چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۲۱:۵۱May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای بلاغ مازندران 17 اسفند 1396 - bloghnews.com

بلاغ مازندران 4 اسفند 1393 بلاغ مازندران 30 اسفند 1395 بلاغ مازندران 1 فروردین 1396 بلاغ مازندران 31 اردیبهشت 1396 بلاغ مازندران 31 خرداد 1396 بلاغ مازندران 31 تیر 1396 بلاغ مازندران 1 مرداد 1396 بلاغ مازندران 31 شهریور 1396 بلاغ مازندران 1 مهر 1396 بلاغ مازندران 30 آبان 1396 بلاغ مازندران 30 آذر 1396 بلاغ مازندران 30 دی 1396 بلاغ مازندران 30 بهمن 1396 بلاغ مازندران 1 اسفند 1396 بلاغ مازندران 2 اسفند 1396 بلاغ مازندران 3 اسفند 1396 بلاغ مازندران 4 اسفند 1396 بلاغ مازندران 5 اسفند 1396 بلاغ مازندران 6 اسفند 1396 بلاغ مازندران 7 اسفند 1396 بلاغ مازندران 8 اسفند 1396 بلاغ مازندران 9 اسفند 1396 بلاغ مازندران 10 اسفند 1396 بلاغ مازندران 11 اسفند 1396 بلاغ مازندران 12 اسفند 1396 بلاغ مازندران 13 اسفند 1396 بلاغ مازندران 14 اسفند 1396 بلاغ مازندران 15 اسفند 1396 بلاغ مازندران 16 اسفند 1396 بلاغ مازندران 17 اسفند 1396 بلاغ مازندران 18 اسفند 1396 بلاغ مازندران 19 اسفند 1396 بلاغ مازندران 20 اسفند 1396 بلاغ مازندران 21 اسفند 1396 بلاغ مازندران 22 اسفند 1396 بلاغ مازندران 23 اسفند 1396 بلاغ مازندران 24 اسفند 1396 بلاغ مازندران 25 اسفند 1396 بلاغ مازندران 26 اسفند 1396 بلاغ مازندران 27 اسفند 1396 بلاغ مازندران 28 اسفند 1396 بلاغ مازندران 29 اسفند 1396 
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۳:۵۳    
نظرات و باور های متفاوتی درباره مصرف شیر وجود دارد که همواره محل نزاع بود ه اند. در این نوشتار قصد داریم با دلایل علمی به رد، اصلاح یا تایید چنین باور هایی بپردازیم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۳:۳۸    
کفاره غیبت چیست؟ فرمود:این است که هر گاه کسی را که غیبتش را کرده ای به یاد آوری برای او طلب مغفرت کنی.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۹:۳۰    
گرم شدن پا ها و دست ها موجب انبساط رگ های خون می شود، واکنشی که اتساع عروق نامیده می شود. بر اثر این واکنش گرما از طریق پوست آزاد شده و به کاهش دمای مرکزی بدن کمک می کند و در نهایت این پیام به مغز ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۲۲:۲۴    
محمد ابراهیم در طول مبارزات و فعالیت ها در قبل و پس از پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل سپاه قمشه نقش چشمگیری داشت. او ضمن عضویت در شورای فرماندهی سپاه، مسئولیت واحد روابط عمومی را به عهده گرفت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۶:۴۶    
ساعت 21 شانزدهم اسفند سال جاری مأموران کلانتری 124 قلهک در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام کردند مرد میانسالی در یک خانه ویلایی در خیابان دولت، بلوار کاوه به قتل رسیده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۳:۲۰    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نوشهر با اشاره به اینکه دشمن برای تضعیف خانواده ها برنامه دارد، گفت: زنان علاوه بر اینکه می توانند در کارهای خانه موفق باشند می توانند به عنوان یک مدیر انقلابی نیز در ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۳:۵۳    
هیچ فیلسوف و عارف شیعی ای خدشه ای در امامت اهل بیت و عصمت و مهدویت و نفی سقیفه و... ندارد و موافق و مخالف فلسفه و عرفان این عقاید را انحرافی و باعث خروج از تشیع می دانند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۳:۴۷    
غلامعلی حدادعادل بعداز ظهر امروز در دومین نشست بصیرت افزایی و در حضور فعالان فرهنگی استان همدان با بیان اینکه دشمنان انقلاب در بدو پیروزی انقلاب از سوی امام و مردم غافلگیر شدند ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۳:۴۴    
وزیر کشور با اشاره به برگزاری همایش فرمانداران گفت: در این همایش جمع بندی عملکرد چهار ساله وزارت کشور و به خصوص سال جاری و برنامه های آتی این وزارتخانه تشریح شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۳:۴۴    
سیاستمدار و دیپلمات برجسته ترکیه ای با رئیس سازمان انرژی اتمی دیدار و گفتگو کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۳:۴۴    
