چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۱۸:۲۷May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای بلاغ مازندران 2 اسفند 1396 - bloghnews.com

بلاغ مازندران 4 اسفند 1393 بلاغ مازندران 30 اسفند 1395 بلاغ مازندران 1 فروردین 1396 بلاغ مازندران 31 اردیبهشت 1396 بلاغ مازندران 31 خرداد 1396 بلاغ مازندران 31 تیر 1396 بلاغ مازندران 1 مرداد 1396 بلاغ مازندران 31 شهریور 1396 بلاغ مازندران 1 مهر 1396 بلاغ مازندران 30 آبان 1396 بلاغ مازندران 30 آذر 1396 بلاغ مازندران 30 دی 1396 بلاغ مازندران 30 بهمن 1396 بلاغ مازندران 1 اسفند 1396 بلاغ مازندران 2 اسفند 1396 بلاغ مازندران 3 اسفند 1396 بلاغ مازندران 4 اسفند 1396 بلاغ مازندران 5 اسفند 1396 بلاغ مازندران 6 اسفند 1396 بلاغ مازندران 7 اسفند 1396 بلاغ مازندران 8 اسفند 1396 بلاغ مازندران 9 اسفند 1396 بلاغ مازندران 10 اسفند 1396 بلاغ مازندران 11 اسفند 1396 بلاغ مازندران 12 اسفند 1396 بلاغ مازندران 13 اسفند 1396 بلاغ مازندران 14 اسفند 1396 بلاغ مازندران 15 اسفند 1396 بلاغ مازندران 16 اسفند 1396 بلاغ مازندران 17 اسفند 1396 بلاغ مازندران 18 اسفند 1396 بلاغ مازندران 19 اسفند 1396 بلاغ مازندران 20 اسفند 1396 بلاغ مازندران 21 اسفند 1396 بلاغ مازندران 22 اسفند 1396 بلاغ مازندران 23 اسفند 1396 بلاغ مازندران 24 اسفند 1396 بلاغ مازندران 25 اسفند 1396 بلاغ مازندران 26 اسفند 1396 بلاغ مازندران 27 اسفند 1396 بلاغ مازندران 28 اسفند 1396 بلاغ مازندران 29 اسفند 1396 
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۸:۱۵    
از گذشته تا کنون سفیداب در حمام های ایرانیان مورد استفاده قرار گرفته است. از سفیداب به عنوان لایه بردار پوست استفاده می شود. اما اخیرا از سفیداب بیشتر برای لایه برداری صورت استفاده می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۸:۱۵    
یک محقق و پژوهشگر طب سنتی درباره مهم ترین عوامل ایجاد کننده نقرس و راهکار های درمان این عارضه توضیحاتی را داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۸:۰۳    
اگر از شکم خود ناراضی هستید و می خواهید آن را سریع آب کنید نگران نباشید، ما به شما معجونی معرفی می کنیم که شکم خود را سریع آب کنید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۸:۰۰    
گیاه دارویی صابونی با نام علمی از خانواده میخک میباشد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۸:۰۰    
در طب جدید علائم پوستی بیماری های داخلی اهمیت فراوانی داشته و گاه تنها یک تظاهر پوستی بیماری می تواند کلید تشخیص درست و رسیدن به ریشه بیماری باشد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۸:۰۰    
درمان پسوریازیس با عصاره وانیل امکان پذیر شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۲:۴۵    
کم تحرکی و عدم تحرک کافی باعث تغییر متابولیسم بدن می شود که به دنبال آن ترشح هورمون های بدن را با نقص مواجه کرده و مانع از حداکثر شدن رشد می شود ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۳:۴۴    
کمتر کسی پیدا می شود که خرما دوست نداشته باشد. اما اگر شما جزو معدود افرادی هستید که خرما دوست ندارید در این مطلب چند دلیل قانع کننده برایتان داریم تا در مورد این خوراکی شگفت انگیز تجدیدنظر کنید ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۷:۵۹    
به گزارش بلاغ ،روزنامه های ورزشی چهارشنبه 9 اسفند
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۹:۱۳    
سبزیجات برگدار مانند کلم صفر درصد چربی در خود دارند و فوق العاده کم کالری هستند و مقدار زیادی کلسیم دارند ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۱:۰۹    
شهرام خلج طراح چهره پردازی سینمای ایران که در سی و ششمین جشنواره فیلم ملی فجر با سه فیلم به وقت شام ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۳:۰۰    
غیر از آکنه، مشکلات دیگری مانند سرخک، لوپوس، میلیا، دستگاه گوارش ضعیف، نوسانات هورمونی مانند دوران بلوغ و ...، می توانند در تولید جوش های بدشکل روی پیشانی موثر باشند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۹:۱۸    
اگر کودک تان هر نوع ماده شوینده ای را خورد، فرقی نمی کند چه مقدار باشد، باید او را فورا به بیمارستان برسانید.البته کودک را وادار به استفراغ نکنید و به او آب یا شیر ندهید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۹:۱۵    
