چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۱۸:۵۹May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای بلاغ مازندران 8 اسفند 1396 - bloghnews.com

بلاغ مازندران 4 اسفند 1393 بلاغ مازندران 30 اسفند 1395 بلاغ مازندران 1 فروردین 1396 بلاغ مازندران 31 اردیبهشت 1396 بلاغ مازندران 31 خرداد 1396 بلاغ مازندران 31 تیر 1396 بلاغ مازندران 1 مرداد 1396 بلاغ مازندران 31 شهریور 1396 بلاغ مازندران 1 مهر 1396 بلاغ مازندران 30 آبان 1396 بلاغ مازندران 30 آذر 1396 بلاغ مازندران 30 دی 1396 بلاغ مازندران 30 بهمن 1396 بلاغ مازندران 1 اسفند 1396 بلاغ مازندران 2 اسفند 1396 بلاغ مازندران 3 اسفند 1396 بلاغ مازندران 4 اسفند 1396 بلاغ مازندران 5 اسفند 1396 بلاغ مازندران 6 اسفند 1396 بلاغ مازندران 7 اسفند 1396 بلاغ مازندران 8 اسفند 1396 بلاغ مازندران 9 اسفند 1396 بلاغ مازندران 10 اسفند 1396 بلاغ مازندران 11 اسفند 1396 بلاغ مازندران 12 اسفند 1396 بلاغ مازندران 13 اسفند 1396 بلاغ مازندران 14 اسفند 1396 بلاغ مازندران 15 اسفند 1396 بلاغ مازندران 16 اسفند 1396 بلاغ مازندران 17 اسفند 1396 بلاغ مازندران 18 اسفند 1396 بلاغ مازندران 19 اسفند 1396 بلاغ مازندران 20 اسفند 1396 بلاغ مازندران 21 اسفند 1396 بلاغ مازندران 22 اسفند 1396 بلاغ مازندران 23 اسفند 1396 بلاغ مازندران 24 اسفند 1396 بلاغ مازندران 25 اسفند 1396 بلاغ مازندران 26 اسفند 1396 بلاغ مازندران 27 اسفند 1396 بلاغ مازندران 28 اسفند 1396 بلاغ مازندران 29 اسفند 1396 
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۰:۴۵    
محققان دریافتند که افراد دارای سطح اضطراب بالا، حساسیت بالاتری نسبت به تأثیرات زمینه احساسی بر حافظه خود نشان دادند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۹:۴۵    
باید بدانیم آن دقتی که در مورد انتخاب همسر، مطرح می شود، غیر از سختگیری های بی مورد و افراطی است؛ چرا که هیچ وقت، همسرِ کاملِ بدون هیچ عیب و نقص و از هر جهت مطابق با میل انسان، یافت نشده و نمی شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۸:۳۰    
کنار گذاشتن گوشی های هوشمند به طور کامل غیرممکن است، اما نباید اجازه داد استفاده کنترل نشده از این وسیله موجب تضعیف روابط با مردم و اطرافیان شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۰:۵۷    
طبیعی است که فرزندتان به هیچ وجه نمی خواهد از اشیای مورد علاقه اش مانند ماکت حیوانات یا اسباب بازی ها دور بماند و همچنین خودتان هم هرگز راضی نخواهید شد که تابلو های نقاشی یا قاب های عکس را از خانه ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۰:۴۸    
سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با همتای فرانسوی اش در پاسخ به خبرنگار رویترز در خصوص برجام و نقش ایران در خاورمیانه گفت ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۸:۵۴    
برای تعویض گلدان زمانی که به نظرتان رسید گلدان برای رشد بیشتر گیاه فضای خالی ندارد دست به کار شوید. در این هنگام ابتدا اجازه دهید خاک گلدان گیاه خشک شود ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۸:۲۷    
تا کرمان آمدن و چشیدن غذا های محلی دستپخت کرمانی ها جزو اساسی ترین هاست. بخصوص که گروه رستوران نمی رود بلکه اکثراً میهمان سفره های خانگی عزیزان خونگرم و مهمانواز می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۸:۱۵    
وقتی بخواهیم یکی از مواد مغذی مثل ویتامین E. را از یک مکمل با برند معتبر تامین کنیم درمقابل همان هزینه، اگر بخواهیم آن را از یک ماده غذایی مثل کشمش ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۸:۱۵    
هدف اصلی درمان سریع سکته مغزی، بازگرداندن گردش خون قبل از مرگ سلول ها و از بین رفتن بافت مغزی است. برای جلوگیری از مرگ سلول های مغزی که می تواند باعث از کار افتادگی و ناتوانی شخص شود ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۸:۱۲    
در حالت عادی برای تسکین خارش می توان از آنتی هیستامین های خوراکی و موضعی یا لوسیون کالامین استفاده کرد. پماد های تسکین دهنده بعد از گزش که در داروخانه ها فروخته می شود نیز مفید است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۲۱:۱۷    