رئیس ستاد کل نیرو های مسلح در نشست شورای سیاستگذاری راهیان نور از تقدیم سند ملی راهیان نور به رهبر انقلاب خبر داد و بر توسعه کمی و کیفی این اردو ها تاکید کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۳:۴۱    
رحمانی فضلی گفت: درخصوص بحث حجاب و یا ورود بانوان به ورزشگاه ها هیچ برخورد قهری صورت نگرفته است؛ اما زمانی که یک موضوع ممنوع است، ممنوعیت آن باید رعایت شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۳:۴۱    
هفته نامه خط حزب الله در یادداشتی با تمجید رفتار دانشجویان در قبال سفر لودریان وزیر امورخارجه فرانسه به تهران، این رخداد را از جهاتی بررسی کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۳:۴۱    
معاون اول رییس جمهور در دیدار با رییس جمهور عراق تاکید کرد: برای نابودی تروریسم در منطقه باید همه کشور ها به عراق کمک کنند تا ریشه فسادی که می توانست منطقه ما را به آشوب بکشاند خشک شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۳:۳۸    
رئیس دستگاه دیپلماسی با بیان اینکه دنیای ما دنیای مرز ها نیست، عنوان کرد: دنیای ما دنیای اختلاف، نفرت افکنی، ترویج خشونت و مخالفت با یکدیگر نیست ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۳:۳۸    
امیر حاتمی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران همواره مخالف گروه های تروریستی به ویژه طالبان در کشور افغانستان بوده است ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۳:۳۵    
نیویورک تایمز با اشاره به منابع آگاه گزارش داده است که رییس جمهور آمریکا، دونالد ترامپ، در ساعت 20:30 پنج شنبه به وقت تهران، رسما برنامه تعرفه های جدید را امضا می کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۳:۳۵    
فعال حوزه صنعت ساختمان با تاکید بر این که تقویت توسعه گران و انبوه سازان منجر به افزایش تولید انبوه مسکن و به تبع آن کاهش قیمت ها می شود ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۳:۳۲    
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء اظهار داشت: مقرر بود در مهر ماه سال 97 فاز دوم پالایشگاه میعانات گازی ستاره خلیج فارس افتتاح شود ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۳:۳۲    
نایب رییس اتحادیه میوه و سبزی تهران با اشاره به بزرگنمایی در فضای مجازی و برخی رسانه ها در اعلام نرخ چغاله بادام تاکید کرد: با در نظر گرفتن میزان کیفیت چغاله بادام ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۳:۳۲    
در پی اعمال سیاست تعرفه ای از آمریکا بر دیگر کشور ها اتحادیه اروپا هم تصمیم گرفته است بر طیف گسترده ای از محصولات وارداتی از آمریکا تعرفه ای 25 درصدی منظور شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۳:۲۹    
قیمت نفت پس از کاهشی که در معاملات روز گذشته در واکنش به افزایش تولید و ذخایر آمریکا تجربه کرد، روز پنج شنبه تحت تاثیر تقاضای مطلوب اندکی افزایش یافت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۳:۲۶    
بازیگر فیلم "سگ های پوشالی" گفت: متاسفانه من مادرم را به دلیل بیماری سرطان از دست دادم. ده سال از فوت مادرم می گذرد اما لحظه ای نیست که چهره مهربانش از جلوی چشمم کنار برود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۳:۲۶    
بازیگر فیلم وضعیت سفید گفت: بهترین احساس دنیاست مادر. وقتی اسم مادر را می شنوم انگار که بهترین کلمه عالم را شنیده ام. مادر کامل ترین کلمه در جهان است و هر چه در موردش بنویسید و توصیف کنید کم است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۳:۲۶    
بیش از 30 سریال فاخر و ارزنده در مراکز صدا و سیما در حال تولید است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۳:۲۳    
نمایشگاه بهاره امسال قرار است از تاریخ 20 تا 28 اسفند ماه در محل نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب برگزار شود که امیدوارم مردم با حضور در این نمایشگاه بتوانند مایحتاج خودشان را تهیه کنند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۳:۲۰    
مولود چاووش اوغلو وزیر خارجه ترکیه گفت: عملیات ارتش ترکیه در عفرین سوریه موسوم به شاخه زیتون تا سه ماه آینده و در ماه می 2018 پایان خواهد یافت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۳:۲۰    
حضرت زهرا (س) در یک روایت علت هتک حرمت به علی (ع) و خویش را در ماجرای سقیفه بیان کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۳:۲۰    