الگوریتم جدید هوش مصنوعی گوگل میتواند بانگاه کردن به چشم شما بیماری های قلبی شما را تشخیص دهد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۲:۵۱    
یک متخصص پرتو درمانی گفت: درصد سرطان ها قابل پیشگیری است و 50 درصد بیماران سرطانی هم در صورت تشخیص به موقع قابلیت درمان قطعی دارند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۱:۲۷    
گوشت های بره را خرد کنید و چربی های اضافه آن را بگیرید و روی سبزیجات بچینید. روی آن ها روغن زیتون، نمک و فلفل سیاه بریزید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۱:۱۵    
جگر سرشار از آهن است و این یک عنصر کلیدی برای هموگلوبین محسوب می شود. با این وجود، افراد بسیاری تمایلی به مصرف این ماده غذایی ندارند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۰:۴۸    
مصرف عصاره انار موجب کاهش قابل توجهی در فشار خون می شود و همچنین در بیماران مبتلا به دیابت نوع دو ممکن است برای پیش گیری از فشار خون بالا در این بیماران توصیه شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۲:۳۶    
بوتان ،کشوری در جنوب آسیا که پایتخت آن "تیمفو" است و هنوز هم در فهرست سرزمین های رازآلود و کمتر شناخته شده جهان قرار دارد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۰:۴۲    
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سفر رئیس جمهور به دنا محل سقوط هواپیمای "تهران یاسوج"صحت ندارد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۲:۱۷    
برای هر کدام از انواع پوشاک زمان و مکان خاصی وجود دارد. در این میان صندل ها بدترین انتخاب ها برای قرار های رسمی، حضور در محل کار، دیدار های خانوادگی و مهم تر از همه خواستگاری رفتن هستند!
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۰:۵۳    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، گفت: مردان استرس کاری بیشتری را تحمل کرده و در معرض ضربات جسمی بیشتری هستند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۲۳:۰۰    
بلند کردن اشیاء سنگین تنها دلیل فتق نیست. فتق به واسطه ترکیبی از فشار و باز شدن یا ضعف عضلات پوشش حفره شکمی ایجاد میشود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۲۱:۴۶    
در گذشته دسترسی آسان به این قرص تنها برای نگهداری از برنج بود و آن را از مغازه ها تهیه می کردند؛ این قرص وارداتی استالبته بعد ها مشابه آن در کشور تولید شد و ترکیبات بسیار کشنده دارد
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۲۰:۵۰    
مهلت اجاره رایگان کسبه پلاسکو رو به پایان است و آنها باید سال بعد اجاره پرداخت کنند. اما یکی دیگر از کسبه می گوید که فقط اجناسی که از آن ها تک سایز وجود دارد را اینجا می آورد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۲۰:۴۷    
پرسپولیس طی 3 سال حضور برانکو در این تیم 5 بار مقابل حریفانی از کشورهای عربی شکست های سنگین را تجربه کرده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۹:۵۳    
صدوبیست ودومین شماره از نشریه خط حزب الله با سخن هفته ای با عنوان پرچمی که برافراشته ماند ، با موضوع عدالت، گفتمانی که رهبرانقلاب، سه دهه آن را بر سر دست گرفته است منتشر شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۹:۰۹    
مرد جوان با تصاویر زنانه ، اعتماد زن جوان متاهل را جلب و او را سرکیسه کرده بود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۸:۰۹    
بعضی اظهارات دوپهلو که مکرر شنیده می شود مبتنی بر اینکه خشونت محکوم است از هر طرف که باشد و یا بعضی تاخیرها در موضع گیری ها علیه آشوب دراویش منسوب به تابنده، به کار دشمن می آید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۸:۰۶    
مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد از انتقال بقایای اجساد برخی جان باختگان سقوط هواپیمای "تهران یاسوج" به پزشکی قانونی خبر داد و گفت: نمونه برداری از این بقایا انجام شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۸:۰۳    
رئال مادرید در دیداری انتقامی مقابل لگانس در غیاب رونالدو به پیروزی رسید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۸:۰۰    
مدیر شیلات شهرستان بوشهر گفت: 9 صیاد بوشهری از زندان عربستان سعودی آزاد شدند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۷:۵۷    
در واقع برخورد با آشوبگران ضامن تداوم فعالیت لیلا حاتمی است و تشکیک و تردید ایجاد کردن در این زمینه نشان می دهد ایشان حتی فن بیان اظهار نظر سیاسی را هم ندارد، چه برسد به اطلاعات دقیق سیاسی!
