چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۲۲:۴۱May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای بلاغ مازندران 30 بهمن 1396 - bloghnews.com

بلاغ مازندران 4 اسفند 1393 بلاغ مازندران 30 اسفند 1395 بلاغ مازندران 1 فروردین 1396 بلاغ مازندران 31 اردیبهشت 1396 بلاغ مازندران 31 خرداد 1396 بلاغ مازندران 31 تیر 1396 بلاغ مازندران 1 مرداد 1396 بلاغ مازندران 31 شهریور 1396 بلاغ مازندران 1 مهر 1396 بلاغ مازندران 30 آبان 1396 بلاغ مازندران 30 آذر 1396 بلاغ مازندران 30 دی 1396 بلاغ مازندران 1 اسفند 1396 بلاغ مازندران 1 بهمن 1396 بلاغ مازندران 2 بهمن 1396 بلاغ مازندران 3 بهمن 1396 بلاغ مازندران 4 بهمن 1396 بلاغ مازندران 5 بهمن 1396 بلاغ مازندران 6 بهمن 1396 بلاغ مازندران 7 بهمن 1396 بلاغ مازندران 8 بهمن 1396 بلاغ مازندران 9 بهمن 1396 بلاغ مازندران 10 بهمن 1396 بلاغ مازندران 11 بهمن 1396 بلاغ مازندران 12 بهمن 1396 بلاغ مازندران 13 بهمن 1396 بلاغ مازندران 14 بهمن 1396 بلاغ مازندران 15 بهمن 1396 بلاغ مازندران 16 بهمن 1396 بلاغ مازندران 17 بهمن 1396 بلاغ مازندران 18 بهمن 1396 بلاغ مازندران 19 بهمن 1396 بلاغ مازندران 20 بهمن 1396 بلاغ مازندران 21 بهمن 1396 بلاغ مازندران 22 بهمن 1396 بلاغ مازندران 23 بهمن 1396 بلاغ مازندران 24 بهمن 1396 بلاغ مازندران 25 بهمن 1396 بلاغ مازندران 26 بهمن 1396 بلاغ مازندران 27 بهمن 1396 بلاغ مازندران 28 بهمن 1396 بلاغ مازندران 29 بهمن 1396 بلاغ مازندران 30 بهمن 1396 
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۶:۴۰    
ترکیب تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان برای دیدار با الوحده امارات اعلام شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۲:۲۹    
با بالا رفتن سن بارداری و چاق شدن افراد در حال حاضر احتمال ابتلای مادران باردار به بیماری فشارخون قبل از بارداری یا حین بارداری زیاد شده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۲:۱۱    
یک متخصص گوش و حلق و بینی دلیل بروز خر و پف در افراد را تشریح کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۲:۴۴    
اگر به خواب تان اهمیت ندهید، وضعیت جسمی و روحی خوبی نخواهید داشت. افراد بالغ روزانه به 7 تا 8 ساعت خواب نیاز دارند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۸:۰۳    
یکی دیگر از انتخاب های سالم برای کسانی که می خواهند عضلاتشان رشد کند، بادام است. بادام حاوی پروتئین، فیبر و ویتامین E. است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۳:۴۵    
گونه های مختلف جنس کریپتانتوس نیاز های نوری متخلفی هم دارند. اما می توان گفت: نیاز نوری همه گونه ها این جنس آفتاب غیر مستقیم تا سایه ملایم است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۳:۵۱    
خانم ها وقتی با همسر خود غذا میخورند میل بیشتری پیدا میکنند. شاید قبلا فرصت کمتری برای غذا خوردن با هم پیدا میکردید ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۳:۲۱    
برای تداوم یافتن یک ازدواج، باید بر عشقی بسیار محکم و قوی تر از عشقی که امروزه می شناسیم استوار باشیم. ما به عشقی نیاز داریم که فارغ از خود و پاک باشد ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۲:۳۹    
ویتامین B-12 یک ویتامین محلول در آب است که به تولید گلبول های قرمز خون کمک می کند، موجب حفظ سلامت سلول های عصبی می شود، از فشار و سنگینی در کمرتان می کاهد ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۱:۱۵    
در اسپانیا، برنج به طور معمول در تهیه پائلا استفاده می شود که اغلب با ادویه زعفران آماده می شود و پژوهش انجام شده نیز به این نکته اشاره داشت که این ماده غذایی ممکن است دارای خواص درمانی بالقوه در ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۲:۳۶    
