چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۱۷:۳۶May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای بلاغ مازندران 13 اسفند 1396 - bloghnews.com

بلاغ مازندران 4 اسفند 1393 بلاغ مازندران 30 اسفند 1395 بلاغ مازندران 1 فروردین 1396 بلاغ مازندران 31 اردیبهشت 1396 بلاغ مازندران 31 خرداد 1396 بلاغ مازندران 31 تیر 1396 بلاغ مازندران 1 مرداد 1396 بلاغ مازندران 31 شهریور 1396 بلاغ مازندران 1 مهر 1396 بلاغ مازندران 30 آبان 1396 بلاغ مازندران 30 آذر 1396 بلاغ مازندران 30 دی 1396 بلاغ مازندران 30 بهمن 1396 بلاغ مازندران 1 اسفند 1396 بلاغ مازندران 2 اسفند 1396 بلاغ مازندران 3 اسفند 1396 بلاغ مازندران 4 اسفند 1396 بلاغ مازندران 5 اسفند 1396 بلاغ مازندران 6 اسفند 1396 بلاغ مازندران 7 اسفند 1396 بلاغ مازندران 8 اسفند 1396 بلاغ مازندران 9 اسفند 1396 بلاغ مازندران 10 اسفند 1396 بلاغ مازندران 11 اسفند 1396 بلاغ مازندران 12 اسفند 1396 بلاغ مازندران 13 اسفند 1396 بلاغ مازندران 14 اسفند 1396 بلاغ مازندران 15 اسفند 1396 بلاغ مازندران 16 اسفند 1396 بلاغ مازندران 17 اسفند 1396 بلاغ مازندران 18 اسفند 1396 بلاغ مازندران 19 اسفند 1396 بلاغ مازندران 20 اسفند 1396 بلاغ مازندران 21 اسفند 1396 بلاغ مازندران 22 اسفند 1396 بلاغ مازندران 23 اسفند 1396 بلاغ مازندران 24 اسفند 1396 بلاغ مازندران 25 اسفند 1396 بلاغ مازندران 26 اسفند 1396 بلاغ مازندران 27 اسفند 1396 بلاغ مازندران 28 اسفند 1396 بلاغ مازندران 29 اسفند 1396 
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۰:۵۴    
با مساحتی حدود 3.4 هکتار در محدوده شهرداری منطقه 3 تهران واقع شده و بر اساس الگوی باغ ایرانی طراحی گردیده است تا به یکی از جا های دیدنی تهران بدل شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۰۸:۴۱    
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: امشب (چهارشنبه 16 اسفند 96) آخرین فرصت ثبت نام در آزمون کارشناسی سال 97 است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۰:۲۴    
دماهای سردتر به افراد کمک می کند تا بهتر و واضح تر بیندیشد. تحقیقات نشان می دهد که افراد وقتی که درجه حرارت اتاق را در یک حالت خنک تر از یک محیط نسبتا گرم تنظیم می کنند، کارها را بهتر انجام می دهند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۳:۱۲    
همانطور که می دانید پامچال گیاهی بیرونی است و نباید در آپارتمان نگه داشته شود چرا که در این شرایط به زودی خراب می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۱:۴۸    
دماسنج را داخل محلول قرار دهید و محیط داخلی ظرف را به دفعات در حین جوشیدن با برس مرطوب کنید تا از کریستالیزه شدن شکر در دیواره داخلی ظرف جلوگیری شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۱:۳۰    
روسیه پیام ها و سیگنال های خود را به آمریکا داده است و اکنون نوبت به کاخ سفید رسیده تا در مورد آنچه توسعه تاسیسات هسته ای و به روز رسانی آنها است تصمیم بگیرد و در جهت کاهش یا افزایش آن قدم بردارد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۰:۴۲    
برخی افراد به خاطر حساسیت به شیر یا عدم تحمل لاکتوز و یا به دلیل انتخاب رژیم برای کاهش وزن از مصرف مواد لبنی اجتناب می کنند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۰:۱۸    
خاکشیر اثر مثبتی بر روند بازگشت به حالت اولیه خانم باردار پس از زایمان طبیعی دارد و باعث می شود که یک خانم باردار بعد از عمل زایمان، سریعتر به حالت عادی پیش از حاملگی بازگردد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۱:۵۷    
فرمانده انتظامی مازندران از افزایش 82 درصدی کشفیات مواد محترقه و کشف 436 هزارو 495 عدد ماده محترقه در این استان خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۱:۲۷    
بعد از یک شب نخوابیدن بدن شما برای مبارزه با استرس و اضطراب ناشی از آن، به مقدار زیادی هورمون کورتیزول ترشح می دهد که تنش و گیجی را در فرد در پی خواهد داشت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۱:۱۵    
وسط هیاهوی نیمه دوم شهرآورد، وقتی پرسپولیسی ها با حملات شلخته و احساسی توپ را به روی دروازه حریف ریختند، ربیع خواه در میانه میدان صاحب توپ شد و با یک پاس اشتباه باعث اعتراض پرسپولیسی ها شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۰۹:۳۰    
ما هر روز در معرض سموم و مواد سرطان زا هستیم. در یک شرایط ایده آل می توانیم خودمان را با غذاهای درست و مکمل های مناسب تجهیز کنیم تا بهتر با بیماری ها مبارزه کنیم،
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۰۹:۲۴    
گفتم: ولی خود آقای روحانی می گفت ملاک تورم جیب مردم است و نه آمار و ارقامی که اعلام می شود!
