چهارشنبه ۲۶ اردیبهشتساعت ۲۲:۴۵May 2024 15
جستجوی پیشرفته

خبرهای بلاغ مازندران 13 شهریور 1396 - bloghnews.com

بلاغ مازندران 4 اسفند 1393 بلاغ مازندران 30 اسفند 1395 بلاغ مازندران 1 فروردین 1396 بلاغ مازندران 31 اردیبهشت 1396 بلاغ مازندران 31 خرداد 1396 بلاغ مازندران 31 تیر 1396 بلاغ مازندران 1 مرداد 1396 بلاغ مازندران 1 مهر 1396 بلاغ مازندران 30 آبان 1396 بلاغ مازندران 30 آذر 1396 بلاغ مازندران 30 دی 1396 بلاغ مازندران 30 بهمن 1396 بلاغ مازندران 1 اسفند 1396 بلاغ مازندران 1 شهریور 1396 بلاغ مازندران 2 شهریور 1396 بلاغ مازندران 3 شهریور 1396 بلاغ مازندران 4 شهریور 1396 بلاغ مازندران 5 شهریور 1396 بلاغ مازندران 6 شهریور 1396 بلاغ مازندران 7 شهریور 1396 بلاغ مازندران 8 شهریور 1396 بلاغ مازندران 9 شهریور 1396 بلاغ مازندران 10 شهریور 1396 بلاغ مازندران 11 شهریور 1396 بلاغ مازندران 12 شهریور 1396 بلاغ مازندران 13 شهریور 1396 بلاغ مازندران 14 شهریور 1396 بلاغ مازندران 15 شهریور 1396 بلاغ مازندران 16 شهریور 1396 بلاغ مازندران 17 شهریور 1396 بلاغ مازندران 18 شهریور 1396 بلاغ مازندران 19 شهریور 1396 بلاغ مازندران 20 شهریور 1396 بلاغ مازندران 21 شهریور 1396 بلاغ مازندران 22 شهریور 1396 بلاغ مازندران 23 شهریور 1396 بلاغ مازندران 24 شهریور 1396 بلاغ مازندران 25 شهریور 1396 بلاغ مازندران 26 شهریور 1396 بلاغ مازندران 27 شهریور 1396 بلاغ مازندران 28 شهریور 1396 بلاغ مازندران 29 شهریور 1396 بلاغ مازندران 30 شهریور 1396 بلاغ مازندران 31 شهریور 1396 
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۵:۱۴    
شکی نیست که یکی از بهترین روش ها برای داشتن عضلات زیبای شکمی، رعایت رژیم غذایی مناسب و ورزش منظم است، اما این میان ممکن است روش های درست و غلط زیادی برای آب کردن شکم به شما پیشنهاد شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۸:۲۶    
رئیس انجمن خون و سرطان کودکان ایران با اشاره به اینکه حجامت پشت گوش برای درمان زردی به هیچ عنوان تایید نمی شود ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۷:۱۷    
این روزها همه ما از مضرات مصرف نوشابه، کم و بیش مطلع هستیم و می دانیم که خطرات این نوشیدنی دلچسب و گوارا برای کودکان چند برابر بیشتر است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۰:۳۶    
در حال حاضر محور رامیان -اولنگ-شاهرود واقع در استان های گلستان و سمنان ، محور جدید استهبان-نی ریز و جاده قدیم فسا-داراب واقع در فارس، محور فرعی شمشک-دیزین و جاده دارزین-دهبکری واقع در استان کرمان ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۱۸ - ۱۶:۴۸    
باور بر این است که تنفس عمیق پیام هایی را به مغز ارسال می کند تا ضربان قلب را کند سازد، گوارش را بهبود ببخشد و احساس آرامش و تندرستی را افزایش دهد، از این رو ترشح هورمون های استرس، مانند کورتیزول ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۱۸ - ۱۵:۵۱    
مواد غذایی با محتوای بالای آب از کالری پایینی برخوردار بوده و سرشار از مواد مغذی هستند. از این رو، این مواد غذایی می توانند از احساس گرسنگی جلوگیری کرده و مواد مغذی لازم را در اختیار بدن قرار خواهند ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۶:۴۶    
مصرف بیش از حد ترشی ها موجب ضعف و لاغری شده و به سیستم عصبی ضرر وارد می کند و مصرف غذاهای شور موجب لاغری و بروز خشکی در بدن می شود و غذاهای بی مزه کاهش اشتها را در بر دارد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۰۹:۰۹    
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گلوگاه گفت:منکران غدیر بدانند که سند حقانیت ولایت، خطبه غدیر است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۲۳:۳۹    
روغن شترمرغ از روغن های پرفایده ای است که ایرانیان و رومیان باستان از آن به دو منظور زیبایی و دارویی در درمان زخم و سوختگی استفاده می کردند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۲:۴۵    
بنا به یک تحقیق، احتمال کاهش استرس مردان هنگام هم نشینی با هم جنس های خود، بیشتر از زمان بیرون رفتن با جنس مخالف یا صرف وقت با خانواده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۰۶:۰۷    
