چهارشنبه ۰۲ خردادساعت ۱۸:۴۵May 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای بلاغ مازندران 10 بهمن 1396 - bloghnews.com

بلاغ مازندران 4 اسفند 1393 بلاغ مازندران 30 اسفند 1395 بلاغ مازندران 1 فروردین 1396 بلاغ مازندران 31 اردیبهشت 1396 بلاغ مازندران 31 خرداد 1396 بلاغ مازندران 31 تیر 1396 بلاغ مازندران 1 مرداد 1396 بلاغ مازندران 31 شهریور 1396 بلاغ مازندران 1 مهر 1396 بلاغ مازندران 30 آبان 1396 بلاغ مازندران 30 آذر 1396 بلاغ مازندران 30 دی 1396 بلاغ مازندران 1 اسفند 1396 بلاغ مازندران 1 بهمن 1396 بلاغ مازندران 2 بهمن 1396 بلاغ مازندران 3 بهمن 1396 بلاغ مازندران 4 بهمن 1396 بلاغ مازندران 5 بهمن 1396 بلاغ مازندران 6 بهمن 1396 بلاغ مازندران 7 بهمن 1396 بلاغ مازندران 8 بهمن 1396 بلاغ مازندران 9 بهمن 1396 بلاغ مازندران 10 بهمن 1396 بلاغ مازندران 11 بهمن 1396 بلاغ مازندران 12 بهمن 1396 بلاغ مازندران 13 بهمن 1396 بلاغ مازندران 14 بهمن 1396 بلاغ مازندران 15 بهمن 1396 بلاغ مازندران 16 بهمن 1396 بلاغ مازندران 17 بهمن 1396 بلاغ مازندران 18 بهمن 1396 بلاغ مازندران 19 بهمن 1396 بلاغ مازندران 20 بهمن 1396 بلاغ مازندران 21 بهمن 1396 بلاغ مازندران 22 بهمن 1396 بلاغ مازندران 23 بهمن 1396 بلاغ مازندران 24 بهمن 1396 بلاغ مازندران 25 بهمن 1396 بلاغ مازندران 26 بهمن 1396 بلاغ مازندران 27 بهمن 1396 بلاغ مازندران 28 بهمن 1396 بلاغ مازندران 29 بهمن 1396 بلاغ مازندران 30 بهمن 1396 
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۱:۰۵    
بررسی ها نشان می دهد ترکیبی در کیوی وجود دارد که می تواند از بیماری کبد چرب جلوگیری کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۰:۴۴    
احتمال دارد شما برای اینکه به فرزندتان بیاموزید خودش را آرام کند و بخوابد، درباره فربر شنیده باشید – روشی که بسیار به او مرتبط است، اغلب "فربرازینگ نامیده می شود”.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۰:۴۴    
سمیرا خادم این روز ها در ایران با ترجمه برخی کتاب های دینی با نهاد های مذهبی همکاری دارد، گاهی میهمان دانشگاه ها می شود و تریبون تبلیغ دین در دست می گیرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۶:۲۳    
نماینده مردم مشهد و کلات گفت: درباره مدرک تحصیلی رئیس جمهور ابهاماتی وجود دارد که باید مورد تحقیق و تفحص قرار گیرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۰۸:۲۸    
کبد نقشی کلیدی در سلامت ما ایفا می کند، و زمانی که این اندام درست کار نمی کند، احتمال تجربه علائمی مانند خستگی، ضعف، و مشکلات گوارشی افزایش می یابد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۰۸:۲۲    
آنتی اکسیدان های جعفری شامل لوتئین است که با استرس اکسیداتیو در بدن مبارزه می کند. جعفری منبع خوبی از ویتامین های A. و C. است که این دو نیز خاصیت آنتی اکسیدانی دارند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۰۸:۱۹    
کدو هم شامل کدو سبز و هم کدو تنبل می شود؛ مصرف کدو، جلوی عصبانیت را می گیرد و فرد به آرامش می رسد و کدو بهترین آرامش بخش است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۲۳:۱۷    
شهر نوش آباد پایتخت انوشیروان پادشاه ساسانی بوده است. معماری این شهر زیرزمینی دارای ساختار های متراکم، پیچیده و گسترده ای، چون دالان های باریک تودرتو و اتاق هایی با ابعاد کوچک می باشد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۳:۵۱    
کدو حلوایی باید در جای خنک نگه داشته شود، اما محل نگهداری آن باید حتما خشک باشد نه مرطوب؛ بنابراین می توانید کدو را در آشپزخانه یا زیرزمین خانه خود نگهداری کنید و قطعه ای مقوا نیز زیر آن قرار دهید تا ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۳:۳۶    
آب کردن همه چربی هایی که در طول سال ها در بدن تان انباشته شده اند، کار آسانی نیست. ما چند توصیه طبیعی ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۲:۳۷    
وضع کردن مقررات صرف کافی نیست. مقرراتی که شما وضع می کنید باید هدفمند باشند. این مقررات را می توان برحسب نوع هدف به سه دسته تقسیم کرد: اهداف کوتاه مدت، اهداف میان مدت و اهداف بلندمدت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۲:۱۶    
