چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۰۷:۰۶May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای بلاغ مازندران 28 آبان 1397 - bloghnews.com

بلاغ مازندران 4 اسفند 1393 بلاغ مازندران 30 اسفند 1395 بلاغ مازندران 29 اسفند 1396 بلاغ مازندران 31 فروردین 1397 بلاغ مازندران 31 اردیبهشت 1397 بلاغ مازندران 31 خرداد 1397 بلاغ مازندران 31 تیر 1397 بلاغ مازندران 31 مرداد 1397 بلاغ مازندران 31 شهریور 1397 بلاغ مازندران 30 مهر 1397 بلاغ مازندران 1 آذر 1397 بلاغ مازندران 30 دی 1397 بلاغ مازندران 30 بهمن 1397 بلاغ مازندران 1 اسفند 1397 بلاغ مازندران 1 آبان 1397 بلاغ مازندران 2 آبان 1397 بلاغ مازندران 3 آبان 1397 بلاغ مازندران 4 آبان 1397 بلاغ مازندران 5 آبان 1397 بلاغ مازندران 6 آبان 1397 بلاغ مازندران 7 آبان 1397 بلاغ مازندران 8 آبان 1397 بلاغ مازندران 9 آبان 1397 بلاغ مازندران 10 آبان 1397 بلاغ مازندران 11 آبان 1397 بلاغ مازندران 12 آبان 1397 بلاغ مازندران 13 آبان 1397 بلاغ مازندران 14 آبان 1397 بلاغ مازندران 15 آبان 1397 بلاغ مازندران 16 آبان 1397 بلاغ مازندران 17 آبان 1397 بلاغ مازندران 18 آبان 1397 بلاغ مازندران 19 آبان 1397 بلاغ مازندران 20 آبان 1397 بلاغ مازندران 21 آبان 1397 بلاغ مازندران 22 آبان 1397 بلاغ مازندران 23 آبان 1397 بلاغ مازندران 24 آبان 1397 بلاغ مازندران 25 آبان 1397 بلاغ مازندران 26 آبان 1397 بلاغ مازندران 27 آبان 1397 بلاغ مازندران 28 آبان 1397 بلاغ مازندران 29 آبان 1397 بلاغ مازندران 30 آبان 1397 
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۷:۲۱    
به گزارش بلاغ ، مدیرعامل شرکت سایپا در سوریه با اعلام اینکه سایپا ارزان ترین خودروی بازار سوریه را تولید می کند گفت ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۳:۰۹    
اگر درد بالای شکم در اثر فعالیت، مثلا ورزش کردن یا بالا رفتن از پله ایجاد شود، به خصوص اگر با تهوع و تنگی نفس یا تعریق همراه باشد، ممکن است علامت درد قلبی باشد ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۲۳:۰۴    
بانکداری الکترونیک در ایران از ابتدای دهه هشتاد شمسی در ایران آغاز به کار کرد و از آن تاریخ بانکهای ایرانی با بهره برداری از خدمات الکترونیک در مسیر توسعه شبکه بانکی گام برداشتند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۹/۰۴ - ۲۳:۱۰    
شرکت ملی گاز در خصوص انتشار خبری در زمینه سود دیرکرد برخی قبوض توضیحاتی را ارائه کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۲۰:۴۵    
مرارت هایی که علی از سن خردسالی کشید، باعث شد انسانی خودساخته و مؤمن بار بیاید. به قولی طلای وجودش در کوران سختی ها خالص شده بود. پدرم هم که علی را خوب می شناخت، به من حکم کرد باید با او دوست شوم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۱:۰۹    
محققان دریافتند احتمال ابتلا به سرطان نادر لوزالمعده با وجود چاقی چهار برابر می شود. وانگهی این ریسک با افزایش وزن بیشتر می شود و حتی مردان در رده وزنی نرمال به بالا بیشتر در معرض آن قرار دارند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۲:۱۸    
رسول اکرم صلی الله علیه و اله فرموده اند من بخشنده ترین اولاد آدم هستم و بخشنده ترین اولاد آدم بعد از من مردی است که علمی را بیاموزد پس آن را منتشر کند و مردی که جان خود را در راه خدا بخشش کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۶:۴۵    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز نفوذی های آمریکا در داخل چرخ اقتصاد را معطل کرده اند و در وزارتخانه ها بیشتر از ترامپ در حال فعالیت هستند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۵:۰۳    
به گزارش بلاغ ،سوره احزاب/ آیه 56: انّ اللّه و ملئکته یصلّون علی النّبیّ یا أیّها الّذین ءامنواصلّوا علیه و سلّموا تسلیماً ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۴:۰۳    
حسین کاظمی: شمشیر شفر به جای منتقدان به تیمش خورد
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۳:۰۳    
