چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۲۲:۳۵May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای بلاغ مازندران 6 اسفند 1396 - bloghnews.com

بلاغ مازندران 4 اسفند 1393 بلاغ مازندران 30 اسفند 1395 بلاغ مازندران 1 فروردین 1396 بلاغ مازندران 31 اردیبهشت 1396 بلاغ مازندران 31 خرداد 1396 بلاغ مازندران 31 تیر 1396 بلاغ مازندران 1 مرداد 1396 بلاغ مازندران 31 شهریور 1396 بلاغ مازندران 1 مهر 1396 بلاغ مازندران 30 آبان 1396 بلاغ مازندران 30 آذر 1396 بلاغ مازندران 30 دی 1396 بلاغ مازندران 30 بهمن 1396 بلاغ مازندران 1 اسفند 1396 بلاغ مازندران 2 اسفند 1396 بلاغ مازندران 3 اسفند 1396 بلاغ مازندران 4 اسفند 1396 بلاغ مازندران 5 اسفند 1396 بلاغ مازندران 6 اسفند 1396 بلاغ مازندران 7 اسفند 1396 بلاغ مازندران 8 اسفند 1396 بلاغ مازندران 9 اسفند 1396 بلاغ مازندران 10 اسفند 1396 بلاغ مازندران 11 اسفند 1396 بلاغ مازندران 12 اسفند 1396 بلاغ مازندران 13 اسفند 1396 بلاغ مازندران 14 اسفند 1396 بلاغ مازندران 15 اسفند 1396 بلاغ مازندران 16 اسفند 1396 بلاغ مازندران 17 اسفند 1396 بلاغ مازندران 18 اسفند 1396 بلاغ مازندران 19 اسفند 1396 بلاغ مازندران 20 اسفند 1396 بلاغ مازندران 21 اسفند 1396 بلاغ مازندران 22 اسفند 1396 بلاغ مازندران 23 اسفند 1396 بلاغ مازندران 24 اسفند 1396 بلاغ مازندران 25 اسفند 1396 بلاغ مازندران 26 اسفند 1396 بلاغ مازندران 27 اسفند 1396 بلاغ مازندران 28 اسفند 1396 بلاغ مازندران 29 اسفند 1396 
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۰۹:۵۲    
افراد بالای 65 سال که به صورت مداوم ورزش می کنند سیستم ایمنی بدنشان به اندازه افرادی که نیمی از سن آن ها را دارد سالم است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۰۹:۰۵    
شکوفه های زیبای بهاری در آخرین ماه فصل زمستان در سیمرغ نوید بخش فصل بهار شدند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۸:۳۰    
از آنجا که بدبین ها همیشه نیمه خالی لیوان را می بینند، علاوه بر اینکه انتظارات و توقعات کمتری دارند، اغلب برای بدترین شرایط آماده می شوند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۸:۵۴    
التهاب در مغز عامل اساسی شکل گیری هم میگرن و هم افسردگی است. بله، هر دو با منبعی مشابه در ارتباط هستند و دلیل التهاب باید شناسایی شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۳:۰۰    
یک متخصص طب فیزیک و توانبخشی گفت: بیشترین فشار هنگام رفت و روب خانه به ناحیه دست، شانه و گردن وارد می شود، چون هنگام کارکردن بیشترین فعالیت مربوط به این نواحی است ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۲:۴۸    
بار ها کابینت های آشپزخانه را تمیز می کند، یک بار با این شوینده قوی بار دیگر با شوینده ای قوی تر، برای برق انداختن پنجره ها چند جور دستمال ردیف کرده است، به نوبت از هر کدومشان استفاده می کند ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۲:۴۸    
فوق تخصص قرنیه و گلوکوم عنوان کرد: ورود مواد شوینده به داخل چشم یکی از حوادث شایع ایام خانه تکانی است به همین دلیل افراد باید حین انجام کار به شدت مراقب باشند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۲:۴۷    
گاهی اوقات برآمدگی های کوچکی روی پلک ها به وجود می آید که معمولا آزاردهنده و دردناک نیستند و ممکن است به مرور برطرف شوند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۳:۵۶    
فرقی ندارد صورت تان جوش دارد یا نه، شما حتما باید روزی دو بار صورت تان را بشویید تا آلودگی ها، سلول های مرده و چربی اضافه صورت تان را پاک کنید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۲:۴۱    
در تقویت رفتار از چیز های مثبتی برای تشویق یک رفتار مثبت استفاده می کنیم. پاداش برای تحریک یک رفتار مثبت مورد استفاده قرار می گیرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۸:۳۸    
