چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۰۱:۱۴May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای بلاغ مازندران 26 آبان 1397 - bloghnews.com

بلاغ مازندران 4 اسفند 1393 بلاغ مازندران 30 اسفند 1395 بلاغ مازندران 29 اسفند 1396 بلاغ مازندران 31 فروردین 1397 بلاغ مازندران 31 اردیبهشت 1397 بلاغ مازندران 31 خرداد 1397 بلاغ مازندران 31 تیر 1397 بلاغ مازندران 31 مرداد 1397 بلاغ مازندران 31 شهریور 1397 بلاغ مازندران 30 مهر 1397 بلاغ مازندران 1 آذر 1397 بلاغ مازندران 30 دی 1397 بلاغ مازندران 30 بهمن 1397 بلاغ مازندران 1 اسفند 1397 بلاغ مازندران 1 آبان 1397 بلاغ مازندران 2 آبان 1397 بلاغ مازندران 3 آبان 1397 بلاغ مازندران 4 آبان 1397 بلاغ مازندران 5 آبان 1397 بلاغ مازندران 6 آبان 1397 بلاغ مازندران 7 آبان 1397 بلاغ مازندران 8 آبان 1397 بلاغ مازندران 9 آبان 1397 بلاغ مازندران 10 آبان 1397 بلاغ مازندران 11 آبان 1397 بلاغ مازندران 12 آبان 1397 بلاغ مازندران 13 آبان 1397 بلاغ مازندران 14 آبان 1397 بلاغ مازندران 15 آبان 1397 بلاغ مازندران 16 آبان 1397 بلاغ مازندران 17 آبان 1397 بلاغ مازندران 18 آبان 1397 بلاغ مازندران 19 آبان 1397 بلاغ مازندران 20 آبان 1397 بلاغ مازندران 21 آبان 1397 بلاغ مازندران 22 آبان 1397 بلاغ مازندران 23 آبان 1397 بلاغ مازندران 24 آبان 1397 بلاغ مازندران 25 آبان 1397 بلاغ مازندران 26 آبان 1397 بلاغ مازندران 27 آبان 1397 بلاغ مازندران 28 آبان 1397 بلاغ مازندران 29 آبان 1397 بلاغ مازندران 30 آبان 1397 
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۱۵:۳۴    
یک محقق و پژوهشگر طب سنتی مصرف نوعی غذای محلی را در افزایش انرژی و عضلانی شدن بدن مؤثر دانست.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۹:۴۴    
از آنجا که بخش های مختلف صورت مانند یک نقشه عمل کرده و وضعیت سلامتی شما را نشان می دهند، اگر بدانید کدام بیماری ها علائمی از خود را در صورت نشان می دهند، می توانید سلامت خود را کنترل کنید ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۴:۱۵    
کاهش 23درصدی ارزش معاملات بورس منطقه ای مازندران
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۴:۰۶    
فرمانده انتظامی جویبار از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و دستگیری 23 نفر خرده فروش مواد مخدر، سارقان و مجلوبین محاکم قضایی در این شهرستان خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۲۲:۳۳    
به گزارش بلاغ ،
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۲۱:۳۸    
با وجود افشاگری روزنامه واشنگتن پست در مورد اینکه اسناد مداخله مستقیم بن سلمان در قتل خاشقجی نزد سازمان سیا است، ترامپ ضمن انتقاد از سیا اعلام کرده ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۶:۵۳    
برانکو از وضعیتی که برای پرسپولیس پیش آورده اند، شاکی است
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۱:۳۹    
شکستن قولنج جزو عادت های غلطی محسوب می شود که بین مردم بسیار رایج است. قولنج شکستن آسیب های جبران ناپذیری را به بدن وارد می کند ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۱:۰۳    
کسبه ای که پیاده روهای همگانی را با فضای مغازه و مغازه دارانی که پیاده روی مغازه را با پارکینگ اشتباه گرفته اند،مردم نوشهر پس از سال ها تحمل بالاخره از خودخواهی برخی کسبه به تنگ آمده اند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۰۸:۲۶    
