چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۱۶:۵۷May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای بلاغ مازندران 22 اسفند 1396 - bloghnews.com

بلاغ مازندران 4 اسفند 1393 بلاغ مازندران 30 اسفند 1395 بلاغ مازندران 1 فروردین 1396 بلاغ مازندران 31 اردیبهشت 1396 بلاغ مازندران 31 خرداد 1396 بلاغ مازندران 31 تیر 1396 بلاغ مازندران 1 مرداد 1396 بلاغ مازندران 31 شهریور 1396 بلاغ مازندران 1 مهر 1396 بلاغ مازندران 30 آبان 1396 بلاغ مازندران 30 آذر 1396 بلاغ مازندران 30 دی 1396 بلاغ مازندران 30 بهمن 1396 بلاغ مازندران 1 اسفند 1396 بلاغ مازندران 2 اسفند 1396 بلاغ مازندران 3 اسفند 1396 بلاغ مازندران 4 اسفند 1396 بلاغ مازندران 5 اسفند 1396 بلاغ مازندران 6 اسفند 1396 بلاغ مازندران 7 اسفند 1396 بلاغ مازندران 8 اسفند 1396 بلاغ مازندران 9 اسفند 1396 بلاغ مازندران 10 اسفند 1396 بلاغ مازندران 11 اسفند 1396 بلاغ مازندران 12 اسفند 1396 بلاغ مازندران 13 اسفند 1396 بلاغ مازندران 14 اسفند 1396 بلاغ مازندران 15 اسفند 1396 بلاغ مازندران 16 اسفند 1396 بلاغ مازندران 17 اسفند 1396 بلاغ مازندران 18 اسفند 1396 بلاغ مازندران 19 اسفند 1396 بلاغ مازندران 20 اسفند 1396 بلاغ مازندران 21 اسفند 1396 بلاغ مازندران 22 اسفند 1396 بلاغ مازندران 23 اسفند 1396 بلاغ مازندران 24 اسفند 1396 بلاغ مازندران 25 اسفند 1396 بلاغ مازندران 26 اسفند 1396 بلاغ مازندران 27 اسفند 1396 بلاغ مازندران 28 اسفند 1396 بلاغ مازندران 29 اسفند 1396 
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۱۱:۵۳    
باید غذایت را بخوری ، چرا تا آخر غذایت را نخورده ای ، نریز بیرون از بشقاب و... حتما تا به حال شاهد بگومگو هایی اینچنینی میان والدین و فرزندان بر سر غذاخوردن بوده اید؛ این که چرا نمی خورد ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۱۱:۴۴    
به گزارش بلاغ ، دمنوش به و گل محمدی (همراه با هم) برای کاهش ریفلاکس، بهبود تخلیه معده و کاهش تپش قلب اضطرابی سودمند است و برانگیختگی هیجانی را تعدیل می کند. ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۸:۴۸    
وزیر امور خارجه ایران به منظور شرکت در نشست سه جانبه ایران، روسیه و ترکیه عازم قزاقستان شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۲۳:۳۲    
همه مخاطبان سینمادوستِ ایران عزیز اذعان دارند که شما سفارش واقعی را از قلب خودتان می گیرید
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۲۳:۲۳    
این روزها به دنبال مواضع جدید آقای احمدی نژاد، بعضی روزنامه ها و پایگاه های اطلاع رسانی خیلی جدی به دنبال اظهار نظرهمکاران سابق وی هستند تا ابتدا انتقادات آنها را منتشر و سپس گله کنند که...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۲۳:۰۸    
آقامهدی تحمل این روزها را نداشت، برای همین هم 25 اسفند 63، در جواب بی سیم احمدکاظمی که التماس می کرد برگردد قرارگاه، با صدایی بغض آلود و خسته جواب داد: پاشو تو بیا، احمد!