تشخیص سرطان معده به وسیله آندوسکوپی که دوربین دارد به این صورت است که بافت معده را به طور کامل مشاهده و بررسی می کند و از بافت غیر طبیعی نمونه برداری می کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۸:۳۵    
افتتاحیه نمایشگاه بین المللی و بازرگانی ایران و کشورهای حاشیه دریای خزر با حضور فعالان تجاری اسلواکی.چک.روسیه.بلاروس.گرجستان در ساری برگزار شد
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۰:۰۵    
به گزارش بلاغ ، مفسدان اقتصادی و مدیران نجومی بالاخره مفسدند یا کارآفرین نابغه؟! حامی مفسدان اقتصادی و مدیران نجومی خوار می گوید ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۰:۰۵    
فعالان صنف پارچه با اشاره به واردات زیاد محصولات چینی اعلام کردند با مشکلاتی در این زمینه مواجه شده اند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۳:۰۵    
در یک ساعت اول فیلم شخصیت نگار دارد نقش سامان را بازی می کند، اما چون دختر است و دارد نقش یک پسر را بازی می کند از آن تیزی مساله جنسی برای دولت ما کم می کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۲:۴۷    
سفر دو نفر از نیروهای قرارگاه نصرت به عتبات، به طور عملی ثابت کرد که خطوط دفاعی دشمن در هور قابل نفوذ است. به هر روی پس از شش ماه شناسایی دقیق و گسترده، عملیات خیبر در سوم اسفند ماه 1362 آغاز شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۰:۱۱    
یک کاسه بزرگ رو از آب پرکرده و بعد بادمجون های پوست کنده رو داخلش بذارین و حدود دو الی سه قاشق آبلیمو هم بهشون اضافه کنین و بذارین برای 10 دقیقه الی یک ربع بمونن و بعد بادمجون هارو از آب بیرون بیارین ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۲۳:۵۴    
این کاکتوس به صورت انگلی است و عادت رشدی آن بی همتا است، به علاوه به محض دیدن می توان آن را شناخت. یک چیز جالب دیگر، دانشمندان معتقدند این کاکتوس به وسیله پرندگان از دنیای کهن (اروپا ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۲۳:۱۸    
در این عملیات در حین یک پرواز من دچار نقص فنی شده و مجبور شدم در نزدیکی چادرهای عشایر فرود بیایم بلافاصله عشایر به طرف بالگرد ما آمده و وقتی فهمیدند ما نیروهای ایرانی هستیم شروع به پذیرایی از من کردند
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۲۳:۱۵    
در روزهای اخیر شرایط امنیتی دو منطقه عفرین در استان حلب واقع در شمال غرب سوریه و غوطه شرقی در استان ریف دمشق روند بحرانی به خود گرفته است؛ شرایطی که نیاز به واکاوی در ابعاد و زوایای مختلف دارد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۲۳:۰۳    
به گفته یکی از کارشناسان برجسته رسانه های اجتماعی، کافی است وقتی کودکتان کنار شما است و تلفن خود را بر می دارید تعریف کنید که قرار است چه کاری با آن انجام دهید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۲۲:۵۷    
اگر در محیطی با دمای عادی و متوسط حضور دارید، اما همچنان به شدت عرق می کنید ممکن است افت قند خون مقصر اصلی این شرایط باشد ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۲۲:۳۶    
کسی به اندازه مانی حقیقی برای گرفتن یک خرس ناقابل این همه خودش را به در و دیوار نزده باشد.مانی حقیقی ثابت کرد حتی سیاه نمای خوبی هم نیست باید برود سال ها پیش جعفر پناهی شاگردی کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۲۲:۲۴    
سریال انیمیشن فرزندان ایران با همکاری مرکز صبا تولید می شود و بحث نگارش آن در حال انجام است که در 60 قسمت تولید می شود. 2 تله فیلم اشنوگل و نه پنج دقیقه نیز تولید شده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۲۲:۰۹    
پس از انتقادات از نامزدی یک فیلم در بخش فیلم های همجنس بازانه در جشنواره برلین، گروه هنر و تجربه که حامی اکران این فیلم است در بیانیه ای به جای عذرخواهی، یک گاف دیگر داد!
