یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۱۹:۱۱Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای بهداشت نیوز 28 مهر 1397 - behdashtnews.ir

بهداشت نیوز 30 اسفند 1395 بهداشت نیوز 29 اسفند 1396 بهداشت نیوز 31 فروردین 1397 بهداشت نیوز 10 اردیبهشت 1397 بهداشت نیوز 31 شهریور 1397 بهداشت نیوز 30 آبان 1397 بهداشت نیوز 30 آذر 1397 بهداشت نیوز 30 دی 1397 بهداشت نیوز 30 بهمن 1397 بهداشت نیوز 2 اسفند 1397 بهداشت نیوز 1 مهر 1397 بهداشت نیوز 2 مهر 1397 بهداشت نیوز 3 مهر 1397 بهداشت نیوز 4 مهر 1397 بهداشت نیوز 5 مهر 1397 بهداشت نیوز 6 مهر 1397 بهداشت نیوز 7 مهر 1397 بهداشت نیوز 8 مهر 1397 بهداشت نیوز 9 مهر 1397 بهداشت نیوز 10 مهر 1397 بهداشت نیوز 11 مهر 1397 بهداشت نیوز 12 مهر 1397 بهداشت نیوز 13 مهر 1397 بهداشت نیوز 14 مهر 1397 بهداشت نیوز 15 مهر 1397 بهداشت نیوز 16 مهر 1397 بهداشت نیوز 17 مهر 1397 بهداشت نیوز 18 مهر 1397 بهداشت نیوز 19 مهر 1397 بهداشت نیوز 20 مهر 1397 بهداشت نیوز 21 مهر 1397 بهداشت نیوز 22 مهر 1397 بهداشت نیوز 23 مهر 1397 بهداشت نیوز 24 مهر 1397 بهداشت نیوز 25 مهر 1397 بهداشت نیوز 26 مهر 1397 بهداشت نیوز 27 مهر 1397 بهداشت نیوز 28 مهر 1397 بهداشت نیوز 29 مهر 1397 بهداشت نیوز 30 مهر 1397 
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۲۲:۰۸    
در این مطلب می خواهیم شما را با مهم ترین نکات برای گرم نگه داشتن بدن در طول سفر آشنا کنیم. تمام این موارد را اگر رعایت کنید ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۷:۲۹    
یک سری رفتارهای ناخودآگاهی وجود دارد که در ابتدای رابطه، عشق تان را از شما فراری می دهد. برای دانستن این رفتارها با ما همراه شوید
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۷:۰۲    
معلمی هنگامی که نامزدش درخواست ازدواج وی را رد کرد سرش را برید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۰:۴۸    
واکنش زهرا عاملی (مجری سابق تلویزیون) در واکنش به موضع گیری ضرغامی و اینکه گفته " نمی خواهیم مردم را به زور به بهشت ببریم": شما بیش از حد نسبت به یه ریمل ساده روی چشم مجری زن حساس بودید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۰۶:۵۷    
رژیم مایعات همانطور که از نامش پیداست رژیمی است که تمام یا بخش زیادی از برنامه غذایی در آن به مصرف نوشیدنی ها اختصاص داده می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۹:۴۶    
مقوله احترام به خود برای داشتن یک شخصیت قوی و متعادل، جایگاه بسیار عمیق و تعیین کننده ای دارد. اما به واقع از این موضوع چه تصوری در ذهن خود داریم؟ آیا این مقوله از جنس فکر و شناخت است یا احساس یا ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۸:۲۶    
غذاهای با فیبر بالا از مزایای بسیاری مثل حفظ سلامت روده، تقویت سلامت قلب و کاهش وزن برخوردارند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۷:۲۹    
لاستیک های هواپیماها و جنگنده های نیروی هوایی ارتش هم اکنون در داخل کشور تولید شده و کشورمان از این جهت، خودکفاست.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۶:۰۷    
سال گذشته در همین ایام، اپلیکیشن زائر به عنوان یکی از کاملترین اپ های راهنمای زائرین اربعین معرفی و با رونمایی رسمی ستاد اربعین ارائه شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۲:۲۳    
مدیرکل دفتر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس وزارت بهداشت دلایل اهمیت سلامت زنان و نقش آنها در سلامت خانواده را تشریح کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۱:۳۵    
رییس روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: مراکز درمانی مسموم شدگان الکلی را به پلیس و مراجع قضایی گزارش نمی کند و این افراد بدون ترس و در سریع ترین زمان ممکن به بیمارستان ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۱:۲۹    
