چهارشنبه ۰۲ خردادساعت ۱۲:۲۸May 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای بلاغ مازندران 7 تیر 1396 - bloghnews.com

بلاغ مازندران 4 اسفند 1393 بلاغ مازندران 30 اسفند 1395 بلاغ مازندران 1 فروردین 1396 بلاغ مازندران 31 اردیبهشت 1396 بلاغ مازندران 31 خرداد 1396 بلاغ مازندران 1 مرداد 1396 بلاغ مازندران 31 شهریور 1396 بلاغ مازندران 1 مهر 1396 بلاغ مازندران 30 آبان 1396 بلاغ مازندران 30 آذر 1396 بلاغ مازندران 30 دی 1396 بلاغ مازندران 30 بهمن 1396 بلاغ مازندران 1 اسفند 1396 بلاغ مازندران 1 تیر 1396 بلاغ مازندران 2 تیر 1396 بلاغ مازندران 3 تیر 1396 بلاغ مازندران 4 تیر 1396 بلاغ مازندران 5 تیر 1396 بلاغ مازندران 6 تیر 1396 بلاغ مازندران 7 تیر 1396 بلاغ مازندران 8 تیر 1396 بلاغ مازندران 9 تیر 1396 بلاغ مازندران 10 تیر 1396 بلاغ مازندران 11 تیر 1396 بلاغ مازندران 12 تیر 1396 بلاغ مازندران 13 تیر 1396 بلاغ مازندران 14 تیر 1396 بلاغ مازندران 15 تیر 1396 بلاغ مازندران 16 تیر 1396 بلاغ مازندران 17 تیر 1396 بلاغ مازندران 18 تیر 1396 بلاغ مازندران 19 تیر 1396 بلاغ مازندران 20 تیر 1396 بلاغ مازندران 21 تیر 1396 بلاغ مازندران 22 تیر 1396 بلاغ مازندران 23 تیر 1396 بلاغ مازندران 24 تیر 1396 بلاغ مازندران 25 تیر 1396 بلاغ مازندران 26 تیر 1396 بلاغ مازندران 27 تیر 1396 بلاغ مازندران 28 تیر 1396 بلاغ مازندران 29 تیر 1396 بلاغ مازندران 30 تیر 1396 بلاغ مازندران 31 تیر 1396 
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۰۸:۵۱    
یافته های گروهی از محققان نشان می دهد مصرف مکمل منیزیوم می تواند به کاهش علایم افسردگی و اضطراب در بیماران مبتلا به این بیماری ها کمک کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۵:۲۳    
مسئول سازمان بسیج دانشجویی مازندران از اعزام بیش از 3000 دانشجوی جهادی به مناطق محروم مازندران در ایام تابستان خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۰۹:۰۳    
این دریاچه فصلی از ذوب برف های ارتفاعات و همچنین رودخانه فصلی آب بخشا تغذیه شده و در فصول گرم سال خشک می شود ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۰۸:۲۱    
متخصصان سلامت در بررسی اخیر خود سه روش کلیدی برای کند کردن روند فرسودگی مغز و به تاخیر انداختن آلزایمر و انواع دیگر زوال عقل معرفی کردند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۰:۳۹    
تغییرشکل و افتادگی شانه ها و به اصطلاح گردشدگی شانه ها و درد و خستگی آنها ناشی از وضع غلط نشستن، ایستادن، خوابیدن و راه رفتن های طولانی است ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۰۹:۰۱    
برخی از افراد چاق یا مبتلایان به دیابت با این تصور که قند موجود در میوه های صیفی از نوع قند میوه و طبیعی است و اثر چندانی بر ازدیاد قند خون نخواهد داشت ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۵:۴۷    
به ندرت مردانی را دیده ایم که جز در مواقع خشم و ناراحتی به احساسات زنانشان بی توجه باشند. در واقع، اغلب مردان می خواهند توجه خود را به همسرانشان نشان دهند، اما مهارت لازم را در این زمینه ندارند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۰۷:۲۴    
محققان می گویند از بزاق کنه می توان برای درمان 'میوکاردیت'، نوعی بیماری خطرناک قلبی که می تواند سبب مرگ ناگهانی جوانان شود، استفاده کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۰۷:۱۲    
نوزادانی که پدرانشان با آن ها بازی می کنند در تست های ذهنی عملکرد بهتری نشان می دهند. این مطالعات نشان می دهد کودکانی که پدران حساس و آرامی دارند بهترین عملکرد را از خود نشان می دهند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۰۷:۱۲    
نوروپاتی دیابتی و یا آسیب عصبی ناشی از دیابت منجر به از دست دادن حس نسبت به گرما و سرما می شود. استفاده از کفش مناسب ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۰:۴۷    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به آمار شرکت کننده در چهارمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور گفت: 11 تیرماه آخرین مهلت ثبت نام در آزمون است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۰:۲۶    