یک پرستار فرانسوی به نام "جنیفر دو آراخو" که شیف شب را در بیمارستانی در شهر "پونته لیه" بر عهده داشت، به دنبال ناپدید شدن دختر 9 ساله اش "مایلیس" در یک جشن عروسی دیگر نتوانست به کار خود ادامه دهد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۰:۱۷    
در جمع های فامیلی اصلاً آدم حسابم نمی کنند. به خاطر همین هم هست که سعی می کنم تا می توانم در میهمانی ها شرکت نکنم. اینجوری راحت ترم. کسی هم کاری به کارم ندارد ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۲۰:۵۳    
به هیچ وجه به کودک دروغ نگویید و نباید خبر مرگ را از کودکان دور نگه داریم و از جملاتی از قبیل: "خدا آدم های خوب را پیش خودش می برد" و "یا رفته سفر و بر می گردد" که تاثیر مخربی بر سلامت روان کودک ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۲:۲۰    
آزیتا حکمت دوست با اشاره به فواید و مضرات دلستر اظهار داشت: گاز دلستر باعث مشکلات گوارشی، التهاب و رفلاکس معده می شود، شیرینی آن چاق کننده و یکی از عاملان پوسیدگی دندان است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۹:۴۸    
محمدرضا خامی - دندانپزشک اجتماعی و متخصص بهداشت و سلامت دهان اظهار داشت: در افرادی که عفونت های مکرر دارند ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۹:۴۸    
مصرف هر گونه نوشیدنی گازدار که منجر به ایجاد نفخ شود، خود راهی برای افزایش چربی شکمی است. به طوری که افرادی که روزانه دو یا چند لیوان نوشابه گازدار می نوشند ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۹:۵۱    
سیاست بانک مرکزی در ساماندهی بازار ارز و جمع آوری نقدینگی با افزایش نرخ سود سپرده بانکی هر چند شاید در کوتاه مدت تاثیرگذار شود اما این تصمیم گیری غیرکارشناسانه تولید را با مشکل جدی مواجه می کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۸:۳۷    
ماچا مزایای فراوانی برای سلامتی دارد، اما توصیه می کنیم از مکمل هایی که ادعای داشتن ماچا یا عصاره چای سبز را دارند، فاصله بگیرید ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۸:۰۳    
وزیرخارجه کشورمان گفت که توافق هسته ای قرارداد دوجانبه میان ایران و آمریکا نیست و توافق های بین المللی نمی توانند توسط یکی از طرف ها مورد تغییر قرار بگیرند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۰۸:۴۵    
درباره ی مزیت ترجیح شرق به غرب، از نقطه نظر اقتصادی، به طور خلاصه می توان موارد زیر را برشمرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۳:۱۰    
تیم پارس جنوبی طبق برنامه از پیش تعیین شده 13 تا 24 اسفند برای اردویی یک هفته ای راهی مالاگای اسپانیا می شود. شاگردان تارتار به اسپانیا می روند
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۳:۰۷    
هرگز کلمات اداشده او را تصحیح نکنید. اما می توانید با تکرار کلمه ای که او می گوید، غیر مستقیم شکل صحیح کلمه را به او یاد دهید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۳:۰۴    
توفوی بادام هندی، منبعی غنی از پروتئین است. برای شروع یک قاشق چایخوری روغن را روی حرارت ملایم، گرم کنید و به آن 1/3 فنجان بادام هندی اضافه کنید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۳:۰۱    
آلوئه ورا با خواص ضدالتهالی ذاتی خود می تواند قرمزی و تورم ایجاد شده توسط رگ های عنکبوتی زیرپوست را کاهش دهد.این گیاه همچنین یک مرطوب کننده طبیعی بوده و به سلامت پوست کمک بالقوه ای می کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۲:۳۷    
جهانگیری در مصاحبه با فایننشال تایمز با اشاره به اینکه کسی در ایران مخالف سرمایه گذاری خارجی نیست ، گفت: دولت در اقتصاد هر اراده ای بکند می تواند آن را عملیاتی کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۲:۳۷    
دونالد ترامپ با اطمینان اعلام کرده است که می تواند اپرا وینفری ، مجری سرشناس آمریکایی را در انتخابات آتی این کشور شکست دهد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۲:۳۴    
سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس گفت:تفسیرهای نادرست از قانون زمینه ساز نفوذ است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۲:۳۴    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران معتقد است که رهبر انقلاب هر تذکری که لازم باشد را به مسئولان می دهند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۲:۳۱    
آیت الله حسین نوری همدانی امشب در دیدار با جمعی از مسؤولان ارشد اداره کل کمیته امداد امام خمینی استان قم با اشاره به اینکه ایام فاطمیه را هیچ فردی نمی تواند فراموش کند ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۲:۳۱    
حجت الاسلام سعیدی گفت: امروز اشراف یکی از راهبردی ترین ماموریت ها است و فرماندهان باید اشراف را تا سرپنجه ها گسترش دهند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۲:۳۱    
مشاور عالی فرمانده کل ارتش گفت: ساختار، آمادگی و اقتدار نظامی و وضعیت تجهیزات کنونی ما به گونه ای است که اربابان نتانیاهو را هم نسبت به اقتدار ایران مطمئن کرده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۲:۲۲    
یک فعال صنعت فولاد از نقش آفرینی موثر و مفید بورس کالای ایران در شفاف شدن مبادلات و حاکمیت عرضه و تقاضا در بازار فولاد خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۲:۲۲    
یکی از مدیران اسبق بورس با اشاره به اینکه هر ابزاری در بورس تنها با تصویب کمیته فقهی اجازه انتشار می یابد گفت: وقتی کارمند بانک صراحتا درخواست فاکتورصوری دارد ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۲:۲۲    
کاهش شدید ارزش ریال ایران قیمت تمام شده کالاهای ایرانی در منطقه کردستان عراق را 30 درصد کاهش داده و موجب افزایش تقاضا برای این کالاها شده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۲:۰۵    
بیماری کرون عموما با علائم تحریک و تورم در ناحیه دستگاه گوارش از دهان تا مقعد همراه است. نشانه های این بیماری به طور کلی شامل اسهال، خونریزی از مقعد، کاهش وزن نامنظم، گرفتگی های شکمی، تب ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۱:۳۲    
شب گذشته گشت مشترک شبانه بازرسی و نظارت مشترک اتاق اصناف و وزارت جهاد کشاورزی صدها کیلوگرم انواع میوه خارجی قاچاق در میدان مرکزی میوه و تره بار تهران کشف، توقیف و جمع آوری کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۰:۵۶    
منابع خبری از نفع شخصی نخست وزیر رژیم صهیونیستی در توافقنامه گاز این رژیم با مصر خبر دادند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۰:۵۳    
رئیس پلیس فتا استان گیلان از دستگیری فردی که اقدام به انتشار تصاویر مستهجن به قصد مزاحمت در یکی از شبکه های اجتماعی خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۰:۳۲    
هشدار رهبر معظم انقلاب نسبت به آسیب های ارتجاعی جمهوری اسلامی
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۱۳:۴۱    
مهدی طارمی موفق شد دو گل به تراکتورسازی بزند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۱۱:۵۵    
رئیس شورای اسلامی شهر تهران در نشست بررسی طرح تونل ریلی البرز گفت: اجرای این تونل می تواند زمان سفر تهران به شمال را تا نیم ساعت کاهش دهد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۱۰:۵۸    
بانویی که خط قرمز خداوند است، برای همه انسان ها در همه زمان ها نمونه ای الهی برای زیست انسانی و تعالی جوست تا در هیچ زمانی، کسی بهانه ای برای جهل خود نداشته باشد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۰۹:۱۱    
از سوی خداوند ندا می رسد: ای حبیبه و فرزند رسول من، از من بخواه تا عطا کنم، شفاعت کن تا بپذیرم...، در این زمان است که می گوید: بارخدایا! فرزندان، شیعیان، دوستان، و دوستان دوستان مرا به من ببخش .
