سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۰۳:۳۸May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای بهداشت نیوز 12 بهمن 1396 - behdashtnews.ir

بهداشت نیوز 30 اسفند 1395 بهداشت نیوز 1 فروردین 1396 بهداشت نیوز 31 اردیبهشت 1396 بهداشت نیوز 31 خرداد 1396 بهداشت نیوز 31 تیر 1396 بهداشت نیوز 31 مرداد 1396 بهداشت نیوز 31 شهریور 1396 بهداشت نیوز 30 مهر 1396 بهداشت نیوز 30 آبان 1396 بهداشت نیوز 30 آذر 1396 بهداشت نیوز 30 دی 1396 بهداشت نیوز 5 اسفند 1396 بهداشت نیوز 1 بهمن 1396 بهداشت نیوز 2 بهمن 1396 بهداشت نیوز 3 بهمن 1396 بهداشت نیوز 4 بهمن 1396 بهداشت نیوز 5 بهمن 1396 بهداشت نیوز 6 بهمن 1396 بهداشت نیوز 7 بهمن 1396 بهداشت نیوز 8 بهمن 1396 بهداشت نیوز 9 بهمن 1396 بهداشت نیوز 10 بهمن 1396 بهداشت نیوز 11 بهمن 1396 بهداشت نیوز 12 بهمن 1396 بهداشت نیوز 13 بهمن 1396 بهداشت نیوز 14 بهمن 1396 بهداشت نیوز 15 بهمن 1396 بهداشت نیوز 16 بهمن 1396 بهداشت نیوز 17 بهمن 1396 بهداشت نیوز 18 بهمن 1396 بهداشت نیوز 19 بهمن 1396 بهداشت نیوز 20 بهمن 1396 بهداشت نیوز 21 بهمن 1396 بهداشت نیوز 22 بهمن 1396 بهداشت نیوز 23 بهمن 1396 بهداشت نیوز 24 بهمن 1396 بهداشت نیوز 25 بهمن 1396 بهداشت نیوز 26 بهمن 1396 بهداشت نیوز 27 بهمن 1396 بهداشت نیوز 28 بهمن 1396 بهداشت نیوز 29 بهمن 1396 بهداشت نیوز 30 بهمن 1396 
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۵:۵۶    
برای چیدمان منزل راهکار هایی وجود دارد که با دانستن آن ها می توان در کوتاه ترین زمان ممکن خانه را به بهترین وجه چید پس در این مطلب کاربردی ما را همراهی کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۳:۱۰    
کارشناس تلویزیونی در این برنامه توصیه می کند برای شوهرانتان تشت آب بگذارید، پاهایش را ماساژ دهید. البته شیر باشد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۱:۰۱    
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از آتش سوزی یک ساختمان در حال ساخت در ساعاتی پیش خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۰:۴۳    
پلیس تهران از بازداشت 29 نفر در طرح دختران خیابان انقلاب خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۰:۲۷    
رئیس انجمن جراحی زانو، آرتروسکپی و آسیب های ورزشی ایران با بیان اینکه، خوشبختانه در حال حاضر تجهیزات ارتوپدی در کشور به روز، استاندارد و زیاد می باشد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۰۹:۵۸    
گودبرداری در پرند سبب آتش سوزی در این شهر شد و آتش نشانان به سرعت در محل حاضر و آتش را خاموش کردند، اما گاز تعدادی از شهروندان رباط کریم در پی این حادثه قطع شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۰۹:۵۲    
رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی از دستگیری قاتل فراری پس از گذشت یک سال ونیم در شهرستان بجنورد خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۲۳:۱۲    
خوردن تنها یک وعده غذا در روز نوعی روزه ی متناوب است که شامل تنها و فقط یک وعده غذا در روز می شود. بیشتر افراد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۲۲:۰۳    
همه ما می دانیم که چرا چاق می شویم: مقدار کالری که با خوردن غذا می گیریم، بیش از حدی است که بدن برای تولید انرژی می سوزاند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۲۱:۲۷    
نتایج یک آمارگیری علمی در ایالات متحده آمریکا نشان می دهد علی رغم این موضوع که بیشتر زنان به خطر بیماری های قلبی به عنوان یکی از مهمترین عوامل مرگ و میر واقف هستند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۲۱:۲۱    
سازمان غذا و داروی آمریکا برای اولین بار الگوریتمی را تأیید کرده که قادر است از مرگ ناگهانی به دلیل وقوع اختلال قلبی-تنفسی جلوگیری کند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۲۰:۴۸    
هیچ گاه مردم را امور مشارکت نداده ایم بنابراین اعتماد عمومی ضعیف شده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۴:۲۷    