یکی از مراجع تقلید با اشاره به مراسمی که توسط شهرداری تهران به مناسبت روز زن برگزار شده است گفت: در این مراسم عده ای دختر را آورده و رقصانده اند ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۳:۱۷    
هم زمان با بازگشت بندر بن سلطان اطلاعات نگران کننده ای از همکاری عربستان، اسرائیل و آمریکا برای نفوذ دادن تروریست ها به ایران و انجام اقدامات خرابکاری مشاهده می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۳:۱۷    
وزیر امور خارجه کشورمان معتقد است، زنان بیشترین صلاحیت را برای رهبری پویش جهانی علیه خشونت و افراط گرایی دارند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۳:۱۴    
دشمنان علیرغم برخورداری از قدرت نظامی و رسانه ای و تبلیغاتی از ایران و فرهنگ انقلابی مردم آن در هراس هستند و امروز طرح نیل تا فرات صهیونیست ها به بقای اسرائیل تنزّل یافته است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۳:۱۴    
در دنیایی که با یک سرچ ساده در سایت CTBT می توان فهمید ایستگاه های آن کجا هستند و چه می کنند، این بدترین شکل عملیات روانی است که یک دولت می تواند بکند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۳:۱۴    
فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس، روایتی از آخرین روزهای حیات سردار شهید همت منتشر کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۳:۱۱    
بحران تنهایی، آسیبی به روان و جسم شهروندان می زند که از ضرر مصرف 15 نخ سیگار در روز بیشتر است. مجموع ضرر مالی که عوارض تنهایی بر جامعه انگلستان تحمیل می کند، سالانه بالغ بر 32 میلیارد پوند است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۳:۱۱    
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: مردم توقع معجزه و حل مشکلات به صورت یک شبه را ندارند اما تبعیض و فساد را تحمل نمی کنند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۳:۰۸    
صنایع دستی و گردشگری دزفول ریزش این بنای تاریخی را تائید کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۳:۰۸    
شرکت خودروسازی بنتلی برای تقویت شرایط و بهبود موقعیت این خودرو در بازار، یک نسخه جدید از بنتایگا با سیستم محرک "پلاگین هیبریدی" در نمایشگاه بین المللی ژنو سوئیس رونمایی کرده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۳:۰۵    
نوشاد عالمیان از تور جهانی تنیس روی میز قطر حذف شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۳:۰۵    
رکس تیلرسون وزیر امور خارجه آمریکا روز پنجشنبه اعلام کرد از کره شمالی نشانه های بالقوه مثبتی مشاهده می شود، ولی دو طرف هنوز تا مذاکرات راهی طولانی در پیش دارند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۳:۰۵    
کابینه آلمان به طرح افزایش نیرو های این کشور در افغانستان رأی موافق داد و قرار است شمار نیرو های این کشور در افغانستان به 1300 تن برسد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۳:۰۲    
نیروهای امنیتی سوریه در عملیاتی موفق، توانستند 2 کامیون حامل مقادیر زیادی سلاح و مهمات آمریکایی را قبل از رسیدن به دست تروریست ها در منطقه غوطه شرقی متوقف کنند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۳:۰۲    
نماینده عالی رتبه امور مالی اروپا اعلام کرد اروپا نمی خواهد درگیر جنگ تجاری با آمریکا شود، اما در حال حاضر برنامه ای برای اقدامات ضد تعرفه ای آمریکا دارد که در صورت لزوم اجرا خواهد کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۲:۵۹    
بیماری های روانی علائی دارند که در صورتی که شما و یا اطرافیانتان آن ها را داشته باشید بهتر است به یک روانپزشک مراجعه کنید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۲:۵۹    
مدافع تیم فوتبال یوونتوس گفت: باید تحت فشار هم قرار می گرفتیم، البته که در لیگ قهرمانان اروپا نیاز به شانس دارید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۲:۵۹    
شلغم یکی از سبزیجات بسیار مفیدیه که نقش قوی ترین آنتی بیوتیکهارو بازی میکنه اما متأسفانه چون نسبت به انواع دیگه ی سبزیجات کاربرد کمتری در وعده های غذاییمون داره، کمتر ازش استفاده میکنیم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۲:۵۶    
مدیر کل دفتر پایش فراگیر سازمان حفاظت محیط زیست گفت: توجه به محیط زیست و مصرف بهینه آب از جمله نکات مهمی هستند که باید به هنگام خانه تکانی از سوی شهروندان رعایت شوند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۲:۵۶    
