جمعه ۱۱ خردادساعت ۱۶:۳۶May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای بسیج 24 بهمن 1399 - basijnews.ir

بسیج 25 فروردین 1393 بسیج 22 دی 1394 بسیج 26 فروردین 1395 بسیج 13 خرداد 1396 بسیج 27 فروردین 1397 بسیج 29 اسفند 1398 بسیج 31 فروردین 1399 بسیج 31 اردیبهشت 1399 بسیج 31 خرداد 1399 بسیج 31 تیر 1399 بسیج 31 مرداد 1399 بسیج 31 شهریور 1399 بسیج 30 مهر 1399 بسیج 30 آبان 1399 بسیج 30 آذر 1399 بسیج 1 دی 1399 بسیج 30 اسفند 1399 بسیج 1 بهمن 1399 بسیج 2 بهمن 1399 بسیج 3 بهمن 1399 بسیج 4 بهمن 1399 بسیج 5 بهمن 1399 بسیج 6 بهمن 1399 بسیج 7 بهمن 1399 بسیج 8 بهمن 1399 بسیج 9 بهمن 1399 بسیج 10 بهمن 1399 بسیج 11 بهمن 1399 بسیج 12 بهمن 1399 بسیج 13 بهمن 1399 بسیج 14 بهمن 1399 بسیج 15 بهمن 1399 بسیج 16 بهمن 1399 بسیج 17 بهمن 1399 بسیج 18 بهمن 1399 بسیج 19 بهمن 1399 بسیج 20 بهمن 1399 بسیج 21 بهمن 1399 بسیج 22 بهمن 1399 بسیج 23 بهمن 1399 بسیج 24 بهمن 1399 بسیج 25 بهمن 1399 بسیج 26 بهمن 1399 بسیج 27 بهمن 1399 بسیج 28 بهمن 1399 بسیج 29 بهمن 1399 بسیج 30 بهمن 1399 
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۱۸:۵۲    
رئیس سازمان صمت استان اردبیل گفت: روغن خوراکی به صورت گسترده در تعداد زیادی از فروشگاه های این استان توزیع خواهد شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۱۲:۴۸    
شهید حسن هاشمی در سال 1308 در خانواده مذهبی و سادات جلیل القدر متولد شد. شهید هاشمی در سن طفولیت کنار پدر بزرگوارش و آموزش اخلاق اسلامی و مفاهیم آن پرداخت.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۱۲:۲۵    
به همت بسیج اساتید دانشگاه های کشور از ترجمه 20 زبانه نامه تاریخی سپهبد شهید قاسم سلیمانی برای دختران و پسران جهان رونمایی می شود
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۰۷:۲۰    
مراسم گرامیداشت چهلمین روز تدفین دوشهید گمنام والامقام میهمان روستای ورکیان شهرستان دامغان و سومین یادواره شهدای سرافرازاین روستا برگزارشد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۷:۰۲    
تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: نیروی یگان ویژه در معرض نگاه و قضاوت عمومی است، سربازان سرافرازی که مقتدرانه و با هوشیاری کامل در خدمت مردم و نظام اسلامی هستند.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۲۳:۱۸    
حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری در دومین سالگرد شهید امنیت اسماعیل کرمی اظهار کرد: اگر شهدا از سرنگونی شاه و امیال درونی از ما سؤال کنند باید بگوییم شاه بیرون را نابود کردیم اما شاه درونمان را نه.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۲۱:۲۱    
در راستای کمک های مومنانه مرحله جدید پویش لبخند رضایت با محور جهاد آموزشی و نهضت معلم یاری در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۲:۴۰    
ساری-امام جمعه عباس آباد با گرامیداشت حلول ماه رجب و میلاد امام باقر (ع) تاکید کرد: ماه رجب یکی از سه ماهه با عظمت و با فضیلت است و بعد از آن انسان فرصتی برای خودسازی و تزکیه نفس دارد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۰۹:۲۲    
نماینده مردم رشت در مجلس گفت: چهار هزار خانه در حاشیه رشت ساخته شده که دچار بحران هستند و طرح هایی آماده شده تا از افرادی که در این مناطق هستند بیشتر حمایت شود.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۵ - ۱۶:۲۷    
فرمانده بسیج سازندگی سپاه ناحیه بردسکن گفت: با همکاری مرکز فنی و حرفه ای شهرستان بردسکن واحد منزل مسکونی یک معسر در روستای سنگ پیر از توابع بخش مرکزی بردسکن مرمت و بازسازی شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۵ - ۱۶:۲۲    
کاشت 110 نهال و هر نهال به نام یک شهید، به مناسبت فرار رسیدن ماه رجب در پارک کوهستانی شهرک گلستان به همت گروه جهادی خادم الشهدا شیراز انجام شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۵ - ۱۲:۱۰    
اگر غیر مسلمانی از مکان او مطلع گردد و قدرت این را داشته باشد تا سریعتر از مسلمانان او را اعدام کند، بر مسلمانان واجب است آنچه را که در قبال این عمل می خواهد به عنوان جایزه و یا مزد عمل به او ...