بهترین راه برای اینکه کودک خردسال ر. ا. متقاعد به شستن دست ها کنید و از آن مهم تر علاقه مند به انجام این کار نمایید، این است که شستشوی دست ها را برای آن ها به شکل یک تفریح و سرگرمی درآورید
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۰۹:۳۴    
هر دو عدد تخم مرغ تنها 140 کالری دارد در حالی که 14 گرم پروتئین به بدن شما می رساند. چربی موجود در زرده تخم مرغ قند خون شما را کنترل می کند و باعث کاهش میل به پرخوری می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۰۹:۲۸    
این چند روزه خدای مهربان، خوان سپید و بی انت های زمستانی اش را به رویمان گسترد و پس از سال ها خاطره قشنگ روز های برفی را زنده کرد ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۰۹:۲۸    
اشخاصی که در حد بسیار کم و به ندرت از سبزیجات به رنگ سبز تیره که دارای مقدار زیادی ماده معروف کاروتنوئید هستند و در این گروه اسفناج در صدر آن ها قرار دارد، می خورند ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۰۹:۲۸    
بسیاری از این ویتامین ها توابع مشابه دارند به عنوان مثال هر دو ویتامین های آ. و ث. منجر به ترویج سلامت دندان ها، می شوند و یا این که ویتامین های گروه ب ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۲۰:۲۹    
فوبیا ساده یا اختلالات اضطرابی از آنچه در زندگی وجود دارد قابل درمان است و مدت درمان آن طولانی نیست و فرد به راحتی و در مدت کوتاهی می تواند به زندگی عادی خود بازگردد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۴:۳۰    
سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور گفت: هر ماه دو و نیم میلیون کارت هوشمند ملی صادر می شود و در حال حاضر این کارت تا یک ماه بعد از تکمیل مراحل ثبت نام صادر می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۴:۲۴    
داخل سینی یک لایه کاغذ روغنی قرار دهید و کنار بگذارید. در یک کاسه کوچک، گرانولا را بریزید و در کاسه ای دیگر نیز چوب شور ها را بریزید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۴:۲۱    
قهوه و قهوه های بدون کافئین سرشار از فیتواِستروژن هستند. از این استروژن طبیعی نیز باید پرهیز شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۳:۴۲    
وقتی دارید راجع به مواردی که به فرزندتان افتخار می کنید صحبت می کنید، آن ها را کاملا واضح بیان کنید. این چیزی است که همه ما آرزوی شنیدنش را داریم و این کلمات کودک را تغذیه خواهند کرد ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۳:۳۶    
برای اینکه در پرورش این گیاه موفق شوید، تنها کافی است به نیاز های اساسی اش رسیدگی کنید. بر خلاف دیگر گیاهان انگلی ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۲۳:۲۳    
در علم اقتصاد هم این تقاضاست که عرضه را مدیریت می کند و مطمئن باشیم تا وقتی مردم نخواهند با سالن های سینما آشتی کنند، رونق سالن های سینمایی در ایران را تنها باید به خواب دید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۰۹:۵۶    
مدیرگروه تحقیقات تغذیه ای انستیتو تغذیه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به عادت نوشیدن چای بلافاصله بعد از خوردن غذا در فرهنگ ایرانی ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۰۹:۲۶    
کودکان معمولا مدفوع شل را تجربه می کنند که اسهال نیست. در صورتیکه اگر کودک بیش از معمول همیشه دفع مدفوع داشته باشد و موفوع آن آبکی باشد احتمال ابتلا به اسهال زیاد است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۰۸:۰۰    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با بیان اینکه تا پایان دی ماه سال جاری تعداد 4 هزار و 957 گزارش مردمی دریافت شد، گفت: بیشترین آمار شکایات دریافتی شامل گرا ن فروشی، کم فروشی ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۲۳:۴۳    
منطقه غرب خراسان رضوی چند سالی است به دلیل رهاسازی غیر اصولی توله سگ های ماده در طبیعت شاهد رشد جمعیت گرگاس ها بوده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۲۲:۰۹    
هر گرم طلای 18عیار امروز با 360 تومان افزایش 144 هزار و 360 تومان ارزشگذاری شده بود. ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت 1342.9 دلار معامله می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۲۱:۴۲    
