یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۰۴:۰۰May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای بهداشت نیوز 20 دی 1397 - behdashtnews.ir

بهداشت نیوز 30 اسفند 1395 بهداشت نیوز 29 اسفند 1396 بهداشت نیوز 31 فروردین 1397 بهداشت نیوز 10 اردیبهشت 1397 بهداشت نیوز 31 شهریور 1397 بهداشت نیوز 30 مهر 1397 بهداشت نیوز 30 آبان 1397 بهداشت نیوز 30 آذر 1397 بهداشت نیوز 30 بهمن 1397 بهداشت نیوز 2 اسفند 1397 بهداشت نیوز 1 دی 1397 بهداشت نیوز 2 دی 1397 بهداشت نیوز 3 دی 1397 بهداشت نیوز 4 دی 1397 بهداشت نیوز 5 دی 1397 بهداشت نیوز 6 دی 1397 بهداشت نیوز 7 دی 1397 بهداشت نیوز 8 دی 1397 بهداشت نیوز 9 دی 1397 بهداشت نیوز 10 دی 1397 بهداشت نیوز 11 دی 1397 بهداشت نیوز 12 دی 1397 بهداشت نیوز 13 دی 1397 بهداشت نیوز 14 دی 1397 بهداشت نیوز 15 دی 1397 بهداشت نیوز 16 دی 1397 بهداشت نیوز 17 دی 1397 بهداشت نیوز 18 دی 1397 بهداشت نیوز 19 دی 1397 بهداشت نیوز 20 دی 1397 بهداشت نیوز 21 دی 1397 بهداشت نیوز 22 دی 1397 بهداشت نیوز 23 دی 1397 بهداشت نیوز 24 دی 1397 بهداشت نیوز 25 دی 1397 بهداشت نیوز 26 دی 1397 بهداشت نیوز 27 دی 1397 بهداشت نیوز 28 دی 1397 بهداشت نیوز 29 دی 1397 بهداشت نیوز 30 دی 1397 
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۷:۴۶    
مطالعات جدید نشان می دهد زنانی که از میوه و سبزیجات بیشتری استفاده می کنند، احتمال ابتلا به سرطان سینه (پستان) در آن ها کمتر است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۶:۳۸    
حتما برای شما هم اتفاق افتاده که مواد غذایی تان حتی در یخچال هم خیلی زود پوسیده می شوند. آیا تا به حال به این فکر کرده اید که شاید اشکال از روش نگهداری شماست؟ اگر می خواهید که میوه ها و سبزیجات تان ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۶:۳۲    
در خلیج فارس جزایر متعددی وجود دارد که یکی از آنها در استان هرمزگان ،جزیره کوچک هرمز بوده که ساحلی بسیار خاص دارد. وجود مواد معدنی در خاک ها رنگ هایی متفاوت و به ویژه سرخ در این ساحل پدید آورده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۵:۵۶    
در برخی افراد، مصرف ویتامین ها و مواد معدنی با معده خالی می تواند موجب ناراحتی معده و حتی اسهال شود. از این رو، به طور کلی بهتر است مکمل های ویتامین و مواد معدنی به همراه یک وعده غذایی مصرف شوند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۱:۵۹    
هویج از جمله سبزیجات ریشه ای به حساب می آید که اغلب در گروه خوراکی های کاملا سالم قرار می گیرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۱:۴۴    
سرپرست وزارت بهداشت در حکمی دکتر قاسم جان بابایی را در سمت معاون درمان وزارت بهداشت ابقا کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۱:۴۱    
مرد واقعی در زندگی شخصی و مشترک مردی است که بتواند از نظر همسرش و دیگران جذاب باشد.اما جذاب بودن همه ماجرا نیست ویژگی های مختلفی می تواند یک مرد را مرد زندگی و ایده آل جلوه کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۱:۰۸    
آیین بزرگداشت دومین سالگرد رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی با حضور حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز (پنجشنبه 20 دی) در سالن اجلاس سران تهران برگزار شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۱:۰۲    
یکی از کارگران شهرداری امروز دیدار تیم های اردن و سوریه را در کنار پادشاه اردن تماشا کرد. انتشار گسترده عکس این کارگر در حین تماشای دیدار اردن و استرالیا شاه اردن را به فکر دعوت از او انداخت!
