چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۲۰:۱۸May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای بلاغ مازندران 31 شهریور 1396 - bloghnews.com

بلاغ مازندران 4 اسفند 1393 بلاغ مازندران 30 اسفند 1395 بلاغ مازندران 1 فروردین 1396 بلاغ مازندران 31 اردیبهشت 1396 بلاغ مازندران 31 خرداد 1396 بلاغ مازندران 31 تیر 1396 بلاغ مازندران 1 مرداد 1396 بلاغ مازندران 1 مهر 1396 بلاغ مازندران 30 آبان 1396 بلاغ مازندران 30 آذر 1396 بلاغ مازندران 30 دی 1396 بلاغ مازندران 30 بهمن 1396 بلاغ مازندران 1 اسفند 1396 بلاغ مازندران 1 شهریور 1396 بلاغ مازندران 2 شهریور 1396 بلاغ مازندران 3 شهریور 1396 بلاغ مازندران 4 شهریور 1396 بلاغ مازندران 5 شهریور 1396 بلاغ مازندران 6 شهریور 1396 بلاغ مازندران 7 شهریور 1396 بلاغ مازندران 8 شهریور 1396 بلاغ مازندران 9 شهریور 1396 بلاغ مازندران 10 شهریور 1396 بلاغ مازندران 11 شهریور 1396 بلاغ مازندران 12 شهریور 1396 بلاغ مازندران 13 شهریور 1396 بلاغ مازندران 14 شهریور 1396 بلاغ مازندران 15 شهریور 1396 بلاغ مازندران 16 شهریور 1396 بلاغ مازندران 17 شهریور 1396 بلاغ مازندران 18 شهریور 1396 بلاغ مازندران 19 شهریور 1396 بلاغ مازندران 20 شهریور 1396 بلاغ مازندران 21 شهریور 1396 بلاغ مازندران 22 شهریور 1396 بلاغ مازندران 23 شهریور 1396 بلاغ مازندران 24 شهریور 1396 بلاغ مازندران 25 شهریور 1396 بلاغ مازندران 26 شهریور 1396 بلاغ مازندران 27 شهریور 1396 بلاغ مازندران 28 شهریور 1396 بلاغ مازندران 29 شهریور 1396 بلاغ مازندران 30 شهریور 1396 بلاغ مازندران 31 شهریور 1396 
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۰۸:۰۰    
اگرچه بخش تحقیق و توسعه کمپانی HTC توسط گوگل خریداری شده، اما این شرکت تایوانی تایید کرده که هنوز یک تیم از این بخش که اچ تی سی U11 را طراحی نموده اند، در اختیار دارد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۹:۵۴    
چرا اجازه قمه زنی در مرکز لندن صادر می شود و با حمایت مالی و رسانه ای گسترده، از این حرکت علیه مذهب شیعه استفاده ابزاری می کنند در حالی که دولت انگلیس نه خدا را و نه اسلام را قبول ندارد؟!.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۲:۰۰    
مراسم نکوداشت استاد فرشچیان استاد نگارگری با حضور مقامات فرهنگی کشور برگزار شد. در این مراسم مرادخانی از نظر خاص رهبر انقلاب درباره تابلوی عصر عاشورا و مسجدجامعی از ممنوعیت کتاب او در عربستان گفت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۱:۵۷    
در بانک ABC چین دیگر نیازی به کارت برای برداشت پول از حساب نیست و این عملیات فقط با اسکن چهره انجام می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۱:۲۱    
نخستین نسل از جولیتا در سال 1954 به بازار آمد و در سال 2010 نسل سوم این خودرو با ظاهری متفاوت و ویژگی های فنی جدید رونمایی شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۱:۱۸    
ابوالحسن فیروزآبادی: امریکا برای ایران از 44 تا 100 درصد محدودیت اینترنتی ایجاد کرده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۰:۴۸    
معاون فنی معاونت درمان وزرات بهداشت، گفت: با توجه به اینکه 70 درصد پزشکان جامعه پزشک عمومی هستند باید سیر درمان از مراجعه به پزشک عمومی آغاز شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۰:۲۷    
سرمربی تیم فوتبال خونه به خونه گفت: تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان هم بعد از بازی با فجرسپاسی در جام حذفی علیه داوری این بازی بیانیه منتشر کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۰۸:۵۷    
