چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۱۷:۴۵May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای بلاغ مازندران 4 اسفند 1396 - bloghnews.com

بلاغ مازندران 4 اسفند 1393 بلاغ مازندران 30 اسفند 1395 بلاغ مازندران 1 فروردین 1396 بلاغ مازندران 31 اردیبهشت 1396 بلاغ مازندران 31 خرداد 1396 بلاغ مازندران 31 تیر 1396 بلاغ مازندران 1 مرداد 1396 بلاغ مازندران 31 شهریور 1396 بلاغ مازندران 1 مهر 1396 بلاغ مازندران 30 آبان 1396 بلاغ مازندران 30 آذر 1396 بلاغ مازندران 30 دی 1396 بلاغ مازندران 30 بهمن 1396 بلاغ مازندران 1 اسفند 1396 بلاغ مازندران 2 اسفند 1396 بلاغ مازندران 3 اسفند 1396 بلاغ مازندران 4 اسفند 1396 بلاغ مازندران 5 اسفند 1396 بلاغ مازندران 6 اسفند 1396 بلاغ مازندران 7 اسفند 1396 بلاغ مازندران 8 اسفند 1396 بلاغ مازندران 9 اسفند 1396 بلاغ مازندران 10 اسفند 1396 بلاغ مازندران 11 اسفند 1396 بلاغ مازندران 12 اسفند 1396 بلاغ مازندران 13 اسفند 1396 بلاغ مازندران 14 اسفند 1396 بلاغ مازندران 15 اسفند 1396 بلاغ مازندران 16 اسفند 1396 بلاغ مازندران 17 اسفند 1396 بلاغ مازندران 18 اسفند 1396 بلاغ مازندران 19 اسفند 1396 بلاغ مازندران 20 اسفند 1396 بلاغ مازندران 21 اسفند 1396 بلاغ مازندران 22 اسفند 1396 بلاغ مازندران 23 اسفند 1396 بلاغ مازندران 24 اسفند 1396 بلاغ مازندران 25 اسفند 1396 بلاغ مازندران 26 اسفند 1396 بلاغ مازندران 27 اسفند 1396 بلاغ مازندران 28 اسفند 1396 بلاغ مازندران 29 اسفند 1396 
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۳:۰۰    
عد از اتمام فعالیت ورزشی و یا مسابقه چگونگی مصرف کربو هیدرات اهمیت بیشتری پیدا می کند، زیرا بعد از فعالیت ورزشی بارگیری ورزشکار اتفاق می افتد و در این زمان هست که ما میتوانیم ذخیره گلیکوژن ورزشکار را ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۷:۳۴    
ساختن یک سازه با لگو، چوب، قطعات فلزی و...؛ درست کردن یک وسیله بازی طبق طرح؛ خلاقیت در طراحی یک بازی و... همگی از بازی های ساختاری هستند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۸:۰۶    
کسانی که در طی یک دوره ی پنج ساله، روزانه دو وعده یا بیشتر نان سفید مصرف می کنند در مقایسه با دیگران 40% بیشتر مستعد به اضافه وزن و یا چاقی هستند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۳:۳۹    
کشتی گیر جویباری تیم ملی کشورمان توانست با شکست تمام رقبای خود به مدال طلای رقابت های بین المللی جام کشتی گیران و مربیان اوکراین دست پیدا کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۹:۳۶    
نتایج پژوهشی که توسط محققان کشور بر روی الگوی مصرف کباب به عنوان یک عامل سرطان زای بالقوه انجام شد، نشان داد که مصرف زیاد کباب و عادات غذایی ناسالم، خطر سرطان زایی آن را افزایش می دهد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۹:۰۰    
بیماری ام.اس شیوع بیشتری در میان بانوان نسبت به آقایان دارد، در جوانان 20-30 سال بیشتر دیده می شود و امکان ابتلای افرادی که پوست روشنی دارند نسبت به کسانی که رنگین پوست هستند هم بیشتر است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۲:۵۷    
یک عضو کمیسیون امنیت ملی اعلام کرد که در خانه تیمی اوباش خیابان پاسداران تهران مقادیری سلاح گرم کشف شده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۲:۱۲    
نیوشا ضیغمی بازیگر آثار درجه سوم سینمابه دفاع از تمایل سلبریتی ها برای به دنیا آوردن فرزندانشان در کشورهای غربی بسنده نکرده و در سخنانی توهین آمیز بی ارزش بودن پاسپورت ایرانی را دلیل موجهی عنوان کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۲:۰۶    
مشتریان ایرانی به کارواش های خشک و نانو، رغبتی نشان نمی دهند دولت برای تصفیه آب 32 کارواش متخلف، بیش از 483 میلیون تومان هزینه می کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۲:۰۰    
بر اساس آمارهای رسمی اتاق بازرگانی در 240 روز نخست امسال بیش از 32 میلیارد دلار کالا وارد کشور شده که 15 درصد آن کالاهای مصرفی و غیرضروری است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۱:۳۹    
هیاتهای مذاکره کننده ایران و انگلستان در هفته گذشته در لندن رایزنی هایی را در خصوص مسائل دوجانبه، برجام و تحولات منطقه به ویژه اوضاع یمن انجام دادند و به گفته سفیر ایران تصمیمات مهمی برای پایان دادن