ابوذر عطا پور رئیس شورای تامین شهرستان رودبار جنوب گفت: ساعت 19 امشب پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان حین گشت زنی در میدان عاشورا به یک دستگاه پژو 405 مشکوک شده و دستور ایست بازرسی می دهد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۹:۵۸    
اگر دنبال ادامه روزهای خوش و آرام با برانکو هستید برای موفقیت کی روش دعا کنید
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۸:۲۳    
نماینده مردم ایلام در مجلس با تاکید بر افزایش بودجه مرزبانی استان های کردستان، سیستان و بلوچستان و آذربایجان غربی، گفت: تامین امنیت مرزهای این مناطق به ارتقاء امنیت کشور کمک شایانی می کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۷:۵۰    
شفر به دنبال بالا بردن روحیه تیمی و کاستن از میزان استرس استقلال
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۶:۱۹    
به گزارش بلومبرگ و به گفته این آژانس استفاده از انرژی تجدید پذیر بیشتر از تقاضای نفت برای خودروها خواهد بود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۵:۵۵    
امیررضا واعظ آشتیانی : مدیریت ضعیف و ناکارآمد فدراسیون فوتبال نمی تواند روی رفتارهای کی روش کنترل داشته باشد
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۵:۱۹    
وزیر خارجه کشورمان پس از گفتگوها و دیدارها با رئیس جمهور و هیات عالیرتبه عراقی در تهران، تاکید کرد: با مقامات عراقی در خصوص قدم های بعدی برای همکاری مشترک تبادل نظر سازنده داشتیم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۵:۰۴    
شرکت هواوی می گوید با طراحی یک تراشه جدید جی پی اس می تواند اطلاعات سه سیستم ماهواره ای موقعیت یابی جهان را در آن واحد دریافت کند و دقت این فناوری را به شدت ارتقا داده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۴:۴۹    
برانکو از این موضوع که تیمش باید در غیاب ملی پوشان به میدان برود شاکی است
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۳:۱۹    
با نگاهی اجمالی به این لیست به راحتی می توان فهمید که عمده آثار قابل توجه مربوط به سینمای مقاومت تنها به واسطه چند سینماگر از جمله ابراهیم حاتمی کیا و... خلق شده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۳:۱۰    
عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: هدف از تعطیلی روز آخر هفته این بود که دانش آموزان با حضور در مدرسه درس زندگی بیاموزند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۰:۴۹    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران از دستگیری 13 نفر از اعضای یک شرکت هرمی در شهرستان نوشهر، خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۰۹:۰۷    
دولت ژاپن در حال پیشبرد برنامه ای برای صدور مجوز به پروازهای آزمایشی خودروهای پرنده در سال آینده با هدف استفاده عملی از آنها در سال 2020 میلادی است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۰۹:۰۷    
پیشنهاد 10 ماده ای برای نحوه تعیین قیمت خودروها آماده شده و به وزیر صنعت ارائه می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۰۹:۰۱    
حجت الاسلام کاشانی گناهانی را که منجر می شوند تا انسان به سمت انحرافات برود را بر شمرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۰۸:۵۸    
سرمربی پرسپولیس می تواند در نقل و انتقالات زمستانی بازیکن های مورد نظر خود را جذب کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۰۸:۳۱    
روز گذشته جسد یک پدر و پسر 7 ساله در شهرستان انزلی پیدا شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۰۸:۲۸    
