چهارشنبه ۰۲ خردادساعت ۰۸:۱۲May 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای بلاغ مازندران 11 بهمن 1396 - bloghnews.com

بلاغ مازندران 4 اسفند 1393 بلاغ مازندران 30 اسفند 1395 بلاغ مازندران 1 فروردین 1396 بلاغ مازندران 31 اردیبهشت 1396 بلاغ مازندران 31 خرداد 1396 بلاغ مازندران 31 تیر 1396 بلاغ مازندران 1 مرداد 1396 بلاغ مازندران 31 شهریور 1396 بلاغ مازندران 1 مهر 1396 بلاغ مازندران 30 آبان 1396 بلاغ مازندران 30 آذر 1396 بلاغ مازندران 30 دی 1396 بلاغ مازندران 1 اسفند 1396 بلاغ مازندران 1 بهمن 1396 بلاغ مازندران 2 بهمن 1396 بلاغ مازندران 3 بهمن 1396 بلاغ مازندران 4 بهمن 1396 بلاغ مازندران 5 بهمن 1396 بلاغ مازندران 6 بهمن 1396 بلاغ مازندران 7 بهمن 1396 بلاغ مازندران 8 بهمن 1396 بلاغ مازندران 9 بهمن 1396 بلاغ مازندران 10 بهمن 1396 بلاغ مازندران 11 بهمن 1396 بلاغ مازندران 12 بهمن 1396 بلاغ مازندران 13 بهمن 1396 بلاغ مازندران 14 بهمن 1396 بلاغ مازندران 15 بهمن 1396 بلاغ مازندران 16 بهمن 1396 بلاغ مازندران 17 بهمن 1396 بلاغ مازندران 18 بهمن 1396 بلاغ مازندران 19 بهمن 1396 بلاغ مازندران 20 بهمن 1396 بلاغ مازندران 21 بهمن 1396 بلاغ مازندران 22 بهمن 1396 بلاغ مازندران 23 بهمن 1396 بلاغ مازندران 24 بهمن 1396 بلاغ مازندران 25 بهمن 1396 بلاغ مازندران 26 بهمن 1396 بلاغ مازندران 27 بهمن 1396 بلاغ مازندران 28 بهمن 1396 بلاغ مازندران 29 بهمن 1396 بلاغ مازندران 30 بهمن 1396 
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۱:۲۳    
چاقی با سندرم متابولیک، مجموعه ای از شرایط شامل پرفشاری خون، قند خون بالا، چربی اضافه دور کمر، و سطوح غیر طبیعی تری گلیسیرید یا کلسترول، مرتبط است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۱:۲۳    
شیره انگور، کشمش و انجیری که در آب یا شیر خیس خورده باشد بخصوص برای افراد سالمند بسیار مفید است چرا که علاه بر ارزش غذایی بالا، مزاج را روان و یبوست را از بین می برد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۱:۲۰    
با افزایش سن انسان، توده عضلانی و قدرت آن، به ویژه در مردان که با آهنگی سریع تر نسبت به زنان هم سن خود از دست دادن توده عضلانی را تجربه می کنند، تحلیل می روند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۱:۱۷    
اگر در رابطه ای هستید که باعث شده خودباوری را از دست بدهید به جای ترس و احساس گناه نسبت به خودتان به یاد بیاورید که این مشکل ضعف یا گناه شما نیست و راه حل آن بدون شک نمی تواند سرکوب احساسات ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۱:۱۱    
یک ماده مغذی ضروری که باید در دوران بارداری مصرف شود، فولیک اسید (ویتامین B9) است که به علت تاثیر آن در کاهش خطر ابتلای نوزاد به نقص های لوله عصبی شناخته شده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۰۹:۰۹    
پوره سیب زمینی را روی ژامبون ها بمالید. به کمک کیسه نایلونی ژامبون ها را رول کنید و به مدت حداقل 2 ساعت در یخچال استراحت دهید سپس به صورت حلقه ای برش بزنید و در بشقاب مناسب سرو و سپس میل کنید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۰۷:۵۴    
در ادامه این مطلب می خواهیم شما را با میوه هایی که بیشترین قند را دارند آشنا کنیم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۰۸:۱۹    
یک کارشناس طب سنتی گفت: مصرف بیش از حد "آب یخ" مخصوصاً در فصول سرد می تواند موجب کبد چرب، ضعف قوای جنسی، رعشه، قولنج، ناباروری و... شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۰۸:۱۰    
اکثر محصولات تمیز کننده به تنهایی موثر هستند و ترکیب آن ها ممکن است سمی و حتی در بعضی موارد کشنده باشد ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۲۲:۱۱    
اکثر پرواز های مستقیم جهان معمولا دارای طولانی ترین مسافت ها هستند. خیلی از شرکت های هواپیمایی علاقه مندند که بتوانند این پرواز ها را به نام خود ثبت کنند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۲۱:۵۰    
