استان تهران با خانواده شهید زمانی نیا و خانواده شهید حاج کاظم رستگار فرمانده سابق لشگر 10 سید الشهدا (ع) دیدار و گفتگو کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۲۲:۲۲    
110 زن کولبر در روستاهای 7 شهرستان سروآباد، بانه و کامیاران در استان کردستان و پاوه، ثلاث باباجانی، جوانرود و روانسر استان کرمانشاه شناسایی شده اند و تحت پوشش فعالیت های اشتغال زایی بنیاد برکت قرار ...
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۲۲:۲۲    
مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران گفت: سازمان بهشت زهرا(س) در شرایط حاد کرونایی به خوبی توانست این بحران بی سابقه و غافلگیرکننده را مدیریت کند و در قیاس با سایر کشورهای جهان موفق تر عمل کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۲۱:۵۳    
نخستین جشنواره ابوذر استان مرکزی با اعلام فراخوان عمومی، دریافت آثار، داوری و تقدیر از برگزیدگان پس از چندماه به ایستگاه پایانی رسید.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۲۱:۵۳    
مفخمی شهرستانی گفت: هر شهید نشان دهنده هویت یک جامعه و ملت است و امروز خانواده معظم شهدا نمود عینی شهدا هستند که با ادامه راه شهدا پرچم ایثار، شهادت و عزت را همواره بالا نگه داشتند
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۲۱:۵۳    
ربیعی گفت: جشنواره ابوذر هر سال در سطح استان برگزار خواهد شد و ان شاء الله دبیرخانه استان به صورت دائمی در طول سال پذیرای آثار برگزیده هر رسانه و هر فعال رسانه ای خواهد بود
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۲۱:۵۳    
حبیبی گفت: از نظر موضوعی؛اقتصاد مقاومتی،جهش تولید و خصوصا زیرشاخه خصوصی سازی بیشترین موضوع را به خود اختصاص داده که این نشان از موفقیت نسبی در گفتمان سازی این مقوله بسیار مهم در بین اصحاب رسانه استان ...
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۲۱:۵۳    
آیین اختتامیه نخستین جشنواره رسانه ای ابوذر استان مرکزی عصر چهارشنبه با حضور خانواده شهدای رسانه استان ...
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۲۱:۴۸    
آژانس بین المللی انرژی اتمی در گزارشی اعلام کرده ایران قصد دارد سانتریفیوژهای نسل دوم بیشتری در نطنز نصب کند.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۲۱:۳۸    
حضرت آیت الله خامنه ای در حکمی برای تشکیل هیات امنای موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی، تاکید کردند: موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) یادگار ارزنده مرحوم آیت الله مصباح یزدی است.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۲۱:۳۳    
بند سوم سیاست های کلی تامین اجتماعی امروز به تصویب اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام رسید.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۲۱:۳۰    
بهار-مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار گفت: نقش زنان در همه عرصه های انقلاب و نظام بارز است.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۲۱:۱۰    
همدان- سی و پنجمین یادواره شهدای عملیات والفجر 8 با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در باغ موزه دفاع مقدس استان همدان برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۲۰:۳۴    
شاهرود_دادستان عمومی و انقلاب شاهرود گفت: استفاده مناسب از تجهیزات ایمنی در ناکام ماندن سارقان طلافروشی شاهرود بسیار موثر بوده است.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۲۰:۳۴    
فرمانده سپاه ناحیه سمنان در آیینی معرفی شد
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۲۰:۳۴    
سردار حمید دامغانی گفت: توطئه های دشمنان مانع حرکت انقلاب اسلامی به سوی هدف نمی شود
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۲۰:۲۹    
شاهرود_دادستان عمومی و انقلاب شاهرود از بررسی و رفع مشکلات 10 واحد تولیدی این شهرستان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۲۰:۲۹    
شاهرود_مسئول اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه استان سمنان با حضور در حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا (ص) شاهرود، عملکرد برنامه ای این حوزه و پایگاه های تابعه را بررسی کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۲۰:۲۹    
شاهرود_مدیریت آموزش و پرورش شاهرود با اشاره به فعالیت گسترده در شبکه شاد گفت: شاد در مسیر محبوبیت قرار دارد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۲۰:۲۳    
وزارت خارجه آمریکا یک ایرانی تبار را به عنوان مشاور ارشد در معاونت کنترل تسلیحاتی و امور امنیت بین المللی وزارت خارجه منصوب کرده است.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۲۰:۰۷    
معاون سلامت و دفاع زیستی سازمان بسیج گفت: 230 هزار بسیجی در خط مقدم کرونا و به منظور کنترل این بیماری به خانواده های مختلف در کشور خدمت ارائه می کنند.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۹:۵۳    
گودرزی گفت:امروز اگر ما به دنبال تقویت سبک زندگی ایرانی و اسلامی هستیم باید آن را در مکتب مادران و همسران شهدا بیاموزیم و تکریم و تجلیل از مجاهدت ها و صبر این بزرگواران بسیار می تواند در این راستا ...