یک اقتصاددان اصلاح طلب و حامی دولت می گوید روحانی به جای انتقاد از خود، اقتصاددانان را نصیحت می کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۰۸:۱۵    
شفر: از دیدن غفوری در بخش هجومی سمت راست سورپرایز شدم
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۰۸:۱۲    
مدیرکل دفتر نوآوری و حمایت از سرمایه گذاری وزارت ارتباطات گفت: تحریم هیچ وقت نمی تواند مانع صادرات در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۰۷:۵۷    
رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان این که دولت سهم صندوق توسعه ملی از درآمدهای نفتی را رعایت خواهد کرد گفت: در سال 98 میزان افزایش حقوق کارمندان دولت بیش از سال های 96 و 97 خواهد بود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۰۷:۵۷    
باشگاه پرسپولیس: فتاحی به قولش عمل نکرد
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۰۷:۵۷    
محمدمهدی نبی جایگزین گرشاسبی خواهد شد
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۰۷:۴۵    
یک نماینده پارلمان عراق از تلاش عادل عبدالمهدی نخست وزیر عراق برای معاف شدن کشورش از اجرای تحریم ها در دیدار آتی خود با دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۰۷:۴۵    
بر اساس اصل 72 قانون، مجلس نمی تواند قوانینی وضع کند که با اصول و احکام مذهب رسمی کشور یا قانون اساسی مغایرت داشته باشد؛ تشخیص این امر هم بر عهده شورای نگهبان گذاشته شده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۰۷:۴۵    
درحالی که سازمان جاسوسی آمریکا محمد بن سلمان را مسئول قتل خاشقجی معرفی کرده است برخی از اسناد پای فرزند دوم سلمان را هم به این پرونده قتل باز کرده اند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۰۷:۴۲    
درپی درگیری مأموران مبارزه با مواد مخدر رودبار جنوب واقع در استان کرمان با سوداگران مرگ یکی از مأموران به درجه رفیع شهادت نائل شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۰۷:۳۹    
با اینکه اکنون عده زیادی از کارشناسان با برشمردن دلایلی از جمله واکنش معکوس به تحریم ها و اعدام سلطان سکه از پشت پرده سیاسی کاهش نرخ ارز و سکه سخن می گویند ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۰۷:۳۹    
شادمانی مردم ایران مثل شادی برده ها است! ممکن است یک برده نیز از وضع موجودش راضی باشد و از روی عدم آگاهی یا جهالت فراموش کند که یک برده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۰۷:۰۳    
یک نماینده مجلس با بیان این مطلب که مشکلات اقتصادی ناشی از سیستم بانکی است، گفت: عملکرد دولت نشان می دهد که دولت، دولت واردات است و فرصتی را به تولیدکنندگان برای حضور در اقتصاد کشور نمی دهد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۰۶:۰۳    
اختصاصی| با فرا رسیدن تقویم رقابت های ملی، کارلوس کی روش و دسته اوباش هم از راه سر می رسند، تا گرد و خاکی نمایشی را در پس کوچه های فوتبال ایران به راه بیاندازند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۰۵:۰۳    
علیرضا جهانگیری سفیر جمهوری اسلامی ایران در هلند، طی سخنانی در سالن متافروم دانشگاه لیدن گفت که آمریکا مجبور به تغییر سیاست زورمدارانه خود خواهد شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۰۵:۰۳    
در این مقاله خصوصیاتی از لبو معرفی شده است که افرادی هستند که دارای شرایط خاصی هستند و با این خصوصیات مشکل دارند که لازم است این افراد لبو نخورند!
