سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۱۲:۵۵May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای بهداشت نیوز 19 بهمن 1396 - behdashtnews.ir

بهداشت نیوز 30 اسفند 1395 بهداشت نیوز 1 فروردین 1396 بهداشت نیوز 31 اردیبهشت 1396 بهداشت نیوز 31 خرداد 1396 بهداشت نیوز 31 تیر 1396 بهداشت نیوز 31 مرداد 1396 بهداشت نیوز 31 شهریور 1396 بهداشت نیوز 30 مهر 1396 بهداشت نیوز 30 آبان 1396 بهداشت نیوز 30 آذر 1396 بهداشت نیوز 30 دی 1396 بهداشت نیوز 5 اسفند 1396 بهداشت نیوز 1 بهمن 1396 بهداشت نیوز 2 بهمن 1396 بهداشت نیوز 3 بهمن 1396 بهداشت نیوز 4 بهمن 1396 بهداشت نیوز 5 بهمن 1396 بهداشت نیوز 6 بهمن 1396 بهداشت نیوز 7 بهمن 1396 بهداشت نیوز 8 بهمن 1396 بهداشت نیوز 9 بهمن 1396 بهداشت نیوز 10 بهمن 1396 بهداشت نیوز 11 بهمن 1396 بهداشت نیوز 12 بهمن 1396 بهداشت نیوز 13 بهمن 1396 بهداشت نیوز 14 بهمن 1396 بهداشت نیوز 15 بهمن 1396 بهداشت نیوز 16 بهمن 1396 بهداشت نیوز 17 بهمن 1396 بهداشت نیوز 18 بهمن 1396 بهداشت نیوز 19 بهمن 1396 بهداشت نیوز 20 بهمن 1396 بهداشت نیوز 21 بهمن 1396 بهداشت نیوز 22 بهمن 1396 بهداشت نیوز 23 بهمن 1396 بهداشت نیوز 24 بهمن 1396 بهداشت نیوز 25 بهمن 1396 بهداشت نیوز 26 بهمن 1396 بهداشت نیوز 27 بهمن 1396 بهداشت نیوز 28 بهمن 1396 بهداشت نیوز 29 بهمن 1396 بهداشت نیوز 30 بهمن 1396 
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۲۲:۴۱    
تقریبا همه ما با شخصیت هایی که ضعف اجتماعی دارند، آشنا هستیم. اشخاصی که مثلا وقتی در تلاش برای رساندن کارهایتان به ضرب الاجل هستید شما را به حرف می گیرند و در مورد موضوعات بی ارزش صحبت می کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۲۱:۵۳    
این مرد فعلا تمام نگاه ها را به خود جلب کرده است. دلیلش چشمان آبی او در کنار رنگ تیره پوستش نیست، یک دهم مردم بریتانیا این ویژگی ها را دارند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۱۱:۲۳    
نمایشگاه جلوه های تحول در دانشگاه جامعه امام حسین (ع) توسط پروازان بنیان گذارن انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری برای نشان دادن بخشی از پیشرفت های جمهوری اسلامی ایران در حال برگزاری است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۱۰:۴۷    
روانشناس کودکان با اشاره به بازی های مناسب برای کودکان گفت: در اختیار گذاشتن وسایل بازی دیجیتالی برای کودکان زیر 3 سال به خاطر آسیب به سیستم عصبی ممنوع است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۱۰:۳۲    
متخصص گوارش گفت: منشأ بسیاری از بیماری ها مشکلات بیماری های گوارشی هستند، هم چنین برخی از بیماری های قلبی، کلیوی و ریوی در اثر ابتلا به بیماری های گوارشی به وجود می آیند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۰۹:۵۰    
فرشاد احمدزاده در آخرین استوری اینستاگرامی خود اختلاف امتیاز میان سرخابی های پایتخت را سوژه کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۰۹:۰۵    
کاربرد کلخنگ، بن یا پسته کوهی بَنِه یا پسته کوهی، درختی از سرده پسته است که واریته های مختلفی از آن وجود دارد و خنجک یا کلخنگ هم نام دارد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۰۸:۵۳    
مهراوه شریفی نیا عکسی از دوران کودکی اش در اینستاگرام منتشر کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۰۸:۳۸    
عکسی از پژمان بازغی و همسرش مستانه مهاجر و دخترش در اکران فیلم هایلایت در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر را مشاهده می کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۰۸:۲۶    
پزشکان معتقدند پوست نوزادان را نباید با روغن های گیاهی ماساژ داد، زیرا موجب آسیب طولانی مدت به پوست می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۰۸:۰۸    
قرص جوشان منیزیم به منظور جبران کمبود این ماده در بدن مصرف می شود. این قرص برای مواردی مثل سردردهای میگرنی، دوران بارداری، سلامت قلب و عروق و سلامت استخوان ها مفید می باشد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۲۳:۰۰    