هافبک جوان منچسترسیتی رکورد جالبی در لیگ قهرمانان اروپا ثبت کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۲:۵۳    
زنی جوانی که از یک سفید کننده پوست تقلبی استفاده می کرد نمی دانست چه بلایی در انتظارش است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۲:۵۳    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: کنترل بازار ارز با افزایش نرخ سود بانکی یک اقدام عجیب و کارشناسی بود که تیر خلاص بر رونق تولید در کشور زد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۲:۵۰    
سخنگوی وزارت خارجه ایران در واکنش به بیانیه اتحادیه عرب به متجاوزان به یمن توصیه کرد از فرافکنی، ایفای نقش مخرب و بحران آفرینی بیشتر درمنطقه و رقص ننگین سیاسی برای خوشایند رژیم صهیونیستی، دست بردارند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۲:۵۰    
یکی از تلخترین تجربه های زندگی سوختگی است. در این مقاله شما را با روش ها و ماده های طبیعی واقعا موثر برای درمان سوختگی آشنا می کنیم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۲:۵۰    
اصطلاح میگرن خاموش هرچند یک اصطلاح رسمی پزشکی نیست، اما بیماری یا مشکلی به این نام وجود دارد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۲:۴۷    
این روزها تعدادی زیادی از افراد در سراسر جهان بر اثز حمله قلبی جان خود را از دست می دهند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۲:۴۷    
مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد گفت: هویت بافت های انسانی مجزای جانباختگان ای.تی.آر 72 به پزشکی قانونی مشخص بوده ولی واقعیت امر چیزی نبوده که بتوان به خانواده ها تحویل داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۲:۴۴    
مدیر کتابخانه های عمومی نوشهر گفت: طرح کتابخانه گردی می تواند به تقویت فرهنگ مراجعه به کتابخانه، امانت و مطالعه در کتابخانه و ظرفیت های کتابخانه های عمومی کمک کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۲:۴۴    
نیروهای ارتش ترکیه و عناصر تروریستی سپر فرات حملات گسترده ای را علیه مواضع شبه نظامیان کُرد در منطقه راهبردی جندیرس انجام دادند و تاکنون نیمی از این منطقه را به اشغال خود درآورده اند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۲:۲۹    
دبیر جمعیت رهپویان در استان قزوین گفت: چگونه یک مسئولی که در ابتدای مسئولیت خود مستأجر بوده اکنون کمترین دارایی اش خانه 2000 متری در نیاوران است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۲:۲۹    
مدافع برزیلی تیم فوتبال پاری سن ژرمن به خاطر اظهارات خود درباره مرگ ناگهانی کاپیتان فیورنتینا به شیوه ای کنایه آمیز ابراز تأسف کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۲:۲۶    
روزنامه مصری الشروق به نقل منابع دیپلماتیک عربی نوشت که چندین کشور عربی به رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین توصیه کرده اند قرارداد قرن در مورد فلسطین را بپذیرد در غیر این صورت پشیمان خواهد شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۲:۲۶    
اجرایی شدن مفاد دستورالعمل اجرایی حداقل ضوابط برچسب گذاری فرآورده های غذایی و آشامیدنی محصولات تراریخته، به دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور بخشنامه شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۲:۲۳    
رئیس شورای شهر تهران گفت: افزایش قیمت بلیت مترو در تهران طبق قانون حمایت از حقوق مصرف کننده و تولیدکننده مانعی ندارد و مجاز است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۲:۲۳    
کادر فنی پرسپولیس 22بازیکن را برای سفر به دبی و بازی با الوصل امارات انتخاب کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۲:۲۳    
فردا پس از اقامه نماز جمعه چمعی از زنان مسلمان اعتراض خود را نسبت به بی توجهی برخی مسئولین به نفوذ جریانهای فمینیسم و مسائل غیراخلاقی با قرائت بیانه ای اعلام می کنند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۲:۲۳    
معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش مازندران گفت: طرح مهارت آموزی دانش آموزان براساس کتاب آموزش مهارت های کوتاه مدت از اسفندماه امسال در 10 درصد از مدارس متوسطه اول آغاز شد و تا پایان شهریور 1397 ادامه ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۲:۲۳    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی با تاکید بر لزوم متوقف کردن ایران، مدعی شد دولت ایران نیز مانند شوروی سابق دربرابر فشار غرب تسلیم خواهد شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۲:۲۰    
کاردار سفارت هند گفت: یک بانک ایرانی بزودی در هند افتتاح و یک بانک هندی هم مجوز سرمایه گذاری با روپیه را در ایران از بانک مرکزی هند دریافت کرده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۲:۱۷    
طرح ملی کتابخانه گردی با استقبال شهروندان و مسئولان در بابل شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۲:۱۴    
سخنگوی وزارت خارجه ایران به انگلستان و سایر کشورها توصیه کرد که ریاض را برای توقف جنگ در یمن تحت فشار قرار داده و منافع زودگذر اقتصادی خود را با امنیت جهانی معامله نکنند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۲:۱۴    
روایتی که می خوانید زندگی جوانی است که دست روزگار بی رحمانه زندگی اش را زیر و رو می کند و به دلایلی نامعلوم گواهی فوت در زمان حیاتش صادر می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۲:۱۴    
وزیر خارجه قطر در واکنش به کم اهمیت خوانده شدن موضوع این کشور توسط ولی عهد عربستان، اعلام کرد، تکرار مرتب مسأله قطر در اظهارات مقامات عربستانی چیز دیگری می گوید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۲:۱۴    
مدیر موسسه مطالعات و تدوین تاریخ ایران در یادداشتی به ادعاهای اخیر احمد منتظری در مصاحبه با رادیو فردا علیه یادگار امام پاسخ داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۲:۱۴    
امام جمعه بابل گفت: امروز دشمنان در صددند تا رابطه اسلام و روحانیون با مردم را از بین ببرند و روحانیون در جامعه به انزوا بکشانند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۲:۱۱    
عبدالعلی علی عسکری رییس سازمان صدا و سیما در اختتامیه چهارمین جشنواره جام جم که شامگاه پنجشنبه 17 اسفند ماه برگزار شد در سخنانی با درود و سلام بر بنیانگدار جمهوری اسلامی و رهبر انقلاب از شهادت ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۲:۱۱    
هافبک ایرانی شاغل در فوتبال هلند از مهدوی کیا به عنوان الگوی خود نام برد و عنوان کرد: در جام جهانی ملی پوشان تمام تلاششان را برای خوشحالی مردم انجام خواهند داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۲:۱۱    
مدیرعامل سابق باشگاه استقلال گفت: علیرضا منصوریان همان مربی ای بود که در فصل گذشته در نیم فصل اول نتایج خوبی نگرفت، اما در پایان لیگ نایب قهرمان شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۲:۰۸    
ریچارد هاس از دیپلمات های برجسته سابق آمریکایی که این روز ها مدیریت شورای روابط خارجی این کشور را بر عهده دارد، با انتقاد شدید از جنگ تجاری دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا با شرکای اقتصادی کشورش ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۲:۰۸    
فرمانده انتظامی فریدونکنار گفت: بر اساس قانون و به صورت قاطعانه نسبت به تحرکات مجرمانه در مراسم چهارشنبه سوری برخورد می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۲:۰۸    
اختتامیه چهارمین جشنواره تلویزیونی جام جم امشب در شب میلاد حضرت فاطمه (س) در سالن همایش های صدا و سیما برگزار شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۲:۰۵    
مرد جوانی که در یک سانحه تصادف جانش را از دست داده بود و آماده کالبدشکافی می شد ناگهان در بیمارستان زنده شد ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۲:۰۵    
سپ بلاتر به خبرگزاری رویترز گفت: 2 و نیم سال از مدت محرومیت من گذشته و این پرونده هنوز حرکتی رو به جلو نداشته است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۲:۰۲    
سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: ما هم بازیکنانی با وضعیت مشابه عالیشاه داشتیم که شرایط خاصی را برای باشگاه ایجاد کردند اما ما مانع رشد آن بازیکن نشدیم. قطعاً مسئولان تراکتورسازی هم همین نگاه را دارند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۲:۰۲    
رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: طرح رسیدگی به درآمدهای نامشروع مدیران و مسؤولان نشان دهنده این است که بسیاری از مدیران سرجای خود نیستند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۱:۵۹    