نتایج یک مطالعه عصب شناسی درد نشان می دهد، حس گرفتگی و درد در ناحیه تحتانی کمر الزاما نمی تواند انعکاس دهنده وضعیت واقعی ستون فقرات و مفاصل باشد و می توان از طریق حواس مختلف ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۰۵:۲۳    
هرگز کیف خود را چندین بار چک نکنید. با اینکار فقط زمان را از دست می دهید. همچنین چک کردن بیش از اندازه ی کیف شما را دچار وسواس فکری می کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۲۳:۵۷    
مدیر امور منابع آب ساری و میاندرود از توقیف 10 دستگاه حفاری غیرمجاز چاه در ساری و میاندرود خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۲:۵۴    
وزیر راه و شهرسازی با صدور 4 حکم تغییر در دو معاونت مسکن و شهرسازی را کلید زد و معاونان سابق را به سمت های جدیدی منصوب کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۰:۲۸    
برخی از شنیدن این مطلب که نتیجه یک بازی خودکشی کاربر در دنیای واقعی باشد شگفت زده می شوند. اما یک بازی به نام نهنگ آبی تاکنون افراد زیادی را در کشورهای مختلف ازجمله روسیه و اروپا به کام مرگ فرستاده ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۰۷:۲۳    
بسیاری از میوه ها و سبزیجات حاوی مقادیر بالای آنتی اکسیدان ها و ویتامین ها برای تولید دوپامین در بدن هستند ضمن این که التهاب را کاهش می دهند و به افزایش شادی کمک می کنند:
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۲۳:۳۲    
افرادی که از درد زانو رنج می برند، بهتر است به استخر بروند و شنا کنند. بجز کرال پشت همه انواع شنا برایشان خوب است و اگر هم نمی توانند شنا کنند، در آب با قدم های بلند راه بروند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۲۲:۳۸    
زوال عقل، چالش های روانی، اجتماعی و روان شناختی زیادی را به بیمار خانواده و پرستاران بیمار تحمیل می کند ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۲۱:۳۸    
یک استارتاپ آمریکایی رابط پرسرعتی میان کامپیوتر و مغز طراحی کرده که ممکن است عرصه پروتز و احیای اندام بدن را متحول کند. این مودم مغزی پرسرعت می تواند بینایی، گفتار و حرکت را احیا کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۶:۴۴    
شرکت هواوی در جریان کنفرانس خبری این شرکت در جشنواره IFA 2017 از پردازنده جدید خود رونمایی کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۶:۴۴    
متأسفانه اکثر کسانی که از این تکنولوژی ها استفاده می کنند با فرهنگ صحیح استفاده از آن آشنا نبوده و از پیش ملتزم به مراقبت از خود در برابر آسیب های احتمالی آن نیستند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۶:۳۵    
اگزوز قطعه ای در خودرو و دیگر وسایل نقلیه است که دود حاصل از واکنش شیمیایی را که در سیلندر ایجاد می شود به خارج از خودرو انتقال می دهد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۶:۳۲    
به زودی می توان از فناوری نانو برای مبارزه مستقیم با بیماری در بدن انسان استفاده کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۶:۲۹    
خانم ها در فواصل کوتاه به طور مکرر اقدام به تغییر رنگ موهای خود می کنند که این کار موجب آسیب رساندن به موها از جمله نازک و شکننده شدن موی سر می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۶:۲۳    
گردش خون ضعیف به معنای آن است که مغز خون کافی دریافت نمی کند و از این رو، توانایی های ذهنی شما افت خواهند کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۶:۰۵    
برخی از روش های درمان زیبایی زیاد جلوه خوبی ندارند و ممکن است کمتر کسی راضی به انجام شان شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۵:۳۲    
این مطالعه که از یک نظر سنجی بین 4100 نفر صورت گرفته بود، نشان می داد، افرادی که دارای رژیم گیاهی و یا به گیاهخواری رو آورده بودند ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۱:۱۷    
بیمه شدگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی در صورت فقدان دفترچه درمانی، موضوع را سریعا به شعبه تأمین اجتماعی اطلاع دهند تا از سوء استفاده های احتمالی از آن جلوگیری شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۱:۱۴    