یک فوق تخصص قلب و عروق گفت: برخی از آریتمی ها شایع اند و هر فردی بسته به توانایی جسمی ممکن است به آن دچار شود، اما آریتمی های شایع علائمی دارند که با احساس آنها باید به پزشک مراجعه کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۲۲:۴۳    
در شرایطی که بازیکنان استقلال در داخل زمین برتری خاصی نسبت به سپیدرود دارند و با یک گل نیز از حریف پیش هستند، اتفاقی جالب در حاشیه این مسابقه رخ داده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۲۲:۳۴    
همه نوزادان لااقل روزی 2 ساعت گریه می کنند. گریه بخشی از زندگی نوزادان (بچه های زیر یک ماه) و شیرخواران (بچه های زیر 2 سال) است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۲۲:۲۸    
شرکت سامسونگ اعلام کرد که هیچ توضیحی برای داده نشدن گوشی های سامسونگ به ورزشکاران ایرانی ندارد زیرا کمیته بین المللی المپیک مسئول پخش گوشی ها بوده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۲۲:۱۶    
وزیر بهداشت همزمان با دهه فجر و افتتاح 228 پروژه بهداشتی - درمانی در استان هرمزگان، با حضور در کاروان خیریه نورآوران سلامت در منطقه محروم رودان، 10 جراحی چشم رایگان انجام داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۲۲:۱۳    
والدین معمولا از بهانه گیری های کودکشون در مورد غذاهای مختلف و کم خوری و کم اشتهاییش شکایت دارند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۲۲:۰۵    
در طول روز هیچ تمایلی به خوردن شیر نداره فقط غذای کمکی رو می خوره. امتحان هم کردم غذا ندادم ولی باز شیر نمی خوره.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۲۲:۰۲    
آب برنج علاوه بر فوایدی که برای سلامتی دارد، در زیبایی پوست هم موثر است. همچنین از آب برنج برای حالت دادن مو هم استفاده می شود. در اینجا روش تهیه آب برنج و خواص آن ذکر شده اند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۲۲:۰۲    
نشانه های یائسگی در مردان با یائسگی زنان تفاوت هایی را دارد. یائسگی مردانه در چه سنی رخ می دهد؟
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۲۱:۵۰    
داشتن دور کمر بدون چربی تنها جنبه زیبایی ندارد، بلکه جلوگیری کننده از بسیاری از شرایط و خطرات پزشکی از جمله چاقی، بیماری های قلبی، سندرم متابولیک و ... است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۲۱:۵۰    
کاروتنوئیدها، مواد مغذی موجود در رنگ خوراکی های نارنجی، قرمز و زرد، خطر ابتلا به سرطان سینه را کاهش می دهند و بر این اساس، زنان با سطوح بالاتر کاروتنوئیدها در خونشان ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۲۱:۵۰    
از دست دادن بین 50 تا 100 تار مو در روز عادی است و در زمان های خاصی از سال، ریزش مو افزایش یا کاهش می یابد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۲۰:۴۷    
در سراسر جهان بخصوص ایالات متحده، با افزایش متوسط سن افراد، سلامت آنها بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است و کارشناسان تخمین می زنند که تا سال 2030 بیش از 20 درصد از جمعیت این کشور ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۲۰:۳۸    
بر اساس نتایج تحقیقات دانشمندان دانشگاه ریچموند، هورمون هایی که در دوران بارداری و حتی بعد از تولد نوزاد ترشح می شود ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۹:۴۱    
محققان دانشگاه بردفورد انگلیس ارتباطی را بین پروتئین ها شناسایی کرده اند که علاوه بر جلوگیری از آسیب دیدگی رگ های خونی سالم، احتمال ابتلا به بیماری های قلبی عروقی و حمله قلبی را کاهش می دهد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۹:۲۶    
پایبندی به یک برنامه ورزشی در هر صورت کار دشواری است. اگر وزن زیادی دارید و در دسته افراد بسیار چاق قرار بگیرید، کاهش وزن تبدیل به یک چالش جدی خواهد شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۹:۱۷    
وزیر بهداشت در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در جاسک مبنی بر اینکه آیا ساخت بیمارستان می تواند شفا بخش باشد، گفت: ساخت بیمارستان هم می تواند شفابخش باشد چراکه وقتی بیمارستان ساخته شد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۸:۴۷    
