چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۲۱:۵۴May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای بلاغ مازندران 1 اسفند 1396 - bloghnews.com

بلاغ مازندران 4 اسفند 1393 بلاغ مازندران 30 اسفند 1395 بلاغ مازندران 1 فروردین 1396 بلاغ مازندران 31 اردیبهشت 1396 بلاغ مازندران 31 خرداد 1396 بلاغ مازندران 31 تیر 1396 بلاغ مازندران 1 مرداد 1396 بلاغ مازندران 31 شهریور 1396 بلاغ مازندران 1 مهر 1396 بلاغ مازندران 30 آبان 1396 بلاغ مازندران 30 آذر 1396 بلاغ مازندران 30 دی 1396 بلاغ مازندران 30 بهمن 1396 بلاغ مازندران 1 اسفند 1396 بلاغ مازندران 2 اسفند 1396 بلاغ مازندران 3 اسفند 1396 بلاغ مازندران 4 اسفند 1396 بلاغ مازندران 5 اسفند 1396 بلاغ مازندران 6 اسفند 1396 بلاغ مازندران 7 اسفند 1396 بلاغ مازندران 8 اسفند 1396 بلاغ مازندران 9 اسفند 1396 بلاغ مازندران 10 اسفند 1396 بلاغ مازندران 11 اسفند 1396 بلاغ مازندران 12 اسفند 1396 بلاغ مازندران 13 اسفند 1396 بلاغ مازندران 14 اسفند 1396 بلاغ مازندران 15 اسفند 1396 بلاغ مازندران 16 اسفند 1396 بلاغ مازندران 17 اسفند 1396 بلاغ مازندران 18 اسفند 1396 بلاغ مازندران 19 اسفند 1396 بلاغ مازندران 20 اسفند 1396 بلاغ مازندران 21 اسفند 1396 بلاغ مازندران 22 اسفند 1396 بلاغ مازندران 23 اسفند 1396 بلاغ مازندران 24 اسفند 1396 بلاغ مازندران 25 اسفند 1396 بلاغ مازندران 26 اسفند 1396 بلاغ مازندران 27 اسفند 1396 بلاغ مازندران 28 اسفند 1396 بلاغ مازندران 29 اسفند 1396 
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۷:۰۶    
میزان بارش های ثبت شده از ابتدای سال آبی جاری تا روز گذشته به 87.9 میلی متر رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته کاهشی 40.5 درصدی داشته است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۸:۳۰    
منتظر اسنپ بودم. فهمیدم اشتباهی رفته یه سمت دیگه دانشگاه. پیداش کردم و همدیگه رو دیدیم. وقتی صندلی عقب ماشین سوار شدم، فهمیدم چند دقیقه ای معطل شده، اونم بخاطر اینکه نگهبانِ درِ ورودیِ دانشگاه ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۲:۰۶    
برای عده ای از افراد، کنترل و مدیریت اختلاف و درگیری واقعا کار سختی است. اینگونه اشخاص تقریبا هر کاری می کنند تا از مکالمات و بحث هایی که می دانند همسرشان مخالفت خواهد کرد و نارحت و آزرده خواهد شد ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۳:۳۹    
بذر خلاقیت در همه مردم وجود دارد، اما این عادات روزانه افراد است که تعیین می کند این بذر شکوفا شود یا حتی جوانه هم نزند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۲:۳۶    
پاشنه های ترک خورده نه تنها وادارتان می کنند آن ها را تمام مدت پوشیده نگه دارید بلکه دردناک هم می شوند. برای کمک به درمان این ترک ها، زردچوبه را امتحان کنید ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۱:۱۲    
جویدن آدامس به برخی از افراد به هیچ وجه توصیه نمی شود چرا که نتیجه ی تحقیقات و مطالعات ثابت کرده است که برخی از باور ها در مورد جویدن آدامس کاملا اشتباه و برعکس است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۱:۳۹    
نتایج تحقیق پژوهشگران کشور نشان داد که ماساژ سر و صورت، بی قراری بیماران مبتلا به آلزایمر را به شدت کاهش می دهد و می توان با آموزش این روش به پرستاران و مراقب ها ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۸:۴۲    
با اتفاقات اخیر بر سانحه سقوط هواپیما، ترس از مسافرت با هواپیما هم افزایش می یابد و مسافرین هواپیما ها به دنبال امن ترین جا برای نشستن در هواپیما هستند ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۲:۳۶    
قبرستانی در "مانیل" –فیلیپین- وجود دارد که مردم در آن جا به دیدار ازدست رفتگانشان نمی آیند بلکه با آن ها زندگی می کنند!