رئیس جمهوری روسیه به وسیله هلیکوپتر یکی از 12 ورزشگاه میزبان جام جهانی 2018 فوتبال را مورد بازرسی قرار داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۴:۱۵    
امین حیایی بازیگر مطرح سینما و تلویزیون کشورمان برای حضور در مراسم افتتاحیه سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در برج میلاد حضور یافت که در ادامه خواهید دید:
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۲:۱۲    
تجربه نشان می دهد یکی از مهم ترین راه های پیشگیری از بیماری های مختلف، استفاده درست از آموزش است. محققان کشورمان به کمک همین اصل و با تکیه بر بحث گروهی ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۰۹:۰۴    
وزیر کار، تعاون و امور اجتماعی سال آینده را یک سال پر از امید برای کشور دانست و بیان کرد: سال آینده 72 هزار میلیارد تومان منابع در اختیار داریم که بر این اساس سال آینده سالی پر از امید خواهد بود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۰۹:۰۴    
پیوند بین رژیم غذایی و آکنه بحث برانگیز است اما پژوهش های اخیر نشان داده اند که رژیم غذایی می تواند نقش چشمگیری در بروز آکنه داشته باشد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۰۹:۰۴    
محققان یک کرم ضدآفتاب تولید کردند که با محیط زیست کاملا سازگاری دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۰۹:۰۴    
مراقبت از دست هایتان در طول ماه های زمستان خیلی مهم است. ناملایمتی آب و هوای سرد می تواند واقعاً برای پوست شما دردسر ساز شود. مخصوصاً در مورد دستان این اتفاق به مراتب بیشتر رخ می دهد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۰۹:۰۴    
موفقیت در موسیقی افزون بر سعی و تلاش به عامل دیگری به نام هوش ذاتی نیز باز می گردد و این سبب می شود برخی افراد در موسیقی، خوانندگی و نوازدگی در دنیا به چهره هایی مشهور تبدیل شوند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۰۷:۱۶    
پژوهشگران برای درمان حُفره های ایجاد شده توسط باکتری هایی که دندان های پرشده را سوراخ می کنند، یک ماده هوشمند ابداع کرده اند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۰۷:۱۰    
اگر شما هم همیشه در زمستان پوستی خشک، پوسته پوسته و ملتهب را تجربه می کنید، بدانید که معمولاً این اتفاق بدلیل خشکی هوای سرد در زمستان رخ می دهد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۰۷:۱۰    
آیا می دانید بهترین حالت خوابیدن کدام است؟ به طور متوسط ما حدود 25 سال از زندگی خود را در خواب می گذرانیم. این موضوع بسیار ضروری است زیرا خوابیدن نقش مهمی در استمرار سلامتی جسمی و روانی ما دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۰۷:۱۰    
یک متخصص سرطان خون و عضو هئیت علمی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: علت بروز 10 درصد سرطان ها در دنیا نقص ارثی سلول هاست.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۰۷:۱۰    
بوسه اکبر عبدی بر دستان همسرش در افتتاحیه سی و ششمین جشنواره فیلم فجر
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۲۳:۵۳    
ستاره سابق NBA آمریکا در یک سانحه رانندگی جان باختند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۲۳:۵۳    
پرنده ای با ظاهر عجیب به نام "پوتوو" در ونزوئلا را ببینید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۲۳:۲۰    
سید محمود رضوی، تهیه کننده سینما در توئیتر خود درباره توصیه کارشناس یزدی در توئیتر خود نوشت:
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۲۳:۰۵    
8 مشکل ناشی از نشستن های طولانی مدت
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۲۲:۵۹    
هر سال تقریبا 850 هزار زن آمریکایی با کلمه رعب آور سرطان مواجه می شوند و این در حالی است که دو سوم مرگ های ناشی از سرطان در این کشور قابل پیشگیری است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۲۲:۵۶    