مسمومیت بیماری شایع، اما دردسرسازی است که خود را با حالت تهوع نمایان می کند. اگر شما در یکی از همین روزهای گرم، به این علائم دچار شدید، به توصیه های زیر عمل کنید تا کم آبی ناشی از مسموم شدن ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۰:۲۶    
یک ساعت بعد از استعمال سیگار، فشار خون بالا می رود. اگر شما سیگاری هستید در معرض بیشتر فشار خون بالا و ابتلا به بیماری های قلبی قرار دارید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۰:۲۶    
لیزرهای کم توان برای ترمیم مناسب هستند و بهتر است در درمان سرطان استفاده نشوند، اما در این تحقیق مشخص شد که می توان از این ظرفیت برای درمان برخی سرطان ها استفاده کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۰۹:۲۶    
آسم به دو دسته آلرژیک و غیرآلرژیک تقسیم بندی می شود. زمانی که هوا گرم تر می شود علائم در بیماران مبتلا به آسم غیرآلرژیک بهبود می یابد ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۰۹:۲۶    
اگر در زمان هایی که تنش بالاست صبوری پیشه کنید و نخواهید آن مسأله ای که باعث ایجاد تنش شده در آن لحظه حل کنید در واقع اجازه داده اید که پنجره ها باز شود و هوایی تازه تر وارد فضای رابطه شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۰۹:۲۳    
این شیوه تزریق واکسن به غیر از قرمزی اطراف برچسب و خارش چندروزه آن، هیچ عوارض جانبی دیگری ندارد و داروی موجود روی برچسب بدون نیاز به نگهداری در یخچال، تا یک سال خواص خود را حفظ می کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۰۹:۲۳    
دوره درمان التهابات پوستی ناشی از آفتاب، در طی 3 روز تا 3 هفته طول می کشد که بستگی به شدت سوختگی این زمان تعیین می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۰۹:۲۳    
ژرود پروت و هنری گلیتمن دو محقق، این مساله را با آزمایشی که بیشتر به نظر تفریح می آمد روی یک گروه نوزاد 6، 7 و 8 ماهه نشان دادند ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۰۹:۲۳    
در یکی دو روز گذشته فیلمی در فضای مجازی دست به دست می چرخد و روایتگر زندگی دختربچه ای به نام شیدا در مینودشت است که پدر و مادر معتادش او را از خانه بیرون کرده و حتی شب ها هم در خیابان می خوابد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۰۸:۰۲    
زهرا پوراسماعیل نماینده وزن 73- کیلوگرم ایران، در نخستین گام ساندرا وانگاس از کلمبیا را با نتیجه 8 بر سه شکست داد و به دور دوم راه یافت ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۲۲:۵۳    
حجت الاسلام سعیدی گفت: تفنگ سپاه سینه منافقین یعنی داعشی های دیروز و داعشی های امروز را نشانه می گیرد و موشک سپاه هم جزو ارکان دفاعی نظام بوده و ماهیت بازدارندگی دارد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۲۰:۳۵    
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو کشور گفت: تاکنون بیش از 452 میلیارد و 211 میلیون ریال از مطالبات کلزاکاران مازندران از طریق بانک کشاورزی پرداخت شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۹:۲۶    
برت مک گورک نماینده ویژه آمریکا در ائتلاف بین المللی ضدداعش وارد سوریه شده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۸:۲۹    
کوالالامپور پایتخت مالزی که جزو شهرهای پربازدید در دنیا است، بیشترین بازدیدکنندگان آن از منطقه جنوب شرقی آسیا و استرالیا است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۶:۲۰    
احتمال وجود ارتباط بین اگزما و بیماری قلبی احتمالا از ارتباط بین بیماری پوستی پسوریازیس و بیماری قلبی نشات می گیرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۶:۱۷    
گاهی اوقات مصرف شیر یا محصولات لبنی به همراه نوع دیگری از مواد غذایی می تواند علایم عدم تحمل لاکتوز را از بین ببرد ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۶:۱۴    
