چهارشنبه ۰۲ خردادساعت ۰۹:۳۴May 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای بلاغ مازندران 24 تیر 1396 - bloghnews.com

بلاغ مازندران 4 اسفند 1393 بلاغ مازندران 30 اسفند 1395 بلاغ مازندران 1 فروردین 1396 بلاغ مازندران 31 اردیبهشت 1396 بلاغ مازندران 31 خرداد 1396 بلاغ مازندران 1 مرداد 1396 بلاغ مازندران 31 شهریور 1396 بلاغ مازندران 1 مهر 1396 بلاغ مازندران 30 آبان 1396 بلاغ مازندران 30 آذر 1396 بلاغ مازندران 30 دی 1396 بلاغ مازندران 30 بهمن 1396 بلاغ مازندران 1 اسفند 1396 بلاغ مازندران 1 تیر 1396 بلاغ مازندران 2 تیر 1396 بلاغ مازندران 3 تیر 1396 بلاغ مازندران 4 تیر 1396 بلاغ مازندران 5 تیر 1396 بلاغ مازندران 6 تیر 1396 بلاغ مازندران 7 تیر 1396 بلاغ مازندران 8 تیر 1396 بلاغ مازندران 9 تیر 1396 بلاغ مازندران 10 تیر 1396 بلاغ مازندران 11 تیر 1396 بلاغ مازندران 12 تیر 1396 بلاغ مازندران 13 تیر 1396 بلاغ مازندران 14 تیر 1396 بلاغ مازندران 15 تیر 1396 بلاغ مازندران 16 تیر 1396 بلاغ مازندران 17 تیر 1396 بلاغ مازندران 18 تیر 1396 بلاغ مازندران 19 تیر 1396 بلاغ مازندران 20 تیر 1396 بلاغ مازندران 21 تیر 1396 بلاغ مازندران 22 تیر 1396 بلاغ مازندران 23 تیر 1396 بلاغ مازندران 24 تیر 1396 بلاغ مازندران 25 تیر 1396 بلاغ مازندران 26 تیر 1396 بلاغ مازندران 27 تیر 1396 بلاغ مازندران 28 تیر 1396 بلاغ مازندران 29 تیر 1396 بلاغ مازندران 30 تیر 1396 بلاغ مازندران 31 تیر 1396 
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۱:۵۶    
کل تردد ثبت شده در شبانه روز گذشته نسبت به روز قبل 6دهم درصد افزایش نشان می دهد؛ در همین مدت بیشترین تردد بین ساعات 18 تا 19 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 صبح ثبت شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۰۸:۰۵    
مصرف روزانه گوجه فرنگی ریسک ابتلا به سرطان پوست را تا نصف کاهش داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۰۷:۰۸    
دخترتان صدای شما را میشناسد، هنگامی که کودکی بیش نیست و به فراخوان شما از پاهایتان آویزان میشود، هنگامی که وقت خوابش برایش قصه میگویید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۰۷:۰۸    
برای آنکه طول عمر بیشتر همراه با سلامتی داشته باشید، کافی است نکاتی که در این بخش برای شما به اشتراک گذاشته می شود را رعایت کنید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۴:۴۵    
مدیراطلاع رسانی باشگاه دسته یکی خونه به خونه مازندران گفت که این تیم در ادامه تمرینات آماده سازی خود در اردوی تهران ، در سه بازی تدارکاتی خود به مصاف تیم های لیگ برتری و دسته یکی می رود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۰:۱۵    
اگر سکسکه کودکان بیش از 20 دقیقه به طول بینجامد و یا برای چند روز متوالی تکرار شود حتما باید توسط پزشک مورد بررسی قرار بگیرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۰:۱۵    
دخترهایی که در رابطه نمی توانند از خطاهای طبیعی و انسانی مرد ها بگذرند و آن ها را نمی بخشند، اغلب پدرهایی داشته اند که نسبت به آن ها رفتار بی مسئولیتی از خود نشان داده است ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۰۹:۴۸    
باید به طور جدّ، مراقب زبان و حرکات و سکنات خود باشیم که مبادا اسباب دل شکستن کسی را فراهم آوریم و اگر چنین کاری رخ داد بعد از توبه و استغفار جدی به درگاه ربوبی، باید ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۰۹:۲۷    
هوشنگ افروزان ضمن اشاره به این جمله که حرارت زیاد به عسل موجب تولید ماده سمی به نام هیدروکسی متیل فورفورال (HMF) می شود، افزود: این ماده بسیار سرطان زا و خطرناک است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۰۹:۲۷    
حفظ سلامتی بدن به عوامل زیادی بستگی دارد و در این میان سم زدایی یکی از نکات مهم و حائز اهمیت در سلامت بدن و کاهش وزن محسوب می شود که محققان راهکارهای زیادی را به این منظور معرفی می کنند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۰۹:۲۷    