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۷:۴۸    
در هنگام خرید یا استفاده از گوشت مرغ، حتماً به رنگ ماهیچه ی ران ها و بقیه ی بدن مخصوصاً سینه که سفید رنگ است، دقت کنید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۷:۳۳    
حضرت می فرمود: به خانه دخترم فاطمه بروید تا سبب آن نور بر شما ظاهر گردد. چون به خانه آن حضرت می آمدند، می دیدند که آن حضرت در محراب عبادت نشسته به نماز مشغول است و آن نور از روی انورش ساطع است ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۲۲:۰۰    
رئیس مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: برخی اجساد کشف شده قابل شناسایی نیست.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۲۱:۱۲    
ساعت اپل، یک پورت هدفون سیمی ندارد تا هدفون های کوچک را به آن وصل کنید. در عوض، اطلاعات را به صورت بی سیم ارسال می کند. این ساعت از هر هدفون یا هدست با قابلیت اتصال از طریق بلوتوث 4.0 یا تراشه سری W ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۹:۴۸    
راننده جوان که پس از ربودن زنان و دختران، آنها را در ارابه شیطانی اش هدف تجاوز وحشیانه قرار می داد پس از دستگیری گفت: از التماس های زنان و گریه های آنها لذت می بردم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۹:۳۰    
حساسیت دندان ها حالتی است که دندان ها هنگام واکنش به محرک مشخصی از قبیل: دمای گرم یا سرد احساس درد یا ناراحتی می کنند. این مشکل می تواند مزمن یا موقت باشد و همچنین یک یا چندین دندان درگیر آن می شوند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۸:۴۹    
مصر تا چند سال قبل صادرکننده گاز به رژیم صهیونیستی بود که انفجار خط لوله گاز در صحرای سینا بعد از سرنگونی حسنی مبارک یک تهدید امنیتی- اقتصادی برای این رژیم به حساب می آمد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۵:۰۳    
رابطه من و محمد تنها یک رابطه پدر و پسری نبود. من و محمد با هم رفیق و دوست بودیم. وقتی به دیدارمان می آمد با هم کشتی می گرفتیم و کلی با هم شوخی می کردیم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۱:۱۲    
معاون یکی از اپراتورهای تلفن همراه در پی بروز ابهامی مبنی بر اینکه چطور سرنشین هواپیمای تهران یاسوج شرکت آسمان پیش از سقوط اقدام به برقراری مکالمه تلفنی کرده است، اقدام به شفاف سازی این موضوع کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۰۸:۵۱    
چین برای مبارزه با آلودگی هوا 84 هزار کیلومتر مربع درخت می کارد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۲:۰۸    
معاون هماهنگ کننده ناجای استان اصفهان گفت: خانواده های حادثه دیده به محل سقوط هواپیما عزیمت نکنند چرا که شلوغ بودن منطقه سرعت جابه جایی اجساد را کند و مانع حضور به موقع دست اندرکاران ذیربط می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۲:۰۸    
مسئول اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: عصر امروز هوا در دنا ناپایدار می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۲:۰۵    
طی روزهای آتی نتیجه تحقیقات مقامات امنیتی و انتظامی کشور از عوامل اغتشاشات اخیر خیابان پاسداران و نقش عواملی خارجی و سهم فریب خوردگان داخلی اعلام می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۲:۰۵    
یک روزنامه صهیونیستی گزارش داد: اسرائیل برای مقابله با ایران حمایت خود از گروه های شورشی سوری را افزایش داده است که در این میان هفت گروه معارض به طور مستقیم از آن مهمات و اسلحه دریافت می کنند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۲:۰۵    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور ضمن تشریح آخرین وضعیت جوی ارتفاعات دنا از بارش باران در اکثر مناطق کشور خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۲:۰۲    
در پی ورود نیروهای مردمی وابسته به ارتش سوریه به شهر عفرین برای دفاع از این شهر در برابر ترکیه، رجب طیب اردوغان مدعی شد با رؤسای جمهور ایران و روسیه در خصوص مسأله عفرین به توافق رسیده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۲:۰۲    
