جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۲۱:۲۳Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای بازار نیوز 30 دی 1399 - bazarnews.ir

بازار نیوز 19 بهمن 1396 بازار نیوز 29 اسفند 1397 بازار نیوز 29 اسفند 1398 بازار نیوز 1 فروردین 1399 بازار نیوز 31 اردیبهشت 1399 بازار نیوز 31 خرداد 1399 بازار نیوز 31 تیر 1399 بازار نیوز 1 مرداد 1399 بازار نیوز 1 شهریور 1399 بازار نیوز 30 مهر 1399 بازار نیوز 30 آبان 1399 بازار نیوز 30 آذر 1399 بازار نیوز 30 بهمن 1399 بازار نیوز 30 اسفند 1399 بازار نیوز 1 دی 1399 بازار نیوز 2 دی 1399 بازار نیوز 3 دی 1399 بازار نیوز 4 دی 1399 بازار نیوز 5 دی 1399 بازار نیوز 6 دی 1399 بازار نیوز 7 دی 1399 بازار نیوز 8 دی 1399 بازار نیوز 9 دی 1399 بازار نیوز 10 دی 1399 بازار نیوز 11 دی 1399 بازار نیوز 12 دی 1399 بازار نیوز 13 دی 1399 بازار نیوز 14 دی 1399 بازار نیوز 15 دی 1399 بازار نیوز 16 دی 1399 بازار نیوز 17 دی 1399 بازار نیوز 18 دی 1399 بازار نیوز 19 دی 1399 بازار نیوز 20 دی 1399 بازار نیوز 21 دی 1399 بازار نیوز 22 دی 1399 بازار نیوز 23 دی 1399 بازار نیوز 24 دی 1399 بازار نیوز 25 دی 1399 بازار نیوز 26 دی 1399 بازار نیوز 27 دی 1399 بازار نیوز 28 دی 1399 بازار نیوز 29 دی 1399 بازار نیوز 30 دی 1399 
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۰۹:۴۵    
ایران در ژانویه 2021 برابر با بهمن 99 روزانه 2 میلیون و 84 هزار بشکه نفت تولید کرده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۱۲:۴۲    
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با صدور بخشنامه ای، شرایط استفاده از امهال در پرداخت حق بیمه کسب و کار های به شدت آسیب دیده از کرونا در حوزه ورزش و جوانان را ابلاغ کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۰۹:۳۷    
با فروش دو هزار و 30 میلیارد تومان اوراق بدهی، مجموع فروش اوراق بدهی تا پایان مرحله سی و پنجم به 100هزار و 848 میلیارد تومان رسید. میانگین نرخ بهره اوراق فروش رفته در این مرحله برابر 20 ...
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۱۳:۳۱    
عضو کارگروه تفحص از خودروسازی ها از آغاز روند طرح تحفیق و تفحص از خودروسازی ها از هفته آینده خبر داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۲۱:۲۲    
با گذشت زمان و افزایش محبوبیت این ارز دیجیتال، قیمت پادشاه رمز ارز ها توانست حتی از 40 هزار دلار نیز فراتر رود.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۰:۲۵    
طبق آخرین آمار جهانی در شب گذشته بیش از 192 هزار نفر به ویروس کرونا مبتلا شدند و همچنین 3886 نفر جان خود را از دست دادند.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۰۳:۰۷    
فعالان اقتصادی، یکی از بزرگترین مشکلات پیش روی بنگاه های اقتصادی کشور را نبود نقدینگی و دسترسی به منابع مالی بیان کرده اند.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۰۲:۰۷    
رییس جمهور تاکید کرد: دولت مصمم است ظرف هفته های آینده و با ورود اولین محموله واکسن خریداری شده، عملیات واکسیناسیون را در کشور مطابق جدول طراحی شده از جامعه هدف آغاز کند.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۰۱:۰۷    