درست است که با این قوانین ساده پول زیادی به دست نمی آید، اما عادت های مالی سالم گام بزرگی برای موفقیت مالی است. تنها چیزی که مانع از رسیدن شما به آرزو ها و اهدافتان می شود نگرش شما نسبت به آن هاست.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۰۰:۰۹    
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران گفت: بیش از 94 درصد واحدهای صنعتی استان را صنایع کوچک و متوسط تشکیل می دهند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۲۰:۳۰    
ستاد کل نیرو های مسلح امروز پنجشنبه اعلام کرد که از ابتدای عملیات شاخه زیتون در منطقه عفرین در حومه حلب واقع در شمال غرب سوریه تاکنون، 2222 فرد مسلح کرد کشته شده اند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۷:۴۸    
فرهاد رهبر با اشاره به جنجال آفرینی صادق زیباکلام گفت: ما کسی را اخراج نکرده ایم، گفتیم شما غیرقانونی از 2 جا حقوق می گیرید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۳:۲۶    
یک متخصص طب سنتی درباره باید و نبایدهای تغذیه ای در فصل بهار توضیحاتی را ارائه داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۳:۱۷    
تومور های سرطانی در واقع سلول هایی هستند که به طور بی رویه رشد می کنند و برای تامین پروتئین موردنیاز خود ریبوزوم سایر سلول ها را مورد استفاده قرار می دهند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۳:۱۴    
پسته، بادام، گردو و سایر خشکبار تشکیل دهنده آجیل عید سرشار از کالری است. یک کاسه کوچک آجیل که 200 گرم وزن داشته باشد معادل دو بشقاب پر از پلو حاوی کالری است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۲:۲۶    
کسانی که طبع معده شان سرد است و با مصرف کوچکترین ماده غذایی طبع سرد دچار مشکل می شوند می تواند سیب، انار و به مصرف کنند چرا که معده را تقویت کرده همچنین افراد مرکبات را با گلپر مصرف کرده تا سردی ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۲:۰۸    
رییس سازمان گسترش و نوسازی صنایع گفت: شرکت ایران خودرو با پژو و سایپا با سیتروئن قراردادهایی را امضا کرده اند که حاصل این همکاری ها عرضه شش خودروی جدید به بازار ایران در سال آینده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۱:۴۱    
گریپفروت به خودی خود میوه فوق العاده ای است، زیرا حاوی ویتامین ها و مواد معدنی محافظ ریه است. اگر ریه شما تحت تاثیر عوامل سرطان زا قرار گرفته باشد، گریپ فروت به پاکسازی ریه کمک می کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۱:۰۵    
منزل جدید محمدحسین تا خانه پدری اش فاصله چندانی ندارد. حالا او در حیاط امامزاده علی اکبر(علیه السلام) چیذر آرمیده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۰:۴۵    
پرونده زن جوانی که متهم است، پس از قتل هووی خود خانه اش را به آتش کشیده بود برای اجرای حکم قصاص به دادسرای امور جنایی تهران فرستاده شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۰:۴۵    
چه کسی باید برای کوچک شدن روزبه روز سفره خانواده ایرانی، به تأخیر افتادن مکرر پرداخت حقوق کارگر ایرانی، بی کار ماندن جوان تحصیل کرده ایرانی غصه بخورد؟
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۰:۳۹    
برکناری یک شبه فرماندهان نیروی هوایی، زمینی و رئیس ستاد ارتش عربستان از سوی آل سعود آن هم بدون هیچ توضیحی، کارشناسان را به این باور رسانده که این ژنرال ها یا به خاطر شکست در یمن تنبیه شده اند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۰:۳۶    
کردهای سوریه آخرین کسانی هستند که در شمال شرقی سوریه به امریکایی ها اعتماد می کنند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۰:۳۶    
اظهارات پروانه معصومی در انتقاد از وطن فروشی، با حمله اوباش مجازی مواجه شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۰:۲۷    
درحالی که آلودگی هوا و تشدید ترافیک شهروندان را به سوی استفاده از وسایل نقلیه عمومی سوق می دهد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۰:۲۷    
پسرجوانی که با وعده ازدواج دختر دانشجو را فریب داده بود به تبعید و شلاق محکوم شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۰:۲۱    
گوجه فرنگی یکی دیگر از مواد غذایی است که به بهبود شرایط بدن کمک می کند، زیرا حاوی آنتی اکسیدان ویژه ای به نام لیکوپن است که به تنظیم واکنش التهابی در بدن کمک می کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۰:۰۹    
