چهارشنبه ۰۲ خردادساعت ۲۱:۴۵May 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای بلاغ مازندران 13 بهمن 1396 - bloghnews.com

بلاغ مازندران 4 اسفند 1393 بلاغ مازندران 30 اسفند 1395 بلاغ مازندران 1 فروردین 1396 بلاغ مازندران 31 اردیبهشت 1396 بلاغ مازندران 31 خرداد 1396 بلاغ مازندران 31 تیر 1396 بلاغ مازندران 1 مرداد 1396 بلاغ مازندران 31 شهریور 1396 بلاغ مازندران 1 مهر 1396 بلاغ مازندران 30 آبان 1396 بلاغ مازندران 30 آذر 1396 بلاغ مازندران 30 دی 1396 بلاغ مازندران 1 اسفند 1396 بلاغ مازندران 1 بهمن 1396 بلاغ مازندران 2 بهمن 1396 بلاغ مازندران 3 بهمن 1396 بلاغ مازندران 4 بهمن 1396 بلاغ مازندران 5 بهمن 1396 بلاغ مازندران 6 بهمن 1396 بلاغ مازندران 7 بهمن 1396 بلاغ مازندران 8 بهمن 1396 بلاغ مازندران 9 بهمن 1396 بلاغ مازندران 10 بهمن 1396 بلاغ مازندران 11 بهمن 1396 بلاغ مازندران 12 بهمن 1396 بلاغ مازندران 13 بهمن 1396 بلاغ مازندران 14 بهمن 1396 بلاغ مازندران 15 بهمن 1396 بلاغ مازندران 16 بهمن 1396 بلاغ مازندران 17 بهمن 1396 بلاغ مازندران 18 بهمن 1396 بلاغ مازندران 19 بهمن 1396 بلاغ مازندران 20 بهمن 1396 بلاغ مازندران 21 بهمن 1396 بلاغ مازندران 22 بهمن 1396 بلاغ مازندران 23 بهمن 1396 بلاغ مازندران 24 بهمن 1396 بلاغ مازندران 25 بهمن 1396 بلاغ مازندران 26 بهمن 1396 بلاغ مازندران 27 بهمن 1396 بلاغ مازندران 28 بهمن 1396 بلاغ مازندران 29 بهمن 1396 بلاغ مازندران 30 بهمن 1396 
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۰:۳۳    
تحقیقات جدید دانشکده پزشکی دانشگاه واشنگتن نشان می دهد که الگوهای نامنظم خوابیدن در بزرگسالان سالم می تواند نشانه ابتلای زودرس به بیماری آلزایمر باشد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۰:۱۸    
شما می توانید ظرف ها را با دست بشویید یا از ماشین ظرفشویی استفاده کنید؛ هر روشی را که انتخاب کنید ممکن است ظرف ها را به درستی نشویید ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۰:۰۶    
رنگ نارنجی را همراه با رنگ های عاجی، خاکستری مایل به قهوه ای و قهوه ای به کار ببرید، اما اگر علاقه زیادی به دکور مدرن دارید از این رنگ همراه با رنگ های سفید و خاکستری استفاده کنید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۲۰:۳۵    
سازمان هواشناسی کشور در اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به پایدرای جو، سکون نسبی هوا و افزایش غلظت آلاینده ها، هوای شهر های صنعتی و پرجمعیت تهران، کرج، اراک ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۹:۵۶    
نکته مهم این است که در نظر داشته باشید تقریبا تمام روش های گرمایش مواد غذایی (به عنوان مثال، پخت و پز) می تواند مواد مغذی را از بین ببرد و هر یک از روش ها طعم و محتوای غذا را تغییر می دهند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۹:۱۴    
به تازگی، ویژگی اشتراک مستقیم (direct share) برای سیستم عامل اندروید مارشمالو Marshmallow) عرضه شده که توسط این ویژگی می توانید به راحتی ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۹:۰۲    
اسپاسم عضلات پا بیماری شایعی است که معمولاً در افراد ورزشکار و گاهی در غیرورزشکار ها بروز می کند. اسپاسم عضلات به معنای انقباض عضلات است، بدون آنکه فرد اراده ای در بروز آن داشته باشد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۶:۲۰    
در مواقعی که شایعه دستگیری آقا بالا می گرفت، شب آقا به من می گفت: اگر مرا گرفتند، دست پاچه نشو، طوری نیست و من به شوخی به او می گفتم: خوبست، نفسی می کشیم!
