سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۰۸:۵۲May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای بهداشت نیوز 15 بهمن 1396 - behdashtnews.ir

بهداشت نیوز 30 اسفند 1395 بهداشت نیوز 1 فروردین 1396 بهداشت نیوز 31 اردیبهشت 1396 بهداشت نیوز 31 خرداد 1396 بهداشت نیوز 31 تیر 1396 بهداشت نیوز 31 مرداد 1396 بهداشت نیوز 31 شهریور 1396 بهداشت نیوز 30 مهر 1396 بهداشت نیوز 30 آبان 1396 بهداشت نیوز 30 آذر 1396 بهداشت نیوز 30 دی 1396 بهداشت نیوز 5 اسفند 1396 بهداشت نیوز 1 بهمن 1396 بهداشت نیوز 2 بهمن 1396 بهداشت نیوز 3 بهمن 1396 بهداشت نیوز 4 بهمن 1396 بهداشت نیوز 5 بهمن 1396 بهداشت نیوز 6 بهمن 1396 بهداشت نیوز 7 بهمن 1396 بهداشت نیوز 8 بهمن 1396 بهداشت نیوز 9 بهمن 1396 بهداشت نیوز 10 بهمن 1396 بهداشت نیوز 11 بهمن 1396 بهداشت نیوز 12 بهمن 1396 بهداشت نیوز 13 بهمن 1396 بهداشت نیوز 14 بهمن 1396 بهداشت نیوز 15 بهمن 1396 بهداشت نیوز 16 بهمن 1396 بهداشت نیوز 17 بهمن 1396 بهداشت نیوز 18 بهمن 1396 بهداشت نیوز 19 بهمن 1396 بهداشت نیوز 20 بهمن 1396 بهداشت نیوز 21 بهمن 1396 بهداشت نیوز 22 بهمن 1396 بهداشت نیوز 23 بهمن 1396 بهداشت نیوز 24 بهمن 1396 بهداشت نیوز 25 بهمن 1396 بهداشت نیوز 26 بهمن 1396 بهداشت نیوز 27 بهمن 1396 بهداشت نیوز 28 بهمن 1396 بهداشت نیوز 29 بهمن 1396 بهداشت نیوز 30 بهمن 1396 
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۰۹:۰۹    
سالهاست خدا را به خاطر یک مسئله خواندم.. الان آنقدر برای من مهم است که بدانم اصلا صدای من به عرش بالا می رسد یا نه برایم مهم نیست که حاجت روا شوم. ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۲۲:۱۴    
ساعت کار و اوقات استراحت در سرتاسر دنیا
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۲۱:۵۳    
تاثیرات آلودگی هوا بر بدن ما
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۲۱:۲۹    
یکی از خطرات خیره شدن طولانی افراد به موبایل و تبلت برای کار، خستگی چشم ها و ابتلا به سردرد و چشم درد می باشد. چشم انسان از دیدن هیچ موقعه خسته نمی شود، عوامل دیگری باعث ایجاد خستگی چشم ها می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۲۱:۲۳    
عضی از افراد بر این باور هستند که استفاده از کرسی در زمستان می تواند از سکته مغزی پیشگیری کند ولی استفاده از کرسی های زغالی زمینه بروز سکته را در افراد افزایش می دهد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۲۱:۱۷    
دکتر افسانه شه بخش، متخصص زنان و زایمان و عضو تیم تخصصی مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری و سقط مکرر ابن سینا تأکید کرد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۲۰:۴۱    
ویتامین B1 یکی از ویتامین های مورد نیاز بدن می باشد، چون این ویتامین باعث افزایش توانایی مغز و عملکرد صحیح قلب می شود ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۲۰:۲۳    
اگر دندان عقل تا قبل از 30 سالگی به صورت نیمه نهفته باشد باید جراحی شود، چون نهفته ماندن آن زمینه بروز کیست و تومور را در اطراف آن به وجود می آورد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۷:۱۴    
علیرضا رییسی، معاون بهداشت وزیر بهداشت با اشاره به کاهش سن استفاده از دخانیات اعلام کرد: درحال حاضر سن مصرف قلیان در دختران به 14 سال رسیده است؛ چراکه دسترسی به قلیان راحت و قیمت آن هم پایین است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۹:۴۸    
بی سر و صدا، جایی بنشینید. با کسی صحبت نکنید و مادامی که آرام نشده اید قدم از قدم بر ندارید. به آرامی تنفس کنید، اما سریع هوا را خارج نکنید ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۰:۱۴    
"ماشا تلنا" مدلی اوکراینی است که به دلیل داشتن چشمانی بزرگ و در عین حال ترسناک توجه بسیاری را به سوی خود جلب کرده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۰۸:۲۹    
عکسی از گوهر خیراندیش و دخترش در جشنواره فیلم فجر
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۲۱:۵۷    
زنان و مردان چند سال پس از ازدواج ممکن است این عبارت را از همدیگر بشنوند: تو عوض شده ای ! این جمله شاید در ظاهر ساده به نظر برسد، اما اثرات منفی فراوانی در طرزفکر ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۲۱:۵۷    