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۱:۳۳    
سازمان هواشناسی کشور با صدور اخطاریه ای از بارش باران و برف در بخش های مختلف 30 استان کشور خبرداد و به مسافران توصیه کرد از زنجیر چرخ و وسایل ایمنی لازم بهره بگیرند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۱:۲۱    
محمود احمدی نژاد در نامه ای که اخیراً منتشر کرده مطالبی عنوان کرده است که از شکل گیری یک میل به دیکتاتوری عمیق در او طی چند سال اخیر حکایت می کند ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۷:۵۷    
مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران از عرضه زعفران این سازمان در بورس کالای ایران برای اولین بار خبر داد و گفت: این عرضه با آماده شدن ساز و کارهای آن، به حجم 400 کیلوگرم از یکشنبه آغاز می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۶:۵۱    
وزن کتاب هم مشکل دیگری است که بسیاری با آن روبرو هستند. بسیاری از اشخاصی که در چاپخانه ها کار می کنند و یا کتاب فروشی ها، به دلیل سنگینی کتاب ها موقع جابه جایی دچار کمردرد شده اند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۹:۱۵    
در سیاست خارجی، ترجیح شرق بر غرب، ترجیح همسایه بر دور، ترجیح ملّت ها و کشورهایی که با ما وجه مشترکی دارند بر دیگران، یکی از اولویت های امروز ماست.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۹:۱۲    
دو هافبک کلیدی تیم فوتبال فولاد خوزستان در مرکز زمین تقابل سختی با هافبک های این تیم دارند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۹:۰۰    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از ساخت سالن های تخصصی تئاتر در شهرستان های استان خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۸:۴۸    
در حدود یک سوم از زباله های محصولات پلاستیکی در فرآیند جمع آوری نادیده گرفته می شوند که سرانجام شان جایی جز امواج دریاها یا معده ماهی ها و مرغ های دریایی نیست.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۸:۴۸    
تهدید برای جام جهانی 2018 روسیه فقط القاعده یا داعش نیست، هواداران انگلیسی، آشوبگرانی که از زیرزمین سر بر می آورند و مخالفان پوتین هر یک به اندازه کافی یک تهدید کامل محسوب می شوند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۸:۳۶    
آیا گاهی پیش آمده که شک کنید که به قند خون مبتلا هستید؟ این مطلب را بخوانید تا با علائمی که نشان می دهد قند خونتان بالاست آشنا شوید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۸:۳۶    
معاون بهداشت وزارت بهداشت با بیان اینکه قهوه خانه ها باید تغییر رویکرد بدهند، گفت: قهوه خانه ها به عرضه و مصرف مواد مجاز مانند چای و غذا و تنقلات مجاز و مورد تایید بپردازند و جذابیت کارشان را صرفا ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۸:۳۳    
افراد به دلایل گوناگونی از مکمل پروتئین استفاده می کنند؛ از عضله سازی و کاهش وزن گرفته تا صرفا تقویت سلامت عمومی.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۸:۱۲    
دوست دارید شب ها زود تر خوابتان ببرد؟این مطلب را بخوانید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۸:۰۰    
یازدهمین یادواره شهدای گردان مسلم با محوریت سردار عالی در مصلا الغدیر شهرستان جویبار برگزار شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۷:۴۵    
انقباض عضلانی (اسپاستیسیته) یکی از شایع ترین علل ناتوانی افراد بعد از سکته مغزی به شمار می رود؛ تزریق بوتاکس به عنوان یک روش درمانی موثر می تواند به بیماران سکته مغزی کمک قابل توجهی کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۷:۴۲    
گفته می شود که هدف روبرت لواندوفسکی از تعویض مدیر برنامه های خود، تحقق رؤیای انتقال به رئال مادرید است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۰:۵۹    
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: استکبار جهانی و عوامل نفوذی در داخل کشور به دنبال تضعیف مقام امامت و جایگاه ولایت در ایران هستند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۰:۵۳    
معاون وزیر خارجه و رئیس ستاد پیگیری اجرای برجام گفت: ایران برجام را داستانی موفق نمی داند چرا که از آن بهره مند نشده و تحریم ها برداشته نشده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۰:۴۴    
