جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۸:۵۹Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای بازار نیوز 13 دی 1399 - bazarnews.ir

بازار نیوز 19 بهمن 1396 بازار نیوز 29 اسفند 1397 بازار نیوز 29 اسفند 1398 بازار نیوز 1 فروردین 1399 بازار نیوز 31 اردیبهشت 1399 بازار نیوز 31 خرداد 1399 بازار نیوز 31 تیر 1399 بازار نیوز 1 مرداد 1399 بازار نیوز 1 شهریور 1399 بازار نیوز 30 مهر 1399 بازار نیوز 30 آبان 1399 بازار نیوز 30 آذر 1399 بازار نیوز 30 بهمن 1399 بازار نیوز 30 اسفند 1399 بازار نیوز 1 دی 1399 بازار نیوز 2 دی 1399 بازار نیوز 3 دی 1399 بازار نیوز 4 دی 1399 بازار نیوز 5 دی 1399 بازار نیوز 6 دی 1399 بازار نیوز 7 دی 1399 بازار نیوز 8 دی 1399 بازار نیوز 9 دی 1399 بازار نیوز 10 دی 1399 بازار نیوز 11 دی 1399 بازار نیوز 12 دی 1399 بازار نیوز 13 دی 1399 بازار نیوز 14 دی 1399 بازار نیوز 15 دی 1399 بازار نیوز 16 دی 1399 بازار نیوز 17 دی 1399 بازار نیوز 18 دی 1399 بازار نیوز 19 دی 1399 بازار نیوز 20 دی 1399 بازار نیوز 21 دی 1399 بازار نیوز 22 دی 1399 بازار نیوز 23 دی 1399 بازار نیوز 24 دی 1399 بازار نیوز 25 دی 1399 بازار نیوز 26 دی 1399 بازار نیوز 27 دی 1399 بازار نیوز 28 دی 1399 بازار نیوز 29 دی 1399 بازار نیوز 30 دی 1399 
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۱۵:۵۲    
آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا ( کووید 19) در سراسر جهان که سازمان بهداشت جهانی آن را به عنوان پدیده ای همه گیر شناسایی و اعلام کرد به نقل از رسانه های معتبر و گزارش های دفاتر ایرنا در خارج از کشور و ...
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۲۱:۰۶    
عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران گفت:سیاست ها و رویکردهای سازمان حمایت به گونه ای است که این سازمان را به محل اجماع آسیب ها به تولیدکننده و مصرف کننده تبدیل کرده است و انگار که بازرگانان را ...
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۲۰:۰۶    
بر اساس شیوه نامه وزارت صمت، نوردکاران باید تمامی محصول خود را در بورس کالا عرضه کنند اما با سرپیچی از الزام ...
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۷:۰۶    
تحلیلگران شرکت "فکتست" FactSet، اعلام کرده اند که اپیدمی ویروس کرونا باعث شد شرکت های هواپیمایی امریکا در سال 2020 بیش از 35 میلیارد دلار زیان خالص رقم بزنند.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۶:۰۶    
مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو از ارائه واکسن آنفلوآنزا با کارت ملی در داروخانه های دولتی خبر داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۵:۰۶    
اطلاعیه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره چگونگی شناسایی مشمولان دریافت یارانه معیشتی منتشر شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۴:۰۶    
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 1400 ازمصوبه این کمیسیون برای فروش روزانه 1.5 میلیون بشکه نفت در سال آینده خبر داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۱:۰۶    
رئیس مجمع نمایندگان مازندران گفت : سطح جنگل های شمال که جزو بکرترین نوع جنگل های جهان محسوب می شود از 3میلیون و200هزار هکتار به 2میلیون هکتار کاهش یافت.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۰:۰۶    
وزیر صنعت، معدن و تجارت، نقش آذربایجان شرقی با بیان اینکه آذربایجان شرقی نقش بسیار مهمی در توسعه صادرات دارد، گفت: تبریز مرکز صادرات به حوزه قفقاز است.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۶ - ۰۹:۲۱    
خرید روزانه مایحتاج، نیازمند اطلاع از قیمت های روز بازار است، شما می توانید قیمت مصوب اقلام اساسی مورد نیاز هر روز خود را در این خبر بخوانید.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۶ - ۰۱:۳۰    
طرح های نگهداشت و افزایش تولید از میادین در حال بهره برداری، نواقصی دارد که با برطرف شدن آن، تبعات منفی احتمالی کاهش خواهد یافت.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۵ - ۲۳:۳۶    
متقاضیان واجد شرایط وام ودیعه مسکن می توانند با ارسال کد ملی سرپرست خانوار به شماره پیامکی 300073640 از طریق تلفن همراه شخصی خود، نسبت به ثبت نام اولیه دریافت این تسهیلات اقدام کنند.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۵ - ۱۶:۰۶    
در اوایل پاییز 98، فدراسیون فوتبال برای پرداخت مطالبات مارک ویلموتس، مبلغ 2 میلیون یورو از یکی از شرکت های وابسته به تأمین اجتماعی (شرکت پتروشیمی فن آوران) قرض می کند که از همان ابتدا با انتقاداتی ...