سولفور موجود در سیر، اهمیت این ماده غذایی را برای نقرس بیشتر می کند، چون سولفور به تنظیم اسید اوریک موجود در بدن کمک می رساند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۲۱:۰۶    
در بین بیماری های شایع دنیای امروز، دیابت یک بیماری جدی است که با شیوه تغذیه ای و عادات غذایی امروزه تقریبا بین تمامی رده های سنی شایع بوده و اگر به طور کامل و با شیوه ای مناسب درمان نشود ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۹:۰۶    
اولین بار در دوره صفویه ارامنه ای که برای تجارت از ایران به اروپا رفتند، بوقلمون اهلی را با خود به ایران آوردند. این تصویر متعلق به سال 1338 می باشد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۷:۰۷    
مشکلات بینایی مانند دوبینی، تاری دید، یا از دست دادن دید در یکی از چشم ها می تواند نمونه ای از علائم سکته مغزی باشند، اما ممکن است افراد بسیاری سن بالا یا خستگی را دلیل این شرایط در نظر بگیرند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۵:۳۰    
قائدی روی تخت بیمارستان گفت: خودم را به دربی خواهم رساند!
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۴:۲۷    
زنی جوان از دو فرزند زن اول شوهرش به اتهام دست داشتن آنها در مرگ متوفی شکایت کرده و مدعی شد دو پسر متوفی شوهرش را به خارج برده اند تا درمانش کنند اما دیگر نه جسدش را بازگردانده اند و نه اثری از او را.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۲:۵۷    
آزاده نامداری به همراه احسان کرمی در جشنواره فیلم فجر حضور پیدا کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۲:۴۸    
رئیس انجمن جراحی زانو، آرتروسکوپی و آسیب های ورزشی ایران معتقد است برای جلوگیری از تحمیل هزینه های گزاف به نظام سلامت کشور باید اقتصاد سلامت را بعنوان مراقبت های بهداشتی و مدیریت مصرف بهینه در حوزه ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۲:۰۰    
معاون درمان وزارت بهداشت گفت: حوزه سلامت 43 هزار تخت نیاز دارد که 10 درصد آن در بخش های ویژه آی سی یو و سی سی یو مورد نیاز است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۱:۲۸    
در عصر ما تقریبا همه افراد از همان بدو تولد در شرایطی رشد و زندگی می کنند که اطرافشان مملو از مواد و لوازم پلاستیکی است اما تقریبا هیچ گاه به تبعات منفی آن توجه نمی کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۰:۵۹    
زرده تخم مرغ با چگالی بالای مواد مغذی حاوی 40 درصد از کل پروتئین موجود در تخم مرغ است. از این رو، به نظر می رسد حذف زرده در تقابل با تامین مقدار توصیه شده پروتئین است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۰:۵۳    
گاهی اوقات سالم و قوی نگهداشتن بدنمان در فصل سرد زمستان بسیار سخت و مشکل می شود. خوشبختانه، گیاهان بی نظیر بسیاری وجود دارند که می توانند در حفظ سلامتمان مفید باشند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۰۹:۲۹    
رئیس کلانتری 158 از دستگیری سارق لوازم داخلی خودرو جنوب تهران در حین ارتکاب جرم خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۰۹:۲۹    
بانک بیولوژیک پژوهشکده معتمد جهاد دانشگاهی به عنوان یکی از 9 بانک تخصصی سرطان سینه در جهان و تنها بانک بیولوژیک آسیا معرفی شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۰۹:۲۳    
رئیس کلانتری 156 از دستگیری زورگیر افسریه در حین ارتکاب جرم خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۰۹:۲۰    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی از اختصاص 200 میلیون یورو اعتبار برای تامین تجهیزات بیمارستان هسته ای در تهران از سوی بانک های اتریش خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۰۹:۲۰    
مدیر منطقه 6 عملیات سازمان آتش نشانی تهران از جان باختن کارگر ساختمانی که به هنگام رنگ آمیزی کابین آسانسور بین سقف وکابین حبس شده بود، خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۰۹:۱۷    
دکتر سید محمد اکرمی در مراسم رونمایی تجهیزات و افتتاح مراکز جدید خبر داد
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۰۹:۱۱    