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۲۲:۰۶    
دانه های قهوه دارای آنتی اکسیدان و ارزش سلامتی بالایی هستند. قهوه ی خود را پر از خامه و مواد شیرین کننده نکنید، قهوه به تنهایی میتواند به شما انرژی و آنتی اکسیدان بدهد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۲۱:۵۱    
بادام که منبع چربی های سالم، پروتئین و مواد مغذی است، تاثیرات زیادی بر روی سلامت پوست می گذارد. بادام سرشار از منیزیم ضد استرس است که به شل شدن عضلات ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۲۰:۱۲    
نشریات زنجیره ای پس از یکی دو روز انفعال و سکوت در قبال جنایت وحشیانه دراویش داعشی، به جانبداری ضمنی از اوباش پرداختند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۲۰:۰۶    
محققان موفق به کشف جهش هایی در یک ژن به نام DBR1 شدند که مسئول تولید پروتیینی هستند که به رویه های تشکیل حلقه ها در RNA در مرحله ای به نام پیرایش mRNA کمک می کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۲:۳۵    
رئیس کمیته امداد گفت: با ایجاد اشتغال و توانمندسازی طی 2 تا 3 سال آتی مددجویان می توانند از تحت پوشش کمیته امداد خارج شوند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۰:۲۴    
صندوق بازنشستگی بانک ها به نظر می رسد نیاز به یک تحقیق و تفحص اساسی دارد، زیرا اقدامات عجیب وغریب در این صندوق کم به چشم نمی خورد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۰:۲۴    
متاسفانه طی ماه های گذشته اخبار متفاوتی از ضرب و شتم پزشکان و کادر درمانی از گوشه و کنار مناطق کشور به گوش می رسد، ضرب و شتم هایی که بعضا بدون هیچ گونه دلیل منطقی رخ داده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۷:۵۴    
اسباب کشی کار سختی است و همه هم این حرف را قبول دارند، اما رعایت برخی نکات کوچک می تواند روند این کار را کمی راحت کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۰:۰۶    
به گزارش بلاغ ، از وعده صادرات 100 میلیاردی تا منفی شدن رشد صادرات درحالی که روحانی وعده داده بود صادرات به 100 میلیارد دلار برسد، آمار گمرک نشان می دهد رشد صادرات منفی بوده است. ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۳:۳۳    
روبین کازان در اردوی آماده سازی خود در دیدار مقابل روزنبورگ به بردی پرگل رسید و مهاجم ایرانی این تیم هم پایش به گلزنی باز شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۳:۳۰    
زمین لرزه ای به بزرگی هفت و پنج دهم درجه در مقیاس ریشتر روز یکشنبه پاپوآ گینه نو را لرزاند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۳:۲۷    
رئیس جمهوری روسیه در تماسی تلفنی با صدر اعظم آلمان و رئیس جمهوری فرانسه اعلام کرد: آتش بس در سوریه شامل گروه های تروریستی نمی شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۳:۲۷    
به گزارش بلاغ ، سفیر سعودی در اندونزی طرح جهانی بین المللی کردن مدیریت حرمین شریفین به خاطر سوء مدیریت سعودی ها را بر نتافته و گفته، این طرح یعنی اعلام جنگ علیه عربستان. ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۳:۲۷    
رئیس پلیس پایتخت گفت: کسانی که در این آشوب ها حضور دارند از آن سوی آبها و سایت ها و افراد معاند خط گرفته اند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۳:۲۷    
نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به حادثه خیابان پاسداران و شهادت چند تن از ماموران نیروی انظامی و بسیج در این حادثه، از عملکرد شورای تامین استان تهران و وزارت کشور انتقاد کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۳:۲۴    
مسکو پیش نویس قطعنامه ای را درباره تحریم تسلیحاتی یمن به شورای امنیت ارائه کرده که برخلاف پیش نویس ارائه شده توسط انگلیس، اشاره ای به ایران ندارد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۳:۲۴    
فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری قاتلی که پدر بزرگ خود را در شهرستان دزفول به قتل رسانده بود، خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۳:۲۱    
حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز کمیسیون اقتصادی مجلس در نامه ای خطاب به رئیس جمهور به وی اعلام کرد تا نمایندگانش برای پاسخ به سوالات نمایندگان در 5 محور ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۳:۲۱    
ولی الله سیف در کانال تلگرامی خود به نقد های مطرح شده نسبت به بسته اخیر بانک مرکزی و کنترل بازار ارز، پاسخ داد که در ادامه می خوانید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۳:۲۱    
غذا هایی که جویدن آن ها طول می کشد، مثل هویج، سیب و خیار یک مکانیسم پاکسازی پلاک های دندانی مزاحم دارند. در واقع فرایند جویدن منجر به متلاشی شدن پلاک های دندانی می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۳:۱۸    
وزارت دفاع روسیه درباره احتمال حملات شیمیایی گروه های تروریستی و مسلح در غوطه شرقی هشدار داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۳:۱۸    