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۰۸:۱۶    
درست مثل اماکن و مناطق دیدنی و جالب در سراسر جهان در هر گوشه از کشور زیبای ما هم جاذبه های خیره کننده فراوانی برای دیدن و تحسین کردن خالق آن ها وجود دارد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۰۸:۱۶    
در انحراف چشم، در حالی که یک چشم به سمت جلو نگاه می کند، چشم دیگر به سمت داخل، خارج، بالا و یا پایین می چرخد ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۰۷:۵۸    
در غذاساز همه مواد را با هم مخلوط کنید. سپس به آرامی تکه های یخ را اضافه کنید. تا اندازه ای هم بزنید تا مایع غلیظ شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۰۷:۵۸    
در رژیم کم پیورین مصرف پروتئین حیوانی باید به اندازه 110 تا 170 گرم در روز محدود شود که این محدودیت شامل غذا های دریایی نیز می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۲۱:۲۹    
ترامپ مجوز انتشار اسناد محرمانه اف بی آی را صادر کرد .
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۲۱:۱۴    
زن خیانتکار به اتهام مباشرت درقتل و برادرشوهرش به اتهام معاونت در قتل عمدی محاکمه شدند. با توجه به درخواست اولیای دم، عروس جنایتکار را به قصاص و همدست اش را به محکوم کردند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۲۱:۱۱    
مردی که متهم است شش سال قبل همسرش را از تهران به چالوس منتقل کرده و در آنجا به قتل رسانده بود با هوشیاری خواهر مقتول به دام پلیس افتاد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۲۱:۰۸    
از آفات قابل مشاهده مدیریت غلط در سیستم اقتصاد با مدیریت متمرکز، دقیقاً برنامه ریزی در حوزه نیازهای کلان، به ویژه اشتغال است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۱:۱۳    
همایش روز جهانی تالاب ها در رامسر برگزار شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۰۹:۵۵    
براساس آخرین نقشه های هواشناسی در سه روز آینده در غالب مناطق کشور جو پایدار بوده که پیامد آن انباشت آلاینده در شهر های صنعتی و پرجمعیت است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۲۳:۳۵    
رییس جمهور آمریکا در جدیدترین توییت خود به رقیب دموکرات خود در انتخابات ریاست جمهوری حمله کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۲۳:۳۵    
رسانه های کشور آذربایجان در چند روز اخیر هجمه سنگینی را علیه مقامات ایرانی آغاز کرده و تلاش های بسیاری را برای مداخله در تحولات داخلی به کار بسته اند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۰۰:۰۰    
بازیگر فیلم هایلایت گفت: دوری از حواشی اصلاً کار سختی نیست و کافی است که در مورد هر حرفی که می زنید فکر کنید. فکر کردن کار ساده ای است ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۲۳:۵۸    
تیم فوتبال سپاهان در جریان بازی مقابل پرسپولیس باز هم از داوری ضربه خورد و عدم اخراج بازیکن حریف فرصت را برای به ثمر رسیدن گل دوم پرسپولیس فراهم کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۲۳:۵۸    
معاون عملیات سازمان امداد و نجات گفت: 7 مسافر به دلیل تصادف اتوبوس با کامیون در محور اصفهان به نطنز مصدوم شدند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۲۳:۵۵    
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: امیدواریم خروجی بازی فولاد ونفت آبادان کمک به فوتبال خوزستان کمک کند اگر چه ما به دنبال کسب هر 3 امتیاز این دیدار هستیم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۲۳:۵۵    
اعتراض حاتمی کیا و درخواست توقف پخش فیلم بخاطر فیلمبرداری مردم از فیلم در جشنواره فیلم فجر مشهد را ببینید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۲۳:۳۲    
رییس جمهور آمریکا میزبان نظامیان فراری کره شمالی در کاخ سفید بود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۲۳:۳۲    
ان بی سی نیوز اعلام کرد جان برنن -- مدیر سابق سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) -- از این پس به عنوان تحلیلگر اطلاعاتی و امنیت ملی ارشد شبکه ان بی سی نیوز و ام اس ان بی سی فعالیت می کند و اولین حضور ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۲۳:۲۹    
رضا مقدسی نگران بود، اما نه نگران خود که نگران کشور و جامعه اش. از بی انصافی برخی که منافع ملی را در نظر نمی گیرند، ناراحت بود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۲۳:۲۹    