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۷:۴۲    
لیلا حاتمی و علی مصفا بازیگران فیلم سینمایی خوک ساخته مانی حقیقی پیش از شروع نشست خبری این فیلم در جریان جشنواره فیلم برلین مقابل دوربین عکاسان حاضر شدند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۵:۳۹    
روسای قوای مجریه و مقننه در پیام های جداگانه ای درگذشت پدر بزرگوار شهیدان سرافراز محمدعلی، ابوالقاسم و حجت ا.. عبوری از دلیرمردان دوران دفاع مقدس را تسلیت گفتند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۵:۱۸    
روسای قوای مجریه و مقننه در پیام های جداگانه ای درگذشت پدر بزرگوار شهیدان سرافراز محمدعلی، ابوالقاسم و حجت ا.. عبوری از دلیرمردان دوران دفاع مقدس را تسلیت گفتند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۹:۰۹    
رئیس اداره نظارت بر مواد غذایی و آشامیدنی با منشأ گیاهی سازمان غذا و دارو، گازدار کردن نوشابه ها با سوخت های فسیلی مثل گازوئیل را کذب دانست.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۸:۵۴    
امام جمعه و فرماندار شهرستان جویبار در طی سخنانی خواستار جلوگیری از رانت خواری و زمین خواری در سواحل این شهرستان شدند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۸:۲۵    
روستای آق قلعه در اردبیل یکی از مناطق نادر کشور است، روستایی که بدون دخانیات و طلاق به جغرافیایی با مختصات پاکی و صمیمیت دست یافته است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۸:۲۲    
یک پسر 14 ساله اندونزیایی با توانایی شگفت آور خود در تخم گذاری، توجه رسانه ها را به خود جلب کرده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۸:۰۷    
خوآنده راموس یکی از نامزدهای اصلی سرمربیگری تیم الهلال ریاض حریف استقلال در گروه D لیگ قهرمانان آسیا است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۸:۰۱    
ایمان احمدپور اظهار کرد: احتمال این که کسی در برخورد هواپیما با کوه در لحظه حادثه زنده مانده و سپس بر اثر خونریزی یا سرما فوت کرده باشد کاملاً غیر ممکن و دور از ذهن است ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۸:۰۱    
اثر مستقیم نوسانات ارز بر بازار کشور این بار هم در حال کوچک تر کردن سفره مردم است و یک ماه مانده به شب عید، در کنار گرانی طلا، مرغ، تخم مرغ، تلفن همراه، لوازم خانگی و برخی مواد غذایی به بازار کیف ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۸:۰۱    
کامران منزوی از خاطرات گذشته بازی های استقلال و الهلال گفته است!