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۵ - ۱۲:۰۶    
در حال حاضر تقریبا تمامی مواد اولیۀ فولادسازان شامل سنگ آهن کنسانتره، گندله، آهن اسفنجی و قراضۀ آهن از داخل کشور تأمین می گردد ...
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۵ - ۱۲:۰۶    
مراسم قرعه کشی طرح پیش فروش یک ساله پنج محصول ایران خودرو صبح امروز با حضور نمایندگان نهاد های ناظر در سالن کنفرانس معاونت بازایابی و فروش ایران خودرو برگزار شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۵ - ۱۱:۳۶    
محمدی با بیان اینکه بودجه ارزی تامین دارو امسال نسبت به سال گذشته کاهش یافته است، گفت: تاکنون 486 میلیون دلار برای تامین داروی کرونا دارو هزینه کرده ایم که رقم بزرگی است ...
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۵ - ۰۷:۰۰    
عضو کانون عالی شوراهای اسلامی کار گفت: 10 میلیون کارگر زیرزمینی در کشور داریم که حداقل حقوق را هم دریافت نمی کنند. کارگران از پول نفت هیچ سهمی ندارند.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۵ - ۰۶:۲۱    
چندی پیش یارانه معیشتی کرونا به حساب برخی خانوارها واریز شد که حواشی زیادی را به همراه داشت.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۵ - ۰۶:۰۶    
طی 7 سال گذشته یعنی از 92 تا 99 قیمت برخی کالاها 4 تا 5 برابر شده است، ولی این همه داستان نیست، وقتی در وزن این کالاها دقت می کنید ...
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۵ - ۰۶:۰۶    
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس در مصاحبه ای از لزوم پرداخت حق بیمه به زنان خانه دار به عنوان شاغل اجتماعی گفت.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۵ - ۰۵:۵۱    
کشور ارمنستان اعلام کرده است قصد دارد به دلیل تحریمهای ترکیه حدود 2250 قلم کالا را از ایران تأمین کند.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۵ - ۰۴:۵۱    
آمارهای رسمی روز شنبه نشان داد که تولید نفت روسیه در سال 2020 برای اولین بار از سال 2008 کاهش یافته است.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۵ - ۰۴:۳۰    
وزیر بهداشت کره جنوبی اعلام کرد که این کشور ممنوعیت اجتماعات خصوصی بیشتر از چهار نفر را تمدید و در کل کشور اجرا خواهد کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۴ - ۱۸:۵۱    
سازمان فضایی ایران از انتخاب مجدد کشورمان به عنوان عضو کمیته مشورتی سازمان بین المللی ماهواره های سیار (IMSO) خبر داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۴ - ۱۸:۰۳    
رزم حسینی وزیر صمت از صادرات 5 میلیارد دلاری صنایع غذایی در کشور خبر داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۴ - ۱۷:۵۱    
با وجود قدمت تولید زعفران در کشور، این محصول همواره با مشکلات و موانعی همراه بوده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۴ - ۱۷:۲۱    
غلامرضا میری نائب رئیس شورای ملی زعفران از افزایش 2 تا 3 درصدی زعفران نسبت به هفته گذشته خبر داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۴ - ۱۷:۰۶    
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان از پلمب 75 کارگاه ناایمن خبر داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۴ - ۱۶:۵۱    
رئیس دانشگاه امیرکبیر در گفتگویی اظهار داشت: سال گذشته افزایش 40 درصدی حقوق را داشتیم و از طرفی دیگر در یکی دو سال اخیر افزایش تورم را شاهد بودیم که در همه هزینه های نگهداری شاهد افزایش هزینه ها ...