به گزارش بلاغ ، مدعیان اصلاحات مرده اند یا دستشان با داعش در یک کاسه است؟! پیوند عمیق افراطیون مدعی اصلاح طلبی با فرقه داعش مسلک دراویش ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۳:۱۵    
اراده مانند یک عضله است که می تواند رشد کند؛ هرچه بیشتر ورزش کنید، عضله قویتر می شود. اما اگر در کاری که هم اکنون در حال انجام آن هستید، نیار به کمک داشتید ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۳:۱۵    
منابع آگاه فلسطینی از حصول تفاهمات جدیدی بین مقامات مصری و رهبران جنبش حماس در خصوص کاهش محاصره نوار غزه خبر دادند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۲:۴۸    
معاون وزیر امور خارجه گفت: البته نسبت به آینده هر احتمالی وجود دارد و فشارهایی که آمریکا به همه کشورهای عضو برجام می آورد این توافق را در موقعیت مشکلی قرار داده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۲:۴۸    
سید سلمان سامانی گفت: با توجه به اجرای موفق طرح حذف کپی کارت ملی و شناسنامه برای انجام امور اداری، این طرح به مرور در تمامی دستگاه های دولتی و بانک ها به اجرا گذاشته خواهد شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۲:۴۸    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی در پاسخ به این پرسش که برخی رسانه های خارجی در تحلیل های خود عنوان کرده اند که اعلام آغاز فعالیت ایران بر روی پیشران هسته ای در واکنش به اقدامات آمریکا در رابطه با برجام بوده ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۲:۴۵    
رئیس کمیسیون شوراهای مجلس از برگزاری نشست مشترک مجلس و شورای نگهبان برای نهایی کردن مصادیق رجل سیاسی و مذهبی خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۲:۴۲    
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از پیدا شدن دو کوهنورد محلی مفقود شده در دامنه های دنا خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۱:۳۶    
دارنده مدال برنز المپیک گفت: خیلی ها انتقاد می کنند که برای بازگشت به میدان عجله می کنم، ولی طبق برنامه پیش می روم، چرا که اهداف بزرگی پیش رو دارم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۱:۳۳    
نماینده جنبش عدالتخواه دانشجویی از وجود نرده های جداکننده مسئولان و مردم در نماز جعه تهران انتقاد کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۲:۳۳    
دومین عامل نور است، اگر محیطی که برای نگهداری آن در نظر گرفتید پرنور نیست از خرید آن صرف نظر کنید، چون به محیط پرنور احتیاج دارد؛ و گرنه فاصله طبقات زیاد می شود و حالت زشتی پیدا می کند ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۲:۳۰    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت با اشاره به نوسانات اخیر بازار طلا و ارز در کشور گفت: بانک مرکزی در مدیریت به موقع و صحیح بازار ارز کوتاهی کرده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۲:۳۰    
فدراسیون جهانی فوتبال نظارت بر میزبانی سعودی ها و اماراتی ها از نمایندگان قطر که با آن اختلافات سیاسی دارند را آغاز کرده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۲:۳۰    
درخواست صدر اعظم آلمان مبنی بر اینکه پول های اتحادیه اروپا بر اساس میزان پذیرش پناهندگان و پایبندی آنها به ارزش های اروپایی بین اعضاء تقسیم شود خشم لهستان را برانگیخته است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۲:۲۷    
پس از اظهارات عجیب لیلاحاتمی در جشنواره برلین که حاکی از عدم اطلاع کافی این بازیگر از اوضاع داخلی کشورمان است، افکارعمومی شدیدا نسبت به این عمل او گلایه کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۲:۲۷    
رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد که اسطوره فوتبال هلند و رئیس دپارتمان فنی فیفا همراه اینفانتینو به تهران سفر خواهد کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۲:۲۴    
پس از حضور محیط بان ها، در حالی که شکارچی با پهپاد در جستجو شکار غیر مجاز بود را شناسایی و دستگیر کردند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۲:۲۴    
پرواز تهران-تبریز هواپیمایی آسمان به دلیل نقص فنی در آسمان تبریز به فرودگاه مهرآباد بازگشت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۲:۲۴    