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۵ - ۱۱:۱۰    
سرهنگ بازنشسته ارتش رژیم صهیونیستی و نائب رئیس مرکز پژوهش های اروشلیم تاکید کرد: منافع اسرائیل و آمریکا در این است که نیروهای دولت صنعا (حوثی ها) نباید بر کل یا بخش گسترده ای از یمن مسلط شوند.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۵ - ۱۱:۰۵    
رئیس سازمان جغرافیایی نیرو های مسلح از برگزاری کنگره تحولات ژئواستراتژیک و ژئوپلیتیک جنوب غرب آسیا در قرن 21، خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۵ - ۱۰:۵۰    
سفیر سابق ایران در افغانستان و ایتالیا با بیان اینکه از زمان برجام 800 مورد تحریم اتفاق افتاده؛ گفت: مشکل ما در داخل است و نباید درباره ناکارامدی آدرس غلط داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۵ - ۱۰:۱۰    
سردار نوعی اقدم گفت: تقویت فرهنگ بسیج در جامعه اهمیت فراوانی دارد. امروزه که جامعه با ویروس کرونا درگیر است بسیج می تواند با اجرای کامل طرح شهید سلیمانی نقشی ویژه را در جامعه داشته باشد. ...
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۵ - ۱۰:۰۵    
فرمانده نظامیان تروریست آمریکا در غرب آسیا مدعی شد؛ ایران، چالش برانگیزترین عامل بی ثباتی در منطقه است.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۵ - ۰۹:۵۷    
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: ملت باید هم در صحنه بماند و مقاومت کند، هم مسئولان را نقد و اصلاح کنند و هم در انتخابات گزینش های درست انجام دهند.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۵ - ۰۹:۱۴    
معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه گفت:فعالیت قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنان در مناطق مختلف آبادان ادامه خواهد داشت.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۵ - ۰۸:۴۴    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز با بیان اینکه "آژیر قرمز کرونا در خوزستان به صدا در آمد" گفت: وضعیت کرونا در استان خوزستان ناگوار است و 8شهر در وضعیت قرمز قرار دارد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۵ - ۰۸:۴۴    
فرمانده مرکزی بهداری رزمی جنوب غرب نیروی زمینی سپاه گفت: در رزمایش پیامبر اعظم(ص) 525 نیروی متخصص حضور دارد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۵ - ۰۸:۴۴    
معاون بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه از عملیات موفق سامانه های جراحی تاکتیکی در رزمایش پیامبر اعظم(ص) خبر داد و گفت: این رزمایش نتایج بسیار مثبتی برای بهداری سپاه داشت.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۵ - ۰۸:۲۲    
آفرود بازان قزوینی در مسابقات چند جانبه آفرود استان عنوان قهرمانی را از آن خود کردند.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۵ - ۰۷:۵۲    
ماه رجب فصل روییدن جوانه های عاشقانه زیستن و ماه شست وشوی دل و جان از زنگارهای گناه و غفلت و آماده شدن برای ورود به ضیافت الله اعظم است.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۵ - ۰۰:۴۳    
امام جمعه پیشوا با انتقاد از مسئولینی که بیشتر از یک سال است در نمازجمعه شرکت نکردند گفت: ما انتظار داریم مسئولین این شهرستان در بزرگترین تجمع مردمی در کنار مردم باشند.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۵ - ۰۰:۱۰    
امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه امروز آمریکا دیگر یک ابرقدرت نیست، گفت: تا زمان لغو تحریم ها ایران به برجام باز نخواهد گشت و اعتماد به آمریکا یک خطای راهبردی است.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۵ - ۰۰:۱۰    
امام جمعه قصرشیرین گفت: اقتدار، قدرت و توان سیاسی و پیشرفت علمی امروز جمهوری اسلامی ایران در دنیا از برکات و دستاوردهای این نظام الهی و انقلاب اسلامی است.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۵ - ۰۰:۱۰    