خانواده های تجدیدبناشده ناامن ترین خانواده ها برای کودکان هستند و پس از آن خانواده های تک والدی. این در حالیست که جوامع غربی علی رغم همه ادعاهای حقوق بشری به مسئله ناامنی کودکان کمتر می پردازند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۲۳:۲۶    
سرمربی استقلال می گوید: کی روش سطح حسین حسینی را می داند و مطمئن باشید او را با وجود نیمکت نشینی در استقلال هم به جام جهانی می برد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۲۳:۲۶    
پرسپولیس این فصل فقط زمانی بازی های خانگی اش را می برد که ورزشگاه، پر تماشاگر باشد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۲۳:۲۳    
باشگاه الهلال عربستان رسما اعلام کرد که دیدار رفت این تیم با استقلال به میزبانی آبی پوشان در مسقط برگزار می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۲۳:۲۳    
علی علیپور در یک نیم فصل، آنقدر گل زده که امیدوار به ثبت یک رکورد جدید در فوتبال ایران باشد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۲۳:۲۰    
محمد شریعتمداری عصر امروز در بازدید از فاز دوم توسعه شرکت اروندچرخ در شهرک صنعتی رفسنجان اظهار کرد: تلاش های وسیعی در زمینه رفع آلایندگی صنعت مس به عمل آمده و با ایجاد کوره فلش در راستای اصلاح مسائل ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۲۳:۲۰    
مرکز ارتباطات و تبلیغات دفاعی معاونت فرهنگی ستاد کل نیرو های مسلح در پیامی درگذشت رضا مقدسی از پیشکسوتان و فعالان رسانه ای کشور را تسلیت گفت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۲۳:۱۷    
دومین نشست رسانه ای فیلم ها در پردیس ملت که به فیلم جاده قدیم ساخته منیژه حکمت اختصاص داشت با حاشیه های زیادی همراه شد و حکمت در صحبت هایش از حضور در جشنواره امسال ابراز پشیمانی کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۲۳:۱۷    
یک مقام کاخ سفید روز پنج شنبه گفت: رئیس جمهور آمریکا قرار است بخشنامه مناقشه برانگیزی را به زودی منتشر کند که در آن ادعا شده است پلیس فدرال آمریکا (اف ب ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۲۳:۱۴    
دستیار رییس جمهور در امور حقوق شهروندی نوشت:کاش کارشناسان به اصطلاح دینی در برنامه های صدا و سیما از آموزه های اصیل دینی بهره ببرند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۲۳:۱۱    
با پیشروی های صورت گرفته در ساعات گذشته، نیروهای مقاومت خود را به 13 کیلومتری شهر سراقب و 30 کیلومتری شهرک های محاصره شده الفوعه و کفریا رساندند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۲۳:۰۸    
مراسم تشییع رضا مقدسی فردا (14 بهمن ماه) از ساعت ده صبح از مقابل منزل آنمرحوم و مراسم ترحیم روز دوشنبه (16بهمن ماه) برگزار می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۲۳:۰۵    
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: پرسپولیس بسته بازی می کرد و ما هم هدف مان این نبود که از تهران با حداقل امتیاز مسابقه را ترک نکنیم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۲۳:۰۵    
سرمربی تیم سپیدرود گفت با انتقاد از فدراسیون فوتبال گفت که اگر باشگاه ها نباشند تاج، کفاشیان و ساکت در فدراسیون فوتبال نخواهند بود
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۲۳:۰۵    
تیم فوتسال شهروندنوین سورک در سومین بازی خود در لیگ دسته دو مهمان مازندرانی خود سفیر میهمان آمل را با پنج گل شکست داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۲۳:۰۲    
سیدمحمود رضوی نوشت: آخرین بار قبل از سفرم به دیدارش رفتم ، از کارهایم پرسید و دلش میخواست آنها را ببیند، درد داشت اما در همان اوج درد حال رفقا از جمله آقا بهروز شعیبی را جویا شد و از دارکوب پرسید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۲۲:۵۹    
هم اکنون هر توکن بیت کوین 7 هزار و 982 دلار داد و ستد می شود و مجموع کل ارزش بازار بیت کوین ها حدود 134 میلیارد دلار است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۲۲:۵۹    
در حساب توئیتر فرودگاه چالزتون آمریکا اعلام شده است: مقام های پلیس در حال بررسی بسته مشکوک در فرودگاه هستند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۲۲:۵۶    