قالیباف نوشت: عزیزانی که برای امنیت تهران در حادثه خیابان پاسداران عاشقانه جان دادند تا حتی برای ثانیه ای امنیت این مرز و بوم دچار اخلال نشود نیز بی شک رشادت و ایثار را به بهترین شکل معنا کردند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۲:۲۱    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان جزئیاتی از حضور هیئت فرانسوی شرکت سازنده و طراح هواپیمای ATR72 متعلق به شرکت هواپیمایی آسمان در منطقه دناکوه را اعلام کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۲:۲۱    
کارگروه اقدام مالی که هدف خود را مبارزه با پولشویی اعلام کرده روز جمعه اعلام کرد نام ایران را در فهرست سیاه خود حفظ کرده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۲:۲۱    
رئیس جمهور در ادامه سفرهای استانی خود، هفته آینده به همراه جمعی از وزیران میهمان مردم استان هرمزگان خواهد بود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۲:۱۸    
رئیس کمیته انقلابی یمن از انهدام سامانه موشکی پاتریوت عربستان در استان مأرب یمن خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۲:۱۸    
تشویق مردم به نداشتن حجاب مشمول بند دوم ماده 639 خواهد بود که یک تا 10 سال حبس دارد و قابل تبدیل به مجازات جایگزین حبس نیست.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۲:۱۵    
نیروهای ویژه ارتش سوریه موفق شدند تحرکات عناصر تروریستی را در شمال شرق استان دمشق به طور کامل رصد کنند و اطلاعات لازم را در اختیار جنگنده های روسی و سوری قرار دهند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۲:۱۵    
سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: با ارایه یک فوتبال تاکتیکی و احترام به حریف تیم سایپا را شکست دادیم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۲:۱۲    
مدیرکل دفتر عملیات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: مجموع کوله های کوهنوردان و تکاوران ارتش که بقای اجساد جانباختگان داخل آنها منتقل شد، 10 کوله بود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۲:۱۲    
آخرین مکالمه خلبان هواپیما، در ساعت 09:30 دقیقه به ثبت رسیده و پس از آن تماس،پرواز 3704پاسخی به مکالمات کنترلر فرودگاه یاسوج نداده و این شروع مرحله اعلام وضعیت عدم قطعیت سلامتی پرواز است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۲:۱۲    
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: مارکو فان باستن،اسطوره فوتبال هلند و رییس دپارتمان فنی فیفا هم در هیات اعزامی ریاست فدراسیون بین المللی فوتبال قرار دارد و همراه ایشان به کشورمان عزیمت می کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۲:۰۹    
دیدار استقلال و فولاد ساعت 16 فردا در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۲:۰۹    
ایالات متحده با اعمال بزرگترین بسته تحریمی علیه کره شمالی، بیش از 50 شرکت کشتیرانی را تحریم کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۲:۰۹    
تیراندازی مقابل یک بانک در سوئیس حداقل 2 کشته برجا گذاشت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۲:۰۶    
تیم سپاهان در مشهد مقابل میزبانش تیم مشکی پوشان به یک برد پرگل دست یافت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۲:۰۶    
سران غربی عربی و در رأس آنها آمریکا درحالی با وارونه جلوه دادن واقعیت ها در غوطه شرقی برای غیرنظامیان اشک تمساح می ریزند که خود کارنامه سیاهی در عرصه حقوق بشری دارند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۲:۰۳    
سازمان حج و زیارت در اطلاعیه ای، آغاز زمان ثبت نام قطعی در کاروان های عتبات نوروزی را از روز دوشنبه اعلام کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۲:۰۰    
در چارچوب هفته بیست وچهارم لیگ برتر فوتبال دو دیدار به صورت همزمان از ساعت 15 امروز (جمعه) در ورزشگاه های سردار جنگل رشت و ورزشگاه اختصاصی بنیان دیزل برگزار شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۲:۰۰    
سازمان هواشناسی کشور با صدور اطلاعیه ای از بارش برف و باران در 28 استان کشور طی روزهای شنبه و یکشنبه خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۱:۵۷    
طبق گفته یک بازیگر تلویزیون و سینما ظهر امروز (جمعه) قبل از بازی سپیدرود - سایپا، اتفاق عجیبی در هتل محل اقامت شاگردان علی دایی رخ داده است!
