چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۱۳:۵۱Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار میرزا 20 آبان 1399 - diyarmirza.ir

دیار میرزا 29 اسفند 1393 دیار میرزا 29 اسفند 1394 دیار میرزا 30 اسفند 1395 دیار میرزا 19 مهر 1396 دیار میرزا 29 اسفند 1397 دیار میرزا 29 اسفند 1398 دیار میرزا 31 فروردین 1399 دیار میرزا 31 اردیبهشت 1399 دیار میرزا 31 خرداد 1399 دیار میرزا 31 تیر 1399 دیار میرزا 31 مرداد 1399 دیار میرزا 31 شهریور 1399 دیار میرزا 30 مهر 1399 دیار میرزا 30 آذر 1399 دیار میرزا 30 دی 1399 دیار میرزا 30 بهمن 1399 دیار میرزا 1 آبان 1399 دیار میرزا 2 آبان 1399 دیار میرزا 3 آبان 1399 دیار میرزا 4 آبان 1399 دیار میرزا 5 آبان 1399 دیار میرزا 6 آبان 1399 دیار میرزا 7 آبان 1399 دیار میرزا 8 آبان 1399 دیار میرزا 9 آبان 1399 دیار میرزا 10 آبان 1399 دیار میرزا 11 آبان 1399 دیار میرزا 12 آبان 1399 دیار میرزا 13 آبان 1399 دیار میرزا 14 آبان 1399 دیار میرزا 15 آبان 1399 دیار میرزا 16 آبان 1399 دیار میرزا 17 آبان 1399 دیار میرزا 18 آبان 1399 دیار میرزا 19 آبان 1399 دیار میرزا 20 آبان 1399 دیار میرزا 21 آبان 1399 دیار میرزا 22 آبان 1399 دیار میرزا 23 آبان 1399 دیار میرزا 24 آبان 1399 دیار میرزا 25 آبان 1399 دیار میرزا 26 آبان 1399 دیار میرزا 27 آبان 1399 دیار میرزا 28 آبان 1399 دیار میرزا 29 آبان 1399 دیار میرزا 30 آبان 1399 
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۴ - ۰۷:۳۱    
ستاره صبح ، شنبه 24 آبان ا ایران ورزشی ، شنبه 24 آبان
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۲ - ۱۳:۱۳    
مهندس ادهم شریفی مدیر توزیع برق دو شهرستان رشت طی مصاحبه ای به ارائه خلاصه عملکرد این امور تا پایان شهریور 99 پرداخت.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۲ - ۰۷:۳۳    
اگر هوس یک غذای محلی کرده اید، دست به کار شوید و شامی گیلانی را طبق دستور محلی ها درست کنید.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۱۸:۲۸    
مصطفی معین رییس شورایعالی نظام پزشکی نوشت: انتظار می رود مسئولان سیاسی کشور و وزارت بهداشت به جای شعرگویی و شعار دادن در زمینه ترویج شبه علم و خرافه پاسخگوی مسئولیت های قانونی خود باشند
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۱۲:۵۸    
قیمت گذاری دو محصول به تولیدکنندگان واگذار شد. ستاد تنظیم بازار در مصوبه ای اعلام کرد قیمت گذاری شکر تولید داخل براساس ضوابط قیمت گذاری سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان بر عهده تولیدکنندگان ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۰۸:۵۸    
شهردار رشت سازمان عمران شهرداری را یک سازمان محرک دانست و گفت: سازمان عمران می تواند در تصمیمات شهرداری تاثیرگذار باشد و این سازمان می تواند قوی تر، فنی تر و حرفه ای تر عمل کند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۰۷:۲۸    
یکی از جذاب ترین شیرینی ها، شیرینی نارگیلی است که می توانیم با رعایت نکاتی ساده آن را در خانه درست کنیم.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۲۳:۳۳    
وزیر خارجه آمریکا در پاسخ به سئوالی درباره اینکه آیا وزارت خارجه با تیم انتقال قدرت جو بایدن در تماس است گفت: قدرت با آرامش به دولت دوم ترامپ منتقل خواهد شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۲۳:۱۸    
بازار سهام تا پیش از ریزش شهریورماه به دلیل اشباع سایر بازارها به تنها محل سرمایه گذاری مردم با هدف حفظ ارزش دارایی ها تبدیل شده بود ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۲۲:۵۳    
با قدردانی از سمانه حسینی نوید که به عنوان معاون برنامه ریزی فرماندار بندرانزلی منصوب شده است، داریوش علی نژاد به عنوان بخشدار جدید مرکزی شهرستان لاهیجان معرفی شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۲۲:۲۳    
معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: دولت پیگیر و خواستار تصویب لوایح در حوزه های مختلف به ویژه معیشتی و اقتصادی در مجلس شورای اسلامی است.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۲۱:۵۸    
وضعیت بازار سرمایه در جلسه مشترک رئیس مجلس و برخی نمایندگان با وزیر اقتصاد و رئیس سازمان بورس بررسی شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۲۱:۳۳    
استاندار گیلان اهدای کتاب از سوی دستگاه های اجرایی به کتابخانه ها را در هفته کتاب و کتابخوانی برای اعتلای این فرهنگ اثرگذار دانست و گفت ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۲۱:۱۳    
فیلم مستند ملوانان تنها به دریا نمی روند به کارگردانی الله کرم رضایی زاده فیلمساز و کارگردان گیلانی در دومین حضور بین المللی ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۲۰:۴۳    
نماینده سابق مجلس گفت: در مجلس دهم و در جلسه غیرعلنی زمانی که بنده در مورد ضرورت تنش زدایی در سیاست خارجی ایران صحبت کردم، چند نفر از نمایندگان به تریبون بنده حمله کردند ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۲۰:۲۸    
پس از اعلام ارمنستان به پذیرش خروج نظامیان این کشور از مناطق اشغالی، بسیاری از شهروندان آذربایجان در باکو به جشن و پایکوبی پرداختند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۱۹:۵۳    
وزارت خزانه داری آمریکا اتباع ایران و تایوان و چندین شرکت مستقر در ایران، سنگاپور، چین و هنگ کنگ را در فهرست تحریم قرار داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۱۹:۲۳    
ساعاتی پس از اعلام توافق ارمنستان با آذربایجان برای پایان دادن به جنگ در منطقه ناگورنو قره باغ، مخالفان آتش بس پارلمان ارمنستان را اشغال کردند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۱۸:۳۸    
وزیر راه و شهرسازی با تاکید براینکه سقف قیمتی پروازها همچون گذشته است، گفت: برخی همواره اعلام می کنند که قیمت بلیت هواپیما 150 درصد رشد داشته که البته این افزایش قیمت اکنون متوقف شده و سقف قیمتی به ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۱۸:۲۳    
کمپانی دارویی BioNTech آلمان و شرکت داروسازی فایزر (Pfizer) آمریکا روز دوشنبه در خبری اعلام کردند که نتایج اخیر آنها از فاز سوم آزمایشات کلینیکالی برای تولید واکسنی در برابر ویروس SARS-CoV-2 عامل ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۱۸:۰۳    
سایت هایی مانند علی بابا، تیک بان، مستر بلیط و قاصدک جز معتبرترین سایت هایی هستند که بلیط قطار، بلیط هواپیما و بلیط اتوبوس را ارائه می نمایند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۱۷:۳۳    
فرماندار شهرستان رودبار با انتقاد از سفر یکی از نمایندگان مردم استان قزوین به روستایی در استان گیلان گفت: سفر لطف الله سیاهکلی به روستای انبوه شهرستان رودبار دخالت در امور نماینده آن شهرستان است.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۱۷:۲۳    
معاون وزیر بهداشت از پیگیری تولید کیت های تست سریع خبر داد و افزود: این تست ها در اختیار استانها قرار گرفته و بصورت رایگان خواهد بود و جواب تست کرونا بوسیله آن ظرف 25 دقیقه حاضر می شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۱۵:۳۳    
فرمانده سپاه ناحیه تالش گفت: قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قدس برای تامین آب پنج روستای کوهستانی بخش حویق این شهرستان، طرح مجتمع آبرسانی شهدا را اجرا می کند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۱۴:۲۸    
سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی 10339 مورد جدید کرونا در کشور طی 24 ساعت گذشته خبر داد و گفت: از این تعداد 3 هزار و 88 نفر در بیمارستانها بستری شدند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۱۴:۲۳    
