سه شنبه ۲۹ خردادساعت ۱۸:۵۴Jun 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار میرزا 6 آبان 1399 - diyarmirza.ir

دیار میرزا 29 اسفند 1393 دیار میرزا 29 اسفند 1394 دیار میرزا 30 اسفند 1395 دیار میرزا 19 مهر 1396 دیار میرزا 29 اسفند 1397 دیار میرزا 29 اسفند 1398 دیار میرزا 31 فروردین 1399 دیار میرزا 31 اردیبهشت 1399 دیار میرزا 31 خرداد 1399 دیار میرزا 31 تیر 1399 دیار میرزا 31 مرداد 1399 دیار میرزا 31 شهریور 1399 دیار میرزا 30 مهر 1399 دیار میرزا 30 آذر 1399 دیار میرزا 30 دی 1399 دیار میرزا 30 بهمن 1399 دیار میرزا 1 آبان 1399 دیار میرزا 2 آبان 1399 دیار میرزا 3 آبان 1399 دیار میرزا 4 آبان 1399 دیار میرزا 5 آبان 1399 دیار میرزا 6 آبان 1399 دیار میرزا 7 آبان 1399 دیار میرزا 8 آبان 1399 دیار میرزا 9 آبان 1399 دیار میرزا 10 آبان 1399 دیار میرزا 11 آبان 1399 دیار میرزا 12 آبان 1399 دیار میرزا 13 آبان 1399 دیار میرزا 14 آبان 1399 دیار میرزا 15 آبان 1399 دیار میرزا 16 آبان 1399 دیار میرزا 17 آبان 1399 دیار میرزا 18 آبان 1399 دیار میرزا 19 آبان 1399 دیار میرزا 20 آبان 1399 دیار میرزا 21 آبان 1399 دیار میرزا 22 آبان 1399 دیار میرزا 23 آبان 1399 دیار میرزا 24 آبان 1399 دیار میرزا 25 آبان 1399 دیار میرزا 26 آبان 1399 دیار میرزا 27 آبان 1399 دیار میرزا 28 آبان 1399 دیار میرزا 29 آبان 1399 دیار میرزا 30 آبان 1399 
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۸ - ۲۳:۰۵    
رائفی پور گفت: هییت مذهبی مجتمع امیرالمومنینِ مشهد پس از اخذ مجوزهای لازم و ارسال آنها برای بنده، از من برای سخنرانی در مراسم عید بیعت دعوت کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۷ - ۲۱:۳۵    
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم طی بیانیه ای که به امضای آیت الله یزدی رسیده است، اظهارات کمال حیدری را رد و تأکید کرد: راهی که وی پیش گرفته سرانجامی جز انحراف و گمراهی ندارد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۷ - ۱۰:۰۰    
سخنگوی دولت در واکنش به طرح های مجلس برای کمک به معیشت مردم گفت: طرح هایی که ارائه می شود، نباید طوری باشد زندگی مردم را سخت تر ایجاد کند و با اعلام یک موضوع رضایت آنی ایجاد کنیم ولی تلخی میان مدت و ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۷ - ۰۹:۱۰    
نایب رئیس مجلس از نشست جمعی از نمایندگان با رئیس قوه قضائیه خبر داد و گفت: در حاشیه این دیدار درباره بورس صحبت و مقرر شد ضمن پیگیری مشکلات بازار سرمایه به کمک دادستان تهران با متخلفان برخورد شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۷ - ۰۷:۳۰    
رئیس ستاد فرمان اجرایی امام(ره)، با اشاره به همگامی ایران در تولید واکسن کرونا با کشورهای پیشرفته، یادآور شد: علاوه بر اینکه کیت های تشخیص سریع کرونا را تولید کردیم ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۷ - ۰۰:۱۰    
سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با بیان اینکه برای حل مشکلات کشور باید به ظرفیت های داخلی توجه شود ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۲۳:۴۵    
سرپرست دفتر تنطیم بازار وزارت صمت گفت: با توجه به روند توزیعی که پیش گرفته شده و روش های توزیع تا دو هفته آینده مشکل روغن برطرف خواد شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۲۳:۲۰    
سرمربی شهرداری آستارا می گوید در حال حاضر با افزایش قیمت و تورم در کلیه بخش ها مواجه هستیم اما این دلیل نمی شود که بیایم و این مسائل را در فوتبال حل و فصل کنیم.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۲۲:۵۵    
محمد امامی که در جلسات پیشین محاکمه خود از دفاع صریح از اتهامات انتسابی به خود امتناع کرده بود، در اقدامی عجیب در جلسه امروز ادعاهای جدیدی را درباره همسر اول و دوم خود مطرح کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۲۲:۳۰    
رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از قرارگاه معنویت و سلامت سپاه که از حضور خود در عرصه های مختلف مقابله با ویروس کرونا اعلام آمادگی کرده خواست با اقناع افکار عمومی در جهت کاهش و کنترل ویروس کرونا همچون ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۲۲:۰۰    
سردار عزیزاله ملکی، فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری سارقان 50 میلیارد ریالی در یک ویلای لاکچری در یکی از استان های مرکزی کشور خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۲۱:۳۰    
صالح نقره کار وکیل شارمین میمندی نژاد با اعلام این خبر، اظهار داشت: موکلم امروز پس از 129 روز بازداشت، با تودیع وثیقه از زندان آزاد شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۲۱:۰۵    
در چارچوب یک دیدار تدارکاتی، تیم فوتبال استقلال تهران مقابل تیم شهرداری بندر آستارا به تساوی یک بر یک رضایت داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۲۰:۴۵    
هنرمند گفت: انتظار می رود با اطلاع رسانی صحیح و اقدامات بهینه سازی مصرف، مشترکین پرمصرف و خوش مصرف به دسته مشترکین کم مصرف اضافه شوند همچنین لازم به توضیح است که برق مشترکین کم مصرف به صورت رایگان و ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۲۰:۳۰    
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان، ابعاد درگیری فیزیکی چند تن از همراهان بیمار با کادر درمان در بیمارستان پیروز لاهیجان را تشریح کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۲۰:۰۰    
محمد مهدی انتظام، رییس هیئت سوارکاری گیلان از برگزاری بزرگترین نمایشگاه توانمندی های سوارکاری استان در رشت خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۱۹:۲۰    
با توجه به اینکه حضور داماش گیلان یا کارون اروند خرمشهر در لیگ یک به رأی کمیته استیناف فدراسیون فوتبال بستگی دارد، نام کارون در قرعه کشی نوشته شد که در صورت اعلام رأی به سود داماش ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۱۹:۲۰    
استاندار گیلان با تأکید بر اهمیت تقویت سرمایه گذاری داخلی و به روز رسانی اطلس سرمایه گذاری در استان گفت: باید عوامل چالش زا در مسیر رونق کسب و کار، شناسایی و موانع این مسیر ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۱۸:۵۵    
فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه باید از ایجاد فضای چندقطبی در فضای مجازی پرهیز کرد گفت: باید در فضای رسانه ای در کنار هم باشیم و از دسته بندی رسانه ها به عناوین مثل چپ و راست پرهیز کنیم تا ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۱۸:۴۵    
سخنگوی وزارت بهداشت در ارتباط با وضعیت بیماری کرونا، ساخت واکسن، ایجاد در محدودیت های جدید، مشکلات بیمارستان ها و...، توضیحاتی ارائه داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۱۸:۲۰    
هنرمند گفت: هدف اصلی و غایی طرح برق امید کاهش حداقل 10 درصدی مصرف برق مشترکین پر مصرف و نتیجه آن کمک به حفظ محیط زیست است.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۱۷:۱۵    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان در دیدار با امام جمعه آستانه اشرفیه گفت: بیش از 95 درصد جمعیت روستایی شهرستان آستانه اشرفیه تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب هستند
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۱۶:۴۵    
رضی گفت: همکاری دیگر ما با مرکز تحقیقات علوم زیست محیطی چین است که در راستای حل معضلات استان گیلان به ویژه تصفیه آب و فاضلاب دو طرح مشترک با آن ها نهایی شده که 80 درصد هزینه اش را طرف چینی می دهد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۱۵:۴۵    
با حکم مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان اسماعیل پورحسن را به عنوان سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان لاهیجان منصوب کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۱۵:۴۰    
با حکم محمد رحمتی مدیرکل آموزش و پرورش، علیرضا پایمرد به سرپرستی اداره آموزش و پرورش منطقه دیلمان منصوب شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۱۵:۲۵    