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۰:۵۳    
خون، مایع حیات بخشی است که در رگ های بدن جریان دارد تا مواد غذایی و اکسیژن را به تمام سلول های بدن برساند و مواد زاید را از آن ها دور نماید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۰:۲۹    
مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: وضعیت کیفی هوای بیشتر مناطق پایتخت طی امروز (20 دی ماه) در شرایط سالم است و احتمال می رود وزش باد شدید در برخی ساعات افزایش موقتی غلظت ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۰۹:۵۳    
لاغری سریع! بیشتر شما به این فکر می کنید که چگونه و از چه راه و روشی سریع و درست لاغر شوید. میوه های لاغرکننده را که می شناسید؟ یکی از این میوه ها میزان لاغری را دوبرابر می کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۰۸:۵۹    
چرت زدن های افراد در طول روز می تواند نشانه ای هشدار دهنده از سوی مغز مبنی بر آسیب رسیدن به مهمترین عضو بدن باشد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۰۸:۵۹    
یک فیزیوتراپیست گفت:در اختلال پلیکا، اغلب قسمت های داخلی زانو درگیر می شوند و ممکن است هنگام خم و راست کردن زانو سایش ناشی از آن صدایی شبیه به کلیک ایجاد شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۰۸:۵۹    
مراسم دومین سالگرد ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی صبح امروز (20دی) با سخنرانی رئیس جمهور در سالن اجلاس سران برگزار شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۰۸:۵۹    
بهاره افشاری در اینستاگرامش مطلبی منتشر کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۰۸:۵۹    
آزاده زارعی با انتشار این عکس در صفحه اش نوشت: مهمان دارم.چه مهمان هایی جمشید خان هاشم پور،همسر عزیزشون مهر انگیز متین اقای گودرزی عزیز و همسر گلشون که با حضورشون خونه ام رو گل بارون کردند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۰۸:۵۹    
سرهنگ کارآگاه خیرالله دولتخواه، رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام خبر ادامه تحقیقات پلیسی جهت شناسایی و دستگیری دو جاعل عناوین دولتی ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۲۲:۵۸    
به عنوان مثال یک جامعه شناس فرانسوی از آماری که در فرانسه به دست آمده بود می گفت: طبق آخرین آمار در انتخابات فرانسه، تقریبا هیچ زنی به یک کاندیدای زن رای نداده بود!
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۲۲:۴۰    
در زیر شهر هالند در ایالت میشیگان آمریکا حدود 250 کیلومتر تاسیسات لوله آب گرم وجود دارد که باعث می شود در طول زمستان برف ها آب شوند و شهر دچار یخبندان نشود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۲۲:۳۴    
امتیازی در ادامه خاطرنشان کرد: شلغم یک ماده غذایی مغذی، تقویت کننده چشم بوده و برای مبتلایان به سنگ کلیه نیز مفید است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۲۲:۲۸    
یک متخصص تغذیه گفت: در شرایط آلودگی هوا باید از غذاهای حاوی ویتامین A،E،C مانند آب هویج، فلفل دلمه ای،گوجه، مرکبات و میوه های رنگی استفاده کرد تا سموم هوا از بدن دفع شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۲۲:۱۵    
صاف کردن پوست چروک شده کار بسیار سختی است و گاهی غیر ممکن است اما روشهای مختلفی برای جلوگیری از چروک شدن پوست و یا حداقل کمتر چروک شدن آن وجود دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۲۱:۵۷    
کثیف شدن وسایل الکترونیکی از جمله مواردی است که فکر بسیاری از مردم را این روزها مشغول خودش کرده است. یکی از این وسیله ها لپ تاپ است که بیش از باقی وسایل با آن ارتباط داریم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۲۱:۴۲    
دروازه بان تیم بایرن مونیخ در تمرین پرسپولیس حاضر شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۲۱:۴۲    
همه ما به سن خود و سال هایی که پشت سر می گذاریم توجه داریم و گاه افسوس می خوریم از این که سال ها چه زود پشت سر هم رفتند و ما ماندیم و عددهایی که روی هم انباشته شده است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۲۱:۳۹    