به گزارش بلاغ ، آیات عظام امام، تبریزی و خامنه ای: اگر باعث تحریک شهوت یا ارتکاب حرام یا ترتب مفسده شود، جایز نیست و در غیر این صورت اشکال ندارد ؛ ولی سزاوار است مؤمن از لهو اجتناب کند. ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۲۲:۴۸    
درحالی که سه کشور اروپایی عضو برجام وعده داده اند با بی اعتنایی به تحریم های آمریکا منافع ایران ذیل این توافق را تامین کنند آمارها نشان می دهد این سه کشور در اجرای تحریم های آمریکا علیه ایران در ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۲۲:۴۵    
استاد دانشگاه اروپایی پارما گفت: استفاده از محصولات تراریخته برای خوراک دام هم مناسب نیست و در اتحادیه اروپا زمانی که محصولی برچسب تراریخته می خورد، مردم رغبتی برای خرید آن ندارند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۲۲:۰۹    
مشاور عالی رئیس جمهور با اشاره به تغییر توزیع ثروت در جامعه گفت: در حال حاضر دو دهک به دهک های فقیر جامعه اضافه شده آن هم در شرایطی که درآمد آنها نصف شده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۲۱:۲۴    
دیشب شی نورانی شبیه شهاب سنگ در آسمان شهر مرزی مهران دیده شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۹:۵۴    
حدیث امام حسن عسکری(ع) درباره انسان دو رو را در اینجا بخوانید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۹:۳۹    
اقدام جدیدی در دولت شکل گرفته تا کارت های بانکی که دست مردم است به کارت سوخت تبدیل شده و نیاز به صدور کارت های سوخت جدید نباشد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۹:۰۹    
برای "افزایش قد" در سنین رشد می توانید از یک ترکیب گیاهی ساده استفاده کنید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۹:۰۰    
وحی نبوی یا وحی رسالی یکی از انواع وحی است که در هفتاد مورد در قرآن به آن اشاره شده است. منظور از این وحی ارتباط غیبی بین خداوند و رسول است که به سه صورت امکان پذیر است ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۸:۳۰    
مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان درباره ماجرای خداحافظی اش از تیم ملی توضیحاتی ارایه داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۵:۴۸    
وحید قلیچ: بیرانوند جایی برای رفتن ندارد
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۵:۲۴    
آتیلا حجازی: شفر ترسید دستش خالی بماند باج داد
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۴:۰۳    
در سومین مرحله جمع آوری دام های هوایی استان با حضور 60 محیط بان از 12 شهرستان مازندران، بیش از 400 رشته دام هوایی در آب بندان های فریدونکنار و بابلسر جمع آوری شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۳:۵۱    
کدو حلوایی یا کدو تنبل دارای خواث زیادی است که شاید کمتر در مورد آن صحبت شده باشد، در ادامه به طور کامل با خواص کدو تنبل آشنا می شوید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۳:۳۰    
بیست و ششمین نشست غیررسمی سران سازمان اپک 18 نوامبر- 27 آبان در پاپوآ گینه نو برگزار شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۳:۱۸    
عضو هیات علمی پژوهشکده علوم زمین با بیان اینکه بسته به اینکه آتشفشان دماوند در چه فصلی فعال شود، منطقه ای را تحت تاثیر قرار می دهد ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۳:۱۵    
صدرالساداتی روحانی جوانی که با روش های خاص اقدام به افشاگری می کرد بازداشت شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۲:۵۴    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران از انهدام یک کارگاه ساخت و تولید مشروبات الکلی در شهرستان عباس آباد خبر داد و گفت: از این کارگاه بیش از دو هزار لیتر مشروبات الکلی دست ساز کشف و ضبط شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۱:۲۷    
نویسنده ای که با اغفال دختران جوان از آن ها سوءاستفاده جنسی می کرد، به اتهام تشویق به فساد و فحشا و تهدید به 15 سال حبس محکوم شد و پرونده او به اتهام زنای به عنف در دادگاه انقلاب مفتوح است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۰۹:۴۷    
