چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۲۱:۳۵May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای بلاغ مازندران 5 اسفند 1396 - bloghnews.com

بلاغ مازندران 4 اسفند 1393 بلاغ مازندران 30 اسفند 1395 بلاغ مازندران 1 فروردین 1396 بلاغ مازندران 31 اردیبهشت 1396 بلاغ مازندران 31 خرداد 1396 بلاغ مازندران 31 تیر 1396 بلاغ مازندران 1 مرداد 1396 بلاغ مازندران 31 شهریور 1396 بلاغ مازندران 1 مهر 1396 بلاغ مازندران 30 آبان 1396 بلاغ مازندران 30 آذر 1396 بلاغ مازندران 30 دی 1396 بلاغ مازندران 30 بهمن 1396 بلاغ مازندران 1 اسفند 1396 بلاغ مازندران 2 اسفند 1396 بلاغ مازندران 3 اسفند 1396 بلاغ مازندران 4 اسفند 1396 بلاغ مازندران 5 اسفند 1396 بلاغ مازندران 6 اسفند 1396 بلاغ مازندران 7 اسفند 1396 بلاغ مازندران 8 اسفند 1396 بلاغ مازندران 9 اسفند 1396 بلاغ مازندران 10 اسفند 1396 بلاغ مازندران 11 اسفند 1396 بلاغ مازندران 12 اسفند 1396 بلاغ مازندران 13 اسفند 1396 بلاغ مازندران 14 اسفند 1396 بلاغ مازندران 15 اسفند 1396 بلاغ مازندران 16 اسفند 1396 بلاغ مازندران 17 اسفند 1396 بلاغ مازندران 18 اسفند 1396 بلاغ مازندران 19 اسفند 1396 بلاغ مازندران 20 اسفند 1396 بلاغ مازندران 21 اسفند 1396 بلاغ مازندران 22 اسفند 1396 بلاغ مازندران 23 اسفند 1396 بلاغ مازندران 24 اسفند 1396 بلاغ مازندران 25 اسفند 1396 بلاغ مازندران 26 اسفند 1396 بلاغ مازندران 27 اسفند 1396 بلاغ مازندران 28 اسفند 1396 بلاغ مازندران 29 اسفند 1396 
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۰:۰۹    
هر چند معمولاً پروتئین را به سفیده ی تخم مرغ نسبت می دهند، اما هم سفیده و هم زرده ی تخم مرغ پروتئین دارند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۴:۵۹    
بسیاری از افراد بر این باورند مشکلات گوش مربوط به سالمندی است و به محض این که صحبت از پیرگوشی می شود آن را به افزایش سن ربط می دهند ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۴:۲۴    
بررسی های جدید نشان داده است که ورزش کردن حتی با شدت کم و زمان کم باعث افزایش عمر مردان سالمند می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۴:۰۳    
شاید وقتی از بیماری های شایع در کشور صحبت شود ذهنمان بیشتر به سمت سکته قلبی، دیابت، چاقی یا برخی از سرطان های دیگر برود ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۱:۰۳    
حمید نام آور در خصوص تحقیقات دمنوش های گیاهی برای لاغری توضیح داد: از منظر طب ایرانی ابتدا باید منشأ چاقی افراد مشخص شود ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۸:۱۵    
در این مطلب 16 علامت ابتلا به "کبد چرب" آمده است؛ چنانچه از این علائم برخوردارید، برای درمان کبد چرب، وقت را تلف نکنید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۸:۱۲    
داشتن خواب خوب در شب برای شروع یک روز کاری موفق ضروری است. کار های زیادی می توانید برای داشتن خواب راحت انجام دهید ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۲۳:۴۷    
تصویربرداری سریال هست و نیست به کارگردانی حسین سهیلی زاده در شهرک غرب ادامه دارد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۴:۲۶    
حجامت به هنگام، اصولی و بهداشتی به بدن سود فراوان می رساند و طبق توصیه های طب ایرانی، یکی از روش های حفظ سلامتی و تدابیر بهاری، حجامت ابتدای بهار است
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۲:۰۸    
فنجان و نعلبکی های مخصوص چای و قهوه باید بعد از هر بار استفاده فورا با آب و مایع ظرفشوئی شسته شوند. هر دو سه روز یک بار نیز پاکیزه کردن آن ها با جوش شیرین توصیه می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۰:۵۰    
ندان نمی شود به شما اطمینان کرد، زیرا به محض به وجود آمدن مشکلی که احتمال دردسر دارد، خود را کنار می کشید و رویهم رفته کار کردن با شما جذابیتی به همراه ندارد
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۰:۵۰    
شیر را به طور یک جا اضافه کنید و هم بزنید. مایع را تا حدی که غلیظ شود و حباب روی آن ایجاد شود روی شعله حرارت دهید. پنیر چدار را اضافه کنید و هم بزنید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۴:۴۱    
