جمعه ۱۱ خردادساعت ۰۹:۲۴May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای بسیج 18 بهمن 1399 - basijnews.ir

بسیج 25 فروردین 1393 بسیج 22 دی 1394 بسیج 26 فروردین 1395 بسیج 13 خرداد 1396 بسیج 27 فروردین 1397 بسیج 29 اسفند 1398 بسیج 31 فروردین 1399 بسیج 31 اردیبهشت 1399 بسیج 31 خرداد 1399 بسیج 31 تیر 1399 بسیج 31 مرداد 1399 بسیج 31 شهریور 1399 بسیج 30 مهر 1399 بسیج 30 آبان 1399 بسیج 30 آذر 1399 بسیج 1 دی 1399 بسیج 30 اسفند 1399 بسیج 1 بهمن 1399 بسیج 2 بهمن 1399 بسیج 3 بهمن 1399 بسیج 4 بهمن 1399 بسیج 5 بهمن 1399 بسیج 6 بهمن 1399 بسیج 7 بهمن 1399 بسیج 8 بهمن 1399 بسیج 9 بهمن 1399 بسیج 10 بهمن 1399 بسیج 11 بهمن 1399 بسیج 12 بهمن 1399 بسیج 13 بهمن 1399 بسیج 14 بهمن 1399 بسیج 15 بهمن 1399 بسیج 16 بهمن 1399 بسیج 17 بهمن 1399 بسیج 18 بهمن 1399 بسیج 19 بهمن 1399 بسیج 20 بهمن 1399 بسیج 21 بهمن 1399 بسیج 22 بهمن 1399 بسیج 23 بهمن 1399 بسیج 24 بهمن 1399 بسیج 25 بهمن 1399 بسیج 26 بهمن 1399 بسیج 27 بهمن 1399 بسیج 28 بهمن 1399 بسیج 29 بهمن 1399 بسیج 30 بهمن 1399 
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۱ - ۲۱:۲۲    
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان، گفت: با اجرای طرح های اشتغال روستای و عشایر، شش هزار و 29 فرصت شغلی جدید در این استان ایجاد می شود.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۱ - ۱۰:۰۷    
به گزارش خبرگزاری بسیج از خارگ: مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران در بازدید از عملیات دریایی پایانه نفتی خارگ بر روی یکی از شناورهای عملیاتی این پایانه حضور یافت و با خدمه شناور دیدار و گفتگو کرد ...
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۱ - ۰۰:۱۰    
کوهپیمایی بسیجیان به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر برگزار گردید.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۱ - ۰۰:۱۰    
مسابقات طناب کشی بسیجیان شهرستان صحنه به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر برگزار گردید.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۸:۵۱    
توان موشکی،یکی از مهم ترین محورهای راهبرد نظامی جمهوری اسلامی برای مقابله با تهدیدات به شمار می رود.ایران در چهار دهه گذشته در این امر پیشرفت های چشمگیری داشته است.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۵:۲۳    
سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی 7321 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور طی 24 ساعت گذشته خبر داد و گفت: در این مدت 67 بیمار جان باختند.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۴:۲۲    
جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف 235 تُن نهاده دامی احتکار شده به ارزش 15 میلیارد و 800 میلیون ریال توسط پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۷:۲۲    
همزمان با دهه مبارک فجر، یادواره سرداران و 57 شهید بخش بنارویه برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۶:۵۳    
مجید محمدنژاد مهمترین و بارزترین وجه تمایز انقلاب اسلامی با دیگر انقلابها را نقش رهبری بی نظیر امام خمینی(ره) عنوان کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۶:۵۳    
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در نشست با علمای اهل تسنن گفت : بر اساس معارف دین باید گره از کار مردم باز کرده و مسائل واقعی جامعه را حل کند و سرانجام آن به استقلال منجر شود.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۵:۴۲    
فرماندار اشتهارد گفت: باید از ظرفیت بسیج در راستای محرومیت زدایی استفاده کنیم و بدون شک با بهره گیری کامل از این ظرفیت عظیم می توانیم بسیاری از مشکلات و محرومیت ها را از بین ببریم.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۳:۵۳    
رئیس دانشگاه شهید مطهری گفت: هیچ مسئله ای در کشور نیست که به بن بست بخورد و برای آن راهکاری وجود نداشته باشد و آن را می توان در علم و نعمت انقلاب اسلامی جستجو کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۲:۲۲    
به مناسبت بزرگداشت دهه مبارک و فرخنده فجر و میلاد حضرت زهرا(س) از 13 مادر شهید در مسجد صاحب الزمان(عج) سعدی شمالی زنجان تکریم شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۲:۱۸    
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: دولتی ها با کاخ "برجام" می خواستند ارتباط و مذاکره با آمریکا را عادی سازی کنند.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۲:۰۷    
رئیس مجمع نمایندگان اصفهان در مجلس شورای اسلامی:امروز در کشور ایران برای اهدای خون ضریب بین 25 تا 27 دارد که در خاورمیانه بالا است و پس از ایران در ترکیه رقمی حدود 22 است و در برخی کشورهای عربی خون ...