سخنان پسر ترامپ درباره مقایسه دیوار مرزی با فنس باغ وحش جنجال آفرید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۲۱:۳۹    
دهان و دندان از جمله مهمترین نقاط بدن هستند که رعایت بهداشت آن ها لازم و ضروری است به طوری که باید همیشه مراقب آن ها باشیم تا دچار بیماری های مختلف نشویم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۲۱:۱۸    
تصویری از مردم دمشق که در حال تماشای مسابقه فوتبال سوریه و اردن هستند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۲۱:۱۸    
کباب یکی از غذا هایی است که در تمام فصول به ویژه تابستان طرفداران بسیاری دارد. برای تهیه یک کباب سالم وخوش طعم نکته هایی را باید بدانید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۲۱:۰۹    
استوری اینستاگرام رییس جمهور در سالروز درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۲۱:۰۹    
مدیر عامل بانک سلولهای بنیادی بند ناف رویان ایران گفت: ایران با ذخیره سازی 110 هزار نمونه خون بند ناف هم اکنون بیشترین ذخیره در خاورمیانه را به خود اختصاص داده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۲۰:۵۷    
تیم فوتبال استقلال امروز یک جلسه تمرینی در زمین چمن پژوهشگاه صنعت نفت برگزار کرد. پس از پایان تمرین هم بازیکنان و کادرفنی استقلال تولد 69 سالگی وینفرد شفر را جشن گرفتند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۲۰:۵۱    
رییس فراکسیون شفاف سازی مجلس گفت که طی نامه ای به دبیر شورای فرهنگ عمومی درخواست کرده روز بیستم دی به نام"روز ملی حمایت از پاک دستی و مبارزه با فساد" نامگذاری شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۲۰:۴۵    
توییت معاون خبر ایرنا: مدیرعامل سایپا می گوید قیمت پراید باید 120 میلیون باشد!
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۲۰:۳۳    
زَخم بَستر به آسیب بافت بدن (شامل پوست٬ درم٬ اپیدرم و ماهیچه) در اثر ایجاد فشار درازمدت بر یک یا چند نقطه از بدن گفته می شود ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۲۰:۳۰    
پاسخ آذری جهرمی به ادعای یک کاربر توییتر مبنی بر کاخ نشینی وزیر ارتباطات
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۲۰:۲۷    
تصادف مرگبار پراید با کامیون 8 کشته برجای گذاشت.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۲۰:۰۰    
تحقیقات جدید دانشکده پزشکی دانشگاه واشنگتن نشان می دهد کیفیت پایین خواب تاثیرات مخربی روی مغز دارد که احتمال ابتلا به آلزایمر را افزایش می دهد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۹:۵۷    
در مطلب زیر به شما آموزش می دهیم که چطور با دستگاه های رطوبت ساز فضای خانه را از باکتری و ذرات معلق پاکسازی کنید .
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۹:۵۱    
استفاده از نخ دندان را جدی بگیرید زیرا سبب حفظ سلامت دهان و لثه تان می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۹:۴۸    
مشکل به هم ریختگی هورمون ها یکی از رایج ترین مشکلاتی است که بسیاری از افراد در سنین مختلف با آن درگیر می شوند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۹:۳۹    
در هرحال همه ی زیتون ها یک تلخی دارند و تنها راه گرفتن تلخی آنها خواباندن در آب نمک و شستشوی چند باره ی آنها است تا طعم تلخی آن به حد مورد انتظار شما از بین برود ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۹:۲۱    
پزشکان معتقد هستند مصرف کنجد در طول دوران شیردهی موجب افزایش کیفیت و مقدار شیرمادر می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۹:۱۲    
حتی فکر کردن به این موضوع که امکان دارد روزی در آسانسور گیر کنیم وحشتناک است، ولی بهتر است بدانیم در این مواقع باید چه کار کنیم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۹:۰۶    
سنجیدن هوش کار سختی است، اما علم این عادت های عجیب و غریب را با قدرت یادگیری، حل مسئله و خلاقیت بیشتر مرتبط دانسته است. یعنی اگر شما هم این عادت ها را دارید پس باهوشید!