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۳:۵۷    
چقدر زیباست که زنان جامعۀ ما نیز نسبت به همسرانشان ویژگی رفتاری فاطمۀ زهراء(س) عمل کنند و در موضوعات مختلف از جملۀ در سخت ترین شرایط اقتصادی، از همسرشان چیزی را درخواست نکنند
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۳:۵۴    
ویلیان، ستاره برزیلی چلسی از آرزوی خود برای بازی کردن برای بارسلونا یا رئال مادرید پرده برداشت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۳:۵۴    
جنگنده های سعودی صرواح در استان مارب یمن را بمباران کردند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۳:۵۱    
باشگاه الهلال رسما نام 4 بازیکن غایب قطعی این تیم در دیدار مقابل استقلال را اعلام کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۳:۵۱    
سخنگوی ناجا با اعلام این مطلب که عوامل به شهادت رساندن سه مأمور یگان امداد پلیس تهران در کسری از زمان دستگیر شده اند، به برهم زنندگان امنیت قاطعانه هشدار داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۳:۵۱    
در اثر حادثه تصادف یک دستگاه اتوبوس با دو دستگاه موتورسیکلت یگان امداد در خیابان پاسداران تهران متأسفانه سه تن از مأموران یگان امداد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ به شهادت رسیدند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۳:۴۸    
امیر خجسته رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی با اشاره به نوسانات شدید در بازار ارز، اظهار داشت: نوسانات قیمت دلار به بحث داغ این روز های بازار اقتصادی کشور تبدیل شده که نه تنها ثباتی در قیمت دلار ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۳:۴۸    
تکاوران تیپ 65 فردا به جست و جوی هواپیمای مفقود شده می روند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۳:۴۸    
مهاجم بوشهری الغرافه قطر مرد اول بازی با تراکتورسازی بود. او در این دیدار گل زد گل ساخت و یک پنالتی نیز به دست آورد. در پایان نیز با هواداران ایرانی عکس یادگاری انداخت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۳:۴۸    
مدیرعامل استقلال در اردوی آبی پوشان در مسقط عمان اضافه شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۳:۴۵    
حجت الاسلام حسن روحانی شامگاه دوشنبه در گفتگوی تلفنی رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه با وی، مبارزه با تروریسم و عاری کردن سوریه از گروه های تروریستی و مقابله با رفتار های تجزیه طلبانه در منطقه را از ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۳:۴۵    
محسن همدانی معاون امنیتی استانداری تهران با اشاره به تجمع دراویش عنوان کرد: در رابطه با این تجمع که از نظر ما غیرقانونی است دقایقی پیش شورای تامین استان تهران تشکیل جلسه داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۳:۳۹    
آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال قبل از دیدار با الهلال عربستان در ورزشگاه السیب برگزار شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۳:۳۶    
مدافع - هافبک تیم تراکتورسازی بازی بعدی تیمش در لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۳:۳۶    
نماینده مردم تهران در مجلس از احتمال کلید خوردن طرح سؤال نمایندگان از رئیس جمهور در سه شنبه هفته آینده خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۳:۳۶    
سخنگوی سپاه پاسداران با اشاره به دستور فرمانده نیروی هوافضا سپاه برای فعال شدن ایستگاه پرواز پهبادی در منطقه خاطرنشان کرد: شرایط جوی جستجوی محل سقوط هواپیمای مسافر بری ATR را دشوار کرده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۳:۳۳    
شورای شهر قائم شهر در مصوبه ای غیرقانونی جلسات خود را غیرعلنی کردند و شعارهای انتخاباتی خود مبنی بر اتاق شیشه ای را به فراموشی گذاشتند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۳:۳۳    
اداره امنیت داخلی ساواک طی دستوری در 31 فروردین 1357 به کلیه پست های خود دستور مراقبت بیشتر می دهد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۳:۳۰    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما 40 میلیون هوادار در ایران داریم و همیشه سعی می کنیم برنده باشیم، امتیاز کامل را بگیریم و احترام زیادی هم به حریفان مان می گذاریم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۳:۳۰    