در این مقاله یاد می گیرید چگونه کارهایی که در طول روز و قبل از خوابیدن انجام می دهید، شانس شما برای داشتن خواب راحت را از بین می برند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۸:۱۴    
در هشتمین روز دهه فجر با حضور رئیس جمعیت هلال احمر کشور انبار هلال احمر بندرخمیر به بهره برداری رسید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۸:۱۱    
گرم کردن غذاها برای بار دوم و در مورد برخی اقلام خوراکی بلامانع است اما در مورد بعضی دیگر از مواد غذایی، به ھیچ وجه کار درستی نبوده و شما را با مشکلات جدی سلامت مواجه می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۸:۱۱    
بسیاری از میوه ها هستند که خوردن آنها در دوران بارداری توصیه شده است
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۸:۰۸    
کارشناس ارشد تغذیه در دانشکده تغذیه و علوم غذایی شیراز، گفت: چاقی، یک ناهنجاری مربوط به شیوه و سبک زندگی است که با دریافت رژیم غذایی پرچرب، فقدان فعالیت بدنی و ورزش ایجاد می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۸:۰۸    
سوسک های ریز و درشت حشرات موزی و چندش آوری هستند که دفع و خلاص شدن از شر آنها چندان ساده نیست اما با دانستن روش پیازی این کار ساده می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۸:۰۲    
دردهای مفصلی می توانند نشانه ای از کمبود ویتامین ها باشند. ویتامین ها با جنبه های متعدد سلامت مفاصل ارتباط دارند و کمبود برخی از آنها باعث ایجاد و تشدید دردهای عضلانی و استخوانی می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۸:۰۲    
پلیس راهور ناجا، وضعیت ترافیک در باند شمالی آزاد راه تهران - کرج و همچنین آزاد راه کرج - قزوین را، نیمه سنگین اعلام کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۷:۵۰    
قیمت هر اونس طلا با 8 دلار کاهش نسبت به روز گذشته با قیمت 1310 دلار و 10 سنت معامله شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۷:۲۶    
زلزله 3.5 ریشتری استان کرمانشاه حوالی روانسر را لرزاند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۷:۲۰    
گریلینگ، به معنای پخت غذا با استفاده از توری مخصوص کباب کردن و یا دستگاه گریل است. در این مطلب شما را با نحوه ساده تمیز کردن دستگاه گری آشنا می کنیم ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۷:۲۰    
آیا زود پز مواد مغذی غذا را از بین می برد؟ خوشبختانه درست برعکس است. چون رمز کار زود پز فشار بالاست، نه حرارت بالا و درست به همین دلیل بیشتر خاصیت مواد غذایی در آن حفظ می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۶:۲۷    
بانک مرکزی به منظور پیشگیری از سوء استفاده های احتمالی توسط قاچاقچیان و دلالان ارز، از هم وطنان خواست به هیچ وجه اطلاعات حساب، کارت بانکی یا شماره آن را در اختیار افراد غیر قرار ندهند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۶:۱۵    
طی سه روز نخست اجرای طرح، پیش فروش 33 هزار و 782 قطعه سکه قطعی شده و این تعداد تا پایان وقت اداری امروز از مرز 34 هزار قطعه عبور کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۵:۵۷    
بسیاری از دردها نشان همراه با برخی علائم حتما نیاز به مراجعه سریع به پزشک و معاینات دقیق دارند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۵:۴۸    
مهدی قائدی پس از نُه روز از بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر مرخص شد و به منزلش انتقال داده شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۵:۳۹    
اولین پویش ملی گیاهان دارویی، 25 الی 27 بهمن ماه به همت وزارت جهاد کشاورزی در برج میلاد تهران برگزار می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۵:۳۶    
عضو فراکسیون ورزش مجلس گفت: اقدام غیر اخلاقی اسپانسر اصلی بازی های المپیک زمستانی2018 نسبت به ورزشکاران ایرانی برخلاف روح حاکم بر ورزش است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۵:۳۳    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت: کمپین تحریم خرید محصولات سامسونگ واکنش ایران درمقابل تصمیم مسئولان بازی های المپیک کره جنوبی درمقابل ورزشکاران ایرانی است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۵:۲۱    