در این روستا رودخانه برگ جهان قرار دارد که از کوه های اطراف روستای برگ جهان سرچشمه گرفته و بعد از پیوستن به رودخانه رودبار وارد سد لتیان می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۲۱:۴۴    
به یاد دارم خیلی ها که امروز به برکت انقلاب الحمدلله انقلابی تر از همه شدند، در آن فضای خفقان جرأت حضور در اینگونه مجالس را نداشتند و تنها به قرائت فاتحه و جزء قرآنی در داخل منزل بسنده می کردند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۲۱:۰۲    
طبق اعلام سامانه طرح رجیستری تلفن همراه طی کردن فرآیند انتقال مالکیت همه گوشی های اپل چه نو و چه کارکرده از امروز شنبه الزامی می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۲۳:۳۲    
هیچ چیزی همانند دندان درد نمی تواند سخت و ناتوان کننده باشد. در برخی از موارد باید هرچه سریع تر به یک دندانپزشک متخصص مراجعه کنید تا دلیل درد مشخص گردد و بر اساس آن درمان مناسب صورت گیرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۳:۳۳    
بسیاری از اعراب و جنوبی های خونگرم کشورمان در فصول سرد سال به مصرف غذا های خاصی همچون نخودآب روی می آورند که البته برخی عرب زبانان به آن لب لبی می گویند ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۰۹:۴۸    
یک متخصص تغذیه گفت: گوشت قرمز را 24 ساعت و مرغ را 12 ساعت قبل از مصرف باید از فریزر خارج کرد و در مدت زمان محدود یک تا 2 روز آن ها را مصرف کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۲۳:۱۷    
فرمانده نیروی انتظامی گفت: تاکنون 30 هزار شهید و 20 هزار جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده و همچنان در شهادت برای ماموران پلیس باز است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۲۲:۲۶    
بخشنامه اخیر بانک مرکزی که در آن ادعا شده این روش، جز برای پرداخت قبوض، نا امن است. مگر می شود روشی ناامن باشد، اما برای پرداخت قبوض امنیت داشته باشد؟
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۲۲:۲۳    
کابینه نتانیاهو در راستای آماده سازی افکار عمومی جهان برای راه اندازی جنگی جدید علیه لبنان تلاش م کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۲۲:۱۱    
در یک تابه متوسط، پیاز، سرکه و آب را با یکدیگر مخلوط کنید. آن ها را روی حرارت قرار دهید تا بجوشند. سپس حرارت را کم کنید. در تابه را بگذارید تا سه دقیقه نیم جوش بماند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۲۲:۰۲    
الکساندر پانکین معاون وزیر امور خارجه روسیه در مصاحبه با اینترفکس به تحریم های واشنگتن علیه روسیه گفت: روسیه از سکوی سازمان ملل ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۲۱:۵۹    
سرکه سیب را خالص نخورید بلکه می توانید 2 یا 3 قاشق غذاخوری از آن را با مقداری آب و عسل مخلوط کرده و سپس میل کنید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۲۱:۵۳    
عطر و بوی روغن لیمو واضافه کردن لیمو به چای سرد به بهتر شدن خلق و خو بسیار کمک می کند
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۲۱:۵۰    
اگر دمای هوا بالا رفت، آبیاری گیاه را بیشتر کنید. قبل از آبیاری مطمئن شوید سوراخ های زهکش گلدان باز و به اندازه کافی هستند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۲۰:۵۹    
جینسنگ را به صورت ریشه خام بخورید. ریشه جینسنگ را بشویید و آن را به مدت 5 تا 10 دقیقه بخارپز کنید تا نرم شود و بتوانید به راحتی آن را خرد کنید ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۲۰:۲۰    
نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: اگر به هشدارهای سازمان هواشناسی توجه بیشتری می شد و آمادگی بالاتری داشتیم مردم مشکلات کمتری را در برف چند روز گذشته داشتند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۲۰:۱۷    
پس از برقراری نظام تعرفه ای جدید قیمت خودروهای وارداتی افزایش پیدا کرده است، چند دلیل به این افزایش قیمت دامن زده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۲۰:۱۷    
طبق پیش بینی سازمان هواشناسی پیش بینی موج جدید بارش ها از اواسط هفته آینده مناطق گسترده ای از کشور را در بر بگیرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۲۰:۱۱    
رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی با با بیان اینکه لبنان حزب الله توسط ایران تقویت شد، گفت: امروز حزب الله در شرایطی است که حاکمان اسرائیل همانند جنگ 33 روزه، از آن می گریزند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۸:۵۶    
فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار از مرگ جوان معتادی خبر داد که پس از ریختن اسید بر روی پدر و مادر خود، با ضربه بیل پدر خود از پای درآمد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۸:۵۶    
آخر هفته ها تلویزیون برای اوقات فراغت مردم فیلم های سینمایی و تلویزیونی متنوعی را تدارک می بیند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۸:۵۶    
ناممکن بودن لغو برجام گزاره نادرستی بود که از سوی برخی مسؤولان ، به افکار عمومی القا شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۲:۰۲    
فرمانده انتظامی مازندران گفت: مسئله آموزش از اصول تقویت و توسعه سازمانی و یکی از مباحث مهم و اساس کار در نیروی انتظامی است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۰۹:۰۶    
تیم های فوتبال آلکمار و زوله چهارشنبه شب در رقابت های جام حذفی هلند به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم آلمار با نتیجه 4 بر یک حریف خود را شکست داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۰۹:۰۶    
مهران مدیری در برنامه دورهمی از این پس میزبان فوتبالی های بیشتری خواهد بود. خداداد عزیزی حماسه ساز ملبورن اخیرا به برنامه او رفته است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۰۹:۰۶    
کمیته اخلاق فدراسیون زمان رسیدگی به پرونده انتقال مهدی طارمی به ریزه اسپور را اعلام کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۰۸:۵۷    
طریقه خواندن نماز آیات؛ مطابق با فتوای حضرت آیت الله خامنه ای را در ادامه می خوانید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۰۸:۵۴    
ماهیگیر 25 ساله روس موفق به صید دو ماهی شبیه به اژدها، از رودخانه ایرتیش سیبری شد
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۰۸:۵۴    
محمد مهدی گویا ، در ارتباط با بیماری آنفلوآنزا در کشور اظهار داشت: در حال حاضر در اوج اپیدمی این بیماری در کشور هستیم و هر ساله در این زمان ها شاهد بیشترین موارد ابتلا بوده ایم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۰۰:۱۳    
رئیس اداره ورزش و جوانان سوادکوه از برگزاری مسابقه دو میدانی کشوری پیشکسوتان در این شهرستان خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۰۰:۰۷    
به گزارش بلاغ ، جای اقدامات اولیه راهداری در تئوری های وزیر کجاست؟! لفاظی، زیاده گویی های نامربوط به حوزه کاری و سوءمدیریت وزیر راه و شهرسازی ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۰۰:۰۱    
در همین راستا، بانک ها بخش عمده ای از دارایی های مازاد خود را در بازه زمانی بیست روز از تاریخ دستور و تاکید رئیس جمهور و نیز پیگیری وزیر اقتصاد ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۰۰:۰۱    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه بازار یکی از چالش های مهم کشاورزی است، گفت: میزان نقدینگی و سود بالای تسهیلات از چالش های جدی بخش کشاورزی است که برای صادرات دچار مشکل می شویم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۲۳:۵۸    
بارسلونا فردا شب در بازی رفت مرحله نیمه نهایی کوپا میزبان والنسیا خواهد بود و والورده ابراز امیدواری کرد تیمش دروازه خود را بسته نگاه دارد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۲۳:۵۵    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر و در اظهاراتی مداخله جویانه و خصمانه حمایت خود را از آن چه اعتراضات در ایراننامید، اعلام کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۲۳:۵۵    
رئال پس از پیروزی روحیه بخش 1-4 در زمین والنسیا حالا خود را برای بازی دور از خانه دیگر این بار برابر لوانته مهیا می کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۲۳:۵۵    