بهتر است تلفن همراه را در جیب شلوارتان قرار ندهید، چون بافت های بخش پایینی بدن بیشتر از بافت های سر و صورت، اشعه های مضر تلفن همراه را جذب کرده و آسیب می بینند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۰۹:۲۴    
کرفس یک موهبت الهی از دل طبیعت برای حفظ سلامتی انسان است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۰۹:۰۳    
سرمربی شهدای بابلسر گفت: علی رغم اینکه بودجه زیادی در اختیار نداریم ولی با همت مسئولین، کادر فنی، بازیکنان و هواداران خوبمان می خواهیم در لیگ دو با قدرت ظاهر شویم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۲۳:۴۳    
سفیر ارمنستان هنگام بازدید از مزرعه نمونه ملی پرورش گل و گیاهان زینتی و شرکت لبنی دوشه هراز در آمل، گفت: با افزایش روابط و ایجاد باور دو جانبه ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۶:۲۱    
شهردار آمل گفت: سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی برای دسترسی سریع شهروندان به نیازمندی های عمومی مانند میدان ارزاق، میوه و تره بار، فروش دام و ... ایجاد شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۵:۰۹    
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران از تولید 32 مگاوات برق در نیروگاه های با مقیاس کوچک شهرک های صنعتی مصطفی خمینی ساری و بشل سوادکوه خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۵:۰۹    
مدیرکل پزشکی قانونی استان گفت: در سه ماهه سال جاری تعداد 19 نفربر اثر مسمومیت با قرص برنج در استان جان خود را از دست دادند، این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ده درصد کاهش داشت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۵:۰۹    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در جلسه ستاد اجرایی شاهد و ایثارگر گفت: تقویت بنیه علمی، نیازمند برنامه های آموزشی است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۲:۰۹    
تاکنون حدود 72 هزار تن گندم توسط حمل ریلی از استان مازندران به استان های سیستان و بلوچستان، اصفهان، هرمزگان و یزد ارسال شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۱:۲۷    
تصویری از مچ بند سفر حج که باید حجاج ایرانی دراین سفر به دست کنند را مشاهده می کنید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۱:۲۴    
همان طور که به صراحت مطرح شده هر نوع اعتیادی حق حضانت را سلب نمی کند بلکه اعتیاد لزوما باید زیان آور باشد ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۱:۲۴    
علامه طباطبایی به سوالی در مورد مشاهده خداوند در روز قیامت پاسخ می دهند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۱:۲۴    
گفته می شود 15 سال قبل اسماعیل با مردی درگیری داشته است که هرچند پرونده اش تحت عنوان درگیری در کلانتری ثبت شد اما علت اصلی این دعوا کودک آزاری بوده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۰:۳۹    
دادستان اردبیل آخرین وضعیت پرونده قتل آتنا اصلانی دختر هفت ساله پارس آبادی گفت: وفق دستور ریاست محترم قوه قضاییه و ریاست محترم دادگستری کل استان ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۰:۳۶    
آنچه مشهود است این است که این بچه پلنگ نمی توانسته خال های پوستش را مخفی کند تا شبیه توله شیرها شود اما گویا بخت همراهش شده چرا که این ماده شیر مهربان تر از آن بوده که او را پس بزند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۰:۳۶    
یک مسئول سازمان غذا و دارو به جزئیات معنای اعداد مندرج در انتهای بطری ها پرداخت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۰:۳۳    
پریناز بدخشان، مادر آتنا اصلانی که در پارس آباد اردبیل به قتل رسیده است، عنوان کرد: از قاتل آتنا نخواهم گذشت و می خواهم قاتل همان گونه که آتنا جان داده و از دنیا رفته، جان بدهد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۰:۳۳    
مریم میرزاخانی اولین دختری بود که به تیم المپیاد ریاضی ایران راه یافت و همچنین اولین دختری بود که در المپیاد ریاضی ایران طلا گرفت. متاسفانه او به دلیل ابتلا به سرطان درگذشت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۰۹:۱۸    
اکثر افراد دچار سردرد می شوند که بر اساس نوع سردرد، درمان های متفاوتی وجود دارد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۰۸:۵۷    