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۰۹:۲۴    
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی ریشه همه مشکلات و شکاف طبقاتی حال حاضر کشور را در گم کردن ریل عدالت در کشور دانست.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۰۹:۲۱    
حرف تازه ای نیست اینکه سعی کنیم در قبال شبهه پراکنی عناصر اجرایی، حتی المقدور سکوت مصلحت اندیشانه کنیم و هر چه گفتند، بگوییم؛ سلمنا! لطفا بگویید چه کرده اید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۰۸:۴۵    
رسانه های آرژانتینی خبر دادند از دستگیری ماتیاس مسی خبر داده اند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۳:۵۷    
آیت الله خامنه ای فرمودند:در علم هم باید جهادی عمل کرد، در تحصیل علم هم باید جهادی عمل کرد؛ در فعّالیّت سیاسی میدانی هم باید جهادی عمل کرد. جهاد همه اش به معنای شمشیر کشیدن نیست.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۳:۵۷    
به گزارش بلاغ ، در پی وقوع انفجار در منطقه هارولد هیل در شمال شرقی لندن نیرو های اورژانس و پلیس به منطقه اعزام شده اند. ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۳:۵۴    
این گزارش به بررسی این موضوع می پردازد که دستگیری یک شبکه جاسوسی در ایران که در پوشش مسائل محیط زیست فعالیت می کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۳:۵۴    
سیاست دوست کردن دشمن از راهبردهای دولت اصلاحات بود. آقای سید محمد خاتمی رئیس دولت اصلاحات می گفت ما باید معاند را مخالف، مخالف را منتقد و منتقد را طرفدار انقلاب کنیم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۳:۵۴    
معاون وزیر صنعت گفت: حباب ایجاد شده در بازار به سه دلیل بالارفتن نرخ ارز، تعرفه ها و محدودیت های مقطعی در انجام ثبت سفارش است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۳:۵۱    
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: در تلاش هستیم تا یک فرمولی ایجاد کنیم تا وقتی گردشگر خارجی وارد ایران می شود ما ارز آنها را تحویل بگیریم و به آنها کارت ریالی بدهیم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۳:۵۱    
وزیر امور خارجه فرانسه که قرار است امشب وارد تهران شود پیش از ورود به ایران، جمهوری اسلامی را با اعمال تحریم های جدید تهدید کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۳:۵۱    
وزارت خارجه اعلام کرد: به رغم برخی جوسازی ها در بدو ورود ظریف به زاگرب، معاون سیاسی منطقه ای وزارت خارجه، سفیر کرواسی در تهران و نماینده تشریفات وزارت خارجه کرواسی از وزیر خارجه کشورمان استقبال کردند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۳:۴۸    
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: خوشبختانه وضعیت ذخیره بنزین و گازوئیل برای تعطیلات نوروز در حد ایده ال است،مشکلی بابت سوخت رسانی در این ایام نداریم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۳:۴۸    
مسئول مرکز اقتصاد مقاومتی و کشاورزی حامی گفت: گیاهان دارویی ایرانی را به کشورهای اروپایی می دهیم و آن ها با استانداردسازی با دهها برابر قیمت به ما برمی گردانند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۳:۴۸    
نتایج تحقیقات جدید نشان می دهد کسانی که با گوشی هوشمند بیشتر از خودشان عکس های سلفی می گیرند، احتمال زیادی دارد که در معرض عمل های جراحی زیبایی قرار بگیرند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۳:۴۵    
یک جوان فلسطینی امروز یکشنبه با خودرو گروهی از نظامیان صهیونیست را در شهر اشغالی عکا زیر گرفت که در این عملیات، 2 نظامی ارتش و یک نیروی پلیس صهیونیست زخمی شدند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۳:۴۵    
دشمن روی لبه خاک را با تیربارهاش پوشش داده بود و صحنه ای بهشتی را برای رزمندگان شهید ایرانی رقم زده بود. شهید آقا سید محمد زینال حسینی فرمانده تخریب لشکر 10 هم پشت خاکریز قدم می زد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۳:۴۲    
بیش از 40 روز پیش بود که خبر شهادت یک فرمانده دیگر از سوریه آمد. کسی که سال ها در جبهه مقاومت سوریه فعالیت داشته و به عنوان یک مستشار نظامی زبده، راهنمای بسیاری از رزمندگان بوده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۳:۳۹    