با تک گلی که استقلال مقابل الهلال به ثمر رساند، در رقابت های آسیایی 200 گله شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۲:۰۲    
دقایقی پیش زلزله ای به بزرگی 3.4 در مقیاس ریشتر، منطقه رازقان در بخش خرقان شهرستان زرندیه را لرزاند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۱:۵۹    
مراسم عزاداری شام شهادت حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا سلام الله علیها با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۱:۵۹    
بازیکنان تیم استقلال بعد از برتری مقابل الهلال سجده شکر به جا آوردند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۱:۵۶    
نماینده مردم شیراز در مجلس گفت:وزیر راه اهمیتی به کسی نمی دهد و با وجود اتفاقات ریز و درشت در سانحه هوایی، آتش گرفتن قطار و اتوبوس ها که بارها دچار تصادف می شوند،هیچ گاه وی را شریک آلام مردم ندیده ام.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۱:۵۶    
رئیس سازمان امداد و نجات گفت: با وجود آنکه به دلیل بهمن هایی که در منطقه می آید، جان امدادگران در خطر است، تلاش می کنیم انتقال پیکرها در سریع ترین زمان ممکن اتفاق بیفتد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۱:۵۶    
ماجرای زمین خوردن سفیر هندوستان در برف تهران و اقدام عجیب راننده تاکسی خبر چندی پیش بود که هیچ کجا منتشر نشد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۱:۵۳    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان از سفر وزرای امور خارجه اسپانیا و هلند به تهران طی امشب خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۱:۵۳    
استاندار اصفهان با اشاره به اینکه به دلیل شرایط جوی امکان انتقال هیچ یک از اجساد به پایین را نداشتیم، گفت: امکان امدادرسانی در محل سقوط از فردا ظهر ممکن نیست.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۱:۵۳    
کیلیان امباپه، ستاره 19 ساله فرانسوی تابستان امسال به صورت قرضی از موناکو به پی اس جی پیوست.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۱:۵۰    
گروه هایی از نیروهای مردمی سوریه ورود به شهر عفرین سوریه را آغاز کردند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۱:۵۰    
جانشین فرمانده سپاه استان اصفهان با اشاره به احداث کمپ در محل سقوط هواپیما، گفت: به دلیل شرایط نامساعد جوی روزهای آینده و ارتفاء بالا، به نظر می رسد بیش از 3-4 روز این عملیات ادامه داشته باشد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۱:۵۰    
تیم فوتبال نسف قارشی ازبکستان مقابل الوصل امارات در لیگ قهرمانان آسیا به پیروزی رسید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۱:۴۷    
عملیات بزرگ یگان های زمینی در غوطه شرقی دمشق هنوز آغاز نشده اما در عملیاتی محدود که بیشتر برای ارزیابی توان تروریست ها انجام شد، چند مجتمع مسکونی در شهرک حرستا به کنترل نیروهای سوری در آمد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۱:۴۷    
دولت آمریکا مدعی شد، شرکت هواپیمایی ایرانی تحت تحریم های آمریکا به طور مکرر از طریق شرکت های پوششی ترکیه ای اقدام به خرید موتور و لوازم یدکی هواپیما کرده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۱:۴۴    
مسئول عملیات امداد هلال احمر گفت: تیم های امدادی بدون چادر اتکا هرچه زودتر محل سقوط هواپیما را ترک کنند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۱:۴۴    
سرمربی کهکشانی ها در مورد آینده حرفه ای خود در باشگاه رئال مادرید اظهارنظرهای جالبی کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۱:۴۴    
تروریست ها امروز سه شنبه چند محله را در شهر دمشق هدف حملات خمپاره ای خود قرار دادند که در جریان آن 5 غیر نظامی کشته و 20 نفر دیگر نیز زخمی شدند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۱:۴۱    
رئیس هیئت تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان مجلس گفت:پس از ارائه گزارش نهایی کمیته تحقیق و تفحص همه از عمق و گستردگی تخلفات انجام شده باخبر شدند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۱:۴۱    
مدیرکل صدا و سیمای یاسوج گفت: 30 پیکر در منطقه سقوط مشاهده و 15 پیکر نیز شناسایی شده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۱:۳۸    