تمیز کردن شیشه ها کاری است که می خواهید کاملاً صحیح انجام دهید. برای اینکه مطمئن شوید درست از پس کار برخواهید آمد اشتباهات رایج در این کار را به ذهن سپرده و بعد شروع به دستمال کشیدن شیشه ها کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۵:۱۸    
معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو، در پیامی به کنگره بین المللی داروسازی نوین، ابراز امیدواری کرد، به روز رسانی دستاوردهای صنعت دارو در اختیار خدمت گذاران این حوزه قرار گیرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۵:۱۵    
در حالی که فرایند پخت و پز غذاها به بهبود عطر و طعم آنها کمک می کند، اما ثابت شده که مصرف غذاهای خاصی به صورت خام، ویتامین ها و مواد معدنی بیشتری را برای بدن تامین می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۵:۱۲    
در کودکان سالم، تب معمولا هیچ چیز جدی را نشان نمی دهد. هر چند وقتی که درجه حرارت افزایش می یابد می تواند برای والدین ترسناک باشد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۴:۵۱    
قیمت طلا در بازارهای بین المللی در آغاز مبادلات امروز پنجشنبه تحت تاثیر تقویت ارزش دلار آمریکا قرار گرفت و با کاهش روبرو شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۴:۴۵    
خداوند کریم در قرآن بارها از انفاق و کمک به هم نوعان با عبارات مختلف یاد و بر این مهم تأکید کرده است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۴:۳۹    
رئیس کلانتری 138 جنت آباد از دستگیری یک سارق سیاه پوش موتورسیکلت سوار در محدوده غرب تهران خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۴:۲۴    
رئیس کلانتری 179 خلیج فارس، از دستگیری سارق یک دستگاه خودروی وانت در محدوده خلیج فارس خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۴:۱۸    
فرمانده انتظامی شهرستان چابهار از دستگیری قاتل کمتر از 24 ساعت در این شهرستان را خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۴:۱۵    
درد و خارش گلو، سرفه خشک و کوتاه و گرفتگی بینی از علائم رایجی هستند که معمولا همه ما در هنگام سرماخوردگی آنها را تجربه می کنیم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۴:۱۵    
مشاور وزیر بهداشت گفت: پزشکان باید داروهای داخلی تجویز کنند تا شاهد توانمندی تولید داروی داخلی در صنعت داروسازی باشیم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۴:۰۹    
سوپ کدو سبز یک سوپ فوق العاده سالم و البته کم کالری است. سیب زمینی، کدو سبز به همراه سیر و طعم کاری آن را به غذایی سیر کننده و خوش طعم تبدیل می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۴:۰۳    
ختلال در تغذیه، نوعی بیماری است که فرد را به سمت پرخوری، گرسنگی دادن به خود و یا دیگر رفتارهای ناسالم تغذیه ای که مربوط به غذا و وزن بدن می شود، سوق می دهد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۴:۰۰    
اگر می خواهید که گوشت گوساله بخرید، قسمت راسته این گوشت و گوشت چرخ کرده آن واقعا چربی خیلی کمی دارد و میزان چربی آن به بیشتر از 15 درصد نمی رسد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۳:۵۷    
معاون هماهنگی ستاد مرکزی اجرایی هفتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی از برگزاری انتخابات میان دوره ای هفتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی در 9 شهر کشور خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۳:۵۱    
رئیس کلانتری 158 کیانشهر، ضمن اشاره به دستگیری دو سارق خودرو در بزرگراه بعثت، گفت: ظن پلیس به پلاک مخدوش خودرو، این سارقان را گرفتار قانون کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۳:۴۵    
رئیس کلانتری 107 فلسطین، ضمن اعلام خبر دستگیری یک سارق جیب بر در محدوده سه راه طالقانی، گفت: این متهم در اتوبوس های شهری از شهروندان جیب بری می کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۳:۳۹    
رئیس کلانتری 141 شهرک راه آهن از دستگیری یک سارق که به ساختمان های نیمه کاره دستبرد می زد، خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۳:۳۰    
شیربادام مملو از ویتامین E است که مهم ترین ویتامین لازم برای سلامتی پوست است. این ویتامین از پیری زودرس جلوگیری می کند و رادیکال های آزاد را در بدن کم می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۳:۱۵    