معمولا ترب سفید به صورت خام مصرف می شود. اما برای نگهداری از آن به مدت طولانی، به صورت ترشی یا خشک شده هم قابل استفاده است ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۲:۵۶    
حالا که هوا خوب است و می توانید بدون ترس از بارش برف به بیرون از خانه بروید، وسایل را جمع کنید، به بیرون از خانه بروید و در طبیعت وقت بگذرانید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۲:۱۴    
به مرور زمان و با افزایش سن، حجم و قدرت عضلات کاهش می یابد. استحکام عضلات یکی از مهمترین نشانه های بدن سالم است. با تضعیف عضلات، اندام های داخلی بدن و به ویژه استخوان ها آسیب پذیر می شوند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۲:۱۱    
مصرف آناناس باعث افزایش گردش خون لنفاوی می شود. این میوه غنی از مس و منگنز است؛ دو ماده معدنی ضروری که سدیم بیش از حد را از بدن دفع می کنند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۰۰:۰۶    
به گزارش بلاغ ، دزدی مدیریت دوتابعیتی مربوط به دوره شماست آقای وزیر ذی حساب وزارت نفت برخلاف ادعای وزیر نفت تصریح کرد دزدی ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۲۲:۰۹    
آلودگی هوا هم بر چگونگی پیری پوست تاثیر گذار است. ذرات موجود در دود و سیگار روی پوست همانند اشعه ماورا بنفش خورشید عمل می کنند و منجر به تسریع پیری پوست و افزایش چین و چروک و تغییر رنگدانه ها می شوند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۸:۳۶    
بیشتر بودن توده های ماهیچه ای در بدن مردان و بافت های چربی بیشتر در بدن زنان باعث خروج دیرتر سرما از بدن آن ها می شود ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۳:۱۲    
آستان قدس رضوی در هر استان یک دفتر برای شناسایی محرومان و مستضعفان و نیز سازماندهی خیّران و خادمیاران تخصصی به منظور ارائه خدمات داوطلبانه به محرومان در همان استان راه اندازی کرده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۲:۵۱    
او نمی تواند فیلم بسازد پس از این رو پریشان است.وقتی اثری سیاسی [براساس نقد هامنتشر شده] و بازیگرش یک بیانیه رادیکالیسم سیاسی در دید رسانه ها قرار می دهد، باید هم انتظار سؤالات سیاسی را داشته باشد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۲:۴۲    
در آزادسازی بستان شهید خرازی فرمانده تیپ امام حسین بود که چزابه را دور زد. بهترین مانوری که در عملیات بستان انجام شد، دور زدن دشمن از تپه های رملی و محاصره کردن نیروهای دشمن در شمال منطقه بستان بود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۲:۱۸    
متأسفانه مردان به دلیل اینکه امرار معاش خانواده را بر عهده دارند، کمتر به فکر سلامتی خود هستند. اکثر آقایان زمانی به فکر درمان می افتند که بهترین زمان برای درمان آن ها گذشته است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۲:۰۹    
سید محمد صادق زاده با اشاره به این که برخلاف تصورها، انرژی های تجدیدپذیر ارزان ترین نوع انرژی در ایران هستند، ت ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۰:۲۴    
میزان صرفه جویی ناشی از کاهش تردد به یک پمپ بنزین معادل هزینه احداث یک هکتار جنگل است از بهار 97 تمام شهروندان تهرانی می توانند از پمپ بنزین اینترنتی استفاده کنند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۰:۲۴    
افراد انقلابی نما به سبب حسادت در زمان حیات استاد چگینی سعی در مخدوش کردن شخصیتش را داشتند و حتی در مراسم های ترحیم آنقدر علیه او حرف زدند و بدگویی کردند که...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۰:۱۸    
ابتکار, دین مداری, خداترسی, بصیر, عامل به احکام الهی و شجاعت کم نظیر از جمله ویژگی های شخصیتی شهید نوریان بود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۰:۰۶    
زمان دانشجویی اش، با آنکه 18 سال سن داشت و دانشجوی مهندسی نقشه کشی بود، در کمک به فقرا و نیازمندان بسیار فعال بود. حتی در زمان دانشجویی اسمش برای زیارت خانه خدا در آمد، ولی نرفت و ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۰:۰۳    
مراسمی تحت عنوان جشن زیبایی بورژوا (یکی از برند های لوازم آرایش در فرانسه) با حضور عده ای از بازیگران سینما و تلویزیون در تهران برگزار شد!