قالیباف نوشت: حاج رضا مقدسی، از همرزمانم در گردان نصرالله لشکر نصر، پیشکسوت و مدیر ارشد رسانه ای بود که در فرآیند طراحی و انتشار روزنامه صبح نو نیز حضور مؤثر داشت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۲۲:۵۳    
کنفدراسیون فوتبال آسیا رسما اعلام کرد که مسقط پایتخت عمان به عنوان میزبان نمایندگان ایران مقابل نمایندگان عربستان در لیگ قهرمانان آسیا انتخاب کرده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۲۲:۵۳    
سرهنگ مجتبی سهرابی رئیس کلانتری 127 نارمک از خودکشی جوانی 34 ساله در خانه مجردی اش در روز چهارشنبه خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۲۲:۵۰    
51 درصد از پرسش شوندگان اعلام کرده بودند که درباره اینکه بار دیگر مرکل صدراعظم آلمان شود، تردید دارند و 46 درصد هم دید منفی خود را اعلام کرده بودند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۲۲:۵۰    
هنوز جزئیات بیشتری از نحوه برخورد این 2 بالگرد منتشر نشده اما گفته میشود که آنها حین انجام یک تمرین آموزشی بوده اند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۲۲:۵۰    
یک روزنامه آرژانتینی ضمن یادآوری تقابل آلبی سلسته با ایران در جام جهانی 2014، شاگردان کی روش را به عنوان یکی از شگفتی سازان احتمالی جام بیست ویکم معرفی کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۲۲:۴۷    
یکی از مهمترین شاخص های توسعه هر کشور که در گزارش توسعه انسانی سازمان ملل متحد هرساله اعلام می شود، شاخص امید به زندگی است که نشان میدهد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۲۲:۴۷    
رئیس پیشین فدراسیون فوتبال اعتقاد دارد دوره فعلی فوتبال ایران از نظر انضباطی یکی از بدترین ادوار فوتبال ایران بوده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۲۲:۴۷    
روز پنجشنبه در خبرها آمده بود که محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در نظر دارد طی ماه جاری به ژنو سفر و در شورای حقوق بشر سازمان ملل درباره وضعیت جاری فلسطن سخنرانی کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۲۲:۴۴    
دیپلمات هایی که در وزارت خارجه انگلیس رفت و آمد می کنند بطور طبیعی چند باری با یکی از ساکنان ثابت ولی غیردیپلمات ساختمان آن وزارت برخورد می کنند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۲۲:۴۴    
سازمان ملل رشد اقتصادی ایران در سال 2017 را 5.3 درصد اعلام کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۲۲:۴۱    
رضا مهاجری عصر امروز در نشست خبری بعد از بازی با تراکتورسازی تبریز و در حالی که لپ تاپی را با خود به سالن کنفرانس آورده بود اظهار داشت: نمی خواهم نتیجه را توجیه کنم ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۲۲:۴۱    
غلامرضا حسنوند ظهر امروز در حاشیه نماز جمعه این هفته پردیس در گفت وگو با خبرنگاران، در خصوص دستگیری قاتل فراری شهروند بومهنی اظهار داشت ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۲۲:۳۸    
علی آشتیانی پور دبیر ستاد صیانت از آرای مردمی جشنواره فیلم فجر درباره ارایه آمار به صورت روزانه اظهار داشت: با توجه به این مهم که امسال اخذ آرا به صورت الکترونیکی است و سبد ها اخذ آرا مجزا است ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۲۲:۳۸    
حیدر العبادی نخست وزیر عراق تأکید کرد که در دوران ارتباطات، نمی توان خود را از جهان جدا کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۲۲:۳۸    
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت:الان حقوق ما نماینده های مجلس هشت میلیون تومان هست. قضات محترم و اعضای هیات علمی دانشگاه ها هم مثل بنده از مجلس حقوق نمی گیرند. چون حقوق آن ها بیشتر است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۲۲:۳۵    
دومین روز مسابقات فوتسال جام ملت های آسیا از ساعت 14.30 دقیقه بعدازظهر به وقت ایران برگزار شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۲۲:۳۵    
محمد علی نجفی شهردار تهران عصر امروز (جمعه 13 بهمن) در حاشیه بیست و نهمین نشست کمیته دائمی کنفرانس بین المللی احزاب آسیایی در جمع خبرنگاران در خصوص انتقادات کرباسچی هم حزبیش از بودجه شهرداری تهران ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۲۰:۵۶    
رئیس جمهور آمریکا گفت: ارتش آمریکا بسیار ضعیف شده است و باید آن را بازسازی کنیم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۲۰:۵۶    