اعضای تیم پارس جنوبی جم دقایقی قبل به دلیل وقوع زلزله به بیرون از ساختمان محل سکونت خود ریختند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۳:۱۵    
گروه کاملا دولتی هنر و تجربه همه ساله چندمیلیارد صرف آن می شود آنها انتقادات ناظر به حضور در بخش همجنس گرایانه فیلم هجوم در جشنواره برلین را را هم زاییده ذهنهای بیمار دانسته اند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۳:۱۵    
رئیس فیفا به همراه رئیس دپارتمان فنی فیفا چهارشنبه شب وارد تهران می شوند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۳:۱۲    
رئیس مجلس با تاکید بر اینکه امنیت، خط قرمز مسئولان است، گفت: همه از اقدامات ناجا و بسیج (در جریان حادثه خیابان پاسداران) حمایت می کنند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۳:۰۹    
رابطه همسرم با فرزندانمان، دوستانه بود تا آنجایی که پسرم با پدرش درد و دل می کرد. هر کجا نیز به راهنمایی نیاز داشتند از پدرشان کمک می گرفتند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۳:۰۹    
مادر شهید حدادیان گفت: اگر طالب امنیت هستیم باید تابع ولایت فقیه باشیم و اگر در زمان غیبت صاحب الزمان (عج) هستیم باید مطیع ولایت باشیم تا بتوانیم این امنیت و آرامش را تا زمان ظهور حضرت نگه داریم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۳:۰۹    
مدیر روابط عمومی شبکه نسیم گفت: هر زمان موضوعی در ارتباط با جناب خان و برنامه خندوانه قطعی شود فقط از سوی شبکه نسیم رسما اعلام می شود و شبکه این موضوع را اعلام می کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۳:۰۶    
اجازه افسارگسیخته به ریاض، مسیری روشن و شفاف برای تولید تسلیحات هسته ای در این پادشاهی فراهم می کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۳:۰۶    
محسنی اژه ای درباره اختلاس وزارت نفت گفت: در این پرونده باید از چند دستگاه سئوال شود. حراست تا الان کجا بوده، حسابرس ها و بازرس ها کجا بودند؟ می گویند ظرف چندین سال اتفاق افتاه، چطور متوجه نشدند؟
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۳:۰۶    
سئوال اینجاست که چه مواردی در میان بوده که افرادی که به مناصب انقلابی تکیه زده اند، پشت سر شخصی می ایستند که تفکرات آنان را قبول ندارد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۳:۰۳    
سخنگوی قوه قضاییه گفت: دادستانی کل کشور در یک ماه گذشته دفتری در وزارت اطلاعات راه اندازی نکرده ایم و من این امر را تایید نمی کنم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۳:۰۳    
آقای اسفندیاری فیلم اژدها وارد می شود را ببینید این فیلم رسما با زبان سورئال به فضای انقلاب اشاره می کردو با تمثیل اژدها را به ... تشبیه کرده بود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۳:۰۰    
محسنی اژه ای گفت: دری اصفهانی با دستگاه های امنیتی کار می کرد. در همین سال های اخیر ایشان را به عنوان مشاور به کار گرفته بودند اما به همه اسناد و مدارک و اطلاعات طبقه بندی شده دسترسی داشت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۳:۰۰    
جانشین سپاه ثارالله تهران گفت: اصل قضیه این بود که اغتشاش گران در خیابان پاسداران می خواستند با خودمختاری و قلدری جلوی پلیس بایستند و همان کار داعشی ها را انجام دادند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۳:۰۰    
به گزارش بلاغ ، رئیس اتحادیه قنادی و شیرینی تهران با اشاره به افزایش قیمت مواد اولیه شیرینی جات گفت: این افزایش قیمت ها در هزینه تمام شده شیرینی اعمال نمی شود و قیمت شیرینی برای شب عید افزایش نمی ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۲:۵۷    
سخنگوی قوه قضاییه گفت: عوامل نفوذی حتما یک پوشش مناسبی برای خود دارند و این پوشش باید توجیه معقول و مردمی داشته باشد و از ناحیه حکومت هم پذیرفته شده باشد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۲:۵۷    
بر اساس سیستم طبقه بندی بین المللی کالایی (HS) اساسا کالایی تحت عنوان کود انسانی در ردیف های تعرفه ای طبقه بندی کالایی وجود ندارد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۲:۵۷    
ارتش ترکیه از نابودی پناهگاه ها و انبارهای مهمات گروه پ ک ک در شمال عراق خبر داده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۲:۵۴    
سخنگوی قوه قضاییه گفت: اگر گفته شده است فردی که خودکشی کرده به اتهام جاسوسی در زندان بوده اشکال ندارد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۲:۵۴    
سخنگوی قوه قضاییه گفت: اخیراً سه نفر در استان هرمزگان مرتبط با پرونده سیدامامی دستگیر شده اند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۲:۵۴    
به گزارش بلاغ ، به دنبال اظهارات وطن فروشانه لیلا حاتمی در جشنواره فیلم برلین، پروانه معصومی به وی واکنش نشان داد. ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۲:۵۴    
رییس سازمان پزشکی قانونی گفت: چطور امکان دارد در حادثه ای که جسد سالمی باقی نمانده و همه متلاشی شده اند، 35 جسد تحویل داده شده باشد؟!