رئیس انجمن فیزیوتراپی ایران، گفت: بی حرکتی در سطوح مختلف جامعه از کودکان تا بزرگسالان علت عمده بیماری های غیر واگیر در دودهه آینده خواهد بود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۰۲:۳۶    
زمانی که برای 30 روز تنها نوشیدنی شما آب باشد، مغز سریعتر واکنش نشان می دهد. از آنجایی که مغز به مقدار بسیار زیادی اکسیژن نیاز دارد تا عملکردی بهینه ارائه کند ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۰۰:۰۶    
به گزارش بلاغ ، اعتراض منتجب نیا به رفتار مافیایی از مجمع روحانیون تا حزب اعتماد ملی قائم مقام حزب اعتماد ملی برای چندمین بار از انحصارطلبی در جبهه اصلاحات انتقاد کرد. ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۲۳:۵۴    
مجری طرح گندم در وزارت جهاد کشاورزی در پاسخ به افرادی که خرید تضمینی گندم را در برابر قیمت های جهانی برای دولت زیان آفرین می دانند ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۲۳:۲۷    
نتایج حاصل از یک مطالعه نشان داده است، آلودگی هوا حتی در مقادیر کم می تواند به کلیه ها آسیب برساند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۲۳:۲۱    
مردم بیدار و هشیار تنکابن در پاسخ به سخنان وقیحانه رئیس جمهور آمریکا در سازمان ملل، راهپیمایی کردند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۲۲:۴۸    
بر خلاف سه ماه تابستان 96 با فرارسیدن پاییز و افت تقاضا در بازار اجاره بهای مسکن، موجران تغییر رویکرد داده و املاک خود را با ترکیبی از رهن و اجاره به مستاجران پیشنهاد می دهند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۲۱:۴۲    
متاسفانه در برخی از مدارس فوتبال مربیان فقط همه چیز را پول میدادند و منافع شخصی را ترجیح میدهند
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۲۱:۱۸    
این روز ها در برخی از کلینیک های دامپزشکی بیشتر به جای اینکه حیوانات را درمان کند با کارهای عجیب و غریبی اقدام به حیوان آزاری می کنند!
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۲۱:۱۸    
هم زمان با سراسر کشور، همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی در اولین جمعه از ماه محرم در مصلی شهید بهشتی تنکابن برگزار شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۲۱:۱۸    
عصر امروز همایش شیرخوارگان حسینی با اجتماع مادران و شیرخواران به یاد شهید شش ماهه کربلا در گلوگاه برگزار شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۲۱:۱۸    
مردم جویبار سخنرانی سخیف ترامپ علیه جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد را با حضور در راهپیمایی بعد از اقامه نماز جمعه محکوم کردند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۲۰:۳۶    
نامه محرومیت چهار ماهه مهدی طارمی و ممنوع الفعالیت بودن باشگاه پرسپولیس در دو پنجره نقل وانتقالاتی به فدراسیون فوتبال رسیده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۲۰:۳۳    
اگر فرزندتان در خانه به یک چیز کوچک مثل عروسک علاقه بسیار شدیدی دارد، سعی کنید آن را درون کوله پشتی اش قرار دهید تا در طول ساعاتی که در مدرسه به سر می برد ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۲۰:۳۳    
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به دلیل سوختگی شدید تاول های زیادی که پایم زده و با این شرایط مشخص نیست که بتوانم مقابل الهلال بازی کنم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۲۰:۳۳    
تیم فوتبال پدیده در تبریز به برتری رسید و با شکست تراکتورسازی به رده دوم جدول رده بندی لیگ برتر صعود کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۲۰:۳۰    
