چهارشنبه ۰۲ خردادساعت ۱۲:۰۵May 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای بلاغ مازندران 31 مرداد 1396 - bloghnews.com

بلاغ مازندران 4 اسفند 1393 بلاغ مازندران 30 اسفند 1395 بلاغ مازندران 1 فروردین 1396 بلاغ مازندران 31 اردیبهشت 1396 بلاغ مازندران 31 خرداد 1396 بلاغ مازندران 31 تیر 1396 بلاغ مازندران 31 شهریور 1396 بلاغ مازندران 1 مهر 1396 بلاغ مازندران 30 آبان 1396 بلاغ مازندران 30 آذر 1396 بلاغ مازندران 30 دی 1396 بلاغ مازندران 30 بهمن 1396 بلاغ مازندران 1 اسفند 1396 بلاغ مازندران 1 مرداد 1396 بلاغ مازندران 2 مرداد 1396 بلاغ مازندران 3 مرداد 1396 بلاغ مازندران 4 مرداد 1396 بلاغ مازندران 5 مرداد 1396 بلاغ مازندران 6 مرداد 1396 بلاغ مازندران 7 مرداد 1396 بلاغ مازندران 8 مرداد 1396 بلاغ مازندران 9 مرداد 1396 بلاغ مازندران 10 مرداد 1396 بلاغ مازندران 11 مرداد 1396 بلاغ مازندران 12 مرداد 1396 بلاغ مازندران 13 مرداد 1396 بلاغ مازندران 14 مرداد 1396 بلاغ مازندران 15 مرداد 1396 بلاغ مازندران 16 مرداد 1396 بلاغ مازندران 17 مرداد 1396 بلاغ مازندران 18 مرداد 1396 بلاغ مازندران 19 مرداد 1396 بلاغ مازندران 20 مرداد 1396 بلاغ مازندران 21 مرداد 1396 بلاغ مازندران 22 مرداد 1396 بلاغ مازندران 23 مرداد 1396 بلاغ مازندران 24 مرداد 1396 بلاغ مازندران 25 مرداد 1396 بلاغ مازندران 26 مرداد 1396 بلاغ مازندران 27 مرداد 1396 بلاغ مازندران 28 مرداد 1396 بلاغ مازندران 29 مرداد 1396 بلاغ مازندران 30 مرداد 1396 بلاغ مازندران 31 مرداد 1396 
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۰۹:۲۷    
بیماری آسم مانعی برای بارداری محسوب نمی شود زیرا درمان های کنترل آسم بر تکامل جنین تاثیری ندارد و باعث سقط های خود به خودی و یا نقایص مادرزادی در جنین نمی شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۰۹:۲۴    
سردمزاج ها بهتر است گوشت گوساله، ماهی، عدس، خیار، کاهو، موز و کیوی کمتر بخورند و به جای آن گوشت گوسفند، نبات، نان و عسل، روغن کنجد، سبزی، مغزها و چای دارچین بخورند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۵:۱۷    
مهرداد آقایی اظهار داشت: نوشیدنی هایی موجود در بازار دارای بزرگنمایی در میزان کالری و ویتامین هایشان است چرا که این آبمیوه ها بیشتر با قند غیر طبیعی شیرین شده و برای انسان به ویژه کودکان مضر است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۰۹:۰۵    
حجت الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان به مناسبت شهادت امام محمد تقی (جواد الائمه) علیه السلام در صفحه اینستاگرام خود روایتی از این امام بزرگوار را جهت حاجت روایی نقل کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۰۹:۰۲    
خیزران (سبیکه) مادر امام جواد علیه السلام، از خاندان ماریه قبطیه همسر پیامبر گرامی اسلام (ص) بود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۰۸:۱۷    
مطالعه جدید نشان داده است که قرص های ضدبارداری ممکن است به کاهش خطر ابتلا به آرتروز روماتوئید در زنان کمک کند ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۰۸:۰۲    
یک کارشناس نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی درباره انتخاب محصولات آرایشی چشم و لب و چگونگی مصرف آنان توضیحاتی ارائه کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۶:۵۳    
میوه ها و سبزی ها، رنگین کمانی از رنگ ها هستند، از زرد و نارنجی و قرمز و سبز گرفته تا آبی و بنفش. اگر غذاهای بنفش در بشقابتان جایی ندارد پس باید بدانید که فواید بی نظیر و قدرتمندی را از دست می دهید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۶:۵۳    
آیفون در مقایسه با گوشی های اندرویدی دارای 6 نقطه ضعف است که به عقیده بسیاری اگر اپل این مشکلات را برطرف می کرد می توانست به راحتی بازار را قبضه کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۶:۴۷    