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۸:۰۱    
میلیون ها کاربر زیر 25 سال آمریکایی ظرف دو سال گذشته حساب کاربری خود را در فیس بوک بسته اند، صدای آلمان می گوید اخبار دروغین و نفرت پراکنی در کوچ این کاربران نقش داشته اند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۰:۰۶    
به گزارش بلاغ ، آقای وزیر! لاشخور که با تغییر اسم مرغ عشق نمی شود! سخنان نامعقول و به دور از واقعیت وزیر کشور، انتقاد همکار سابق نشریات اصلاح طلب را موجب شد. ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۲۲:۳۹    
پنجمین جشنواره ملی گل و گیاه به میزبانی بابل شروع به کار کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۲۲:۳۰    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندورود از اعزام سومین گروه جهادی به مناطق زلزله زده کرمانشاه خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۲۲:۲۷    
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی یکی از علت های سقوط هواپیمای تهران به یاسوج را عدم توجه شرکت هواپیمایی آسمان به هشدارهای هواشناسی عنوان کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۲۲:۲۴    
یک مقام وزارت خارجه آمریکا اظهار داشت واشنگتن زمانی با طالبان وارد مذاکره خواهد شد که این گروه حاضر به گفت وگو با دولت افغانستان باشد و حملات خود را نیز متوقف کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۲۲:۲۱    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی نیز درباره استیضاح آخوندی گفت:نامه استیضاح آخوندی از سوی تعدادی از نمایندگان امضا شده و منتظر اعلام وصول است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۲۲:۱۸    
سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه با هشدار درباره ورود نیروهای مردمی سوریه به عفرین، گفت توافق بشار اسد با شبه نظامیان کُرد، عملیات ترکیه را متوقف نخواهد کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۲۲:۱۸    
طرح تبدیل سازمان محیط زیست به وزارتخانه در مجلس شورای اسلامی کلید خورد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۲۲:۱۵    
پیشکسوت استقلال گفت: استقلال در دیدار با الهلال اینقدر خوب و با قدرت ظاهر شد که به نظر رسید تیم قلدر عربستانی ضعیف است در حالی که هرگز اینگونه نبود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۲۲:۱۵    
سوالی که با مرور اخبار به ذهن متبادر می شود این است که در چه شرایطی زمینه برای رشد عرفان های نوظهور و فرقه های معنوی گوناگون فراهم شده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۲۲:۱۵    
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به نظرم به خاطر فشردگی های بازی ها بیرانوند از لحاظ روحی و روانی خسته است و نیاز است چند بازی استراحت کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۲۲:۰۹    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ما در سیاست گذاری ها پیشتاز هستیم اما آنچه که اهمیت دارد بحث اجرا و عمل است که رهبر انقلاب نیز در سال های اخیر به همین دلیل بحث اقتصاد مقاومتی را مطرح کرده اند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۲۲:۰۹    
رئیس جمهور 2 قانون مصوب مجلس شورای اسلامی را برای اجرا به وزارتخانه های "صنعت ، معدن و تجارت" ، "تعاون ، کار و رفاه اجتماعی" و "راه و شهرسازی " ابلغ کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۲۲:۰۶    
همین چند روز پیش در تاریکی صبح زود یک روز سرد زمستان دیدم دختری به تنهائی با آرامش می رود به محل کارش، بدون کمترین هراس.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۲۲:۰۶    
امارات در مقطع کنونی تنها راه دستیابی به منافع خود در رقابت با عربستان را در حمایت از جدایی طلبان جنوب یمن برای جدایی از شمال یمن دیده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۲۲:۰۶    
آن تعداد روزنامه اصلاح طلب که در صفحه اول به رفتارهای وحشیانه دراویش واکنش نشان دادند، سعی کردند که موضوع را صرفاً یک درگیری دوطرفه میان دراویش و نیروی انتظامی جلوه دهند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۲۲:۰۳    
مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن تحریم علیه مقاومت اسلامی نُجَباء در کنگره آمریکا، بر تداوم حمایت های جمهوری اسلامی ایران از این جنبش آزادی خواه تأکید نمودند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۲۲:۰۳    