کفاح وزیر بهداشت داعش که در ترکیه دستگیر شده، در مصاحبه ای از خودش، داعش و حمله آمریکا به عراق گفت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۳:۳۶    
پیرمردی بازنشسته با مراجعه به کلانتری اعلام داشت که دو نفر با حیله و ترفند او را فریب داده و به بهانه خرید و فروش یک ساعت اقدام به کلاهبرداری 120 میلیون تومانی از وی کرده اند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۳:۳۶    
اصرار روزنامه های اصلاح طلب برای تکرار برجام در حوزه موشکی در حالی است که تجربه برجام و نتیجه آن پیش روی افکار عمومی قرار دارد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۳:۳۶    
معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران، گفت: افزایش قیمت بلیط مترو از اردیبهشت ماه اجرایی می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۳:۳۶    
آمارها از کاهش 4 درصدی درآمد غیرنفتی در بودجه و کاهش نسبت درآمد مالیات به هزینه ها خبر می دهند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۳:۳۳    
در مجموع بررسی روند قیمت سکه از شروع اسفند تاکنون نشان می دهد که سکه تمام 98 هزار تومان افزایش قیمت پیدا کرده است؛ یعنی در فاصله ای کمتر از دو هفته.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۳:۳۳    
نماینده مردم ورامین در مجلس با اشاره به توهین امروز حسن روحانی به منتقدان گفت: در سطح ریاست جمهوری نیست که به منتقدان اهانت کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۳:۳۳    
یکی از مباحثی که پس از انقلاب محل بحث و گفتگوهای بسیاری قرار گرفت موضوع قانون حجاب بود. برخی بر اجرای احکام اسلام تأکید ورزیدند و برخی دیگر از عدم اجبار در این حیطه سخن گفتند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۳:۳۰    
حجت الاسلام و المسلمین مزارعی رییس کل دادگستری استان در جمع مردم شهرستان دنا که در این مراسم حضور داشتند با ابراز تسلیت این ضایعه بزرگ به مردم استان در سخنانی از صبر و متانت خانواده های مصیبت دیده ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۳:۳۰    
شورای شهر تهران امروز در حالی که با اکثریت آرا قیمت بلیت مترو در سال 97 را به تصویب رسانده بود، بار دیگر این مصوبه را تغییر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۳:۲۷    
اکران مستند زمستان یورت که به مسائل و مشکلات کارگران معدن یورت آزادشهر می پردازد و قرار بود در شهر گرگان برای هنرمندان اکران شود، دوباره از طرف مسئولان متوقف شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۳:۲۷    
حجّت الاسلام مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم و عضو کمیسیون امنیت ملّی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانیه تند وزارت خارجه فرانسه در آستانه سفر وزیر خارجه این کشور به ایران اظهار داشت ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۳:۲۷    
مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری سازمان ثبت احوال گفت: هزینه ثبت نام ناموفق افرادی که برای تعویض کارت های ملی نمونه قدیم خود اقدام کرده اند به آنان عودت داده می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۳:۲۴    
بشار اسد رئیس جمهور سوریه یکشنبه شب در نشست خبری پس از دیدار با جابر انصاری اعلام کرد که ائتلاف به اصلاح ضد داعش به رهبری آمریکا عملا به نیروهای هوایی داعش تبدیل شده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۳:۲۴    
محمد بن سلمان ، ولی عهد سعودی و عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر امروز ضمن دیدار با یکدیگر در قاهره درباره تحولات منطقه و مبارزه با تروریسم گفت وگو کردند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۳:۲۴    
آیت الله حسین نوری همدانی عصر امروز در دیدار با جمعی از پاسداران نیروی دریایی، حفاظت و نیروی زمینی سپاه، با اشاره به اینکه دین اسلام مانند ساختمان است، اظهار کرد: در ساختمان مواد مختلفی مصرف شده است ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۳:۲۱    
کمپین حمایت از طرح نمایندگان مجلس برای بازگشت اموال نامشروع مسئولان به بیت المال راه اندازی شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۳:۲۱    
