جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۲۳:۰۷Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای بازار نیوز 17 دی 1399 - bazarnews.ir

بازار نیوز 19 بهمن 1396 بازار نیوز 29 اسفند 1397 بازار نیوز 29 اسفند 1398 بازار نیوز 1 فروردین 1399 بازار نیوز 31 اردیبهشت 1399 بازار نیوز 31 خرداد 1399 بازار نیوز 31 تیر 1399 بازار نیوز 1 مرداد 1399 بازار نیوز 1 شهریور 1399 بازار نیوز 30 مهر 1399 بازار نیوز 30 آبان 1399 بازار نیوز 30 آذر 1399 بازار نیوز 30 بهمن 1399 بازار نیوز 30 اسفند 1399 بازار نیوز 1 دی 1399 بازار نیوز 2 دی 1399 بازار نیوز 3 دی 1399 بازار نیوز 4 دی 1399 بازار نیوز 5 دی 1399 بازار نیوز 6 دی 1399 بازار نیوز 7 دی 1399 بازار نیوز 8 دی 1399 بازار نیوز 9 دی 1399 بازار نیوز 10 دی 1399 بازار نیوز 11 دی 1399 بازار نیوز 12 دی 1399 بازار نیوز 13 دی 1399 بازار نیوز 14 دی 1399 بازار نیوز 15 دی 1399 بازار نیوز 16 دی 1399 بازار نیوز 17 دی 1399 بازار نیوز 18 دی 1399 بازار نیوز 19 دی 1399 بازار نیوز 20 دی 1399 بازار نیوز 21 دی 1399 بازار نیوز 22 دی 1399 بازار نیوز 23 دی 1399 بازار نیوز 24 دی 1399 بازار نیوز 25 دی 1399 بازار نیوز 26 دی 1399 بازار نیوز 27 دی 1399 بازار نیوز 28 دی 1399 بازار نیوز 29 دی 1399 بازار نیوز 30 دی 1399 
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۲۱:۲۲    
حدود یک ساعت پیش یک خبر مهم پیرامون افزایش سرمایه یکی از غول های بورسی بر روی سایت کدال قرار گرفت.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۲:۳۰    
بهروز رحمتی معاون توسعه و اکتشافات شرکت مس در میزگرد توسعه پایدار صنعت مس ایران؛ فرصت های غیرقابل انکار و چالش ها گفت ...
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۰۸:۴۵    
برای سال آینده تمام کارگران مشمول قانون کار بین 3میلیون و 820هزار تومان تا 5میلیون و 730هزار تومان عیدی خواهند گرفت. پرداخت عیدی کارگران از بهمن ماه شروع می شود.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۰۲:۰۷    
اجرای برنامه های پیش بینی شده توسعه اقتصادی برای رسیدن به جایگاه مناسب تولید فولاد در کشور به میزان 55 میلیون تن در سال، کاهش واردات بی رویه فولاد و رسیدن به خودکفایی در این صنعت ...
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۳ - ۱۰:۰۱    
قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت طلا امروز سه شنبه 23 دی 99 را در جدول زیر مشاهده کنید.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۰۶:۰۶    
عبدالنبی سواعدی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان از افتتاح 2 کارگاه تولید پوشاک در اهواز خبر داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۴:۵۱    
مدیرکل آسیا و اقیانوسیه سازمان توسعه تجارت ایران گفت: موافقتنامه تجارت ترجیحی با افغانستان به زودی پیگیری و به امضا خواهد رسید.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۴:۴۵    
معاون وزیر صمت گفت: مردم انتظار قیمت پایین فولاد را دارند اما نرخ فولاد به خصوص از خرداد به بعد، قابل قبول نبوده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۴:۲۱    
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار گفت: بازارچه مرزی ریمدان در محدوده شهرستان دشتیاری، ایران را به کریدور اقتصادی چین پاکستان متصل می کند و نقش مهمی در توسعه روابط و افزایش مبادلات تجاری ...