امام جمعه پاوه گفت: باوجود تبلیغات منفی دشمنان و فشارهای اقتصادی، مردم این شهرستان همچنان در مسیر دینداری و دین مداری حرکت می کنند و این مایه افتخار است.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۲۳:۵۲    
راهپیمایی 22 بهمن روز چهارشنبه با رعایت پروتکل های بهداشتی به شکل موتوری و خودرویی در بوشهر برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۲۳:۵۲    
عزاداری شهادت امام هادی(ع) با سخنرانی آیت الله صدیقی و مداحی حاج صادق آهنگران و محمد الفصولی الکربلایی یکشنبه 26 بهمن ماه در جوار مزار مطهر شهدای گمنام شغاب برگزار می گردد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۲۳:۵۱    
تبریز- سخنگوی مجلس شورای اسلامی گفت: یادواره شهدا و مراسم های مشابه برای بازگویی ابعاد مختلف انقلاب و تبیین زوایای مختلف آن و پاسخگویی به شبهات اهمیت فراوانی دارد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۲۳:۴۰    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: تاریخ نشان داده که هیچ گاه آمریکا کسی را حفظ نکرده و نجات نداده است لذا متکی بودن به آمریکا خطای محض است.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۲۳:۴۰    
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه گفت: هدایت الهی به صراط مستقیم بزرگترین نعمت خداوند به بندگان است.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۲۳:۴۰    
خبر شناسایی پیکر مطهر شهید محمد یارمحمودی از شهدای هشت سال دفاع مقدس به خانواده این شهیدعالی قدر پس از 34 سال فراق اعلام شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۲۲:۳۹    
فامنین-به مناسبت چهل و دومین الگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه های متنوع فرهنگی و ورزشی دهه فجر در پایگاه حضرت رسول(ص) فامنین برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۲۲:۱۹    
بهار-به مناسبت بزرگداشت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برنامه های متنوع فرهنگی در حوزه مقاومت حضرت معصومه(س) صالح آباد شهرستان بهار برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۲۲:۰۹    
نهاوند-مسئولین بخش زرین دشت به مناسبت چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر با خانواده شهید حمدالله احمدوند دیدار کردند.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۲۱:۴۲    
نقش فرماندهان پایگاه ها در موفقیت و افزایش خدمات رسانی بسیج به مردم برکسی پوشیده نیست و در این زمینه فرماندهان بسیجی جوانی با قبول این مسئولیت ها شکوفایی و احیاء دوباره پایگاه ها را رقم زنده اند.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۲۱:۴۲    
امام جمعه ایلام در خطبه های نماز جمعه گفت: مراسم 22 بهمن نشان دهنده شکست توطئه های دشمنان نظام است.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۲۱:۲۲    
دومین روز از رقابت های بین المللی فزاع بهزادعزیزی ورزشکار لرستانی در پرتاب نیزه طلا گرفت و حیدری دیگر ورزشکاراعزامی از لرستان نیز موفق به کسب مدال برنز شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۲۱:۲۱    
دومین مراسم سالگرد شهدای مدافع امنیت لشکر14 امام حسین (ع) در گلستان شهدای اصفهان برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۲۱:۲۱    
زمین لرزه 3.6 ریشتری کاشان را لرزاند.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۲۱:۱۲    
به همت حوزه بسیج دانش آموزی امام سجاد(ع) و تربیت بدنی سپاه ناحیه دره شهر مسابقه فوتسال جام شهدای دانش آموزی شهرستان دره شهر بمناسبت دهه فجربرگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۲۰:۵۲    
نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه هنوز گشایشی در بیکاری جوانان جویای کار استان به وجود نیامده است، گفت: مسئولان پیگیر مطالبات مردم باشند.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۲۰:۴۲    
به مناسبت دهه مبارک فجر،کارگاه تحکیم خانواده و فرزند آوری با سخنرانی سرهنگ یحیی دشتی معاونت اجتماعی سپاه ناحیه دهلران در محل نماز خانه مدرسه متوسطه اول کوثر با حضور فرهنگیان بسیجی برگزار گردید