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۴ - ۱۶:۴۵    
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس از اعتبارات بودجه 1400 برای همسان سازی حقوق بازنشستگان، انتقاد کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۴ - ۱۶:۲۷    
ژائله رئیس اتاق بازرگانی تبریز در نشست به وزیر صمت، گفت: آذربایجان شرقی از استان های قدیمی و پرسابقه کشور در بخش تجارت و تولید محسوب می شود که تاسیس اولین اتاق بازرگانی کشور در سال 1289 ...
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۴ - ۱۴:۵۷    
کارگروه تنظیم بازار قیمت هر کیلوگرم پرتقال شب عید را تحویل کف کامیون در استان مبدا 10 هزار و 500 تومان تصویب کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۴ - ۱۴:۳۶    
رئیس شورای رقابت گفت: در این شورا با رقابتی بودن بازار خودروهای داخلی موافقت نشد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۴ - ۱۴:۰۶    
شرکت دولتی گازپروم روسیه با خط لوله ترک استریم به صربستان و بوسنی گاز صادر می کند.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۴ - ۱۲:۱۲    
جلاس سراسری مسئولیت پذیری اجتماعی و اخلاق حرفه ای با حضور نمایندگان 100 شرکت و سازمان دولتی و خصوصی از سراسر کشور برگزار شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۴ - ۱۲:۱۲    
تبریز- وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه پروژه نفلین سینیت سراب یکی از مهمترین طرح های آذربایجان شرقی است، گفت: پروژه نفلین سینیت سراب طی روزهای آتی اجرایی می شود.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۴ - ۱۲:۰۶    
به گزارش خبرخودرو، رییس اتحادیه باتری سازان و باتری فروشان کشور ضمن تشریح وضعیت بازار باتری از اشباع و رکود بازار خبر داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۴ - ۱۲:۰۶    
به گزارش خبرخودرو، عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت ایران قیمت خودروهای پرتیراژ را تعیین کننده شرایط بازار دانست و عوامل ساماندهی بازار و تثبیت تدریجی قیمت خودرو را برشمرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۴ - ۱۲:۰۶    
مدیرعامل شرکت توانیر گفت: به دلیل افزایش مصرف گاز در بخش خانگی، تحویل گاز به نیروگاه ها، محدود شده که این روند سبب مصرف سوخت مایع در این مراکز شده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۴ - ۱۲:۰۶    
معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این که تعهدات معوق به مشتریان قبل از پایان امسال به روز خواهد شد، از تسریع در روند تکمیل و عرضه خودروها به بازار خبر داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۴ - ۱۱:۰۶    
سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس از کاهش تعرفه واردات کالا ها در آینده نزدیک خبر داد و گفت: حقوق ورودی همه کالا ها برای سال آینده با نرخ ارز 17 هزار و 500 تومان محاسبه خواهد شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۴ - ۱۰:۵۷    
سخنگوی صنعت برق گفت: تاکنون 1620 مرکز غیرمجاز استخراج رمزارز با ظرفیت حدود 250 مگاوات شناسایی شده اند که از این میان بیش از 500 مرکز (30 درصد) به کمک گزارش عاملان شناسایی کشف شده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۴ - ۱۰:۱۲    
وینگر تیم فوتبال استقلال نمی تواند در نخستین دربی لیگ بیستم برای آبی پوشان به میدان برود.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۴ - ۰۹:۳۶    
روسیه برای آزمایش موشک قاره پیما جدید خود که برد آن حدود 10 هزار کیلومتر است، آماده می شود.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۴ - ۰۹:۱۲    
واردات ذرت با ارز 4200 تومانی و تزریق به واحدهای تولیدی که محصول آنها نه استراتژیک است و نه شامل قیمت گذاری می باشد یک خطای راهبردی و پنهان در نظام توزیع ارز دولتی کشور محسوب می شود.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۴ - ۰۷:۰۰    