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۱:۵۲    
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) به فرصت های ایجاد شده در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: همه وظیفه دارند تا دستاوردهای انقلاب اسلامی را از طریق فضای مجازی در جهان طنین انداز کنند.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۱:۲۷    
فرمانده انتظامی شهرستان بجستان از کشف 60 کیلو گرم تریاک و توقیف یک دستگاه پژوپارس و دستگیری دو متهم در پاسگاه هلالی این شهرستان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۱:۱۴    
معاون هماهنگ کننده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان درباره اقدامات سپاه در منطقه کوی منبع آب گفت: تعمیر و ترمیم منازل، آسفالت کردن خیابان ها و ایزوگام منازل توسط سپاه با کمک گروه های جهادی در حال انجام است
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۰:۰۸    
حبیبی گفت: 70 درصد جمعیت استان در وضعیت زرد و در شرایط هشدار قرار دارند و نزدیک شدن به پایان سال و بازار شب عید نگرانی ها را دوچندان می کند.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۰۹:۴۸    
مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس؛ تقدیم پیام رهبر معظم انقلاب، گفتگو های تجاری و اقتصادی و دیدار با همتایان روسی را از اهداف سفر رئیس مجلس به مسکو برشمرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۰۹:۴۴    
شورای ائتلاف نیروهای انقلابی خوزستان از نمایندگان مجلس خوزستان خواست تا ضمن حمایت از تصویب طرح شفافیت آرای نمایندگان، اجرای این مسئله را از خود آغاز کنند.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۰۹:۴۴    
فیلم دیدن این فیلم جرم است ویژه هیئات مذهبی شهرستان اهواز و با تخفیف75 درصد اکران می شود.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۰۹:۴۴    
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان گفت: لازم است نسل جوان ما، بیانیه گام دوم و وصیت نامه حاج قاسم را خوب بخوانند.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۰۸:۱۳    
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام از عموم مردم این استان برای شرکت در پویش مجازی جشن 22 بهمن ماه امسال دعوت کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۰۷:۴۳    
رییس بنیاد مستضعفان از افزایش مناطق تحت پوشش محرومیت زدایی این بنیاد در استان ایلام به سه مورد خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۰۷:۴۳    
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام بر نقش و جایگاه پدافند غیر عامل در افزایش اقتدار ملی تاکید کرد و گفت: سپاه از برنامه های پدافند غیر عامل در این استان مرزی حمایت می کند.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۰۶:۴۲    
مقایسه تعداد فوتی های کرونا در آمریکا و ایران نشان می دهد تعداد فوتی های کرونا در یک روز آمریکا با تعداد فوتی های کرونا طی 40 روز ایران برابری می کند.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۰۰:۲۲    
در جریان فعالیت سامانه بارشی فعال در جو لرستان، 25.1 میلی متر باران در رومشکان باریده است.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۰۰:۲۲    
مدیرکل نوسازی مدارس لرستان گفت: 13 مدرسه در شهرستان کوهدشت در قالب 42 کلاس درس و با اعتبار 20 میلیارد تومان در دست ساخت است.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۰۰:۰۶    
تبریز- فرمانده سپاه میانه با اشاره به روند گسترش روزافزون استکبارستیزی در جهان، اظهار داشت: امروز بزرگترین نگرانی استکبار از بیداری اسلامی ناشی از انقلاب است.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۲۳:۵۲    
مرحله سوم رزمایش سراسری کمک مومنانه کشور و دهمین مرحله رزمایش استانی با حضور سردار زهرایی ؛ رییس سازمان بسیج سازندگی کشور و سردار ملک شاهکوهی ...