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۸:۴۸    
فردی که به رغم اظهارات و مواضع ضدانقلابی خودش، دبیر علمی جایزه جلال شده، در تازه ترین اظهار نظر خود ضمن تشویق مخاطبانش به قانون شکنی از یک طرح استعماری در جهت کشف حجاب حمایت کرد!
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۸:۴۵    
این خطاست که برخی تصور کنند، به اسم انقلاب باید به همه چیز و به همه حوادث و بخش های نظام اسلامی زبان انتقاد و اعتراض داشت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۸:۴۵    
مروه عثمان: حضور نیروهای آمریکایی همانطور که اشاره شد قطعا غیر قانونی است، چراکه نه به دعوت دولت قانونی سوریه بوده و نه نهادهای بین المللی چنین درخواستی مطرح کرده اند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۰:۰۰    
رئیس اتحادیه میوه و تره بار مرکز مازندران با بیان اینکه با توجه به نزدیکی بازار شب عید، قیمت ها از ثبات و میزان مطلوبی برخوردار است، گفت: مشکلی برای تأمین میوه بازار شب عید در استان وجود ندارد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۷:۵۴    
پسران جوان که برای تفریح در روز ولنتاین خودروی بنز مدل بالایی را سرقت کرده بودند پس از دستگیری ماجرا را شرح دادند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۱:۰۶    
به گزارش بلاغ ، رئیس جمهور آمریکا در نهایت در گردهمایی سالانه محافظه کاران، به جنجال به پا شده درباره طاسی پشت سرش واکنش نشان داد. ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۰:۲۱    
رئیس کمیته امداد گلوگاه از اجرای طرح باغداری و کشت گیاهان دارویی برای مددجویان با اعتبار 2 میلیارد و 511 میلیون تومان از محل تسهیلات قرض الحسنه و کمک های بلاعوض برای 130نفر در این شهرستان خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۰:۰۶    
به گزارش بلاغ ، اعتماد به نفس منحصر به فرد وزیر ناکارآمد اما پردرآمد! وزیر ناکارآمد و پرگوی راه و شهرسازی می گوید هر حادثه ای رخ می دهد، به جای اصلاح فرآیندها ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۰:۰۶    
به گزارش بلاغ ، رسانه های ازبک از توافق فدراسیون فوتبال این کشور با سرمربی آینده تیم ملی ازبکستان خبر داده اند. این توافق در نتیجه دیداری در دوبی انجام شده است. ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۰:۰۰    
امام صادق (ع): نگو سلمان فارسی، بگو سلمان محمدی. می دانی چرا سلمان، اینقدر نزد ما عزیز و گرامی است؟سلمان، به خاطر سه ویژگی نزد ما عزیز و گرامی است:
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۳:۵۴    
در نظر اکثر مراجع از جمله امام راحل و مقام معظم رهبری، در قرض رَبَوی، قرض گیرنده پول را مالک می شود...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۳:۵۱    
منابع یمنی از کشته شدن یک نظامی سعودی در منطقه مرزی جازان واقع در جنوب عربستان به دست نیروهای تک تیرانداز ارتش یمن و انصارالله خبر دادند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۳:۵۱    
اکوادور اعلام کرد که آخرین اقدامات به منظور مذاکرات برای آزاد شدن جولیان آسانژ موسس ویکی لیکس از سفارت این کشور در لندن شکست خورده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۳:۵۱    
فیلم مرا لمس نکن به کارگردانی آدینا پینتیلی موفق به کسب جایزه خرس طلای بهترین فیلم از شصت وهشتمین جشنواره برلین شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۳:۴۸    
آن کسی که در بدو ورود به ریاست جمهوری، 7 میلیارد تومان خرج تجملات دفترش می کند و برخلاف دستورات صریح اسلام در خانه دهها میلیارد تومانی زندگی می کند باید عذر خواهی کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۳:۴۸    
تیم پزشکی بیمارستان شفا تاکستان، گردن بریده زن 50 ساله ای را که در یک قدمی مرگ قرار داشت ترمیم کرده و زندگی دوباره ای به او بخشیدند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۳:۴۸    
شارلوا که در ترکیب از مهاجم ایرانی اش بهره می برد برابر میشلن مساوی کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۳:۴۸    
وکیل دروازه بان ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس توضیحاتی در خصوص شکایت این بازیکن از باشگاه نفت و گرفتن حکم توقیف اموال ارائه داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۳:۴۲    