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۲۰:۴۲    
مرحله نخست رزمایش پیامبر اعظم(ص) 16 نیروی زمینی سپاه در بخش هایی از منطقه عملیاتی دست عباس شهرستان دهلران استان ایلام برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۲۰:۳۹    
همدان-به همت معاونت اجتماعی سپاه ناحیه همدان بازارچه رضوان از محصولات تولیدی بسیجیان به مدت یک هفته در مزداگینه همدان برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۲۰:۱۹    
تویسرکان-جمعی از مربیان، ورزشکاران و پیشکسوتان ورزش تویسرکان به مناسبت گرامیداشت دهه فجر با حجت الاسلام موحدی امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۲۰:۱۰    
شاهرود_تهیه و توزیع بیش از 1000 غذای تبریک به همت پایگاه امام جعفرصادق (ع) حوزه بسیج اساتید، طلاب و روحانیون شهید مطهری حوزه علمیه خواهران امام جعفرصادق (ع) شاهرود در ایام الله دهه فجر انجام شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۲۰:۱۰    
شاهرود_فرمانده پایگاه امام مجتبی (ع) حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا (ص) شاهرود از برگزاری مسابقات ورزشی و آموزش نظامی بسیجیان در ایام الله دهه فجر خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۲۰:۱۰    
شاهرود_مراسم تجدید میثاق خادمیاران رضوی شهرستان شاهرود با امام شهداء و رهبر معظم انقلاب و شهداء در گلزار شهدای شهرستان شاهرود برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۲۰:۱۰    
شاهرود_امام جمعه شاهرود با اشاره به اینکه ملت ما اهل منطق و مذاکره است، پیام رهبر انقلاب به رئیس جمهور روسیه را در آینده منطقه و آسیا تاثیرگذار دانست و گفت ...
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۲۰:۱۰    
شاهرود_شهردار شاهرود با اشاره به اینکه پرداخت عوارض، ضامن توسعه شهری است، گفت:در الگو های برنامه ریزی و مدیریت شهری، توسعه شهر فعالیتی است جمعی که مبتنی بر نقش فعال و پویای شهروندان است.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۲۰:۱۰    
جشن انقلاب در پایگاه نورالمهدی مهدیه اعظم سمنان برگزار شد
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۲۰:۱۰    
به مناسبت ایام دهه مبارک فجر فراخوان گردان کوثر قرارگاه مقاومت بسیج ثامن الائمه (ع) خواهران شهرستان سمنان انجام شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۱۹:۵۱    
امام جمعه ارومیه گفت: راهپیمایی 22 بهمن که به صورت رژه خودرویی و موتور برگزار شد، نمایش وحدت و همبستگی ملت ایران بود
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۱۹:۱۰    
فرمانده سپاه ناحیه لنده در جمع مردم روستاهای موگرمون حضور یافت و ضمن روشنگری دستاوردهای انقلاب اسلامی توصیه هایی نیز در خصوص رونق تولید داشت.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۱۸:۵۲    
امام جمعه موقت بیرجند گفت: کشور ایران هیچگاه در انتظار غربی ها و تصمیم گیری آمریکا نمی ماند.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۱۸:۵۲    
مسابقات فوتسال جام فجر امروز با حضور 16 تیم در رده های سنی نونهالان و نوجوانان از 5 پایگاه مقاومت بسیج در بیرجند برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۱۸:۴۰    
به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، ایستگاه حقوقی و قضایی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد برپا شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۱۸:۴۰    
سید عمار حکیم از دولت آمریکا خواست تا فوری به برجام بازگردد و تحریم ها علیه ملت ایران را به صورت فوری لغو کند.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۱۶:۰۲    
مراسم سالگرد شهادت شهید حمزه علی بابااحمدی با رعایت اصول بهداشتی در روستای میلان لردگان برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۱۵:۵۷    
به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دیدار با عشایر منطقه بوروییه و خوانسار انجام شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۱۵:۵۷    
نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد گفت: دولت باید میزان نظارت خود در امور مختلف از جمله مسایل اقتصادی را افزایش داده و برای آسایش مردم بیشتر تلاش کند.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۱۵:۵۲    
آیت اله عابدینی در برنامه زنده تلویزیونی سروش آسمانی گفت: مشکلات کشور با تکیه بر جوانان دانشمند و منابع طبیعی غنی برطرف می شود.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۱۵:۵۱    
تبریز- امام جمعه بناب ضمن قدردانی از مردم کشورمان به جهت حضور حماسی در مراسم یوم الله 22 بهمن گفت: ایرانی ها دشمن شناس ترین مردم در جهان هستند.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۱۵:۴۹    
همدان- امام جمعه همدان گفت: در عرصه اقتصاد نیز باید ضمن بررسی و اصلاح نقاط ضعف، به دنبال رشد و توسعه مورد انتظار و رضایت جامعه باشیم و متولیان امر باید نسبت به این مهم چاره اندیشی کند.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۱۵:۴۲    
به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران پویش" ایران من" جهت نوگلان پایگاه بضعه النبی حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد با خلق هنر نقاشی وکاردستی برگزار گردید
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۱۵:۴۲    
پایگاه های حوزه زینبیه ناحیه مرکزی در دهه فجر امسال برنامه هایی از جمله شرکت در راهپیمایی 22 بهمن، دیدار از خانواده شهدا، بسته های معیشتی، جشن در پایگاه، غبار روبی مزار شهدا داشتند.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۱۵:۳۶    
تبریز- مدیرعامل انجمن خیران مسکن ساز آذربایجان شرقی از احداث یکهزار و 500 واحد مسکونی برای نیازمندان و مددجویان استان توسط این انجمن خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۱۵:۳۶    
تبریز- امام جمعه اهر با تاکید بر ضرورت توجه به تولیدات داخلی گفت: حل مشکلات کشور در گرو نگاه به داخل و حمایت از تولید ملی است.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۱۵:۳۰    
تبریز-امام جمعه مراغه با اشاره به نقش رهبری امام خمینی(ره) در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی گفت: امام راحل پیام انقلاب اسلامی را به تمامی نقاط جهان صادر کرد و زمینه ساز شناخته شدن ایران اسلامی در ...
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۱۵:۲۹    
نهاوند-اجرای گروه سرود و غبارروبی گلزار شهدای گیان شهرستان نهاوند به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۱۵:۲۱    
تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با اشاره به سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به مسکو، گفت: چند جانبه گرایی به عنوان یک اصل راهبردی دکترین سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران است.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۱۵:۱۹    
ملایر-کارگاه سبک زندگی به همت کانون بسیج هنرمندان ملایر با حضور مدرس و استاد دانشگاه به مناسبت دهه مبارک فجر با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۱۵:۰۹    
رژه خودرویی و موتوری به مناسبت یوم الله 22 بهمن توسط سپاه شیروان برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۱۵:۰۹    
100 بسته معیشتی به مناسبت یوم الله 22 بهمن توسط گروه جهادی حاج قاسم سلیمانی در شیروان توزیع شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۱۵:۰۹    
همزمان با شب 22 بهمن، آسمان شهرستان شیروان با ذکر نورانی الله اکبر نور افشانی شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۱۵:۰۹    
پایگاه شهید عظیمی گوینیک توسط گروه های جهادی بسیج در رازو جرگلان در حال احداث می باشد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۱۵:۰۹    
همایش بصیرتی با موضوع گام دوم انقلاب به همت بسیجیان پایگاه شهید چمران حوزه حضرت خاتم(ص) در مسجد امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۱۵:۰۰    
امام جمعه قم گفت: نظریه حکمرانی ولایت فقیه به عنوان طرحی نوین خط بطلان بر نظریه جدایی دین از سیاست کشید و دریچه های جدید بر روی اندیشمندان حوزه سیاست باز کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۱۴:۴۹    