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۲۳:۵۲    
10 سری جهیزیه به نو عروسان بی بضاعت به مناسبت دهه فجر با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه استان، معاون امور اقتصادی استانداری لرستان، امام جمعه و فرماندار شهرستان چگنی اهدا شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۲۳:۵۲    
استاندار لرستان با اشاره به توقف روند نزولی بیماری کرونا در این استان، گفت: بستری های کرونا روند افزایشی 20 تا 25 درصدی نسبت به هفته گذشته داشته است.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۲۳:۵۲    
فرمانده انتظامی لرستان گفت: 18 قطعه اشیای تاریخی مربوط به دوره هخامنشیان در شهرستان دلفان کشف و سه نفر قاچاقچی در این رابطه دستگیر شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۲۳:۴۵    
همایش دوچرخه سواری شهر قم به همت مرکز تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قم به مناسبت دهه فجر برگزار شد
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۲۳:۲۳    
فرمانده حوزه مقاومت بسیج سید الشهدا(ع) شهر اقبالیه: بیش از 6 کیلو گرم تریاک توسط بسیجیان شهر اقبالیه کشف شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۲۳:۲۲    
به مناسبت دهه مبارک فجر با حضور فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) یک باب خانه محروم در روستای جهان آباد به نمایندگی از 3خانه محروم در بروجرد و پایگاه مقاومت بسیج شهید تیمور گودرزی نیز افتتاح شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۲۳:۲۲    
مراسم غبار روبی وعطر افشانی قبور مطهر شهدا ی بروجرد با حضور مردم ومسئولین این شهرستان به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۲۳:۱۴    
سالن چند منظوره روستای شوران از توابع شهرستان پیشوا با اعتبار 3 میلیارد تومان در زمینی به مساحت 400 مترمربع به بهره برداری رسید.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۲۳:۱۴    
کانون بسیج هنرمندان شهرستان ملارد نمایشگاه نقاشی و خوشنویسی به مناسبت چهل و دومین بهار آزادی در شهرستان ملارد بر گزار می کند.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۲۲:۵۲    
امام جمعه شهرستان نورآباد، فرماندار، فرمانده نیروی انتظامی، رئیس بنیاد شهیدبه مناسبت ایام ولادت فاطمه زهرا (س) از خانواده معظم شهیدان خزایی، خیری تجلیل بعمل آوردند.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۲۲:۵۰    
تویسرکان-به مناسبت دهه فجر جمعی از مربیان ورزشکاران و پیشکسوتان ورزش تویسرکان با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۲۲:۳۷    
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه فریدونشهر به مناسبت دهه مبارکه فجر در نشستی به تبیین شاخصه های انقلاب اسلامی ایران پرداخت.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۲۲:۳۷    
هم زمان با میلاد با سعادت حضرت زهرا سلام الله علیها و سلاله پاکش امام خمینی (ره)50 بسته معیشتس و کمک مؤمنانه توسط رزمندگان گردان 103 امام حسین علیه السلام در بین نیازمندان توزیع شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۲۲:۳۷    
سپاه ناحیه لنجان افتخار دارد که 80درصد مردم را در طرح غربارگری خانه به خانه پایش نموده است
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۲۲:۳۷    
به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها و روز زن ، مراسم جشنی در حسینیه گلزارشهدای روستای دستجرد بخش جرقویه علیا برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۲۲:۳۷    
به مناسبت میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها پایگاه مقاومت بسیج حضرت زهرا سلام الله علیها بخش جرقویه علیا اقدام به پخت نان محلی و توزیع بین نیازمندان نمود.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۲۲:۳۷    