رئیس جمهور گفت: برخوردهای خشونت آمیز و اهانت به پلیس که حافظ نظم و امنیت جامعه است را به هیچ وجه تحمل نمی کنیم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۲۲:۰۰    
رئیس کمیسیون عمران گفت:از جمله ابهامات حادثه سقوط هواپیمای آسمان این بود که آیا شرایط آب و هوایی برای پرواز هواپیما مساعد بوده است یا نه و لازم است گزارش های هواشناسی در این رابطه بررسی شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۲۲:۰۰    
پیشکسوت فوتبال پرسپولیس می گوید بازیکنان این تیم برابر السد روز بدشان بود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۲۱:۵۷    
در نمایشگاه شب عید در بخش آجیل و خشکبار قیمت خرید نسبت به سال گذشته 20 درصد افزایش یافته است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۲۱:۵۷    
یک رام قطار باری در ایستگاه دیزباد نیشابور از کنترل خارج و واژگون شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۲۱:۴۸    
نامزدی یک سگ برای عضویت در حزب سوسیال دموکرات آلمان، در بحبوحه رای گیری برای شرکت در دولت ائتلافی این کشور جنجال برانگیز شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۲۱:۴۸    
بررسی وضعیت نیروی کار به تفکیک جنسیت نشان می دهد که از مجموع 3 میلیون و 141 هزار و 667 نفر 2 میلیون و 142 هزار و 522 نفر از مردان و نزدیک به یک میلیون نفر زنان بیکار هستند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۲۱:۴۵    
کارشناس ارشد مسائل اقتصادی گفت:اجرای بسته سیاستی دولت تزریق مجدد یک آرام بخش و خواباندن مجدد اقتصاد است ووقتی که نرخ بهره را غیرمتناسب باشرایط واقعی اقتصاد تعیین کنیم، باید منتظر چنین رخدادی هم باشیم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۲۱:۴۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی درباره اتفاقات اخیر خیابان پاسداران توضیحاتی ارائه کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۲۱:۴۲    
هجوم شهرام مکری نامزد بهترین فیلم تدی جشنواره فیلم برلین شد .جایزه تدی جایزه ای است که در حاشیه جشنواره بین المللی فیلم برلین و به فیلم های شنیعی که مضمونی همجنسبازانه دارند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۲۱:۴۲    
عضو تیم ملی کشتی آزاد کشورمان گفت: بحث تعلیق شیطنت هایی هم از سمت کشورهایی مثل روسیه است. آنها الان به این سمت روی آورده اند چون اکثر کشتی گیران اسرائیلی اصالتاً روسی هستند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۲۱:۳۹    
یک روزنامه آلمانی با استناد به اظهارات مقامات اروپایی از طرح اروپا برای مذاکرات جدید ساختاری با تهران به منظور جلوگیری از وقوع تنش های جدید با ایران خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۲۱:۳۶    
کیانوش جهانپور اظهار کرد: حمله به کادر درمانی و ضرب وشتم پزشک و پرستاران به طور جد توسط امور حقوقی دانشگاه علوم پزشکی دنبال خواهد شد ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۲۱:۳۳    
وزارت کشور مغرب در بیانیه ای از نابودی یک باند تروریستی داعش متشکل از 6 نفر در شهر طنجه خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۲۱:۳۳    
گروههای تروریستی نورالدین الزنکی و جبهه النصره پس از استان ادلب سوریه، این بار در استان حلب به جان هم افتاده اند و درگیریهای شدیدی بین این دو گروه گزارش شده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۲۱:۳۰    
عزیز فیلی اظهار داشت: در روز اول سقوط هواپیمای "تهران-یاسوج" اکیپی از طرف سازمان هواپیمایی برای پیدا کردن جعبه سیاه هواپیما عازم منطقه شدند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۲۱:۳۰    
ابراهیم کالین سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه امروز چهارشنبه در حالیکه بیش از یک ماه از آغاز تجاوز نظامی ارتش این کشور به خاک سوریه می گذرد در اظهاراتی اعلام کرد: هیچ تماس رسمی با دولت سوریه نخواهیم داشت ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۲۱:۳۰    
خلوصی آکار رئیس ستاد مشترک ارتش ترکیه در سفر به اردن با محمود فریحات همتای اردنی خود دیدار و گفت وگو کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۲۱:۲۷    
نقشینه درباره وضعیت جوی روز های آینده کشور اظهار کرد: سامانه بارشی جدیدی از صبح امروز از بخش های غربی وارد کشورمان شده و بخش هایی از غرب و زاگرس مرکزی را تحت تاثیر قرار داده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۲۱:۲۷    