به همت مسئولان معراج شهدای تهران با خانواده شهید تازه تفحص شده جمشید عباسی آشنا و با تنها فرزندش آرزو عباسی همکلام شدیم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۲۱:۱۲    
برخی رسانه ها از آزادی کامل بازداشت شدگان سعودی خبر داده اند که به دستور محمد بن سلمان به اتهام فساد مالی از چند ماه پیش در بازداشت بودند اما ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۲۱:۱۲    
دونالد ترامپ در بیانیه ای که 12 ژانویه برای تمدید تعلیق تحریم های هسته ای ایران منتشر کرد، رسما اعلام کردبرای آنکه از برجام خارج نشود شروطی دارد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۲۱:۰۶    
پیکر شهید محمد قربانی امروز (چهارشنبه 11 بهمن ماه) ساعت 9 از میدان آزادگان پاکدشت تشییع و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده خواهد شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۲۱:۰۰    
مادری که توسط پسر معتادش گروگان گرفته شده بود توسط نیروهای پلیس نوپو رها شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۲۱:۰۰    
درحالی که رئیس مجلس می گوید کسی مانع سؤال از رئیس جمهور نشده، سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت رئیس مجلس مخالف طرح سؤال از رئیس جمهور است!
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۲۰:۵۱    
علی اکبر سلطانی نژاد عصر امروز در جریان بازدید از مناطق زلزله زده کوهبنان اظهار داشت: تاکنون 997 نفر از متقاضیان دریافت تسهیلات بازسازی واحد مسکونی مناطق زلزله زده کوهبنان به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۲۰:۲۱    
انتخاب کربوهیدرات ها هم یکی از نکات کلیدی برای بهبود وضعیت خلقی بوده، چون مصرف کربوهیدرات ها هورمون سروتونین را که موجب احساس شادی و نشاط در فرد می شود را افزایش می دهد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۸:۴۵    
کهن دژ یا ارگ طبس که در این شهر کویری بنایی تاریخی محسوب می شود بر اساس نوشته های محققان تاریخ گذشته و اشاره های مورخان سده های آغازین اسلام از جمله بلاذری قدمت این اثر را بیشتر از 1000 سال قبل ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۳:۴۸    
فرماندار جویبار گفت: به مناسبت فرارسیدن سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران 38 طرح صنعتی، عمرانی و کشاورزی بااعتباری بالغ بر 9 میلیارد تومان در این شهرستان به بهره برداری خواهد رسید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۱:۰۰    
امیر قلعه نویی سرمربی ذوب آهن این بار با این تیم اصفهانی در لیگ قهرمانان آسیا حضور خواهد داشت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۱:۰۰    
داریوش شجاعیان بازیکن تیم فوتبال استقلال این روزها ستاره تیم شفر است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۰۸:۰۶    
میلاد زکی پور با در یافت کارت زرد در بازی با صنعت نفت آبادان فینال جام حذفی را از دست داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۰۸:۰۰    
مدیرکل زندان های استان مازندران با اشاره به فعالیت های مرکز مراقبت بعد از خروج از زندان در استان گفت: 152 نفر از زندانیان آزاد شده در استان وام خود اشتغالی دریافت کردند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۰۰:۰۰    
دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین در دیدار با خالد قدومی نماینده جنبش حماس گفت:نقش حماس و گروه های جهادی در مبارزه علیه رژیم صهیونیستی تاریخی است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۰۰:۰۰    
مایک پومپئو رئیس سازمان سیا در گفت وگویی اختصاصی با شبکه خبری بی. بی. سی درباره ایران، روسیه و چین به اظهار نظر پرداخت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۰۰:۰۰    
استفان دی میستورا نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه روز سه شنبه در جریان برگزاری کنفرانس گفتگوی ملی سوریه در شهر ساحلی سوچی روسیه ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۲۳:۵۷    