پرواز تهران-مشهد هواپیمایی ایران ایر به دلیل نقص فنی انجام نشد تا هواپیما به پارکینگ بازگردد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۳:۴۲    
در ابتدای درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم اظهار داشت: حادثه ناگواری که اخیراً در تهران اتفاق افتاد و منجر به شهادت چند نفر از مأموران انتظامی و بسیجی و موجب تخریب و سوزانده شدن اموال مردم شد ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۳:۴۲    
قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد با موضوع اعمال آتش بس 30 روزه در این کشور، با رأی مثبت همه اعضای دائم و غیردائم تصویب شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۳:۳۹    
برنامه بدون مرز شبکه دو سیما گفت وگویی را با ابراهیم جعفری وزیر خارجه عراق درباره چالش های متعدد کشور عراق پس از داعش از جمله بازسازی، امنیت، خروج نیرو های آمریکایی از عراق و .. ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۳:۳۹    
FATF در نشست جدید خود، فشار بر گروه های مقاومت مانند حماس و حزب الله که در برابر اشغال خارجی، استعمار و نژادپرستی خارجی هایی همچون رژیم صهیونیستی تلاش می کنند را هدف قرار داده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۳:۳۹    
مسعود رحیمی درخصوص عرضه سکه در بانک کارگشایی اظهارداشت: با توجه به شرایط بازار و تعادل قیمتی سکه بهار آزادی و طرح پیش فروش سکه با مواعید شش ماهه و یک ساله ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۳:۳۶    
آیت الله حسین نوری همدانی با تسلیت شهادت شهدای ناجا و بسیجی در پاسداران تهران، خواستار رسیدگی فوری به جرائم مجرمان را خواستار شد و گفت ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۳:۳۶    
تیم فوتبال پرسپولس عصر جمعه در شرایطی آبی های خوزستان را شکست داد که حالا فقط 2 امتیاز تا قهرمانی فاصله دارد ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۳:۳۶    
مسعود پزشکیان عصر امروز در مراسم گرامیداشت روز مهندس در تالار پتروشیمی تبریز اظهار کرد: تصور می کنند هر مسؤولی در جایی باشد ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۳:۳۳    
محمدرضا گرشاسبی بعد از پیروزی پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان گفت: بازی امروز سرسره بازی بود. از طرفی هم برانکو تدبیری اتخاذ کرده بود تا برای بازی بعدی به بازیکنان استراحت دهد ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۳:۳۰    
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور نیروی انتظامی گفت: سواری ها با 63 درصد بیشترین تصادفات برونشهری بهمن ماه سال جاری را به خود اختصاص دادند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۳:۳۰    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پیروزی برابر استقلال خوزستان برای قهرمانی ما در لیگ برتر یک برد ارزشمند بود و حالا خودمان را برای دربی و جشن قهرمانی آماده می کنیم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۳:۳۰    
علیرضا دبیر در مورد اینکه آیا قرار است عضو هیات مدیره پرسپولیس شود گفت: نه به هیچ وجه من چه ارتباطی با فوتبال دارم؟ دعا کنیم هرکسی هرکاری در ورزش می کند آدم باشیم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۳:۲۷    
داور سابق فوتبال ایران اعلام کرد بدون گزارش داور و یا ناظر داوری نمی توان در رابطه با کارت زرد جنجالی سیدحسین حسینی اظهار نظر کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۳:۲۷    
نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: بخشنامه جدید واردات خودروهای اروندی موجب بیکاری جمع کثیری از ترخیص کاران و به صورت کلی مشاغل مرتبط با خودروهای اروندی در منطقه می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۳:۲۷    
مدافع استقلال از ناحیه سر و گردن دچار آسیب دیدگی شده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۳:۲۴    
نخستین جلسه تمرینی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان امروز (شنبه 5 اسفندماه) با حضور رئیس فدراسیون در کمپ تیم های ملی آغاز شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۳:۲۴    