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۹:۰۰    
هرگاه دچار وسوسه ی شیطان و نفس شدیم باید این موضوع را که بسیار مؤثر است در ترک گناه برای خود در نظر بگیریم که لذّت گناه از بین می رود اما نکبت ن در وجود انسان باقی می ماند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۷:۵۰    
با دقت در آیات و روایات و مراجعه به منابع دینی عوامل ذیل که یکی پس از دیگری بیان می شود به عنوان علل و عوامل نگرانی، اضطراب، افسردگی و سایر بیماری های روحی، مطرح می شود که بیشتر جنبه شناختی دارند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۷:۳۵    
مزایای کوهنوردی برای انسان امروز بی حد و حساب است. ما بر اساس فاکتورهای موجود در دل طبیعت رشد کرده ایم و تکامل یافته ایم؛ این روزها اما خیلی از این فاکتورها را در دسترس نداریم؛ نه هوای پاک داریم ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۷:۲۹    
برای بررسی خواص شربت کلپوره و اینکه مصرف این شربت برای چه افرادی مفید است با حیدر عظمایی پژوهشگر طب سنتی گفت وگو کردیم که در ادامه مشروح آن را می خوانید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۷:۱۱    
در طب سنتی مانند طب جدید تعادل در مصرف مواد غذایی بسیار حائز اهمیت است. مانند خیلی از مواد غذایی، اگر چای سیاه را به درستی مصرف نکنیم مشکلات فراوانی را برای بخش های مختلف بدن به وجود خواهد آورد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۷:۰۵    
اگر از فرم بدن خود به شدت ناراضی هستید و می خواهید خیلی سریع به کاهش وزن و تناسب اندام برسید، پس بهتر است همه چیز را همین اول بدانید که همه برنامه ها و محصولاتی که وعده دروغینِ لاغریِ یک شبه را به ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۶:۰۵    
هر کدام از نشانه های زودیاک در ماه روزهای خوش شانسی و روزهای بدشانسی دارند و متولدین هر ماه به کمک ستاره شناس ها می توانند با روزهای خوش شانسی و روزهای بدشانسی خود آشنا شوند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۵:۴۴    
مربا به 2 شکل مارمالاد و مرباهایی که تکه های میوه در آن ها دیده می شود، وجود دارد. البته مارمالادها نیز 2 نوع شفاف و کدر (در واقع پوره هر آنچه مربای آن به دست می آید، در مرباست) دارند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۵:۳۸    
پلیس برای شناسایی محل اختفای دو جاعل عناوین دولتی از مردم کمک خواست.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۵:۳۸    
شاید تا به حال فکر می کردید که فقط 2 نوع ساحل سنگی و شنی در دنیا وجود دارد اما انواع دیگری هم وجود دارد که شاید با دیدن شان کمی جا بخورید مثل ساحل پاپ کورنی در جزایر قناری اسپانیا که در ادامه با آن ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۵:۳۶    
رئیس کلانتری 127 نارمک از تلاش ناموفق سارقی خبر داد که در حین فرار از محل سرقت، از طبقه سوم یک مجتمع مسکونی به پایین سقوط کرده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۵:۳۶    
حدود 60 درصد از مرغ ها حاوی کامپیلوباکتر هستند، متاسفانه یکی از اشتباهات رایجی که می تواند مشکل ساز شود همین شستن مرغ های خام قبل از پخت و پز است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۵:۱۸    
مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا که به خاور میانه سفر کرده است، با مقام های ارشد دولت منطقه ای اقلیم کردستان عراق دیدار کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۴:۳۳    
زمستان است و برف و یخ همچنان بی رحمانه به همه جا هجوم می آورد و بحث سرمازدگی در این زمان بسیار مهم به نظر می رسد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۴:۳۳    
زبان بدن در فاش کردن شخصیت آدم ها نقش کلیدی بازی می کند، در این بخش نیم نگاهی به نحوه مشت کردن دست افراد داریم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۴:۲۱    
تولید بیش از اندازه گاز می تواند به واسطه عدم تعادل در جمعیت باکتری هایی که از روده محافظت می کنند، شکل بگیرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۴:۱۲    
عفونت گوش میانی (اوتیت مدیای حاد) در اثر آلودگی باکتریایی یا ویروسی به وجود می آید. عفونت گوش، به دلیل التهاب و تولید ترشحات در گوش میانی دردناک است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۴:۰۰    