دکتر توحید سیف برقی در این باره گفت: براساس اعلام آزمایشگاه کلن آلمان و نامه رسمی ستاد ملی مبارزه با دوپینگ ، نتیجه آزمایش دوپینگ بازیکن فوتسال بانوان با ماده ممنوعه از دسته آنابولیک مثبت اعلام شد
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۲۳:۵۲    
وزیر خارجه آلمان بعد از دیدار با نخست وزیر رژیم صهیونیستی ضمن تأکید بر پایبندی این کشور به توافق هسته ای، گفت که درباره برنامه موشکی ایران نگرانی دارد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۲۳:۴۹    
یگان موشکی ارتش یمن و انصارالله چهارشنبه شب یک فروند موشک بالستیک قاهر ام 2 به سمت مواضع شبه نظامیان وابسته به ائتلاف سعودی در استان الجوف شلیک کردند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۲۳:۴۹    
دو گروه تروریستی وابسته به آنچه ارتش آزاد خوانده می شود در حومه استان درعای سوریه به جان هم افتادند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۲۳:۴۹    
وزیر کشور گفت: تغییر نسل، سبک زندگی و تکنولوژی از اصلی ترین عوامل اغتشاشات اخیر است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۲۳:۴۶    
رئیس سازمان امداد و نجات از درگیر بودن حدود نیمی از استان های کشور با برف و کولاک خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۲۳:۴۶    
هیئت تطبیق مصوبات مجلس 29 مصوبه دولت را تأیید کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۲۳:۴۶    
مهدی زارع، عصر چهارشنبه، در نشست خبری با اصحاب رسانه که در دانشگاه گلستان برگزار شد، اظهار کرد: کشور بعد از زلزله منطقه کرمانشاه زلزله های زیادی را تجربه کرده است، در کرمان ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۲۳:۴۳    
نداشتن فعالیت فیزیکی باعث افزایش احتمال مرگ زود هنگام می شود. افراد بزرگسال باید حداقل 150 دقیقه ورزش با شدت متوسط یا 75 دقیقه ورزش با شدت زیاد در طول هفته داشته باشند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۲۳:۴۳    
باب کورکر رئیس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا می گوید دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا معتقد است که مذاکره کنندگان دولت پیشین این کشور در مذاکره با ایران عملکرد ضعیفی داشته اند و تمام اهرم های فشار ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۲۳:۴۰    
پاشنه آشیل نظام اقتصادی و مالیاتی کشور عدم شفافیت و عدالت در بخش مالیات، معاملات و تمامی فرآیند های حاکم بر آن است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۲۳:۴۰    
شریعتمداری ادامه داد: فریب نارنجک های دودزا و بمب های صوتی دشمن را نخورید؛ در حالی که امروز شاهد هستیم از این ترفند ها علیه مردم ما زیاد استفاده می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۲۳:۳۷    
باشگاه دورتموند اعلام کرده میشی باتشوایی را با قرارداد قرضی 6 ماهه از چلسی به خدمت گرفته و این بازیکن پیراهن شماره 44 را بر تن خواهد کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۲۳:۳۷    
به نظر می رسد شخصیت واقعی نیمار در فرانسه نمایان شده و انگار ماسک از روی صورت این ستاره برزیلی برداشته شده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۲۳:۳۴    
حرکت و رفتار ناپسند نیمار با انتقاد شدید باشگاه رن و رسانه های فرانسوی همراه شده و بازتاب زیادی هم در دیگر رسانه های اروپایی داشته است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۲۳:۳۴    
پلیس آگاهی پایتخت موفق شد قاتلی را که 6 سال پیش زنش را به قتل رسانده و این جنایت را طی این سال ها مخفی نگهداشته بود دستگیر کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۲۳:۳۴    
اولیویر ژیرو مهاجم فرانسوی و بلند قامت آرسنال انگلیس رسما به چلسی پیوست.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۲۳:۳۴    
در صورتی که برانکو ایوانکوویچ موفق به شکست ابراهیم زاده شود، سی امین حریفش در ایران را شکست می دهد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۲۳:۳۱    
رای کمیته انضباطی در خصوص اتفاقات پیش آمده در مسابقه پیکان و خاتم اردکان اعلام شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۲۳:۲۸    