جعفری دولت آبادی در اطلاع رسانی پیرامون پرونده حقوق های نجومی، از ارسال 16 فقره کیفرخواست به دادگاه جهت محاکمه خبر داد و افزود: از این تعداد ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۳:۲۱    
یک جمله ای آقای اوباما دارد که گفت: اگر من می توانستم اجازه نمی دادم یک پیچ و مهره از برنامه هسته ای ایران باقی بماند ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۳:۱۸    
مقامات صهیونیست می گویند بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم در دیدار فردا با دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا، خواسته های اسرائیل برای اصلاح برجام را به اطلاع طرف آمریکایی خواهد رساند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۳:۱۸    
محمدعلی پورمختار نماینده مردم بهادر و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز کمیسیون قضایی مجلس ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۳:۱۵    
هیات دولت در جلسه عصر یکشنبه خود، گزارش سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری را درخصوص نحوه عملکرد و برنامه های آتی این سازمان برای صنعت گردشگری کشور، بررسی کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۳:۱۵    
ساعت یکی از جانباختگان هواپیما که در محل لاشه پیدا شده بر روی ساعت 9 و 39 دقیقه و 54 ثانیه متوقف شده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۳:۱۲    
منابع سوری اعلام کردند که ارتش سوریه 10 درصد از مناطق تحت کنترل گروه های مسلح و تروریستی در غوطه شرقی را بازپس گرفته است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۳:۱۲    
فرشاد حیدری، معاون نظارت بانک مرکزی گفت: بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران از روز دوشنبه 14 اسفندماه سال جاری به استناد مصوبه کمیته منتخب سران محترم سه قوه و با اتکاء به دارایی هایی شناسایی شده تعاونی ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۳:۱۲    
آیت الله العظمی عبدالله جوادی آملی ظهر یکشنبه در درس تفسیر خود در مسجد اعظم قم با محکومیت شدید جنایات آل سعود در یمن ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۳:۰۹    
رییس جمهور که هجدهم مرداد 96 و با استناد اصل یکصد و بیست و چهارم قانون اساسی خانم لعیا جنیدی را به عنوان معاون حقوقی رییس جمهور منصوب کرده بود، طی پیوست حکمی در دو بخش عمومی و تخصصی ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۳:۰۹    
نیرو های داوطلب مردمی عراق امروز عملیات پاکسازی صحرای غربی استان الانبار را آغاز و پاکسازی برخی از مناطق را اعلام کردند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۳:۰۹    
سعد حریری نخست وزیر لبنان امروز یکشنبه ریاض پایتخت عربستان را به مقصد لبنان ترک کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۳:۰۳    
ران درمر سفیر رژیم صهیونیستی در واشنگتن روز یکشنبه بار دیگر ایران را به تلاش برای ایجاد پایگاه نظامی در سوریه متهم کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۲:۵۴    
سید جلال ملکی با اعلام خبر ریزش آوار در یک کارگاه کفاشی در خیابان مصطفی خمینی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 18 ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۲:۱۵    
منابع سیاسی در اقلیم کردستان عراق از جنگ پنهان قدرت میان پسر مسعود بارزانی و برادر زاده اش پرده برداشتند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۲:۱۵    
طراحی و ساخت پهپاد با قابلیت استفاه در صنایع کشاورزی از یک طرح خام اولیه خیلی زود به یک طرح علمی و عملیاتی تبدیل شد.همه کارهای این پهپاد وطنی با اتکا به توانمندی جوانان ایرانی تهیه و ساخته شده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۲:۱۵    
مقام دومای روسیه گفت که این کشور به استقرار بیش از 400 سامانه دفاع ضدموشکی آمریکا در جهت گیری به سمت روسیه، پاسخ متقارن خواهد داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۲:۱۲    