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: قیمت بازار مسکن در شرایط کنونی قابل پیش بینی نیست، اما قطعا افزایش ارزش پول ملی بر کاهش قیمت مسکن تأثیرگذار است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۰۹:۴۴    
پس از آنکه داماش گیلان از لیگ برتر سقوط کرد، با مشکلات زیادی مواجه شد و به دلیل مشکلات مالی و فرار از جرایم مالی به شهر باران تغییر کرد، اما در نهایت پس از مدتی با تغییر سهامداران و مالکان باشگاه ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۰۹:۴۱    
مجتهد افشاکننده اسرار درونی آل سعود به حقایق جدیدی از بیماری هایی که ملک سلمان با آن دست و پنجه نرم می کند، اشاره کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۰۹:۳۲    
بسیجیان استان شهید پرور مازندران در هر نقطه ای که انقلاب اسلامی به آن نیازمند بود شهادت می دهد، با صلابت تر و امیدوارتر از گذشته برای حفظ و پیشبرد اهداف و دستاوردهای چهل ساله انقلاب با نوای دلنشین ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۰۹:۲۶    
به گزارش بلاغ فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد از کشف انبار حاوی انواع لوازم خانگی احتکار شده به ارزش 10میلیارد ریال در عملیات ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی خبر داد. ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۰۸:۳۵    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نوشهر از ساخت 40 واحد مسکونی برای محرومان در این شهرستان تا سال 98 خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۰۷:۱۴    
برای درمان سنگ کلیه در مراحل اولیه می توانید از توصیه های مفید طب سنتی بهره ببرید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۰۶:۳۵    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نکا گفت: امروز پتانسیل عظیم بسیج در تمام حوزه ها در اختیار انقلاب اسلامی و ولایت است و هر زمان که مسئولان بخواهند بسیج از این ظرفیت برای کمک به مسئولان و انقلاب دریغ ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۰۶:۱۱    
یک ناشر گفت: امسال وضعیت به گونه ای بود که اصلا هفته کتاب و کتابخوانی به چشم نیامد. چرا که ناشران و مراکز توزیع و فروش کتاب، به شدت با مسئله گرانی کاغذ مواجه هستند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۰۶:۰۵    
یک روزنامه چاپ ترکیه با انتشار متن شماری از فایل های صوتی، خبر داد که یکی از پیامد های انتشار این متن ها، آشفتگی در کاخ آل سعود و سرنگونی محمد بن سلمان خواهد بود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۰۶:۰۵    
ستاره پاری سن ژرمن و تیم ملی فوتبال فرانسه به نظر می رسد که خود را با رونالدو مقایسه می کند. او به ستایش از نیمار پرداخت و او را مهم ترین بازیکن پاری سن ژرمن دانست.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۰۵:۵۳    
معاون سیاسی وزیر خارجه گفت: هنوز هیچ کشوری حاضر نشده میزبانی سازوکار مالی بین ایران و اروپا را قبول کند؛ اتریش و لوگزامبورگ قبول نکردند و اروپا ناتوان از ثبت SPV است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۰۵:۴۷    
یک منبع آگاه اعلام کرد رئیس واحد اطلاعات مالی که مسئول و رابط تبادل اطلاعات بر اساس FATF با خارج از کشور است، ممنوع الخروج شده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۰۵:۴۴    
پس از 5 سال حمله وزارت نفت زنگنه به طرح سهمیه بندی بنزین، حالا روابط عمومی این وزارتخانه اعلام کرده که تحویل بنزین به خودروها و موتورسیکلت ها، از تاریخی که متعاقباً اعلام خواهد شد ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۰۵:۰۵    
قانون پایستگی مدیران در فدراسیون فوتبالِ ایران، از قوانین نیوتن هم قوی تر است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۰۴:۰۵    
اگرچه آرد نخودچی بیشتر در شیرینی پزی کاربرد دارد، اما شما می توانید از خواص بی نظیر این آرد در تهیه ماسکی مفید برای زیبایی خود استفاده کنید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۰۳:۰۵    
شاخص بهای تولیدکننده در ایران طی هفت ماه اول سال جاری به میزان 30.1 درصد نسبت به دوره مشابه سال قبل افزایش یافت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۰۱:۰۵    