سجاد شهباززاده حق پیوستن به تیمی را تا پایان فصل ندارد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۲۳:۲۵    
دروازه بان تیم نفت آبادان گفت: عُقده پیراهن پرسپولیس را ندارم و بچه هم نیستم با پیراهن قرمز برای استقلالی ها کُری بخوانم بلکه مجبور به استفاده از این رنگ پیراهن در بازی با استقلال شدم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۲۳:۲۵    
سازمان تعزیرات حکومتی طی اطلاعیه ای آمادگی این سازمان برای برخورد با شرکت های هواپیمایی متخلف را اعلام کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۲۳:۲۲    
سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس گفت: بودجه تخصیص یافته برای پرداخت یارانه نقدی از 23 هزار میلیارد تومان به 30 هزار میلیارد تومان افزایش یافته و 10 تا 12 میلیون نفری تعداد یارانه بگیران افزایش می یابند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۲۳:۲۲    
برخلاف تاریخ های اعلام شده شاگردان کارلوس کی روش در تاریخ جدیدی که فدراسیون فوتبال با لیبی هماهنگ کرده به میدان می روند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۲۳:۲۲    
در راستای حضور سرزده رئیس سازمان بازرسی کل کشور در فرودگاه امام خمینی (ره)، وجوه دریافتی از گران فروشان فرودگاهی مسترد و 3 هواپیما به صورت فوق العاده آماده پرواز شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۲۳:۱۸    
رئیس سازمان مدیریت بحران موضوعاتی در رابطه با مجموعه اقدامات انجام شده در زلزله کرمانشاه، وضعیت بحرانی بارش برف در کشور، زلزله احتمالی در تهران و نحوه مدیریت بحران در کشور توضیحاتی ارائه کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۲۳:۱۸    
روزنامه انگلیسی از نهایی شدن قرارداد اشکان دژاگه تا ساعاتی دیگر با تیم انگلیسی ناتینگهام فارست که در چمپیونشیپ حضور دارد خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۲۳:۱۸    
شاعران آیینی کشورمان سروده های جدیدی به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) سروده اند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۲۳:۱۵    
استیو کیم اظهار داشت: بازی نمایندگان ایران و عربستان در زمین ثالث مقطعی است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۲۳:۱۵    
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور به تشریح جزئیات و ابعاد پرونده بزرگ مالیاتی پرداخت و گفت: پرونده های این موضوع را مخفی کرده بودند و وقتی برای گرفتن پرونده ها رفتیم، اقدام به آتش زدن پرونده ها کردند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۲۳:۱۲    
روزنامه لبنانی الاخبار نوشت، افزایش نزاع بین جنبش امل و جریان ملی آزاد لبنان، دولت و پارلمان را در معرض فلج شدن قرار می دهد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۲۳:۱۲    
آقای گلی وحید شمسایی در فوتسال جهان از دست رفت و باید دید مسئولان چطور این مهم را نادیده گرفته اند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۲۳:۱۲    
علی لاریجانی خطاب به نماینده مشهد گفت: اگر تصور می کنید با طرح سؤال از رئیس جمهور مشکل مؤسسات مالی و اعتباری حل می شود، سؤال را امضا کرده به ما بدهید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۲۳:۰۹    
آخرین گزارش ها از بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر حاکی از این است که بازیکن جوان استقلال از ناحیه گردن و ستون فقرات آسییب ندیده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۲۳:۰۹    
رییس فدراسیون فوتبال ایران از دعوت روسای فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا برای حل مناقشه میزبانی ایران و عربستان خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۲۳:۰۶    
امام خمینی(ره) هویت مسلمانان در قرن ما و هویت واقعی ملت ما در میان جهانیان است. او زبان آخرین پیامبر الهی در عصر ماست و به حیات ابدی خود در دنیای ما ادامه می دهد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۲۳:۰۶    
نماینده مشهد به علی لاریجانی گفت: درست است که شما بزرگوارید، تجربه زیادی دارید و تصور می کنید که عقل تان از ما بیشتر است، اما باید به نظر 180 نظر نماینده مجلس احترام بگذارید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۲۳:۰۶    