تنوع انتخاب، ارزانی و سلیقه گرایی محصولات چینی در بازار این روزها موجب شده بت من و باب اسفنجی و تیتان ها دست ننه قمر و شخصیتهای شکرستان را بخوابانند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۰:۵۹    
مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو ضمن اشاره به افتتاح سیلوی 20 هزار تنی کارخانه آرد مومنی سورک، گفت: اولویت ذخیره سازی گندم با کارخانجات دارای سیلو در مازندران است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۰:۱۱    
در نهایت اینکه همچنان بحث مدیریت تحریم ها و مواجهه با آنها، در حوزه اقتصاد و سیاست خارجی کشورمان اهمیت دارد. در چنین شرایطی، لازم است "اقتصاد مقاومتی" به مثابه اقتصاد مقاوم در برابر تحریم، تقویت شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۰:۰۲    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکایی ها بی دلیل وقت و پول خود را تلف نکنند، چرا که ایران به کسی اجازه بازدید از مراکز نظامی و دفاعی خود را نمی دهد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۰۹:۲۶    
وقتی با زینب حسینی مادر شهید سیدرضا حسینی همکلام شدیم، با حسرت روایت نحوه شهادت فرزندش را اینطور تعریف کرد: همرزمان پسرم می گویند وقتی نیروی های کمکی نیامدند، سیدرضا قبول نکرد که به عقب برگردد و...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۰۹:۲۳    
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: 64 کارت بازرگانی در 5 ماه نخست سال جاری در مازندران صادر شده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۰۹:۲۳    
مسئول کانون بسیج هنرمندان آمل گفت: نمایشگاه بزرگ صنایع دستی به مناسبت فرا رسیدن دهه امامت ولایت و همت کانون بسیج هنرمندان در محوطه حیاط داخلی مسجد اسک آمل برگزار است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۰۹:۲۰    
فرماندار بابلسر گفت: برای ایجاد امنیت در سطح روستاها، سیستم پایش تصویری در روستاها نصب شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۰۹:۲۰    
هفته اول لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم های فوتبال نفت و گاز گچساران و شهدای بابلسر به تساوی رضایت دادند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۰۹:۱۷    
رئیس پلیس امنیت عمومی مازندران از شناسایی و دستگیری عامل تهیه و توزیع قرص و داروهای قاچاق و غیرمجاز در ساری و پلمب انبار دپوی این قرص ها خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۰۹:۱۱    
رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بهشهر از اجرای طرح "نذر کتاب" در یکی از کتابخانه های عمومی این شهرستان به مناسبت بازگشت بدن مطهر شهید حججی خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۰۸:۳۲    
عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: پانزدهمین عمل جراحی ویپل کلاسیک در بیمارستان روحانی بابل انجام شد و این مرکز به یکی از مراکز مرجع در جراحی های پیچیده کبد و مجاری صفراوی تبدیل شده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۰۷:۴۷    
در استفاده از توالت فرنگی روده کوچک و بزرگ در حالتی قرار می گیرند که دفع کامل و راحت صورت نمی گیرد در نتیجه این امر در دراز مدت موجب بیماری در کولون و روده می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۰۰:۳۸    
حجت الاسلام ناصرشکریان امیری در پیامی به دانش آموزان طرح مصباح الهدی و نورالهدی در مشهد مقدس گفت: حرکت به سمت پیشرفت و کمال فقط ذر سایه سار قرآن و اهل بیت (ع) میسر می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۰۰:۰۵    
وزیر بهداشت و درمان در حکمی دکتر قاسم جان بابایی رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی مازندران را به عنوان معاون درمان وزارت بهداشت و درمان و دکتر سیدعباس موسوی را به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۳:۰۸    
مراسم یادواره شهدای مدافع حرم استان مازندران و پاسداشت شهید محسن حججی در مسجد جامع نشتارود تنکابن برگزار شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۳:۰۵    
قابل توجه که مدال طلای حسن یزدانی تنها حاصل تلاش مربیان سازنده کشتی مازندران به خصوص جویبار و استعداد عالی و زحمات و حمایت خانواده اش بوده است .
