چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۱۸:۰۲May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای بلاغ مازندران 1 مرداد 1396 - bloghnews.com

بلاغ مازندران 4 اسفند 1393 بلاغ مازندران 30 اسفند 1395 بلاغ مازندران 1 فروردین 1396 بلاغ مازندران 31 اردیبهشت 1396 بلاغ مازندران 31 خرداد 1396 بلاغ مازندران 31 تیر 1396 بلاغ مازندران 31 شهریور 1396 بلاغ مازندران 1 مهر 1396 بلاغ مازندران 30 آبان 1396 بلاغ مازندران 30 آذر 1396 بلاغ مازندران 30 دی 1396 بلاغ مازندران 30 بهمن 1396 بلاغ مازندران 1 اسفند 1396 بلاغ مازندران 1 مرداد 1396 بلاغ مازندران 2 مرداد 1396 بلاغ مازندران 3 مرداد 1396 بلاغ مازندران 4 مرداد 1396 بلاغ مازندران 5 مرداد 1396 بلاغ مازندران 6 مرداد 1396 بلاغ مازندران 7 مرداد 1396 بلاغ مازندران 8 مرداد 1396 بلاغ مازندران 9 مرداد 1396 بلاغ مازندران 10 مرداد 1396 بلاغ مازندران 11 مرداد 1396 بلاغ مازندران 12 مرداد 1396 بلاغ مازندران 13 مرداد 1396 بلاغ مازندران 14 مرداد 1396 بلاغ مازندران 15 مرداد 1396 بلاغ مازندران 16 مرداد 1396 بلاغ مازندران 17 مرداد 1396 بلاغ مازندران 18 مرداد 1396 بلاغ مازندران 19 مرداد 1396 بلاغ مازندران 20 مرداد 1396 بلاغ مازندران 21 مرداد 1396 بلاغ مازندران 22 مرداد 1396 بلاغ مازندران 23 مرداد 1396 بلاغ مازندران 24 مرداد 1396 بلاغ مازندران 25 مرداد 1396 بلاغ مازندران 26 مرداد 1396 بلاغ مازندران 27 مرداد 1396 بلاغ مازندران 28 مرداد 1396 بلاغ مازندران 29 مرداد 1396 بلاغ مازندران 30 مرداد 1396 بلاغ مازندران 31 مرداد 1396 
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۰:۲۴    
به گزارش بلاغ ، روزنامه های ورزشی یکشنبه 8 مرداد
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۱۸:۳۸    
برای سوزاندن کالری های اضافی به جای این که تمام وقت خود را صرف کار با دستگاه های کاردیو کنید، بهتر است کار با وزنه را نیز در برنامه ورزشی خود جای دهید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۰۹:۳۸    
یکی از مهم ترین اشتباهاتی که افراد برای مصرف بادنجان انجام می دهند سرخ کردن آن است، با وجود طعم بسیار مطبوعی که به دست می آورد خواص درمانی خود را تاحد زیادی از دست می دهد ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۶:۰۵    
یک خانواده که در سر چهارراه و پشت چراغ قرمز ایستاده بودند با هوشیاری خود ناجی جان این کودک شدند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۹:۱۸    
سیب زمینی اگر مجددا گرم شود نه تنھا ارزش تغدیه ای آن به میزان قابل توجھی کاھش پیدا می کند بلکه برای بدن، سمی است. بلافاصله پس از پخت آن را مصرف کنید و یا اینکه آن را سرد سرو کنید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۰:۵۸    
هنگام مصرف دارو، حتماً از آب ولرم استفاده کنید، و از نوشیدن آب بسیار سرد یا داغ جداً خودداری کنید...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۶:۳۴    
به گزارش بلاغ ، رهبر انقلاب پس از حضور در مراسم غبارروبی حرم مطهر رضوی بر مزار مرحوم شیخ بهایی و حضرت آیت الله سیدجواد خامنه ای (پدرشان) حضور یافتند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۵:۱۶    
با هر 10 سانتیمتر قد اضافه، خطر تومورهای تهاجمی و مرگ به ترتیب افزایش 21 درصد و 17 درصدی را نشان داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۵:۱۶    
پنیر برای مصرف روزانه بهتر است از انواع کم چرب و یا حداکثر با چربی 30 تا 35 درصد و نمک یک درصد باشد و بافت نیمه سخت و یا کاملا سخت داشته باشد ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۳:۰۱    
شعارها و رقابت روحانی با نظام برای جذب رای هرکس و هر جور در همین اردیبهشت را یادآوری نمی کنم که غیر از الیاس حضرتی همه تان سکوت کردید یا از آن لذت بردید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۰۹:۲۹    
در متن زیر به سوره مبارکه قدر به عنوان سوره ای که خواندن آن برای خروج از دین و بدهکاری مورد سفارش قرار گرفته، می پردازیم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۰۹:۰۸    
مقامات حیات وحش استرالیا از تولد نوعی وامبت خزدار(گونه ای حیوان پستاندار کیسه دار شبیه به خرس) خبر دادند. این حیوان یکی از نادرترین گونه های جانوری جهان می باشد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۰۱:۲۰    
فرمانده انتظامی گلوگاه از کشف 9 کیلوگرم مواد مخدر از یک توزیع کننده مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۰۱:۰۸    
بعد از تغییرات در ورزش بهشهر زمزمه ها برای تغییر در ورزش مرکز استان هم قوت گرفته و گویا قرار است در طول ماه پیش روی تغییراتی در راس مدیریتی ورزش مرکز استان صورت بپذیرد .