تشخیص بارداری خارج از رحمی امری آسان نیست، اما آزمایش خون و اندازه گیری مقدار HCG و سونوگرافی راهی مناسب برای تشخیص بارداری خارج از رحم است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۳:۴۵    
یک متخصص و جراح چشم ضمن اشاره به بیماری های مختلف چشمی، تاکید کرد که بالا ماندن فشار چشم برای مدت طولانی، باعث ایجاد صدمه به عصب بینایی و نهایتا کم بینایی و نابینایی دائمی می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۳:۳۹    
اگر شما هم جزو آندسته ازافراد هستید که از ظاهر بینی خود راضی نیستید و به نظرتان بزرگ است، به جای رفتن زیرتیغ جراحی با این محلول خانگی بینی خود را به سرعت کوچک کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۳:۳۶    
مرد جوان چینی زمانیکه 17 سال سن داشت برای خرید آیفون 4 کلیه اش را فروخت، ولی امروز با مشکلی بسیار جدی روبرو شده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۳:۳۰    
رئیس کل سازمان نظام پرستاری، با عنوان این مطلب که وضعیت نیروی پرستاری در ایران پایین تر از کنیا و عراق است، گفت: حداقل 150 هزار پرستار نیاز داریم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۳:۲۴    
اگر از پاشنه پای خود بیش از حد استفاده کنید یا آسیب ببینید، ممکن است درد پاشنه پا را حس کنید. این درد ممکن است خفیف باشد و گاهی ناتوان کننده می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۳:۱۵    
هر شخصی حداقل یکبار سردرد را در زندگی تجربه کرده است، این سردرد ها می تواند دلایل و علت های مختلفی داشته باشد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۳:۱۵    
رژیم غذایی ممکن است به دلایل مختلفی متوقف شود اما یکی از دلایل عمده ی آن گرسنگی است. ابراز ناراحتی افرادی که رژیم می گیرند از گرسنگی باعث شد که شروع به نوشتن این مقاله بکنم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۲:۳۳    
در سرما نشاسته سیب زمینی به قند تبدیل می شود. برای جلوگیری از این کار وتازه نگه داشتنشان، آن ها را درون کیسه های کاغذی در یک انباری تاریک نگه داری کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۲:۲۴    
سویا می تواند در حفظ سلامت قلب، استخوان ها، غده پروستات و سیستم ایمنی بدن نقش مهمی را ایفا کند. برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در مورد خواص سویا متن زیر را مطالعه کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۰:۵۸    
آیا می دانید بسیاری از خانم ها دارای استرس زیاد هستند؟چرا و چه راه حلی برای این مشکل وجود دارد؟
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۰:۴۹    
بخش بیرونی استخوان بسیار سفت و متشکل از املاح معدنی و مواد آلی است. سرطان استخوان از سنین شیرخوارگی تا سالمندی می تواند ایجاد شود و سبب فلج عضو و یا مرگ فرد مبتلا شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۰:۴۶    
روزنامه هلندی De Telegraaf در حساب رسمی توئیتر خود فیلمی منتشر کرده است که عده ای را در حال حمله به سفارت ایران و بالا رفتن از نرده های آن نشان می دهد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۰:۴۰    
پژوهش ها نشان می دهد ایروبیک و فعالیت بدنی می تواند به بهبود کارکردهای مغز در پیری و جلوگیری از نقصان حافظه در بیماران آلزایمر کمک کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۰:۳۷    
پژوهش های انجام شده جدید توسط محققان دانشگاه ایالتی تگزاس نشان می دهند که رفتارهای غلط در شبکه های اجتماعی همچون مقایسه کردن ظاهر زندگی دیگران با خود، با اختلال افسردگی عمده همراه است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۰:۳۴    
یک محقق و پژوهشگر طب سنتی مصرف نوعی شربت را در درمان سرماخوردگی و تقویت بینایی موثر دانست.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۰:۳۱    
بیش از نیمی از مبتلایان به سرطان خون افراد بالای 70 سال هستند اما رفته رفته سن شیوع این بیماری مهلک رو به کاهش است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۰:۲۵    