به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی، جشن پرواز بادبادک ها با همکاری مهدهای کودک نوشهر با شعار محور مسئولیت و سلامت اجتماعی در ساحل سیترا نوشهر برگزار شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۰۸:۵۴    
مدیر جهاد کشاورزی فریدونکنار از ردیابی و کنترل آفت مگس میوه مدیترانه ای در 38 هکتار از باغات این شهرستان خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۰۱:۱۳    
عباس محمد علیپور به مانند یونس گراییلی از خانواده فوتبالی بوده و سابقه بازی در تیم هایی چون صنعت نفت قائمشهر، شموشک نوشهر، بانک ملی تهران، پلی اکریل اصفهان ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۰۱:۱۳    
رئیس هیات سوارکاری ساری از قهرمانی خلیلی در دومین رویداد پرش با اسب سواری در این شهرستان خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۲۱:۱۸    
کمیته ملی پارالمپیک در واکنش به یک گزارش منتشر شده توضیحاتی را ارائه کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۲۱:۱۸    
مهاجم استقلال شرایط بسیار خوبی در بازی های دوستانه این تیم رقم می زند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۲۱:۱۸    
کاپیتان و مربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در محل تمرین صنعت نفت آبادان حاضر شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۲۱:۱۸    
باید درِ این فوتبال را ببیندیم چون آقای اسپانسر اینطور دلش می خواهد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۲۱:۱۸    
زلاتکو کرانچار سرمربی سپاهان در پاسخ به سوالی در مورد حضور پسرش در ایران گفت: حضور پسرم در سپاهان به خودش بستگی دارد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۲۱:۰۹    
شبکه خبری المیادین گزارش داد که بیش از 150 خودروی نظامی آمریکایی از گذرگاه مرزی فیشخابور عراق وارد خاک سوریه شدند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۲۱:۰۹    
رئیس منطقه کردستان عراق در تازه ترین اظهارات فرقه گرایانه خود، شیعیان عراق را به انجام اقدامات علیه منطقه کردستان عراق متهم کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۲۱:۰۶    
رئیس قوه قضاییه با صدور پیامی خواستار رسیدگی فوری، جدی و خارج از نوبت به پرونده آتنا اصلانی شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۲۱:۰۳    
دونالد ترامپ تصریح کرد که به عربستان سعودی گفته بود اگر صدها میلیارد دلار برای خرید تسلیحات و تجهیزات آمریکایی و سرمایه گذاری در آمریکا کنار نگذارند، به عربستان سعودی سفر نمی کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۲۱:۰۰    
علیرضا عزتی و میلاد فراهانی برای تمدید قرارداد باباشگاه نفت به توافق رسیدند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۲۰:۴۲    
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به ستایش از خرید عراقی جوان پرسپولیس پرداخت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۲۰:۳۳    
علی زرافشان در گردهمایی مشترک شورای معاونین و روسای مناطق استان در باشگاه فرهنگیان تبریز اظهارکرد: کیفیت در آموزش و پرورش یکی از دغدغه های ما در چند سال گذشته بوده است و با توجه به اقداماتی که صورت ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۹:۴۲    
احداث تقاطع غیر هم سطح برای میدان هزارسنگر آمل از جمله برنامه هایی است که از گذشته صحبت آن بود، اما دلایلی همچون کمبود بودجه و مهم تر از آن اختلاف بر سر اجرای روگذر و یا زیرگذر ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۹:۳۹    
فرماندار سوادکوه دستور تخلیه مسیر رودخانه آپن سوادکوه تا زیراب به دلیل سرازیر شدن سیل بزرگ را صادر کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۹:۲۱    
سرهنگ علی قاسم پور ، با اشاره به جزئیات این سرقت اظهار کرد: حوالی ظهر امروز(24 تیرماه) فردی که یک شی مشکوک پیچیده در پارچه در دست داشت ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۹:۰۰    