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۰۴:۰۹    
امید نمازی به پایان راه در ذوب آهن رسید. البته برای او فوتبال ادامه خواهد داشت و با توجه به تجربیات گرانبهایی که از حضور در ذوب آهن اندوخته می تواند آینده بهتری در فضای مربیگری برای خود رقم بزند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۰۴:۰۳    
رئیس کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر این که طبق قانون، بازنشسته ها در دستگاه های اجرایی از جمله وزارت راه باید خداحافظی کنند ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۰۳:۰۳    
می توانید برای داشتن فرم مناسب بدن صاف بایستید، پاها را به عرض شانه ها باز کنید، نفس عمیق بکشید، شانه ها را باز کرده و عقب بدهید و سر به سمت بالا کشیده شود ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۰۲:۰۳    
مسئولان پس از قهرمانی تیم ملی کبدی مردان کشورمان در بازی های آسیایی جاکارتا 2018 و جدایی سرمربی، هنوز تصمیمی برای انتخاب کادرفنی این تیم نگرفته اند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۰۱:۰۳    
گردو یک از خوراکی های بسیار ساده ای است که برای سلامتی تان فوق العاده مفید است. گردو، خواص غذایی خاص خودش را دارد و یکی از منابع با ارزش پروتئین، چربی های سالم، فیبر ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۰۰:۱۸    
در حالی که به گفته رئیس سابق بانک مرکزی مقصر اصلی نوسانات ارزی سال جاری دولت بوده و بانک مرکزی استقلال خود را در برابر دستورات دولت از دست داده است مقامات دولتی برای لاپوشانی فسادی که طی آن نزدیک 18 ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۰۰:۱۲    
بنابر اعلام روزنامه آمریکایی واشنگتن پست سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا(سیا) هم به این نتیجه رسیده که ولیعهد رژیم سعودی شخصا دستور قتل خاشقجی را صادر کرده است ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۰۰:۰۹    
هشتمین مرحله از طرح استعدادیابی مناطق 9 گانه کشور با هدف کشف استعدادهای ناشناخته در کلیه مراکز برگزار شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۰۰:۰۹    
بازار میوه و لبنیات هم به قافله افزایش قیمت ها پیوسته است و در تعطیلی نظارت بر بازار، کارخانه ها و مغازه داران هر قیمتی را که دلشان بخواهد عرضه می کنند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۰۰:۰۳    
به گزارش بلاغ ، رفقای شهرام جزایری و مهدی هاشمی برای پولشویی نگران شدند روزنامه های اجاره ای نه چندان خوشنام ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۲۳:۵۴    
بعید نیست که آقای مطهری و امثال ایشان، در مباحث ابتدایی حقوق حرف ناپخته و نادرستی بزنند، چون متخصص نیستند؛ اما حداقل منطقی به نظر می رسد که در این موارد حرفی نزنند چون متخصص نیستند!
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۲۳:۴۵    
برای درمان گرفتگی گردن و بهبود آن در زمانی کم ادامه این مطلب را بخوانید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۲۳:۲۶    
دبیر انجمن صنایع لوازم خانگی ایران اختلاف قیمت لوازم خانگی خارجی را با محصولات تولید داخل، بسیار بالا و قابل تامل دانست و خاطرنشان کرد: قیمت لوازم خانگی خارجی مشخص نیست.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۲۳:۲۶    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بابلسر از اجرای 186 برنامه در هفته بسیج خبر داد و گفت: طرح بزرگ خدمت رسانی در بابلسر با رمز یا فاطمه الزهرا(س) آغاز می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۲۳:۱۴    
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می گوید در زمینه قانون منع به کارگیری بازنشستگان منتظر تصمیم وزارت ورزش و جوانان هستیم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۲۲:۵۳    
معصومه ابتکار، معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری از رشد 60 درصدی مدیریت زنان در استانداری ها در یک سال گذشته خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۲۲:۴۴    
چای به دلیل حرارت مزاجی خود، اخلاط لزج را از مسیرهایی که در آن تجمع یافته اند پاک می کند و نوشیدن آن پس از فعالیت های بدنی یا فکری موجب رفع خستگی و تسکین ناراحتی ها می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۲۲:۲۶    
مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران از نیاز 38 میلیارد تومانی برای تکمیل پروژه های نیمه تمام کتابخانه ای استان خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۲۲:۲۰    