خواهران بسیجی حوزه 15 بنت الهدی از ناحیه مقاومت بسیج حضرت امام صادق اصفهان دهه فجر امسال را با جشن های باشکوه میلاد حضرت زهرا با شکوه تر از قبل اجراکردند.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۲۲:۳۷    
به همت حوزه مقاومت بسیج امام حسین علیه السلام و به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر، تعداد 50 بسته کمک معیشتی در بین نیازمندان توزیع شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۲۲:۳۷    
به همت بسیج، گروه جهادی پزشکی جهت ارائه خدمات رایگان به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر در شهر دهق و روستاهای آن حضور یافتند.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۲۲:۳۷    
همزمان با دهه فجر مزار شهدای شهرستان برخوار در شهرهای شاپورآباد،سین،دولت آباد،حبیب آباد،خورزوق،دستگرد،کمشچه و روستای علی آباد ملاعلی با حضور مسئولین عطر افشانی و تجدید میثاق با شهدا صورت گرفت.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۲۲:۲۷    
حجت الاسلام والمسلمین داوودی امام جمعه شهرستان اشتهارد ضمن تبریک دهه مبارک فجر گفت:روز های دهه مبارک فجر روزهای فراموش نشدنی در تاریخ این سرزمین است.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۲۲:۲۲    
به مناسبت چهل ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دهه مبارک فجر میقات حلقات صالحین پایگاه های حوزه خیبر،حوزه علی ابن ابی طالب وحوزه های خواهران سپاه ناحیه دلفان در مصلی نماز جمعه شهرستان برگزارشد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۲۲:۲۲    
اجرای شامگاه یاد یاران توسط گروه رزمی پایگاه مقاومت بسیج شهید باهنر وشهید همت روستای دستجرد بخش جرقویه علیا در گلزارشهدای این روستا برگزارشد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۲۲:۲۲    
پایگاه های مقاومت بسیج حوزه مقاومت کوثر منطقه براآن شمالی به مناسبت میلادحضرت زهرا سلام الله علیها و روز زن و همچنین ایام الله دهه مبارک فجر برنامه های متنوعی رادرسطح بخش اجرا نمودند.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۲۲:۲۲    
بسیج جامعه زنان شهرستان برخوار به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، روز مادر و زن بیانیه ای صادر نمود.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۲۲:۲۲    
جشن ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) و بزرگداشت ایام الله دهه مبارک فجر با سخنرانی حجت الاسلام فرهنگ رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان اصفهان در مصلی نماز جمعه شهر کمشچه برخوار برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۲۲:۲۲    
رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان اصفهان گفت: عمود خیمه دین ما ولایت فقیه است و امروز دشمن تلاش می کند که این عمود را از جا بکند تا خیمه به زمین بیوفتد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۲۲:۲۲    
فیروزی پور گفت: مهمترین وظیفه هر بسیجی تجهیز خود به علم و دانش و تقویت اعتقادات الهی است چراکه بسیج شجره طیبه انقلاب است و دفاع از مرزهای کشور چه به لحاظ جغرافیایی و چه به لحاظ عقیدتی و سیاسی برعهده ...
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۲۲:۰۸    
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان اولین بال مهمترین عامل پیروزی و موفقیت انقلاب اسلامی است.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۲۲:۰۷    
مادر شهیدان محمود آبادی پس از 35 سال فراق، در کنار فرزندان شهیدش آرام گرفت.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۲۲:۰۳    
شاهرود_در گرامیداشت ایام الله دهه فجر، بازی های بومی محلی در محل مدرسه روستای رضا آباد خارتوران بیارجمند به همت تربیت بدنی سپاه شاهرود و حوزه بسیج مساجد و محلات مالک اشتر و هیأت بازی های بومی محلی ...