ابرخی افراد طبق عادت درون حمام پس از لیف کشیدن بدن ،صورت خودرانیز با لیف یا کیسه حمام شستشو می دهند،اگر پوستتان را دوست دارید ونگران چروک شدن پوستتان هستید این کاررا نکنید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۰۰:۲۶    
سخنگوی مرکز فوریت های پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، از جان باختن یک نفر و مصدوم شدن دو نفر بر اثر برخورد دو خودروی سواری پژو 207 و پژو پارس در منطقه دوآب سوادکوه خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۲۳:۳۸    
دکتر موسی غنی نژاد این روزها برخی از دولتمردان برای توجیه سیاست های نادرست دولت تدبیر و امید که نهایتا منجر به تلاطم های شدید نرخ ارز و تورم در یک سال اخیر شد ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۲۳:۲۳    
تیم ملی فوتبال ایران چهارمین بازی تدارکاتی اش برای به آمادگی رسیدن در جام ملتها را مقابل ونزوئلا برگزار می کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۲۲:۵۳    
اگر خونرسانی به قسمتی از مغز دچار اختلال شده و متوقف گردد، این قسمت از مغز دیگر نمی تواند عملکرد طبیعی خود را داشته باشد. این وضعیت را اصطلاحاً سکته مغزی می نامند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۲۲:۵۰    
به نظر می رسد که تبلت آیپد پرو ی جدید اپل در مقابل خم شدن و انعطاف آسیب پذیر است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۲۲:۳۸    
طبق اعلام سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس برای نشست امروز، از وزرای نفت، امور اقتصادی و دارایی و رئیس سازمان برنامه و بودجه دعوت شده تا درباره مدیریت مصرف سوخت تصمیم گیری شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۲۲:۲۳    
در این سال ها با کَلَک کشتی دنیا را می بردیم/با احترام به بزرگان با روش خودم تیمم را انتخاب می کنم
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۲۲:۰۸    
صبح امروز سامانه سرباز ماهر رونمایی شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۲۱:۵۳    
آب کرفس طی یک سال گذشته طرفداران تازه ای حتی در میان چهره های محبوب در شبکه های اجتماعی یافته است، اما آیا این نوشیدنی سبزرنگ همان قدر که به نظر می رسد برای سلامتی مفید است؟
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۲۱:۴۴    
یکی از فعالان رسانه ای در اینستاگرام با انتشار پستی به مشکلات مردم و اخبار ضد و نقیض درباره بسته های حمایتی دولت پرداخت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۲۱:۲۶    
سخنگوی مرکز فوریت های پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، از مصدوم شدن 24 نفر بر اثر واژگونی مینی بوس در منطقه طبقده میاندورود خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۲۱:۲۶    
رئیس اورژانس بیمارستان امام خمینی فریدونکنار از مرگ یک پسر آملی و به کما رفتن یک دختر بر اثر گازگرفتگی در فریدونکنار خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۲۱:۲۰    
در حالی که همه منتظر عذرخواهی دستیار کارلوس کی روش از اصحاب رسانه بودند اما سرمربی تیم ملی با آوردن عذر بدتر از گناه، سعی در توجیه رفتار ناشایست دستیارش دارد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۲۰:۵۳    
هنگام نشستن روی صندلی ناخودآگاه پاها را روی هم میندازیم که باید بگم این مدل نشستن بسیار ضرر دارد و شما طرز صحیح نشستن روی صندلی را بیاموزید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۲۰:۲۳    
عباس آخوندی وزیر مستعفی راه و شهرسازی طی یادداشتی با انتقاد از اعدام سلطان سکه آنرا اقدام گذرا برای خنک شدن برخی جگرها دانست و مدعی شد: مفاسد اقتصادی در غیاب حکومت قانون روی می دهد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۲۰:۰۸    
دبیرکل حزب مردمسالاری گفت: این مجلس مجلسی نیست که برای ما مطلوبیت 100 درصدی داشته باشد، این تعبیر را من بارها تکرار کردم؛ خیلی ها با ما عکس سلفی گرفتند، اما زنبیل یادگاری در جای دیگر گذاشتند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۹:۳۸    