مقصر اصلی سقوط بورس وزیر اقتصاد است نه رییس سازمان بورس و مردم دژپسند را به عنوان متولی بورس در این کشور می شناسند.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۲۳:۰۷    
سوداگری های تصادفی کوتاه مدت که مظاهر آن به وفور در معاملات هر روزه به چشم می خورند، این روزها بیشتر شبیه یک بازی با تعدادی کارگردان در قواره های گوناگون است تا یک مکانیزم جدی اقتصادی.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۲۲:۰۷    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: معتقدیم که بانک های کره ای باید خسارت ایران در این دو سال را جبران کنند؛ البته میزان این خسارت یک مسئله فنی است و باید توسط متخصصان بانکی و مالی تعیین شود.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۲۱:۰۷    
نایب رئیس کانون سراسری مرغداران گوشتی با اشاره به اینکه وزارت جهاد وعده داده بود طی یک هفته مشکلات سامانه بازارگاه را حل می کند گفت:متأسفانه بانک کشاورزی در انجام اصلاحات کوتاهی می کند.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۱۹:۰۷    
رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه اگر ارزپاشی می کردیم، دلار به 50 هزار تومان و نرخ تورم به 120 درصد می رسید، گفت: درآمدهای ارزی کشور رو به افزایش است.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۰۶:۰۷    
حذف ارز ترجیحی دارو در صورتی که بدون توجه به پیش نیازهای آن صورت بگیرد، منجر به تشدید فشارهای تورمی بر بیماران و 5 میلیون ایرانی فاقد بیمه درمانی خواهد شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۰۳:۰۷    
با شروع سال 99 بازار خودرو روند بسیار پرفراز و نشیبی را تجربه کرده؛ به طوری که روند قیمت ها در طول 7 ماه نخست سال 99 روندی بسیار افزایشی را تجربه کرد، اما با ورود به ماه میانی فصل پاییز ...
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۲۱:۰۷    
به همکاری اصناف در دوره شیوع کرونا اشاره کرد و گفت: سطح مشارکت واحدهای صنفی، اتحادیه ها و اتاق های اصناف در همراهی با نظام بهداشت و سلامت کشور برای قطع زنجیره انتقال ویروس و ارائه خدمات مسلم است ...
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۲۰:۲۲    
محققان سیاره ای در فاصله 212 سال نوری زمین کشف کرده اند که 10 بار سبک تر از مشتری است و یکی از کم چگالی ترین سیارات کشف شده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۱۹:۵۲    
دبیر ستاد فناوری نانو با اشاره به فعالیت 300 شرکت دانش بنیان در حوزه نانو تکنولوژی گفت: این شرکت ها 715 محصول تولید کردند و به بازار رساندند همچنین این محصولات به 50 کشور صادر شده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۱۹:۲۲    
محمد ایمانی فعال رسانه ای در واکنش به استعفای رییس سازمان بورس در کانال تلگرامی خود مطلبی نوشت.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۱۹:۰۷    
پس از ریزش ادامه دار شاخص بورس، در مرحله اول یک هزار میلیارد تومان از صندوق توسعه ملی برای تثبیت به این بازار تزریق شد، اما به نظر می رسد خبری مبنی بر تزریق جدید منابع به این بازار وجود ندارد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۱۸:۳۷    
افزایش وام ازدواج از 50 میلیون تومان به 70 میلیون تومان برای افرادی که در شرف ازدواج هستند از جمله مصوبات کمیسیون تلفیق بود ...