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۱:۵۷    
لاریجانی با بیان اینکه مقامات آمریکا گفته بودند مسئولان سعودی و مصر بارها از ما خواستند تا ایران را بمباران کنیم، ادامه داد: آنان همواره دنبال مسئله سازی هستند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۱:۵۴    
بورسیادورتموند با کسب تساوی مقابل آتلانتا برگامو صاحب رکورد جدیدی در تاریخ حیات خود شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۱:۵۴    
رالی اتومبیلرانی حرم تا حرم -مشهد مقدس تا کربلای معلی- امروز، جمعه 4 اسفندماه، با شرکت بیش از 60 خودرو با بدرقه خادمان آستان قدس رضوی در شهر مشهد استارت خورد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۱:۵۴    
طبق قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ اروپا،میلان و آرسنال باید به مصاف هم بروند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۱:۵۴    
مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی قول مساعد داده که این روند بازسازی که از تابستان در دست انجام است، تا روز 10 اسفند که تاریخ برگزاری دربی هشتاد و ششم پایتخت است، به پایان برسد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۱:۵۱    
سرمربی گسترش فولاد گفت: بازیکنان مصدوم زیادی داشتیم و هرکار کردیم نتوانستیم بازی را برگردانیم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۱:۵۱    
دفتر سخنگوی دولت ضمن رد ادعای یک نماینده پیشین مجلس، حداکثر حقوق مقامات را 10 میلیون تومان اعلام کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۱:۵۱    
با تشخیص کادرفنی فولاد خوزستان نام حامد لک در فهرست 18 نفره این تیم مقابل استقلال قرار ندارد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۱:۵۱    
مقامات رژیم صهیونیستی در حالی درباره احتمال وقوع جنگ در سال جاری هشدار می دهند که این رژیم حمایت هایش از گروه های مسلح در سوریه را برای مهار ایران افزایش داده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۱:۴۸    
در بیانیه کارگروه ویژه اقدام مالی، آمده است این گروه تصمیم گرفته است تعلیق ایران را تا ماه ژوئن 2018 تمدید کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۱:۴۸    
مدیرکل دفتر تحقیقات و آموزش ستاد مبارزه با مواد مخدر ازتولد سالانه 7500 نوزاد معتاد در کشورخبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۱:۴۸    
روغن را در یک قابلمه بزرگ روی حرارت متوس گرم کنید، کرفس ها، سیر و سیب زمینی را داخل آن بریزید تا خوب به روغن آغشته شوند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۱:۴۵    
فرمانده سپاه تهران از مجروح حادثه تروریستی اوباش خیابان پاسداران تهران عیادت کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۱:۴۵    
در مراسم آغازین دیدار دو تیم سپیدرود رشت و سایپا تهران، دو تیم بنری که روی آن " یاد و خاطره جان باختگان عزیر سانحه دلخراش سقوط هواپیمای تهران - یاسوج گرامی باد " نوشته شده است، در دست داشتند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۱:۴۲    
اگر دولت را مسئول اجرای عدالت در بخشی از حاکمیت آن هم در حوزه اقتصادی بدانیم باید در جستجوی اجرای عدالت، کارکرد، وظایف و مسئولیت های رئیس دولت در قانون اساسی را مورد واکاوی قرار دهیم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۱:۴۲    
برانکو در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال خوزستان گفت: بعد از لیگ قهرمانان آسیا دوباره به لیگ برتر بازگشتیم، ما وقت غصه خوردن و شادی کردن نداریم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۱:۴۲    
وزیر خارجه عربستان سعودی در راستای تلاش برای سرپوش گذاشتن بر سیاست های اشتباه کشورش در دو سطح داخلی و خارجی، مدعی دخالت ایران در مسائل منطقه ای شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۱:۳۹    