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۲:۰۶    
تهران- مدیرعامل شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران گفت: تنها با کاهش یک درجه ای دمای هوای منزل یا محیط کار، 6 درصد از مصرف انرژی کاهش خواهد یافت.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۰۹:۱۲    
احمد توصیفیان مدیر کل تعاون،کارورفاه اجتماعی استان همدان از اخرین خبرها در خصوص مسکن ملی کارگران گفت.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۲:۳۶    
در شرایطی که چندی پیش مرکز پژوهش های مجلس، از متوسط حقوق 15 میلیون تومانی کارکنان دولت و نیز قرار گرفتن 60 درصد آن ها در سه دهک بالای جامعه خبر داده بود ...
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۰۰:۰۶    
سفیر اسبق ایران در چین گفت: اگر ما در مورد چین یک نظام منسجم نداریم که به عنوان پدیده ای جهانی نگاه کنیم، ناشی از نبود برنامه در اسناد بالادستی ماست ...
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۹:۰۶    
سردار آزمون در رده سوم گرانقیمت ترین بازیکنان لیگ برتر روسیه قرار گرفت.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۷:۴۲    
به عقیده معاون امور صنایع وزارت صنعت، ارز آوری از سمیر صادرات صنایع غذایی می تواند بر صادرات غیرنفتی کشور تاثیرگذار باشد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۷:۳۰    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین از صدور 5 مجوز برای ایجاد صنایع تبدیلی در منطقه الموت قزوین خبر داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۷:۲۱    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقیرئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی از لزوم ساماندهی و مدیریت بازار به منظور افزایش یا کاهش تولید محصولات کشاورزی خبر داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۷:۰۶    
در گزارش بانک جهانی، رشد اقتصادی ایران نسبت به برآورد قبلی بهبود یافته است.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۶:۳۶    
پس از دو افت متوالی، شاخص های مهم وال استریت صعودی شدند.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۶:۲۷    
نیمی از درآمد کشاورزی کشور مربوط به بخش باغبانی است.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۶:۲۱    
بازارهای سهام ایالات متحده روز گذشته در حالی صعود کرد که هنوز نتیجه انتخابات ایالت جورجیا که تعیین کننده کنترل مجلس سناست اعلام نشده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۶:۰۶    
بر اثر شیوع ویروس کرونا در سال 2020 و عواقب اقتصادی که به دنبال آن ایجاد شد، شمار ورشکستگی شرکت های آمریکایی به بالاترین حد خود از زمان رکود اقتصادی بزرگ در سال 2009 رسید.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۶:۰۶    
درحالی که قیمت طلا در ساعات اولیه معاملات به بالاترین رقم در دو ماه گذشته رسیده بود، اکنون بیش از 16 درصد از ارزش خود را از دست داده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۵:۴۲    
دو شرکت خودروسازی پژو سیتروئن با شرکت فیات کرایسلر توافق کردند تا با یکدیگر ادغام شده و به این ترتیب چهارمین شرکت خودروسازی جهان را تأسیس کنند.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۵:۳۰    
بازار تخم مرغ مصوبات ستاد تنظیم بازار را نمی خواند و همچنان سوار بر اسب سرکش گرانی می تازد هر شانه تخم مرغ به کیلویی 44 هزار تومان رسیده که از قیمت مصوب 10 هزار تومان گرانتر است.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۵:۲۷    
سهام آسیایی در معاملات امروز چهارشنبه تحت تاثیر فرمان اجرایی جدید ترامپ که تراکنش با 8 نرم افزار پرداخت چینی را منع می کرد، افت کردند.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۵:۱۵    
وزیر تجارت ترکیه اعلام کرد صادرات ترکیه در سال 2020 علی رغم شرایط نامساعد ناشی از پاندمی کرونا به 169.5 میلیارد دلار رسیده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۴:۴۵    
بانک جهانی در چشم انداز اقتصادی 2021 جهان پیش بینی کرده است اقتصاد جهان 4 درصد رشد خواهد کرد و توزیع واکسن کرونا و سرمایه گذاری برای حفظ این ریکاوری اقتصادی کلیدی خواهد بود.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۴:۴۲    
معاون نخست وزیر روسیه گفت بی ثباتی در بازارهای نفتی در سال 2021 کاهش خواهد یافت و تقاضا برای نفت 3 تا 5 میلیون بشکه در روز افزایش خواهد یافت.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۴:۳۶    
بانک جهانی در چشم انداز جدید خود از رشد اقتصادی خاورمیانه در سال 2021 پیش بینی کرد اقتصاد ایران پس از آب رفتن در سال 2020 در سال 2021 دوباره به رشد باز گردد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۴:۳۰    
تحریم های ظالمانه آمریکا علیه ایران موجب شد، عملاً درآمدزایی به ویژه تامین ارز مورد نیاز کشور از محل فروش نفت کاهش چشمگیری پیدا کند که چالش ها و بحران های خود را به دنبال داشت ...
