چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۲۲:۴۲May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای بلاغ مازندران 20 اسفند 1396 - bloghnews.com

بلاغ مازندران 4 اسفند 1393 بلاغ مازندران 30 اسفند 1395 بلاغ مازندران 1 فروردین 1396 بلاغ مازندران 31 اردیبهشت 1396 بلاغ مازندران 31 خرداد 1396 بلاغ مازندران 31 تیر 1396 بلاغ مازندران 1 مرداد 1396 بلاغ مازندران 31 شهریور 1396 بلاغ مازندران 1 مهر 1396 بلاغ مازندران 30 آبان 1396 بلاغ مازندران 30 آذر 1396 بلاغ مازندران 30 دی 1396 بلاغ مازندران 30 بهمن 1396 بلاغ مازندران 1 اسفند 1396 بلاغ مازندران 2 اسفند 1396 بلاغ مازندران 3 اسفند 1396 بلاغ مازندران 4 اسفند 1396 بلاغ مازندران 5 اسفند 1396 بلاغ مازندران 6 اسفند 1396 بلاغ مازندران 7 اسفند 1396 بلاغ مازندران 8 اسفند 1396 بلاغ مازندران 9 اسفند 1396 بلاغ مازندران 10 اسفند 1396 بلاغ مازندران 11 اسفند 1396 بلاغ مازندران 12 اسفند 1396 بلاغ مازندران 13 اسفند 1396 بلاغ مازندران 14 اسفند 1396 بلاغ مازندران 15 اسفند 1396 بلاغ مازندران 16 اسفند 1396 بلاغ مازندران 17 اسفند 1396 بلاغ مازندران 18 اسفند 1396 بلاغ مازندران 19 اسفند 1396 بلاغ مازندران 20 اسفند 1396 بلاغ مازندران 21 اسفند 1396 بلاغ مازندران 22 اسفند 1396 بلاغ مازندران 23 اسفند 1396 بلاغ مازندران 24 اسفند 1396 بلاغ مازندران 25 اسفند 1396 بلاغ مازندران 26 اسفند 1396 بلاغ مازندران 27 اسفند 1396 بلاغ مازندران 28 اسفند 1396 بلاغ مازندران 29 اسفند 1396 
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۲۱:۰۸    
میوه و سبزی کلید سلامت رژیم غذایی است. مصرف میوه و سبزی به عنوان بخشی از الگوی غذایی سالم می تواند بدن را در برابر بسیاری از بیماری ها محافظت نماید ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۱۱:۴۴    
رژیم گوشت و تخم مرغ یک برنامه غذایی کارا و مفید است، زیرا میزان کربوهیدرات اندکی دارد که شما باید مصرف کنید ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۱۱:۳۵    
میوه ها، مغز ها و دانه های خشکانیده محصولاتی هستند که رطوبت بخش خوراکی آن ها پس از رسیدن، بطور طبیعی زیاد بوده و بخش زیادی از این رطوبت با خشک کردن به روش های گوناگون از آن گرفته می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۱۱:۳۵    
بیماری هایی که ما را ناچار می کنند که به سفر برویم تا درمان شویم. تعدادی از افراد هم هستند که به دلیل اجتماعی نبودن و درونگرایی زیاد، از سفر رفتن می ترسند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۱۱:۱۱    
در واقع نام گیاه دیپلادنیا است و از خانواده ماندویلا است. اما اکثر این دو گیاه را به خاطر شباهت زیادشان با هم اشتباه می گیرند ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۲۳:۵۱    
مشمول رجیستری شدن شیائومی در کنار برند های سونی، تکنو و هوآوی، جریمه چهار میلیاردی اپراتور های موبایل به دلیل عدم اهتمام به حفظ اطلاعات مشترکین و برگزاری نشست آنلاین وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۱:۴۸    
خطر ابتلا به افسردگی در دختران و پسران در نوجوانی شروع می شود. اما این خطر در سن نوجوانی برای دختران افزایش چشمگیری پیدا می کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۱:۴۲    
این روز ها بیشتر خانواده ها وقتی فرزندانشان بیش از حد تحرک دارند یا شیطنت می کنند، تصور می کنند آنان دچار اختلال بیش فعالی هستند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۱:۰۹    
والدین و مربیان مهد کودک، کودکانی را که بسیار سرزنده و پرتحرک اند، بی قرار می نامند؛ بزرگ تر ها معمولا وقتی رفتار هایی حاکی از بی قراری، بی توجهی، پرفعالیتی، حرکات ناگهانی ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۰:۴۵    
بیش فعالی از شایع ترین اختلال های روان شناسی است و شیوع آن تا 20 درصد تخمین زده می شود. این بیماری امروزه به علت دسترسی بهتر به امکانات بهداشتی ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۲۱:۵۰    
مصاحبه کنندگان در این کتاب تلاش کردند با کمترین دخالت و ایجاد سوگیری، اندوخته دانشی مهندس عظیمی را ثبت و آن را در قالب مقولاتی بر امده از خود مصاحبه فهرست بندی و تدوین کنند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۰۷:۵۹    
دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های مازندران بدهی واحد های تولیدی و صنعتی این استان به بانک ها را بیش از 30 هزار میلیارد تومان تا نیمه نخست اسفند امسال اعلام کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۱:۳۹    
سردار احمد علی فرمانده نیروی انتظامی استان فارس گفت: این نهاد با شادی مردم در چهارشنبه پایان سال مخالفتی ندارد، اما با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت برخورد کرده ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۱:۰۸    
یک مقام مسئول گفت:با توجه به ذخایر مناسب؛ گوشت گوساله منجمد، مرغ منجمد، تخم مرغ، برنج و میوه محدودیتی در توزیع وجود ندارد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۰:۴۴    
براساس گفته رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا 7 محور اصلی و فرعی کشور تا اطلاع ثانوی مسدود خواهد بود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۰:۳۸    
شهید عبدالله علایی در عملیات خیبر به شهادت رسید. جایی که زمستان سال 62 آتش و خون برپا بود. 13 سال بعدکسی باور نمی کرد که از جمع این شهدا، یک نفر از آنها با چهره ای سالم به خانه برگشته باشد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۰:۲۰    
بوقلمون کلسترول بد خون را کاهش می دهد، آرامش و سرحالی ایجاد می کند، از سرطان جلوگیری می کند، ترشح هورمون تستوسترون را افزایش می دهد، سیستم ایمنی را تقویت می کند ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۸:۱۴    
مطلبی جالب و خواندنی درباره شهید لبنانی که جهیزیه همسرش تمام و کمال از کشور ایران تهیه شد را از نظر می گذرانید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۳:۲۰    
به گزارش بلاغ ، دروغ بزرگ بازجویی از دختربچه های جشن جنجالی برج میلاد از کجا شکل گرفت. دانلود
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۰:۰۳    
مینا باشاران دختر صاحب هلدینگ باشاران یکی از مسافران هواپیمای سانحه دیده بوده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۰:۰۰    
یازده بازیکن دو تیم استقلال و العین در آستانه محرومیت قرار دارند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۹:۳۰    
به جز منچستریونایتد، چلسی نیز در سودای انتقال ساموئل اومتیتی، مدافع فرانسوی بارسلونا برای فصل بعد خواهد بود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۸:۵۱    
کار شرط بندهاست... این اولین پیش داوری در مورد قضاوت یعقوب مالزیایی بود که یک تنه مقابل توفان استقلال ایستاد و اجازه نداد العین در خانه اش شکست بخورد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۰:۰۳    
وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه رسانه های بیگانه مدام مشکلات آب کشور را به تولید غذا توسط کشاورزی نسبت می دهند ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۰:۰۳    
بر اساس آمار گمرک، صادرات ایران به فرانسه در دوران پسابرجام فقط معادل 2/6 درصد واردات از این کشور شده است، یعنی واردات ایران از فرانسه نزدیک به 38 برابر صادرات کشورمان به پاریس است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۳:۵۷    
مصاحبه تکان دهنده همسر اسماعیل کشاورز حاکی از آن بود که وی با دعوت و به قصد تاسیس باشگاه کاراته سبک کیوکوشین کای به اربیل سفر و متعاقب آن توسط عوامل یاد شده بازداشت و بازجویی شده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۳:۵۷    
میرحمایت میرزاده درباره جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: کمیسیون امروز میزبان آقای رهبر رئیس دانشگاه آزاد برای پاسخ به سوالات نمایندگان درباره برکناری اساتید این دانشگاه بود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۳:۵۷    
نقی میرزا کریمی، فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: بر اساس گزارش های رسیده در خصوص فروش پوست گربه در یکی از فروشگاه های تهران ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۳:۵۴    