کارشناس حوزه مهندسی آب: برای مقابله با بحران کم آبی سالانه به 150میلیارد مترمکعب آب جدید نیاز داریم زنگ خطر بحران آب که از 2دهه پیش به صدا در آمده بود، اکنون در رأس معضلات محیط زیست کشور قرار دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۱:۲۳    
در ایران که کشوری با جمعیت 80 میلیون نفری است، 16 میلیون پرونده قضایی وجود دارد. پرونده هایی که به دلایل مختلف که در بتن جامعه نهادینه شده، تشکیل می شوند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۱:۲۰    
رییس دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی دانشگاه علوم پزشکی تهران با تاکید بر لزوم توجه به تغذیه افراد در دو دهه اول زندگی ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۹:۰۲    
متخصصان علوم پزشکی در مطالعه ای مشاهده کردند که ویروس هرپس عامل نیمی از موارد ابتلا به آلزایمر است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۸:۰۲    
همانطور که بغل کردن دیگران احساس روحی خوبی به شما می دهد به همان اندازه نیز برای سلامتی تان مفید است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۸:۰۲    
شرکت HiMirror آینه ای هوشمند به نام Mini Premium ساخته که به افراد می گوید قبل از خروج از خانه صورتشان بی عیب است یا خیر.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۸:۰۲    
یک عکاس حرفه ای با استفاده از تصویربرداری ماکرو، تصاویر باورنکردنی از بال حشرات و پروانه ها را از نمایی نزدیک گرفته است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۷:۴۴    
"عزیزم جمال، خدا تو را رحمت کند و جایگاه تو را در بهشت برین در کنار حمزه سید الشهدا قرار دهد".
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۷:۴۱    
بلیت بازی پرسپولیس - السد به سه میلیون و 800هزار تومان رسید
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۷:۲۶    
تصویری از زیارت اربعین سال 1932 میلادی، را مشاهده می کنید. این تصویر توسط عکاس انگلیسی ثبت شده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۷:۲۶    
تبلیغ پراید در روزنامه های لبنان 20سال پیش "شادی شما تکمیل شد پراید رسید!"
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۷:۲۶    
هفته گذشته خیابانی را در تورنتو به نام شهر ارومیه نام گذاری کردند. در مراسم قدردانی از دکتر رضا مریدی فیزیکدان و سیاستمدار ایرانی کانادایی، خیابانی در شهر تورنتو را به نام زادگاهش ارومیه، ثبت کردند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۷:۲۶    
نیرو های امنیتی و ارتش سوریه در جریان یک عملیات موفق شدند چهار کودک و دو زن از ساکنان روستا های سویداء را از بند اسارت داعش رها کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۲:۱۷    
آب و هوای سرد رگ های خونی که نزدیک به سطح بدن قرار دارند و به نام رگ های خونی سطحی شناخته می شوند را منقبض می کند که این شرایط فشار خون را افزایش می دهد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۲۱:۵۷    
دما و رطوبت ناشی از آب داغ می تواند به از بین رفتن نوشته های روی بسته بندی داروها منجر شده و حتی انقضای هرچه سریع تر آن ها را موجب شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۲۱:۱۲    
دانشمندها ثابت کردن که نظافت بهترین جایگزین برای مدیتیشن هست و به درمان استرس کمک میکنه. پس با یک تیر دو نشون میزنید هم خونه تمیز میشه و هم استرس از بین میره ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۲۱:۰۹    
با فرا رسیدن فصل سرما، کم کم سر و کله ی بیماری های ناخوشایندی مثل سرماخوردگی و آنفولانزا هم پیدا می شود و اغلب ما احتمالا دست کم یک بار گرفتار این بیماری ها خواهیم شد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۲۱:۰۶    