اعضای شورای نگهبان بررسی مصوبه مجلس در مورد لایحه بودجه سال 97 را فردا آغاز می کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۱:۳۸    
سرمربی سابق تیم ملی تکواندو با تاکید بر اینکه همچنان اهداف بزرگی در تکواندو دارد از دو طلب خود از این رشته صحبت کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۱:۳۸    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان، خواستار قطع فوری فروش تسلیحات آمریکایی و اروپایی به عربستان شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۱:۳۵    
رئیس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال به موضوع کسر مجدد شش امتیاز از تیم پدیده واکنش نشان داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۱:۳۵    
زمین لرزه ای شیراز را لرزاند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۱:۳۲    
سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه آشوبگران خیابان پاسداران از حلم نظام سوءاستفاده می کنند، گفت: مجلس بویژه کمیسیون امنیت ملی، حتما به مسئله ورود کرده و آن را بررسی می کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۱:۳۲    
وزیر امور خارجه روسیه خواستار مذاکره سوریه و ترکیه برای یافتن راه حلی در عفرین شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۱:۲۹    
کاپیتان سابق آبی پوشان با ذکر این نکته که هر دو تیم استقلال و الهلال غول های فوتبال آسیا هستند بیان داشت: در شرق و غرب آسیا همه بازی ها تحت الشعاع این دیدار است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۱:۲۹    
200 نفر از نیروهای هلال احمر و 80 کوهنورد آماده در حال امدادرسانی هستند اما خطر ریزش بهمن به دلیل صدا و باد بالگردها وجود دارد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۱:۲۹    
روبن سمدو به خاطر آدم ربایی و دزدی برای سومین بار در چند ماه گذشته دستگیر شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۱:۲۶    
شرکت هواپیمایی آسمان درپی سقوط هواپیمای متعلق به این شرکت که پیش از ظهر روز یکشنبه اتفاق افتاد، بعد از ظهر روز سه شنبه اطلاعیه ای منتشر کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۱:۲۶    
تیم فوتبال استقلال که نخستین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا را با تساوی به پایان برده بودند در دومین دیدار برابر الهلال عربستان به یک پیروزی خوب و ارزشمند رسیدند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۱:۲۶    
تیم فوتبال پرسپولیس که دیدار اول خود در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا را با یک برد شیرینی پشت سرگذاشته بودند در دومین دیدار برابر یاران ژاوی تن به شکست سنگینی دادند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۱:۲۶    
امیر قلعه نویی اعتقاد دارد در زمان حضور در تیم استقلال می توانسته با این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۱:۲۰    
رئیس سازمان امداد نجات هلال احمر گفت: نیروهای تخصصی هلال احمر با تلاش های بسیار در شرایط سخت جوی تعدادی از اجساد سرنشینان هواپیما را پیدا کرده اند ولی هنوز امکان شناسایی پیکرها وجود ندارد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۱:۱۷    
حامیان توافق هسته ای شامل افراد حاضر در دولت ترامپ بیم دارند درصورتی که ایران مزیت هایی از لغو تحریم ها حس نکند از جمله قرارداد هواپیماهای بوئینگ، توافق هسته ای از هم بپاشد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۱:۱۷    
به گفته فرمانده نزاجا، امیر نوذر نعمتی جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش، فرماندهی میدانی تکاوران تیپ 65 را بر عهده گرفته و جلودار آن ها مشغول عبور از ارتفاعات صعب العبور دنا است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۱:۱۴    
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال 97 گفت: تعداد یارانه بگیران در آینده، 55 میلیون نفر خواهد بود و افرادی که یارانه شان حذف می شود، کاهش می یابد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۱:۱۴    
فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا دو هفته ای است که آغاز شده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۱:۱۱    
حضرت آیت الله خامنه ای در پیامی، درگذشت فرزند احمد توکلی از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفتند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۱:۱۱    
بری بنل که به آزار جنسی سریالی متهم شده بود به دلیل اثبات شدن آزار 12 فوتبالیست نوجوان به 30 سال زندان محکوم شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۱:۰۸    
سخنگوی نیروی انتظامی گفت: بیش از 300 نفر از دراویش که بین آنان رانندگان اتوبوس و سمندی که عده ای از جمله مأموران پلیس را هدف قرار دادند و همچنین ضاربان و عناصر اصلی به چشم می خورد، بازداشت شده اند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۱:۰۲    
معصومی در خصوص بحث تعلیق کشتی ایران گفت: به هر حال فدراسیون کشتی تا جایی که در توانش بود، تلاش کرد و رایزنی های لازم را انجام داد و این رأی صادره خیلی بهتر از این بود که کل کشتی ما تعلیق شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۱:۰۲    
وزیر خارجه اسپانیا قرار بود در اکتبر 2017 به ایران سفر کند، اما به دلیل تحولات در منطقه خودمختار کاتالونیا این سفر به تعویق افتاد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۰:۵۹    
الطاف خداوند به پیامبر اسلام ، گاهی با درخواست آن حضرت صورت گرفته است، نظیر قل ربّ زدنی علماً پروردگارا! مرا از نظر علمی توسعه بده. امّا کوثر هدیه ای الهی بود که بدون درخواست، به پیامبر عزیز داده شد
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۰:۵۹    
کریمی می گوید: برنامه من برای مسابقات آتی حضور در قهرمانی آسیا بود که از دست دادم ولی در اردوها تمریناتم را زیر نظر کادر فنی پیگیری می کنم ان شاءالله در آینده در مسابقات انتخابی تیم ملی باشم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۰:۵۶    
سردبیر نشریه الکترونیکی رای الیوم معتقد است ترکیه در عفرین دچار جنگ فرسایشی شد و برای رهایی از این گرفتاری، به ایران و روسیه متوسل شده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۰:۵۳    
وزیر خارجه روسیه با ابراز نگرانی از تشدید تنشها میان ایران و رژیم صهیونیستی گفت که مسکو نمی تواند با اقداماتی موافقت کند که راه حلِ هر مسأله منطقه ای را در منشور جنگ علیه ایران می جویند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۰:۵۳    
رئیس پلیس راه استان البرز از احتمال سقوط بهمن در محور کرج_چالوس به سبب گرم شدن هوا خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۰:۵۰    
پژمان بازغی و الهه حصاری به سریال شبکه خانگی ممنوعه پیوستند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۰:۵۰    
سیلوستر استالونه بازیگر کهنه کار فیلم های اکشن هالیوودی ضمن رد شایعات مبنی بر مرگش گفت: در سلامت کامل به سر می برد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۰:۵۰    
تصویربرداری سریال کلاف های رنگی به کارگردانی وحید امیرخانی و تهیه کنندگی سیدمرتضی فاطمی هفته آینده آغاز خواهد شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۰:۴۷    
ابوالحسن داودی گفت: با تمام شدن مراحل فنی فیلم هزارپا درصورتی که شرایط مناسب باشد، آن را برای اکران نوروزی ارائه می کنم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۰:۴۷    
یک کارشناس و پژوهشگر مسائل دینی گفت: حضرت فاطمه(س) ام الأئمه است. اُم در لغت یعنی اصل و ریشه، لذا فاطمه زهرا(س) اصل و ریشه کمالات معصومین(ع) است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۰:۴۴    
رئیس سازمان امداد و نجات گفت: با وجود آنکه به دلیل بهمن هایی که در منطقه می آید، جان امدادگران در خطر است، تلاش می کنیم انتقال پیکرها در سریع ترین زمان ممکن اتفاق بیفتد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۰:۴۴    
امام جمعه گناباد با بیان اینکه سران دراویش ساکن تهران ژست اپوزیسیون به خود گرفته و با نظام مخالفت می کنند، گفت: مردم به شدت از این انتساب ناراحت و به اینکه این فرقه خود را به گناباد منتسب می کند ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۰:۴۱    
نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی گفت: در پی حادثه سقوط هواپیمای یاسوج و جان باختن مسافرین این پرواز، از امروز به مدت سه روز در سمیرم عزای عمومی است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۰:۴۱    
وزیر خارجه فرانسه با بیان اینکه اوضاع در سوریه وخیم است، گفت در روزهای آینده به ایران و روسیه سفر می کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۰:۴۱    
تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز صبح امروز به تبریز بازگشت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۰:۳۸    
سخنگوی دولت اظهار کرد: بخش اعظمی از یارانه مراکز خدمات بهزیستی که طی چند ماه گذشته پرداخت نشده بود تا پایان هفته جاری پرداخت می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۰:۳۸    
معاون سازمان امداد و نجات از آغاز عملیات انتقال پیکر مسافران هواپیمای سانحه دیده از صبح فردا خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۰:۳۸    
استاد باسابقه خلبانی کشور با تشریح دلایل احتمالی برخورد هواپیمایATR به کوه گفت:هواپیما در قسمت شرقی با سلسله قله های دنا برخورد کرده و نتوانسته به قسمت غربی که فرودگاه قرار دارد، برسد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۰:۳۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: ادعای ارسال موشک به یمن با وجود محاصره شدید این کشور کذب و سناریویی ناشیانه طراحی شده برای تطهیر متجاوزین است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۰:۳۵    
یک کوهنورد اعزام شده به محل سقوط گفت: تعدادی از اجساد قابل شناسایی نیست و هرچه بررسی کردیم نتوانستیم شناسایی کنیم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۰:۳۵    
نرخ تورم کالاها و خدمات مصرفی خانوار در دوازده ماه منتهی به بهمن ماه سال 1396 نسبت به دوره مشابه سال قبل برای کل کشور 8.3 درصد، مناطق شهری 8.2 درصد و مناطق روستایی 9.1 درصد اعلام شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۰:۳۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان از سفر وزرای امور خارجه اسپانیا و هلند به تهران طی امشب خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۰:۳۲    
طبق برنامه ریزی های انجام شده، تا فردا صبح پیکرهای جانباختگان هواپیمای مسافربری تهران- یاسوج برای انتقال آماده می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۰:۲۹    
تمامی مناطق نوار غزه روز سه شنبه در اعتراض به بحران های انسانی پیش روی این باریکه در نتیجه محاصره ظالمانه دشمن صهیونیستی، دست به اعتصاب سراسری زده اند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۰:۲۹    
آیین استقبال از دو شهید گمنام خوشنام شهرستان سیمرغ به صورت خودجوش توسط جمعی از اهالی سیدمحله و مردم کیاکلا از میدان مادر تا میدان شهید کشوری برگزار شد و در پایان این مراسم نیروهای مسلح سیمرغ در مقابل ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۰:۲۶    
صبح امروز مصادف با شهادت حضرت فاطمه(س) مراسم تشییع و تدفین شهدا گمنام در شهرستان قائم شهر برگزار شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۰:۲۳    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ترکیب تیمش را برای بازی با السد مشخص کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۰:۲۳    
تعدادی از اراذل و اوباش دیشب در خیابان پاسداران در تهران، آشوب به پا کرده و 5 تن از نیروهای امنیتی را به شهادت رساندند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۰:۲۳    
11 بازیکن اصلی تیم فوتبال استقلال برای دیدار مقابل الهلال عربستان مشخص شدند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۰:۲۰    
وزیر خارجه ترکیه اعلام کرد که نیروهای ارتش سوریه تاکنون وارد شهر عفرین نشده اند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۰:۱۷    
مراسم عزاداری و دسته روی در مرزن آباد با حضور اقشار مختلف و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین جهاندار و مداحی ذاکرین اهل بیت برگزار شد.
  • ۱