در دیدار اعضای شورای حوزه علمیه استان مازندران که در محل بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء در برگزار شد ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۳:۴۸    
رویارویی تیم های جنوا و میلان با برتری ثانیه های پایانی میلان پایان یافت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۳:۴۸    
محمد دهقان طی نامه ای به اظهارات حجت الاسلام منتظری دادستان کشور درباره طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان پاسخ داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۳:۴۵    
ملی پوش ایرانی استرشوند مقابل گوتنبرگ تا پایان بازی در زمین حضور داشت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۳:۴۵    
سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: هواداران در دیدار فردا با العین امارات مراقب کسانی که ممکن است روی سکوها حاشیه ساز شوند، باشند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۳:۴۵    
دورتموند در هفته بیست و ششم رقابت های بوندس لیگا در شرایطی که در دقایق پایانی مقابل اینتراخت فرانکفورت متوقف شده بود، با درخشش باتشوایی به پیروزی رسید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۳:۴۲    
عضو کمیسیون قضایی مجلس با اشاره به تغییر قانون صدور چک گفت: براساس مصوبه امروز کمیسیون قضایی دیگر چک حامل صادر نخواهد شد و چک ها از این پس فقط به نام افراد صادر می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۳:۴۲    
بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس تمرین امروز خود را در باشگاه ایرانیان دبی برگزار کردند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۳:۴۲    
رئیس جمهور درباره استیضاح سه وزیر دولت با یادآوری اینکه نمایندگان مجلس، شش ماه قبل به وزرا رأی اعتماد داده اند، این مدت را زمان کمی برای تردید در اعتماد به آنها دانست.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۳:۳۹    
بانوی پیر با شکست تیم فوتبال اودینزه صدر جدول رده بندی سری A ایتالیا را از ناپولی گرفت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۳:۳۹    
آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال پیش از بازی با العین از دقایقی پیش در سکوت ورزشگاه آزادی آغاز شده است و آبی ها خود را برای نبرد حساس فردا آماده می کنند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۳:۳۹    
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس بیان داشت: بخشی از برنجی که وارده کشور می شود تراریخته است و اگر محصولات وارداتی تراریخته فرآیند کارشناسی را طی کنند اشکالی وجود ندارد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۳:۳۶    
باشگاه استقلال در آستانه بازی با العین بیانیه ای را صادر کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۳:۳۶    
وزیر اقتصاد عنوان کرد: با واگذاری یکی از مزایده های خصوصی سازی در چند روز آینده، نقطه عطف واگذاری ها آغاز خواهد شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۳:۳۳    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور گفت: طی 24 ساعت آینده وزش باد شدید در تهران، البرز، قزوین، قم، مرکزی و سمنان به وقوع می پیوندد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۳:۳۰    
عناوین برنامه های نوروزی سیما در نشست معاون رسانه ملی و مدیران شبکه های مختلف سیما، اعلام شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۳:۳۰    
توزیع 24 هزار میلیارد ریال اسکناس های نو به مناسبت عید نوروز، با همکاری بانک مرکزی از طریق شعب منتخب بانک های عامل از صبح فردا (دوشنبه 21 اسفند ماه) آغاز می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۳:۲۷    
رئیس جمهوری روسیه میگوید که بازگرداندن کریمه به خاک اوکراین امری غیرممکن است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۳:۲۷    
علوی تبار مدعی شده است که اصلاح طلبی از خشونت پرهیز می کند. این در حالی است که عملکرد اصلاح طلبان در فتنه سال 88 خود نمونه آشکاری بر رد این ادعا است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۳:۲۷    