راز قتل مرد میانسال و سوزاندن جسدش با دستگیری همسرش و مرد غریبه پس از یک سال فاش شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۲۳:۰۶    
معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: فردا ایثارگران، زنان سرپرست خانوار و دختران مجرد، فعالان قرآنی، قالیبافان، زندانیان تحت پوشش و تاکسیرانان سود کامل به حسابشان واریز می شود
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۲۳:۰۳    
معاون وزارت ارتباطات گفت: تغییرات فناوری و مشکلات فعلی ما را ناگزیر می کند که دیدگاه قبلی خود را از اینکه فناوری یک تسهیل گر است، تغییر دهیم به اینکه فناوری، خود نقش اصلی تغییر را ایفا می کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۲۳:۰۳    
جنبش انصارالله یمن اعلام کرد: تحولات عدن، توطئه ای برای جدا کردن بخشی از یمن است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۲۲:۵۴    
بعد از بوش، ترامپ هم در یک سخنرانی محور شرارت مشخص کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۲۲:۵۱    
2 دانشمند ایرانی مقیم آمریکا کتاب توافق هسته ای ایران را نوشتند که به خواننده درک جامعی از توافق هسته ای 14 جولای 2015 می دهد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۲۲:۴۸    
جلیلی اظهار داشت: اگر در سال 88 فتنه جنبش سبز ایجاد شد، امروز با فتنه جنبش زرد مواجه هستیم که باعث شده بسیاری از اولویت های اصلی و مسایل واقعی کشور به حاشیه رفته و جای آنها را مسایل فرعی و غیر ضرروی ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۲۲:۴۸    
مدیرعامل شرکت مادر تخصصی خدمات کشاورزی گفت: تخلیه زباله های کشتی ها به عمد عاملی است که می توان آن را مصادقی برای بیوتروریسم دانست.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۲۲:۴۵    
نفتالی بنت وزیر آموزش رژیم اسرائیل روز چهارشنبه در نشستی که در اندیشکده امنیت اسرائیل برگزار شده بود، گفت که تل آویو باید ایران را هدف قرار دهد و از دکترین جدید استفاده کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۲۲:۴۵    
سردار امیرعلی حاجی زاده در مراسم نوزدهمین یادواره شهدای شهرستان اشتهارد و گردان امام سجاد (ع) که در مسجد شهدای صیادیه این شهر برگزار شد با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرای مرضیه (س) اظهار داشت ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۲۲:۴۵    
ویژه برنامه شمیم انقلاب به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر در نوشهر برگزار شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۲۲:۴۵    
آزمایش یک موشک رهگیر نیروی دریایی آمریکا به نام اس ام-3 بلاک از سامانه پایگاه سپر دفاع موشکی ایجی در هاوایی روز چهارشنبه با شکست مواجه شده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۲۲:۴۵    
فرماندار نوشهر از افتتاح و کلنگ زنی57 پروژه در دهه فجر در نوشهر خبر داد و گفت: این پروژه ها با اعتبار 26 میلیارد تومان کلنگ زنی و به بهره برداری می رسد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۲۲:۴۲    
با وجود تبلیغات گسترده دولت آمریکا علیه برنامه موشکی ایران و نمایش تبلیغاتی ای که نیکی هیلی نماینده آمریکا در سازمان ملل این هفته در واشنگتن به راه انداخت ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۲۲:۴۲    
عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور عصر امروز در پایان نشست هم اندیشی وزیر کشور با بانوان فعال در عرصه های اقتصادی در جمع خبرنگاران در مورد عمده مشکلات به وجود آمده در بارش های اخیر در کشور بیان داشت ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۲۲:۴۲    
وزیر دفاع قطر از آمریکا خواست با ایران به صورت جدی وارد گفت وگو شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۲۲:۳۹    
متخصصان تغذیه و درمانگران طب سنتی، زنجبیل را دارویی موثر در سوزاندن چربی ها می دانند و می گویند هرروز مصرف کردن آن، سوخت وساز بدن را بیشتر کرده و شما را لاغر می کند.