جدیدترین دیوارنگاره میدان ولی عصر (عج) با عنوان الحسین یجمعنا توسط خانه طراحان انقلاب اسلامی سحرگاه روز جمعه 27 مهر رونمایی شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۲۱:۰۶    
پل هنگ کنگ-زوهای-ماکائو، طولانی ترین پل دریایی در جهان است که برای رفت و آمد در 24 اکتبر افتتاح خواهد شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۲۱:۰۶    
ناظر داوری مانع از حضور برادرزاده عزت الله پورقاز در عکس تیمی سپاهان پیش از دیدار با نساجی شد و طبیعی بود با این مخالفت گریه بچه در آید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۲۱:۰۶    
یکی از معدود جگوار "F-type" های ایران در جزیره ی کیش که به تازگی هم کاور هفت رنگ شده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۲۱:۰۶    
داروهای کم خونی اقسام مختلفی دارند که با توجه به نوع کم خونی و شرایط جسمی باید داروی مناسب بدن را مصرف کرد اما مصرف این داروها بدون عوارض هم نیست.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۲۰:۰۰    
کهیرها خیلی ناگهانی ظاهر می شوند و خود به خود هم ناپدید می شوند گاهی مصرف یک ماده غذایی یا داروی خاصی باعث بروز آن می شود که بعد چند ساعت رفع می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۲۰:۰۰    
عباس آخوندی، وزیر راه و ترابری دقایقی قبل نامه استعفای خود که در تاریخ 10 شهریور ماه خطاب به رئیس جمهور نوشته شده است را در کانال تلگرامی اش منتشر کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۹:۵۷    
روز گذشته تصویری از نامه ای برای اختصاص وام 10 میلیارد تومانی از سوی بانک انصار به محمدرضا گلزار که در شبکه های اجتماعی منتشر شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۹:۵۴    
آویشن گیاهی است که دارای شاخه های زیاد و چوبی است و این گیاه خواص درمانی زیادی دارد که از آن به عنوان دمنوش ضدعفونی و خلط آور استفاده می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۹:۵۴    
خانم ها برای اطمینان از سلامتی خود در دهه 40 زندگی باید برخی از آزمایش ها را انجام دهند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۹:۵۴    
نگرانی درباره وزن، تنها مشکل افراد چاق و مبتلایان اضافه وزن نیست. امروز افراد زیادی به دنبال حفظ وزن و تناسب اندام ایده آل خود هستند. عامل مهم این است که میزان کالری دریافتی در طی روز را بدانیم ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۹:۰۸    
برخی از ورزش ها در یک بازه زمانی معین میزان کالری بیشتر مصرف می کنند، با انجام روزانه این ورزش ها می توان سریع تر به وزن ایده آل خود رسید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۸:۳۵    
در این مطلب به خواص درمانی و مفید خوراکی های گیاهی که رنگ نارنجی دارند می پردازایم .
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۸:۱۰    
رئیس دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: در حالی که فسفر موجود در نوشابه، جذب کلسیم مواد غذایی را با مشکل روبرو می کند، شیر و لبنیات بهترین منابع حاوی کلسیم محسوب می شوند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۷:۱۴    
مدیرکل دفتر مدیریت بیماری های غیر واگیر وزارت بهداشت به بیان توضیحاتی در مورد بیماری خاموش پرداخت و عوارض آن را خطرناک دانست.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۷:۰۵    
بازار بیماری آنفولانزا و سرماخوردگی با شروع فصل سرد سال داغ است، با وجود اینکه افراد تفاوت این دو بیماری را نمی دانند اما علائم و شدت آنها با هم متفاوت است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۵:۲۰    
خوب است بدانید که عرق زیره در کاهش وزن و لاغری بسیار موثر است، یکی از بهترین چربی سوزها است و باعث رفع اشتهای کاذب می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۵:۱۱    