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۲۱:۵۳    
نشست هماهنگی بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان و معاونت آموزش ابتدایی در وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۲۱:۴۷    
یاد چند روز قبل افتادم که می گفت مادرجان من جوان می میرم. وقتی این حرف را زد دلم آشوب شد. گفتم پسرم این چه حرفی است که می زنی. در جواب گفت اگر قرار است آدم بمیرد چه بهتر که با شهادت برود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۲۱:۳۵    
تاریخ انگار عجله دارد برای رسیدن به جایی! ترامپ را ببینید؛ چرخ روزگار او را آورده تا بی پرده، آمریکا را نمایندگی کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۸:۰۶    
هر روز صبحانه میل کنید، یک صبحانه سالم و مقوی راهی عالی برای به کار انداختن سوخت و ساز و اشتها است. برای صبحانه و شروع روز مطمئن شوید مقداری غلات، پروتئین، و میوه مصرف کنید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۲:۲۰    
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بهشهر گفت: طرح آرامش بهاری در جوار 16 بقاع متبرک شهرستان بهشهر در ایام نوروز برگزار می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۰۹:۴۱    
پرسپولیس با کسب دو تساوی در 2 دیداری که در ایام نوروز در لیگ و آسیا برگزار می کند جشن قهرمانی لیگ و جشن صعود به مرحله حذفی آسیا را برگزار خواهد کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۰۹:۳۸    
یارو گوسفند می دزدید و گوشت آن را صدقه می داد! پرسیدند این چه کاریه؟ گفت؛ گناه دزدی با صدقه پاک میشه! پوست و روده حیوون هم واسه خودم باقی میمونه!
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۰۹:۳۸    
ما در لبنان وقتی در شورای حزب الله بحث می کنیم اگر احتمال بدهیم اینکار را بکنیم حضرت آقا ناراحت می شوند بدان عمل نمی کنیم اگر احتمال بدهیم خوشحال می شوند بدان عمل می کنیم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۰۹:۱۷    
در فاصله دو هفته تا پایان، هر 4 تیم ایرانی شانس صعود به مرحله بعد را دارند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۰۸:۴۴    
حجاب در قوانین متعددی مورد توجه قانونگذار بوده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۰۸:۴۱    
برخی از عادت های روزانه در طول زندگی ما، تقریبا نهادینه شده اند و حتی مضراتشان هم به چشم نمی آید. اما واقعیت این است که این عادات غلط می توانند نابودی کلیه هایمان را هدف قرار دهند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۰۱:۴۱    
سخنگوی اورژانس مازندران گفت: اجرای مراسم چهارشنبه سوری در مازندران 132 زخمی برجای گذاشت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۳:۵۹    
بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه گفت که محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه فردا (چهارشنبه) در صدر هیأتی سیاسی به آذربایجان و پس از آن به قزاقستان می رود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۳:۵۹    
با گذشت یکسال از تعطیلی کارخانه های ارج و آزمایش و وعده های مسئولان دولتی مبنی بر واگذاری یا احیاء دوباره آنها، هنوز تکلیف این دو کارخانه مشخص نشده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۳:۵۹    
به گزارش بلاغ ، آمارهای گزینشی و ادعای رشد اقتصادی که در زندگی مردم دیده نمی شود یک روزنامه منتقد از رئیس جمهور خواست منبع آمار خود را تغییر دهد و با آمارهای واقعی و ملموس سخن بگوید. ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۳:۵۶    
به مناسبت فرارسیدن روز شهید صدای "زنگ شهادت" در بابل پیچید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۳:۵۶    
امروز در دانشگاه علوم انتظامی در جمع دانشجویان و فرماندهان آنها صحبت کردم
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۳:۵۶    
رفتن پامپو به وزارت خارجه گرچه به معنای ناکام ماندن نیکی هیلی در رسیدن به آرزوی دیرینه اش محسوب می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۳:۵۶    
به گزارش بلاغ ، وحید یامین پور در توئیتر خود نوشت: یک روز قبل از محکوم شدن صادق زیباکلام ، سر درس جرائم علیه امنیت گفتم نقدهای امثال دکتر زیباکلام حتی اگر متوجه بنیادهای نظام هم باشد نمی تواند "تبلیغ ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۳:۵۳    