معاون بازاریابی و فروش سایپا گفت: تا پایان این هفته، به 12 هزار نفر از 48 هزار خریدار خودروهای خانواده رنو اطلاع می دهیم که مشمول دریافت این خودروها تا پایان سال می شوند و برای مابقی خریداران ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۹:۲۰    
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه معلمان هم حق دارند، درخواست های خود را مطرح کنند، گفت: بخش عمده مطالبات و درخواست هایی که همکاران ما دارند، درخواست های درستی است و دولت به آن توجه می کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۸:۵۹    
یکی از متهمان فراری پرونده دکل نفتی که در یکی از کشورهای اروپایی به سر می برد، به کشور بازگشت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۸:۳۸    
علیرضا نیک آیین اظهار داشت: متخلفان در بازار تا حد توان قیمت قطعات محصولات رنو را بالا اعلام کرده و مردم هم ناچار به خرید آنها هستند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۸:۲۰    
تهران – ایرنا - هلگا اشمیت معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز ( دوشنبه ) پیش از نشست وزرای خارجه کشورهای عضو اتحادیه اروپا ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۸:۰۸    
وقتی به تاریخ نگاه می کنیم می بینیم این ازدواج مبارک چه رهاوردها، چه ارمغان های و چه آثار عالی را برای اسلام پدید آورد ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۷:۲۳    
یک زن که مشغول آرایش بود و یک فرد معلول نیز در بین 25 نفر جانباخته آتش سوزی ایالت بوت کانتی کالیفرنیا هستند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۷:۱۴    
رئیس اجرایی پژوهشکده گیاهان و مواد اولیه دارویی دانشگاه شهید بهشتی از تولید و تحویل 550 لیتر عطر حرم ساخت داخل به آستان قدس رضوی خبر داد و گفت: طبق مذاکرات صورت گرفته قرار بر آن است تا پایان سال ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۶:۱۱    
کشتی گیر جویباری عضو تیم ملی کشتی آزاد کشورمان مدال طلای رقابت های زیر 23 سال جهان را کسب کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۶:۰۸    
جانشین فرمانده سپاه کربلا از اجرای 8 هزار و 200 برنامه همزمان با گرامیداشت هفته بسیج در سراسر استان خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۵:۲۰    
مرد جوان پس از قتل همسرش به خانه مادرزنش رفت تا مرگ او را خودکشی جلوه دهد اما تحقیقات کارآگاهان جنایی راز این جنایت خاموش را برملا ساخت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۵:۰۵    
مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه کربلای مازندران از نامگذاری جدید اردوگاه های راهیا نور مازندران در سه شهر استان خوزستان خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۴:۲۳    
دومین جشنواره رستوران های برتر مازندران به میزبانی مجتمع پذیرایی میزبان در بابلسر برگزار شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۴:۱۷    
تیم فوتبال پرسپولیس امروز در شرایط سختی به مصاف پیکان می رود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۴:۱۱    
روند رشد دلار روز دوشنبه تحت تاثیر ابراز نگرانی بانک مرکزی آمریکا مبنی بر کندی دورنمای روند رشد اقتصاد جهانی متوقف شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۴:۱۱    
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور گفت: آخوندی وقتی اصلاح آیین نامه کنترل ساختمان متوقف شد، اجزای آن را در قالب ابلاغیه به نظام مهندسی ها داد که به آن پاسخ مناسب دادیم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۴:۰۸    
جوان 20 ساله ورامینی هنگام استراحت در کارگاه تولید لوازم پلاستیکی بر اثر گازگرفتگی جان سپرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۴:۰۵    
به نظر می رسد که بیانکونری همچنان در صدد تقویت خط حمله خود می باشد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۴:۰۵    
دفتر وزیر خارجه انگلیس در آستانه سفر وزیر خارجه این کشور به تهران در ادعایی بی اساس فعالیت های ایران را ریشه اصلی مشکلات منطقه معرفی کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۴:۰۲    
