چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۱۷:۴۶Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار میرزا 27 آبان 1399 - diyarmirza.ir

دیار میرزا 29 اسفند 1393 دیار میرزا 29 اسفند 1394 دیار میرزا 30 اسفند 1395 دیار میرزا 19 مهر 1396 دیار میرزا 29 اسفند 1397 دیار میرزا 29 اسفند 1398 دیار میرزا 31 فروردین 1399 دیار میرزا 31 اردیبهشت 1399 دیار میرزا 31 خرداد 1399 دیار میرزا 31 تیر 1399 دیار میرزا 31 مرداد 1399 دیار میرزا 31 شهریور 1399 دیار میرزا 30 مهر 1399 دیار میرزا 30 آذر 1399 دیار میرزا 30 دی 1399 دیار میرزا 30 بهمن 1399 دیار میرزا 1 آبان 1399 دیار میرزا 2 آبان 1399 دیار میرزا 3 آبان 1399 دیار میرزا 4 آبان 1399 دیار میرزا 5 آبان 1399 دیار میرزا 6 آبان 1399 دیار میرزا 7 آبان 1399 دیار میرزا 8 آبان 1399 دیار میرزا 9 آبان 1399 دیار میرزا 10 آبان 1399 دیار میرزا 11 آبان 1399 دیار میرزا 12 آبان 1399 دیار میرزا 13 آبان 1399 دیار میرزا 14 آبان 1399 دیار میرزا 15 آبان 1399 دیار میرزا 16 آبان 1399 دیار میرزا 17 آبان 1399 دیار میرزا 18 آبان 1399 دیار میرزا 19 آبان 1399 دیار میرزا 20 آبان 1399 دیار میرزا 21 آبان 1399 دیار میرزا 22 آبان 1399 دیار میرزا 23 آبان 1399 دیار میرزا 24 آبان 1399 دیار میرزا 25 آبان 1399 دیار میرزا 26 آبان 1399 دیار میرزا 27 آبان 1399 دیار میرزا 28 آبان 1399 دیار میرزا 29 آبان 1399 دیار میرزا 30 آبان 1399 
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۴:۱۶    
سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی 13053 مورد جدید کووید-19 در کشور طی 24 ساعت گذشته خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۶:۲۳    
سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس از ارجاع قانون مهریه به کارگروه مربوطه برای رفع ایرادات خبر داد و گفت: 10 ماده از لایحه تجارت در نشست امروز کمیسیون تصویب شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۱۷:۱۵    
مدیرعامل شرکت آبفای گفت: از ابتدای سال 99 و با یکپارچه سازی شرکت های آبفای شهری و روستایی، کیفیت خدمات آبرسانی به 200 روستای این استان ارتقاء یافت.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۱۲:۲۳    
با تلاش محققان دارویی ستاد اجرایی فرمان امام، ایران از امروز در زمره 3 کشور جهان که فناوری تولید کیت تشخیص سریع ویروس کوید 19 را دارند، قرار گرفت.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۱۲:۰۸    
مدیرکل زندان های گیلان گفت: 12 نفر از زندانیان در زندان ضیابر به کمک محسن چاووشی خواننده سرشناس کشور به آغوش گرم خانواده بازگشتند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۱۰:۰۲    
مدیرکل هواشناسی گیلان، از کاهش پنج تا 10 درجه سلسیوس دما خبر داد و گفت: ابرناکی، وزش باد، رعد و برق و مه آلودگی هوا از جمله پدیده های جوی مورد انتظار تا پایان جمعه است.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۰۹:۴۲    
دادستان عمومی و انقلاب نهاوند گفت: سه نفر در شهرستان نهاوند که موجب نقض دستورالعمل های ستاد کرونا شده بودند ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۰۷:۲۷    
مدیرکل انتقال خون گیلان از کاهش اهدای خون در گیلان خبر داد و گفت: طی امسال نسبت به سال گذشته 10 درصد اهدای خون کامل در گیلان کاهش یافته است.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۲۳:۲۶    
دو کشور ایران و روسیه دارای روابط دیرینه و حسن همجواری بوده و درحال حاضر در حال اجرای طرح های انتقال برق، گاز، زیرسازی راه، نیروگاههای حرارتی پروژه های نفت و گاز و برقراری خطوط راه آهن می باشند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۲۲:۵۶    
وزیر امور اقتصادی و دارایی در همایش بین المللی اوراسیا در منطقه آزاد انزلی بیان کرد: برنامه ریزی برای افزایش حضور در بازارهای منطقه دستور کار است.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۲۲:۳۶    
با پیگیری های رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان طی یک سال اخیر، 6 دستگاه CT اسکن وارد گیلان شده که تنها سه دستگاه از آن ها طی مدت کوتاه ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۲۲:۲۶    