برای ایجاد یک تماس تصویری با کیفیت از طریق اپلیکیشن اسکایپ، چه مقدار پهنای باند نیاز است؟
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۶:۴۷    
زالو جانوری است که خیلی از افراد از آن می ترسند، اما سالیان زیادیست که بسیاری از پزشکان از مفید بودن و خواص درمانی آن ها صحبت می کنند اما اگر اصولی استفاده نشود خطرات جبران ناپذیری را در پی دارد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۶:۴۷    
سرانجام اندروید جدید گوگل رونمایی شد. به همین بهانه در این مقاله قصد داریم 10 مورد از اساسی ترین ویژگی های جدید اندروید 8 اوریو (Android 8 Oreo) را به شما معرفی کنیم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۶:۴۴    
دی ان ای هر انسان محل ذخیره سازی خصوصی ترین اطلاعات هر فرد در ارتباط با سلامتی، شخصیت، سوابق خانوادگی و غیره است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۶:۴۴    
زمانیکه رگ ها دچار گرفتگی می شوند علاوه بر تصلب شرایین، احتمال ابتلا به مشکلات دیگری مانند پرفشاری خون و بیماری های قلبی نظیر حمله قلبی بیشتر خواهد شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۶:۳۸    
شرکت های تازه تاسیس تکنولوژی، سرمایه گذاری سنگینی را در این زمینه شروع کرده اند و شرکت هایی هم که خدمات تشییع و کفن و دفن و ترحیم ارائه می کنند، خود را آماده یک تحول اساسی می کنند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۶:۳۵    
پوشیدن کفش پاشنه بلند برای برخی بانوان جزئی فراموش ناشدنی از زندگی و پوشش روزمره است، اما این کفش های به ظاهر زیبا می توانند خطری جدی برای سلامت بانوان باشند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۶:۳۵    
خودروساز چینی گریت وال اعلام کرده که علاقه مند به خرید برند جیپ از فیات کرایسلر است و برای آغاز مذاکرات با این خودروساز ایتالیایی-آمریکایی تماس گرفته است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۴:۰۲    
رئیس سازمان حج و زیارت به برخی برنامه های حجاج در روزهای آتی شاره کرد و گفت: عملیات انتقال زائران اهل سنت از صبح هشتم ذی الحجه به منا و انتقال سایر زائران نیز به عرفات بعد از ظهر روز هشتم آغاز می شود ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۳:۳۸    
محمدحسین رستگار نگهبان بخشداری پیشین بود که امروز اشرار مسلح در حمله به بخشداری وی را به همراه یک بسیجی بلوچ به شهادت رساندند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۳:۳۵    
دیگر از عواملی که باعث ازدیاد روزی می شود توکل برخداست. کسی که تنها به تلاش خود تکیه دارد و خداوند را فراموش کرده است ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۳:۲۰    
گوشت فرآوری شده که شامل بیکن، ژامبون، هات داگ، سوسیس، سالامی و کالباس است. که در غذای آماده و فست فودها بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۳:۱۷    
من تصمیمم را گرفته بودم. تصمیم داشتم یک تنه بزنم به سیاهی روبرو و به تصور حجاب فقط مشکی است، پایان بدهم ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۳:۱۷    
به خانم ها توصیه می کنیم این تفاوت ذهنی خود و همسرشان را بپذیرند و از چند روز قبل به او یادآوری کنند و هم چنین با خرید هدیه ای کوچک، به همسر اصول توجه کردن را یاد بدهند ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۲:۵۹    
میگرن و سینوزیت ممکن است علائم مشابهی داشته باشند، اما برخی از نشانه ها می توانند در تفکیک این دو درد به شما کمک کنند ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۲:۵۶    
زن ها در دنیای تجارت توانسته اند با ارائه ایده های نوین بازاریابی و ایده های نوین در دنیای اینترنت در زمره ثروتمندان جهان قرار گیرند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۲:۵۶    