رئیس جمهور گفت: مخالفت با دولت بی عقلی است! مبارزه با دولت یعنی مبارزه با منافع ملی، مبارزه با منافع یک ملت، ضربه زدن به امید یک ملت و اعتماد مردم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۲:۱۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان از سفر وزیر خارجه فرانسه به تهران طی امشب خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۲:۱۲    
باشگاه پرسپولیس باید 130 میلیون تومان به دادگاه CAS بپردازد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۲:۰۹    
وزیر اسبق بازرگانی گفت: ممکن است یک مقدار معاملات تجاری برای ما سخت شود، ولی اگر دولت به تصمیم خود اصرار داشته باشد، قطعا مشکلات را هم می توان از سر راه کنار زد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۲:۰۹    
رئیس شورای شهر تهران گفت: علاوه بر زمین خواری و گیاه خواری متاسفانه کوه خواری هم در شهر تهران شایع شده است و بسیاری از مناطق با ارتفاع بالای هزار و 800 متر مورد ساخت و ساز غیرقانونی قرار گرفته است
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۲:۰۹    
وزیر کشور با اشاره به اینکه اکثریت جامعه متدینین معتقد به حجاب هستند گفت: همه مسئولان و علمای دینی دغدغه ها و نگرانی هایی درباره موضوع حجاب دارند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۲:۰۶    
هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال با برگزاری 8 بازی و رقم خوردن نتایج گوناگون پیگیری و برگزار شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۱:۵۴    
رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور تاکید کرد: مبارزه با ورزشکاران اسرائیل در هر رشته ورزشی منتفی بوده و خط قرمز نظام است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۱:۵۱    
مشاور فرمانده کل قوا گفت: در عملیات حمله موشکی سپاه به مقر تروریست های تکفیری داعش در دیرالزور، پهپادهای نیروی هوافضای سپاه در در شب به پرواز درآمدند و مختصات اهداف را تعیین کردند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۱:۵۱    
وینفرد شفر در گفت وگوی تفضیلی اعلام کرد که به یک دلیل درباره برانکو در دربی تند صحبت کرده است. او همچنین از برخی مسائل در باشگاه استقلال انتقاد کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۱:۵۱    
این طرح بیش از اینکه بحث نظارت اقتصادی را دنبال نماید به نظر یک طرح سیاسی در این مقطع به شمار می رود. موضوع درستی که از فردای پس از انقلاب طرح مسأله شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۱:۴۵    
عضو فراکسیون روحانیت مجلس با تاکید بر اهمیت و ضرورت دنبال کردن طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان گفت: این موضوع نه یک بحث سیاسی و جناحی است بلکه موضوعی است که خواسته همه دلسوزان نظام محسوب می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۱:۴۵    
رئیس جمهور آمریکا از تصمیم حزب کمونیست چین برای مادام العمر کردن ریاست جمهوری استقبال کرد و گفت شاید لازم شود واشنگتن هم آن را امتحان کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۱:۴۲    
در کنار تعریف های زیادی که این فیلم دارد، بگویم یک ایراد بزرگ فیلم آقای حاتمی کیا این است که بیننده و نسل جدید یک چیز را در این فیلم نمی فهمد، ارتباط این جنایات با دستگاه های امنیتی امریکا و موساد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۱:۴۲    
پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت موفق شد سرشبکه توزیع کوکایین در تهران را به همراه 500 گرم کوکایین دستگیر کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۱:۴۲    
تیم منتخب هفته بیست وپنجم لیگ برتر با حضور پررنگ بازیکنان استقلال مشخص شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۱:۳۹    
دولت استرالیا هشدار داد در قبال سیاست حمایت گرایانه کاخ سفید در اعمال تعرفه گمرکی در واردات آلومینیوم و فولاد به آمریکا اقدامات تلافی جویانه اتخاذ خواهد کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۱:۳۹    
رقابت های جودو جام آزاد اروپا در شرایطی از صبح روز گذشته با حضور 299 جودوکار از 41 کشور به میزبانی جمهوری چک در شهر پراگ در حال برگزاری است که دومین نماینده تیم دو نفره کشورمان در این رقابت ها با 3 ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۱:۳۶    