رئیس کلانتری 109 از انهدام باند سارقان لوازم خودرو و دستگیری اعضای باند خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۰۸:۳۰    
عکسی از نوید محمدزاده به همراه هومن سیدی در جشنواره فیلم فجر
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۰۷:۲۱    
عکسی از هدیه ای که اکبر عبدی برای الناز شاکردوست فرستاد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۰۷:۱۲    
عکسی از دارا حیایی به همراه مادربزرگش کنار مادربزرگش فرزانه داوری بازیگر قدیمی سینما در جشنواره فیلم فجر را مشاهده می کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۰۰:۱۰    
اکثر ما روش درست قطع رابطه را بلد نیستیم: به همین خاطر نه فقط نمی تونیم ناراحتی قطع رابطه رو به حداقل برسانیم، بلکه با رفتارهای اشتباه ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۲۳:۳۸    
کِرون یک بیماری التهابی مزمن سیستم گوارشی است که پس از ابتلا با دوره های عود همراه خواهد بود که سنین 20 تا 40 سالگی و همچنین 70 تا 90 سالگی اوج سن ابتلا به این بیماری محسوب می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۲۳:۳۳    
یائسگی بخشی جدایی ناپذیر از زندگی خانم هاست. تمامی خانم ها به طور متوسط از حدود 51 سالگی به دنبال قطع عادت ماهانه با طیفی از علائم مختلف مثل کاهش هورمون های زنانه، گرگرفتگی، بی خواب، اختلالات روانی ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۲۲:۵۷    
نایب رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس، گفت: تشریح جسد فرد مسلمان با مجوز فرد در زمان حیات هیچ مشکل قانونی و شرعی ندارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۲۲:۵۴    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با انتقاد از اینکه برخی متکدیان روزانه 500 هزار تا 4 میلیون تومان درآمد دارند مهمترین راهکار حذف تکدی گری را فرهنگ سازی و مداخله مردم دانست.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۲۲:۴۸    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تکلیف و وظیفه انسانی دستگاه های ارائه کننده خدمات پزشکی را رفع مشکلات درمانی اتباع خارجی دانست.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۲۲:۳۳    
قائم مقام سازمان نظام پرستاری در واکنش به ادعای وزارت بهداشت مبنی بر عدم امکان اجرای قانون تعرفه گذاری پرستاری، اظهار کرد: چرا امکان ندارد؟ صد درصد شدنی است، آن ها نمی خواهند اجرا شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۲۲:۲۷    
عضو شورایعالی نظام پرستاری کشور تنها خواسته خود از مسئولان را اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری دانست و گفت: اجرای این قانون تنها مستلزم داشتن یک اراده قوی است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۲۲:۱۸    
محققان انگلیسی آزمایش ساده ای برای حافظه ابداع کرده اند که به وسیله آن می توان آلزایمر را هفت سال قبل از بروز اولین علائم این بیماری تشخیص داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۲۲:۰۹    
یک دندانپزشک با اشاره به اینکه تحلیل لثه در میانسالی به وجود می آید، گفت: 80 تا 90 درصد علت تحلیل لثه ارثی است و عدم رعایت نکات بهداشتی ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۲۱:۵۷    
کارشناس مرکز اطلاع رسانی داروها و سموم دانشگاه علوم پزشکی شیراز نسبت به خطر مصرف بی رویه آنتی بیوتیک ها در گلودردهای استرپتوکوکی هشدار داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۲۱:۴۵    
پسر امین حیایی در مصاحبه ای گفت: مستقیماً از سوی حمید نعمت الله برای فیلم شعله ور انتخاب شدم؛ اینطور نبود که پدرم باعث انتخاب من در این فیلم باشد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۲۱:۴۵    
کارشناس مرکز اطلاع رسانی داروها و سموم دانشگاه علوم پزشکی شیراز، گفت: گریپ فروت دارای ماده ای به نام "فورانوکومارین" است که بر روی آنزیم کبدی که مسوول متابولیسم کردن داروها هستند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۲۱:۴۵    
صفحه اینستاگرام پژو بریتانیا عکس پژو 405 را منتشر کرده و نوشته به یاد دارید که پژو 405 ماشین سال 1988 شد؟ ؛ گویا این شرکت خبر ندارد، نوستالژی های آن ها را هنوز تولید می کنیم!