دانه ها جایگزین با ارزشی برای آجیل ها هستند. آن ها حاوی امگا 3 و اسید چرب های سالم هستند که برای سلامت مغز، قلب و پوست مناسب است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۹:۵۴    
بیشترین عاملی که در محل ذخیره چربی ها در بدن نقش دارد عوامل ژنتیک است. اگر چاقی سیبی شکل در خانواده شما بیشتر دیده می شود احتمال بیشتری وجود دارد که دچار افزایش چربی شکمی شوید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۹:۲۱    
در طول فعالیت بدنی، افزایش ضربان قلب اتفاقی طبیعی است، اما در حالت استراحت می تواند شرایطی مانند هیپوکسی را یادآور شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۸:۳۰    
وزارت خارجه فرانسه دولت سوریه را متهم کرد که به آتش بس در قوطه پایبند نیست.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۴:۲۰    
پرداختن بیش از حد به اموری که باعث می شوند همسرتان هیچ انرژی ای برای شما نگذارد، از دیگر نشانه های به بن بست رسیدن رابطه هستند ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۰:۰۷    
دبیر انجمن خودرو سازان کشور گفت: اگر استانداردها در ایران اجرائی شود خودروهایی از قبیل سراتو .ساندرو. ال 90 . پراید. پژو و سمند( چیزی حدود 900 خودرو ) از رده خارج خواهند شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۹:۵۰    
سخنگوی ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: اخیرا در فضای مجازی شاهد خوانندگانی بودیم که برای ترامادول و زولپیدوم و داروهای اعتیاد آور دیگر ترانه خوانده بودند که با آنها هم برخورد مناسب صورت خواهد گرفت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۳:۵۶    
مسئول برگزاری بزرگترین جشنواره دومینو کشور گفت: این جشنواره با حضور برترین های دومینوی ایران در تاریخ 9 تا 11 اسفند ماه به میزبانی قائم شهر برگزار می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۳:۵۳    
آلنا آهی، بازیگر و کارگردان از دغدغه خود برای حضور سلبریتی ها در تئاتر خبر داد و گفت: امیدواریم برای سال جدید کارگردان ها به سمت بازیگران حرفه ای تئاتر باز گردند تا اینکه بخواهند از حضور چهره ها در ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۳:۵۳    
پروانه معصومی می گوید حرف هایش در دیدار با رهبری را تقطیع کرده اند و بعد طوری منتشر کردند که چیزی نمانده بود در خیابان کتکش بزنند ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۳:۵۰    
علیرضا زاکانی عصر امروز در پنجمین مجمع عالی بسیج استان قم که در سالن شهید اخلاقی سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) برگزار شد، با اشاره به اینکه اکنون در کشور با شرایط خاصی مواجه هستیم ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۳:۵۰    
سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری این خبر را به صورت غیررسمی در کانال خود منتشر کرده و طی آن، رئیس این سازمان برای نامورمطلق در مناصب آتی آرزوی موفقیت کرده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۳:۴۷    
سرمربی پیشین تیم خونه به خونه بابل، هدایت دیگر تیم استان مازندران را بر عهده گرفت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۳:۴۷    
خودرو های تولید داخل جز در شرایط خاص در جزیره کیش اجازه تردد دائمی ندارند و تنها می توانند به صورت موقت (حداکثر تا 10 روز) تردد کنند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۳:۴۴    
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی اعلام کرد که مجاهدت های سرلشکر سلیمانی برای حال وآینده جنبه راهبردی دارد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۳:۴۴    
برنامه حضور اینفانتینو در ایران دچار تغییرات شد تا برخی از برنامه ها زمانش تغییر کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۳:۴۱    
رئیس جمهور در پیامی به همایش ادبی سوختگان وصل"سلام سردار"، از تلاش موفق و خدمات ماندگار فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تقدیر و تشکر کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۳:۴۱    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد: این افتخار بزرگی برای ملت ایران است که امروز پرچمدار مبارزه با تروریسم در جهان شده اند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۳:۳۸    