بازیکن پرسپولیس می گوید که رقابت در گروه آنها بین السد و سرخ پوشان است و جدال برابر تیم قطری را شبیه یک فینال دانست.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۳:۳۰    
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: دانش آموز یکی از مدارس مقطع متوسطه منطقه 16 با استفاده از سلاح سرد(چاقو) معلم خود را مجروح و از مدرسه متواری شده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۳:۲۷    
بازیکن تیم لوکوموتیو تاشکند گفت: ایران در فوتبال یکی از قدرت های آسیاست و باشگاه های قدرتمندی دارد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۳:۲۴    
طبق گزارش منابع ترکیه ای، رئیس جمهور این کشور با همتای روس خود درباره روند ایجاد مراکز دیدبانی و بازرسی در ادلب سوریه و همچنین مقابله با تروریسم رازینی تلفنی کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۳:۲۱    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از دستگیری عوامل اختلال در پرواز کرمان – تهران خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۳:۲۱    
رئیس تیم های امداد کوهستان سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: تیم های هیمالیا نورد هلال احمر شب نیز عملیات جستجو را ادامه داده و اقدامات آن ها برای یافتن لاشه هواپیما متوقف نمی شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۳:۱۸    
حجت الاسلام ابراهیم رئیسی امشب در یادواره شهدای گردان 155 در مسجد دانشگاه بوعلی اظهار کرد: پیامبر نسبت به دو تن از اهل بیت کلمه بضعه را به کار برده اند که یکی نسبت به فاطمه اطهر (س) و دیگری در مورد ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۳:۱۸    
زمین لرزه ای به بزرگی 4.6 ریشتر در عمق 10 کیلومتر زمین عراق - حوالی میر آباد (آذربایجان غربی) را لرزاند
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۳:۱۸    
سفیر ایران در انگلیس از سفر دوم اسفندماه معاون سیاسی وزیر خارجه ایران به لندن خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۳:۱۵    
بهترین فیلم امسال جشنواره از منظر خبرگان سینمایی، "به وقت شام" بود که ایکاش به سبب تنگ نظری ها و نگاه های سلیقه ای مورد بی مهری قرار نمی گرفت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۳:۱۵    
سرتیپ دوم تقی خانی ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: با تلاش دفتر وابسته نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در کشور روسیه و با همکاری مقامات دفاعی این کشور و نیز وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و سازمان ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۳:۱۲    
بازیگر سینما و تلویزیون گفت: گروه تولید "ساخت ایران 2" به کارگردانی برزو نیک نژاد و نویسندگی امیر عربی در روز های آینده برای فیلمبرداری به خارج از کشور سفر می کنند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۳:۱۲    
یکی از بالاترین رکورد های فروش اولین هفته اکران در تمام دوران سینما با 192 میلیون دلار به فیلم پلنگ سیاه رسید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۳:۱۲    
فیلم های سینمایی و تلویزیونی بوسیدن روی ماه ، زخم شانه حوا ، پنجره ، خاکستر نشین ، گل برفی و راز بادبزن ، سبز به رنگ زمرد ، شیار 143 ، تیک تاک ، سرخ به رنگ عقیق ، فرار از جهنم ، هیهات ، باجه تلفن ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۳:۱۲    
سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: کلیه سینما های کشور از امروز ساعت 18:00 به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا (س) تعطیل شده و از چهارشنبه باز خواهند شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۳:۰۹    
سیدحمیدرضا برقعی گفت: شعر گفتن برای حضرت زهرا(س) را جور دیگری دوست دارم و موضوع را شاعرانه می دانم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۳:۰۹    
تهیه کننده سریال بی همگان گفت: علیرضا کاظمی پور و سعید جلالی در حال نگارش فیلمنامه این سریال هستند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۳:۰۹    
کارت ورود به جلسه بخش کتبی آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم از امروز بر درگاه آزمون های سراسری قرآن و عترت قرار می گیر
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۳:۰۶    
عضو هیأت رئیسه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه برای تحقق عدالت راه سختی پیش رو داریم، گفت: مسئولان باید خود را مخاطب بایدها احساس کنند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۳:۰۶    