معاون امور فرهنگی و اجتماعی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: در کشورهای جنوب آسیا دو میلیون، در مراکش 7 میلیون و در یمن، مالزی و افغانستان بیش از 28 میلیون سادات وجود دارد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۱:۵۹    
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بهشهر گفت: بیش از 30 هزار اصله نهال اسفندماه امسال در عرصه های طبیعی این شهرستان کاشته می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۱:۵۹    
در تیم منتخب هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا 2 نماینده از ایران حضور دارد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۱:۵۹    
انتشار فیلم رقص و آواز و حضور نجفی در مراسم با ناراحتی مردم نسبت به این بی اخلاقی رو به رو شد؛ اما روزنامه های اصلاح طلب که ید طولایی در رفتار قبیله ای دارند، تمام قد از این مراسم حمایت کردند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۱:۵۶    
از بامداد روز 19 اسفند ماه ورود هر گونه گوشی به کشور از دو برند نوکیا و هواوی مشمول رجیستری شده و باید ثبت شناسه آن صورت گیرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۱:۵۶    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کار سختی پیش رو داریم اما هدفمان را می دانیم، به چیزی جز پرسپولیس فکر نمی کنم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۱:۵۶    
رهبرانقلاب در بیان تمایز میان زن در فرهنگ اسلامی و غربی فرمودند: شاخصه ی زن غربی برهنگی است. می بینید که مرد باید در مراسم هایشان کاملاً پوشیده باشد و زن هرچه ممکن است عریان باشد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۱:۵۳    
ایالات متحده در سال 2017 برای مقابله با بلایای طبیعی نظیر زلزله، سیل، خشکسالی و طوفان مبلغ 360 میلیارد دلار هزینه کرده است که این مبلغ در تاریخ ایالات متحده رکورد جدیدی محسوب می گردد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۱:۵۳    
معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: بنده اساساً این هنجارشکنی را اتفاقی نمی دانم، چون در برنامه هایی که شهردار حضور می یابد، ملاحظات خاصی از سوی اطرافیان و نزدیکان او وجود دارد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۱:۵۳    
هرج و مرج و نابسامانی در کاخ سفید با استعفای گری کوهن بیش از پیش شدت گرفته و شکایت بازیگر فیلم های غیر اخلاقی از ترامپ نیز به دردسرهای کاخ سفید افزوده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۱:۵۰    
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء گفت: مقرر بود در مهر ماه سال 97 فاز دوم پالایشگاه میعانات گازی ستاره خلیج فارس افتتاح شود اما خبر خوب این است که قبل از امسال به بهره برداری می رسد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۱:۵۰    
دولت ترکیه به دستور رجب طیب اردوغان رئیس جمهور این کشور، ضمن اعمال حالت فوق العاده در ترکیه، بیش از50 هزار نفر را بازداشت و حدود 150 هزار نفر را از مشاغل دولتی اخراج کرده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۱:۵۰    
معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: انتخاب سرپرست برای فدراسیون کشتی را تکذیب می کنم و موضع وزارت ورزش مخالفت با استعفای خادم است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۱:۵۰    
وضعیت توافق هسته ای با ایران به هر شکل که پیش برود، بازهم آمریکا بازنده خواهد بود و تهدیدات گوش خراش آنها بلوف و توخالی بوده و هیچ اقدام واقعی در پشت سر آنها قرار ندارد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۱:۴۷    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه قرار است از محل هدفمندی یارانه ها به ما اعتبارات کامل تری برسد، گفت: طرح تحول نظام سلامت با اعمال اصلاحات ادامه پیدا خواهد کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۱:۴۴    
صبح امروز رهبر انقلاب با جمعی از مداحان و ذاکران اهل بیت دیدار کردند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۱:۴۱    
وزیر خارجه عربستان سعودی، در کنفرانس خبری مشترک با همتای بریتانیایی خود بوریس جانسون در لندن گفت:عربستان با بریتانیا در خصوص لزوم مقابله با ایران و متوقف کردن حمایت این کشور از تروریسم توافق دارد.
  • ۱