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۲:۵۱    
پس از توافق یکی از نزدیکان نتانیاهو برای ادای شهادت علیه وی، وضعیت برای نخست وزیر رژیم صهیونیستی بغرنج تر از قبل شده بطوریکه پلیس قصد انجام بازجویی جدید از وی را دارد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۲:۴۸    
سخنگوی قوه قضاییه گفت: اگر مسئولان موضوع سرقت اطلاعات کاربران توسط اپراتورها را اعلام کنند و عنوان مجرمانه داشته باشد قوه قضاییه ورود می کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۲:۴۸    
سخنگوی قوه قضاییه گفت: مسئول سابق حراست بانک مرکزی و فردی از یکی از معاونت های بانک مرکزی برایشان پرونده ای تشکیل شده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۲:۴۸    
امسال نیز به روال سال های گذشته تلویزیون برای نوروز برنامه های ویژه ای تدارک دیده است. غیر از برنامه هایی که قرار است در موعد تحویل سال و با حضور چهره های مختلف پخش بشوند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۲:۴۵    
روزنامه اعتماد 26 دی 96 در یادداشتی با عنوان برجام به زبان ساده به قلم حسین موسویان نوشت: از ابتدا روشن بود که وظیفه برجام...حل همه معضلات اقتصادی قبل و بعد از انقلاب ایران نبود .
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۲:۴۵    
وزیر خارجه عربستان در گفت وگو با خبرگزاری آلمان و در دفاع از اقدامات نظامی ریاض و هم پیمانانش در یمن مدعی شد که جنگ یمن جنگی مشروع است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۲:۴۲    
رئیس شورای شهر تهران گفت: بر اساس پیشنهادی که امروز در صحن علنی شورا به تصویب رسید هزینه حضور در طرح ترافیک خبرنگاران به شدت کاهش یافته است و این هزینه کمتر از یک میلیون تومان خواهد شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۲:۴۲    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: به هیچ وجه ما نرخی را اعلام نمی کنیم اما این موضوع را دنبال می کنیم. در هر زمانی نرخ تعادلی برای ارز نشأت گرفته از متغیرهای اصلی اقتصادی است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۲:۳۹    
عقب ماندگی و کسری 14 هزار میلیارد تومانی که نسبت به ماه های گذشته نیز رو به افزایش است. در این بین برخی برآوردها از پیشخور شدن درآمدهای سال آینده نیز حکایت دارد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۲:۳۹    
پلیس استان کرکوک از حمله یک عامل انتحاری به نزدیکی یکی از مقرهای نیروهای حشد شعبی در این استان خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۲:۳۹    
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: با کلید خوردن طرحی که در دست تدوین داریم، منافع بسیاری در مجلس و دولت که خود مبادرت به تعیین حقوقشان می کنند، به خطر می افتد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۲:۳۶    
یک رسانه غربی با اشاره به تحولات غوطه شرقی در سوریه یکی از دلایل ناآرام شدن این منطقه را حضور گروه های تروریستی مورد حمایت عربستان سعودی عنوان کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۲:۳۶    
لیلا حاتمی بازیگر سینما در اظهار نظری تأسف آور از اقدامات نیروهای امنیتی برای حفظ امنیت و آرامش در جریان اغتشاشات و بر هم زدن امنیت، اظهار شرمندگی کرده بود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۲:۳۳    
پس از سفر حکمتیار و برخی از رهبران جهادی این بار حنیف اتمر مشاور امنیت ملی افغانستان نیز به دعوت رسمی عربستان سعودی به این کشور سفر کرده و با ولیعهد سعودی دیدار و گفت وگو کرده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۲:۳۳    
سرتیپ امیر حاتمی گفت: با تلاش های نیروی دریایی ارتش و وزارت دفاع کوچکترین مشکل امنیتی در منطقه مکران نداریم و سرمایه گذاران داخلی و خارجی با امنیت خاطر می توانند در این منطقه فعالیت کنند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۲:۳۳    