روز یکشنبه 20 اسفندماه بعد از سقوط یک هواپیمای جت شخصی ترکیه ای در منطقه هلن استان چهارمحال و بختیاری، 11 کاور جسد تحویل پزشکی قانونی استان چهارمحال و بختیاری شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۳:۵۳    
سرپرست سازمان اورژانس کشور گفت: از اول اسفند تاکنون 1799 نفر در کشور دچار مصدومیت شدند که 34 نفر دچار قطع عضو و 585 نفر از ناحیه چشم دچار جراحت شدند
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۳:۵۳    
أحمد عیسی عود وزیر خارجه سومالی گفت که یک کشور عضو اتحادیه عرب پیشنهاد میانجی گری برای حل منازعه بین سومالی و امارات را ارائه کرده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۳:۵۰    
حمید بعیدی نژاد در صفخه توییتر خود نوشت: رکس تیلرسون عنوان اولین وزیر خارجه که با توئیت برکنار شده است را کسب کرد. او بدون اطلاع پیشین وقتی در سفر آفریقا بود از برکناری خود با خبر شد ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۳:۴۷    
در بازار پررونق نوروز شرکت های خدماتی و فروشندگانی که در دیگر ایام سال رونقی نداشتند به جای جلب رضایت مشتری بیشتر به فکر فروش خدمات و محصولات خود هستند تا از این طریق سودی عایدشان شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۳:۴۷    
معاون دیپلماسی عمومی تیلرسون که با رسانه ها در خصوص اخراج توئیتری رئیسش توسط ترامپ و بی اطلاعی وزیر خارجه سابق آمریکا از علت برکناری اش مصاحبه کرده بود، از سمت خود برکنار شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۳:۴۴    
رئیس اتحادیه قالیشویان تهران درباره افزایش نرخ اظهار داشت: هر واحد بر اساس کیفیت خدمات و مواد مصرفی نرخ های پیشنهادی خود را به اتحادیه ارائه می دهد و برای هر واحد، نرخ های پیشنهادی کارشناسی می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۳:۴۴    
فرماندار ویژه آمل گفت: به واسطه فعالیت های سپاه، نیروی انتظامی و سربازان گمنام امام زمان(عج)، آمل محیطی ناامن برای قاچاقچیان مواد مخدر شده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۳:۴۴    
روزانه 250 تا 300 تن تخم مرغ برای تنظیم بازار در فروشگاه های زنجیره ای و میادین میوه و تره بار توزیع می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۳:۴۴    
رئیس جمهور در حکمی علی مؤیدی خرم آبادی را به عنوان رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز منصوب کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۳:۴۱    
مرد جوان خوردوی پدر زن سابقش را به آتش کشید و از محل حادثه متواری شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۳:۴۱    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران 22 بازیکن را برای انجام بازی تمرینی برابر سیرالئون به تیم ملی دعوت کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۳:۴۱    
امین نوروزی معاون پزشکی باشگاه استقلال توضیحاتی را در خصوص شرایط دو بازیکن آسیب دیده این تیم در دیدار با العین به سایت رسمی باشگاه ارائه کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۳:۳۸    
مدیرکل تعاون روستایی استان تهران با اشاره به فعالیت ستاد تنظیم بازار گفت: با تصمیم نهایی کمیته راهبردی قیمت سیب قرمز و سفید هر کیلویی حدود 2700 و پرتقال تامسون شمال هر کیلویی 1800 تومان عرضه می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۳:۳۸    
فرمانده کل سپاه گفت: ما باید برای مقابله با چالش ها در عرصه های بین المللی، از دستاوردهای دفاعی و موشکی خود دفاع کنیم و دستگاه دیپلماسی از این قدرت بازدارنده، بهره لازم را ببرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۳:۳۸    
مدیرعامل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه گفت: خط یک متروی تهران پنجشنبه آخر سال 96 رایگان است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۳:۳۵    
فرمانده انتظامی تهران با تأکید بر این مطلب که پلیس با کسانی که نظم و امنیت شهروندان را به هم بزنند،برخورد می کند، گفت: اخلالگران با برخورد جدی پلیس مواجه شده و تا پایان تعطیلات مهمان پلیس خواهند بود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۳:۳۵    
رویکرد انقلابی، امانت داری، شجاعت و دقت تحسین برانگیز آیت الله جنتی در سنگر شورای نگهبان موجب شده تا سیل عظیمی از تخریب ها از سوی بدخواهان و دشمنان ملت ایران متوجه ایشان گردد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۳:۳۲    