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۲۰:۰۰    
بسیاری از افراد به علت مشغله کاری وقت چندانی برای ورزش ندارند و نمی توانند از فواید آن سود ببرند، اما با مدیریت زمان و انتخاب ورزش مناسب در مکان های مختلف می توان در برنامه روزانه خود ساعتی را برای ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۹:۴۵    
چرا مدفوع نوزادم سبز لجنی شده است؟
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۹:۳۶    
از چند ماهگی میشه به شیرخوار هلو و طالبی داد؟
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۹:۳۰    
ایرانیان، انجیر تازه را به عنوان میوه و خشک آن را به عنوان تنقل مصرف می کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۷:۵۴    
پرداخت مستقیم از جیب مردم در مجموع بازار سلامت( دولتی- خصوصی، بستری- سرپایی) از 53 درصد به 40 درصد کاهش پیدا کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۷:۲۱    
دکتر رییسی با بیان این که متاسفانه درحال حاضر با فشار سودجویان، لابی گری هایی درحال انجام است تا بتوانند مالیات بر سیگار را پایین نگه دارند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۷:۱۵    
به جز تأثیرات منفی که باد و نفخ شکم در زیبایی ظاهری افراد دارد، باید بدانید که چنین ورم هایی ناشی از تلاش زیاد دستگاه گوارش برای هضم مواد غذایی مصرفی است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۷:۱۲    
بسیاری از ما عادات مشخصی را هنگام بیدار شدن صبحگاهی داریم؛ از جمله نوشیدن قهوه، چای و آب سرد. با این حال این نکته ثابت شده که نوشیدن آب گرم در اوایل صبح مزایای بهداشتی شگفت انگیزی به دنبال دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۷:۰۹    
سیب زمینی شکم پر امروز ما، غذایی گرم و با کالری متوسط و مناسب برای وعده شام روزهای سرد پاییزی است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۷:۰۳    
وزیر بهداشت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید استاد دکتر نجات اللهی در ایام الله دهه فجر، گفت: نقش دانشگاه ها در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی، ویژه و مهم بود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۷:۰۳    
بسیاری از مواد غذایی بسته بندی شده، از سس کچاپ و سس سالاد گرفته تا کلوچه ها و بیسکویت ها، همگی حاوی میزان زیادی از شربت ذرت با فروکتوز بالا هستند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۶:۵۷    
شیر طلایی بنوشید. یک فنجان شکر را در یک ظرف با نصف قاشق چای خوری پودر زردچوبه و یک قاشق چای خوری زنجبیل مخلوط کنید و آن را به مدت 15 دقیقه بجوشانید ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۶:۵۴    
اغلب گفته شده است که شیوه زندگی و رژیم های غذایی مدرن، با سلامت کبد و پانکراس هماهنگ نیست.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۶:۵۱    
برخی از بیماری های مزمن مانند بیماری های قلبی همیشه با التهاب همراه هستند. معمولا یکی از رایج ترین درمان ها برای رفع التهاب، همان استفاده از داروهای غیراستروئیدی است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۶:۴۸    