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۲۲:۰۳    
شاهرود_مشاور فرمانده کل سپاه گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی، به برکت ایثار و مجاهدت ملت بزرگ ایران و رهبری های امامین انقلاب و توکل به خداوند متعال میسر شده است.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۲۲:۰۳    
شاهرود_مراسم یادواره شهدای باغزندان به همت پایگاه صاحب الزمان (عج) حوزه بسیج مساجد و محلات علی بن ابیطالب (ع) در گرامیداشت ایام الله دهه فجر برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۲۲:۰۳    
شاهرود_جشن بزرگداشت دهه فجر با سخنرانی ریاست بیمارستان بهار شاهرود؛ پیرامون پیشرفت های انقلاب اسلامی در حوزه پزشکی و بهداشتی در مسجد امام رضا (ع) برپا شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۲۲:۰۳    
شاهرود_در گرامیداشت ایام الله دهه فجر و هفته زن و مقام مادر، مراسم جشن میلاد کوثر به همت پایگاه سکینه بنت الحسین (س) حوزه بسیج جامعه زنان فاطمه الزهرا (س) برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۲۲:۰۳    
شاهرود_سرپرست فرمانداری شهرستان شاهرود گفت: در دهه فجر امسال مجموعا 77 پروژه در حوزه اقتصادی و عمرانی با اعتبار 213 میلیارد تومان و اشتغالزایی برای 440 نفر با حضور استاندار سمنان افتتاح شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۲۲:۰۳    
شاهرود_نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس با بیان اینکه پروژه استادیوم 15000 نفری و ... متوقف گردیده یا بسیار کند پیش می روند که امیدوارم توجه ویژه ای شود گفت ...
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۲۲:۰۳    
شاهرود_امام جمعه شاهرود گفت: انقلاب ما، انقلاب فرهنگی است و با شناسنامه دینی شناخته می شود و توقع این است که تمام پروژه ها دارای پیوست دینی باشد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۲۲:۰۳    
شاهرود_استاندار سمنان با تاکید بر اینکه تامین آب شرب پایدار برای شاهرود، جزو اولویت های کاری ماست گفت: در دهه فجر امسال بالغ بر 213 میلیارد تومان طرح و پروژه در شهرستان شاهرود افتتاح می شود.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۲۲:۰۰    
رزن- رزمایش الی بیت المقدس به مناسبت دهه فجر در پایگاه های شهرستان رزن برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۲۱:۵۲    
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه چگنی گفت:انقلاب اسلامی امانت ارزشمندی در دست ما است و باید قدردان این امانت الهی باشیم ومی طلبد که در منبرها با تبیین بیانیه گام دوم انقلاب آن را در بین نسل جوان آگاه ...
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۲۱:۵۲    
گلزار شهدای شهرستان الشتر با حضورفرماندهی ناحیه و کار کنان سپاه، رئیس سازمان تبلیغات شهرستان و بسیج دانش آموزی غبارروبی شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۲۱:۵۲    
همه مردم که امکان حضور در راهپیمایی خودرویی و موتوری را دارند می توانند در این راهپیمایی شرکت کنند و افرادی که نمی توانند هم از برنامه های زنده استفاده کنند ...
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۲۱:۴۰    
نشست ریاست، اعضا هیات مدیره، بازرسین و دیگر اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان با فرمانده سپاه فتح استان به مناسبت دهه پرفروغ فجر برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۲۱:۱۴    
روزهای پایانی سال 97 و 99 یادآور رویدادهای تلخی برای جامعه رسانه ای شهرستان ری بود که اصحاب رسانه این شهر را داغدار و متاثر کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۲۱:۱۰    
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد از کسب موافقت دستگاه های مرتبط استان با اجرای پروژه مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس استان در یاسوج خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۲۱:۰۷    
کارگاه های آموزشی با محوریت اقتصاد مقاومتی در سلماس دائر شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۲۱:۰۰    
ملایر- همزمان با جشن میلاد حضرت زهرا (س) از بانوان مدافع سلامت بخش کرونای بیمارستان های شهرستان ملایر به همت بسیج جامعه پزشکی و کانون بسیج هنرمندان ملایر تجلیل شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۲۰:۵۵    
ساری-آزادی 2 هزار460 زندانی جرائم غیرعمد ،برگزاری بیش از 3 هزار گشت رضویون تا خدمت رسانی مومنانه 538 گروه جهادی در جبهه سلامت در 6 روز اول رزمایش الی بیت المقدس فجر انقلاب اسلامی در مازندران بود.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۲۰:۵۵    
روایتی از برنامه های رزمی و خدماتی سپاه کربلا در دهه فجر انقلاب اسلامی تولیدشد. قسمت اول چشمان بیدار برای توسعه امنیت پایدار "نگاهی بر گشت های محله محور رضویون بسیج سپاه ساری را مشاهده می کنید.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۲۰:۱۸    
تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال طبق ادعای وزارت ورزش ایران، مبلغ 3 میلیون و 100 هزار دلار از کنفدراسیون فوتبال آسیا طلب دارند.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۲۰:۰۷    
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت : راهپیمایی در تمامی شهرستان ها و شهرها برگزار می شود و در شهر کرمان این مراسم در مسیر هفت باغ از میدان اول تا کیلومتر 15 این محور که مسجد ...