از آنجا که غذاهای چرب به کندی هضم می شوند ممکن است پس از خوردنشان احساس کنید میان تنه لباس، برایتان تنگ شده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۶:۰۸    
از مهم ترین نشانه های این سرطان دفع خون همراه مدفوع یا قبل و بعد از آن است، خون ممکن است روشن و یا تیره و سیاه باشد که بستگی به محل تومور در روده بزرگ دارد ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۶:۰۸    
غربالگری ژنتیک باید به طور جدی در دستور کار سازمان بهزیستی قرار گیرد تا به کمک آن بتوان از تولد کودکان معلول جلوگیری کرد ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۶:۰۸    
غذاهای کم فیبر با قند بالا و یا پردازش شده باعث بروز احساس گرسنگی زودرس می شوند. در عوض فیبر محلول در آب احساس پری را ایجاد می کند ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۰:۵۷    
شاید کسانی که ادعای حقوق بشر می کنند و خود را حامیان و مدافعان از حقوق بشر می دانند هیچگاه درس پارادکس یا متناقض نما را در مدارسشان نخوانده اند یا نمی دانند!
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۲۱:۳۲    
تیم منطقه آزاد چابهار با به کارگیری از سه کشتی گیر جویباری در ترکیب خود، به عنوان نایب قهرمانی مسابقات کشتی آزاد نوجوانان جام یادگار امام (ره) دست یافت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۲۰:۲۰    
رئیس جمعیت هلال احمر تنکابن گفت: از ابتدای خردادماه تاکنون، 9 نفر از مسافرین که در 39 کیلومتر از سواحل تنکابن دچار حادثه غرق شدگی شده بودند، توسط 90 نفر از ناجیان هلال احمر از مرگ حتمی نجات یافتند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۶:۲۳    
به گزارش بلاغ ، عکسی جدید از پایتختی های 5
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۶:۲۰    
در مطالعات انجام شده در خارج از کشور مشخص شده است که عمر معتادان مواد مخدر صنعتی در مقایسه با جمعیت عادی، حدود 10 سال کمتر است که این موضوع می تواند براثر ابتلا به بیماری های عفونی ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۶:۰۸    
عینک آفتابی خوب باید از چشم ها در برابر اشعه فرابنفش خورشید محافظت کند. اشعه فرابنفش به قرنیه و شبکیه چشم آسیب می رساند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۳:۵۹    
یک استاد دانشگاه علوم پزشکی مورد اصابت چاقو قرار گرفت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۳:۵۹    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به جزئیات آماری کنکور 96 از پیشتازی پسران در گروه ریاضی و دختران در گروه علوم انسانی خبر داد و گفت: آزمون در روزهای 15 و 16 تیرماه برگزار می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۳:۵۰    
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی درباره آخرین وضعیت مذاکرات این دانشگاه و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری پیرامون 2900 رشته محل حذف شده دانشگاه آزاد اسلامی در دفترچه آزمون کارشناسی ارشد بیانیه ای صادر کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۳:۵۰    
سازمان حفاظت محیط زیست در آمارگیری روزانه خود شاخص کیفی هوای کلان شهرها و مراکز استانها در 24 ساعت گذشته منتهی به ظهر امروز (چهارشنبه هفتم تیرماه ) را به طور کامل مورد بررسی قرار داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۳:۲۹    
مهاجم ایرانی فصل قبل روستوف بدون اطلاع رسانی راهی تیم سابقش روبین کازان شده و امشب برای این تیم به میدان رفته است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۳:۱۴    
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: تاکنون بیش از 500 هزار نفر از خیران در کمک به فرزندان محسنین شرکت کردند که این نشان از اعتماد مردم به کمیته امداد است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۲:۱۷    
میزان پرداختی بیماران در بخش بستری و بستری موقت در مراکز درمانی دولتی شهری و روستایی تعیین و اعلام شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۱:۵۹    