عدم دریافت هر کدام از وعده های غذایی نه تنها کمکی به کاهش وزن نمی کند، بلکه یکی از عوارض آن، بروز چاقی بخصوص در ناحیه شکم است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۶:۳۹    
در پی وقوع سانحه ریلی در آمریکا و خروج قطار از ریل بیش از 52 نفر کشته و مجروح شدند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۶:۳۹    
دکتر ملک زاده از مرگ و میر بالا بر اثر حوادث جاده ای، آلودگی هوا، بلاهای طبیعی و خشونت و نزاع به عنوان مهمترین چالش های کشور یاد کرد و گفت: چاقی و قندخون موجب مرگ زودرس در افراد بالغ می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۶:۳۹    
کشور ایران، به غیر از مناطق شناخته شده اش، جاهای زیاد قشنگ و بکری برای گشتن و دیدن دارد. یکی از این جاهای قشنگ نیز روستاهایش است، با آب و هوایی که آدم را سرحال می کند یا چمنزارها، سبزه زارها ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۶:۳۳    
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت از تحویل و استقرار 4 فروند آمبولانس هوایی در کشور در 6 ماهه گذشته خبر داد و گفت ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۶:۳۳    
برق انداختن ظروف کریستال بسته به نوع کریستال متفاوت است. برای تمیز کردن و نگهداری بهتر ظروف کربستال بهتر است روش های مختلف تمیز کردن این ظروف را بدانید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۶:۲۴    
نگهداری مواد غذایی در یخچال باید آگاهانه باشد تا از فاسد شدن مواد غذایی و ایجاد مسمومیت جلوگیری شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۶:۱۵    
زمانی که مدت طولانی از اتو استفاده می کنید متوجه لک های سفید رنگی روی لباس می شوید که نشان از جرم داخل منافذ اتو است. بهترین روش برای تمیز کردن اتو و از بین بردن جرم آن را در این بخش بیاموزید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۶:۰۶    
زمان پخت غذا با ماکروویوها بسیار کمتر و کار با آنها سریع تر از اجاق گازهای معمولی است. با وجود این اثرات منفی روی مواد مغذی غذاها می گذارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۶:۰۳    
از آنجایی که بیشترین ساعت جذب و دفع مواد غذایی 10 صبح تا 6 بعد از ظهر است، در این بازه زمانی سعی شود از مواد غذایی نشاسته ای مانند سیب زمینی آبپز و ماکارونی بیشتر استفاده شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۶:۰۳    
این تصویر که توسط ناصرالدین شاه به همراه عیال های پرشمارش در آینه انداخته شده را شاید بتوان اولین سلفی تاریخ ایران نامید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۶:۰۰    
یکی از سرنشینان همراه مهدی قائدی در سانحه تصادف جنجالی، گزارش مکتوب راهنمایی و رانندگی درباره این سانحه را رد کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۵:۵۱    
یک مطالعه جدید نشان می دهد.زمانی که برای بیماران با نارسایی قلبی یک رژیم غذایی سرشار از نیترات اتخاذ شد قدرت عضلات بهبود بخشید. نیترات به وفور در آب چغندر وجود دارد .