وزارت خارجه ترکیه امروز سه شنبه و به دنبال حضور معراج اورال در کنگره ملی صلح سوریه سوچی واقع در روسیه خواستار توضیح مسکو در این باره شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۲۳:۵۷    
بحرین امروز هم دو شهروند شیعه دیگر را از این کشور تبعید کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۲۳:۵۴    
سردار مهماندار، رییس پلیس راهور تهران درباره ترافیک شدید در پایتخت گفت: کمبود تاکسی و اتوبوس دلیل حضور مردم در برخی معابر پایتخت و ایجاد ترافیک شده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۲۳:۵۴    
حیدر العبادی نخست وزیر عراق امروز (سه شنبه) اعلام کرد که تحقیقات درباره فاجعه حادثه منطقه البغدادی که جنگنده های ائتلاف بین المللی آن را مرتکب و باعث کشته و زخمی شدن 20 نفر از غیرنظامیان عراقی شده ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۲۳:۵۱    
نشست گفتگو های ملی سوریه در شهر سوچی روسیه امروز سه شنبه با کمی تاخیر از موعد اصلی آن یعنی بیش از دو ساعت تاخیر آغاز شد و این به سبب اختلافاتی بود که به خروج هیات معارضان سوری که از آنکارا آمده ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۲۳:۵۱    
تیم الغرافه قطر در حضور ملی پوش ایرانی اش به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۲۳:۵۱    
تصور ما همیشه از این نوع آلودگی، صدا های گوشخراش و بلندی است که زندگی آدم را تحت تأثیر قرار می دهد در حالی که گاهی کامپیوترتان هم با آن صدای ظریف در اتاق شما آلودگی صوتی ایجاد می کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۲۳:۴۸    
رئیس کمیسیون قضایی مجلس گفت: فیلم کشته شدن یکی از بازداشت شدگان اغتشاشات اخیر، در جریان بازدید جمعی از نمایندگان از اوین برای آنها پخش شده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۲۳:۴۸    
استقلال تهران با گلهای پژمان منتظری و داریوش شجاعی موفق شد صنعت نفت آبادان را شکست داده و برای یازدهمین بار فینالیست جام حذفی شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۲۳:۴۸    
رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه آسیا و اقیانوسیه پرخطرترین مناطق بلاخیز محسوب می شوند به اسکاپ پیشنهاد داد تا ایران تجارب خود در مقابله با بلایای طبیعی را به دیگر کشور ها ارائه دهد ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۲۳:۴۵    
محسن خلیلی و مهدی طارمی با 18 گل در فصل های هفتم و شانزدهم لیگ برتر به آقای گلی رسیدند و اگر علیپور 4 گل دیگر بزند این رکورد را تکرار می کند و با 5 گل از این رکورد آقای گل های پرسپولیسی عبور می کند
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۲۳:۴۵    
در هفتمین بازی مرحله پلی آف رقابت های لیگ قهرمانان آسیا دقایقی پیش تیم العین امارات موفق شد با 2 گل ملکیه بحرین را شکست دهد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۲۳:۴۵    
شاعر سوادکوهی، شعری به مناسبت شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها)سرود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۲۳:۴۵    
مهدی طارمی در ترکیب الغرافه قطر برای دیدار مقابل پاختاکور ازبکستان در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۲۳:۳۹    
در تبیین مقام و شأن آن حضرت همین بس که در حدیث معروفی از پیغمبر(ص) او را سیده نساءالعالمین، بانوی تمام بانوان جهان، شمرده اند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۲۳:۳۹    
رئیس فراکسیون دفاع مجلس گفت: همه ساله اعتبارات ردیف 111120 پاسخگوی پرداخت حقوق بازنشستگان نیروهای مسلح نبوده است،
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۲۳:۳۹    
شجاعیان که هنگام انجام مصاحبه گریه می کرد و اشک های او برای مهدی قائدی بود که به دلیل سانحه رانندگی در بیمارستان بستری شده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۲۳:۳۶    
تحلیلگران در فرانسه معقتدند هجوم مردم به فروشگاه ها برای خرید نوتلا نشانه ایجاد شکاف طبقاتی میان اقشار در فرانسه می باشد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۲۳:۳۶    
سعدالله زارعی گفت: در سند چشم انداز 20 ساله، دیده شده که ایران قدرت اول منطقه در تمامی حوزه ها باشد؛ عده ای همزمان با طرح این موضوع عنوان کردند که چه لزومی دارد ایران کشور اول منطقه باشد .