همدان-فرمانده حوزه شهیده سمیه همدان از برپایی ایستگاه های سلامت و نمایشگاه دستاوردهای هنری توسط بسیجیان حوزه شهیده سمیه همدان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۱۴:۳۹    
همزمان با سراسر کشور، رژه خودرویی 22 بهمن در اسفراین برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۱۴:۳۹    
به مناسبت ایام الله 22 بهمن، بیش از 35 عدد مرغ گرم بین نیازمندان محله خرمشهر اسفراین توزیع گردید.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۱۴:۳۹    
به مناسبت فرار رسیدن 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی محفل انس با قران کریم در مسجد حضرت ولیعصر عج الله اسفراین برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۱۴:۳۹    
به مناسبت فرار رسیدن ایام الله 22 بهمن، تعداد 600 پرس غذای گرم بین نیازمندان شهرک فرهنگیان اسفراین توزیع گردید.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۱۴:۲۹    
همدان-مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه ماهیت اصلی انقلاب اسلامی در واقع معنویت و خدایی بود، گفت: انقلاب اسلامی ایران با رویکرد استقلال ...
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۱۴:۱۰    
ساری-ابراهیم نژاد با تصریح بر اینکه مردم همانند سال های گذشته شعار مرگ بر آمریکا سر می دهند، افزود: مردم دوباره ثابت کردند که پای انقلاب ایستادند و گوش به فرمان ولایت هستند.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۱۳:۴۰    
ساری- مسئول بسیج سازندگی جویبار از توزیع 5 هزار 140 بسته معیشتی بین نیازمندان این شهرستان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۱۲:۴۲    
کارشناس سیاسی گفت: جریان تحریف بطور جدی در حال فعالیت است.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۱۲:۴۲    
چهارمین مرحله از رزمایش کمک مومنانه تحت عنوان پویش #مثل_پدر همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و به نام و یاد سردار دل ها، حاج قاسم سلیمانی به همت حوزه 5 سپاه ناحیه عمار مشهد برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۱۲:۳۷    
شهید محمود رفیعی، شهیدی که در شهر خود مظلوم بود، استان قزوین وی را نشناخت و هرگز از ظرفیت های اخلاقی و رفتاری این شهید گرانقدر بهره مند نشد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۱۲:۲۷    
مسئول کمیته اجرایی سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فعالان قرآنی در سپاه را هسته مرکزی در تمدن سازی اسلامی دانست.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۱۲:۱۲    
بانوان بسیجی خراسان رضوی در مسابقات ووشو مجازی کشور سبک چانگ چون به مناسبت دهه فجر، کنگره 6300 شهید استان لرستان افتخار آفریدند.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۱۲:۰۷    
دکتر محمدبیگی گفت: بر طرف شدن این مشکلات جزو حقوق حقه شما است و بنده برای احقاق حقوق مردم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهم کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۱۲:۰۶    
270 بسته کمک معیشتی با کمک خیرین و گروه های جهادی خوانسار در بین نیازمندان توزیع شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۱۱:۵۷    
جریان شناسی انتخابات 1400 از آماده بودن شرایط جهت تطهیر انقلاب و احیای سیاسی انقلاب به وسیله انتخابات سال آینده خبر می دهد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۱۱:۵۲    
به مناسبت ایام الله دهه فجر به همت طلاب بسیجی نشست بصیرتی زن انقلابی در حوزه حوزه علمیه ی فاطمه الزهرا (س)اراک برگزار شد .
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۱۱:۵۲    
همزمان با روز های خجسته دهه مبارک فجر یک سالن ورزشی در بوئین زهرا افتتاح شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۱۱:۴۴    
1800 بسته معیشتی ،بین خانواده های کم برخوردار ، درسه منطقه محروم شهرستان مسجدسلیمان توزیع شد.
  • ۱