اولین و مهم ترین اقدامی که باید بعد از به سرقت رفتن یا مفقود شدن گوشی تلفن همراه انجام داد، اقدام برای مسدود کردن (سوزاندن) سیم کارت موجود در گوشی است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۲:۴۱    
سالخوردگان بدنشان کم آب و خشک شده و به همین نسبت روده هایشان نیز خشک و کم آب می شود؛ بهترین داروی طبیعی برای این افراد خاکشیر است که باید آن را کوبیده داخل استکان آب داغ ریخته و با عسل بنوشند
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۲:۴۱    
برای مقابله با کمردرد می توانید مصرف یک نوشیدنی که در تهیه آن از زردچوبه و زنجبیل استفاده می شود را مد نظر قرار دهید ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۱:۵۰    
نوشیدن چای بعد از غذا احتمال بروز فقر آهن را به خصوص در میان افراد مستعد افزایش می دهد، اما اگر این نوشیدنی به صورت سالم و طبیعی مصرف شود می تواند از بروز بسیاری از سکته ها و بیماری های قلبی و عروقی ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۱:۴۷    
هندوانه، این میوه خوشمزه علاوه بر این که مقادیر زیادی آب را در خود جای داده، غنی از لیکوپن است و سلامت قلب و عروق و سلامت چشم شما را تا حد زیادی تضمین می کند ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۱:۴۷    
احساس کودک را درک کنید: اگر می گوید نوزاد را دوست ندارم، به او نگویید این احساس بد است. بلکه اجازه ابراز این احساس را بدهید و مجادله نکنید ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۱:۴۷    
در این رابطه مشکلات سیستمیک بدن همچون ابتلا به بیماری دیابت و آسیب های وارد شده به اعصاب در ناحیه کمر می تواند باعث نوروپاتی یا از دست دادن احساس در پا ها شود و این شرایط اغلب باعث سوزش سر انگشتان ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۱:۴۷    
شاید وزنی که مد نظر شماست، وزن سالم برای این سن شما نباشد و نباید وزن خود را از نقطه ای به بعد، کمتر کنید تا بدن شما سالمتر بوده و انرژی کافی برای فعالیت داشته باشد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۰:۰۲    
یکی از افرادی که در عرصه پزشکی شهرستان سیمرغ زحمات فروانی را کشید و امروز هم باگذشت سال های فراوان از او به نیکی یاد می کنند دکتر عبدالرزاق زاهدی است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۰۰:۰۳    
مراسم تحلیف و انتخاب اعضای هیات رئیسه پنجمین دوره شورای اسلامی شهر آمل نیمه تمام ماند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۳:۳۰    
ازدواج و تشکیل خانواده موجب نشده است و موجب نمی شود که وضع معیشتی افراد دچار تنگی و سختی بشود، یعنی از ناحیه ازدواج، کسی دچار سختی معیشت نمی شود؛ بلکه ازدواج ممکن است گشایش هم ایجاد کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۳:۲۴    
استاندار مازندران با اشاره به اینکه بهبود معیشت فرهنگیان باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: اگر بتوانیم نیازهای معلمان و آموزش و پرورش را تامین کنیم در آینده جامعه ای خلاق و پویا داریم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۳:۲۴    
ازدواج موجب آرامش فکر و روح و افزایش اعتمادبنفس می شود و فرد را از بی برنامگی و ناامیدی رها می کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۳:۲۱    
تیم فوتبال شهدای بابلسر با وجود شایستگی در دور دوم جام حذفی باشگاه های حذف شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۲:۲۷    
به همت جمعیت مبارزه با آلودگی محیط زیست، همایش بزرگداشت روز دریای خزر در پارک شورا تنکابن برگزار شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۱:۵۴    
احمد مین باشی گفت: آماده ام تا نشستی مشترک با حضور اصحاب رسانه، کاندیدای پست شهرداری کتالم و سادات شهر و یک نماینده از شورای شهر برگزار شود تا برنامه های خود را شفاف بیان کنیم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۱:۵۱    
