چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۱۶:۵۹May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای بلاغ مازندران 31 تیر 1396 - bloghnews.com

بلاغ مازندران 4 اسفند 1393 بلاغ مازندران 30 اسفند 1395 بلاغ مازندران 1 فروردین 1396 بلاغ مازندران 31 اردیبهشت 1396 بلاغ مازندران 31 خرداد 1396 بلاغ مازندران 1 مرداد 1396 بلاغ مازندران 31 شهریور 1396 بلاغ مازندران 1 مهر 1396 بلاغ مازندران 30 آبان 1396 بلاغ مازندران 30 آذر 1396 بلاغ مازندران 30 دی 1396 بلاغ مازندران 30 بهمن 1396 بلاغ مازندران 1 اسفند 1396 بلاغ مازندران 1 تیر 1396 بلاغ مازندران 2 تیر 1396 بلاغ مازندران 3 تیر 1396 بلاغ مازندران 4 تیر 1396 بلاغ مازندران 5 تیر 1396 بلاغ مازندران 6 تیر 1396 بلاغ مازندران 7 تیر 1396 بلاغ مازندران 8 تیر 1396 بلاغ مازندران 9 تیر 1396 بلاغ مازندران 10 تیر 1396 بلاغ مازندران 11 تیر 1396 بلاغ مازندران 12 تیر 1396 بلاغ مازندران 13 تیر 1396 بلاغ مازندران 14 تیر 1396 بلاغ مازندران 15 تیر 1396 بلاغ مازندران 16 تیر 1396 بلاغ مازندران 17 تیر 1396 بلاغ مازندران 18 تیر 1396 بلاغ مازندران 19 تیر 1396 بلاغ مازندران 20 تیر 1396 بلاغ مازندران 21 تیر 1396 بلاغ مازندران 22 تیر 1396 بلاغ مازندران 23 تیر 1396 بلاغ مازندران 24 تیر 1396 بلاغ مازندران 25 تیر 1396 بلاغ مازندران 26 تیر 1396 بلاغ مازندران 27 تیر 1396 بلاغ مازندران 28 تیر 1396 بلاغ مازندران 29 تیر 1396 بلاغ مازندران 30 تیر 1396 بلاغ مازندران 31 تیر 1396 
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۷:۰۲    
من از روزی که وزیر شدم تا الان، یک ثانیه هم پشت آن ماشین ننشسته ام. معتقدم که مسئولیت، بالاخره ضرورت هایی را ایجاب می کند و یک مسئول نمی تواند آن طوری رفتار کند که قبل از دوران مسئولیتش هست.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۴:۱۱    
طبق آمار منتشر شده توسط گمرک در یک ماهه نخست سال 96 قریب به 2 هزار و 161 تن پنیر تازه ، از کشور صادر شده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۰:۴۸    
علاوه بر نکاتی که درباره میزان پوشش در اسلام بیان شده، کیفیت آن هم مدنظر قرار گرفته است. یکی از موارد اصلی که از نظر شرعی پوشیدن آن اشکال دارد، لباس شهرت است ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۴:۴۹    
امروزه که شاهد باتری های لیتیوم یونی در تلفن های هوشمند هستیم، تفکرات مختلفی درباره این که چه طور عمر مفید باتری گوشی را افزایش دهیم، وجود دارد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۰۸:۳۲    
ساعت کاری ادارات مازندران به دلیل افزایش دما از شنبه تا دوشنبه هفته جاری تغییر کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۱۸:۳۸    
نتیجه مطالعه ای جدید که در دانشگاه ایالتی اوهایو انجام شد، یکی دیگر از مزایای سلامت لیکوپن و دیگر مواد مغذی موجود در گوجه فرنگی ها که ممکن است انسان از آن بهره مند شود را نشان داده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۱۸:۳۸    
اگر در تلاش برای کاهش وزن خود هستید، مصرف سفیده تخم مرغ به جای تخم مرغ کامل ممکن است روشی آسان برای کاهش کالری های دریافتی باشد، اما این کار در بلند مدت ممکن است به روند کاهش وزن شما کمک نکند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۸:۴۱    
رزمندگان خودی در روز 5 مرداد عملیات مرصاد را با رمز یا علی بن ابی طالب(ع) آغاز کردند و طی چندین ساعت، صدها تن از منافقین را به هلاکت رسانده و مابقی را به فرار وا داشتند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۸:۲۳    
استاندار مازندران گفت: تاکنون 406 واحد تولیدی، متقاضی بهره مندی از تسهیلات بسته رونق تولید سال 96 هستند که از این تعداد 171 واحد ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۰۹:۲۸    
علاوه بر جلوگیری از ریزش و افزایش رشد مو، سیب زمینی موها را براق و درخشان تر می کند. همچنین پوست سر سفید و تمیز شده و این ماده غذایی حاوی انواع ویتامین از جمله ویتامین بی ، سی ، زینک و آهن است ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۰۸:۲۹    