سایت های شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر، در حال حاضر توسط 1 از 4 نفر در سراسر جهان استفاده می شود ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۲۲:۵۳    
هنرپیشه مطرح پس از رسوایی اتهام جنسی خود را از درختی نزدیک خانه اش حلق آویز کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۲۲:۴۷    
همانطور که ما مسن تر می شویم، سوخت و ساز بدن شروع به کاهش کرده و خطر ابتلا به بیماری هایی مانند فشار خون بالا، کلسترول بالا، بیماری های قلبی و دیابت افزایش می یابد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۲۲:۴۱    
یبوست در کودکان می تواند علت های مختلفی داشته باشد. گاهی اوقات، رطوبات تا حدی بر بدن کودک غلبه می کنند که قوای لازم برای دفع فضولات ضعیف می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۲۲:۳۵    
برخی از اشتباهات قبل، در طول و حین ورزش، تمام تلاش های شما را برای انجام یک ورزش موثر از بین میبرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۲۲:۳۲    
مصرف غذای سالم، کنترل وزن و ورزش منظم، اجزای کلیدی از دست دادن وزن در تمام افراد هستند. اما اگر شما مبتلا به کم کاری تیروئید باشید، برای کنترل وزن، نقش غدد تیروئید را نباید نادیده بگیرید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۲۱:۳۸    
تحقیقات زمان حاضر به طور قطعی ثابت کرده اند که ورزش نه تنها برای بهبود سلامت جسمی مفید است، بلکه به عنوان نوعی دارو برای بسیاری از چالش های سلامت روان می تواند نقش داشته باشد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۲۱:۳۲    
در کمال تعجب، علائم کشیدگی و ترک پوست هم در مردان و هم زنان کاملا شایع است. اگر در حال گذار از نوجوانی به بلوغ هستید یا در حال مادر شدن، به هر حال این علائم کشیدگی پوست ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۲۱:۲۳    
در گفتار و رفتار پیامبر(صلی الله علیه و آله و سلم) اهمیت به علم چگونه بوده است؟ آیا تنها به علوم دینی تأکید شده یا علوم دیگر را نیز شامل می شود؟
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۲۱:۱۴    
تمام جذابیت مصرف انواع چای به خاطر وجود نوع خاصی از آنتی اکسیدان ها به نام پلی فنول در آن است. آنتی اکسیدان ها مولکول هایی هستند که به جلوگیری از اکسیداسیون و تولید رادیکال های آزاد در بدن کمک می ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۲۱:۰۸    
افسردگی یک اختلال خلق و خوی همراه با احساس غم و اندوه، ناتوانی و از دست دادن علاقه به انجام امور روزمره، از هر 10 فرد بزرگسال آمریکایی، حداقل یک نفر را درگیر خود کرده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۲۱:۰۲    
تمرکز بر ایجاد یک دوره بارداری سالم، بدون شک بدون درنظر گرفتن برنامه ورزشی سالم امکان پذیر نیست و توصیه انجمن بارداری آمریکا برای حفظ سلامت مادر و نوزاد، انجام 30 دقیقه ورزش در بیشتر روزهای هفته است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۲۰:۵۳    
مشکلات گوارشی بسیاری از قبیل زخم معده، هضم برخی از مواد غذایی، یبوست و غیره وجود دارند که در مورد چگونگی ابتلا، درمان و پیشگیری از آنها باورهای نادرست و اشتباهی وجود دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۲۰:۴۷    
سازمان جهانی بهداشت اخیرا توصیه کرده که کودکان و بزرگسالان مصرف قند خون را در روز به کمتر از 10 درصد کل کالری روزانه کاهش دهند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۲۰:۳۸    
اندام ها می توانند حاوی سرنخ های شگفت انگیزی از وضعیت سلامت فعلی ما باشند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۲۰:۲۹    
بسیاری از بیماری های گوارشی علائم مشابهی دارند. درد شکم یکی از شایع ترین علائم این بیماری ها است و بنابراین مهم است که برای تشخیص آنها حتما به پزشک مراجعه کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۸:۱۱    
جشنواره به عبارت شبکه های اجتماعی - قسمت اول این ویژه برنامه به بررسی جشنواره فیلم فجر در شبکه های اجتماعی می پردازد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۷:۵۹    