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۴:۰۶    
دونالد ترامپ طی فرمان اجرایی جدید خود تراکنش با 8 نرم افزار پرداخت دیجیتالی چین، شامل علی پی از علی بابا و وی چت پی، را ممنوع اعلام کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۳:۳۰    
رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو تهران، وضعیت فعلی بازار خودرو را آرام توصیف کزد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۲:۳۰    
به گفته رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان همدان، از ابتدای امسال 56 جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان تشکیل شده که دراین جلسات 144 مصوبه برای گره گشایی از فعالان اقتصادی به ویژه واحدهای ...
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۲:۳۰    
مسوول گروه جهادی حسینیه اعظم اشکنان گفت: این اقدام توسط گروه جهاد حسینیه اعظم اشکنان موجب اشتغال زایی مستقیم برای چهار نفر نیز شده است و در کنار کاشت سبزی و صیفی جات ...
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۲:۰۰    
یازده ماه از شیوع کرونا در کشور می گذرد و نسبت به اوایل شیوع این ویروس تسلط بیشتری بر ادامه امور مختلف زندگی با رعایت پروتکل های بهداشتی به وجود امده است ...
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۱:۱۲    
فوق تخصص بیماری های عفونی گفت :این تغییر منجر شده تا سرعت تزاید ویروس بیشتر شود و منجر می شود در زمانی که در حلق تقسیم شده و همچنین بعد از آنکه وارد ریه می شود، سرعت تقسیم ویروس زیاد شود.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۰:۲۷    
جهانپور تصریح کرد: باید تفاوت بین بیمار شدن و آسیب جدی دیدن را در نظر بگیریم، چون وقتی فرد بیمار می شود، بعد از مدتی معالجه می شود و به کار برمی گردد ...
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۰۹:۴۵    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرحی را مطرح و امضا کرده اند که به موجب آن سازمان هواشناسی از وزارت راه و شهرسازی به وزارت نیرو منتقل شود؛ این طرح در مراحل بررسی است.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۰۹:۴۵    
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در سفر معاون اول رئیس جمهور با همراهی مقام عالی وزارت راه و شهرسازی قرار است پروژه های توسعه سواحل مکران مورد بررسی قرار می گیرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۰۹:۴۲    
شرکت سامسونگ اعلام کرد یخچال های BESPOKE خود را امسال در آمریکا هم عرضه خواهد کرد. سری یخچال های BESPOKE که برای اولین بار در نمایشگاه CES 2021 رونمایی می شوند ...
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۰۹:۴۲    
مهدی کرباسیان می گوید که تجربه شکست خورده قیمت گذاری دستوری کالاها و ایجاد رانت به واسطه دو نرخی شدن بازار طی 40 سال گذشته قابل انکار نیست ...
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۰۹:۳۶    
مدیر منطقه 8 عملیات انتقال گاز گفت: مصرف گاز استان های شمال غرب کشور آذرماه امسال نسبت به آبان ماه، با افزایش بیش از 40 درصدی، به 2 میلیارد و 335 میلیون مترمکعب رسید.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۰۹:۳۶    
رییس مجلس شورای اسلامی از شرکت فولاد سفیددشت بروجن بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت ها، تولیدات و محصولات این شرکت قرار گرفت.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۰۹:۳۶    
یوسف جزءپیری، مجری پروژه کارخانجات اسید فسفریک و کودهای شیمیایی فسفاته شرکت ملی صنایع مس ایران در میزگردی که با عنوان چالش ها و فرصت های توسعه در سومین همایش فلزات غیرآهنی برگزار شد ...