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۲۳:۳۶    
در پایان دیدار استقلال داریوش شجاعیان که پیراهن مهدی قائدی را به تن کرده بود، در حال خوشحالی بود که با برخورد یکی از هواداران خشمگین آبادانی مواجه شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۲۳:۳۳    
دیدار دو تیم صنعت نفت آبادان و استقلال تهران در مرحله نیمه نهایی جام حذفی با نتیجه 2 بر یک به سود استقلال به اتمام رسید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۲۳:۳۳    
بانک مرکزی، مقررات جدید مبادلات پولی بین بانکی به بانک ها را ابلاغ کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۲۳:۳۳    
یک منبع کُردی از تلاش واشنگتن برای آشتی میان العبادی و بارزانی با هدف دستیابی به هدف مهم مورد نظر آمریکا خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۲۳:۳۰    
سعود المعجب دادستان کل عربستان اعلام کرد که پس از پایان بازجویی ها از شاهزادگان و تجار و وزرای سعودی طی بیش از سه ماه گذشته ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۲۳:۲۷    
مسعود کرباسیان امروز در جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی در مورد اجرایی شدن حکم ماده 12 قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۲۳:۲۷    
این وبگاه آمریکایی نوشت: اسناد دولت آمریکا برملا کرد که این کشور، تحت پوشش برنامه های ترویج دموکراسی به دنبال تغییر حکومت در ایران است ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۲۳:۲۴    
اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور در بخشنامه ای به بانک مرکزی و وزارتخانه های جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت، انجام ثبت سفارش بدون انتقال ارز برای واردات از کشور های چین، هند ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۲۳:۲۴    
رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال به مناسبت رسیدن این تیم به فینال جام حذفی گفت: راهیابی تیم محبوب استقلال به فینال جام حذفی را به همه هواداران عزیز، بازیکنان وکادر فنی تبریک عرض می کنم ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۲۳:۲۱    
وبگاه جینز در مطلبی به خرید پهپاد های ساخت چین از سوی امارات متحده عربی اشاره کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۲۳:۲۱    
تحقیقات برای رازگشایی از حلق آویزی پسربچه تهرانی در خانه اش از سوی بازپرس جنایی تهران کلید زده شد
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۲۳:۲۱    
دادگاه جنایی قاهره که امروز سه شنبه در مرکز روسای پلیس طره به ریاست قاضی حسن فرید تشکیل جلسه داده بود 6 عضو اخوان المسلمین را در قضیه معروف به باند دوم شهر نصر به حبس ابد ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۲۳:۱۸    
شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه امشب نیز تا ساعت 24 به مسافران فرودگاه امام خمینی (ره) خدمت رسانی می کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۲۳:۱۸    
موشه یعلون وزیر جنگ سابق رژیم اسرائیل مدعی شد که ایران بزرگترین تهدید علیه خاورمیانه است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۲۳:۱۸    
استیو منوچین ، وزیر خزانه داری آمریکا روز سه شنبه گفت: فهرست منتشرشده این نهاد آمریکایی از افراد و نهاد های نزدیک به رئیس جمهور روسیه به اعمال تحریم های جدید علیه این کشور منجر خواهد شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۲۳:۱۵    
رکس تیلرسون در این کنگره از اقدامات قطر در مقابله با تروریسم تقدیر کرد و گفت که دوحه در این زمینه پیشرفت چشمگیری داشته است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۲۳:۱۵    
نشست بین المللی سوچی موسوم به کنگره گفت وگوی ملی سوریه با قرائت بیانیه پایانی خود پایان یافت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۲۳:۱۲    
حمدین صباحی نامزد سابق انتخابات ریاست جمهوری و رئیس جریان مردمی مصر امروز سه شنبه خواستار تحریم انتخابات پیشرو و تشکیل جبهه ملی یکپارچه معارضان شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۲۳:۱۲    