فرزند شهلا ریاحی با انتقاد از برخی بی اخلاقی ها در انتشار اخبار از احوال این هنرمند گفت: مادرم با توجه به شرایط جسمی فعلا اوضاع خوبی ندارد و تحت درمان است تا به زودی به منزل خود بازگردد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۳:۳۲    
وزیر کشور گفت: تولید بیش از 9 هزار تن مواد مخدر در افغانستان، زنگ خطر و هشدار جدی برای جامعه جهانی است و ضرورت دارد تا کشورهای جهان بر اساس اصل مسئولیت مشترک به تکالیف و وظایف خود عمل کنند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۳:۳۲    
آتش دشمن بی امان روی سرمان می بارید ولی سعید با آرامش خاصی داشت توی سنگر نماز می خواند. از نگرانی چندین مرتبه رفتم دنبالش که از سنگر بیرون بیاید ولی اصرار داشت اجازه بدهم نماز آخرش را با حال بخواند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۳:۲۳    
الغرافه قطر و الهلال عربستان به تساوی یک بر یک رضایت دادند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۳:۲۳    
سه شنبه هفته گذشته بود که شبکه خبری بی بی سی از دسترسی به ایمیل هایی خبر داد که محتوایشان دلالت بر تلاش یک بازرگان وابسته به امارات برای برکناری رکس تیلرسون وزیر خارجه سابق آمریکا داشت ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۳:۲۳    
حسن نوری در تشریح آخرین آمار مصدومین شب چهارشنبه آخر سال گفت: از ابتدای اسفند تاکنون 969 مصدوم در جریان حوادث شب چهارشنبه آخر سال داشتیم که از این تعداد 516 نفر مربوط به حوادث امروز بودند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۳:۲۰    
رسانه صهیونیستی جروزالم پُست در گزارشی با اشاره به خبر برکناری رکس تیلرسون از سمت وزارت خارجه آمریکا و جایگزنی مایک پمپئو رئیس سازمان سیا در گزارشی از وضع نامعلوم نشست تروئیکای اروپائی با آمریکا ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۳:۲۰    
مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی پایتخت اعلام کرد: دقایقی پیش خبر گروگان گیری به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام شد که بلافاصله تیم عملیات ویژه پلیس آگاهی و همچنین سرپرست پلیس آگاهی تهران بزرگ به محل حادثه ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۳:۲۰    
وزیر امور خارجه برکنار شده آمریکا آخرین سخنرانی خود را به عنوان رییس دستگاه دیپلماسی ایالات متحده ایراد کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۳:۱۷    
صبح سه شنبه سعید جلیلی در مراسم تشییع و تدفین دو شهید گمنام دفاع مقدس در تهران حاضر شد و در جمع مردم به ایراد سخنرانی پرداخت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۳:۱۷    
ماریا زاخاروا سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز سه شنبه و به دنبال عزل رکس تیلرسون از تصدی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد: شاید هم اکنون می خواهند روسیه را در این موضوع نیز مقصر نشان دهند؟
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۳:۱۷    
به نظر می رسد ترامپ این روزها و با انتصاب پمپئو خود را برای حواد داغ دو ماه آینده در قبال ایران آماده می کند ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۳:۱۷    
پیرحسین کولیوند سرپرست سازمان اورژانس کشور با اشاره به آمار حوادث چهارشنبه آخر سال از صبح امروز در تهران تا ساعت 21 ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۳:۱۴    
بهروز رضایی، مدیر ستاد آتش نشانی شهر تهران درباره مهمترین تماس ها با سامانه 125 گفت: از ساعت 17 و 20 تا 21 و 30 دقیقه 53 سه مورد آتش سوزی به سامانه 125 گزارش شده است که 47 مورد مربوط به حریق های ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۳:۱۴    
جزئیات آمار و اخبار حوادث چهارشنبه آخرسال در پایتخت و سراسر کشور را در مطلب پیش رو دنبال کنید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۳:۱۲    
منصور فیروزبخت د اظهار داشت: جواب آزمایش DNA در کمتر از 3 روز مشخص و اعلام می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۳:۱۲    
باب کورکر رئیس کمیته روابط خارجی مجلس سنای آمریکا امروز سه شنبه اعلام کرد که نشست رأی اعتماد مایک پمپئو به عنوان وزیر خارجه جدید این کشور در ماه آینده میلادی (آوریل) برگزار می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۳:۱۲    
خانواده پنج نفره افغان که قصد خروج غیرقانونی از مرز بازرگان ماکو را داتشند شناسایی و دستگیر شدند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۳:۰۹    