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۰۹:۲۷    
طرح پایش زمستانه مصرف برق ادارات پایتخت آغاز شد
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۰۹:۲۱    
در حالی که افزایش بی سابقه قیمت مسکن طی دو سال گذشته، اثرگذاری وام مسکن در خرید را به شدت کاهش داده ، امروز قرار است مسئولان درباره افزایش مبلغ این وام تصمیم گیری کنند.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۰۹:۲۱    
مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران گفت: اطمینان و پایداری انتقال گاز در خط لوله هشتم سراسری با نصب و راه اندازی کمپرسور یدک تأسیسات تقویت فشار صفاشهر افزایش یافت.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۰۹:۱۵    
یک مقام مسئول گفت: هزینه گاز تولید شده از مبدا عسلویه و رساندن آن به شمال کشور با هزینه گاز وارداتی از ترکمنستان قابل مقایسه نیست و نفع اقتصادی در واردات از ترکمنستان است.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۰۹:۱۵    
وزیر صمت در حالی بر قیمت گذاری دستوری فولاد اصرار دارد که نه تنها سرنوشت صنایع درگیر با قیمت دستوری را فراموش کرده بلکه سخنان خود در مخالفت با این شیوه را هم گویا از یاد برده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۰۹:۱۲    
مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت: رکورد فرآورش گاز در کشور شکسته شد و به مرز 840 میلیون مترمکعب در روز رسید.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۰۹:۱۲    
خبرگزاری صدا و سیما نوشت: قیمت تخم مرغ در واحدهای صنفی خرده فروشی تا 48 هزار تومان افزایش یافت.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۰۸:۵۷    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به ذخیره 700 هزار تن مرکبات شب عید در مازندران، گفت: مازندران از استان های شاخص در زمینه تولیدات کشاورزی، باغی، گلخانه ای و سایر ارقام کشاورزی است.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۰۸:۰۰    
مدیر جهاد کشاورزی گیلان گفت: وجود محصولات متنوع کشاورزی موجب شده تا این شهرستان به عنوان یکی از قطب های مهم کشاورزی استان مورد توجه قرار گیرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۰۷:۰۰    
یک مقام مسئول کارگری می گوید با بروز رسانی و بازنگری دستمزد کارگران در طول سال بخشی از خلأیی که بین سبد معیشت و افزایش هزینه ها وجود دارد، جبران می شود و قدرت خرید کارگران بهبود می یابد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۰۶:۳۶    
محمد تقی منوچهری، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: اکنون 65هزار تن خرمای تولیدی استان بوشهر بر روی دست نخل داران و بازرگانان مانده که سبب نگرانی و دغدغه آنان شده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۰۶:۲۱    
اسدیان، رئیس مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان همدان از کاهش سطح آب های زیر زمینی در این استان خبر داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۰۶:۲۱    
مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی چهارمحال و بختیاری، از توزیع یک هزار و 342 تن کود ازته در شهرستان سامان خبر داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۰۴:۵۱    
جو بایدن که قرار است از دو هفته دیگر کار خود را در کاخ سفید آغاز کند، در بدو ورود با روسیه ای مواجه می شود که تحت رهبری ولادیمیر پوتین ...
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۰۴:۰۶    
وزیر خارجه آمریکا مدعی شد که ایران 40سال است آمریکا و اسرائیل را تهدید می کند. اگر ایران هرگونه اقدامی علیه ما انجام دهد بی شک دولت ترامپ پاسخ آن را خواهد داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۰۳:۳۶    
بسیاری ازکشورهای جهان واکسیناسیون کووید- 19 برای مهار بیماری کرونا را آغاز کرده اند.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۰۳:۲۱    
وزیر خارجه آمریکا به اعلامیه نشست العلا واکنش نشان داد و بر اهمیت همکاری برای مقابله با تهدیدات مشترک بین کشورهای شورای همکاری خلیج فارس تاکید کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۰۳:۰۶    
مجتهد کاربر توئیتری افشاگر اسرار خاندان سعودی در توئیتی نوشت: بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی و بن زاید ولیعهد ابوظبی برنامه ای خطرناک تر از محاصره علیه قطر دارند.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۰۲:۱۵    
سمنان- مدت ها است که هر وقت از مسئولان استان سمنان درباره اشتغال سوالی می شود آمار تسهیلات بانکی را بیان می کنند حال آنکه کارشناسان معتقد هستند وام به تنهایی شغل آفرین نیست.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۰۰:۴۵    
نایب رییس هیات مدیره شرکت احیا استیل فولاد بافت اعلام کرد: امضای توافقنامه گروه مالی گردشگری با قرارگاه خاتم الانبیا برای اجرای طرح های توسعه مجتمع فولاد بناب ...