محققان عنوان می کنند این یافته ها به تشخیص گونه های خاص باکتری و پیشگیری یا درمان شروع چاقی کمک می کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۰۸:۲۹    
اگرچه اجتناب از مصرف غذاهایی مانند بستنی ها، کوکی ها، سیب زمینی سرخ کرده و ... یک حرکت کلیدی برای کمک به رسیدن به اهداف کاهش وزن است، اما مراقب باشید؛ چون برخی مواد غذایی اگرچه کالری بالایی دارند ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۰۸:۲۹    
وحید رضایی موید گفت: دندان های شیری از 6 ماهگی تا 2 سالگی رشد می کنند و از 2 تا 6 سالگی کودک فقط دندان شیری دارد و از سن 6 تا 12 سالگی که دوره مختلط شیری-دائمی نامیده می شود ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۰۸:۲۹    
متخصص تغذیه گفت: نباید بستنی سرد را یکجا و تند تند خورد که به معده آسیب بزند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۰۸:۲۶    
آنتی اکسیدان های موجود در آب انار می توانند به حفظ سلامت عمومی بدن کمک کنند. همچنین براساس تحقیقات انجام شده، آب انار در کمک به محافظت از مغز در برابر انواع مختلفی از آسیب های مغزی مفید است ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۰۸:۲۶    
چای نعنا تهیه شده از برگ های نعناع فلفلی در فرهنگ خاورمیانه و سایر فرهنگ ها در سراسر جهان رایج است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۰۸:۲۶    
یکی از مهمترین اعضای بدن، پای شماست. به اعتقاد متخصصین، پا قلب دوم انسان محسوب می شود. پا های هر فرد بسته به نژاد و ژنتیک پدر و یا مادر او شکل خاصی دارد. گاهی نیز شکل که اساسا برای فرد مطلوب نیست.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۷:۱۳    
پسر عارف از ژن برتری که از پدر و مادرش به ارث برده سخن می گوید و بیان می کند که ژن برتر سبب موفقیت او شده نه رانت خانوادگی اش و دختر صفدر حسینی این ژن برتر را در مجلس به نمایش می گذارد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۶:۴۰    
صفحه اینستاگرام عبدالله اسکندری اینبار با تصویری از گریم اشباح در سریال مختارنامه، به روز شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۰۸:۵۰    
آووکادو علاوه بر پتاسیم دارای چربی های مفید هم هست. با مصرف این خوراکی می توانید ضربان قلب تان را در حالت عادی و منظم حفظ کنید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۰۸:۴۷    
خواب رفتگی یا paresthesia احساس سوزش و خارشی ناخوشایند همراه با سوزن سوزن شدن عضو خواب رفته است که غالبا در دست و پا ایجاد می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۰۸:۴۷    
محمد باقر مینایی متخصص طب سنتی گفت: با افزایش سن ،اعضای بدن به واسطه ی آن دچار تغییر و تحول می شود که با معرفی برخی گیاهان دارویی از پیری صورت و اعضای بدن جلوگیری می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۰۸:۴۷    
غلات کامل بسیار برای حفظ سلامت بدن مهم هستند. جوانه ها و سبوس غلات جزء اصلی غلات هستند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۰۸:۴۷    
بسیاری از ما فکر می کنیم روشن ترین علامت آلزایمر از دست دادن حافظه است، اما یک مطالعه جدید نشان می دهد این طور نیست ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۰۸:۴۷    
محققان طی انجام تحقیقات جدید، راهی را برای درمان دردهای مزمن و پاتولوژیک پیدا کردند که می تواند منجر به توسعه داروهای بهتر برای افراد مبتلا در آینده شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۰۸:۴۱    
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به رنگ های غیرمجاز در آلوچه و لواشک های غیربهداشتی، درباره عوارض مصرف این تنقلات بر روی کودکان توضیحاتی داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۰۸:۰۲    