یکی از بررسی های اخیر محققان، این فرضیه را تایید می کند که تقریبا همه فعالیت های ورزشی برای درمان افراد مبتلا به بیماری پارکینسون مفید و موثر هستند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۷:۴۷    
در میان انواع گوشت ها می توان گفت که بهترین گوشت از منظر میزان تریپتوفان موجود، بوقلمون است. شما می توانید از این گوشت خوش مزه و کم چرب برای دریافت تریپتوفان مورد نیاز بدن کمک بگیرید
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۷:۱۴    
سردار سلیمانی به محض ورود به مراسم چهلم آیت الله حائری در شیراز، نوار حائل بین مردم و مسئولین را کنار زد و در میان مردم نشست.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۷:۰۸    
دختر با پسر فرقی ندارد و هر 2 عزیز والدین هستند، اما برای بقای نسل بشر نیاز است تا نوزادان پسر و دختر هر 2 به دنیا بیایند و کم شدن به دنیا آمدن یک گروه می تواند آینده زندگی انسان ها را به خطر ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۷:۰۸    
تصاویری از ورود پرندگان مهاجر به تالاب هورالعظیم در استان خوزستان
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۷:۰۵    
رهبر کره شمالی جذاب ترین مرد در جهان معرفی شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۷:۰۵    
یک فیزیوتراپیست در خصوص بروز عارضه انگشت ماشه ای و آسیب دیدن تاندون ها توضیحاتی داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۶:۳۸    
هر کس که بچه داشته باشد میتواند به شما بگوید لکه های نوشیدنی خیلی سمج و جدا ناپذیر هستند، مخصوصا روی فرش های سفید. بسیاری از پاک کننده های فرش، نمی توانند فرش های رنگی شده را پاک کنند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۶:۳۵    
کاهو، یکی از سبزی هایی است که معمولا به عنوان بخشی از سالاد مورد استفاده قرار می گیرد و خاصیت های زیادی دارد. این سبزی دارای خصلت های متفاوتی است که از میان آن ها می توان به این موارد اشاره کرد:
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۶:۲۹    
راههای مراقبت از قلب با انجام ورزش های قلبی عروقی به طور منظم، محدود کردن چربی های ناسالم، و اضافه کردن رژیم غذایی متعادل به رژیم غذایی روزانه ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۶:۲۹    
پارکت، امروزه یکی از متداول ترین کف پوش خانه هاست. پارکت ها به رنگ ها و طرح های مختلف وجود دارند. اما شاید شما هم در تمیز کردن پارکت خانه تان دچار مشکل شده باشید ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۶:۲۳    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین از کشف 5 کیلوگرم مواد مخدر حشیش با دستگیری یک سوداگر مرگ خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۶:۱۷    
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از فوت زن و مرد جوان به همراه نوزاد 5 ماهه شان بر اثر گازگرفتگی در خیابان جیحون خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۶:۱۷    
بریانی یکی از غذاهای سنتی است که با انواع مختلف گوشت پخته می شود و ما قصد داریم ورژن مرغ آن را به شما آموزش دهیم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۶:۱۴    
این ورزش ها، همزمان چندین عضله را هدف قرار می دهند و کمک می کنند در زمانی کم، بهترین نتایج را به دست بیاورید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۶:۱۱    
هر اونس طلا برای تحویل فوری در معاملات روز جاری بازار سنگاپور تغییر چندانی نداشت و در 1345 دلار ایستاد. بهای معاملات این بازار روز گذشته به 1332 ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۶:۰۸    
مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی صومعه سرا از آتش سوزی 9 باب مغازه در این شهرستان خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۶:۰۸    