فیلم کمدی ما خیلی باحالیم به کارگردانی بهمن گودرزی و تهیه کنندگی رویا شریف در حالی بتازگی به اکران عمومی درآمده که در همین ابتدای اکران درگیر حواشی شده است ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۳:۰۶    
بازیگر فیلم "اشنوگل" گفت: متاسفانه نمی دانم چرا، اما به فیلم های دفاع مقدس در چرخه اکران بی اعتنایی می شود ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۳:۰۳    
تراکتورسازی در هفته دوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا میهمان الغرافه قطر بود و با نتیجه 3 بر صفر مغلوب شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۳:۰۳    
بازیگر سریال رنج پنهان با اشاره به فضای دهه 50 از جذابیت ایفای نقش در این سریال ها سخن گفت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۳:۰۳    
درگیری های داخلی ایجاد شده در منطقه، تاثیرات بدی بر اوضاع معیشتی ساکنان منطقه داشته است. گروه های مسلح مواد غذایی را تحت انحصار خود گرفته و آن را به قیمت های گزاف به اهالی می فروشند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۳:۰۰    
با سفر نخست وزیر دولت مستعفی یمن به ریاض در شرایط حساس کنونی حاکم بر عدن، کارشناسان سه سناریو برای آینده این شهر راهبردی، متصور می شوند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۳:۰۰    
مولود چاوش اوغلو وزیر خارجه ترکیه امروز دوشنبه با عبدالله دوم شاه اردن در کاخ الحسینیه دیدار کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۲:۵۷    
آملی لاریجانی با تأکید بر ضرورت پیگیری اعتراضات به آرای قضایی از طرق قانونی گفت: متأسفانه عده ای هر زمان حکمی به نفعشان نباشد تمام دادگستری کشور، نظام و حتی رهبری را زیر سؤال می برند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۲:۵۷    
وزیر آموزش و پرورش گفت: حقوق حق التدریسان رسمی امشب پرداخت می شود و عیدی این عزیزان نیز تا 2 روز آینده واریز می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۲:۵۴    
یکی از ویژگی های رفتاری حضرت فاطمۀ زهراء (س) در زندگی با امام علی(ع)، استفاده از القاب و تعابیر زیبا در هنگام خطاب مولا علی (ع) در محیط خانه است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۲:۵۴    
یادم هست از مرده خیلی می ترسیدم. اولین بار با عمه ام به معراج الشهدا رفتم تا شاید بهرام را پیدا کنم. تا بیرون از معراج بوی جسد می آمد. داخل معراج که شدیم تمام کانتینرها و سالن ها پر از شهید بود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۲:۵۱    
ماحصل نظرسنجی ها نشان می دهد، مردم به شدت از وضعیت بیکاری، گرانی، رفاه اندک، فاصله طبقاتی و فساد اقتصادی و اداری با درصدهای بالاتر از 65 درصد ناراضی هستند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۲:۵۱    
نمونه گیری از خانواده مسافران سانح هوایی پرواز تهران - یاسوج در پزشکی قانونی یاسوج آغاز شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۲:۴۸    
روز گذشته هزار و 111 درخواست خرید ثبت شد و این متقاضیان 11 هزار و 900 قطعه سکه برای دوره زمانی 6 ماهه و 45 هزار و 500 قطعه سکه برای دوره زمانی یکساله پیش خرید کردند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۲:۴۸    
انتظار می رود در مواجهه با پرونده های جاسوسی، حداقل تا صدور حکم قطعی به نفع امنیت و منافع ملی جانب احتیاط نگه داشته شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۲:۴۸    
شرکت هواپیمایی ATR مراتب تاسف و تاثر خود را از سقوط هواپیمای ATR72-200 متعلق به شرکت هواپیمایی آسمان اعلام کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۲:۴۸    
وزیر خارجه ترکیه اعلام کرد که در صورت ورود ارتش سوریه به عفرین برای کمک به کردها هیچکس نمی تواند نیروهای ترکیه را متوقف کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۲:۴۵    
جانشین سردبیر روزنامه مطرح آمریکایی ضمن هشدار درباره مواضع ضدبرجامی رئیس جمهور این کشور نوشت: برای ایران توافق هسته ای(برجام)، فاجعه بارترین توافق است .
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۲:۴۵    
امروز در بازار آزاد سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با کاهش قیمت یک میلیون و 490 هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم یک میلیون و 470 هزار تومان معامله می شد.