از سوی معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور؛ بخشنامه نحوه فعالیت دستگاه های اجرایی در راستای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت ها متناسب با وضعیت بیماری کووید 19 در شهرهای کشور ابلاغ شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۲۱:۵۶    
انجمن شرکت های هواپیمایی بر اساس مصوبه اخیر شورای عالی هواپیمایی نرخنامه جدید را برای پروازهای داخلی منتشر کرد که در آن حداکثر قیمت بلیت هواپیما در 227 مسیر پروازی مشخص شده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۲۱:۵۱    
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از اصلاح مصوبه مجلس در مورد تامین کالاهای اساسی و همچنین تایید درآمدهای پیشنهادی این کمیسیون برای این طرح از سوی دیوان محاسبات خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۲۱:۴۶    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تاکید براینکه در حال رقم زدن یکی از طلایی ترین ایام سرزمین در زمینه تامین نیازهای کشور در داخل هستیم ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۲۰:۴۶    
امیرصالح غنجی: اختتامیه همایش بین المللی اتحادیه اقتصادی اوراسیا و نقش ژئوپلیتیک مناطق آزاد در توسعه روابط منطقه ای با حضور شخصیتهای ملی و استانی در منطقه آزاد انزلی برگزار شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۲۰:۰۶    
وزیر اقتصاد اظهار داشت: همه ما باید در جهت صیانت از حقوق سهامداران بازار سرمایه حرکت کنیم، اما این به معنای تضمین نیست.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۱۹:۵۱    
پس از 9 ماه از شیوع اپیدیمی کووید 19 برای جلوگیری از انتشار هرچه بیشتر موج سوم کروناویروس ستاد ملی کرونا در نهایت تن به اجرای محدودیتهای شدید داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۱۹:۴۶    
فرهاد مجیدی به توییت یک نماینده مجلس درباره گرفتن ارز دولتی واکنش نشان داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۱۹:۱۱    
سرهنگ رضا کوهستانی، فرمانده انتظامی صومعه سرا از رفع تصرف هزار و 118 متر مربع از اراضی ملی به ارزش 6 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۱۸:۵۶    
حیدرزاده اظهار داشت: به منظور دسترسی مردم به خدمات تشخیصی و درمان سرپایی کووید 19، تعداد 39 مرکز 16ساعته بصورت فعال در سطح گیلان آماده ارایه خدمت رسانی به عموم مردم می باشند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۱۸:۳۱    
وزیر راه و شهرسازی و استاندار گیلان، شامگاه امروز (سه شنبه) از روند تکمیل آزادراه رشت – قزوین محدوده رودبار و منحیل بازدید کردند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۱۷:۳۹    
تعدادی از نمایندگان مجلس در نامه ای به رییس جمهور با ادعای این که میلیون ها تن کالای اساسی مورد نیاز مردم همزمان با انتخابات ریاست جمهور آمریکا از گمرک ترخیص شده، خواستار شفاف سازی در این زمینه شدند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۱۷:۲۷    
در حالی واردات کالاهای گروه چهار ممنوع بوده و تحت هیچ شرایطی امکان ورود آنها به کشور وجود ندارد که در حال حاضر 420 کانتینر لوازم خانگی برند بوش مجوز واردات را با ارز نیمایی دریافت کرده است و دلیل این ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۱۷:۱۶    
معاون گردشگری گفت: سفر به ارائه نتیجه منفی تست کرونا مشروط نشده است و طبق توضیح وزارت بهداشت، لازم نیست پیش از سفرهای داخلی تست PCR انجام شود ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۱۵:۲۳    
عبدالکریم گلشنی، نویسنده، استاد دانشگاه و پژوهشگر برجسته گیلانی در سن 92سالگی درگذشت.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۱۴:۵۴    
نماینده مردم زابل و زهک در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس قوه قضاییه گفت: با مفسدین، رانت خواران و آقازاده ها برخورد کنید و تعدادی از این حرام خواران را برای عبرت دیگران در ملاعام آویزان کنید.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۱۴:۳۲    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در تذکر نماینده صومعه سرا در مورد عدم حضور رئیس مجلس در ترکیب ستاد ملی مقابله با کرونا تاکید کرد که تصمیم گیری ها در این ستاد بدون حضور نماینده مجلس بی معنا است.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۱۳:۵۵    