رئیس جمهور گفت: دولت، تامین معیشت مردم و جبران تورم را وظیفه خود می داند و از همه طرح ها و پیشنهادات سایر قوا، فعالان و متخصصین اقتصادی در حل معضلات مردم استقبال می کند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۱۴:۴۵    
معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشست خبری پایان چهارمین رتبه بندی پایگاه های خبری که صبح امروز سه شنبه (ششم آبان) با حضور شماری از اهالی رسانه و اعضای کمیته رتبه بندی ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۱۴:۲۵    
مدرسه 12 کلاسه شهید باهنر با حضور رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و استاندار گیلان در بخش کوچصفهان شهرستان رشت افتتاح شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۱۳:۱۵    
نماینده مردم لنگرود در مجلس خواستار توجه جدی وزارت جهاد به حوزه کشاورزی و پیاده سازی سیاست های اقتصاد مقاومتی در این حوزه شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۱۲:۲۵    
صومی گفت: آقایان برادرزاده خود را مدیرعامل گذاشتند؛ متأسفم! فردی که مدیرعامل می شود باید تجربه و دانش داشته باشد؛ عملکرد نمایندگان در شهر مشخص است و اگر راست می گویند بیایند و مشکلات مردم را حل کنند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۱۲:۰۵    
حکم انتصاب سید محمد احمدی شهردار جدید رشت توسط مهدی جمالی نژاد معاون عمران و توسعه شهری و روستایی وزارت کشور اعطا شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۱۱:۵۰    
سازمان سنجش آموزش کشور به عنوان نهاد ناظر برگزاری آزمون های بین المللی، نرخ جدید ثبت نام آزمون آیلتس را به مبلغ 6 میلیون و 151 هزار و 40 تومان محاسبه و به مراکز برگزاری آزمون، ابلاغ کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۱۱:۴۰    
روزبهان اظهار داشت: توسعه کیفی منطقه آزاد به فضای برون فنسی خواهد رفت و سعی خواهد شد جهت بهره مندی همه مردم کل مساحت منطقه آزاد انزلی را با توجه به برنامه ریزی های توسعه ای؛ برخوردار کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۱۱:۲۵    
طی حکمی از سوی دکتر روزبهان؛ میر شمس مومنی زاده ” مشاور عمرانی” سازمان منطقه آزاد انزلی شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۱۱:۲۰    
طرح توسعه شرکت کشت و صنعت گلدشت افشره با حضور رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و استاندار گیلان در رحیم آباد رودسر به بهره برداری رسید.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۱۰:۲۵    
محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام امروز برای بازدید و آغاز اجرای چند طرح به رشت سفر می کند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۱۰:۲۰    
حمید رضایی فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه گفت: دولت در خط مقدم مبارزه با استکبار در جنگ اقتصادی است.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۱۰:۱۵    
در سایت تدریس خصوصی ایران مدرس https://www.iranmodares.com/index.php کاملترین لیست مدرسین تدریس خصوصی رشت، گیلان و کل ایران را می توانید مشاهده نمائید.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۱۰:۰۵    
مرجع ملی کنوانسیون تنوع زیستی کشور ضمن تشریح ششمین گزارش تنوع زیستی ایران، گفت: بر اساس بررسی های انجام شده جهان در حفاظت از تنوع زیستی طی 10 سال اخیر موفق نبوده است ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۱۰:۰۰    
سخنگوی انجمن صنایع فرآورده های لبنی گفت: قیمت مصوب شیرخام 3100 تومان است اما تا به امروز نه تنها این قیمت در خرید و فروش شیر خام رعایت نشده بلکه 30 درصد هم افزایش یافته است و شرکت های لبنی شیر خام را ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۰۹:۰۰    
معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: علیرغم رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی متأسفانه همچنان هفت تن از دانشجویان خوابگاهی و غیر خوابگاهی نیز مشکوک به بیماری کرونا هستند که تست از آن ها گرفته شده ...