آقای پویامهر شما منتخب مردم هستید و ما نیز نماینده مردم و از سر دلسوزی برخی از موضوعات را از نگاه رسانه ای و تلنگر وار به شما یادآور می شویم و اینها جز رسالت چیز دیگری نیست.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۱:۴۸    
کاپیتان تیم فوتبال استقلال گفت:ما فرصت های گلزنی زیادی داشتیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم اما در مقابل تیم پدیده 4 یا 5 موقعیت گلزنی داشت و توانست به 2 گل برسد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۱:۴۵    
سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان مدعی شد تیمش مقابل استقلال هم فوتبال بازی کرده و هم نتیجه گرفته است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۱:۴۵    
گزارشگر 90 از سوی برخی هواداران استقلال با چاقو تهدید شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۱:۴۲    
پیشکسوت استقلال گفت: با رفتن منصوریان تغییری در استقلال رخ نمی دهد چرا که مربی جدید کاری نمی تواند بکند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۱:۴۲    
به گزارش بلاغ ، هفته پنجم لیگ برتر ؛ استقلال 0-2 پدیده دانلود
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۱:۳۹    
معاون فرماندار نور گفت: هدف، احیای اشتغال بومی و محلی است و تولید کننده در روستا نباید دغدغه بازار مصرف داشته باشد بلکه بازار هدف و مصرف را باید برای تولید کننده ایجا د کنیم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۱:۳۶    
اولین جلسه اعضای جدید شورای شهر نکا به منظور آغاز رسمی فعالیت دوره پنجم صبح روز چهارشنبه در فرمانداری نکا برگزار می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۱:۳۶    
پس از تشکیل ستاد بزرگداشت هفته دولت در آموزش و پرورش فریدونکنار،برنامه های اجرایی در هفته دولت تشریح شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۱:۳۳    
دانش آموزان اعزامی از شهرستان نکا برای شرکت در جشنواره نوجوان خوارزمی در مرحله کشوری خوش درخشیده و در جمع نفرات برتر قرار گرفتند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۱:۳۳    
دانش آموز نونهال نکایی موفق شد با قرار گرفتن در جمع نفرات برتر مسابقات کشوری چرتکه(توسعه ذهن) به رقابت های جهانی مالزی راه پیدا کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۱:۳۳    
برخورد یک دستگاه خودروی سواری با کامیون در محور هراز یک کشته و 2 مصدوم بر جای گذاشت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۱:۳۰    
صبح امروز آتش سوزی عظیمی در منطقه اسک وش لاریجان آمل رخ داد که نیروهای آتش نشانی، مردم منطقه و دوستداران طبیعت همچنان برای اطفای حریق در تلاش هستند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۰:۰۱    
بخشدار لاریجان گفت: با تلاش 6 ساعته ماموران آتش نشانی و نیروهای مردمی، حریق در دامنه دماوند به طور کامل مهار شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۸:۲۹    
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: امامان ما سر سازش با قدرت های استکباری نداشتند، چراکه اگر سر سازش داشتند امام جواد(ع) در 25 سالگی مسموم و به شهادت نمی رسید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۷:۰۲    
نماینده مردم بابل در مجلس گفت: در جریان رأی اعتماد به کابینه دولت دوازدهم خواستار بازدید از حوزه انتخابیه و برگزاری جلسات کاری با حضور شورای معاونان وزارت خانه ها شدم و انتظار داریم وزرا به وعده های ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۶:۴۱    
معاون آموزش و پرورش فریدونکنار از اعزام 40 دانش آموز به اردوهای راهیان نور غرب کشور خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۶:۴۱    