در قرآن کریم فراوان می توان داستان و حکایت افرادی که مورد لطف و رحمت خداوند قرار گرفته اند یافت که در این مجال خلاصه ای از این موارد را بیان می کنیم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۶:۰۸    
مطالعه جدید نشان می دهد ممکن است باکتری های موجود در شیر آغازگر بیماری آرتروز روماتوئید باشند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۶:۰۵    
مدیرکل دفتربهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت گفت: شاهدیم که تبلیغات فریبنده ای برای مصرف دمنوش های گیاهی می شود که در صورت مصرف یک نوع دمنوش در عرض یک هفته، می توانید 10 کیلووزن کم کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۵:۵۹    
کم کم به روزهای پایانی سال نزدیک می شویم و بازار شستشوی لوازم و اثایه منزل داغ شده است. از شستشوی فرش و مبل ها تا نظافت و شستشوی کالای خواب ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۵:۵۶    
آویشن یکی از گیاهان شناخته شده برای حمایت از سیستم ایمنی بدن، سیستم تنفسی و همچنین سیستم گوارشی و عصبی است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۵:۵۰    
اگر دوده روی دیوار در حد گرد و غبار سرگردان است ابتدا با جارو برقی آنها را تمیز کنید. در مرحله بعد با بخارشوی به جنگ آنها بروید و اگر دوباره موفق نشدید باید به سراغ مواد دیگر رفت ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۵:۴۷    
انواع ماهی از منظر طب سنتی دارای مزاج سرد و تر هستند. با توجه به همین ویژگی، از مُصلح های مختلفی برای ماهی استفاده می شود که از بین آن ها می توان به این موارد اشاره کرد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۵:۴۷    
اگر به حفظ و نگهداری شیشه پنجره های خانه توجه نکنیم، بسیار زود کثیف می شوند و علاوه بر اینکه ظاهر خانه را بد نشان می دهند، خود شیشه ها به مرور فرسوده و شکننده می شوند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۵:۴۴    
ایران با 24 میلیون کاربر فعال در اینستاگرام، در لیست کشورهای برتر این شبکه اجتماعی، رتبه هفتم را دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۵:۳۸    
برخی از صفات و علائم روی صورت شما ممکن است سر نخ های مهمی در مورد شرایط بهداشتی اساسی به دنبال داشته باشد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۵:۳۲    
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دامغان گفت: در حادثه انفجار بامداد پنج شنبه منبع مذاب کارخانه فولاد کویر دامغان یک کارگر کشته و سه نفر زخمی شدند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۵:۲۹    
دستور معاون رئیس جمهور، نصب هرگونه آگهی تهدیدآمیز برای مراجعان در ادارات ممنوع شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۵:۲۳    
رئیس کلانتری 125 یوسف آباد، از دستگیری سارق حرفه ای انباری مجتمع های مسکونی منطقه یوسف آباد خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۵:۱۴    
بسیاری از ما علاقمند به یادگیری نحوه اضافه کردن وزن نیستیم. اما برای بعضی ها کمبود وزن یک نگرانی است و افزایش وزن می تواند یک چالش باشد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۵:۱۴    
رئیس کلانتری 124 قلهک با اشاره به دستگیری یک سارق لوازم داخلی خودرو در محدوده دیباجی، گفت: در بازرسی از خودروی این متهم 19 دستگاه کامپیوتر خودرو کشف شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۵:۰۸    
دستور معاون رئیس جمهور، نصب هرگونه آگهی تهدیدآمیز برای مراجعان در ادارات ممنوع شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۵:۰۵    
رئیس کلانتری 107 فلسطین، با اشاره به دستگیری 2 کیف قاپ در این محدوده، گفت: از این متهمان هنگام دستگیری سه کیف مسروقه کشف شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۵:۰۲    
رئیس کلانتری 105 سنایی، با اشاره به خبر دستگیری یک سارق لوازم داخلی خودرو در محدوده میرزای شیرازی، گفت: این متهم به 9 فقره سرقت لوازم داخلی خودرو اعتراف کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۵:۰۲    