سازمان هواشناسی کشور در اطلاعیه ای اعلام کرد که برخی استانهای شمالی کشور در سه روز آتی با کاهش چهار تا هفت درجه ای دما مواجه می شوند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۲۰:۳۰    
اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که مثل یک عضو ثابت،ساعتها در فضای مجازی چرخ می زنید، حتما به آگاهی از این موارد نیازمندید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۲۰:۱۲    
چین سریع ترین قطار مسافربری دنیا را در مسیر شمال و جنوب این کشور بر روی خط آهن قرار داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۲۰:۰۳    
نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گفت: امروز دشمنان ما از اخلاص، ایثار و رشادت می ترسند، چراکه عاشورائیان این درس را به ما دادند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۲۰:۰۰    
لیلیان بتن کورت، یک تاجر فرانسوی و ثروتمندترین زن جهان درگذشت و رازهای حمایت از سارکوزی و سواستفاده یک میلیارد دلاری از وی سر به مهر ماند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۹:۵۴    
این روزها اخبار متعددی از انعقاد قراردادهای فاینانس با آب و تاب فراوان به عنوان دستاورد برجام منتشر می شود؛ اما آنچه مسئولان دولتی از مزایا و ویژگی های آن صحبت می کنند، با واقعیت فاصله دارد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۹:۵۴    
در روزهایی که استقلال سرمربی ندارد بازار دلال بازی برای انتخاب مربی و معرفی سرمربیان مختلف به شیوه های گوناگون به این باشگاه داغ شده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۹:۵۱    
مسئولان باشگاه استقلال مذاکرات و رایزنی خود برای انتخاب سرمربی جدید تیم فوتبال این باشگاه را در حالی ادامه می دهند که نماینده این باشگاه در ترکیه حضور دارد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۹:۵۱    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی پرسپولیس و سپاهان فراتر از سطح اسیا بود و هر چیزی که بخواهید از فوتبال در این مسابقه دیدیم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۹:۵۱    
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان جویبار تأکید کرد: اگر بخواهیم این انقلاب و نظام مقدس ما همچنان در ریل اقتدار، صیادت ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۹:۴۸    
به گزارش بلاغ ، علیرضا منصوریان در مدتی که هدایت استقلال را بر عهده داشت روزهای پر فراز و نشیبی را تجربه کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۹:۳۹    
دشمنان که نمی توانند ثبات و امنیت و آرامش جمهوری اسلامی ایران را تاب بیاورند، از این رو همیشه درصدد تخریب و ایجاد توطئه های جدید در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند که قطعا با هوشیاری مردم عظیم ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۹:۱۵    
گزارش تصویری برگزاری نمازجمعه این هفته شهرستان نکا که همزمان شد با تقارن با برکت اولین روز از هفته دفاع مقدس و اولین روز از ماه محرم در ادامه قابل مشاهده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۹:۰۶    
غلظت خون با میزان هموگلوبین ارتباط مستقیمی دارد که محدوده طبیعی هموگلوبین در مردان بین 13 تا 16 و در زنان بین 12 تا 14 است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۸:۴۸    
ظهر امروز نمازگزاران میاندورودی بعد از نماز جمعه در محکومیت سخنان سخیف رئیس جمهور آمریکا تظاهرات کردند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۸:۴۵    
به منظور گرامیداشت یاد و خاطره طفل شش ماهه سیدالشهدا حضرت علی اصغر، همایش شیرخوارگان حسینی (ع)، در مصلی امام خمینی(ره) نوشهر برگزار شد .