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۱۸:۲۲    
در پایان معاملات فرابورس سهام شرکت توسعه مسیر برق گیلان با رشد چهار درصدی مواجه شد و بین نماد های پرتراکنش قرار گرفت. معاملات بگیلان با صف خرید پایان یافت.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۱۸:۰۷    
مطابق آمار و گزارش های رسمی، سقف حقوق یک مدیر دولتی 52میلیون تومان و حقوق یک کارگر 3میلیون تومان است، حال مدیری که 17برابر یک کارگر دستمزد می گیرد، چه درکی از فقر شدید معیشتی خانوار کارگری دارد؟
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۱۵:۴۰    
گزارش 8 ماهه اجرای بودجه سال 1399 جهت بهره برداری در تصویب هرچه بهتر قانون بودجه 1400، برای نخستین بار همزمان با بررسی لایحه بودجه سال آینده، توسط دیوان محاسبات تدوین و به مجلس ارائه شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۱۵:۳۷    
آژانس بین المللی انرژی (IEA) اعلام کرد که عرضه جهانی بازار نفت در سال 2021 پس از کاهش 6.6 میلیون بشکه در روز در سال 2020، به میزان یک میلیون بشکه در روز افزایش خواهد یافت.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۱۵:۱۰    
قائم مقام ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور تصریح کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده 42.3 میلیون دوز واکسن کرونا خریداری و وارد می شود.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۱۲:۴۰    
تهران- ایرنا- با کاهش دلار به کانال 21 هزار تومانی در روز گذشته، شاهد ریزش مجدد قیمت ها در بازار خودرو بودیم، البته مشتریان به انتظار افت بیش از پیش قیمت ها از خرید دست کشیده اند.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۱۱:۵۲    
کمبود ویتامین ب 12 در کسانی که دچار مشکلات گوارشی هستند و یا داروهای اسید معده دریافت می کنند و همچنین در کسانی که رژیم های گیاهی را انتخاب کرده اند، شایع است.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۱۱:۲۵    
بسته شدن مسیر های قانونی این فرصت را به قاچاقچیان داده است که از شرایط به وجود آمده برای رونق کار خود استفاده کنند.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۰۸:۴۶    
مشاور رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس از صدور پروانه زنجیره ارزش برای 11 پروژه مهم بخش کشاورزی خبر داد و گفت: تاکنون 9 پروانه فعالیت و دو موافقت اصولی صادر شده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۰۸:۰۷    
در جلسه کمیسیون مرکزی انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با تأسیس 11 انجمن موافقت شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۰۲:۵۲    
مدیرکل ترانزیت سازمان راهداری از امکان ورود کامیون های ایرانی به خاک آذربایجان از هفته جاری خبر داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۰۱:۵۵    
در حالی که خبرگزاری صداوسیما با انتشار خبری به نقل از قالیباف اصل، استعفای وی را تکذیب کرده است، مدیر روابط عمومی سازمان بورس در مصاحبه ای استعفای وی را تائید کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۰۰:۵۲    
مدیر امور هماهنگی و نظارت بر تولید مجتمع گاز پارس جنوبی از ارسال روزانه بیش از 5 هزار تن گاز مایع (ال پی جی) از سایت 2 پارس جنوبی خبر داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۰۰:۲۵    
وزیر نیرو گفت: برای پاسخگویی به نیاز همه مشترکان در تمام بخش ها در صورت مصرف گاز، حدود 180 میلیون متر مکعب گاز نیاز است اما برای تامین گاز خانگی حدود 4 برابر این رقم مصرف می شود که رقم بالایی است.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۰۰:۰۷    
نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حقوق نجومی از چالش های اساسی در پارس جنوبی است ...
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۰۰:۰۱    
بانک عامل بخش مسکن در اطلاعیه ای اعلام کرد: سقف فردی تسهیلات خرید و ساخت مسکن ایثارگران افزایش یافت.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۲۱:۴۰    
این جراح ارتوپد و فوق تخصص هیپ و لگن خاطرنشان کرد: با استفاده از سنجش تراکم استخوان می توان سفتی و سختی و درجه محکم بودن استخوان های بدن را تعیین کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۲۱:۱۶    
محمودزاده گفت: یکی از محاسن شرکت بیمه البرز این است که متقاضیان در بیمه واحدهای ساختمانی خود 30 درصد را به شکل نقد و مابقی را در اقساط 36 ماهه پرداخت خواهند کرد
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۷:۲۲    
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین از تشکیل 2هزار و 250پرونده اشتغال روستایی در استان و پرداخت 238میلیارد تومان تسهیلات در این زمینه خبر داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۵:۳۵    
کارگروه تنظیم بازار قیمت گوشت گوساله وارداتی را بر اساس نرخ ارز نیمایی، در زمان واردات این محصول به کشور، 73 تا 120 هزار تومان تعیین کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۵:۱۷    
دبیر انجمن تولید کنندگان فولاد گفت: امیدواریم که مساله زنجیره فولاد با اصلاح شیوه نامه دولت حل شود زیرا این مسایل نیازی به قانون ندارد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۳:۲۶    
بودجه سال 1400 اتاق اصناف ایران در ششمین اجلاس هیات نمایندگان دور هفتم اتاق اصناف ایران تصویب شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۳:۲۶    
رئیس شورای رقابت با بیان اینکه قیمت کارخانه ای خودرو تا پایان فروردین سال آینده تغییر نمی کند، گفت: فرمول جدید قیمت گذاری خودرو فعلا اجرا نمی شود.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۰:۳۲    
قائم مقام ستاد راهبری نقشه جامع علمی کشور با تاکید بر اهمیت دولت و مجلس به تولید واکسن ایرانی کرونا گفت: جلسه امروز ستاد 4 مصوبه برای تولید واکسن ایرانی کرونا داشت.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۰:۲۶    
رئیس ستاد اجرایی فرمان امام گفت: واکسن کرونا وقتی اثر دارد که در اختیار مردم قرار گیرد که در این خصوص ظرف یک ماه آینده به دو تا سه میلیون دز در ماه خواهیم رسید و ظرف سه تا چهار ماه آینده این عدد به ...