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۵:۵۷    
اگر زیاد نشستن و ایستادن و خستگی دلیل ورم کردن پاهای شما باشد، با استراحت کردن می توانید به کاهش تورم کمک کنید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۵:۴۵    
پارسال ویدیویی در تاریخ 9 ژوئن منتشر شد که در آن شرکت لنوو توجه دنیای تکنولوژی را به خود جلب کرد. تبلت تا شویی به نمایش گذاشته شد که امکان تبدیل به اندازه یک فبلت را داشت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۵:۴۲    
سخنگوی شرکت مخابرات ایران گفته است: به زودی و با فراهم شدن امکانات، برای کارکرد تلفن ثابت بیش از 50 هزار ریال در ماه صورتحساب ماهانه صادر خواهد شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۵:۳۶    
نسخه نهایی Android O قرار است در تابستان امسال برای عموم کاربران منتشر شود. در این خبر می توانید فهرست گوشی هایی که آن را پشتیبانی می کنند، مشاهده کنید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۴:۳۹    
فصل نقل و انتقالات هندبال در اروپا و ایران در حالی سپری می شود که بازیکنان ایرانی با پیشنهادهای زیادی از سوی باشگاه های خارجی روبه رو هستند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۱:۳۶    
رئیس سازمان صمت مازندران گفت: در سری جدید ثبت نام، تعداد 406 متقاضی در استان ثبت نام که تقاضای 171 نفر از طریق کارگروه تسهیل تا این لحظه تائید و پرونده آنها به بانک ها ارسال شده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۱:۳۰    
در صورتی که خیلی از دوقلوها یا سه قلوها با اختلاف چند دقیقه ای به دنیا می آیند، این سه قلوها با 11 سال اختلاف سن به دنیا آمده اند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۰:۰۰    
اگر به کمبود آھن مبتلا ھستید یا باید از مکمل کلسیم استفاده کنید، مصرف این مکملھا را قطع نکنید بلکه فیبر بیشتری به غذای مصرفی خود اضافه کنید و یا از ملین ھای خفیف کمک بگیرید تا یبوست شما برطرف شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۹:۵۷    
عدم تعادل بین هورمون ها یکی از شایع ترین مشکلاتی بهداشتی در ایالات متحده امریکا است. از نشانه های مهم عدم تعادل هورمون ها در بدن درد مفاصل، خستگی، فشار خون بالا، سردرد و نفخ است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۹:۵۴    
بسیاری از محصولات مراقبت از مو و سایر محصولات خانوادگی از ماده نگهدارنده فرمالدئید استفاده می کنند. مطالعات نشان داده است که این ماده رابطه مستقیمی با ایجاد سرطان دارد ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۹:۰۶    
بهتر است، در هر وعده از حجم غذا بکاهید و بر تعداد وعده ها که می تواند تا شش وعده باشد، بیفزایید...یکی از آثار مفید مصرف نمک قبل و بعد از خوردن غذا کمک به کاهش اثرات منفی اسید معده روی مری است ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۹:۰۶    
طالبی از دیگر میوه های سیر کننده است. این میوه غنی از ویتامین A و C است. در طالبی هم آنتی اکسیدان هایی وجود دارد که در سوزاندن چربی ها و کم کردن اشتها موثر است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۹:۰۶    
آنتی اکسیدان هایی به نام آنتوسیانین ها در توت های قرمز و بنفش وجود دارند که ممکن است به کاهش آسیب چشم در نتیجه مواجه با نور خورشید و افزایش سن کمک کنند و همچنین جریان خون سالم به چشم ها را بهبود می ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۹:۰۰    
یکی از دلایل پرطرفدار بودن کافه ها برای وقت گذرانی های بیرون از خانه، وجود فضایی دنج و صمیمی با محوریت صرف خوردنی های خوشمزه و گپ و گفت است ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۹:۰۰    
طی سالیان اخیر استفاده از چوب مسواک اراک در بسیاری از کشورهای اروپایی رایج شده به گونه ای که در حال حاضر در قالب تبلیغات مختلف، داروخانه ها ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۹:۰۰    
این کلمه از آن جهت مفهوم پوشش می دهد که پرده، وسیله ی پوشش است، ولی هر پوششی حجاب نیست؛ بلکه آن پوششی حجاب نامیده می شود که از طریق پشت پرده واقع شدن صورت گیرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۸:۳۳    
فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از کشف 60 میلیون ریالی طلا ی قاچاق در این شهرستان خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۸:۰۳    
استاندار مازندران از بهبود وضعیت برنج در استان خبر داد و گفت: در راستای حمایت از این محصول استراتژیک، ورود هرگونه برنج خارجی به استان را قاچاق اعلام کردیم و با متخلفان برخورد می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۰:۳۰    