یک سال پس از تصمیم بحث برانگیز برای گران کردن بنزین، نه تنها هیچ گشایشی در زندگی مردم رخ نداده بلکه به وضوح اوضاع بعرنج تر و غیرقابل تحمل تر شده است ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۱۳:۰۸    
جلالی فر گفت: بدون شک توسعه پیوندهای اقتصادی با کشورهای همسایه (محور راهبرد ماده 10 اقتصاد مقاومتی) بهترین روش تقابل با اثرات مخرب فشار تحریم ها است.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۱۳:۰۰    
وزیر بهداشت با اشاره به اعمال محدودیت های جدید کرونا در کشور از شنبه گفت: معتقدم هیچ آفتی برای اقتصاد یک کشور از تعطیلی و طولانی شدن دوره اپیدمی بیماری بدتر نیست و تعطیلی بهتر از این است که کاسبی ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۱۲:۴۹    
وزیر راه و شهرسازی و استاندار گیلان از روند تکمیل و زیرسازی قطعه 7 پروژه راه آهن قزوین- رشت – انزلی بازدید کردند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۱۲:۳۵    
محمدولی روزبهان گفت: کشورها با بهره گیری از اتحادهای استراتژیک در حوزه های اقتصادی و تجاری به یکدیگر نزدیک تر می شوند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۱۲:۱۷    
وزیر راه و شهرسازی گفت: اتصال راه آهن ایران به افغانستان در ماه آینده با حضور روسای جمهور دو کشور انجام خواهد شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۱۲:۰۴    
وزیر نیرو و مسئول هماهنگی و انسجام بخشی بین دستگاهی اجرای موافقت نامه موقت تجارت آزاد با اتحادیه اقتصادی اوراسیا گفت: این اتحادیه ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۱۱:۵۵    
روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی مدعی شد که رئیس جمهور ایالات متحده در نشستی در کاخ سفید گزینه حمله به تأسیسات هسته ای ایران ظرف هفته های آینده را با مشاوران خود در میان گذاشت.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۱۱:۳۷    
دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا امروز در همایش بین المللی اتحادیه اوراسیا؛ کلان روندهای اقتصاد جهانی و جایگاه اقتصاد اتحادیه اقتصادی اوراسیا و نقش ژئوپلیتیک مناطق آزاد در توسعه روابط منطقه ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۱۱:۱۱    
دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: همکاری بین المللی اقتصادی اقدامی راهبردی برای پویایی اقتصاد کشورهاست.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۱۱:۰۰    
احداث خانه کشتی به مساحت هشتصد متر مربع در بندرانزلی و همچنین توافق برای احداث خانه کشتی رشت و کیاشهر و تجهیز کامل سالن شهید رجایی و تبدیل آن به یک پایگاه قهرمانی از مهمترین موارد مطرح شده بود.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۱۰:۳۸    
معاون میراث فرهنگی گیلان با اشاره به تخریب 80 درصدی اسلحه خانه یا مقر نظامی منتسب به میرزا کوچک خان جنگلی در گوراب زرمیخ ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۱۰:۳۸    
استاندار گیلان در همایش بین المللی اتحادیه اقتصادی اوراسیا و نقش ژئوپلیتیک مناطق آزاد در توسعه روابط منطقه ای گفت ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۰۹:۵۴    
از بین ایرانی- آمریکایی ها، تعدادی در تیم انتقالی کابینه بایدن نیز حضور دارند، افرادی که می توانند پتانسیل نهفته ای برای کاستن از بار دشمنی میان ایران و آمریکا باشند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۰۹:۲۳    
طبری مدعی شده است: تنها گناه این جانب این است که بیست سال خدمت صادقانه در قوه قضائیه، مدیری لایق، توانمند و پاکدست بوده ام.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۰۹:۰۰    
دکتر علی اصغر صادقی شبستری از پزشکان حاذق و باسابقه اهل استان آذربایجان شرقی در شهرستان آستارا بود که بیش از 50 سال از عمر خود را در این شهرستان و در این عرصه صرف کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۰۸:۵۰    
“باسلوق” طعمی جالب و خوشمزه را در میان شیرینی ها دارد که به علت طعم پودر نارگیل آن می تواند مورد پسند باشد.