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۸:۴۵    
راهپیمایی ضدآمریکایی نمازگراران جمعه در اعتراض به اظهارات سخیف رئیس جمهور آمریکا علیه ایران پس از اقامه نماز رو زجمعه از مصلی امام خمینی(ره) نکا تا میدان جانبازان این شهرستان برگزار شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۸:۴۲    
این کیک همچون کیک یزدی خودمان است با این تفاوت که با کدو حلوایی تهیه می شود. علاوه بر اینکه سیر می شوید، بسیار هم مغذی است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۸:۲۴    
هم زمان با آغاز هفته دفاع مقدس، رزمایش نیروهای مسلح در شهرستان آمل برگزار شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۸:۲۴    
در اولین روز از هفته دفاع مقدس، مراسم ویژه رژه نیروهای بسیجی گردان های بیت المقدس و کوثر نکا به همراه نمایش ادوات نظامی و عبور گروه های موتورسوار از مقابل جایگاه تعبیه شده در جوار مصلی امام خمینی(ره) ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۸:۲۴    
در آغازین روز از هفته دفاع مقدس، رژه حماسی نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان تنکابن برگزار شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۸:۲۴    
به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس پیش از ظهر امروز مراسم رژه بسیجیان گردان بیت المقدس سپاه میاندورود در میدان امام حسین(ع) سوزک برگزار شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۷:۳۳    
رژه حماسی "شور حسینی" به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان جویبار برگزار شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۶:۵۴    
همزمان با سراسر کشور همایش شیرخوارگان حسینی در مصلی بزرگ بابل برگزار شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۶:۵۱    
در اولین جمعه ماه محرم و همزمان با سراسر کشور مجمع عظیم شیرخوارگان حسینی در نکا برگزار تا به رسم هر سال شاهد به صف شدن گهواره نشینان زمینه ساز تحقق انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) در مصلی جمعه این شهرستان ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۶:۵۱    
متاسفانه هنوز هم مجالسی در ماه محرم برگزار می شود، که تا دیر وقت عزاداری ادامه پیدا می کند و همین باعث قضا شدن نماز صبح عزاداران می شود ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۵:۲۴    
امام جمعه تنکابن گفت: جمهوری اسلامی با آن تجربه تاریخی بی نظیر دفاع مقدس، قابل تهدید نیست. گذشت آن زمان که جمهوری اسلامی با تهدید و تحریم، تسلیم می شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۵:۵۷    
در آستانه بازگشایی مدارس، لوازم تحریر برای دانش آموزان نیازمند در سطح شهرستان گلوگاه توسط کمیته امداد جمع آوری می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۵:۵۴    
صبح امروز مصادف با اولین جمعه محرم الحرام در حسینیه عاشقان ثارالله مراسم شیرخوارگان حسینی با حضور خانواده ها و شیرخواره های قائم شهری برگزار شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۵:۵۱    
سخنران مراسم شیرخوارگان حسینی فریدونکنار خواستار دوری زنان ایرانی از جریان غربی فمنیست در خانواده و زندگی اجتماعی شان شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۵:۴۸    
به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس صبح امروز مراسم رژه گردان ها و بسیجیان شهرستان قائم شهر برگزار شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۵:۴۵    
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، گفت: تقارن اولین روز هفته دفاع مقدس با ماه محرم نشان از این است که دفاع ما نشأت گرفته از عاشورای اباعبدالله الحسین(ع) بود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۵:۳۶    
امام جمعه لاله آباد گفت: متاسفانه در این اصل با وجود تاکید رهبری دولت ها هیچ کمکی نکردند مخصوصا دولت یازدهم و دولت دوازدهم هم تا کنون هیچ گونه انگیزه ای برای اجرایی کردن این اصل نداشته و ندارد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۵:۲۴    
امام جمعه رامسر گفت: رفتارهای ناصحیح که در عزاداری ها هیچ پایه و اساس عقلی و فقهی ندارد و خودساخته است، می بایست تصحیح شود زیرا مبنای دینی ندارد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۵:۰۹    