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۲:۳۸    
به گزارش بلاغ ، گالش در شمال کشور به معنی فردی است که از گله گاوها نگهداری می کند. آقای عالمی هرساله اواخر فصل بهار به همراه اعضای خانواده خود ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۹:۵۹    
رئیس اورژانس 115 محمودآباد با اشاره به 800 ماموریت انجام شده در مرداد ماه سال 96 توسط اورژانس گفت: بیشترین مأموریت انجام شده مربوط به تصادف است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۹:۵۹    
رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار از تصویب مبلغ 3 میلیارد تومان برای تقویت زیرساخت ورزش این شهرستان خبر داد و گفت ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۹:۴۱    
با زود خوابیدن شروع کردم، موبایل و وسایل الکترونیک را خاموش کردم و کتاب خواندم، وعده های غذایی ام را تغییر دادم و صبح ها نوشیدنی های کافئین دار نخوردم ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۹:۱۷    
فرمانده انتظامی مازندران از کشف زمین خواری 468 میلیارد ریالی در شهرستان ساری و دستگیری دو متهم این پرونده خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۹:۱۱    
رئیس فدراسیون کشتی ایران با بیان اینکه مردم جویبار حق زیادی بر گردن ورزش کشور دارند، گفت: با تکمیل ورزشگاه 5 هزار نفری جویبار، مسابقات بین المللی در این شهرستان برگزار خواهد شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۹:۱۱    
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان جویبار گفت: بیش از 300برنامه در هفته دفاع مقدس در شهرستان جویبار برگزار می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۹:۰۵    
دکتر هادی نجفی مدیر شبکه بهداشت و درمان گلوگاه گفت : در راستای ارائه کمک ها و خدمات پزشکی به محرومان در گلوگاه حدود 40 درصد روستاهای شهرستان ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۷:۰۲    
رئیس انجمن علوم و صنایع غذایی ایران گفت:سلامت میوه های خشک فله ای تضمین نمی شود و اینگونه مواد غذایی می تواند به راحتی از طریق تماس بازخم دست تولیدکنندگان، ایدز و هپاتیت را به مصرف کنندگان انتقال دهد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۶:۵۹    
رقیب کیانوش رستمی در حمله به شکستن غیر رسمی رکورد دوضرب دسته 85 کیلوگرم وزنه برداری جهان ناکام ماند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۶:۵۹    
مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: فردا یک بازی سخت با یک تیم سختکوش داریم که یکی از دشوارترین بازی های ما هم محسوب می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۶:۵۹    
متخصصین بیهوشی به خاطر تبعیض و بی عدالتی که در تعیین تعرفه ها متوجه رشته آنها شده است، تصمیم گرفته اند از بیهوشی برخی جراحی ها خودداری کنند و تبعات آن را متوجه وزارت بهداشت می دانند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۶:۵۶    
به گزارش بلاغ ، موش آهوی جاوه ای به خاطر داشتن هوش بسیار زیاد شهرت دارد و در زیستگاه اصلی خود یعنی جاوه به عنوان سمبل هوش و ذکاوت شناخته می شود!