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۹:۵۲    
فرمانده سپاه ناحیه فیروزآباد، استقلال، امنیت و حفظ سرزمین را از دستاورد های انقلاب اسلامی دانست.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۹:۵۲    
فرمانده سپاه لارستان در سخنرانی نماز جمعه از آمادگی کامل بسیج برای کمک به مسئولین شهرستان و خدمت رسانی به مردم لارستان در عرصه های مختلف خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۹:۵۲    
همایش علمی بسیج و مکتب شهید سلیمانی هم زمان با دهه فجر انقلاب اسلامی به همت سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان بوشهر در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۹:۴۳    
به مناسبت ایام الله دهه فجر با خانواده شهید معظم مولوی فیض محمد حسین بر در شهرستان سراوان شهر گشت دیدار و دلجویی به عمل آمد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۹:۴۰    
با همکاری و مشارکت سپاه شیروان، مرکز نیکوکاری انجمن صنفی کارگران این شهرستان افتتاح شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۹:۴۰    
کارکنان ناحیه بسیج دانشجویی خراسان شمالی از مادر "شهید حصاری" سرکشی کردند.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۹:۴۰    
مراسم گرامیداشت سالروز حفاظت اطلاعات در سپاه ناحیه راز و جرگلان برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۹:۳۳    
به مناسبت دهه مبارک فجر مسابقات قرآنی بین نونهالان در مسجد روستای پشت شهرستان چابهار به همت پایگاه مقاومت شهید محبعلی فارسی برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۹:۲۸    
به مناسبت دهه فجر مسابقات نقاشی در روستای کمب چابهار برگزار گردید.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۹:۲۸    
ماه بهمن؛ ماه انفجار نور برای مردم ایران اسلامی است و در عرصه اقتصادی هم میزبان زمانی ابلاغ سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی (29 بهمن 1392) است.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۹:۲۳    
به مناسبت دهه مبارک فجر مسابقات بومی و محلی در روستای کمب شهرستان چابهار به همت حوزه شهید عالی برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۹:۲۲    
فرمانده سپاه نینوا در مراسم افتتاحیه 35 پروژه عمرانی و اشتغالزایی بسیج سازندگی :همه باید دست به دست هم دهیم تا محرومیت ها ریشه کن شود و ایران اسلامی بیش از پیش به سمت تمدن نوین اسلامی و پیشرفت گام ...
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۹:۲۲    
سردار زهرایی :انقلاب اسلامی بین الطلوعین تاریخ ماست یعنی این انقلاب 14 قرن پس از طلوع خورشید اسلام شکل گرفت تا طلوع خورشید مهدی موعود را به دنبال داشته باشد
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۹:۲۲    
سرهنگ پاسدار حسن محبوبیان در گفت و گو با بسیج :انقلاب شکوهمند اسلامی ما مولود اسلام انقلابی بر اساس تعالیم مکتب وحیانی است
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۹:۲۲    
سپاه ناحیه مهر، به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی، در کنار اردوی جهادی یک روزه تکثیر نهال، از گروه های جهادی برتر تجلیل کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۹:۱۸    
به همت حوزه مقاومت بسیج خواهران فاطمه الزهرا شهرستان بمپور این کارگاه برگزارشد.
بسیج   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۹:۱۳    
رزمایش الی بیت المقدس در حوزه مقاومت بسیج محبین فاطمه شهرستان زابل برگزار شد.