مردم ولایتمدار قائم شهر با برپایی راهپیمایی، سخنان ترامپ رئیس جمهور آمریکا در سازمان ملل را محکوم کردند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۵:۰۶    
رژه نیروهای مسلح شهرستان سوادکوه به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس برگزار شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۵:۰۳    
آتش در اراضی شیب دار روستای تیرتاش شهرستان گلوگاه دوباره ظهر امروز شعله ور شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۴:۵۸    
امام جمعه گتاب گفت: سیدالشهدا مذهب و ما را بیمه کرد، این همه تاکید اهل بیت به مراسم گرفتن به خاطر حفظ این مذهب و این همه ثواب برای اشک ریختن برای امام حسین(ع) است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۴:۴۶    
نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته به امامت حجت الاسلام محمدباقر یوسفی در مصلی این شهرستان برگزار شد و پس از اقامه نماز جمعه در اعتراض به سخنرانی اخیر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا تظاهراتی برگزار شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۴:۳۷    
یادواره 26 شهید والامقام روستای مهدیرجه و گرامیداشت شهدای مدافع مازندران با حضور سردار صادقی در گلوگاه برگزار شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۴:۳۴    
امام جمعه سیمرغ گفت: اگر برخی آشنای با خطوط انقلاب نبودند و نیستند بدانند سرفصل این انقلاب مبارزه با استکبار جهانی بوده و هست.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۴:۳۱    
تصاویری از برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی را در روستای کوچک بیشه محله فریدونکنار ببینید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۴:۳۱    
در ادامه تصاویری از نماز جمعه شهرستان گلوگاه را در 31 شهریور مشاهده می کنید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۴:۳۱    
امام جمعه شهرستان جویبار گفت: برجام خانه ای نیست که بتوان یک یا دو آجر آن را برداشت بلکه همه آجرهای برجام باید باقی بماند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۴:۲۸    
همایش شیرخوارگان حسینی به یاد طفل شش ماهه امام حسین (ع) امروز جمعه اول محرم در محمودآباد برگزار شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۴:۲۵    
همایش شیرخوارگان حسینی در ساری برگزار شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۴:۲۲    
امام جمعه بابلکنار گفت: عاشورا درس ایستادگی در برابر ظلم است نه مذاکره با ظالمان، ملت ایران از عاشورا درس عزت و مقابله می آموزد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۴:۲۲    
امام جمعه بابل گفت: همه دستاوردهای دفاع مقدس به برکت قیام عاشورا است زیرا چنان روح و قدرتی در ملت ما دمید که موفقیت ما مسیر شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۴:۲۲    
امام جمعه نکا ایستادگی و دفاع در برابر ظلم را یک فریضه دینی و آموزه عاشورای حسینی برشمرد و گفت: نقش کربلا این بود که سیدالشهدا به همراه افراد معدودی در برابر ظلم امپراتور زمان خود ایستادند ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۴:۱۶    
امام جمعه آمل با بیان اینکه آمریکا از ما به عنوان تروریسم یاد می کند، گفت: چراکه ایران در مقابل هر جنایتی قد علم می کند و همچون سردار قاسم سلیمانی ها و شهدای مدافع حرم بسیار داریم ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۴:۱۳    
امام جمعه موقت ساری با اشاره به اظهارات سخیف ترامپ در مجمع عالی سازمان ملل، گفت: این رئیس جمهور بی شعور سخنان زشت، ابلهانه، جاهلانه ای را در این مجمع مطرح کرد ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۴:۱۰    
آئین سیاه پوشان و تجلیل از پیرغلامان حسینی در ساری برگزار شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۴:۰۷    
به مناسبت هفته دفاع مقدس اعضای ستاد دفاع مقدس محمودآباد با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۴:۰۷    
درآغازین روز از هفته دفاع مقدس مراسم رژه نیروهای نظامی شهرستان بابل برگزار شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۳:۵۵    
خطیب جمعه محمودآباد با اشاره به دستاوردهای بزرگ جنگ تحمیلی هشت ساله گفت: این جنگ به گنجی از افتخارات برای ملت بزرگ ایران تبدیل شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۳:۴۹    