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۶:۴۷    
اسطوره فوتبال برزیل و جهان معتقد است نیمار تصمیمی صحیح گرفت که بارسلونا را به مقصد پاری سن ژرمن ترک کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۶:۴۷    
ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا تا 5 ماه دیگر به بازیکن آزاد تبدیل می شود و گویا دلش نمی خواهد تا آن زمان درباره تمدید قرارداد فکر کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۶:۴۷    
پیام صادقیان هر چند دیر به فوتبال اروپا راه پیدا کرد تا بتواند در ترکیه به همان ستاره ای تبدیل شود تا همه انتظارش را داشتند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۶:۴۷    
روابط عمومی فدراسیون فوتبال در خصوص پرداخت پاداش و پشتیبانی تیم ملی بزرگسالان در مسیر جام جهانی 2018 روسیه، اطلاعیه ای را صادر کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۶:۴۴    
باشگاه پاری سن ژرمن در صورتی که در فصل جاری مقام نخست لیگ قهرمانان اروپا را کسب نکند، زین الدین زیدان را استخدام خواهد کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۶:۴۴    
مهاجم سنگالی و سابق چلسی پس از ادای فریضه حج تمتع با مفتی اعظم عربستان دیدار کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۶:۴۴    
سرمربی تیم فوتبال سوریه گفت: ایران تیم بسیار خوبی است و استحقاق صدرنشینی را دارد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۶:۴۱    
رئیس کمیته امداد گفت: چابک سازی بدنه امداد از سال 94 آغاز و باقیمانده آن در سال گذشته انجام شد و اکنون هم چنین قصد و نیتی نداریم که نیروهایمان را بیکار کنیم با این وجود حدود 24 هزار کارمند داریم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۶:۳۸    
سخنگوی ناجا از بخشودگی خودروها و موتورسیکلت های توقیفی به مناسبت اعیاد قربان و غدیر خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۶:۳۸    
اگر بینی با جراحی پلاستیک بیش از اندازه کوچک شود شاید طی یکی دو سال پس از جراحی، مشکلی پیش نیاید؛ اما در آینده به دلیل تنگی هایی که در دریچه بینی ایجاد می شود، گرفتگی شدید بینی ایجاد می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۶:۳۸    
رئیس ستاد اقامه نماز با بیان اینکه لیسانسه ها بالاترین آمار بیکاری در کشور را دارند، گفت: ما مشکل مدرک نداریم بلکه مشکل امروز ما، فکر است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۶:۳۸    
در دوران بارداری، جنین بسیاری از ذخائر بدن مادر را مصرف می کند و اگر مادر در دوران شیردهی تغذیه نامناسبی داشته باشد، به مرور قوایش تحلیل می رود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۶:۳۵    
برای داشتن کنترل بهتر بر سلامت از این اعداد آگاهی داشته باشید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۶:۳۲    
گذر از خانه و دکانی و مشاهده قفلی با شمایل پرندگان و حیوانات چهارپا، آدمی را در روزگار ماشینی آنچنان مجذوب این مسئله کند، که نیاکان ما حتی در عالم قفل و بست نیز به طبیعت و عناصر آن اهمیت می دادند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۶:۲۹    
از کشفیات به دست آمده در طرح دستگیری اراذل و اوباش، شیشه ای طلایی بود که به گفته تعدادی از دستگیر شدگان، حاوی یکی از گرانترین مشروبات الکلی بوده و در تولید آن از براده های طلا استفاده شده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۶:۱۷    
به گزارش بلاغ ، رسول خادم به همراه دیگر چهره های نامدار کشتی ایران از جمله امامعلی حبیبی، منصور برزگر، ابراهیم جوادی، رضا یزدانی، کمیل قاسمی و مسعود اسماعیل پور به جویبار سفر کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۵:۵۹    
کاپیتان سابق رم بازیکن ایده آل خود را که ترکیبی از قابلیت های ستاره های حال حاضر و گذشته دنیای فوتبال را دارد انتخاب کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۵:۵۶    
جشن حماسه صعود به جام جهانی 2018 روسیه برگزار خواهد شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۵:۵۶    
سایت آلمانی درباره احتمال تبانی در بازی دو تیم ملی فوتبال ایران و سوریه نوشت که احتمال تبانی در این بازی چیزی در حد صفر است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۵:۵۶    
تیم ملی بلژیک با پیروزی مقابل یونان بلیت روسیه را به عنوان ششمین تیم خرید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۵:۵۶    
آخرین رنکنیگ تیم های ملی فوتبال ساحلی از سوی سازمان جهانی فوتبال ساحلی اعلام شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۵:۵۳    