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۵:۵۱    
تمیز کردن سطوح دستشویی و حمام با مواد شیمیایی مضرات زیادی دارد ، جالب است بدانید استفاده از ترکیب گریپ فروت و نمک می تواند جایگزین مناسبی برای محصولات شیمیایی باشد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۵:۵۱    
انگور یکی از لذیذترین میوه هایی است که خداوند به بشر هدیه کرده است. 11 مرتبه بصورت مفرد و جمع، در قرآن کریم از آن نام برده شده است. به این مقاله توجه کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۵:۴۸    
بنای ایرانی جزء 7 شاهکار برتر معماری جهان (تصاویر)Reviewed by Admin on Sep 10Rating: بنای ایرانی جزء 7 شاهکار برتر معماری جهان (تصاویر) معرفی موقعیت و مکان جغرافیایی یکی از هفت شاهکار برتر و عجایب ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۵:۳۶    
ماشین ظرفشویی به این دلیل که یک دستگاه تمیزکننده است لزوما تمیز و بدون آلودگی نیست و گاه منبع تخلیه آب آن مسدود شده و نیاز به تمیز کردن دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۵:۲۷    
با هدیه دادن وتوجه کردن به خانواده، می توان از اختلافات وسوء ظن های بین اعضای خانواده جلوگیری کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۵:۲۱    
از علائم روده تحریک پذیر می توان به اسهال متناوب و یبوست، ورم روده، گاز، درد، تهوع و بی اشتهایی اشاره نمود. یکی از علل مهم این مشکل مواجهه با شرایط استرس زا است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۵:۱۵    
قیمت دلار آمریکا بار دیگر صعودی شد و با جهش 128 تومانی نسبت به روز قبل 4780 تومان فروخته می شود. سکه هم 13 هزار تومان افزایش یافت.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۵:۱۲    
یکی از نکات نگران کننده در ارتباط با بیماری دیابت این است که حتی اگر قند خون به طور موثر کنترل شود، خطر ابتلا به حملات قلبی در مقایسه با غیر دیابتی ها همیشه بیشتر است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۵:۰۶    
فرمانده انتظامی استان از دستگیری کلاهبردار حرفه ای با 60 میلیارد ریال کلاهبرداری از بانک مهر اقتصاد شیراز خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۵:۰۰    
سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آبیک از کشف و ضبط 14 قبضه اسلحه شکاری و لاشه 57 قطعه پرنده از شکارچیان غیرمجاز خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۵:۰۰    
موسیقیدان آمریکایی بیلی جوئل Billy Joel یک بار گفت: من فکر می کنم موسیقی به خودی خود درمان است و بیان انفجاری بشریت است. این چیزی است که ما همه آن را لمس می کنیم ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۴:۵۷    
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری فردی که با معرفی خود به عنوان قاضی دادگستری از مردم اخاذی می کرد، خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۴:۵۱    
در زرند کرمان از یک نفر متخلف ، لاشه یک قلاده پلنگ کشف و ضبط شد و تحقیقات در زمینه عوامل احتمالی این شکار غیر مجاز ادامه دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۴:۴۵    
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان البرز گفت: هفته گذشته با بارش سنگین برف و برودت شدید هوا در استان البرز، دست کم 31 نفر در اثر استنشاق گاز مونوکسید کربن دچار مسمومیت شدند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۴:۳۶    
سخنگوی ناجا گفت: 2دو نوجوان ایرانی در عملیات مشترک پلیس ایران و ترکیه از دست گروگانگیر رهایی یافتند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۴:۳۰    
جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ جزییات اجرای طرح زوج و فرد از در منازل در روز دوشنبه را تشریح کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۴:۲۴    
تحصیلات بیشتر طول عمر را بالا میبرد، با توجه به تحقیقاتی که انجام شده است به چندین دلیل تحصیلات بیشتر میتواند باعث شود زندگی سلامتری داشته باشید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۴:۲۴    
سخنگوی سازمان آتش نشانی از تصادف زنجیره ای 10خودرو در بزرگراه امام علی(ع) خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۴:۱۸    
وقتی سعی می کنید وزن کم کنید، به سادگی ممکن است اسیر کالری شماری شوید. بسیاری از ما عقیده داریم کاهش وزن یعنی کالری شماری. تا حدودی این موضوع درست است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۴:۰۰    
اگر دوست دارید برای شروع روز یک آشامیدنی مفید داشته باشید، آب گوجه فرنگی و سایر سبزیجات بهترین انتخاب است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۳:۴۵    
مصرف این میوه ها آبرسانی به پوست را تسهیل می کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۳:۴۲    
ماکروویو در آشپزخانه های امروزی استفاده بسیاری دارد اما باید دقت کرد که از ظروفی که مناسب استفاده در ماکروویو نیستند استفاده نشود چون ممکن است باعث بیماری شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۳:۳۳    
فردی که پس از آشنایی با زنان و دختران جوان در فضای مجازی آنان را مورد آزار و اذیت قرار می داد، دستگیر شد.
  • ۱