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: آمریکا از قدرت موشکی ایران در هراس است چراکه اگر این طور نبود خود را در سوریه و عراق معطل نمی کردند و ابتدا به سراغ ما می آمدند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۳:۴۹    
امام جمعه نوشهر گفت: سخنان نابخردانه و سخیف ترامپ در مجمع عمومی سازمان ملل نشان داد که آمریکا اهل منطق نیست و ماهیت زورگویی و غارت گری این کشور را به دنیا نشان داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۳:۱۹    
امام جمعه فریدونکنار تاکید کرد: دفاع مقدس موجب تثبیت هویت اسلامی در کشور شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۳:۱۶    
پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است سرمربی مستعفی این تیم باید زمانی که از او حمایت می شد از سمت خود استعفا می کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۳:۱۳    
اولین یادواره سرداران و 125 شهید حوزه مقاومت سردار شهید مزدستان در شهرستان قائم شهر برگزار شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۳:۱۳    
اونای امری، سرمربی پاری سن ژرمن پس از جنجال های به وجود آمده بین نیمار و کاوانی، در مورد زدن ضربه پنالتی، مدعی شد که او تعیین خواهد کرد چه کسی پنالتی زن باشد و چه کسی او را حمایت کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۳:۱۳    
هفته ششم لیگ دسته یک فوتبال ایران با برگزاری 9 دیدار در روزهای شنبه، یک شنبه و دوشنبه پیگیری می شود که در مهم ترین دیدار، نساجی مازندارن به مصاف ملوان بندر انزلی می رود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۳:۱۳    
باشگاه رئال مادرید، رقم دریافتی اش از اسپانسر اصلی خود را برای توافقی که در سال پیش رو بین دو طرف انجام شده، اعلام کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۳:۱۳    
ستاره کروات تیم فوتبال باشگاه بارسلونا گفت: برای نیمار متاسفم، او تصمیم بسیار اشتباهی گرفت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۳:۱۰    
بزرگان کشتی ایران در قالب شورای فنی فدراسیون کشتی به دیدار سلطانی فر رفتند و دغدغه های ورزش اول کشور را مطرح کردند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۳:۱۰    
4 نماینده کشتی آلیش ایران در بازی های داخل سالن آسیا با شکست مقابل رقبا از دور این مسابقات کنار رفتند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۳:۰۱    
فرمانده سپاه بابلسر با تاکید بر تداوم ارتقا توان نظامی ملت ایران گفت: دفاع مقدس آینده ایران را در عرصه های دفاعی و امنیتی تضمین کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۳:۰۱    
فرماندار نوشهر با بیان اینکه موشک های ایران قلب سردمداران دنیا را به لرزه درآورده است، هنر را بهترین وسیله انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان بیان کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۲:۵۸    
مردم خداجوی بابل با حضور در هیات یافاطمه الزهرا(س) بابل در شب های محرم درس معرفت از خاندان اهل بیت علی الخصوص امام حسین(ع) می گیرند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۲:۵۸    
هم زمان با نخستین روز هفته دفاع مقدس، صبحگاه مشترک بسیجیان شهرستان بابلسر برگزار شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۲:۵۵    
فرماندار گلوگاه گفت: تسطیح و یک پارچه سازی حدود 300 هکتار از اراضی این شهرستان در سال گذشته انجام شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۲:۵۲    
سخنران شب های محرم هیات یا فاطمه الزهرا(س) بابلگفت: معرفت به امام حسین(ع) که بیاید در این ایام حساس کسی تیتر نمی زند که این همه مردم نیازمندند تو پولت را می بری سوریه؟ هیچ وقت به 2500 کنسرتی که در ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۲:۵۲    
همزمان با اولین روز از هفته دفاع مقدس، رژه اقتدار نیروهای مسلح شهرستان نوشهر در خیابان انقلاب برگزار شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۲:۴۰    
فرمانده سپاه بابلسر با تاکید بر اینکه پیوند نهضت عاشورا و دفاع مقدس ناگسستنی است، گفت: تبعیت از تفکر عاشورایی به دفاع مقدس تقدس داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۲:۳۷    
اعضای جدید شورای اسلامی بخش مرکزی شهرستان سیمرغ طی برگزاری انتخابات مشخص شدند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۲:۲۵    
رژه حماسی نیروهای مسلح در فریدونکنار همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس اجرا شد.
  • ۱