رئیس مرکز آموزش فنی وحرفه ای نوشهر از آموزش 600 نفر در این مرکز در سال گذشته خبر داد و گفت: برای 96 نفر از آموزش مهارت های فنی و حرفه ای با رهگیری شغلی انجام شده در سال گذشته اشتغال ایجاد شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۲۲:۵۱    
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جویبار گفت: سه ماهه امسال 10 مورد بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان قلع وقمع شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۲۲:۵۱    
سید سعید سیدخندان رئیس شرکت توزیع برق شهرستان جویبار در جلسه ساماندهی طرح سالم سازی دریا این شهرستان گفت: انشعابات غیرمجاز برق در طرح دریا منجر به دو برابر شدن مصرف برق شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۲۲:۵۱    
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد گفت: کاهش سطح آب ،مصرف کود پتاسیم و استفاده از سموم رایج شیمیایی از مهمترین راه های مقابله با بلاست برنج است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۲۲:۴۸    
چهل و نهمین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی مازندران به ریاست استاندار و با حضور اعضای انجمن برگزار شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۲۲:۴۵    
پایگاه کارگاه آموزشی والدین ویژه اولیاء پایه اول ابتدایی با حضور مدیر آموزش و پرورش و درآموزشگاه شهیدان حجازی افتتاح شد .
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۲۲:۳۳    
به گزارش بلاغ ، یک سگ که بر اثر آتش سوزی در یک آپارتمان دچار دودگرفتگی شده بود، توسط آتش نشانان احیاء شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۲۲:۱۸    
کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید تاکید کرد که ستارگان بزرگ عملکرد یکدیگر را زیر نظر دارند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۲۲:۱۸    
رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: همکاری نکردن با تیم ملی زشت ترین رفتاری است که یک تیم می تواند انجام دهد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۲۲:۱۸    
معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از کمبود 100 هزار پرستار در کشور خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۲۲:۱۵    
امین حسین نقشینه درباره وضعیت جوی سه روز آینده کشور اظهار کرد: طی سه روز آینده غالب نقاط کشور آسمان صاف و آفتابی همراه با ماندگاری هوای گرم خواهند داشت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۲۲:۱۵    
محمد نصرتی با عقد قرارداد یک ساله به نفت تهران پیوست.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۲۲:۰۹    
رئیس اداره حقوقی پلیس راهور ناجا، صدور سند رسمی مالکیت خودرو به دست پلیس را بر اساس ماده قانون های 1287، 29و 22 اعلام کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۲۲:۰۹    
ممکن است برای پرداختن بند آزادسازی نیمار، پاری سن ژرمن از کمک قطری ها هم بهره بگیرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۲۲:۰۹    
سرپرست اورژانس کشور گفت: خروج قطار مسافربری اهواز- مشهد از ریل 8 مجروح برجای گذاشت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۲۲:۰۹    
بعد از پایان تمرین امروز استقلال مگویان و مدیر برنامه هایش نشستی را با منصوریان برگزار کردند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۲۲:۰۶    
باشگاه پرسپولیس با انتقال مدافع جوان و زیر 21 سال این تیم و پیوستن به نفت تهران به صورت قرضی موافقت کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۲۲:۰۶    
مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ انتقال قاتل آتنا به تهران برای تحقیقات بیشتر را تکذیب کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۸:۱۲    
مراسم تدفین سردار شهید غلامرضا صادقی فرد در گلزار شهدای روستای بالالموک قائم شهر برگزار شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۵:۵۱    
به گزارش بلاغ ، در آستانه ی دهه ی کرامت، مراسم غبارروبی ضریح مطهر حرم ثامن الحجج حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام، در فضایی معنوی با حضور حضرت آیت الله خامنه ای ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۴:۵۷    
شعارزدگی یکی از معضلات دولت یازدهم بود که بسیاری از کارشناسان وجود وزرای سیاسی به جای مدیرانی اجرایی را دلیل این امر می دانند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۴:۱۵    
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با اشاره به اینکه برخی از دستگاه ها در کشور مرخصی 9 ماهه زایمان را برای زنان در نظر نمی گیرند ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۴:۱۲    