سلبریتی های سینمایی و ورزشی و هنری، یعنی همان مراجع اجتماعی طبقه متوسط جدید، پشت تریبون ها و منبرهای مدرن خودشان در توییتر و اینستاگرام و تلگرام میروند و از این واقعه ابراز انزجار میکنند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۳:۲۴    
هالرسون معتقد است "جریان شیرازی" به عنوان بهترین کاراکتر برای ایفا نمودن نقش طرفداران امام حسین و مقابله با یزید ساختگی وی یعنی نظام جمهوری اسلامی می تواند ایفا کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۳:۲۴    
بر اساس حقوق بین الملل به ویژه کنوانسیون 1961 وین که هم ایران عضو آن است و هم انگلستان، مقامات و اماکن دیپلماتیک به ویژه اماکن ماموریت، دیپلمات ها و کارمندان ماموریت از مصونیت مطلق برخوردارند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۳:۲۴    
بر پایه گزارش وزارت اقتصاد بزرگترین طلبکاران دولت مشخص شدند و اسامی آنها اعلام شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۳:۲۱    
وزیر راه وشهرسازی در حالی دو روز دیگر در مجلس استیضاح می شود که شدیدترین حملات را روانه نمایندگان مجلس می کند. پشت آخوندی در مجلس به چه کسی گرم است که از تندترین الفاظ علیه نمایندگان هراسی ندارد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۳:۲۱    
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:ما این شانس را داریم که خودمان را در صدر جدول این گروه حفظ کنیم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۳:۲۱    
امروز در بازار آزاد سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با افزایش قیمت یک میلیون و 577 هزار تومان و دلار آمریکا را 4 هزار و 499 تومان می فروختند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۳:۱۸    
بانک مرکزی نقدینگی در دی ماه سال جاری را بیش از یک هزار و 463 هزار میلیارد تومان اعلام کرد که نسبت به اسفندماه سال گذشته 16.7 درصد رشد داشته است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۳:۱۸    
رئیس دفتر مقام معظم رهبری از رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عیادت کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۳:۱۸    
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در حکمی زهرا احمدی پور را به سمت رئیس مرکز آموزش مدیریت دولتی منصوب کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۳:۱۸    
رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، بنیاد برکت را مأمور کرد تا نسبت به تهیه منزل و سرپناه برای خانواده معلولان ارومیه ای اقدام کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۳:۱۵    
حقوق دان برجسته گفت: اگر یکی از این دو شرکت با رانندگانش شرط کرده باشد که شرط استفاده از نرم افزار آنها این است که با هیچ شرکت مشابه دیگری همکاری نکند به نظر می رسد که این شرط صحیح است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۳:۱۵    
آیت الله احمد جنتی در نامه ای به رهبر انقلاب درخواست کناره گیری از امامت جمعه تهران را مطرح کرد که آیت الله خامنه ای با این درخواست موافقت کردند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۳:۱۵    
دادستان عمومی و انقلاب ارومیه از وصول شکایت شهرداری این شهر در خصوص ماجرای انتشار تصاویر مربوط به تخریب یک واحد ساختمانی غیر مجاز خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۳:۰۹    
در حالیکه انتظار می رفت روابط نزدیک شهردار تهران و دولت تدبیر و امید منجر به بهبود اوضاع مالی و بودجه های سازمان شهرداری پایتخت شود ولی براساس مستنداتی، تیر نجفی نیز به سنگ خورده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۳:۰۶    
معاون اول رئیس جمهور گفت: اگر لایحه دولت در مجلس تصویب شود مردم اختیاردار سهام خود خواهند شد و می توانند این سهام را نگه داشته یا به فروش برسانند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۳:۰۶    
تیم فوتبال نساجی با پیروزی برابر تیم بحران زده برق شیراز رسما به جمع مدعیان صعود به لیگ برتر اضافه شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۳:۰۶    
صادق زیباکلام که درخصوص اظهارات طرفدارانه از غرب شهرت دارد اینبار نیز به جای پرداختن به اصل موضوع تعرض به سفارت ایران در لندن برخی از جریانات سیاسی داخلی را متهم کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۳:۰۳    