تمیز کردن وان جزو موارد دشوار در خانه است. برای آن هایی که مواد طبیعی را به شیمیایی ترجیح می دهند، استفاده از جوش شیرین راهکار ارزان، ایمن و مناسبی است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۳:۰۳    
"ملکه شب" نوعی نادر از کاکتوس ارکیده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۳:۰۳    
آشپزی با ظروف چدنی معمولا بسیار لذت بخش و مناسب است، زیرا ظروف چدنی این قابلیت را دارند تا گرما را به طور متوازن و یکنواخت در کل ظرف پخش کرده و در نتیجه آشپزی و پخت و پز را راحت کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۲:۵۷    
دکتر ایازی، معاون اجتماعی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با همراهی دکتر محمد نصیری، مدیرکل خیرین و موسسات خیریه سلامت ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۲:۵۴    
تقدیر از مردان بی ادعا/ در حاشیه اطفای حریق ساختمان برق
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۲:۵۴    
فیلتر هود یکی از آن چیزهایی است که باید مدام آن ها را تمیز کنید تا کیفیت و کارآیی شان حفظ شود، اما خیلی ها فکر می کنند که انجام این کار خیلی سخت است و از آن فرار می کنند، پس با ما همراه باشید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۲:۴۲    
پاک کردن جرم شیرآلات سرویس بهداشتی و ظرفشویی کار بسیار سختی نیست. شما به راحتی می توانید با چند ترفند خانگی جرم های شیرآلات منزلتان را از بین برده و آنها را مانند روز اول برق بیاندازید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۲:۳۹    
سلامتی یکی از بزرگترین نعمت های خداست که باید قدر دان آن باشیم ولی بعضی از افراد از این نعمت بیشتر از سایرین برخوردارند که به شیوه زندگی آنان باز می گردد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۲:۳۶    
در تمیز کردن سرویس بهداشتی نکاتی ریزی وجود دارد که شاید به نظر کم اهمیت بیاید اما در بهداشت و سلامتی و نیز حفظ و نگهداری سرویس بهداشتی بسیار موثر خواهد بود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۲:۲۷    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه 6 میلیون ایرانی دو دفترچه بیمه دارند، اجرای آزمون وسع را نیازمند همکاری موثر بیمه سلامت، وزارت بهداشت و تعاون دانست.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۲:۲۱    
وقتی روی گاز شما پر از موادی باشد که در حین آشپزی سر رفته و یا ریخته شده، خصوصاً اطراف شعله های گاز، لازم است که هر چه زودتر این جرم های انباشته شده را نظافت کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۲:۱۸    
هرکه می خواهد با پذیرش دعایش شادمان شود، راه کسب خویش را پاکیزه سازد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۲:۱۲    
معاون درمان وزارت بهداشت با بیان اینکه برای تداوم طرح تحول سلامت به منابع پایدار نیاز است، تاکید کرد: طرح تحول سلامت برای حل مشکلات مردم استقرار یافته و اجرای آن متوقف نخواهد شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۲:۰۹    
زردی لکه عرق روی لباس مخصوصا در تابستان یکی از بدترین و سرسخت ترین لکه ها است. در این مقاله از بخش اسرار خانه داری راه هایی را برای پاک کردن لکه عرق به شما معرفی می کنیم. با ما همراه باشید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۲:۰۰    
همزمان با ایام دهه مبارک فجر و در سفر وزیر بهداشت به استان هرمزگان، طرح توسعه بیمارستان خاتم الانبیاء به بهره برداری رسید و 32 تخت بیمارستانی جدید به ظرفیت قبلی این بیمارستان افزوده شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۱:۵۷    
حافظه کوتاه مدت، مکانی موقت برای ذخیره اطلاعات در زمانی کوتاه است، در حقیقت این حافظه مثل یک انبار برای حفظ اطلاعات عمل می کند و شما نمی توانید اطلاعات را برای مدت طولانی در حافظه کوتاه مدت نگه ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۱:۵۷    
آباژور یکی از لوازم دکوراسیون داخلی است که انواع و مدلهای مختلف دارد. در این مقاله به شما چند نکته مهم برای خرید آباژور که باید بدانید آشنا می کنیم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۱:۴۸    