راشیتیسم یا نرمی استخوان یا نرم استی یک بیماری مربوط به رشد استخوان ها است که در نوزادان و کودکان دیده می شود. استخوان های کودکان مبتلا به بیماری راشیتیسم به دلایلی نرم باقی می مانند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۳:۰۹    
ژنرال جوزف ووتل، فرمانده فرماندهی مرکزی آمریکا در بیانیه ای در کمیته نیرو های مسلح مجلس سنا به تکرار ادعا های واهی علیه ایران پرداخت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۳:۰۹    
رسانه های عراقی از حمله مسلحانه به تیم امنیتی ویژه نخست وزیری عراق در شهرستان سامراء خبر دادند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۳:۰۶    
خبرگزاری رویترز نوشت اروپا دوباره برای توافق هسته ای با ایران به مذاکره نخواهد نشست و شاید تنها ضمائمی را به آن اضافه کند و درصدد است با آمریکا یا بدون امریکا برجام را حفظ کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۳:۰۶    
ترامپ در یک اقدام غیرمنتظره، مایک پمپئو رئیس سازمان جاسوسی سیا را جانشین رکس تیلرسون در وزارت امور خارجه آمریکا کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۳:۰۰    
نخست وزیر عراق، حکم ممنوعیت پروازها از دو فرودگاه اربیل و سلیمانیه را لغو کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۳:۰۰    
سخنگوی فرماندهی عملیات استان نینوی در شمال عراق از یافتن یک گور جمعی با 72 پیکر از نیروهای امنیتی در موصل خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۳:۰۰    
سخنگوی یگان های مدافع خلقی سوری اعلام کرد که ادعای ترکیه مبنی بر به دست پیشروی به سوی عفرین تبلیغاتی است و ارتش ترکیه مسیرهای منتهی به شهر عفرین را بمباران می کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۲:۵۷    
رئیس جمهور در دیدار وزیر اقتصاد آذربایجان گفت: توسعه ثبات و امنیت در آذربایجان را در راستای تقویت ثبات و امنیت خود قلمداد می کنیم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۲:۵۷    
بنا داریم در سطح کشور چند نمایندگی جذب کنیم تا آثار ما را به سرعت به مخاطب برساند. تمایل داریم با حوزه هنری نیز همکاری اتفاق بیافتد تا آثارمان را سریع تر و بهتر به دست مخاطب برسانیم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۲:۵۴    
حدادعادل گفت: اصل موضوع طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان خوب است، چون باعث می شود که شبهه ها از ذهن ها بیرون بیاید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۲:۵۱    
انفجار مواد محترقه در دزفول، 4 نوجوان را سوزاند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۲:۵۱    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی می گوید باید رفع محدودیت ها بر برنامه هسته ای ایران را به تغییر رفتار این کشور مشروط کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۲:۴۸    
سردار جعفری مسائلی را درباره موضوعات امنیتی، دفاعی و آینده نگری ناظر به برخورداری جمهوری اسلامی از مصونیت مطرح کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۲:۴۸    
وزارت دفاع روسیه رسما اعلام کرد چنانچه جان نیروهای نظامی این کشور در سوریه با اقدامات آمریکا تهدید شود، مسکو قاطعانه وارد عمل خواهد شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۲:۴۸    
تیم فوتبال استقلال درحالی چهارمین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا را با تساوی به پایان برد که ورزشگاه آزادی مملو از تماشاگرانی بود که باید رفتارشان را ستایش کرد
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۲:۴۸    
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت حقوق اسفند ماه بازنشستگان این صندوق خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۲:۴۲    
فرمانده نیروی انتظامی گفت:هرگروه وهر شخصی که بخواهد این نظم و امنیتی را که به واسطه رشادت های عزیزانمان در ناجا،سپاه،بسیج و ارتش در اقصی نقاط کشور استقرار یافته خدشه دار کندناجا با آنها برخورد می کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۲:۴۲    
ارتش ترکیه از به محاصره درآوردن مرکز شهر عفرین در جریان عملیات شاخه زیتون خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۲:۴۲    
رئیس اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با بیان اینکه همه مدارس شهرستان های استان تهران تا روز 28 اسفند ماه دایر است، گفت: با مدیرانی که مدارس را تعطیل کنند، برخورد می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۲:۳۹    