سازمان عفو بین المللی در بیانیه ای از رژیم آل خلیفه بحرین خواست تا احکام اعدام 6 شهروند این کشور را لغو کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۲۰:۵۶    
نیروی هوایی رژیم صهیونیستی به بهانه شلیک دو راکت به اراضی اشغالی، به برخی مواضع در نوار غزه حمله کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۲۰:۴۴    
قیمت هر کیلوگرم موز در بازار مصرف رکورد شکاند و به نرخ 6 هزار و 700 تومان تا 8 هزار تومان رسید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۲۰:۴۱    
مهدی تارتار پس از تساوی خانگی بدون گل پارس جنوبی مقابل سایپا در نشست خبری اظهار داشت: قبل از شروع صحبتم در خصوص بازی باید تشکری از هواداران با فرهنگ جمی و استان بوشهر بکنم ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۲۰:۴۱    
تیم فوتبال پرسپولیس تمرین صبح فردا (شنبه) را ساعت 11 در مجموعه ورزشی شهید کاظمی برگزار می کند. حضور خبرنگاران و هواداران در این تمرین مانعی ندارد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۲۰:۴۱    
مصطفی آجورلو در نامه ای خطاب به رئیس فدراسیون فوتبال درخواست کرد با برگزاری مسابقه حساس هفته بیست و سوم مقابل گسترش فولاد در تبریز ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۲۰:۴۱    
باشگاه الهلال با انتشار خبری محل میزبانی تیم استقلال از آن ها در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را مشخص کرد!
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۲۰:۳۸    
یک کارشناس داوری گفت: علیرضا بیرانوند روی مهاجم تیم سپاهان مرتکب خطای پنالتی نشد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۲۰:۳۸    
علی دایی پس از تساوی تیمش مقابل پارس جنوبی جم در نشست خبری درباره اعتراض های شدیدش در نیمه اول به نیمکت پارس جنوبی، اظهار داشت: اصلاً چنین چیزی نبود. کاش دوربینی بود و این ها را می دید ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۲۰:۳۵    
مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در حاشیه رقابت های دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا در جمع خبرنگاران گفت ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۹:۳۵    
برانکو ایوانکوویچ بعد از پیروزی دو بر صفر تیمش مقابل سپاهان گفت: ابتدا عذرخواهی می کنم بابت عدم حضورم در نشست دیروز. واقعا در ترافیک بدی ماندیم و نتوانستیم به نشست برسیم ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۲۰:۳۵    
مراسم تشییع رضا مقدسی شنبه 14 بهمن ساعت 10 صبح از مقابل منزل وی برگزار خواهد شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۲۰:۳۵    
تا اینکه کتاب دکتر هاشم کمالی افغانی تبار آفتابی شد و در کنار رساله آقای روحانی قرار گرفت و بنده چکیده هر دو رساله را مقایسه کردم و دریافتم که شباهت ها و در مواردی طابق النعل بالنعل بودن بسیاری از ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۲۰:۳۲    
محمد جواد آذری جهرمی در شرح این موضوع آورده است:در مورد وجود انحصار برای شرکت مخابرات ایران در واگذاری اینترنت خانگی ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۲۰:۳۲    
برخی از موثرترین دارو های خانگی برای درمان ورید های واریسی عبارتند از: استفاده از روغن شاه بلوط هندی، فلفل کایین، سرکه سیب، گل جعفری ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۲۰:۳۲    
وزارت خزانه داری آمریکا 13 فرد و نهاد را به بهانه ارتباط با جنبش حزب الله لبنان، تحریم کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۹:۵۶    
اولین نشست خبری جشنواره برای فیلم کامیون با حضور کامبوزیا پرتوی کارگردان، تورج اصلانی فیلمبردار، میلاد موحدی آهنگساز و همچنین سه بازیگر این فیلم سعید آقاخانی، نسرین مرادی و رامین راستاد برگزار شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۹:۵۶    
تیم پارس جنوبی جم در هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال از ساعت 17:15 امروز جمعه در ورزشگاه تختی جم به مصاف تیم سایپا رفت که این دیدار در پایان با تساوی بدون گل به پایان رسید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۹:۵۳    