از جمله مشکلاتی که تابش شدید اشعه خورشید به مدت زیاد بر بدن رانندگان می گذارد می توان از ایجاد چین و چروک پوستی، خشکی و قرمزی سطح پوست و حتی ابتلا به سرطان نام برد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۱:۵۹    
پدر ناامید چینی که دختر 2 ساله اش از یک بیماری مرگبار خونی رنج می برد با بازی کردن در یک قبر دخترش را برای لحظه مرگ آماده می کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۱:۵۹    
سرمربی آینده تیم فوتبال نفت تهران به دنبال تکمیل کادر فنی خود برای حضور پرقدرت این تیم در لیگ برتر و همچنین لیگ قهرمانان آسیا است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۱:۵۰    
به گزارش بلاغ ، پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR بر اساس بیانات رهبر انقلاب، نماهنگ ذخیره هایمان را حفظ کنیم را منتشر کرد. دانلود
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۰:۲۳    
گوجه فرنگی حاوی ویتامین K. است که نقش کلیدی در جلوگیری از لخته شدن خون و تقویت استخوان ها دارد. تحقیقات محققان دانشگاه بوستون نشان داده، کمبود ویتامین K ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۰:۲۳    
تصویری نوستالژی از عمو پورنگ را ببینید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۰:۲۰    
مواردی وجود دارد که اگر در افراد موجود باشد، امکان برخورداری آنان از ارث وجود ندارد. یکی از این موانع قتل است. فردی که فوت او باعث ارث بری می شود، مُورث نامیده می شود ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۰:۰۵    
بر اساس شواهد موجود، پیرترین فرد روی کره زمین، مادربزرگ 131 ساله ای است که در کشور چین زندگی می کند و متولد ژوئن سال 1886 است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۰:۰۵    
بی تردید دین زرتشتی در ایران گسترش یافت اما این دلیل نمی شود که زرتشت هم ایرانی بوده است، چنانکه در حال حاضر مرکزیت تشیع، ایران است اما زادگاه امام علی(ع) ایران نیست.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۰:۰۲    
علی اکبر سیاری بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تب کریمه کنگو برای نخستین بار سال 77 در شهرکرد مشاهده شد که 2 نفر بر اثر بیماری فوت کردند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۰۹:۵۰    
وقتی کودک درس جدیدی یاد می گیرد، صبور نیستند و اگر ضعفی در فرزند خود ببینند، با آن برخورد می کنند و ممکن است واکنش های اشتباه و سرزنشی از خود نشان دهند ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۰۹:۴۷    
بنابر اعلام دادستان عمومی و انقلاب نکا، آزادسازی سواحل شهرستان در دستور کار این نهاد قرار داشته و در صورت عدم ورود جدی دستگاه های دولتی و اجرایی، دستگاه قضایی اهتمام جدی برای آن دارد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۰۹:۴۱    
اگرچه افسردگی پس از زایمان ممکن است با گرفتگی خلق بعد از زایمان اشتباه گرفته شود، ولی نشانه های این افسردگی بسیار شدیدتر از گرفتگی خلق مادران جوان بوده و بیشتر هم طول می کشند و در نهایت با توانایی ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۰۹:۳۵    
پسر هندی که تنها 7 سال دارد، با رشد عجیب توده ای در شکم خود مواجه است که اندازه آن به دو برابر توپ فوتبال می رسد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۰۹:۲۹    
حملات پانیک به معنای هجوم ناگهانی نگرانی و ترس بسیار شدید است که در این حالت قلب فرد به شدت می زند و توانایی نفس کشیدن ندارد، در این حالت ممکن است فرد احساس کند که در حال مردن یا دیوانه شدن است ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۰۹:۰۲    
آمریکا این روزها در حالی دوباره در شیپور دروغین احتمال استفاده دمشق از سلاح شیمیایی می دمد که 30 سال پیش در چنین روزهایی با حمایت از حکومت صدام، فاجعه شیمیایی سردشت را رقم زد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۰۸:۲۳    