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۰:۲۰    
رییس بیمارستان امام حسین(ع) با بیان این که کرونا شرایط دشوار وپیچیده ای را برای کادر درمان ایجاد کرده ...
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۰:۲۰    
به همت محققان دارویی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام، خط تولید دو داروی ایورمکتین و موکوسیل و مواد اولیه چند داروی بیماری های قلب و عروق، صرع و فشار خون رونمایی شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۰:۱۱    
پرسپولیس برای فرار از محرومیت نقل و انتقالاتی، کمتر از دو هفته فرصت دارد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۰:۰۵    
برنامه صبحگاهی شبکه اول که پیش از این مورد انتقاد هواداران پرسپولیس و مدیران این باشگاه قرار گرفته بود دیروز باز هم خبر ساز شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۰۹:۵۶    
مدیر مرکز تماس شرکت سپرده گذاری مرکزی، از پذیرش 26 شرکت سرمایه گذاری استانی در بورس خبر داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۰۹:۵۶    
سخنگوی وزارت بهداشت ضمن اشاره به توصیه هایی برای استفاده از مترو و وسایل حمل و نقل عمومی، گفت: یکی از راه های گسترش زنجیره انتقال ویروس کرونا، ازدحام افراد در مکان های سرپوشیده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۰۹:۳۵    
سخنگوی صنعت برق با اشاره به شناسایی یک هزار و 622 مرکز غیرمجاز رمز ارز، از مصرف 260 مگاواتی برق این مراکز خبر داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۰۹:۲۶    
رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه اگر ارزپاشی می کردیم، دلار به 50 هزار تومان و نرخ تورم به 120 درصد می رسید، گفت: درآمد های ارزی کشور رو به افزایش است.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۰۹:۰۵    
گروه صنعتی تراکتورسازی ایران که سال گذشته حدود 17 هزار دستگاه تراکتور تولید کرده، با هدف گذاری 10 تا 15 درصدی صادرات در سال جهش تولید ...
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۰۹:۰۵    
نماینده خمینی شهر در مجلس خطاب به وزارت نیرو و سازمان محیط زیست تصریح کرد: آنها باید توضیح دهند که براساس کدام ملاحظه بنا دارند از یک حوضه کم آب به یک حوضه پرآب، آب را انتقال بدهند.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۰۶:۵۰    
سرپرست اداره تعاون روستایی شهرستان بندرعباس گفت: در دی ماه توزیع 40 تن روغن خوراکی از سوی سازمان صمت استان تدارک دیده شده توزیع و به دست مصرف کنندگان رسید.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۰۶:۴۷    
اداره کل هواشناسی گلستان با صدور اخطاریه ای خبر از نفوذ امواج سامانه سرد وایجاد هوای ناپایدار به همراه ریزش های جوی (باران و برف) از روز چهارشنبه در استان داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۰۶:۲۰    
جواد تاراسی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به اینکه بیش ترین تولید زیتون در کشور به شهرستان طارم اختصاص دارد ...
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۰۶:۰۵    
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان از مرگ 3 کارگر به دلیل ابتلا به ویروس کرونا خبر داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۰۶:۰۵    
خبرنگار المیادین از شنیده شدن صدای انفجار در جرف الصخر خبر داه است. گفته می شود این انفجار بر اثر حمله هوایی صورت گرفته است.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۰۵:۰۵    
داده های رسمی اقتصاد چین نشان می دهد، دومین اقتصاد بزرگ جهان در سال 2020میلادی رشد 3/ 2 درصدی را به ثبت رسانده است و به عبارتی تنها اقتصاد بزرگ جهان است که سال پاندمی کرونا را بدون انقباض اقتصادی ...