رئیس کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه دولت باید سیاستگذاری و ریل گذاری مناسبی برای جبران کمبود 4 میلیون واحد مسکونی برای کم درآمدها را انجام دهد ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۲۲:۰۸    
اختصاصی | کارلوس کی روش بعد از اینکه در کنفرانس خبری قبل و بعد از بازی ترینیداد و توباگو حاضر نشد، بعد از گذشت چند روز اعلام کرد فردا در مقابل اصحاب رسانه ایرانی قرار خواهد گرفت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۲۱:۵۳    
در جریان تظاهرات شهروندان فرانسوی در اعتراض به افزایش قیمت بنزین که از اولین ساعات بامداد امروز آغاز شده یک زن جان خود را از دست داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۲۱:۵۳    
حضرت آیت الله خامنه ای در دیدار رئیس جمهور عراق تاکید کردند: عراقِ عزیز، قوی، مستقل و پیشرفته برای ایران بسیار مفید است و ما در کنار برادران عراقی خود خواهیم بود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۲۱:۴۷    
پس از لغو سه جلسه متوالی با غیبت سه عضو شورای اسلامی شهر نکا، این بار قرار است جلسه دیگری به شرط حضور اعضای غایب در جلسات گذشته فردا یکشنبه 27 آبان در دفتر این شورا برای تعیین وضعیت استعفای شهردار ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۲۱:۳۸    
درد کمر اغلب به خودی خود بهتر می شود. اما اگر درد کمر بعد از 72 ساعت از بین نرفت، می توان با مراجعه به پزشک متخصص و استفاده از درمان های موثر، آن را تسکین داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۲۱:۲۰    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حتی دلار 9 هزار تومانی نیز گران است،گفت: با مدیریت صحیح بازار ارز، می توان زمینه منطقی شدن نرخ دلار را فراهم کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۲۱:۰۸    
در نظر سنجی آس کاربران ایکر کاسیاس را به عنوان دروازه بان اصلی تیم ملی اسپانیا انتخاب کردند این در حالی است که دروازه بان پورتو بیش از دو سال است برای لاروخا بازی نکرده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۲۰:۳۸    
کارهای روزمره و گرفتاری ها و دوندگی های بیرون از خانه پا درد را به یک سندروم معروف و همگانی میان ایرانیان تبدیل کرده، اما برای تان کلی راه حل طبیعی آماده کرده ایم که با انجام دادن شان ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۲۰:۲۰    
وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه متأسفانه در سامانه کارا برای وام اشتغال روستایی با وحی منزل روبرو هستیم، گفت: روستائیان برای دریافت وام اشتغال روستایی پشت درهای بسته مانده اند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۹:۳۸    
متخصص طب ایرانی با اشاره به عوارض مصرف غیر منطقی دمنوش ها و گیاهان دارویی توصیه کرد: مصرف این گیاهان باید تحت نظر متخصص انجام شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۹:۲۰    
با وجود اظهارات سردار کمالی سامان قدوس نمی تواند تا پایان سال 97 به تهران سفر کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۸:۳۵    
این یک مساله طبیعی و غریزی است که ما دوست داریم هر روز جذاب تر به نظر برسیم. در این مطلب از سایت برترین ها ما 8 روش ایده آل برای زیباتر شدن موهای شما مطرح می کنیم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۸:۱۴    
به گزارش بلاغ ، بین بهشت برزخ و بهشت آخرت تفاوت هایی وجود دارد، به طور مثال برخی تفاوت ها عبارتند از: ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۷:۳۸    
بی اخلاقی ها و ناهنجاری ها در تیم ملی فوتبال ایران هر روز پررنگ تر می شود و در این بین نقش منفعلانه کمیته اخلاق در این اتفاق، بیش از پیش دیده می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۷:۲۰    
مدیر شبکه بهداشت و درمان نکا ضمن هشدار نسبت به افزایش مبلایان دیابت در این شهرستان از آغاز طرح پایش سلامت کارکنان ادارات در نکا خبر داد و گفت: این طرح تا پایان امسال به سرانجام می رسد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۷:۱۴    
وزیر کشور گفت: برای ما قابل قبول نیست که عده ای خاک کشور همسایه را پایگاهی برای اقدامات تروریستی کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۷:۰۲    
صبح امروز بمناسبت هفته کتاب و کتابخوانی خانه قرائت کلید اولین خانه قرائت در شهرستان قائم شهر ویژه دختران دانش آموز قائم شهری با حضور مسئولان و دانش آموزان علاقه مند افتتاح شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۶:۵۶    