در ادامه این مطلب گزیده ای از تصاویر مربوط به عملیات شهرداری نکا به منظور احداث کانال انتقال آب های سطحی در منطقه حسن آباد این شهرستان قابل مشاهده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۶:۳۸    
بخشدار دهفری فریدونکنار با اشاره به اینکه شهدا سرمشق جدیدی در دنیا به نام مقاومت نوشتند اظهار کرد: فریدونکنار در اعزام به راهیان نور پیشگام باشد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۶:۳۸    
نتایج انتخابات هیأت رئیسه شوراهای اسلامی 4 شهر آمل مشخص شد و جلسه انتخاب هیئت رئیسه سال اول پنجمین دوره شورای اسلامی شهر آمل فردا برگزار می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۴:۵۷    
رئیس کمیته منطقه ای آبیاری و زهکشی مازندران بحران آب را موجب تشدید بحران های اجتماعی در سطح داخلی و خارجی دانست و گفت: جمعیت شناور در مازندران موجب مصرف بالای آب شده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۳:۵۷    
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: ای کاش حساسیت به وجود آمده نسبت به گلابی های قاضی پور جرقه ای در ذهن مسئولان دولتی شود تا به فکر کشاورزان باشند و از تولید داخلی حمایت کنند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۳:۴۲    
فدراسیون فوتبال کنگو برای برگزاری یک دیدار دوستانه با تیم ملی فوتبال ایران موافقت خود را اعلام کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۳:۴۲    
سه بازیکن در تاریخ لالیگا 18 بار اخراج شده اند که نام کاپیتان رئال مادرید در بین آنها دیده می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۳:۳۹    
دروازه بان بلژیکی چلسی به حالت شوخی به هواداران تاتنهام توصیه کرد که سر و صدای بیشتری در بازی های هفته های بعد تیم شان در ومبلی داشته باشند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۳:۳۹    
جباری از توقف استقلال در سال هایی می گوید که در فوتبال ایران نبوده است، از عدم پرداخت ها و توقف رشد امکانات و حالا باید از رئیس هیات مدیره پاسخ این پرسش ها را دریافت کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۳:۳۹    
مهاجم انگلیسی تیم فوتبال اورتون از ثبت رکوردی جدید در دوران بازیگری خود در لیگ برتر ابراز خرسندی کرد و در عین حال به سخت بودن رسیدن به رکوردار گلزنی در این رقابت ها اذعان داشت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۳:۰۳    
هرگاه نام پسته به زبان می آید ناخودآگاه ذهن را به سمت مناطق غرب و جنوب غربی ایران می کشاند و اگر بگوییم در شمال کشور هم پسته رشد می کند دور از ذهن نیست که باعث تعجب همه شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۲:۴۲    
سرمربی تیم والیبال زیر 23 سال ایران گفت: پس از برد مقابل ترکیه باید شریط را برای بازی با روسیه برای خودمان مهیا کنیم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۲:۴۲    
گلزن ترین مهاجم لیگ جزیره که اکنون کارشناس معتبر تلویزیونی شده در خصوص رسیدن گلهای رونی به عدد 200 و نزدیک شدن به آمار خودش، اظهار داشت: افتخار بزرگی را کسب کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۲:۴۲    
مرادی در مورد ابقای بیرانوند به عنوان سرمربی تیم ملی وزنه برداری گفت: بیرانوند کارش را خیلی خوب و حرفه ای انجام می دهد و من به نتایجی که در بازی های داخل سالن آسیا گرفته می شود خوش بین هستم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۲:۴۲    
روزنامه الریاضیه عربستان به مقایسه 4 بازیکن کلیدی پرسپولیس و الاهلی پرداخته است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۲:۳۹    
سرمربی تیم ملی کره جنوبی تاکید کرد که فوتبالی نتیجه گرا برابر ایران به نمایش خواهد گذاشت تا طلسم پیروز نشدن این کشور برابر ایران شکسته شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۲:۳۹    
والیبال امید ایران 4-0 ترکیه را در رقابتهای قهرمانی جهان شکست داد .