مدیرکل دفتر بازسازی ذخایر آبزیان شیلات ایران گفت: 283 میلیون قطعه بچه ماهی برای بازسازی ذخایرآبزیان دریای خزرتکثیر و رهاسازی می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۵:۴۸    
صرف نظر از دغدغه فروش گوشی دست دوم به قیمت مناسب که با یک آگهی ساده آن در دیوار آغاز می شود، اما فروختن یک گوشی جز این دردسرهای ساده، مستلزم انجام کارهای دیگری نیز است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۰:۰۰    
از هر نوع اندیشه منفی، کار منفی و کردار منفی دوری کنیم. موقعی که سه هفته ما بتوانیم این کار را انجام دهیم، تحول شگرفی در زندگی و روحیه و درونمان ایجاد می شود ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۸:۴۸    
این 8 ویتامین عبارتند از ویتامین ب 1، ب 2، ب 3، ب 5، ب 6، ب 7، ب 9 و ب 12. اما برای تأمین این ویتامین ها لازم نیست از مکمل ها استفاده کنید، بلکه می توانید از منابع طبیعی نیز بهره ببرید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۳:۱۲    
شرکت فیس بوک به دنبال تولید گوشی جدید و عجیبی است که تمامی اجزای آن قابل جداکردن و تعویض و به روزرسانی است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۳:۰۹    
تصویری که می بینید، از کوه طلای خالص در کشور برونئی گرفته شده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۳:۰۶    
گاز آلاینده ازن همچنان نقش مهمی در آلودگی هوای تهران بازی می کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۲:۵۱    
یک کاربر فضای مجازی با استفاده از یک عکس، توانسته است مقایسه جالبی از گوشی آیفون با گوشی نوکیا 1280 نشان دهد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۲:۰۰    
انتقال هایی در تاریخ فوتبال اتفاق افتاده اند که جنجال برانگیز و خبرساز شده اند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۲:۰۰    
سرمربی رئال مادرید رسما خروج دنیلو بازیکن این تیم را تایید کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۱:۴۵    
اینسیگنیا GSi در اصل جایگزین مدل قبلی OPC شده است ولی قدرت کمتری نسبت به آن دارد .
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۱:۴۲    
بازیکن اتریشی استوک سیتی راهی وستهام شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۱:۳۳    
به گزارش بلاغ ، مصاحبه جنجالی با حمیدرضا عارف فرزند محمدرضا عارف رییس فراکسیون امید مجلس دهم. دانلود
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۱:۳۳    
سخن آقازاده ای که خود را دارای ژن برتر دانسته است تبدیل به یک سوژه طنز در فضای مجازی شده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۰:۲۷    
به گزارش بلاغ ، در این گزارش تصاویری عجیب، غیرعادی، شگفت انگیز و گاه ترسناک از درختان و جنگل ها از ماداگاسمار تا لهستان، از اسکاتلند تا هنگ کنگ، از ایالات متحده و بسیاری از مناطق دیگر گردآوری شده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۰:۲۱    
قاتل آتنا در حالی به قتل یک زن دیگر اعتراف کرده که پلیس احتمال می دهد وی در ماجرای قتل 2 زن در شمال کشور نیز نقش داشته است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۰:۱۸    
یک مدرس دوره های استقرار و بقاء در طبیعت بر ضرورت جذب "اکوتورلیدر" توسط آژانس های گردشگری برای حفظ جان آدم ها و حفاظت از طبیعت تاکید کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۰:۱۸    
زوج روس نزدیک به 23 سال است که با یک خرس وحشی در خانه شان در مسکو زندگی می کنند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۰:۱۸    
میرزاکوچک خان برای ملاقات با رشیدالممالک خلخالی به سوی گیلوان حرکت کرد. در دامنه کوه گیلوان، دچار بوران و برف شدیدی شده، افرادش یکی پس از دیگری ، یا از کوه پرت شدند و یا راه را گم کرده ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۰:۱۵    
سازمان جهانی بهداشت برای موفقیت ایران در نظام ثبت مرگ در نظام مراقبت سلامت، جمهوری اسلامی ایران را مورد تقدیر قرار داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۰۹:۲۱    