باشگاه نیس فرانسه فاش کرد، مدیرعامل باشگاه بارسلونا در تماس تلفنی به آنها اعلام کرده که نمی خواهد سری را خریداری کند اما توان رسانه ای کردن موضوع را هم ندارد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۵:۵۳    
به گزارش بلاغ ، کی روش به دلیل درگیری هایی که در دیدار رفت دو تیم ایران و سوریه به وجود آمد اعلام کرده با تمام توان در بازی برگشت به مصاف سوریه خواهد رفت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۵:۵۳    
اتحادیه ورزش سوریه اعلام کرد که به کادر فنی و بازیکنان سوریه به ازای هر گل زده به ایران 4 هزار دلار(تقریبا 16 میلیون تومان) پاداش می دهد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۵:۴۷    
به گزارش بلاغ ، صفحه توییتر روزنامه اکیپ فرانسه پوستری از 6 تیم صعود کننده به جام جهانی 2018 تا امروز را منتشر کرده که تصویر طارمی نیز در بین آنها دیده می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۵:۴۷    
بوفون درباره زمینه حضورش درون دروازه صحبت کرده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۵:۱۷    
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: امسال یک هزار استاد کار از طریق آزمون استخدامی جذب می شوند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۵:۱۷    
معاون برنامه ریزی و امور زیربنایی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری گفت: بالای 90 درصد روستاهای ما طرح هادی را دارند و روستاییان در قالب این طرح می توانند به نوسازی و مقاوم سازی واحدهای ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۵:۱۷    
مردی که همسر 16 ساله اش را به خاطر عضویت در تلگرام به قتل رسانده بود در جلسه محاکمه با درخواست قصاص اولیای دم روبه رو شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۵:۱۴    
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: سدسازی هم خوب است و هم بد. در جای مناسب خوب و در جای نامناسب بد است. اما در شمال کشور با سدسازی موافقم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۵:۱۱    
گزارش های میدانی و تحقیقات از باشگاه های ورزشی نشان داده که ورزش های هوازی دارای حرکات موزون شبیه رقص (مثل زومبا و هیپ هاپ) به رغم ممنوعیت، همچنان به دلیل استقبال مردم برگزار می شود ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۵:۱۱    
معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه طرح تدبیر در سال جاری جایگزین طرح تعالی در مدارس ابتدایی خواهد شد، گفت: در طرح تدبیر با توجه به اقتضائات مدرسه ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۳:۵۹    
براساس تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی در روز دوشنبه استانهای گیلان، مازندران، گلستان ابرناکی، وزش باد، رگبارپراکنده باران و در برخی نقاط رعدوبرق خواهند داشت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۳:۵۹    
کارشناس سازمان هواشناسی از بارش پراکنده در شمال و جنوب کشور خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۳:۵۷    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت های نیروهای مسلح در زمینه اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی اظهار کرد ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۳:۴۸    
ممکن است خرید جدید تیم گسترش فولاد مقابل پرسپولیس قادر به همراهی این تیم نباشد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۳:۴۸    
دارنده مدال طلای مسابقات لیگ جهانی کاراته گفت: می خواهم از ابتدای سال 2018 در تمام مسابقات لیگ کاراته وان شرکت کنم و حتی اگر نیاز باشد ماشینم را می فروشم و راهی مسابقات لیگ کاراته وان می شوم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۳:۴۸    
پس از جلسات فراوان و با رای تمامی اعضای شورای شهر فریدونکنار، حمید بخشی به عنوان شهردار این شهرستان انتخاب شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۳:۴۸    
پزشک تیم فوتبال پرسپولیس آخرین وضعیت هافبک این تیم را تشریح کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۳:۴۵    
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: کشتی برای پیشبرد کار و موفقیت نیاز به آرامش دارد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۳:۲۱    
مدیرکل حراست استانداری مازندران به دلیل عدم درخواست تمدید مهلت ماموریت در استانداری مازندران از این سمت کنار گذاشته شده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۳:۰۳    
جلسه شورای اداری بابل با حضور فرماندار، امام جمعه، فرمانده سپاه و مسئولان این شهرستان برگزار شد.
  • ۱