کره یا روغن را با پودر شکر خوب می زنیم تا سفید رنگ و صاف شود. آرد و بکینگ پودر را مخلوط کرده و خلال بادام، فندق و انجیر خرد شده را در آرد مخلوط می کنیم ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۴:۱۲    
حکمت الهی چنین تعلق گرفته که انسان با کوشش کسب روزی کند و توکل به خدا در این قسم روزی نقش دارد، چرا که افراد زیادی تلاش فراوانی می کنند، ولی نتیجة عکس داده و کمتر از انتظار سود کسب می کنند ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۴:۱۲    
کودکانی که اسهال و استفراغ را باهم دارند باید غذا را در مقدار کم اما تعداد وعده متعدد مصر کنند. دوغ، ماست، کته ماست، هویج ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۳:۵۴    
سرمربی پیشین تراکتورسازان برای دریافت مطالباتش از این تیم شکایت کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۳:۵۱    
مدافع ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با تمام احترامی که برای همه تیم های لیگ برتری قائلم باید بگویم باز هم پرسپولیس مدعی اول قهرمانی است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۳:۵۱    
علیرضا جهانبخش، ملی پوش ایرانی در مراسم سالیانه مخصوص هواداران تیم فوتبال آلکمار هلند شرکت کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۳:۵۱    
به گزارش بلاغ ، نیمار به عنوان بهترین بازیکن دیدار بارسلونا یوونتوس انتخاب شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۳:۵۱    
ستاره برزیلی پاری سن ژرمن پیام مبهم و جالبی را برای ستاره بارسلونا نوشت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۳:۵۱    
سایت فوتبال عراق خبر داد که کاپیتان تیم ملی زیر 23 ساله های عراق مصدومیتش برطرف شده و مقابل عربستان در مقدماتی جام ملت های آسیا شرکت می کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۳:۵۱    
بازیکن برزیلی رئال مادرید را ترک کرد و به منچسترسیتی پیوست.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۳:۴۸    
طرفداران بارسلونا مطمئن نیستند که مهاجم برزیلی فصل آینده برای تیم شان بازی خواهد کرد یا نه.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۳:۴۲    
به گزارش بلاغ ، در آستانه ی دهه کرامت، مراسم غبارروبی ضریح مطهر حرم ثامن الحجج حضرت علی بن موسی الرضا (ع)، با حضور حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۳:۲۴    
تیم ایتالیایی بازیکن جوان فوتبال لهستان را به خدمت گرفت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۳:۲۴    
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس منتظر عملی شدن وعده مسئولان این باشگاه است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۳:۲۴    
مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال گفت: هنوز لیگ شروع نشده حسن زاده رئیس کمیته انضباطی کارش را شروع کرده، این همه جریمه برای ما در نظر گرفته است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۳:۲۴    
مداقع استقلال گفت: شماره 8 استقلال 2 سال پیش من امانت بود و با بازگشت جباری این شماره را به او تحویل دادم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۳:۲۴    
با توجه به اقدامات مسئولان باشگاه سپاهان در فصل بدنسازی و نقل و انتقالات به نظر می رسد این فصل هم نمی توان حساب ویژه ای روی قهرمانی این تیم در لیگ برتر کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۳:۲۱    
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است این تیم در لیگ هفدهم حتی عملکرد بهتری نسبت به سوپر جام خواهد داشت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۳:۲۱    
تیم فوتبال السد قطر به همراه مدافع ایرانی خود در اردوی اتریش تمریناتش را پیگیری کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۳:۰۹    
شایعه عجیبی دست به دست می شود مبنی بر اینکه تلگرام می خواهد سرورهایش را به داخل ایران منتقل کند. ایده ای که نامعقول است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۳:۰۹    
یک مشاور خانواده گفت: ژن بد به ژنی گفته می شود که بقای فرد را تضمین نکند و ژن خوب را ژنی می گویند که باعث بقا و بودن فرد شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۳:۰۹    
هافبک پیشین تیم فوتبال سپاهان به پیشنهاد مسئولان این باشگاه برای بازگشت به جمع زردپوشان پاسخ داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۳:۰۹    
سرمربی تیم فوتبال استقلال با وجود موافقت مدیرعامل این باشگاه برای حضور بازیکنان در تیم ملی امید در نهایت با در اختیار نگذاشتن آنها به تیم ملی امید ایران باعث محرومیت 3 بازیکن تیمش شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۲:۵۴    