ناظران فنی لیگ قهرمانان آسیا که تاثیر مستقیم در انتخاب بهترین ها داشته اند توجهی به محرومیت پرسپولیس از سوی کمیته انضباطی فیفا نداشتند و بازیکنی که در جام جهانی و لیگ قهرمانان آسیا
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۴:۰۲    
عراق از شرایط فعلی ایران سوءاستفاده کرده و پول ایران را با وجود درآمد های حاصل از نفت و زائران، با تاخیر و به صورت تدریجی ارسال کرده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۳:۵۹    
ستاره پیشین باشگاه پرسپولیس نیز وارد دعوای مدیران این باشگاه با سازمان لیگ بابت برگزاری دیدار با پیکان شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۳:۳۳    
مدیرکل دامپزشکی مازندران از ساماندهی واحدهای طیور فاقد پروانه معتبر و واحدهایی با فعالیت غیرمجاز و همچنین پرورش طیور بومی، رنگی و روستائی خبر داد و گفت: برحسب دستورالعمل ها و قوانین موجود ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۳:۳۰    
اگر خودکار رئیس جمهوری بچرخد قیمت خودرو 5 درصد کمتر از حاشیه بازار خواهد شد. از روزی که قیمت ارز افزایش پیدا کرد و تحریم ها آغاز شد مدیران خودروسازی از افزایش قیمت ها صحبت کردند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۳:۲۷    
همه یک جوری به من نگاه می کردند !هنوز از بلایی که به یکباره بر سرش آوار شد در شوک است، حالا دیگر اشک میهمان همیشگی چشمانش شده و بغضی ابدی راه را بر نفس هایش تنگ کرده است ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۳:۲۴    
سرماخوردگی بیماری لاعلاجی است که فرد تنها کاری که می تواند هنگام مواجهه با آن انجام دهد، استراحت و انتظار برای به پایان رسیدن دوره بیماری است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۲:۴۸    
فیفا به دلیل پرداخت نشدن مطالبات بازیکن خارجی تیم فوتبال استقلال خوزستان 6 امتیاز از این باشگاه در فصل جاری کسر کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۲:۴۸    
محمد قاضی مهاجم اسبق پرسپولیس از این تیم شکایت کرده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۲:۴۸    
بررسی های محققان دانشگاه آیوا نشان داده است که وزنه زدن در مدت زمان محدود یکی از ورزش هایی است که در کاهش احتمال بیماری های قلبی و سکته قلبی نقش دارد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۲:۴۵    
امروز موضوع کارگران هفت تپه در جلسه ای ویژه بررسی و حقوق کارگران پرداخت می شود
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۲:۴۵    
وزیر رفاه از آغاز توزیع مرحله دوم سبد حمایتی دولت خبرداد و گفت: مرحله دوم شامل افرادی هستند که بیمه شده و حقوق بگیر دولت اند که در هفته آینده همزمان با فیش حقوق و دستمزد آنها، پرداخت می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۲:۴۵    
رئیس اداره سرمایه انسانی ستاد کل نیرو های مسلح با بیان اینکه در جمهوری اسلامی ایران بنا به دلایلی سربازی وجود دارد و ما باید در این خصوص تسهیلاتی را در اختیار جوانان قرار دهیم ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۲:۴۲    
رئیس دانشگاه علامه طباطبایی با اشاره به وضعیت دانشجویان بورسیه این دانشگاه گفت: حکم دیوان عدالت درباره بازگشت دانشجویان بورسیه ها را قطعا اجرا می کنیم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۱:۵۴    
دومین جشنواره تجلیل از برترین کافه و رستوران های مازندران به همراه برگزاری نمایشگاه موادغذایی در مجتمع پذیرایی میزبان بابلسر برگزار شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۱:۴۸    
عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از نشست رئیس مجلس و رئیس کمیسیون آموزش پارلمان برای حذف کنکور خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۱:۴۵    
بسیاری از ما درباره خواص مفید و ارزش غذایی پوست لیمو اطلاعی نداریم، بنابراین بهتر است قبل از دور انداختن پوست لیمو کمی به خواص آن فکر کنیم، چرا که حتی پوست لیمو نیز بسیار مفید است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۱:۴۲    
کشاورز روستایی که برای گرم کردن خود درون چادر از گاز پیک نیکی استفاده کرده بود دچار گاز گرفتگی و آتش سوزی شد.
  • ۱