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 22 پایتخت با اشاره به آغاز اجرای طرح بالکن سبز در منطقه 22 گفت: در قالب این طرح شهروندان می توانند با گل و گیاه رایگان بالکن منازل خود را گل آرایی کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۵:۰۸    
مدیر پایش سازمان هواشناسی با اشاره به ادامه بارندگی ها در کشور تا روز دوشنبه گفت: با وجود بارش در منطقه زاگرس احتمال سیلابی شدن مسیل های رودخانه های حاشیه این منطقه وجود دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۵:۰۵    
7 نفر از روسا و معاونان آموزشی واحد های دانشگاه آزاد پس از محرز شدن تخلف آنان در پذیرش غیرقانونی داوطلبان پزشکی، عزل شدند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۴:۵۹    
معاون اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه 16 اصل در پیشگیری از اعتیاد داریم گفت: یکی از اینها روش تدریس و تربیت معلم است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۴:۵۰    
بخشنامه میهمانی دائم پذیرفته شدگان آزمون سراسری سال 97 گروه پزشکی که محل قبولی شان در اعلام نتایج 23 مهرماه تغییر کرده بود، ابلاغ شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۴:۴۴    
نعمت داشتن فرزند و بقای نسل، یکی از ثمرات زندگی زناشویی است؛ تا جایی که با وجود شرایط سخت اقتصادی و پیچیدگی زندگی این روزها ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۴:۴۱    
مدیر عامل انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی ایران از اختصاص 30دستگاه دیالیز به ارزش 70میلیارد ریال به استان سیستان و بلوچستان خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۴:۳۸    
متخصصان تکنیکی جدید برای حل بحران جهانی مقاومت آنتی بیوتیکی ارائه دادند که این تکنیک مبتنی بر بی اثر کردن باکتری ها بدون نیاز به کشتن آنهاست.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۴:۳۵    
ماتیلدا والت، زن اتریشی دندانساز در اصفهان و تهران در اواخر دوره قاجار. او به طور قطع اولین دندانپزشک زن در ایران بوده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۴:۳۵    
دبیرکل خانه پرستار، با اشاره به کمبود شدید نیروی پرستاری در مراکز درمانی کشور، گفت: پرستاران طرحی، چند ماه است در انتظار ورود به بیمارستان ها به سر می برند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۴:۳۱    
نوشیدن شیره آلوئه ورا به صورت روزانه با چند بار ورزش در هفته برابری می کند، به کاهش چین و چروک و خشکی و تیرگی پوست کمک شایانی می کند، علاوه بر این به پاکسازی پوست کمک و خشکی مو و خارش را کاهش می دهد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۴:۳۱    
طب سوزنی بهتر از داروهای ضدالتهاب غیراستروئیدی عمل می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۴:۳۱    
مسعودی فرید با اشاره به علل بروز آسیب های اجتماعی به آخرین آمار مهمترین این آسیب ها پرداخت.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۴:۳۱    
اگر به نظرتان عجیب است که می توان با یک رژیم لاغری سریع شکم و پهلو را کمتر از 1 ماه آب کرد، با ما با رژیم لاغری شکم در 10 روز همراه باشید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۴:۳۱    
با توجه به اهمیت کنترل عوامل محیطی به ویژه آب و غذای زائرین اربعین حسینی، مرکز سلامت محیط و کاروزارت بهداشت با هماهنگی کمیته بهداشت و درمان ستاد اربعین کشور در قالب تیم سلامت مرکز پزشکی حج و زیارت ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۴:۳۱    
شوره سر ممکنه نتیجه ی خشکی بیش از حد پوست سر باشه یا علتش بیماری های پوستی مثل اگزما، پسوریازیس و یا اینکه رشد بیش از حد یک نوع قارچ مخمر به نام مالاسزیا باشه، خلاصه دلایل مختلفی میتونه داشته باشه.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۴:۳۱    
کادمیم یک ماده سرطان زا و سمی نوروتوکسین است. همچنین، این فلز سنگین به عنوان یک مختل کننده غدد درون ریز شناخته می شود ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۴:۳۱    