همانند تمام جراحی های بزرگ و پیچیده، عمل جراحی سرطان معده با خطراتی همراه است. عارضه جراحی شامل خونریزی، ایجاد لخته خون در عروق ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۰۹:۱۸    
در حالی رئیس جدید هیئت ورزشی کارگران مازندران در روزهای گذشته بر مسند این هیئت تکیه زده که در سال های اخیر در خواب زمستانی فرو رفته است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۰۹:۱۸    
یکی از زیباترین مناطق گردشگری در شهرستان لاهیجان، در دامنه ی شیطان کوه و در بخش شرقی لاهیجان قرار دارد که به استخر لاهیجان شهرت یافته است ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۰۸:۳۳    
دخترتان صدای شما را میشناسد، هنگامی که کودکی بیش نیست و به فراخوان شما از پاهایتان آویزان میشود، هنگامی که وقت خوابش برایش قصه میگویید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۰۸:۲۴    
به گزارش بلاغ ، روستاهای واقع در جزیره جاوه غربی در اندونزی به دلیل بالا آمدن مداوم آب با خطر رفتن زیر آب مواجه اند و ساکنان آن در شرایط دشواری زندگی می کنند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۰۸:۰۳    
عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: حدودا از هر چهار زن، سه نفر در طول زندگی خود دچار فیبروم می شوند اما اکثر آنها از وجود آن بی اطلاع هستند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۰۷:۳۳    
معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صمت مازندران گفت: فرسودگی ماشین آلات، بهره بانکی بالاو عدم نقدینگی، جدی ترین چالش های پیش رو بهره برداران معدنی استان است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۰۰:۳۷    
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو کشور گفت: وزن گندم تحویلی به مراکز خرید تضمینی شرکت غله در مازندران به 97 هزار تن رسیده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۰۰:۲۸    
به گزارش بل اغ ، ترانه یار کافی با صدای محسن توسلی و شعری از قاسم صرافان به مناسبت سالروز درگذشت حجت الاسلام احمد کافی منتشر شد. دانلود
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۰۰:۲۵    
به گزارش بلاغ ، حنا جهان فروز خواننده اسرائیلی ایرانی تبار درخصوص مشکلات زندگی خود و خانواده اش در فلسطین اشغالی و همچنین حضور بهائی ها در فلسطین اشغالی دست به افشاگری زد. دانلود
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۰۰:۱۹    
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران گفت: هم اکنون کلیه تجهیزات جدید موردنیاز خریداری و عملیات نصب، در حال انجام است و با برنامه ریزی انجام شده ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۳:۵۲    
امام جمعه گتاب خبر از برگزاری اجلاسیه ائمه جمعه مازندران به میزبانی این بخش داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۳:۵۲    
مدیر کل حوزه خدمات شهری و امور عمرانی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، گفت: طی تفاهم نامه ای با شهرداری قائم شهر در خصوص ارایه محصولات نساجی قائم شهر به ارامستان های سراسر کشور انجام شده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۳:۵۲    
در حادثه واژگونی خودروی 206 در گلوگاه 2 نفر جان خود را از دست دادند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۳:۳۷    
فرمانده انتظامی چالوس از دستگیری فردی که با حمله به یکی از شهروندان مرزن آبادی، با ضربات چاقو وی را مجروح کرده بود، خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۳:۲۸    
مدیرکل مدیریت بحران مازندران گفت: ساعت کاری ادارات و دستگاه های اجرایی با توجه به گرمای هوا و پایداری مصرف برق در استان تغییر یافت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۳:۱۶    