تغذیه سالم تنها به کیفیت غذاها و نحوه صرف آن محدود نمی شود، بلکه مطمئناً به چگونگی طبخ نیز بستگی دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۱:۴۸    
همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، 228 پروژه بهداشتی و درمانی با اعتباری بالغ بر 750 میلیارد ریال در استان هرمزگان با حضور وزیر بهداشت به بهره برداری می رسد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۱:۲۷    
سالادها، یکی از پرطرفدارترین غذاها در فصل های گرم سال هستند. از این رو، دستور آشپزی امروز را به معرفی نوعی سالاد جدید و بسیار مغذی مدیترانه ای به نام سالاد حبوبات با سس ریحان اختصاص داده ایم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۱:۱۲    
در حالی که پیرشدن و بالارفتن سن اتفاقی اجتناب ناپذیر است، اما برخی استراتژی های ضد پیری نیز وجود دارند که مانع از دست دادن زمان، بهبود سلامت و افزایش طول عمر در مردان می شوند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۱:۰۹    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با تشریح آخرین وضعیت راه های کشور از وجود برف، باران و مه گرفتگی در محورهای سه استان کشور خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۱:۰۹    
نماز را اقامه کن در ابتدا و انتهای روز و در میانه های شب که یقینا نیکی های بدی ها را از میان می برند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۱:۰۹    
معاون پرستاری وزارت بهداشت، گفت: در حال حاضر تعداد 194 دانشکده پرستاری درحوزه آموزش پرستاری فعالیت دارند و این در حالی است که تا قبل از انقلاب اسلامی ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۱:۰۶    
یک گام هوشمند برای جلوگیری از فوران قند خون در مبتلایان به دیابت نوع دو، انتخاب سبزیجات کم کربوهیدرات است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۱:۰۰    
دانشمندان طی تحقیقات مختلف به این نتیجه رسیده اند که سفر ما را باهوش تر می کند. در طول سال های گذشته مطالعات زیادی در مورد سفر و تاثیری که بر انسان ها می گذارد انجام شده است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۰:۵۱    
درست است که میوه ها ی خشک شده منبعی عالی از ویتامین ها ، مواد معدنی و فیبر هستند، اما شما باید آن ها را کمتر مصرف کنید زیرا حاوی کالری و قند بسیار بالایی هستند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۰:۴۸    
چند نمونه از گیاهانی که بوی بد عرق بدن را زایل می کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۰:۴۵    
اغلب اوقات از بین بردن این نوع موها زمان بر، پر هزینه و گاهی بسیار مشکل است. در ادامه مطلب امروز با چند ترفند ساده و طبیعی برای از بین بردن این موهای نا خواسته آشنا خواهید شد که استفاده از مستمر از ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۰:۳۹    
هیجان چیست؟ چقدر از آن خوب و چه میزانش مخرب است؟ چطور باید با هیجانات مان رو به رو شویم؟ بازی های هیجان انگیز چقدر روی روان مان تاثیر مثبت دارند؟ با این معیارها می توانید هیجان تان را هدایت کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۰:۳۰    
چندی قبل در بین صفحات اینستاگرام صفحه ای با این عنوان که آیا به همسر خود شک دارید؟ آیا نسبت به نامزدتان بی اعتماد هستید؟ تعقیب او را به ما بسپارید تا از فعالیت شریک زندگی تان مطلع شوید به نمایش در ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۰:۲۷    
دردهای معمولی، ممکن است پیش در آمد یک بیماری یا مشکل بدخیم باشند.برخی تومورهای سرطانی، بیماری های قلبی، مشکلات شدید گوارشی و آرتروز های خطرناک ممکن است با همین دردهای ساده و کم اهمیت شروع شوند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۰:۲۴    
بانوان همواره به دنبال راهی هستند تا چین و چروک صورتشان را از بین ببرند که این خواسته با برخی روش های خانگی محقق می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۰:۲۱    
کسی که پول ندارد برای همسرش کادوی مناسبی بخرد، کسی که باید همسرش را در بیمارستان بستری کند ولی ته جیبش خالی است، اگر احساس بدبختی نکند نه عقل دارد نه عشق ...
  • ۱