زخم معده یا همان زخم دوازدهه از زخم هایی است که در جداره داخلی معده یا دوازدهه – بخش ابتدایی روده کوچک – بروز می کند و زمانی ایجاد می شود که اسید معده باعث تخریب پوشش معده شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۴:۳۱    
بنرهای معترضین در حاشیه نماز جمعه تهران
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۴:۳۱    
در این مطلب قسمتی از خواص گیاه معطر آویشن را آورده ایم که می تواند در فصل زمستان می تواند مفید باشد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۴:۳۱    
معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: برای امروز و فردا بعدازظهر رشد ابر، وزش باد نسبتا شدید و رگبار پراکنده باران در مناطق غربی و شمالی استان پیش بینی شده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۴:۳۱    
مدیرکل محیط زیست گلستان گفت: تاکنون در رابطه با شهادت محیط بان گلستانی 11 نفر دستگیر شدند که 4 نفر از عوامل اصلی این حادثه بوده اند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۴:۳۱    
چرا پس از برخورد با اشیاء و یا حتی گا ها بدون هیچ دلیلی، قسمتی از پوست ما کبود می شود درباره آن ها چه کاری می توانیم انجام دهیم؟
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۴:۳۱    
معاون دادستان کل کشور گفت: در قانون برای قاچاقچیان الکل و این نوع کالای ممنوعه، مجازات سختی پیش بینی و تا 50 سال حبس، شلاق و جزای نقدی برابر ارزش عرفی کالا، در نظر گرفته شده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۴:۳۱    
سیامند رحمان، قهرمان ملی رشته وزنه برداری، در نشستی صمیمی، میهمان اعضای هیأت مدیره بانک سرمایه بود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۴:۳۱    
دریاچه مهارلو در نزدیکی شیراز هم بالاخره پس از چند سال دست و پنجه نرم کردن با خشکسالی و کم آبی کاملا خشک شد و اکنون بستر این دریاچه به پهنه ای باتلاقی تبدیل شده است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۳:۱۸    
سرطان پستان سینه کارشناس آموزش بهداشت با اشاره به اینکه در هفته ملی سلامت زنان و پویش ملی پیشگیری و تشخیص زود هنگام سرطان پستان قرار داریم ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۳:۰۹    
از خوردن ترشیجات در شب پرهیز کنید؛ خوردن سرکه و ترشیجات در شب باعث دفع بیشتر کلسیم از بدن شده و موجب پوکی استخوان و ضعف اعصاب و حتی سکته های مغزی و قلبی می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۲:۳۹    
بهداشت دهان و دندان از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. اگر قبلا پلاک دندان داشته اید اجازه ندهید که دندان درد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۲:۳۹    
اصغری گفت: قطعا پرونده متخلفان، جهت رسیدگی قضایی، اداری و انتظامی به مراجع ذی صلاح ارجاع می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۲:۳۹    
افت شنوایی منحصر به افراد مسن نیست. در حقیقت، تنها 35 درصد کسانی که دچار افت شنوایی هستند بیشتر از 64 سال سن دارند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۲:۳۰    
تصویری از تبلیغ یک مغازه بازنشر شد که در آن مغازه دار برای جذب مشتری نوشته بود: نوشتن مشق های فرزند نازنین تان پذیرفته می شود . کاربری ضمن انتقاد به این کار مغازه دار نوشت: این دیگه خیلی شغل کثیفیه ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۲:۱۸    
نماینده مردم شهرستان های رامسر، تنکابن و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی به ساخت و ساز در حریم رودها، اشاره و تصریح کرد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۲:۱۵    
به طور کلی گروه خونی یکی از نشانه های مهم ژنتیکی در افراد محسوب می شود که به نوعی تعیین کننده عملکرد سیستم بیوشیمیایی بدن به شمار می رود..