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۲:۳۹    
دومین نشست کارگروه حقوقی و قضایی با حضور رئیس فدراسیون فوتبال برگزار و مصوب شد بدهکاران در صورت عدم تسویه 20 درصدی خود از نقل و انتقالات محروم شوند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۲:۳۶    
رئیس باشگاه لیون به انتقاد از باشگاه پاری سن ژرمن پرداخت و آن را تهدیدی جدی برای فوتبال اروپا دانست.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۲:۳۳    
به مناسبت روز پزشک طرح رایگان پزشکی از من بپرس با حضور پزشکان متخصص در بابل اجرا خواهد شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۲:۳۳    
کمیته مسابقات اسامی محرومان هفته پنجم لیگ برتر را اعلام کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۲:۳۳    
مدیر آموزش وپرورش شهرستان جویبار عنوان کرد:حدود 300نفر در رده 10 تا 49 سال در شهرستان جویبار بی سواد هستند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۲:۳۰    
دیدار پرسپولیس الاهلی عربستان سه شنبه (31 مرداد ماه) از ساعت 20:30 به صورت مستقیم از شبکه سه سیما پخش می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۲:۳۰    
نماینده فدراسیون فوتبال در سفر به کشور آلمان به توافقات خوبی با شرکت آدیداس برای البسه تیم ملی در جام جهانی دست پیدا کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۲:۳۰    
سرمربی سابق تیم ملی کاراته گفت: با حضور آشوری، جامعه کاراته می تواند امیدوار باشد تا این رشته در المپیک از بخت های اول قهرمانی باشد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۲:۳۰    
مشاور رئیس کل سازمان خصوصی سازی کشور گفت: دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با طبق تصویب هیئت دولت با اطلاق فرهنگی از لیست خصوصی سازی خارج شده اند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۲:۳۰    
رئیس هیأت فوتبال محمودآباد از برگزاری مراسم تجلیل از پیشکسوتان فوتبال این شهرستان خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۲:۱۸    
بازیکن عراقی پرسپولیس بی صبرانه منتظر حضور نخست خود با پیراهن سرخ پوشان در آسیا است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۲:۱۸    
استقلال حتما تغییرات مدیریتی دارد اما معلوم نیست دقیقا چه اتفاقی می افتد!
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۲:۱۸    
چندی پیش بود که ستاد مبارزه با مواد مخدر اعلام کرد گل دومین مخدر مصرفی در کشور پس از تریاک است، پس از آن رییس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا از افزایش کشفیات این ماده خبر داد و حالا از قیمت های نجومی ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۲:۱۵    
مدیرکل دفتر تألیف کتب ابتدایی و متوسطه نظری در خصوص ورود کتاب های جدید به نظام آموزشی، چرایی سختی محتوای کتب درسی و رّد ادعای کم پرداختن به موضوع ایثار و شهادت، توضیحاتی ارائه داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۲:۱۵    
سرمربی منچسترسیتی می گوید ممکن است باشگاهی بند فسخ قرارداد فوق ستاره بارسلونا را فعال کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۲:۰۳    
مدیرکل هواشناسی مازندران با بیان اینکه افزایش دمای مازندران نگران کننده است، گفت: با توجه به اندازه گیری میلی متری بارش باران، مازندران دومین استان در حوزه خشکسالی است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۱:۵۷    
رسانه عربستانی از پرسپولیس به عنوان حریفی مرموز و پر سر و صدا برای مصاف با تیم الاهلی در لیگ قهرمانان آسیا یاد کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۱:۵۴    
به گزارش بلاغ ،ترین های هفته چهارم لیگ برتر 96/05/30 دانلود
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۱:۳۰    
چرایی ابتلای بسیاری از حجاج به انوع خاصی از بیماری های ویروسی سؤالی است که پاسخ قانع کننده ای به آن ارائه نشده همچنین تا به امروز اسنادی درباره آلوده کردن آب زمزم و تعمدی بودن بودن بیماری بسیاری از ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۱:۳۰    
حمید صفت در حالی در برابر اتهام قتل شوهر مادرش قرار دارد که وکیل پرونده به دنبال مطرح کردن موضوع قصور پزشکی بر اساس گفته های مادر حمید صفت است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۱:۳۰    
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: دمای هوا در آخر هفته گرم می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۱:۳۰    
آدامس های جویده و رها شده در سطح خیابان ها در تمام شهرهای جهان مشاهده می شوند و در بسیاری از شهرها تلاش های مسئولان برای از بین بردن این زباله های چسبنده و سمج بی نتیجه بوده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۱:۲۷    
فرنگی کار وزن 75 کیلوگرم کشورمان گفت: داوران در حق من بی انصافی می کنند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۱:۲۷    
تیم فوتبال استقلال تهران در هفته های پنجم لیگ های برتر گذشته عملکرد خوب و قابل قبولی داشته است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۱:۲۷    
مهاجم تیم ملی فوتبال کره جنوبی از هم بازی های خود خواست در بازی های ملی به خصوص بازی مقابل ایران فداکاری بیشتری داشته باشند.
  • ۱