با افزایش استفاده از کارت های بانکی در روزهای پایانی سال، بانک مرکزی اعلام کرد ضروری است تا دارندگان کارت های پرداخت، ضمن حفظ هوشیاری در استفاده از این خدمات، توصیه های امنیتی لازم را مدنظر قرار دهند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۳:۳۸    
در حالی که اعضای شورای شهر تهران در چهل و هشتمین جلسه خود به 6 ایراد فرمانداری تهران مبنی بر طرح ترافیک 97 رسیدگی و به آن رای دادند، این طرح اصلاح شده هنوز به فرمانداری تهران ابلاغ نشده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۳:۳۵    
کارشناسان عملیات جست وجوی حادثه سقوط هواپیما یاسوج با حضور هیمالیانوردان؛ با تاکید بر شرایط دشوار صعود و وضعیت نامناسب جوی و بارش برف در دنا، انتقال پیکرهای هواپیمای تهران-یاسوج را زمانبر عنوان کردند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۳:۳۵    
معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: هنوز موضوع افزایش بن کارگری در شورایعالی کار مطرح نشده است و هفته آینده با محوریت تعیین ابعاد مزدی نشست دولت با شرکای اجتماعی برگزار می شو
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۳:۳۵    
رئیس سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال جهاد دانشگاهی کشور در سفر به محلات ارزش ریالی 3 زالو را معادل یک بشکه نفت عنوان کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۳:۳۲    
وزارت دارایی یمن اعلام کرد که کسری بودجه دولت یمن طی سه سال تجاوز و تحریم علیه این کشور به بیش از دو تریلیون ریال (یمنی) رسید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۳:۳۲    
وزارت خارجه ترکیه با بیان اینکه هیچ مذاکره ای با آمریکا بر سر عملیات عفرین ندارند، از تشکیل مکانیزم مشترک برای حل اختلافات دوجانبه درباره سوریه، خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۳:۳۲    
سخنگوی وزارت خارجه با اشاره به رفتار اشتباه برخی از کشورها در شورای امنیت گفت: عملکرد آمریکا و انگلیس در سه سال گذشته در شورای امنیت درباره یمن پر اشتباه و غیر سازنده بوده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۳:۲۹    
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: سرکرده دراویش چندین روز دید که این دراویش کذایی چه می کنند و از اقدام آن ها به هیچ وجه جلوگیری و اعلام برائت نکرد، بنابراین او راضی به کار آن ها بود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۳:۲۹    
راهنمای ثبت نام در کاروان های حج 1397 جهت مطالعه دارندگان اسناد اولویت دار حج برای نام نویسی در کاروان های حج منتشر شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۳:۲۹    
او به سرعت دستورات را اجرا کرد و دقایقی بعد پیچ و خم جاده را طی می کرد. خودش را به خط رساند و هنگام تخلیه مهمات، یک گلوله به ماشین اصابت کرد. پیکری از یحیی باقی نماند، اما یادش تا ابد در یادها ماند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۳:۲۶    
رئیس جریان حکمت ملی عراق در دیدار با سفیر آمریکا در عراق تأکید کرد که انتخابات پارلمانی پیش رو از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا می تواند در ترسیم آینده عراق تأثیر داشته باشد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۳:۲۶    
سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان طی فرمانی پادشاهی شماری از فرماندهان ارشد نظامی این کشور را برکنار کرد، در پی این تصمیم گمانه های متعددی در خصوص اهداف این تغییرات مطرح شده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۳:۲۶    
وزیر ارتباطات گفت: در مدت فعالیتم تا به حال پرونده ای از اختلاس، فساد، تبانی یا مشکلات اداری از یک مدیر خانم ندیدم و لذا این ظرفیت بی بدیل است که باید از آن بهره مند شویم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۳:۲۳    
اما و اگرها درباره تصمیم جدید تعرفه ای دولت برای خودروهای هیبریدی در حالی مطرح است که قیمت این خودروها در حال حاضر در بازار افزایش قابل توجهی پیدا کرده و مزیت نسبی این خودروها در بازار ازبین رفته است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۳:۲۳    