رئیس کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه 4 دقیقه پیش از سقوط هواپیما مکالمه تلفنی یکی از مسافران وجود دارد ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۱:۳۹    
عضو هیأت مدیره کانون شوراهای اسلامی کار کشور با تشریح جزئیات ویژگی های دستمزد سال 97 کارگران، گفت: افزایش دستمزد سال آینده بر اساس تورم یک اشتباه بزرگ است و باید سبد معیشت مدنظر قرار گیرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۱:۳۹    
بازی نفت تهران و نفت آبادان ساعت 15:30 در ورزشگاه تختی تهران به قضاوت اشکان خورشیدی برگزار می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۱:۳۰    
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از توقف عملیات امداد رسانی در دنا تا دوشنبه هفته آینده خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۱:۳۰    
وزیر ارتباطات از شرکت های صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات دعوت کرد، تا هزینه اقلام تبلیغاتی نوروزی خود را صرف کمک به مردم زلزله زده استان کرمانشاه کنند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۱:۳۰    
رای الیوم نوشت: اسرائیل در حالی به اغراق از یک صد بار حمله به خاک سوریه ظرف پنج سال پیش می گوید که هیچ کدام مانع از رسیدن 150 هزار موشک به دست حزب الله و توسعه موشک هایی نشده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۱:۲۷    
سخنگوی وزارت کشور از حذف کپی کارت ملّی و شناسنامه برای ارائه خدمات به مردم در دستگاه های دولتی در 3 استان خبر داد و گفت: این پروژه با محوریت وزارت کشور در 3 استان به صورت پایلوت انجام می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۱:۲۴    
ساعت 7:15 امروز قطار باری با دو لوکوموتیو در مسیر راه آهن اصفهان و ایستگاه شیرازکوه دچار حادثه و خروج از خط شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۱:۲۴    
هولیگان های روس تنها چهار ماه مانده به جام جهانی 2018 با اغتشاش در اسپانیا پیش از دیدار اسپارتاک برابر اتلتیک بیلبائو دوباره وحشت را در جهان فوتبال به وجود آوردند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۱:۲۴    
ائتلاف عربی ضد یمن به رهبری عربستان، حمله به یک کامیون حمل بار را هدف مشروع خواند و اذعان کرد که این خودرو متعلق به برنامه غذای جهانی بوده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۱:۲۴    
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: ما باید همه چیز را فراموش کنیم و رقیب خوبی برای پرسپولیس باشیم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۱:۲۱    
کنفدراسیون فوتبال آسیا آمار امتیازات نمایندگان کشورها را در 2 هفته اول ابتدایی لیگ قهرمانان آسیا منتشر کرد که نمایندگان قطر با کسب 17 امتیاز از 24 امتیاز در صدر قاره کهن ایستادند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۱:۲۱    
درخشش شب گذشته سامان قدوس در ترکیب اوسترشوندس مقابل آرسنال بار دیگر باعث شد همه یادشان بیفتد تیم ملی ایران در جام جهانی 2018 روسیه چقدر بازیکن درجه یک خواهد داشت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۱:۲۱    
دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: یکی از اهداف دشمنان خارجی از راه اندازی اغتشاشات اخیر، مشغول کردن قدرت ایران به داخل کشور و همچنین ایجاد شکاف بین مردم و مسئولین بود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۱:۱۸    
حمیدرضا گرشاسبی امروز جمعه در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر شد و پیش از آغاز تمرین، در جمع سرخپوشان با اعضای کادر فنی و بازیکنان به صحبت پرداخت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۱:۱۸    
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور اطلاعیه ای خواستار برخورد قاطع با مجرمین و آشوب طلبان حادثه پاسداران شد.
  • ۱