فرمانده انتظامی خراسان رضوی از دستگیری سردسته باند گروگان گیران 100 هزار یورویی در مشهد خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۲:۳۹    
ظریف با بیان اینکه دولت آمریکا عملا در حال نقض برجام است، گفت: اتحادیه اروپا باید پیامی واضح به آمریکایی ها بدهد که اگر به نقض برجام ادامه دهند با انزوای بین المللی مواجه خواهند شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۲:۳۶    
رئیس قوه قضاییه در خصوص شرایط مرخصی زندانیان در ایام عید نوروز 1397 بخشنامه ای به واحدهای قضایی و دادسراهای سراسر کشور ابلاغ کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۲:۳۶    
بعد از ضرب الاجل رئیس جمهور آمریکا به نمایندگان کنگره و کشورهای اروپایی در خصوص توافق هسته ای ایران و گروه 1+5، بازیگران مختف برجام موضع گیری های مختلفی داشته اند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۲:۳۶    
رسانه ها از انفجاری در مسیر خودروی حامل نخست وزیر دولت توافق ملی فلسطین حین ورود به غزه خبر دادند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۲:۳۳    
مهدی جان! تا جایی که من در ذهنم ثبت کردم و یادم میاد اون موقع، فاصله ما با عراقی ها خیلی کم بود، طوری که موقع تیراندازی طرفین همدیگه رو می دیدن.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۲:۳۳    
سخنگوی سپاه ادعای مطرح شده در نامه یکی از محکومین محاکم قضایی به یکی از فرماندهان عالیرتبه سپاه را یک فرافکنی نخ نما شده با هدف تشویش اذهان عمومی توصیف کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۲:۳۰    
وزیر خارجه ایران در دیدار با مشاور امنیت ملی نخست وزیر پاکستان خواستار تلاش مقامات اسلام آباد برای آزادی سرباز ایرانی اسیر در دست گروهک های تروریستی در این کشور شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۲:۳۰    
مسئول دفتر مقام معظم رهبری در پنجمین کنگره روز ملی روز شهید به بیان خاطراتی از دیدارهای مقام معظم رهبری با خانواده های شهدا پرداخت
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۲:۳۰    
اعضای شورای شهر تهران به تغییر نام خیابان نفت به نام مصدق رای مثبت دادند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۲:۲۷    
انفجار چاه فاضلاب با کاربین جان سه نفر را در ممسنی گرفت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۲:۲۷    
سخنگوی دولت با بیان اینکه اگر دستگاهی حقوق نگرفته حتما به سازمان برنامه و بودجه اطلاع دهد، گفت: ما تا کنون حقوق همه دستگاه ها را پرداخت کرده ایم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۲:۲۴    
نخست وزیر انگلیس و رئیس جمهور فرانسه در گفت وگوی تلفنی توافق کردند برای برخورد با رفتار خصمانه روسیه، همکاری مشترک داشته باشند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۲:۱۸    
رزمایش نظامی ارتش رژیم صهیونیستی برای مقابله با عملیات های استشهادی، در غرب کرانه باختری آغاز شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۲:۱۵    
نویسنده ای که در جانستان کابلستان می گفت هر بار که وارد ایران می شود، به شکرانه، خاک وطن را می بوسد، ولی حالا معیارِ حق در اثرش از بالا به خاک وطن شماره یک می کند و...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۲:۱۵    
دادستان کل کشور یکی از مهمترین مشکلات موجود در مواجهه با جرایم فضای مجازی را در دسترس نبودن سرورها دانست و گفت: بین 60 تا 70 درصد این جرایم در فضایی مانند تلگرام خارج از دسترس رسیدگی است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۲:۱۲    
نماینده کارگران در شورایعالی کار با اعلام این خبر که پیشنهاد هزینه سبد معیشت از سوی کارفرمایان با مخالفت کارگران مواجه شد، گفت: هنوز درباره هزینه سبد معیشت هیچ توافقی صورت نپذیرفته است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۲:۰۹    
براساس مشاهدات از بیمارستان فارابی به عنوان بزرگترین و مهمترین بیمارستان های چشمی ایران، گزارش می شود که تعداد آسیب های چشمی ارجاع داده شده بر اثر حوادث چهارشنبه آخر سال قابل توجه است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۲:۰۹    
برانکو ایوانکوویچ پس از پیروزی یک بر صفر سه شنبه شب تیمش برابر الوصل که در ورزشگاه زعبیل دبی برگزار شد گفت: می دانستیم که بازی سختی داریم، اما خوشحالم که این بازی را با برد به پایان رساندیم ...