منتخبین هیات مدیره نظام پزشکی شهرستان بابل در هفتمین دوره انتخابات این صنف شناخته شدند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۹:۵۱    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی بابل آخرین جزییات اجرای عملیات اطفای حریق ساختمان متروکه در خیابان آیت الله سعیدی این شهر را خبری کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۹:۵۱    
رییس کل دادگستری استان مازندران، گفت: انتصاب مدیران قضایی بر اساس شایستگی، علم و تقوی است که بر اساس آگاهی، کارشناسی و انتخاب می شوند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۹:۴۵    
رییس اداره محیط زیست بابل خبر از دستگیری صیادان غیرمجاز با 601 قطعه ماهی در این شهرستان داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۹:۴۵    
با حضور مسؤولان کشوری و استانی و شهرستانی، باشگاه فرهنگی ورزشی کاوش شهرستان محمودآباد رسما کار خود را آغاز کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۹:۴۵    
مراسم عفاف وحجاب و فرهنگ پهلوانی در زورخانه شهید عباسعلی ناطق نوری محمودآباد برگزار شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۹:۳۹    
مسؤول مرکز جهادکشاورزی کلوده گفت: در سال زراعی جاری، 284 هکتار از مجموع 9 هزار و 350 هکتار اراضی شالیزاری تحت پوشش مرکز جهاد کشاورزی کلوده، با بهره گیری از سیستم کشت مکانیزه نشاکاری شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۹:۳۹    
با حضور مسؤولان شهرستانی منازل مسکونی مددجویان بهزیستی در بخش سرخ رود محمودآباد افتتاح شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۸:۴۷    
فرمانده انتظامی بهشهر از کشف 10 میلیون ریالی اسکناس های جعلی و دستگیری دو توزیع کننده اسکناس های تقلبی در این شهرستان خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۷:۰۶    
هافبک سابق استقلال گفت:به خاطر باشگاه استقلال و اینکه آقایان جواب هیچ کدام از نامه های من را ندادند حسابم مسدود و ممنوع الخروج شدم اما تا امروز یک بار اعتراض و صحبنت نکردم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۴:۴۸    
تصور اینکه زامبی ها یا مردگان متحرک واقعی باشند حقیقتا ترسناک است، اما مواد سمی، انگلها و ارگانیسم هایی وجود دارند که می توانند موجوداتی بدون فکر و زامبی مانند درست کنند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۴:۳۶    
کاپیتان سابق تیم فوتبال استقلال گفت: هواداران از این تیم بازی زیبا و نتیجه می خواهند و نباید از حالا پیش بینی های عجیب و غریب انجام داد چون تیم های دیگر هم قوی هستند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۴:۳۶    
رئال مادرید با فروش بازیکنان مهم خود ضعیف شده و اگر تا پایان فصل نقل و انتقالات با بازیکنان خوبی قرارداد امضا نکند احتمالا در فصل پیش رو از این موضوع ضربه می خورد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۴:۳۳    
سیستم ایمنی گاوها مجموعه ای از آنتی بادی را تولید می کند که توانایی نابودی بیش از 95 درصد انواع ویروس ایدز را دارد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۳:۵۷    
فرمانده انتظامی شهرستان جویبار از کشف قریب به 4 کیلوگرم انواع مواد مخدر و دستگیری 4 نفر در این راستا خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۳:۵۷    
مسابقات کشتی پهلوانی لوچو جام شهدا در روستای بیشه کلای بخش سرخ رود محمودآباد برگزار شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۳:۵۷    
اردوی طرح ولایت دانش آموزی ویژه پسران از تاریخ 31تیرماه به مدت 4 روز در مشهد مقدس اجرا خواهد شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۳:۳۳    
مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران گفت: مصرف برق امروز در مازندران با توجه به دمای 37 درجه ای هوا به یک هزار و 700 مگاوات می رسد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۳:۲۱    
طی حکمی از سوی دکتر محمد پور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران حسن ژولیده به عنوان رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ساری منصوب شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۳:۲۱    