دبیرکل حزب الله گفت: امروز باید ثمره کاشته های خود از سال 1982 (سال تأسیس حزب الله) را درو کنیم و مهم ترین دستاوردها همان حمایت از مقاومت است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۳:۲۴    
هافبک استقلال از بازی تیمش برابر فولاد راضی است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۳:۲۱    
قهرمان المپیک 2000 سیدنی برای تماشای بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان به ورزشگاه آزادی آمد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۳:۲۱    
دروازه بان تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد داور سخت گیرانه به او کارت زرد نشان داده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۳:۰۹    
سید حسین حسینی بعد از پایان بازی گریه کنان راهی رختکن شد و هواداران استقلال هم وی را تشویق کردند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۳:۰۹    
رئال مادرید از ساعت 18.45 در سانتیاگو برنابئو میزبان آلاوس است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۳:۰۹    
حسین زادگان مخالفان جدی زیادی دارد و دوقطبی سازی استان، کار صحیحی برای ایجاد وفاق و انسجام جهت پروژه های عمران و سازندگی مازندران نیست.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۳:۰۶    
سازمان سینمایی باید تکلیف خود را با معاونت نظارت و ارزشیابی و شورای پروانه نمایش خویش مشخص کند که چگونه آثاری با محتوای همجنسگرایانه و یا ضدنظام از مجاری قانونی عبور کرده و مجوز اکران و نمایش می یابند
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۳:۰۳    
یک منبع نظامی سوری از خنثی شدن توطئه صهیونیستی آمریکایی در غوطه دمشق و جزئیات آن پرده برداشت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۳:۰۳    
قهرمان مسابقات پرورش اندام از سوی ماموران قلابی به قتل رسید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۳:۰۳    
کودک 3 ساله به علت نارسایی تنفسی به دلیل مصرف متادون به کام مرگ فرو رفتغ مادر این پسربچه به مأمور انتظامی مستقر در بیمارستان اعلام کرده بود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۳:۰۰    
در محتوا هم امیرخانی دیگر حرف جدیدی ندارد. غرغرهایش تکراری شده؛. پناه بردن به کوه و جنگل و غارش هم تکراری شده؛ تکه های روشنفکرانه اش به امل های مذهبی و حزب اللهی ها تکراری شده
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۳:۰۰    
امدادگران تیم های واکنش سریع هلال احمر به همراه تکاوران ارتش با مخابره تصاویری از خود از ارتفاعات دنا از اعلام استارت دوباره شناسایی و استقرار سه کمپ برای ادامه برگرداندن مابقی اجساد از خبر دادند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۳:۰۰    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت گفت: اقداماتی که امنیت عمومی جامعه را خدشه دار کنند به هیچ وجه قابل قبول نیست و لازم است مسوولان با جدیت و قاطعیت برخوردهای قانونی لازم را به عمل آورند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۲:۵۷    
به دنبال ضرب و شتم یک پزشک در اصفهان از سوی خانواده یکی از بیماران فوت شده؛ یک پزشک در بیمارستان امام خمینی(ره) بناب مورد ضرب و شتم قرار گرفت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۲:۵۷    
تحلیلگر فلسطینی مسائل اسرائیل تاکید کرد دولت آمریکا قرار بود سفارت خود را اواخر سال 2019 از تل آویو به قدس انتقال دهد اما اکنون تصمیم گرفته 14 ماه می این تصمیم را عملی کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۲:۵۴    
یک روزنامه فرانسوی از جاسوسی یک عضو موساد از وزارت دفاع این کشور پرده برداشت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۲:۵۴    
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: قاچاقچیان مسلح پس از ورود به کمین یگان های عملیاتی پلیس، به صورت مسلحانه با آنها درگیر شده و پس از یک ساعت درگیری مسلحانه، یک قاچاقچی به هلاکت رسید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۲:۵۴    
پنجم آذرماه زن جوانی با مراجعه به کلانتری 101 تجریش به مأموران اعلام کرد که همسرش به نام یعقوب 36 ساله از خانه خارج شده و دیگر مراجعتی به خانه نداشته است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۲:۵۴    