معاون بازرسی سازمان صمت با اشاره به عرضه روغن در استان گیلان توسط کارخانه های روغن کشی استان گفت: در استان گیلان دو کارخانه روغن کشی وجود داشته و بنا بر تصمیم ستاد تنظیم بازار مقرر شد این دو کارخانه ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۱۳:۱۳    
رئیس جمهور آذربایجان در اولین سخنرانی بعد از امضای توافق اتمام جنگ در منطقه قره باغ، گفت باکو توانست ارتش ارمنستان را شکست دهد و 300 منطقه را از اشغال آزاد کند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۱۲:۴۸    
استاندار گیلان در دیدار با وزیر جهاد کشاورزی ، خواستار تأمین نهاده های دامی و کشاورزی برای تولیدکنندگان در جهت حفظ استقلال و امنیت غذایی شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۱۲:۲۸    
سخنگوی قوه قضاییه با بیان این که با پیشنهاد رییس قوه قضاییه و مقام معظم رهبری با عفو تخفیف مجازات 3780 نفر از محکومان موافقت شده است ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۱۱:۵۸    
معاون سیاسی و امنیتی استانداری گیلان گفت: ساعت کاری مشاغل غیر ضروری در مرکز استان از امروز به مدت یک ماه محدود می شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۱۱:۲۸    
رجایی گفت: نگرانی که برای خروجی آب از این روخانه وجود دارد، سنبل آبی است که اگر پاک سازی نگردد با یک باران سیل آسا پاییزی شاهد آب گرفتگی در شهر خواهیم بود.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۱۱:۰۸    
جهانگیری با اشاره به یکی از موضوعات مطرح شده در جلسه در خصوص تعیین قیمت کود شیمیایی اوره، گفت: با توجه به نقش پراهمیت کود شیمیایی اوره در تولیدات کشاورزی و به ویژه تولید گندم ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۱۱:۰۸    
مشاور عالی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می گوید: در دو مجلس قبلی طرح هایی برای تقویت جمعیت کشور ارائه شد اما طولانی شدن بررسی آن و همچنین بزرگ شدن طرح ها هزینه هایی سنگینی ایجاد کرد ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۱۰:۴۳    
محمود یاوری، سرمربی باسابقه فوتبال ایران که هدایت باشگاه های متعددی را در فوتبال ایران بر عهده داشت، پس از تحمل یک دوره بیماری، در سن 81 سالگی جان به جان آفرین تسلیم کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۱۰:۰۸    
مرد جوانی که برای رسیدن به زن مورد علاقه اش همسر او را کشته بود در بازجویی ها مدعی شد از 5 ماه قبل نقشه قتل این مرد را کشیده بودند اما هر بار ناکام می ماندند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۱۰:۰۳    
نخستین جلسه هم اندیشی روابط عمومی فرمانداری ها و شهرداری های مرکز شهرستان در شرق گیلان با حضور هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان گیلان در لاهیجان برگزار شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۰۹:۵۳    
پس از گذشت 3 هفته از بازگشت دوباره فریدون اصفهانیان بازنشسته به کمیته داوران فدراسیون فوتبال به عنوان سرپرست این کمیته، شاهد حذف شدن نام فغانی بوده ایم.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۰۹:۴۸    
بارندگی، وزش باد و بالا آمدن آب رودخانه ها در چند روز آینده برای گیلان پیش بینی شده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۰۹:۲۸    
درحالی که مسئولان گیلانی بارها بر عدم کمبود روغن تاکید دارند اما همچنان این کالا در بازار به سختی پیدا می شود و عملکرد ستاد تنظیم بازار در این زمینه نیز ضعیف بوده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۰۷:۳۳    
نخست وزیر ارمنستان از امضای یک توافقنامه با هدف پایان دادن به جنگ در قره باغ میان سران سه کشور روسیه، جمهوری آذربایجان و ارمنستان خبر داد.