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۰۰:۲۷    
روند افزایشی قیمت خودرو از هفته پیش آغاز شده و باعث شد تا قیمت خودرو امروز در بازار سرشار از نوسان شود به طوری که بر قیمت بیشتر محصولات داخلی افزوده شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۲۰:۵۱    
طبق پیش بینی چشم انداز جدید بانک جهانی از اقتصاد خاورمیانه و شمال آفریقا، فعالیت های اقتصادی این منطقه در سال 2021؛ 2.1 درصد ریکاوری خواهد شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۲۰:۲۱    
شیوا گفت: به نظر نمی رسد، فرمول جدید موجب افزایش نرخ در بازار شود، اما در هر صورت منتظر هستیم دلال ها کم کم از این بازار خارج شوند، چون دیگر قیمت ها و سود موجود برای آن ها به صرفه نیست!
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۹:۵۱    
امیرسیاح کارشناس مسائل اقتصادی در توییتی نوشت: وزیر صمت گفته بخاطر افزایش قیمت فولاد، مدیران بورس کالا عزل شوند.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۹:۰۶    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به موضوع قیمت گذاری محصولات فولادی در بورس کالای ایران گفت: براساس ماده 18 قانون توسعه ابزار ها و نهاد های مالی "دولت مکلف است کالای پذیرفته شده در بورس را از نظام ...
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۸:۵۱    
ارزش روز پورتفوی بورسی سهام عدالت امروز همزمان با افت شاخص کل بورس تهران ریزش کرد. ارزش سهام عدالت 532 هزار تومانی امروز 329 هزار و 151 تومان کاهش یافت و به 8 میلیون و 683 هزار و 453 تومان رسید.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۸:۳۶    
مخابرات منطقه تهران از قطع ارتباط 350 خط تلفن مشترکان بر اثر حفاری غیراصولی خبر داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۸:۲۱    
طبق گزارشی جدید هواوی به شرکت های چینی اجازه می دهد در صورت تحریم های آمریکا از سیستم عامل این شرکت یعنی هارمونی در دستگاه هایشان استفاده کنند.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۸:۰۶    
برگزیدگان فراخوان ملی شناخت و تحلیل گفتمان و رفتار جامعه ایرانی در بحران کرونا معرفی و تقدیر شدند.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۷:۴۵    
مدیر باغبانی جهاد کشاورزی خراسان شمالی، توصیه کرد کشاورزان از ایجاد یخ آب زمستانه برای کنترل آفات و بیماری ها غافل نشوند.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۷:۴۲    
به گفته مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه، بیش از 3600 هکتار کلزا در استان در سال زراعی جدید کشت شده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۷:۳۶    
به گفته بخشدار کهریزک، 18 نفر از دام فروشان غیر مجاز در این شهر بازداشت شده اند.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۷:۳۶    
به گفته مدیر جهاد کشاورزی جوین، سرمای شدید هفته نخست دی ماه افزون بر 50 میلیارد ریال به مزارع کاملینا و علوفه این شهرستان خسارت وارد کرده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۷:۱۲    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان از لزوم ارائه کشاورز کارت برای خرید نهاده های کشاورزی به کشاورزان استان خبر داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۷:۰۶    
چند سالی است که اختلاف چندبرابری قیمت میوه از مبدا تا بازار به یک بحران جدی تبدیل شده که مسئولان وزارت جهاد تنها وعده حل این مشکلات را می دهند و در نهایت وزارت خانه صمت و جهاد کشاورزی به بهانه های ...