آئین نکوداشت استاد جلال حیدری در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساری برگزار می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۳:۲۱    
رئیس نظام مهندسی ساختمان مازندران با اشاره به اجرایی شدن خدمات شهرسازی و ترافیک در استان اذعان کرد: باوجود اختلاف نظرها در ارائه این خدمات ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۳:۲۱    
معاون متوسطه آموزش وپرورش مازندران از کسب 3 رتبه کشوری هنرجویان مازندرانی در پانزدهمین دوره مسابقات علمی کاربردی شاخه کاردانش کشور خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۳:۲۱    
پیشکسوت پرسپولیس گفت: به این قبیل گل نزدن های مهدی طارمی عادت کرده ایم ولی این را می دانیم که او توانایی گل زدن در شرایط سخت را دارد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۳:۱۸    
بوکسور سابق تیم ملی گفت: برخی از دوستان و آشنایان به دنبال خراب کردن سجاد محرابی هستند و به فدراسیون جهانی نامه ارسال کرده اند و حضورم در مسابقات حرفه ای را گزارش داده اند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۳:۱۸    
مدافع میانی تیم فوتبال یوونتوس دلیل جدایی ناگهانی و غیرمنتظره اش از بانوی پیر برای پیوستن به میلان را توضیح داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۳:۱۸    
مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی در پانزدهمین دوره لیگ برتر بحث طلب خود را طی نامه ای به اطلاع کنفدراسیون فوتبال آسیا رساند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۳:۱۲    
به گزارش بلاغ ، سرمربی تیم پرسپولیس برای قهرمانی تیمش در سوپرجام پستی در اینستاگرامش منتشر کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۳:۰۹    
سرمربی تیم ملی تکواندو اعزامی به مسابقات داخل سالن گفت: اگر در ادامه مسیر احساس خلائی کردیم تغییراتی در ترکیب تیم خواهیم داشت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۳:۰۹    
امین منوچهری که حاضر به بستن قرارداد با تیم فوتبال نفت تهران نشد، به صحبت های سرمربی جدید این تیم واکنش نشان داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۳:۰۶    
مراسم بزرگداشت سردار شهید علی اکبر آویش با سخنرانی استاد آیت الله داوود صمدی آملی و نوای حاج حمزه اسماعیلی در روستای ترا لاریجان برگزار شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۳:۰۳    
عضو کمپین پاکبان یک روز پاک ارفعده سوادکوه گفت: هدف اصلی از جمع آوری زباله در ارفعده سوادکوه تأثیرگذاری بر مردم و گردشگران بود تا در محیط زباله نریزند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۲:۵۴    
این روزها که با معضل بیکاری مواجه هستیم، بهتر است به رونق اشتغال و اقتصاد از راه های امروزی فکر کنیم و گردشگری از جمله صنایع پاک است که می تواند در این راستا راه گشا باشد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۲:۵۱    
شش ملی پوش هندبال با تیم نفت و گاز گچساران قرارداد بستند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۲:۵۱    
شبکه اجتماعی Facebook بیش از 1.5 میلیارد کاربر دارد. این حجم کاربر، یک پاسخ کوتاه به این سوال است: درآمد شبکه های اجتماعی از کجاست؟
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۲:۴۸    
در این مطلب قصد داریم دو گوشی تقریبا 1 میلیون تومانی شرکت سونی و سامسونگ را با یکدیگر مقایسه کنیم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۱:۴۸    
ال جی باتری های قدرتمند L شکل را برای آیفون های 2018 عرضه خواهد کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۱:۴۸    
یک سوم موارد ابتلا به زوال عقل در دنیا از طریق توجه به 9 فاکتور پرخطر در زندگی قابل پیشگیری هستند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۱:۴۸    
موزیلا نسخه جدید مرورگر خود برای ios را عرضه کرد. با این بروز رسانی قابلیت های بسیاری به این مرورگر اضافه شده است.
  • ۱