زیبایی های زندگی روستایی در روستای کردکتی آمل را مشاهده کنید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۶:۵۴    
زنگ کتاب و کتاب خوانی به مناسبت آغاز هفته کتاب و کتاب خوانی در مدرسه امام خمینی(ره) شهرستان جویبار برگزار شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۶:۵۱    
یادواره 14 شهید والامقام بالامحله شهرستان جویبار برگزار شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۶:۴۸    
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری عامل جنایت خانوادگی در روستایی در منطقه کهریزک خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۶:۳۳    
آیا می دانید مضرات مصرف خودسرانه پروتئین چیست؟ آیا می دانید مصرف این داروها می تواند شما را تا پای مرگ ببرد؟
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۶:۲۴    
پیشکسوت ملی پوش فوتبال ایران گفت: معتقدم پرسپولیس می تواند فصل موفقی را پشت سر بگذارد، ضمن اینکه در فصل جدید لیگ قهرمانان نیز سرخپوشان حرف های زیادی برای گفتن خواهند داشت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۶:۰۳    
فرمانده انتظامی مازندران از کشف اشیاء عتیقه 2 هزار ساله به ارزش 150 میلیارد ریال در شهرستان بهشهر خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۵:۴۸    
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: پاکسازی 70 نقطه حاشیه نشین پرخطر در دستور کار پلیس قرار دارد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۵:۳۳    
11 خوراکی شکم صاف کنداشتن شکمی صاف یک شبه حاصل نمی شود. خوشبختانه می شود با تکیه بر برخی مواد غذایی و صدالبته داشتن تحرک بدنی مناسب به هدف تناسب اندام و داشتن شکمی صاف تر امیدوار بود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۵:۳۰    
رئیس پلیس فتای مازندران از شناسایی و دستگیری کلاهبردار اینترنتی که با نصب برنامه صیغه یاب اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می کرد، خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۵:۲۰    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه آمل با بیان اینکه قرار است 45 خانه محروم توسط سپاه آمل تا پایان سال برای افراد تحت پوشش کمیته امداد ساخته شود، گفت: بسیج در سازندگی ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۴:۴۱    
یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال خبر واریز 2 میلیون دلار به حساب این فدراسیون از سوی فیفا را تکذیب کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۴:۳۸    
یک استاد حوزه علمیه گفت: همه ما در این زمان یک وظیفه عمومی داریم و آن انتظار فرج است، و این موضوعی است که نقشی سازنده در وجود هر انسان دارد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۴:۳۸    
لیست تیم امید ایران برای سفر به عمان مشخص شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۴:۳۸    
با برگزاری مسابقه پرسپولیس در روزهای فیفا و عدم حضور ملی پوشان، نیمکت سرخپوشان مقابل پیکان تهران خالی خواهد ماند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۴:۳۵    
با این راه ها به سادگی با خواب آلودگی اول صبح خداحافظی کنید!
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۴:۳۲    
با کنار رفتن امید نمازی از جمع مربیان لیگ برتر، تعداد مربیان استعفا داده یا برکنار شده از این مسابقات در هفته دوازدهم به عدد 5 رسید که برخی از این تغییرات به نفع تیم ها بوده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۴:۳۲    
مربی پرسپولیس در تمرین امروز این تیم نقش دروازه بان را ایفا کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۴:۲۹    
آیا افسردگی باعث شده از زندگی روزانه تان عقب بیفتید؟ باید تلاش کنید تا این مشکل را حل کنید، راه های زیادی برای درمان افسردگی وجود دارد، برای اینکه بهترین روش درمان افسردگی را به کار بگیرید ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۴:۲۶    
مادرید - ایرنا - سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه ایران با تاکید بر اینکه دستگاه های اقتصادی دولت، راهکار های بسیاری را برای مقابله با تحریم ها اندیشیده اند ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۴:۱۷    
عربستان طی دو ماه گذشته صادرات نفت به آمریکا را کاهش داده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۴:۱۴    
صادرات مرکبات مازندران بویژه پرتقال که بیشترین میزان تولید را به خود اختصاص داده، به حسرتی مزمن در دل باغداران این استان تبدیل شده ...
  • ۱