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۶:۵۷    
ستاد تنظیم بازار مقرر کرده بود که قیمت تخم مرغ کاهش می یابد ولی چنین چیزی محقق نشد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۶:۵۱    
دکتر رنجبر در گفتگو با ایسنا افزود: براساس طرح ارتقاء کیفیت بهداشتی تخم مرغ، مراکز عرضه شامل فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای، سوپرمارکت ها، مرغ فروشی ها و... باید اجرا شود.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۶:۴۵    
معاون حفاظت و امور اراضی سازمان جنگل ها از بازگشت جنگل های آقمشهد ساری و مراتع دماوند به انفال در صورت حمایت مجلس خبر داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۵:۴۲    
کشورهای آسیای میانه با امضای توافقی برای همکاری در بخش گردشگری، در صدد تقویت همکاری هستند، اما توسعه این بخش و ایجاد بازار واحد گردشگری با چالش های زیادی مواجه است.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۵:۳۶    
فرماندار قلعه دیزه عراق گفت: افزایش ساعت کاری مرز کیله سردشت در آذربایجان غربی در راستای افزایش مراودات تجاری میان ایران و عراق در این نقطه مرزی ضروری است.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۵:۳۶    
رسانه های کره جنوبی از عصر روز دوشنبه که یک نفتکش باری این کشور به دلیل نقض پروتکل های زیست محیطی از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آب های خلیج فارس و تنگه هرمز توقیف شد به طور مستمر پیگیری این ...
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۵:۳۶    
بیانیه 117 بندی و خسته کننده شورای همکاری خلیج فارس اگرچه تلاش دارد اختلافات اعضا را در لای جملات کلی و تکراری پنهان کند، اما آنچه از دل این نشست بیرون زد ...
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۵:۲۷    
بررسی آمار تجارت خارجی در دوره هشت ماهه امسال که قطریها حدود 94 میلیون دلار از صادرات غیرنفتی ایران را جذب کردند که 19 درصد از ارزش آن سهم بخش معدن و صنایع معدنی است.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۵:۲۷    
معاون توسعه بازارهای صادراتی سازمان توسعه تجارت ایران گفت: این سازمان از پروژه های صادراتی مستعد پس از تصویب در کارگروه مرکز، حمایت خواهد کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۵:۲۱    
معاون توسعه بازارهای صادراتی سازمان توسعه تجارت ایران گفت: با وجود تشدید محدودیت های ناشی از شیوع جهانی ویروس کرونا ...
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۵:۲۱    
مدیرکل دفتر توسعه خدمات بازرگانی سازمان توسعه تجارت ایران گفت: 37 میلیارد و 100 میلیون یورو از تعهدات ارزی صادرکنندگان که از 31 اردیبهشت 97 تا 31 خرداد سال جاری تجارت کرده اند ...
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۵:۲۱    
رییس سازمان بسیج اصناف کشور اعلام کرد که 500 کارگاه جهادی و صنفی کشور روزانه 17 میلیون عدد ماسک تولید و در اختیار بخش های مختلف قرار می دهند.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۵:۰۶    
مدیرکل شیلات خوزستان از ادامه احداث دو مزرعه بزرگ پرورش خاویار در گتوند خبر داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۵:۰۶    
رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران ممنوعیت صادرات مرکبات استان را به زیان تولید کنندگان دانست و بر ضرورت تداوم صادرات این محصول پرتولید استان تاکید کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۵:۰۶    
معاون توسعه بازارهای صادراتی سازمان توسعه تجارت گفت: تعرفه صادرات میگو و خرما به کشورهای اوراسیا کاهش یافته و این مهم برای بازار کشوری مانند روسیه به عنوان وارد کننده 40 میلیارد دلار مواد غذایی حائز ...
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۴:۵۷    
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران ضمن انتقاد از دستگاه های اجرایی برای کنترل قیمت تخم مرغ، گفت: روند مشخصی برای تعیین قیمت تخم مرغ در واحدهای بسته بندی وجود ندارد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۴:۵۷    
قیمت طلا در معاملات روز چهارشنبه بازار جهانی تحت تاثیر رشد ارزش دلار، با کاهش روبرو شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۴:۵۷    
حال که پای مشمولان سهام عدالت هم به بازار سرمایه باز شده است، قیمت گذاری دستوری فولاد بیش از پیش تیشه به ریشه سرمایه مردم می زند ...
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۴:۵۱    
شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو (ایساکو) با توجه به سطح فناوری خودروی تارا و امکانات و تجهیزات پیشرفته آن، از آمادگی کامل برای ارائه خدمات پس از فروش این محصول خبر داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۴:۵۱    
یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی انتقال کارخانجات و صنایع به مناطق دور از کلانشهرها و بروز کردن فناوری های آنها را در کاهش آلودگی هوا موثر دانست.
  • ۱