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۰۴:۰۵    
وزیر خارجه گفت: امروز، روز کامل آخر ریاست منحوس ترامپ در آمریکاست و سیاست فشار حداکثری آنها با کمک مقاومت ملت بزرگ ایران شکست خورده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۰۳:۰۵    
60 لیتر سهمیه بنزین بهمن ماه خودروهای شخصی بدون هیچ گونه تغییری ساعت صفر بامداد چهارشنبه (یکم بهمن ماه) در کارت های هوشمند سوخت شخصی شارژ می شود.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۰۳:۰۵    
دونالد ترامپ، رییس جمهور ایالات متحده امریکا در توافقی با گروه شبه نظامی طالبان قول داده تا ماه مه 2021 همه نیروهای امریکایی را از افغانستان خارج کند.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۰:۵۰    
سخنگوی صنعت برق با اشاره به شناسایی 1622 مرکز غیرمجاز رمزارز، از مصرف 260مگاواتی این مراکز خبر داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۰:۲۰    
رییس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا از متقاضیان پیش خرید مسکن خواست قبل از انعقاد هرگونه قرارداد، نسبت به درستی ادعا های مطرح شده اطمینان حاصل کنند.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۹:۳۵    
حجم سرمایه گذاری خارجی در 9 ماهه ابتدای امسال به 104 میلیون دلار رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال 98 در مجموع 48.6 درصد رشد داشته است.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۹:۱۷    
شاخص بورس در جریان دادوستد های امروز بازار سرمایه به رشد 385 واحدی قناعت کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۹:۰۵    
امروز سهامداران شرکت های توسعه و عمران امید، فولاد امیر کبیر کاشان و سیمان سفید نی ریز در بورس و معامله گران شرکت های ویتانا ...
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۸:۳۵    
شرکتی دانش بنیان با استفاده از ایستگاه تأمین کننده گاز طبیعی فشرده، این ماده حیاتی را به شهر ها و روستا های کوچک و مناطق صعب العبور رساند.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۸:۲۰    
دستبندی ابداع شده که کارفرمایان و افراد عادی می توانند با تکیه بر آن از احساسات کارمندان و دوستان خود در قرنطینه با خبر شوند.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۸:۰۵    
محققان دانشگاه ام آی تی، نمونه مفهومی یک هواپیمای برقی هیبریدی را طراحی کرده اند که مجهز به سیستم پیشرانه جدیدی است و می تواند آلاینده های مضر خود را جذب کند.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۷:۵۰    
کشت اراضی شیب دار ضمن رونق بخش کشاورزی، موجب اشتغالزایی و رونق اقتصادی در استان می شود که بایستی مورد توجه متولیان امر قرار گیرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۷:۳۵    
استاد جغرافیا و گردشگری دانشکده علوم جغرافیایی دانشگاه خوارزمی گفت: صنعت گردشگری به عنوان یکی از چهار فعالیت پردرآمد این ظرفیت را دارد که به عرصه مناسبی برای فعالیت کارآفرینان و ایده پردازان تبدیل ...
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۷:۲۶    
روزنامه ایران سه شنبه 30 دی در گزارشی آورده است: با وجود اینکه بخش قابل توجهی از مشاغل این استان وابسته به دریاست اما هنوز هم بسیاری از ظرفیت های اشتغال در حوزه دریایی این دو استان به طور کامل مورد ...
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۷:۲۰    
نشریه رشد و کارآفرینی به صاحب امتیازی مرکز رشد و کار آفرینی دانشگاه صنعتی شریف و مدیر مسئولی مجتبی موحدی و سردبیری زهرا زمانی به صورت ماهنامه منتشر می شود.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۷:۰۵    
علی رحمانی مشاور استاندار و دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قزوین ظهار داشت: بهتر است کارگران روزمزد چهار نفر نماینده معرفی و سپس به فرمانداری مراجعه کرده و در نهایت عنوان کنند که می ...
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۶:۵۶    
66 طرح عمرانی و تولیدی بخش کشاورزی به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، با اعتباری نزدیک به 182 میلیارد تومان در سطح استان یزد به بهره برداری خواهد رسید.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۶:۳۵    
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد با اعلام اینکه 1.5 میلیون نفر نیازمند بیکار و شبهه بیکار در کشور وجود دارد، گفت: پیشنهاد کمیته امداد برای سال 1400 در حوزه اشتغال محرومان ...