مدیر جهاد کشاورزی بابلسر از پرداخت 519 میلیون تومانی کمک بلاعوض به باغداران خسارت دیده برف در این شهرستان خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۰۸:۲۳    
پنج تنیسور بابلسری به مسابقات تنیس ساحلی قهرمانی کشور در شهرستان مراغه استان آذربایجان غربی اعزام شدند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۰۸:۰۲    
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران از افزایش 20 درصدی مصرف برق در این استان نسبت به سال گذشته خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۰۰:۰۵    
دو بانوی 20 و 38 ساله با سقوط به رودخانه هراز در منطقه پل بلده جان باختند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۲۳:۰۵    
به مناسبت هفته قوه قضاییه و شهدای هقتم تیر اولین یاواره شهدای ترور در شهرستان سیمرغ برگزار می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۲۲:۵۶    
فرماندار ویژه تنکابن در مراسم گرامیداشت هفته قوه قضائیه گفت: نقش قوه قضائیه در ایجاد ثبات جامعه، حائز اهمیت است ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۲۲:۵۶    
مدیر جهاد کشاورزی سیمرغ گفت: زنبور تریکوگراما در هزار و 100 هکتار از شالیزارهای شهرستان رهاسازی شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۲۲:۴۱    
دادستان قائم شهر ، گفت: در سال 95 نیم تن مواد مخدر توسط نیروی انتظامی و اداره اطلاعات کشف شد که این رقم در سه ماهه سال جاری 200 کیلوگرم اعلام شده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۲۲:۳۸    
دادستان رامسر گفت: اهمیت کار دستگاه قضا در جامعه برای همه روشن بوده و تبلور بارز حاکمیت در دستگاه قضایی تجلی پیدا می کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۲۲:۳۸    
رئیس دادگستری شهرستان قائم شهر، گفت: در سال گذشته بیش از 57 هزار فقره پرونده شامل 43 هزارو 312 فقره محاکم کیفری و حقوقی ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۲۱:۳۵    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امروز همه تیم را در اختیار داشتیم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۲۱:۳۵    
15 بازیکن جدید تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد را در لیگ آتی همراهی میکنند تا این تیم به طور کل رنگ عوض کند .آنها با ترکیبی متفاوت به میدان خواهند آمد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۲۱:۳۵    
تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در حالی برگزار شد که در پایان کارهای تاکتیکی کری جالبی بین بازیکنان و مدافع برزیلی استقلال با سرمربی تیم به وجود آمد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۲۱:۳۵    
گادوین منشا در اولین تمرین با حضور هواداران مورد توجه آنها قرار گرفت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۲۱:۳۵    
علی کریمی هدایت تیم فوتبال نفت تهران در فصل 97-96 را برعهده خواهد داشت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۲۱:۲۹    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه تمرین این تیم با خبرنگاران به گفت و گو پرداخت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۲۱:۲۹    
تمرین عصر چهارشنبه تیم تراکتورسازی در حالی پیگیری شد که یحیی گل محمدی دستیاران جدید خود را به بازیکنانش معرفی کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۲۱:۲۹    
فهرست 18 نفره بازیکنان بزرگسال تیم فوتبال استقلال تکمیل شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۲۱:۲۹    
عصر امروز تیم سپاهان در دیداری تدارکاتی برابر شاگردان مهدی پاشازاده قرار گرفت و در پایان به تساوی دست یافت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۲۱:۲۹    
تیم فوتبال پرسپولیس در اردوی آماده سازی خود در اوکراین 3 بازی تدارکاتی انجام می دهد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۲۱:۲۳    
ابوالقاسم فرجی با اشاره به آغاز طرح باران تابستانی در فریدونکنار، اظهار کرد: جشنواره فرهنگی باران تابستانی در تمامی شهرهای استان مازندران برگزار می شود و این وظیفه در فریدونکنار بر عهده گروه فرهنگی ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۲۱:۲۳    