کلید را در قفل چرخاندم و وارد خانه شدم. پایم که به هال رسید از دیدن وضعیت محمد تعجب کردم. وسط هال خوابیده بود و تا گردن زیر پتو رفته بود. چند قدم برداشتم و کنارش رفتم. با صدایی بلند گفتم...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۳:۲۳    
مربی اسبق تیم ملی فوتبال گفت: به نظر من هم برای خود کی روش بهتر است هم تیم ملی که تغییراتی ایجاد شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۳:۲۰    
منابع امنیتی عراق اعلام کردند که سه شنبه شب یک انفجار تروریستی در کرکوک رخ داده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۳:۲۰    
عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: بر اساس طرح نمایندگان کمیته ای 5 نفره مامور بررسی اموال مشروع و غیرمشروع مسئولان می شود و بر اساس تصمیم متخذه اموال مسترد شده در مسیر فقرزدایی در کشور هزینه خواهد شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۳:۲۰    
شگرد جدید در عرصه رسانه، آنچه گفته آمد نیست، بلکه هست کردن مسائل نیست و نیست کردن مسائل هست می باشد. فلسفه پدیداری آمدنیوز که توسط شبکه های جاسوسی دشمن تدارک دیده شده همین است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۳:۱۷    
مصطفی نظری اظهار کرد: حوالی ساعت 12 ظهر امروز جسد مردی حدود 45 ساله در کانال پمپاژ آب هفت تپه شهرستان شوش کشف شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۳:۱۴    
سیدجلال ملکی گفت: در ساعت 16:50 امروز (سه شنبه) یک مورد حریق در کارگاه ساختمانی در انتهای بزرگراه همت به سامانه آتش نشانی اطلاع داده شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۳:۱۴    
تیم ملی فوتبال ایران برای نخستین بار در تاریخ توانست در دو دوره پیاپی به جام جهانی صعود کند. تیم ملی مانند جام جهانی 2014 برزیل با هدایت کارلوس کی روش در روسیه به رقابت خواهد پرداخت ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۳:۱۴    
یدالله صادقی عصر امروز در مراسم افتتاحیه دور دوم نمایشگاه بهاره تهران در مصلی امام خمینی (ره) اظهار کرد ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۳:۱۱    
رئیس سازمان امور سینمایی سمعی و بصری، در حکمی مسعود نجفی را به عنوان مدیر روابط عمومی این سازمان منصوب کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۳:۱۱    
"محمد جواد ظریف" وزیر امور خارجه ایران در بدو ورود به بلغارستان در جمع خبرنگاران گفت: دیشب شاهد یک نمایش زشت در حمایت از تجاوزگری توسط شورای امنیت بودیم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۳:۱۱    
نمایشگاه لوور در موزه ملی ایران 14 اسفند 1396 با حضور وزیر امور خارجه فرانسه افتتاح می شود. براین اساس سفارت فرانسه اعلام کرد که ایرانیان می توانند در تهران از بیش از پنجاه شاهکار جهانی بازدید کنند و ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۳:۱۱    
وزارت اطلاعات از انهدام دو شبکه بین المللی قاچاق مواد مخدر در استان کرمان توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۳:۱۱    
رئیس دانشگاه پیام نور مازندران گفت: 108 زوج دانشجویی دانشگاه پیام نور استان به مشهد مقدس اعزام می شوند که از 9 الی 11 اسفند به طور همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۳:۰۸    
تعداد فیلمهایی که منیژه حکمت تهیه یا کارگردانی کرده 14 تاست که 7 تاش در دوره ی دولت نهم و دهم می باشد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۳:۰۸    
مدیرعامل شرکت ایران خودرو از ناتوانی شرکت بنز در اجرای استانداردهای 85 گانه صنعت خودرو ایران می گویداما بنابر اعلام رئیس سازمان استاندارد،این استانداردهای جدید برمبنای استانداردهای اروپا مصوب شده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۳:۰۸    
دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل با اشاره به اینکه صهیونیست ها فاجعه انسانی در غوطه شرقی به راه انداخته اند، گفت: ایران اجازه نمی دهد صهیونیست ها امنیت غرب آسیا را به بازی بگیرند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۳:۰۵    
با وجود اعلام آغاز آتش بس در غوطه شرقی دمشق گروه های مسلح گذرگاه امن انسانی که برای خروج غیر نظامیان سوری از منطقه درگیر ایجاده شده با خمپاره در هم کوبیدند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۳:۰۵    
حجت الاسلام محمد نقی لطفی نسبت به انتقادات و حواشی اخیر واکنش نشان داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۳:۰۲    