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خاش در پایان فصل کشت پاییزه گفت: کشاورزان خاشی حدود 5 هزار هکتار از اراضی کشاورزی خود را به کشت محصولات پاییزه اختصاص داده اند.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۴ - ۰۵:۰۶    
تخمین زده می شود عمان در 2021 با 5.7 میلیارد دلار کسری بودجه مواجه باشد که قرار است آن را با وام گیری از بازارهای داخلی و بین المللی و برداشت از ذخایر خود جبران کند.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۴ - ۰۴:۵۱    
صادرات نفت ونزوئلا در بحبوحه فشار بیشتر تحریم های آمریکا و افزایش تولید اوپک پلاس تا پایین ترین رقم طی هفتاد سال گذشته کاهش یافته است.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۴ - ۰۴:۳۶    
در حالی که سال همه گیری کرونا بیشترین سود را در 10 سال گذشته برای هر دو فلز طلا و نقره به ارمغان آورد، بازار نقره توانست از بازار شمش طلا در سال 2020 پیشی بگیرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۴ - ۰۴:۱۸    
شرکت خودروسازی تسلا اعلام کرد که فروش خودروهای برقی شاسی بلند مدل Y که در چین ساخته شده اند را آغاز کرده و آنها را در ماه جاری میلادی تحویل مشتریان خواهد داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۴ - ۰۴:۰۶    
ادامه بحران های ناشی از تحولات انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا که 2 ماه پیش برگزار شد، عرصه سیاسی این کشور را ملتهب کرده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۴ - ۰۴:۰۶    
روح اله خدا رحمی مدیر عامل بانک کشاورزی در دومین روز از سفر به خراسان شمالی،از مزرعه شرکت کشت و صنعت نوآوران پویش سبز شبدیز در شهرستان شیروان بازدید کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۴ - ۰۳:۴۸    
بر اساس آخرین آمارها، تعداد قتل ها و خشونت ها نه فقط در شیکاگو، بلکه در سرتاسر آمریکا در سال 2020 افزایش چشمگیری داشته است.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۴ - ۰۳:۳۶    
آمریکا محدودیت های مالی جدیدی را علیه یک بانک کوبایی اعمال کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۴ - ۰۳:۲۷    
نخستین محموله مرکبات مازندران دیروز شنبه از پایانه صادراتی محصولات کشاورزی استان واقع در شهرستان جویبار به خارج از کشور صادر شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۴ - ۰۳:۲۱    
نخست وزیر پاکستان دو هدف و برنامه اصلی این کشور در سال 2021 را اعلام کرد که شامل خدمات بهداشتی رایگان و اجرای برنامه جامع مبارزه با فقر و گرسنگی است.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۴ - ۰۳:۱۲    
به گفته حاجی زاده، کسری و سرک در فروش نهاده های دامی ناشی از جابجایی فله ای کالا است و تا کنون امکان لحاظ هزینه های آن برای هیچ یک از طرفین واردکننده و خریدار وجود نداشته است.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۴ - ۰۳:۰۶    
سخنگوی دستگاه دیپلماسی گفت: این آخرین شانس برجام است؛ بایدن می تواند در روز اول کاری خودش، تمامی دستورات اجرایی ترامپ را برگرداند اما حتی آن امضا برای ما ملاک نیست ...
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۴ - ۰۲:۱۵    
مدیرعامل فولاد مبارکه در جلسۀ کمیتۀ مدیریت این شرکت که در سالن بزرگ اجتماعات و با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد ...
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۴ - ۰۱:۵۷    
با حضور اسماعیل اله دادی، مدیرکل گمرک استان چهارمحال و بختیاری، روز چهارشنبه سوم دی ماه 99، انبار اختصاصی گمرک شرکت فولاد تاراز در محل شرکت افتتاح شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۴ - ۰۰:۲۱    
طبق گزارش دیوان محاسبات از تفریغ بودجه سال 98، به دلیل خلاء قانونی، سهم صندوق توسعه و سهم دولت از درآمد صادرات LPG محاسبه و پرداخت نشده و 100 درصد این درآمد به شرکت ملی گاز تخصیص داده شده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۳ - ۲۰:۴۸    
در حال حاضر هر مسافر می تواند تا سقف 10 هزار یورو یا معادل آن به سایر ارز ها وارد و نیز تا سقف 5000 یورو یا معادل آن به سایر ارز های از مرز های هوایی ...