جام رمضان تنکابن با انجام 78 بازی، شب گذشته با معرفی تیم های برتر به کار خود پایان داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۲۱:۲۳    
بررسی عملکرد دستگاه قضا در شهرستان نکا و بنابر نظر کارشناسان و مسئولان امر، نشان از آن دارد که نباید تنها این نهاد را مسئول حل مشکلات اجتماعی دانست بلکه رویکرد خانواده محور در پیشگیری از جرائم ضروری ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۲۰:۵۳    
مسوول مرکز مدیریت راه استان مازندران، گفت: از ابتدای شروع موج سفرهای مربوط به تعطیلات عید فطر یعنی 31 خرداد ماه تا روز چهارشنبه 7 تیرماه نزدیک به 14 میلیون تردد در استان توسط سامانه های ترددشماری ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۸:۱۷    
فرمانده انتظامی مازندران از ثبت بیش از 6 میلیون و 200 هزار تردد طی 3 روز در سطح استان خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۸:۰۸    
شیر آشپزون جشنی سنتی (مذهبی) است که هر ساله در روستای خرکاک لفور سوادکوه شمالی برگزار می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۸:۰۵    
رئیس دادگستری نکا گفت: باتوجه به سقف صلاحیت در نظر گرفته شده برای شورای حل اختلاف این شهرستان، روند ورود پرونده ها به شورای حل اختلاف نکا در حال افزایش است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۵:۲۶    
لیونل مسی بازیکن کلیدی تیم فوتبال باشگاه بارسلونا هنوز از بحران دادگاه عالی اسپانیا و دردسرهای مربوط به فرار مالیاتی تا مرز 14 میلیون یورو فارغ نشده که باید زیر بار اتهامی دیگر برود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۵:۲۶    
معاون سازمان فضایی ایران از برنامه ریزی برای تامین منظومه ماهواره ناوبری مختص ایران مشابه GPS (سامانه موقعیت یاب جهانی) خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۵:۲۰    
اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال در حالی ترمیم شده اند که از بین 5 نفر 4 عضو آنها دوشغله و بازنشسته هستند،مساله ای که سازمان بازرسی کل کشور آن را یک تخلف می داند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۵:۲۰    
ستاره کروات بارسلونا به ستایش از سرمربی پیشین خود پرداخت و به جدایی او واکنش نشان داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۵:۲۰    
ستاره گلزن تیم فوتبال اتلتیکومادرید اسپانیا درها را به روی بارسلونا بست.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۵:۱۷    
تیم فوتبال پرسپولیس بعد از دو روز استراحت، تمرینات خود را امروز چهارشنبه در حالی آغاز کرد که پانادیچ و ملی پوشان هم به تیم ملحق شده اند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۵:۱۷    
مدافع برزیلی یوونتوس در نامه ای سر گشاده به هواداران این تیم از دلایل جدایی خود سخن گفت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۵:۱۴    
با گذشت زمان و انتصاب مدیرانی از جنس سیاست سوادکوه شمالی را همانند سلف خود سوادکوه محروم نگاه داشت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۴:۵۳    
معاون وزیر خارجه روسیه، روز چهارشنبه درباره هر گونه اقدام یکجانبه دولت آمریکا در سوریه هشدار داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۴:۵۰    
سرمربی استقلال از کیفیت زمین چمن کمپ مرحوم ناصر حجازی رضایت ندارد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۴:۴۴    
رئیس فدراسیون وزنه برداری گفت: با استعفای سرمربی تیم ملی مخالفم و این موضوع را در شورای فنی هم اعلام می کنم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۴:۴۴    
مدافع پیشین استقلال معتقد است که این تیم در فصل آینده کار سخت تری نسبت به فصل قبل خواهد داشت چرا که هواداران انتظار قهرمانی دارند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۴:۴۱    
مارکوس برگ با امضای قراردادی به عضویت تیم العین امارات در آمد.
  • ۱