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۱:۴۲    
مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان از اجرای کامل طرح نظام ارجاع الکترونیک در 8 شهرستان استان خبر داد و گفت: به دنبال این هستیم تا پایان سال این طرح در همه شهرستان های استان اجرایی شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۱:۳۶    
مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اشاره به اینکه در حال حاضر کیفیت هوای تهران با شاخص 80 در شرایط سالم قرار دارد، از تداوم هوای سالم تا پایان امروز (28 مهرماه) خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۱:۳۳    
متخصص طب سنتی بااشاره به مضرات مصرف مواد غذایی کپک زده گفت: کپک ها انواع مختلفی دارند و سیستم ایمنی افراد به برخی از آن ها واکنش نشان می دهد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۱:۳۳    
اسماعیلی گفت: روش مذاکره کردن را به کودک خود آموزش دهید تا اگر با کسی مشکل پیدا کرد، خودش آن را حل کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۱:۲۱    
شکلات تلخ که به عنوان شکلات سیاه هم شناخته می شود یکی از انواع شکلات است که معمولا حاوی 70 تا 96 و 99 درصد کاکائو خالص و کره کاکائو می باشد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۱:۱۸    
سبزه گندمی که اکثر خانم ها از آن برای تزیین سفره هفت سین استفاده می کنند خواصی فراوان دارد که هرکسی از آن اطلاع ندارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۱:۱۵    
فواید پوست پرتقال را نمی توان نادیده گرفت چرا که پوست این میوه پرفایده سدی است در برابر بیماری های کشنده و همینطور سلامت بخش ارگان های حیاتی بدن ، پس برای داشتن این مهم هرکسی باید آن را بخورد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۱:۰۲    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه فردا (29 مهرماه) سامانه بارشی جدید از غرب وارد کشور می شود، گفت: فردا در استان های آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، لرستان، همدان، مرکزی ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۰:۴۷    
با سرد شدن هوا، شیوه لباس پوشیدن ما نیز تغییر می کند. استایل لباس پوشیدن بیشتر افراد در فصل های سرد کاربردی ست و کمتر به شیک بودن و مرتب بودن خود توجه م ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۰:۱۰    
کزاز (Tetanus) یک عفونت جدی باکتریایی است که سیستم عصبی را تحت تأثیر قرار می دهد و باعث سفتی عضلات در تمام بدن می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۰:۰۴    
روز عروسی یکی از مهم ترین و هیجان انگیزترین روز های زندگی است. به همین دلیل بسیاری از عروس خانم ها برای برگزاری هرچه بهتر آن از ماه ها قبل دچار استرس و اضطراب شدیدی می شوند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۰۹:۳۸    
وزارت بهداشت امارات در گزارشی اعلام کرد که قرص های "دیالون" (Dialon) ساخت شرکت داروسازی جلفار امارات به دلیل نواقص و خطرناک بودن مصرف آن از تمامی داروخانه های امارات جمع آوری می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۰۹:۳۴    
سازمان تأمین اجتماعی تاکید کرد که کمک هزینه ازدواج یکی از تعهدات این سازمان است که به عنوان هدیه به بیمه شدگان اجباری واجد شرایط که تشکیل خانواده می دهند، پرداخت می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۰۹:۳۱    
قرارگاه اربعین نیروی انتظامی با نزدیک شدن به اربعین حسینی(ع) اطلاعیه ای صادر و نکاتی حائز اهمیت را برای زائران عنوان کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۰۹:۲۸    
کمردرد یکی از شایع ترین علل مراجعه به پزشک در دنیاست؛ به طوری که 85 درصد افراد در طول زندگی دچار کمر درد می شوند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۰۹:۲۵    
جنیدی گفت: کارشناسان سلامت محیط کار وزارت بهداشت نظارت جدی بر بهداشت و سلامت زائران به خصوص ایرانی ها دارند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۰۹:۰۷    
محمدی گفت: با بررسی نیاز های سلامتی زنان هر استان توسط دانشگاه همان استان، بسته های حمایتی وزارت بهداشت در همان راستا توسعه پیدا می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۰۹:۰۱    
گردن درد یکی از شایع ترین انواع درد است و همه ی ما گهگاه آن را تجربه می کنیم. این مسأله دلایل مختلفی دارد و با افزایش سن احتمال بروز آن بیشتر می شود ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۰۹:۰۱    
رییس مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری های وزارت بهداشت گفت: 137 مرکز تشخیص زودهنگام سرطان و کلینیک های غیر واگیر تا سه ماه آینده به بهره برداری می رسد و هم اکنون در حال نصب 50 دستگاه ماموگرافی در این ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۰۸:۵۵    
بسیاری از افراد چه دختران و چه پسران در دوران بلوغ خود درگیر جوش هایی می شوند که سبب از بین رفتن اعتماد به نفس افراد می شود.
  • ۱