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۹:۵۳    
حجت الاسلام قنبری گفت: خانواده های معظم شهدا امانت بزرگ شهدا هستند و امروز باید نسبت به تکریم و احترام آنها مسئول پذیر باشیم چراکه خانواده های معظم شهدا از سرمایه های بزرگ نظام اسلامی محسوب می شوند.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۹:۵۳    
صادقیان گفت: خانواده معظم شهدا سند افتخار ملت ایران هستند و خدمت به این عزیزان خدمت به شهدا و نظام اسلامی است و نباید در این مسیر کوتاهی کنیم.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۹:۵۲    
معاون دفاع زیستی سازمان بسیج کشور در سفری یک روزه به استان قم با مسئولین ستاد مقابله با کرونا در استان و اعضای قرارگاه شهید سلیمانی در قم دیدار کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۹:۳۲    
تبریز- مشاور رهبر معظم انقلاب در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی نیروهای مسلح تاکید کرد: جز پیمودن مسیر علم و فناوری راهکار دیگری برای حل مشکلاتمان نداریم.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۹:۰۳    
رزمندگان گردان 106 امام حسین(علیه السلام)در سالگرد شهادت شهیدان یحیی وابراهیم براتی با خانواده این شهدا دیدار وگفتگو نمودند
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۹:۰۳    
در ششمین مرحله از نهضت کمک های مومنانه 320 بسته غذایی به ارزش 900 میلیون ریال به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت ولیعصر ( عج ) مسجد امام حسن مجتبی ( ع) شهرک امیریه نطنز تهیه گردید
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۸:۵۸    
سردار هادیانفر محدودیت های جدید کرونایی برای شب عید را اعلام کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۸:۲۶    
تیم پزشکی به مناطق محروم بخش سندرک شهرستان میناب اعزام شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۸:۲۶    
سومین یاوداره شهدای فرهنگی در میناب برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۸:۲۱    
معاون توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد بهزیستی استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: طرح ملی همیار مادر و کودک درسه محله حاشیه نشین شهرستان بویراحمد این استان آغاز شده است.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۸:۱۸    
بوشهر- ایرنا- امام جمعه کنگان گفت: نام گذاری روزی به نام این شهر فرصتی مغتنم برای معرفی داشته ها و سرمایه های بزرگ مادی و معنوی این شهرستان و احقاق حقوق مردم منطقه است.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۸:۱۵    
رئیس مجلس با بیان این که بودجه نه متعلق به مجلس است و نه دولت گفت: این بودجه بودجه مردم است و پیش از هر تصمیمی که می گیریم باید زندگی مردم را مقابل چشمان مان تصور کنیم و متناسب با زندگی مردم تصمیم ...
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۸:۰۲    
تبریز- فرمانده تیپ 25 نیرو مخصوص واکنش سریع بمناسبت 29 بهمن با صدور پیامی گفت: 29 بهمن برگ زرین غیرت آذربایجان در انقلاب اسلامی است.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۷:۵۲    
شهید مهدی جهانتیغ سرباز گمنام امام زمان(عج) در زاهدان تشیع و به خاک سپرده شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۷:۵۱    
سردار محمد زهرایی با بیان اینکه در اجرای طرح محرومیت زدایی دولت، مجلس شورای اسلامی و سپاه هماهنگ عمل می کنند ...
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۷:۵۱    
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه عمار مشهد تبیین مواضع حق با بصیرت افزایی را مهمترین عامل روشنگری در جامعه دانست.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۷:۴۷    
تبریز- فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از کشف یک هزار تن حبوبات احتکار شده در جلفا خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۷:۳۳    
طاهری نیا گفت: این موزه دومین موزه اسناد و مفاخر تربیت معلم کشور است که پس از استان همدان در استان قزوین راه اندازی شده است.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۷:۳۳    
سرهنگ افروزی گفت: همزمان با سالروز عملیات خیبر به مدت 11 روز در استان یادواره فرماندهان شهید برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۷:۳۲    
تبریز- معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به مشاهده کرونای جهش یافته در کشورمان گفت: مخاطره کرونای انگلیسی واقعا جدی است.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۷:۲۷    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام از تایید 2 مورد تست کرونای جهش یافته انگلیسی در استان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۷:۲۷    
فاز اول مجتمع گلخانه ای دوربن در سال 1383 با ایجاد 25 گلخانه 3 هزار و 240 متر مربعی در سطح 8 هکتار در شهرستان خاش راه اندازی شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۷:۲۶    
مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در یگان حفاظت هواپیمایی هرمزگان با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه امام سجاد (ع) ،فرمانده یگان حفاظت هواپیمایی استان و جمعی از کارکنان برگزارشد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۷:۲۱    
چند طرح عمرانی و آبرسانی با حضور مسئول بسیج سازندگی کشور در کهگیلویه و بویراحمد به بهره برداری رسید.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۷:۱۷    
حلقه صالحین در پایگاه مقاومت بسیج شهید علی حسینی شهرستان زاهدان برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۷:۱۲    
به مناسبت سالروز شهادت امام هادی(ع) جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه زهک از 3 خانواده معزز ایثارگر و جانباز سرکشی و دیدار کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۷:۰۷    
فرماندهان حوزه بسیج مساجد و محلات شهرستان زابل با فرمانده سپاه سلمان دیدار و گفتگو کردند.