حسین جابری انصاری دستیار ارشد وزیر خارجه در امور ویژه سیاسی و مذاکره کننده ارشد ایران در مذاکرات بین المللی صلح سوریه در ادامه دیدار های خود و هیات همراه با مسئولان بلند پایه سوریه ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۱:۳۳    
پکن امروز هشدار داد که برای مقابله با اقدامات آمریکا در صورت نقض منافع چین آماده است. این اظهارات از سوی چینی ها احتمال بروز جنگ تجاری بین دو کشور را جدی تر کرده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۱:۳۳    
دفتر ریاست جمهوری مصر در بیانیه ای اعلام کرد که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا امروز یکشنبه با عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر گفت وگوی تلفنی انجام داده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۱:۳۳    
حتما مسیر آدم هایی که خیلی رمانتیک هستند و عاشق گل و گیاه، به یکی از بازار های گل افتاده است، اما اگر کسی روحیه شاعرانه دارد ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۱:۳۰    
کارگردان فیلم سینمایی دریاچه ماهی گفت: من این انگاره که سینما مافیاست و در این سینمای مافیایی، شورای صنفی نمایش به یک عده فیلمساز توجه بیشتری می کند، را قبول دارم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۱:۳۰    
صدیف بدری گفت: طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی 21 امضا دارد که 11 نفر از امضاکنندگان در جلسه بعدازظهر امروز (یکشنبه) که هیچ کدام از آنان توضیحات آخوندی را قانع کننده ندانستند ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۱:۳۰    
ساعت 24 شنبه 12 اسفند ماه ماموران کلانتری 13 قدس در جریان یک میهمانی شبانه در منطقه طیب آبادان قرار گرفتند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۱:۲۷    
کمیته فنی فدراسیون تکواندو در پایان جلسه عصر شنبه خود فریبرز عسگری را به عنوان سرمربی تیم ملی تکواندو انتخاب و معرفی کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۱:۲۷    
ریاست دانشگاه تهران در اقداماتی مغایر باتوسعه و حمایت از حقوق شهروندی و با سوء استفاده از اختیارات قانونی ، روند اهانت به آرای اساتید این دانشگاه را در پیش گرفته است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۱:۲۴    
منابع خبری از آغاز مانور نظامی مشترک ارتش آمریکا و اسرائیل از امروز (یکشنبه) خبر می دهند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۱:۲۴    
روابط عمومی وزارت نفت در اطلاعیه ای از لغو آزمون استخدامی وزارت نفت خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۱:۲۴    
فردی که مقابل کاخ سفید به خود شلیک کرده بود جان خود را از دست داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۱:۲۱    
بازجویی به کشتن خاله اش اعتراف کرد و گفت: من در توهم مصرف شیشه، خاله و پسرخاله ام را مثل حیوانات عجیب می دیدم که صدای وحشتناکی داشتند و به همین دلیل تصمیم گرفتم آنها را بکشم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۱:۲۱    
هر از گاهی،زمزمه مواد غذایی آلوده به گوش می رسد، یک روز قرعه به نام خرماهای آلوده می افتد و روز دیگر حرف از ورود برنج های آلوده به کشور مطرح می شود. برنج های آلوده هر سال، حرف و حدیث های زیادی دارند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۱:۱۸    
هافبک پیشین استقلال میزان غرامت درخواستی از استقلال را به کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال اعلام کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۱:۱۸    
دبیرکل خانه صنعت و معدن گفت: حدود 18 تا 23 درصد پول دریافتی سالانه جامعه کارمندی و کارگری که معادل 43 تا 60 هزار میلیارد تومان است در 15 روز پایانی اسفند هزینه می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۱:۱۵    
سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین از امید خسروی بسیجی مجروح اغتشاشات اخیر عیادت کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۱:۱۵    
ژان ایو لودریان فردا (دوشنبه 14 اسفند) و پس از چند بار تعویق سفرش، مهمان محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران در تهران است و قرار است با حسن روحانی، رئیس جمهوری و علی شمخانی ...
  • ۱