مسئول بسیج دانشجویی علوم پزشکی بابل خطاب به نمایندگان این شهر گفت: اگر امروز قصد نداشته باشید تا به دنبال حل معضلات مردم باشید، دیگر چند ماه مانده به انتخابات فعالیت شما معنی دیگر پیدا می کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۶:۲۸    
پدر اهوازی به صورت ناگهانی توسط فرزند سه ساله اش که سرگرم بازی با اسلحه شکاری بود به قتل رسید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۶:۲۸    
سخنگوی هلال احمر در مورد هشدار سازمان بهداشت جهانی مبنی بر احتمال شیوع وبا در مناسک حج گفت: جمعیت هلال احمر در مورد این مسئله و بیماری هایی که زمینه اپیدمی دارند تمهیدات لازم را در نظر گرفته است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۶:۲۵    
یکی از شایعترین چیزهایی که ممکن است در باغ و یا گلدان های شما اتفاق بیافتد بیمار شدن گل ها و گیاهان است ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۶:۲۵    
معاون حج و عمره مرکز پزشکی هلال احمر گفت: در ایام حج با تعاملات انجام شده حجاج ایرانی می توانند از ظرفیت های درمانی عربستان نیز بهره ببرند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۶:۲۲    
عادل فردوسی پور تهیه کننده و مجری برنامه نود درباره صعود تیم ملی به جام جهانی مقاله ای برای ورلد ساکر نوشت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۶:۱۹    
رئیس مؤسسه امام خمینی (ره) با بیان اینکه هیئت های مذهبی کشور باید یک نشریه واحد داشته باشند، گفت: برخی در جامعه هستند که نه خود به دنبال راه صحیح هستند و نه می گذارند کسی به دنبال راه درست برود ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۶:۱۹    
معاون اجتماعی پلیس گیلان از دستگیری متهمان حادثه تیراندازی روز گذشته رودبار خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۶:۱۶    
مدیرکل دفتر برنامه ریزی، جذب و نگهداری اهداکنندگان خون با اشاره به کاهش شیوع هپاتیت در بین اهداکنندگان مستمر خون ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۶:۰۴    
مسابقات قهرمانی آزاد خردسالان دختر استان مازندران به مناسبت گرامیداشت شهدای مدافع حرم با حضور 170 هوگوپوش در شهرستان محمودآباد برگزار شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۶:۰۴    
تیم های اتودریا امل و آلاچیق حبیبی، مقام های اول و دوم مسابقات فوتسال جام شهید مدافع حرم شهرستان محمودآباد را کسب کردند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۶:۰۱    
کارشناس حوزه رسانه با تأکید بر اهمیت اطلاع رسانی درباره رسانه ها به خصوص اینترنت و موبایل در عصر جدید گفت ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۵:۵۸    
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: نظر نیت واقف در وقف نامه حکم حق الناس را دارد و هرکسی با وقف سروکار دارد باید حق موقوفه را پرداخت کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۵:۵۵    
شناگر محمودآبادی مدال نقره رقابت های انتخابی تیم ملی در ماده 100متر کرال پشت که به میزبانی زنجان برگزار شد را کسب کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۵:۵۵    
کاروان پیاده “حرم تا حرم” محمودآباد مسیر خود را از حرم مطهر امام زاده قاسم(ع) محمودآباد تا حرم مطهر امام رضا(ع) آغاز کردند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۵:۴۶    
رئیس قوه قضاییه خواستار رسیدگی فوری به جنایت اخیر در پارس آباد مغان از توابع استان اردبیل شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۵:۴۶    
رئیس پلیس تهران گفت: حادثه مترو شهرری تهران امنیتی نیست.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۵:۴۳    
هفدهمین دوره لیگ برتر فوتبال در حالی از 5 مرداد آغاز می شود که حضور چهره های مطرح روی نیمکت تیم ها جذابیت این مسابقات را بالا خواهد برد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۵:۴۰    
کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص تیم های لیگ برتری فوتبال، فوتبال ساحلی و فوتسال صادر کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۵:۳۷    
این روزها همه اهالی فدراسیون و وزارت ورزش و جوانان بسیج شده اند مسابقه ای برگزار شود که نه اعضای دو تیم برگزار کننده اش موافق آن هستند نه هواداران!