یگان تک تیرانداز ارتش یمن و انصارالله امروز سه نفر از نظامیان سعودی مستقر در حوالی روستای حامضه استان جازان واقع در جنوب عربستان را از پای درآوردند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۲۳:۱۲    
علاءالدین بروجردی در خصوص سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه هدف آمریکا از انتقال داعش به افغانستان توجیه حضور خود در منطقه است، گفت: ایجاد ناامنی و تجزیه کشورها ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۲۳:۰۹    
بر اساس اطلاعیه های صادره از نهاد های ذیربط کلیه مقاطع تحصیلی در برخی مناطق گیلان و قم فردا در دو نوبت صبح و عصر تعطیل خواهد بود. همچنین کلیه مدارس استان همدان در نوبت صبح تعطیل اعلام شده است ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۲۳:۰۹    
هومن گامنو خواننده و بازیگر به تازگی در سریال گلشیفته به کارگردانی بهروز شعیبی جلوی دوربین رفت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۲۳:۰۶    
آیا تا به حال به این فکرکرده اید که چگونه می توانید راحت و بی دردسر از شر 10 کیلو اضافه وزنتان خلاص شوید؟!
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۲۲:۲۷    
لایحه قانون بانک مرکزی و قانون بانکداری در سال 90-91 در دولت دهم نهایی شده بود، اما به دلایلی از جمله درگیر شدن کشور با تحریم برای تصویب به مجلس ارسال نشد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۲۲:۲۷    
محمود صادقی به وزیر راه درباره اینکه چرا در شرایط بد آب و هوایی و اختلال در سیستم هواپیمایی کشور به جای تلاش برای کاهش مشکلات مردم، امکانات هواپیمایی را چند دلال چارترکننده در اختیار گرفته اند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۲۲:۲۷    
تعدادی از فعالان فلسطینی در استان بیت لحم با لنگه کفش و تخم مرغ به استقبال اعضای یک هیأت آمریکایی رفتند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۲۲:۲۴    
ناگهان امروز و در زمان کمتر از دو روز مانده به جشنواره فیلم فجر نام شخص دیگری مطرح می شود. البته این گزینه به تایید معاونت سیما رسیده است و ایشان شخصی نیست جز رضا رشیدپور .
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۲۲:۲۴    
وزارت امور خارجه انگلیس از انتقال انگلیسی های عضو داعش به افغانستان خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۲۲:۲۴    
منابع خبری از محاصره کاخ ریاست جمهوری یمن در عدن توسط شبه نظامیان تحت حمایت امارات خبر دادند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۲۲:۲۱    
جانشین سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا گفت: پالایش افراد بر اساس اطلاعات ثبت نامی صورت گرفته و اسامی 20 هزار نفر از کسانی که مشمول کسری یا معافیت از خدمت می شوند نیز انتخاب شده اند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۲۲:۱۵    
کیم جونگ نام پیش از مرگ با یک جاسوس آمریکایی دیدار کرده بود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۲۲:۱۲    
اجرای نمایش تنهایی پرهیاهو که کارگردان آن از کشور فرانسه آن را ارائه کرده بود، مورد اعتراض گسترده قرار گرفت؛ چرا که کارگردان آن، رقاصی بود که چند سال قبل و پس از فعالیت در فتنه 88 از ایران گریخته بود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۲۲:۱۲    
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: دورف مالک تلگرام، برای درآمدزایی اطلاعات کاربران ایرانی را به آمریکایی ها، رژیم صهیونیستی و منافقین می فروشد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۲۲:۰۹    
حزب الله درباره ادامه ساخت دیوار حائل در مرز با لبنان به اسرائیل هشدار داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۲۲:۰۶    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: 190 هزار مهندس بسیجی در سه بخش صنعت، کشاورزی و عمران حضور دارند و در نگاه کلان، کمبود نیروی انسانی متخصص نداریم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۲۲:۰۶    
دو کودک تهرانی که از روز 10 آذر ماه سال جاری ربوده شده و از طریق مرز زمینی به ترکیه برده شده بودند با تلاش پلیس ایران و همکاری پلیس بین المللی اینترپل در آنکارا رها شدند.