صحنه قیامت سخت وحشتناک است، از سعادتمندی عبد است که طول عمر پیدا کند، برای اینکه موفّق بشود خداوند انابه را روزی او گرداند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۴:۵۶    
هر جور به موضوعات نگاه کنیم همان جور اتفاق خواهند افتاد؛ مثبت نگاه کنیم مثبت می شوند و اگر منفی نگاه کنیم منفی اتفاق می افتد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۴:۵۶    
رئیس کلانتری 103 گاندی از دستگیری دو سارق منزل در محدوده جردن خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۴:۵۳    
سرکلانتر یکم پلیس پایتخت از دستگیری یک سارق خودرو در محدوده کاشانک خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۴:۴۷    
رئیس کلانتری 102 پاسداران، از دستگیری یک مالخر اموال مسروقه در پاسداران خبر داد و گفت: در مخفیگاه این متهم 30 قطعه اموال مسروقه کشف و ضبط شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۴:۴۱    
رئیس کلانتری 136 فرجام، با اشاره به دستگیری یک سارق لوازم خودرو در شرق تهران گفت: این متهم در بازجویی های انجام شده به 6 فقره سرقت اعتراف کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۴:۳۵    
رئیس کلانتری 132 نبرد، با اشاره به دستگیری دو سارق لوازم داخلی خودرو در محدوده شرق تهران، گفت: این متهمان، هنگام ارتکاب جرم شناسایی و دستگیر شدند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۴:۲۹    
رئیس کلانتری 154 چیتگر، با اعلام خبر دستگیری یک زوج زورگیر که در قالب مسافربری اقدام به سرقت از مسافرانشان می کردند، گفت: این متهمان به 4 فقره زورگیری اعتراف کردند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۴:۲۷    
پوی پا یا به طور دقیق تر بوی بد پا، با نام علمی bromhidrosis شناخته می شود. و معمولا مشکلی شرم آور و نرااحت کننده برای فرد و اطرافیان اش است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۴:۲۱    
سرکلانتر ششم پلیس پایتخت، با اعلام خبر انهدام باند دو نفره زورگیران در محله بیسیم تهران، گفت: این متهمان 22 شاکی دارند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۴:۱۸    
اگرچه ورزش راه مناسبی برای از دست دادن وزن است، اما فراتر از این هدف، بسیاری از علائم جسمی و روحی دیگر وجود دارند که به شما تاکید می کنند نیاز به تحرک بیشتری دارید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۴:۱۵    
رئیس کلانتری 150 تهرانسر با اعلام خبر دستگیری باند 4 نفره کلاهبرداری در تهرانسر، گفت: این متهمان خودرو های تصادفی را به جای خودرو های سالم در فضای مجازی می فروختند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۴:۱۲    
تقلید کردن از افراد موفق و با اعتماد به نفس در این مرحله کمک زیادی به شما می کند. از شیوه رفتاری آنهایی که قبول شان دارید، الگوبرداری کنید. چنین افرادی معمولا افکارشان را واضح و با جرأت بیان می کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۴:۱۲    
متخصصان پوست و مو توصیه می کنند که والدین، خودشان ناخن های فرزندان شان را تا سن 9 یا 10 سالگی کوتاه کنند. پس از این سن هم کودکان باید کوتاه کردن ناخن ها را یاد بگیرند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۴:۰۶    
رئیس کلانتری 159 بیسیم، با اشاره به انهدام یک باند سرقت خودرو و منزل در محدوده بیسیم، گفت: این متهمان هنگام ورود غیر قانونی به یک خانه شناسایی و بازداشت شدند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۴:۰۳    
از دیگر خواص آن تسکین درد و سوزش سوختگی ها، درمان آفتاب زدگی و سرمازدگی، گزش حشرات، مار و عقرب است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۴:۰۰    
در دستور آشپزی امروز طرز تهیه ماکارونی پیچی با قارچ و اسفناج را به شما آموزش می دهیم که غذایی با کالری متوسط، مغذی و مناسب برای وعده شام است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۴:۰۰    
رئیس کلانتری 171 شهید مصطفی خمینی از دستگیری یک توزیع کننده مواد مخدر در محدوده شهرک گلریز خبر داد.
  • ۱