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۵:۳۴    
اسپانسر استقلال و پرسپولیس با وجود اینکه از مردم پول می گیرد، اما برای ساختاری که مردم به صورت مستقیم با آن درگیر هستند، تعین تکلیف می کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۵:۳۴    
سرمربی موقت تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان گفت: شرایط اردوی تیم ملی در شهر ورزقان استان آذربایجان شرقی بسیار خوب است و ملی پوشان در فضایی آرام و بدون حاشیه مشغول تمرین هستند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۵:۰۷    
رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی مازندران با بیان اینکه در مصرف آب کشاورزی زیاده روی می شود، گفت: به اندازه ای که نیاز کشور است باید تولید کرد و تولید بیش از حد ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۴:۵۵    
و اما امروز قشنگ ترین آغاز تلخ است و بهترین روز برای هویدا کردن زمزمه دلتنگی؛ دلتنگی غریبی که نای پنهان کردن آن را پس هیچ بغضی نداری حتی اگر مجبور به پنهان کردنش باشی ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۴:۲۵    
به بهانه مفتوح ماندن پرونده بنزما در فوتبال فرانسه، نشریه اکیپ نگاهی به فرایند اسلام ستیزی در لوشامپیونه انداخته است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۴:۲۲    
مشکل زمین تمرین تیم تراکتورسازی در تبریز حل شده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۳:۵۲    
فرمانده انتظامی فریدونکنار از وجود 23 منطقه ممنوعه شنا در فریدونکنار خبر داد و گفت: ناهنجاری و مشکلات اخلاقی پارک لاله این شهرستان برطرف شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۳:۴۹    
جنگ انتقال آب دریای خزر بار دیگر توسط استاندار سمنان آغاز شد و مسئول این استان به جای پرداختن به موضوعات اصلی این استان و رفع نیازمندی های به آب به صورت منطقی ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۳:۴۹    
سیزدهمین دوره همایش روز ملی دماوند کوه و جشن تیرگان به همت انجمن دوست داران دماوند در شهر رینه لاریجان آمل برگزار شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۳:۴۹    
پیشکسوت استقلال گفت: آبی ها خیلی خوب در نقل و انتقالات عمل کردند و توانستند یک جمع خوب از بازیکنان جوان و با تجربه را برای فصل بعد در اختیار داشته باشند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۳:۴۹    
به گزارش بلاغ ، برانکو با انتشار این فیلم در اینستاگرام به تمرینات عالی پانادیچ و گلرهایش تبریک گفت! دانلود
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۳:۴۶    
به گزارش بلاغ ،دروازه خالی هایی که به طرز عجیبی گل نشدند دانلود
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۳:۴۶    
تیم فوتبال الاهلی عربستان در حالی در دومین دیدار تدارکاتی خود به پیروزی رسید که هواداران این باشگاه در حمایت از یک بازیکن کمپین به راه انداختند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۳:۴۳    
دوست دارید جنگل کوچکی درون خانه تان یا روی میزکارتان داشته باشید؟ پس دست به کار شوید و باغ شیشه ای خود را بسازید ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۳:۴۰    
حضور بالقوه پتانسیل های بومی جوان در نوشهر و عدم بومی گرایی در تیم فوتبال این شهر را حتی اگر نخواهیم با لفظ خیانت مورد خطاب قرار دهیم ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۳:۳۷    