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۶:۳۲    
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای دلیجان از ارائه 87 هزار و 646 نفر ساعت آموزش های مهارتی در دلیجان خبر داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۶:۲۶    
رئیس جمهور گفت: شورای عالی بورس باید برای حفظ تعادل در بازار سرمایه و شفافیت و صیانت از حقوق سرمایه گذاران تصمیمات لازم را اتخاذ و اجرایی کند.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۶:۲۰    
خمیرمایه دورود که روزگاری از فعال ترین کارخانه های این شهرستان بود، حدود 12 سال در خاموشی مطلق به سر می برد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۶:۱۷    
پیمان ترکمانه امروز مدیرکل کمیته امداد استان همدان بیان کرد: از آنجایی که ایجاد توانمندی در بین خانواده های زیر پوشش ...
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۶:۰۵    
شرکت های کوچک و متوسط بر فضای کسب و کار در خاورمیانه و شمال آفریقا تسلط دارند. این شرکت ها بیش از 90 درصد از کسب و کارهای منطقه را تشکیل می دهند.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۶:۰۲    
دادگاه تجدید نظر متهمان ردیف دوم و سوم پرونده سکه ثامن، به ریاست قاضی مسعودی مقام برگزار شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۵:۲۶    
نیروی انتظامی از جریمه کرونایی بیش از 40هزار خودرو در روز گذشته خبر داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۵:۲۰    
ستاد تنظیم بازار مقرر کرد که تایرهای باری و اتوبوسی تولید داخل همچون سایر لاستیک ها بایستی در چارچوب ضوابط هیئت تعیین و تثبیت قیمت های سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان عرضه شوند.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۵:۲۰    
رئیس سازمان بورس اوراق بهادار تهران شایعه استعفایش را تکذیب کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۵:۰۵    
معاون وزیر صمت با بیان اینکه ماه پیش دولت مجوز تجارت آزاد را به سازمان توسعه تجارت داد، گفت: در این راستا،مذاکره با اتحادیه اقتصادی اوراسیا و تجارت آزاد با این اتحادیه آغاز می شود.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۴:۵۶    
عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران با بیان اینکه ارز دو نرخی منجر به کمبود دارو می شود، گفت: از ابتدای انقلاب تاکنون هیچ گاه ذخایر و دپوی مواد اولیه دارو به این حد کم نشده بود.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۴:۵۶    
سومین گعده اقتصادی بازارنیوز با حضور چهار کارشناس اقتصادی با موضوع "بررسی مشکلات ارزی و ارائه راهکارها" برگزار شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۴:۴۷    
جلسه ویژه کمیسیون اقتصادی مجلس با موضوع ریشه یابی مشکلات بورس با حضور رئیس مجلس و وزیر اقتصاد برگزار شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۴:۴۱    
شاخص بورس با رشد 385 واحدی در پایان معاملات امروز سه شنبه 30 دی 1399، به یک میلیون و 150 هزار واحد رسید.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۴:۳۵    
یک کارشناس صنعت قیر گفت: قیمت قیر فله ایران در سال 2020 میلادی حدوداً 220 دلار بوده که با صادرات حدود 350 هزار تن قیر، درآمد 80 تا 90 میلیون دلاری نصیب کشور می شود.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۴:۱۷    
قیمت جهانی طلا در معاملات روز سه شنبه در حالی رشد کرد که امید به بسته کمک مالی جدید آمریکا فشارهای ناشی از تقویت دلار را خنثی کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۴:۱۱    
سخنگوی دولت با تاکید بر اینکه اظهارات کلی، مبهم، سلبی و شعاری مشکلی از بودجه و مردم را حل نخواهد کرد، گفت: بودجه از اختیارات دولت و رئیس جمهور است و شاکله بودجه نباید تغییر داده شود.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۴:۱۱    
اغلب سهام آسیایی در معاملات امروز، سه شنبه در حالی جهش رشد کردند که سرمایه گذاران همچنان با نگرانی تحولات مربوط به پاندمی کرونا را دنبال می کنند.
  • ۱