این تو بمیری از آن تو بمیری ها نیست. اوضاع آن خراب است که اگر محکم نایستیم به همین زودی ها پیشنهاد شرم آوری مثل لزوم اضافه کردن بخش دگرباشانه به جشنواره های سینمایی داخلی افزوده می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۲:۳۰    
صائب عریقات دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین تاکید کرد: دولت آمریکا خطری واقعی برای امنیت و ثبات و سلامت منطقه و ملت های آن است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۲:۳۰    
رسانه های صهیونیستی از شهادت یک شهروند فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست خبر دادند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۲:۳۰    
تیم السد دربی دوحه را با یک پیروزی پرگل پشت سر گذاشت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۲:۲۷    
حیدر العبادی، نخست وزیر عراق در دیدار با یک هیات رسانه ای سعودی باحضور عبدالعزیز الشمری، سفیر عربستان در بغداد گفت ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۲:۲۷    
آمریکا روز یکشنبه اعلام کرد که باید فشار های اقتصادی ناشی از تحریم ها علیه کره شمالی با هدف خاتمه یافتن برنامه اتمی این کشور ادامه یابد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۲:۲۷    
پرواز تهران اهواز متعلق به شرکت هواپیمایی زاگرس در مسیر دچار نقص فنی شد و به فرودگاه مهرآباد برگشت. بازیکنان استقلال خوزستان نیز در این هواپیما حضور دارند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۲:۱۸    
حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در پیامی انتخاب ماتاملا سیریل رامافوزا به عنوان رییس جمهوری آفریقای جنوبی را به وی تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که روابط و همکاری های دو کشور دوست ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۲:۱۵    
رسانه های فلسطینی اعلام کردند که نیروی دریایی رژیم صهیونیستی به قایق ماهیگیران فلسطینی در ساحل فلسطین تیراندازی کرده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۲:۱۲    
بر اساس مصوبه هیئت دولت، تعرفه واردات گوشت گوساله به نصف کاهش یافت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۲:۱۲    
تیم های فوتبال منچستر یونایتد و چلسی دیدار حساس خود را روز یکشنبه در ورزشگاه اولدترافورد برگزار کردند که نتیجه آن 2 بر یک به سود منچستر یونایتد رقم خورد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۲:۰۹    
ماریازاخارووا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در مصاحبه ای از علاقه آمریکا به انتخابات روسیه سخن گفت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۲:۰۹    
قدرت اله جمالی گفت: تیم های ارزیاب جنوب فارس به حالت آماده باش در آمده و به کانون زمین لرزه اعزام شدند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۲:۰۶    
در پی شهادت سه تن از پرسنل نیروی انتظامی و یکی از بسیجیان در آشوب های خیابان پاسداران تهران، حجت الاسلام سیدمحمود علوی پیام های تسلیت جداگانه ای خطاب به سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۲:۰۶    
در آخرین روز از جام جهانی شمشیربازی اسلحه سابر در لهستان امروز (یکشنبه) رقابت های بخش تیمی برگزار شد و تیم ملی ایران با شکست 45 بر 31 برابر تیم کره جنوبی به عنوان نائب قهرمانی دست یافت تا دستش از ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۲:۰۶    
این کارگروه با مسئولیت وزیر نیرو و با عضویت رؤسای سازمان های برنامه و بودجه، حفاظت محیط زیست و وزرای جهاد کشاورزی، کشور و صنعت، معدن و تجارت تشکیل می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۲:۰۳    
شیخ احمد بیدآبادی عالم و فقیه زاهد در حدود سال 1278 قمری در اصفهان به دنیا آمد، او بزرگ ترین فرزند آیت الله شیخ محمدجواد حسین آبادی بود ...