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۳ - ۲۰:۲۱    
عضو کمیسیون تلفیق بودجه گفت: شیوه مدیریت ارز 4200 حواشی و فساد زیادی ایجاد کرده و معتقدیم بهتر است منابع حاصل از تبدیل ارز به ریال به حساب مردم واریز شود.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۳ - ۱۹:۲۱    
براساس تحقیقی جدید یک داروی شیمی درمانی به نام پرالاترکسات برای درمان مبتلایان به کووید19 کارآمدتر از رمدسیویر است.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۳ - ۱۹:۰۶    
یکی از شرکت های دانش بنیان موفق به تولید انواع دستمال های تنظیف عفونی کننده آنتی سپتیک به صورت خشک با فناوری نانو شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۳ - ۱۸:۵۱    
پژوهشگران دانشگاه علوم پزشکی ایران موفق به ثبت حق انحصاری یک داروی ضد ویروسی در آمریکا شدند که برای درمان زگیل های دهانی و تبخال، بیماری های گوارشی و آنفلولانزا به کار می رود.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۳ - ۱۸:۳۶    
ال جی تصمیم دارد از نمایشگر های او ال ای دی هوشمند شفاف به عنوان تلویزیون در اتاق خواب استفاده کند که هنگام خاموش بودن، نامرئی می شود.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۳ - ۱۸:۱۸    
معاون اسبق بانک مرکزی گفت:کاهش بیشتر قیمت ارز و خروج بازاراز حالت انجماد نیاز به محرک سیاسی دارد که در شرایط کنونی در بازار ارز وجود ندارد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۳ - ۱۸:۰۶    
جوانمردی، یکی از کارشناسان بازار سرمایه مدعی است که حرکت نقدینگی از صنایع بزرگ در بازار بورس به سمت صنایع کوچک، آینده بازار را دچار نگرانی می کند و تبعات آن دامن همه سهامداران را خواهد گرفت.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۳ - ۱۸:۰۰    
حسین غلامی گفت: تغییر ساختار سازمان تامین اجتماعی و به رسمیت شناخته شدن حق مشارکت واقعی، می تواند دارایی های سازمان را بهتر اداره کند.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۳ - ۱۷:۴۵    
معاون امور تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اختصاص 3.9 هزار میلیارد ریال به تعاونی های کشور خبر داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۳ - ۱۷:۲۷    
نماینده کارگران در شورای عالی کار با اشاره به اینکه دستمزد و سبد معیشت فاصله زیادی دارد گفت:میزان هزینه ها آنقدر افزایش یافته است که اگر دستمزد 100 درصد هم افزایش یابد باز هم عقب ماندگی مزدی جبران ...
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۳ - ۱۷:۱۸    
فرشاد مومنی، اقتصاددان و استاد دانشگاه علامه طباطبایی، در وبیناری، به بررسی بخش کشاورزی بودجه 1400 پرداخت.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۳ - ۱۷:۱۲    
قاسم رحیمی در گفت و گویی اظهار کرد: سهمیه استان اردبیل از محل منابع داخلی دو بانک توسعه تعاون و رفاه کارگران مبلغ 55 میلیارد ریال است.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۳ - ۱۷:۰۶    
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار کرد: طرح بازنشستگی پیش از موعد از دستور کار این کمیسیون خارج نشده، اما به دلیل مخالفت اعضا امکان دارد کلیات آن رای نیاورد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۳ - ۱۷:۰۶    
افزایش میزان تولید ماهیان سردآبی در سال های اخیر و حمایت از تولیدکنندگان با پرداخت تسهیلات از رویدادهای امید بخش صنعت شیلات کهگیلویه و بویراحمد در سال های اخیر بوده است اما کمبود بازارهای هدف برای ...
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۳ - ۱۷:۰۳    
به نظر می رسد مشاغل سخت، خاری در گلوی سازمان تامین اجتماعی است و قصد ندارند حق و حقوق بازنشستگان پیش از موعد را آنچنان که قانون می گوید، به رسمیت بشناسند.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۳ - ۱۷:۰۳    
طرح افزایش هر شش ماه یکبار مزد کارگران، توسط نمایندگان مجلس به جریان افتاده است؛ در حالی که در قانون کار امکان افزایش چندباره دستمزد در طول یک سال وجود دارد و برای این منظور ...
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۳ - ۱۶:۵۷    
سیدجواد ساداتی نژاد از بررسی کارشناسی طرح انتقال آب از سرشاخه های هلیل رود جیرفت به مرکز استان کرمان خبر داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۳ - ۱۶:۴۵    
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان البرز از اجرای 13 مورد حکم قلع و قمع ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان خبر داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۳ - ۱۶:۴۲    
هیأت تخصصی دیوان عدالت اداری، شکایت گروه های کارگری مبنی بر قانون شکنی در مصوبات مزد99 را تأیید کرد. بر این اساس انتظار می رود رویه تعیین مزد به مسیر قانونی برگردد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۳ - ۱۶:۲۷    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۳ - ۱۶:۲۷    
به دنبال طرح برخی سوالات از سوی شهروندان در دیدار مسئولان یا از طریق رسانه ها در خصوص عدم دریافت بسته حمایت معیشتی کرونایی به رغم داشتن شرایط، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون ...