محمدباقر نوبخت با اشاره به اعمال تغییرات در تبصره 14 لایحه بودجه، گفت: براساس تبصره 14 منابعی که برای پرداخت یارانه های نقدی در نظر گرفته شده بود ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۹:۵۰    
منصور ابراهیم زاده پس از شکست دو بر صفر امروز سپاهان در هفته بیست و دوم رقابت های هفدهمین دوره لیگ برتر مقابل پرسپولیس در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی تهران گفت ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۹:۵۰    
حمیدرضا گرشاسبی درباره پیروزی مقابل سپاهان گفت: خوشحالیم یک برد دیگر به برد های پرسپولیس اضافه شد. ان شاالله همین روند ادامه یابد تا با روحیه بهتری در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنیم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۹:۴۷    
علی اکبر ولایتی رئیس هئیت امنا و هیئت موسس دانشگاه آزاد اسلامی با انتشار تصویری از رضا مقدسی از پیشکسوتان و فعالان رسانه ای کشور در صفحه شخصی خود، درگذشت این فعال رسانه ای کشور را تسلیت گفت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۹:۴۷    
محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران عصر امروز (جمعه 13 بهمن) در بیست ونهمین نشست کمیته دائمی کنفرانس بین المللی احزاب آسیایی و دومین کنفرانس ویژه راه ابریشم با بیان اینکه ما ناگزیر هستیم که ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۹:۴۴    
وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که سرگئی ریابکوف معاون وزیر خارجه روسیه و یک دیپلمات انگلیسی درباره روند اجرایی شدن برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) گفت وگو کردند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۹:۳۸    
با آغاز جنگ سعودی علیه یمن و همراهی امارات با ائتلاف عربی در این حمله، همواره شاهد برخی اختلافات میان امارات و عربستان در یمن بوده ایم ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۹:۳۸    
پرسپولیس از حریف خودش پیش است، اما هواداران این تیم در زمان ضربه کرنر تیم سپاهان اقدام به پرتاب گلوله های برفی کردند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۹:۳۵    
کارشناس مسائل اجتماعی و سیاسی، گفت: در کشور ما یک برف می آید ناوگان حمل و نقل کشور به طور کل تعطیل می شود و مردم در جاده ها باید بمانند، صدای مردم را باید شخص رئیس جمهور بشنود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۹:۳۲    
امروز جمعه 20 شهروند فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست زخمی شدند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۹:۳۲    
اگر شما درباره موضوع جدی نه می گویید، توجه کنید که آیا لبخند میزنید یا نه. لبخند زدن ترکیبی از پیام ها را می دهد و اثر آنچه شما می گویید را ضعیف میکند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۹:۲۹    
جیمز متیس وزیر دفاع آمریکا امروز (جمعه) با تکرار ادعا های بی اساس درباره استفاده دولت سوریه از گاز های شیمیایی، هشدار داد در صورت تداوم این مسئله ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۹:۲۹    
در معاملات امروز بازار جهانی فلزات گرانبها قیت طلا 13 دلار سقوط کرد. بر همین اساس هر اونس طلا 1335.3 دلار قیمت گذاری شد که نسبت به متوسط قیمت یک ماه گذشته این فلز 22 ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۹:۲۶    
با حتمی شدن بازگشت امام و مشخص شدن روز ورود ایشان، نیروهای انقلاب به منظور مقدمات ورود امام به فکر سازماندهی امور افتادند، لذا در جلسه ای که در مدرسه رفاه برگزار شد، پس از رای گیری میان اعضا ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۹:۲۰    
سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت، لوگوی برنامه نود را در نشست خبری به کناری پرتاب کرد
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۹:۲۰    
در مهم ترین دیدار هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال ایران دو تیم پرسپولیس و سپاهان از ساعت 15:50 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری دو گله سرخپوشان پایتخت همراه شد تا این ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۸:۵۰    
همه جمع شدند و داشته ها را یک کاسه کردند تا تنها یک خانواده نیازمند در شهرستان تنکابن را از شرایط سخت و نامناسب زندگی برهانند و این در شرایطی است که هیچ بحران، زلزله و بلای طبیعی هنوز رخ نداده است.
  • ۱