بعد از اینکه آتش نشانان به سوال این زن جواب دادند وی به آنها اجازه نجات فرزندش را داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۲:۵۴    
طبق اعلام محققان خواب کافی به اندازه تغذیه سالم و ورزش برای سلامت مهم است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۲:۵۱    
یک سایت اتریشی به تحلیل و بررسی تیم ملی فوتبال ایران پرداخت و از این تیم به عنوان یکی از تیم های آماده جام جهانی 2018 روسیه نام برد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۲:۵۱    
مصرف این نوشیدنی ها در افرادی که مبتلا به زخم معده بوده یا مستعد ابتلا به این بیماری هستند، موجب تشدید آن می شود و علاوه بر این ضربان قلب و فشارخون را نیز افزایش می دهد ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۲:۴۵    
به گزارش بلاغ ، دیدار تدارکاتی؛ یوونتوس 1 - 2 بارسلونا دانلود
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۲:۳۶    
رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران گفت: 20 نفر از ابتدای طرح های سالم سازی تاکنون در دریای مازندران غرق شدند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۲:۲۱    
سرمربی تیم فوتبال باشگاه بارسلونا پس از پیروزی تیمش برابر یوونتوس گفت: هواداران بدانند که بارسلونا بدون نیمار را نمی خواهم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۲:۲۱    
مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه پیوستن به تیم نفت قرار دارد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۲:۲۱    
سرمربی منچستریونایتد که همراه تیمش در آمریکا به سر می برد درباره اهداف نقل و انتقالاتی شیاطین سرخ به صحبت پرداخت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۲:۲۱    
ورزشکاران موتور ریس و کراس حرکات تمرینی زیبایی را در پیست موتورسواری محمودآباد به نمایش در آوردند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۲:۲۱    
الکساندر کولاروف 31 ساله بعد از جدایی اش از منچسترسیتی به تیم رم ایتالیا پیوست.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۲:۱۸    
سرمربی فرانسوی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا نگران جای خالی موراتا نیست اما از خرید یک ستاره دیگر بدش نمی آید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۲:۱۸    
مدیرعامل باشگاه استقلال با بیان اینکه این باشگاه تعامل خوبی با تیم امید داشته است، گفت: در صدد هستیم تا مشکلاتی که برای بازیکنان امیدمان پیش آمده است را حل کنیم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۲:۱۸    
مهاجم نیجریه ای تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوشبختانه دیگر دردی ندارم و به زودی در تمرینات پرسپولیس حاضر خواهم شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۲:۰۶    
با وجود اینکه دربی اروپایی دو بار لغو شده اما خبرها حکایت از آن دارد که اسپانسر مشترک پرسپولیس و استقلال همچنان در تلاش است این دیدار را برگزار کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۲:۰۰    
روزنامه عکاظ عربستان از خانه تکانی اساسی سرمربی جدید الاهلی در ترکیب این تیم خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۱:۴۸    
دفترچه های بیمه سلامت از امروز فقط در مراکز دولتی اعتبار دارند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۱:۴۲    
سرمربی تیم ملی تکواندوی بانوان ایران آخرین وضعیت کیمیا علیزاده را تشریح کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۱:۳۹    
به گزارش بلاغ ،دفاع تمام قد کارشناس عراقی از سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران در شبکه من و تو. دانلود
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۱:۳۳    
هفته گذشته بازداشت حسین فریدون برادر رئیس جمهور، سر و صدای فراوانی در کشور ایجاد کرد. اگرچه وی با وثیقه چند ده میلیاردی آزاد شد اما این موضوع نشان داد دستگاه قضا در برخورد با جرایم اقتصادی با هیچ کس ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۰:۴۵    
بخش بهنمیر شهرستان بابلسر، تولیدکننده عمده محصولات توت فرنگی کشور است که این محصول از کیفیت بالایی نیز برخوردار است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۰:۲۱    
رئیس سازمان پزشکی قانونی با بیان اینکه تمامی اجسادی که تشریح می شود به طور رایگان در اختیار دانشگاه ها قرار می گیرد، گفت: به هیچ وجه موضوع خرید و فروش جسد مطرح نیست.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۰:۲۱    
حاج صادق مستشرق پدر شهید رضا مستشرق به فرزند شهیدش پیوست.
  • ۱