رئیس سازمان سینمایی گفت: اکران یکی از مهمترین بخش های یک فیلم است به همین خاطر باید نظام اکران ترمیم می شد. نظام نامه جدید امکان نمایش تعداد بیشتری فیلم با موضوعات مختلف را به وجود می آورد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۳:۰۳    
وارد کتابفروشی شدم و از جلوی پیرمردی که پشت دخل نشسته بود و با جوانی در حال صحبت بود گذشتم و به سمت کتاب ها رفتم. کتابفروشی کوچک اما پر از کتاب بود، کتاب ها تقریبا روی هم ریخته شده بودند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۳:۰۳    
یک روزنامه انگلیسی فیلمی از لطیفه دختر حاکم دبی منتشر کرد که در آن تاکید می کند که پس از آنکه سه سال به صورت مخفیانه تحت بازداشت بود از امارات فرار کرده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۳:۰۰    
وزیر خارجه سابق آمریکا درباره خطر دیپلماتیک مربوط به مذاکره با کره شمالی هشدار داده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۳:۰۰    
یک منبع آگاه در سازمان اطلاعات سپاه تهران جزئیات کشف محوله ترانزیتی مواد مخدر را تشریح کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۳:۰۰    
سازمان های اطلاعاتی و امنیتی پاکستان موفق به کشف اولین گروه تروریستی منسوب به داعش در شهر کراچی شدند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۲:۵۷    
گیاهان خرفه، شاهی زمان کمی برای سبز شدن نیاز دارند. یونجه نیز در دسته سبزه های دقیقه نودی قرار می گیرد. بهترین زمان برای سبز کردن یونجه روز 24 اسفند است ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۲:۵۷    
بعد از حدود دو هفته از آغاز عملیات پاکسازی غوطه شرقی دمشق، ارتش سوریه موفق شد با پیشروی از دو محور غربی و شرقی، غوطه شرقی را به دو نیمه شمالی و جنوبی تقسیم کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۲:۵۷    
فرمانده کل سپاه گفت: قدرت و صلابت سپاه در عرصه های مختلف مدیون روحیه معنوی در کنار تجهیزات است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۲:۵۴    
یک سخنگوی وزارت حمل و نقل ترکیه روز یکشنبه سقوط یک هواپیمای این کشور در ایران را تایید کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۲:۵۴    
اتلتیکومادرید یکشنبه در هفته بیست و هشتم لالیگا برابر سلتاویگو قرار گرفت و توانست در واندا متروپولیتانو با سه گل مهمانش را شکست دهد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۲:۵۱    
زهرا سعیدی مبارکه نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست عصر امروز کمیسیون اجتماعی، اظهار داشت ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۲:۵۱    
سرگرد شریفی مقدم گفت: اعضای باند شامل یک زن 27 ساله و دو مرد 29 ساله با خودروی پژو 405 از اتباع افغانی زورگیری می کردند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۲:۴۸    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ایرادات رئیس مجلس بر گزارش تحقیق و تفحص از دو تابعیتی ها برطرف شد، تا مراحل بعدی خود را از طریق هیئت رئیسه مجلس طی کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۲:۴۸    
سرمربی الوحده امارات تاکید کرد که تیمش برای زنده نگه داشتن امید صعود خود باید ذوب آهن را شکست دهد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۲:۴۸    
طی روز های گذشته فیلمبرداری این فیلم در لوکیشن اصلی فیلم در شهر بمبئی با بازی حمید فرخ نژاد ادامه پیدا کرد و قرار است طی روز های آینده بازیگران تازه ای از بالیوود به فیلم دختر شیطان اضافه شوند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۲:۴۲    
فرامرز شاهین اظهار داشت: براساس گزارشات واصله از نیرو های نزدیک به محل حادثه، آتش خاموش شده و تکنسین های فوریت های پزشکی ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۲:۳۹    
رئیس سازمان خصوصی سازی با بیان اینکه ارزش سهام عدالت در بازار حدود 2.5 میلیون تومان است گفت: یک خانوار 5 نفره عضو کمیته امداد و با درآمد پایین از طریق سهام عدالت دارای دارایی 12.5 میلیون تومانی است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۲:۳۹    
بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه با ابراز تاسف عمیق از سقوط یک فروند هواپیمای ترکیه ای که در حال عبور از آسمان ایران دچار سانحه شد اعلام کرد که چندین گروه امدادی بلافاصله به منطقه عزیمت کرده و به ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۲:۳۹    
عضو هیأت رئیسه جبهه مردمی گفت:عدم اطلاع رسانی درباره برخی تصمیمات به این معنی نیست که ما کار جبهه را تعطیل کرده ایم، مگر احزاب دیگر در کشور چه کار می کنند، ما هم همان کار را با شدت بیشتر ادامه میدهیم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۲:۳۶    
معاون سابق وزیر راه و شهرسازی گفت: در چند سال اخیر حدود 2000 میلیارد تومان برای نگهداری راه ها منابع فراهم شد، کمبودها در جاده ها محسوس است و نمی توانیم منکر وجود ضعف های زیادی در این بخش باشیم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۲:۳۶    
فرمانده نیروهای آمریکایی شرکت کننده در مانور نظامی مشترک با ارتش رژیم صهیونیستی (جونیپر کوپرا 18) تاکید کرد که این مانور که از چهارم مارس آغاز شده است، تا اواخر ماه ادامه خواهد داشت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۲:۳۶    
یک منبع آگاه در پلیس گفت: پلیس به موضوع رقص دختران در برج میلاد ورود نکرده و احضار، بازجویی و گرفتن شناسنامه دختربچه ها حاضر در جشن برج میلاد دروغ است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۲:۳۳    
رئیس اتحادیه سراسری آجیل و خشکبار گفت: همه ساله با نزدیکی به ایام شب عید، افزایش قیمت را شاهد بودیم و در بسیاری سال ها این افزایش قیمت حباب گونه بوده ولی امسال نسبت به اول اسفند ماه کاهش قیمت داریم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۲:۳۳    
فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان گفت: عاملان قتل پسر 17 ساله دو ساعت پس از جنایت دستگیر شدند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۲:۳۳    
ترامپ در تجمعی انتخاباتی شعار خود را برای انتخابات سال 2020 مطرح کرد و متعهد شد که "آمریکا را عالی نگه دارد".
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۲:۳۳    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس جزئیات جلسه اعضای این فراکسیون با وزیر ورزش و جوانان را تشریح کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۲:۳۰    
معلوم نیست مسئولین محترم دولتی را چه شده که به جای تلاش برای کاهش تصدی گری دولت در اقتصاد-که امّ العلل بحران های اقتصادی و اجتماعی امروزه است- به فکر توسعه تصدی خود به حوزه استارتاپ ها افتاده اند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۲:۳۰    
نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه فرهنگ پاسداری، فرهنگ خدمت و دفاع از انقلاب است، گفت: ماندگاری انقلاب به ماندگاری سپاه و ماندگاری سپاه به تحقق مطالبات رهبری است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۲:۳۰    
باشگاه استقلال قصد دارد قرارداد بازیکنان خودش را به زودی تمدید کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۲:۳۰    
کارلوس کی روش قصد دارد سامان قدوس را در پست جدیدی امتحان کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۲:۲۷    
رئیس دیده بان شفافیت و عدالت گفت: از وقتی که اشرافی گرایی و تجمل پرستی در بین مسئولان باب شد فقرا و مستضعفان از ذهن مسئولان حذف شد
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۲:۲۷    
فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا گفت: اسرائیل امروز بیش از گذشته قدرت جمهوری اسلامی ایران راباور کرده و از آزمون آن خودداری خواهد کرد زیرا قادر به مدیریت مواجهه با ایران و تحمل هزینه آن نخواهد بود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۲:۲۷    
مقامات افغان در شمال افغانستان اعلام کردند که در حمله طالبان به ولایت تخار دستکم 12 پاسگاه سقوط کرده است و درگیری شدید بین نیروهای امنیتی افغان و این گروه ادامه دارد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۲:۲۴    
رئیس جمهور آمریکا بر این باور است که دیدار وی با رهبر کره شمالی می تواند به شکست منجر شود یا بزرگترین قرارداد برای جهان حاصل گردد.
  • ۱