رییس سازمان غذا و دارو تاکید می کند: "دیناروند" فردی نیست که "دیناروند" شده چون معاون وزیر است؛ من و همسرم جزو معدود افرادی هستیم که دانشمند یک درصد بین المللی در حوزه داروسازی هستیم و صدها دانشجوی ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۳:۳۴    
معاون قضایی و فرهنگی دادگستری مازندران تأکید کرد: پرداختن به بحث تحکیم خانواده در کاهش آسیب های اجتماعی بسیار مؤثر خواهد بود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۳:۳۴    
مسابقات بوکس قهرمانی استان مازندران، انتخابی کشوری با قهرمانی ساری در سالن تختی رامسر برگزار شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۳:۳۴    
با حضور مسئولین و اصحاب فرهنگ، شعر و ادب، از کتاب شعر چشم های خیس خدا سروده های آرزو ولی پور رونمایی شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۳:۳۴    
مریم میرزاخانی درگذشت. او دوره کارشناسی ریاضی را در دانشگاه صنعتی شریف آغاز کرد. و با دریافت بورسیه از طرف دانشگاه هاروارد به آنجا رفت و دورهٔ دکتری خود را در دانشگاه هاروارد پشت سرگذاشت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۳:۳۴    
سمینار پیام های کائنات دکتر شاهین فرهنگ 31تیرماه در ساری برگزار خواهد شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۳:۲۸    
برای مرتب کردن رختخواب در خانه های بدون کمد و یا فضاهایی که کمدهای کوچک و اندک دارند و فضایی برای قرار دادن رختخواب ها ندارند، استفاده از فضای زیر تختخواب می تواند گزینه ی بسیار مطلوبی محسوب شود...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۳:۲۸    
آپنه انسدادی خواب (OSA) شرایطی است که دیواره های گلو در طی خواب آرام و باریک شده و منجر به خروپف و قطع تنفس می شود و مشکلی رایج در بین بیماران مبتلا به دیابت نوع 2 است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۳:۱۹    
سرمربی النصر امارات تاکید کرد که به دنبال قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۳:۱۶    
مهاجم جوان ایرانی بعد از امضای قرارداد با روبین کازان عنوان کرد تمام تلاشش را برای کمک به این تیم به کار خواهد بست.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۳:۱۶    
مهاجم تیم پرسپولیس در آستانه حضور در لیگ ایسلند است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۲:۵۲    
عضو کمیسیون قضایی مجلس با اشاره به اینکه دیوان محاسبات، تعداد نجومی بگیران را به 490 نفر تنزل داد، گفت ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۲:۰۱    
نماینده مردم آمل در مجلس گفت: اگر برای ما زمینه باز بود و کشورهای دیگری پای کار می آمدند قطعا ما فرانسوی ها را انتخاب نمی کردیم، اما باید با دقت این قرارداد تنظیم و راه بدعهدی ها بسته شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۱:۱۱    
جانشین سپاه آمل گفت: 2 شهید از 15 شهید منتقل شده به مازندران شناسایی شدند که یکی از آنها آملی و دیگری بابلی است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۱:۰۸    
تیم اسکیت آکادمی پرشین اسکیت نوشهر در مسابقات سه جانبه استانی توانست مقام نخست راکسب کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۱:۰۸    
ماه رمضان آن سال هوای گرم تیر ماه در اهواز نتوانست مانع روزه گرفتن رزمنگان شود، با همه آن گرمای نفس گیر و طاقت فرسا روزه گرفتن هم لذت و صفای خاص خودش را داشت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۱:۰۸    
مسئوول بسیج دانشجویی شهرستان تنکابن از اعزام دو گروه جهادی به مناطق محروم روستاهای سرن، درجان، شهرستان و لیره سر خبر داد.
  • ۱