در یکی از تبلیغات تلویزیونی، مادری برای حفظ آرامش شبانه کودک خردسال اش هنگام خواب، یک قرص حشره کش برقی را نزدیک تخت خواب کودک روشن می کند و البته این کار را به این خیال انجام می دهد که حشرات را در ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۰:۱۶    
بوتاکس مو روشی است که به وسیله آن آمپولی که حاوی پروتئین ها و مواد معدنی و طبیعی، کراتین و اسید هیالورونیک و اسید آمینه است، می تواند موها را به صورت عمقی آبرسانی کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۰:۱۳    
احساس سبکی سر یا حتی مشاهده نقاط سیاه زمانی که به ناگاه و سریع از جای خود بلند می شوید به نام هیپوتانسیون ارتواستایک یا افت فشار خون وضعیتی شناخته می شود ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۰۹:۵۸    
آیا ورم دست، پا، پلک، صورت، شکم و ... خبر از وجود یک بیماری خطرناک می دهد؟ چه زمانی باید به پزشک مراجعه کنیم؟
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۰۹:۱۶    
راههای درمان سرماخوردگی را بخوانید
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۰۸:۵۵    
اگر چه مشکل تنگی نفس در هر فردی، به شکل متفاوتی احساس می شود، ولی اغلب افراد مبتلا می گویند دچار فشار و تنگی در ناحیه قفسه سینه می شوند و یا احساس خفگی دارند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۰۸:۵۵    
وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از سه ماه کشمکش و بررسی، بالاخره سیاست کلی قیمت گذاری خودروهای داخلی را با محوریت آزادسازی اعلام کرد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۰۸:۲۸    
اگرچه اسم آن می تواند جالب و نشاط آور به نظر برسد، ولی سندرم پای بی قرار بیماری آزاردهنده و گاهی واقعا طاقت فرساست که آرامش روز و شب را از فرد می گیرد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۰۸:۲۲    
خشکی پوست در قسمت های مختلفی از بدن مثل دست ها، پاها، ساق پا و شکم دیده می شود. خشکی پوست که می تواند به علت وراثت، افزایش سن و بیماری ها رخ دهد، در فصل زمستان بدتر می شود ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۰۸:۱۹    
آدامس در معده از طریق اسید هیدروکلریک هضم می شود و قورت دادن آن باعث فعل و انفعاتلاتی در بدن می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۰۸:۱۳    
اگر باردار هستید یا همسر شما در انتظار به دنیا آوردن فرزندی است، لازم نیست 9 ماه منتظر بمانید تا خنده کودک خود را ببینید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۰۸:۱۳    
استرس، سلامتی ما را تهدید می کند و باید از آن دوری کنیم. چرا که باعث بیماری هایی مثل بی خوابی، افزایش یا کاهش وزن، مشکلات گوارشی، افسردگی و مشکلات پوستی و ده ها مشکل و اختلال دیگر می شود ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۰۸:۱۳    
فندق همچنین حاوی مقادیر مناسبی از ویتامین B6، فولات، فسفر، پتاسیم و زینک (روی) است. به علاوه، فندق مقدار زیادی از چربی های غیراشباع تک زنجیره ای و چندزنجیره ای را به بدن می رساند و همچنین مقادیر ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۰۸:۱۳    
خیار از نظر طب قدیم ایران، سرد و خنک کننده بدن بوده و برای رفع عطش و شادابی پوست استفاده می شود. مواد معدنی موجود در آن مانع ایجاد شکاف در ناخن های دست و پا می شود و ترکیبات آلفا هیدروکسی اسیدهای ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۰۸:۱۳    
تغذیه یکی از مهم ترین عوامل بزرگ شدن چربی های شکم است. تحقیقات نشان می دهد مصرف 7 نوع ماده غذایی در چربی سوزی شکم بسیار موثر است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۰۸:۱۳    
طبق مطالعات چای سیاه و دم نوش های گیاهی می توانند 50 تا 70 درصد مانع جذب آهن شوند. اگر قادر به کنار گذاشتن چای نیستید، فقط آن را بین وعده های غذایی، و نه همراه با غذا، مصرف کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۰۸:۱۳    
اسیدهای چرب امگا3 دارای خاصیت ضدالتهاب و محافظت کننده عصبی بوده که دارای پتانسیل حفاظت در مقابل ابتلا به ام اس هستند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۰۸:۱۳    
علائم کمبود آهن می تواند بر اساس نوع کم خونی، سرعت رشد و توسعه آن، سن و وضعیت فعلی سلامت فرد متفاوت باشد. البته در برخی موارد فردی که دچار کم خونی است هیچ گونه علائمی مشاهده نمی کند ...
  • ۱