نویسنده و کارگردان سینما می گوید: زمانی ما از امام خمینی درخواست جایی کردیم که در آنجا کارهای فرهنگی انجام دهیم حضرت امام فرمودند از سهم خود من هم شده بگذارید و اینجا را تشکیل بدهید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۳:۰۲    
دادستان کل کشور تأکید کرد: این مهم است که پزشکان از منظر خیرخواهی به بیمار نگاه کنند نه اینکه به عنوان محلی برای درآمد روی آن حساب کنند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۲:۵۹    
وینفرد شفر با بیان اینکه دربی یک بازی عادی است، گفت: رویای من بازی با پرسپولیس در فینال جام حذفی بود که محقق نشد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۲:۵۹    
برخی از نیروهای وابسته به سازمان های امدادرسان بین المللی در سوریه زنان را مورد سوءاستفاده جنسی قرار می دهند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۲:۵۹    
امام جمعه تبریز در یک گفت وگوی خواندنی و جذاب می گوید که برای ارتباط با مردم و جوانان از رفتن به خوابگاه دانشجویان و سینما گرفته تا زندان و ورزشگاه دریغ نمی کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۲:۵۶    
سخنگوی دولت گفت: سال آینده همه یارانه دریافت خواهند کرد به جز کسانی که محرز است که نیازمند دریافت یارانه نیستند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۲:۵۶    
رئیس کل دادگستری استان تهران در خصوص آخرین وضعیت پرونده پلاسکو گفت: پرونده هنوز در دادسرا است و تحقیقات مفصل و کارشناسی های متعددی انجام شده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۲:۵۶    
رئیس جمهور روحانی فردا در سفر به استان هرمزگان عملیات عمرانی فاز سوم توسعه بندر شهید رجایی را کلید می زند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۲:۵۶    
مهمان این هفته برنامه شب های شفاهی احمد نجفی خواهد بود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۲:۵۳    
سردار رحیمی درباره حواشی پیش آمده پیرامون انتشار تصاویری از برخورد پلیس با چند دختر معترض به حجاب اجباری تاکید کرد که هر فردی که بخواهد اقدام به هنجارشکنی بکند با برخورد قاطع پلیس روبرو خواهد شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۲:۵۳    
دبیر کل خانه کارگرگفت:دولت تصورمی کند که سهم درمان تأمین اجتماعی در محل دیگری هزینه می شود و این را به قانون تبدیل کرد.درواقع واریز سهم حق درمان تأمین اجتماعی به خزانه گروگان گرفتن بیماران خواهد بود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۲:۵۳    
بعضی از رزمندگان به دلیل نزدیکی به محل بمباران توسط ترکش بمب های شیمیایی و همچنین بمب های عادی زخمی شدند و از این راه سموم وارد بدنشان شده بود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۲:۵۰    
در ماههای گذشته روزنامه های اصلاح طلب به دفعات، به رسمیت نشناختن ورزشکاران رژیم غاصب صهیونیستی را زیر سؤال بردند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۲:۴۷    
فدراسیون فوتبال امارات قصد دارد یک قانون انضباطی جدید و عجیب را در آیین نامه داخلی خود بگنجاند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۲:۴۷    
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در حالی درخواست کرد که ادارات نسبت به نصب بنر خوداری کنند که روابط عمومی استانداری خودش را از این قضیه مستثنی دانسته و پیش از صدور این پیام نسبت به نصب بنر اقدام ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۲:۴۴    
علیرضا فغانی در دربی 86 برای پنجمین بار این مصاف مهم سرخابی ها را سوت خواهد زد تا شاید توازن در نتایج دو تیم دستخوش تغییر شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۲:۴۴    
کمیته مشترک روسیه و ترکیه از ثبت 19 مورد نقض آتش بس در مناطق مختلف سوریه خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۲:۴۴    
سردار صفوی با اشاره به اهمیت موضوع آب میان ایران و کشورهای همسایه گفت: ما نمی خواهیم در این حوزه کار به قدرت سخت و نظامی بکشد و باید از قدرت نرم و دیپلماسی به یک تعامل مشترک برسیم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۲:۴۱    
نشست استماع کمیته نیرو های مسلح مجلس نمایندگان آمریکا با موضوع تروریسم و ایران: چالش های دفاعی در خاورمیانه آغاز شد.