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۳ - ۱۶:۲۱    
مدیرعامل اتحادیه سراسری صنعت دامپروران همگام کشور گفت: متاسفانه این بخشی از واقعیت صنعت دام کشور آن هم در بخش عرضه می باشد که می توان با ایجاد مکانیزم درست جلوی این بخش از افزایش قیمت مصرف کننده را ...
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۳ - ۱۶:۲۱    
بر اساس آخرین تصمیم کمیسیون حفاظت و بهره برداری بهینه از منابع زنده دریای خزر، صید تجاری ماهیان خاویاری برای سال 2021 ممنوع شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۳ - ۱۶:۱۵    
بر اساس اعلام کنترل کیفیت هوای پایتخت برای همه گروه ها آلوده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۳ - ۱۶:۱۲    
اهداف کشاورزی فراسرزمینی از جانب کشور ها و شرکت های حقیقی و حقوقی متفاوت است. این اهداف می تواند شامل تأمین بخشی از امنیت غذایی کشور سرمایه گذار، تأمین انرژی از طریق تولید سوخت های زیستی ...
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۳ - ۱۵:۵۷    
سال 2020 سرشار از اتفاقات ریز و درشت اقتصادی، سیاسی و... بود. شاید کمتر کسی گمان می کرد ویروس کرونا که برای اولین بار در ووهان شیوع پیدا کرد ...
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۳ - ۱۵:۵۷    
صنعت سرب و روی کشور همانند سایر بخش های صنعتی و معدنی با مشکلات و موانع فرابخشی روبه رو است که از جمله این موارد می توان به سیاست های ارزی، مشکلات مربوط به تحریم های آمریکا ...
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۳ - ۱۵:۵۱    
علی اکبر صالحی با اشاره به نامه ایران به آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت که به زودی غنی سازی 20 درصد در فردو آغاز خواهد شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۳ - ۱۵:۵۱    
پس از مدتها، اندرو فارست جای جینا راینهارت را به عنوان ثروتمندترین فرد در استرالیا معرفی کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۳ - ۱۵:۳۰    
آیین آغاز فرایند دمش هوای گرم به کوره بلند شماره یک شرکت ذوب آهن اصفهان، دهم دی ماه برگزار شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۳ - ۱۵:۲۷    
شاخص بورس در پایان معاملات امروز شنبه 13 دی 1399 با افت 43 هزار و 682 واحدی به یک میلیون و 354 هزار و 114 واحد رسید.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۳ - ۱۵:۲۱    
سازمان بنادر از یکپارچه شدن فعالیت سامانه های الکترونیکی این سازمان خبر داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۳ - ۱۵:۲۱    
بانک مرکزی از به روز رسانی سوالات متداول سایت این بانک با موضوع قانون جدید چک خبر دادو اعلام کرد: چک های فعلی طبق روال سابق کارسازی می شوند.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۳ - ۱۵:۰۶    
علیرغم وعده های مکرر دولت و مجلس برای سامان دادن به بازار خودرو، مدتی است بازار طرح های خودرویی داغ است و مردم در چند صدایی عجیبی که در فضای سیاست گذاری خودرو حاکم شده، سرگردان مانده اند.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۳ - ۱۴:۵۷    
تعداد آمریکایی هایی که هفته گذشته برای اولین بار درخواست بیکاری خود را ثبت کردند بیش از 700 هزار نفر شد تا همچنان نگرانی ها از روند کند ریکاوری اقتصادی آمریکا پابرجا بماند.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۳ - ۱۴:۵۱    
شرکت فاو -فولکس واگن اعلام کرد، این شرکت بیش از 2.07 میلیون دستگاه خودرو در سال 2020 تولید کرده و رکورد جدیدی در تولید سالانه ثبت کرده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۳ - ۱۴:۵۱    
شرکت خدمات حفاری بیکرهیوز اعلام کرد که شمار دکل های نفت و گاز آمریکا شاهد بیشترین رقم افزایش سه ماهه از سه ماه دوم سال 2017 بوده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۳ - ۱۴:۴۵    
صادرات کره جنوبی در ماه دسامبر با تقاضای بالا برای تراشه کامپیوتری و تقویت تقاضای جهانی کالاهای دیگر، بهبود یافت و با سریع ترین رشد در 26 ماه گذشته مواجه شد.
  • ۱