با وجود این که این روز ها استفاده از فناوری های ضد خش مانند گوریلا گلس میان کمپانی های مختلف بسیار باب شده، افتادن خش بر روی نمایشگر گوشی ها در بدترین حالت به خطوط ریز محدود می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۲۱:۲۷    
وزیر امور خارجه عربستان در ادامه ادعا های تکراری خود علیه ایران این بار به انقلاب اسلامی توهین کرده مدعی شد که مسائل منطقه با این انقلاب آغاز شده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۲۱:۲۴    
مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۲۱:۲۴    
حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در پیامی قهرمانی تیم ملی جوانان تیر و کمان ایران در مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی جهان در آمریکا که برای اولین بار در تاریخ ورزش کشور بدست آمده را تبریک گفت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۲۱:۲۱    
وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد که درباره مرگ یک نظامی زن این کشور در عراق تحقیق می کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۲۱:۲۱    
نجار در جمع خبرنگاران در ستاد عملیاتی منطقه کوه گل افزود: پیکر هایی که پایین آورده شده، برای احراز هویت در اختیار پزشکی قانونی قرار گرفته است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۲۱:۲۱    
اگر تنظیمات اساسی ویندوز شما به نحوی تغییر کند و سیستم شما به خوبی کار نکند، شما می توانید این مشکلات را به آسانی با استفاده از System Restore اصلاح کنید و ویندوز خود را به نقطه بازیابی (Restore ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۲۱:۱۸    
رییس اتحادیه پرنده و ماهی از عرضه مرغ با قیمت 8250 تومان در بازار و کاهش نسبی قیمت آن خبرداد
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۲۱:۱۸    
خوشبختانه با یک اسکن ساده فایل با آنتی ویروس سیستم خود می توانید از آلوده بودن آن اطلاع پیدا کنید، اما آیا می توانید به این اسکن اعتماد کنید؟ شما می توانید به جای اینکه با یک آنتی ویروس فایل خود را ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۲۱:۱۵    
رئیس مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی شهادت تعدادی از نیرو های سرافراز انتظامی و بسیج را در حوادث و اغتشاشات اخیر تسلیت گفت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۲۱:۱۵    
گروه ویژه اقدام مالی (FATF) تعلیق ایران از لیست سیاه را تمدید و از اقدمات تهران ابراز رضایت کرد
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۲۱:۱۵    
محمد کبادی امروز اظهار کرد: 8 تیم عملیاتی 5 نفره به تعداد جمعاً 40 نفر در ارتفاعات حضور دارند و نخستین تیمی که اول صبح ارسال کردیم به خط الرأس رسیدند ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۲۱:۰۳    
سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت در کانال تلگرامی اش با انتشار فیلمی حضور دراویش گنابادی در مقابل کلانتری پاسداران نوشت
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۲۱:۰۰    
دیوان عالی آمریکا روز چهارشنبه در حکمی اعلام کرد اشیای باستانی ایران که در موزه ای در شیکاگو نگهداری می شوند را نمی توان برای پرداخت ده ها میلیون دلار غرامت به خانواده های قربانیان ادعایی تروریسم ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۲۱:۰۰    
شما می توانید از طریق لپ تاپ یا کامپیوتر خود (که البته باید سیستم عامل آن Mac باشد) میزان باتری باقیمانده گوشی iPhone خود را مشاهده کنید ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۲۰:۵۷    
صنعت حمل و نقل در ایران همچون بقیه بخش ها به شدت ضدرقابت است و تمایل به انحصار دارد. مطابق ماده 9 قانون سازمان هواپیمایی کشوری "حمل ونقل بازرگانی مسافر از یک نقطه کشور به یک نقطه دیگر آن منحصر به ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۲۰:۳۰    
مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر دو شهید خوشنام صبح چهارشنبه دوم اسفند در دیار سیمرغ آسمان ایران و 150 آلاله قهرمان برگزار شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۲۰:۲۷    
پیکر پاک و مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس پیش ازظهر امروز بر روی دستان مردم انقلابی و قدرشناس محمودآباد تشییع و در دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان آرام گرفتند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۲۰:۰۹    
دو روز پیش اغتشاش دراویش گنابادی در خیابان پاسداران تهران منجر به شهادت 3 مامور نیروی انتظامی و تعدادی از پرسنل کلانتری 102 پاسداران شد.