معاون مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت:یک جایگاه عرضه کننده سوخت در کشور شاید قصد داشته باشد که از محل کارمزد خود، نرخ عرضه خود را به طور محدود و مشخص کاهش دهد. این امر ممنوع نیست.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۲:۵۱    
رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار با اشاره به افزایش نرخ دلار، گفت: بادام هندی و بادام درختی دو کالای وارداتی است که با افزایش قیمت دلار در دو ماه گذشته علاوه بر پسته افزایش قیمت داشته است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۲:۴۸    
بررسی بیکاری در یک دوره 60 ساله نشان می دهد که بیشترین نرخ بیکاری مربوط به یک دهه گذشته بوده است به طوری که تنها از بین مردان 2 میلیون و 696 هزار و 240 نفر با وجود تقاضا، از داشتن شغل محروم بوده اند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۲:۴۸    
نماینده آمریکا در سازمان ملل، با تکرار اظهارات ضد ایرانی مقام های آمریکایی و حمایت از آشوب ها گفت: چرا باید در توافق هسته ای با ایران باقی بمانیم؟
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۲:۴۸    
دادستان تهران گفت: ایجاد آشوب و بر هم زدن امنیت کشور و خسارت زدن به اموال عمومی و اماکن مردم جرم هایی است که مجازات سنگینی دارد و مطمئن باشند به مجازات سنگینی محکوم خواهند شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۲:۴۵    
بار اولی که می خواست به سوریه اعزام شود با مخالفت مادر مواجه شد. اما اصرار داشت و می گفت بچه ها با شوق و علاقه شدیدی به سوریه می روند، من هم می خواهم آن را تجربه کنم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۲:۴۵    
پرسش این است که چرا فعالان رسانه ای اصلاح طلب و سیاسیونی که در هر مسئله و موضوعی اظهارنظر می کنند، در شناسایی یک حساب جعلی ساده، عاجزند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۲:۴۲    
وزیر رفاه گفت: برنامه و جهت گیری لازم را داریم اما دو شرط برای بیمه شدن این افراد لازم است یکی اینکه زمینه و ساختار مناسب در سازمان های مسئول وجود داشته باشد ومین شرط، تأمین منابع مالی است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۲:۴۲    
در بازار آزاد سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با کاهش قیمت یک میلیون و 479 هزار تومان و هر دلار آمریکا را 4 هزار و 500 تومان می فروختند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۲:۳۹    
پرواز بعدی بابایی و تیمش در همان نقطه بود. ولی راستگو و شفیعی مأموریت یافتند به فکه اعزام بشوند که در آنجا بالگرد آنها هدف موشک های عراقی قرارگرفت و به شهادت رسیدند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۲:۳۹    
نتایج یک گزارش جدید نشان می دهد که یک نفر از هر هشت زن در فرانسه حداقل یک بار در زندگی خود مورد آزار جنسی قرار گرفته است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۲:۳۹    
مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران گفت: شهروندان باید برای طرح جدید ترافیک، حساب شهروندی افتتاح کنند، این حساب فقط مالی نیست بلکه باید شهروندان پروفایل خود را تکمیل و ثبت نام کنند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۲:۳۶    
در چارچوب هفته هجدهم لیگ ستارگان قطر امشب (شنبه) تیم قعرجدولی المرخیه از الغرافه میزبانی کرد و با نتیجه 3 بر 2 پیروز شد ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۲:۳۳    
سرمربی پرسپولیس گفت: این برد، برد قهرمانی ما بود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۲:۳۳    
تیم فوتبال استقلال در حالی در هفته بیست و چهارم لیگ برتر برابر فولاد خوزستان به برتری چهار بر یک دست یافت که حسین حسینی با دریافت کارت زرد در دقایق پایانی این بازی دیدار حساس روز پنجشنبه برابر ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۲:۳۳    
نماینده وزن 81- کیلوگرم جودوی ایران با برتری مقابل نماینده فرانسه مدال طلای رقابت های جودوی گرند اسلم دوسلدورف را از آن خود کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۲:۳۰    
گروهک تروریستی تکفیری داعش مسئولیت 2 انفجار انتحاری امروز در نزدیکی پایگاه نیرو های منصورهادی رئیس جمهوری مستعفی و فراری یمن واقع در جنوب عدن را برعهده گرفت.