چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۲۱:۰۰Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار میرزا 7 آبان 1399 - diyarmirza.ir

دیار میرزا 29 اسفند 1393 دیار میرزا 29 اسفند 1394 دیار میرزا 30 اسفند 1395 دیار میرزا 19 مهر 1396 دیار میرزا 29 اسفند 1397 دیار میرزا 29 اسفند 1398 دیار میرزا 31 فروردین 1399 دیار میرزا 31 اردیبهشت 1399 دیار میرزا 31 خرداد 1399 دیار میرزا 31 تیر 1399 دیار میرزا 31 مرداد 1399 دیار میرزا 31 شهریور 1399 دیار میرزا 30 مهر 1399 دیار میرزا 30 آذر 1399 دیار میرزا 30 دی 1399 دیار میرزا 30 بهمن 1399 دیار میرزا 1 آبان 1399 دیار میرزا 2 آبان 1399 دیار میرزا 3 آبان 1399 دیار میرزا 4 آبان 1399 دیار میرزا 5 آبان 1399 دیار میرزا 6 آبان 1399 دیار میرزا 7 آبان 1399 دیار میرزا 8 آبان 1399 دیار میرزا 9 آبان 1399 دیار میرزا 10 آبان 1399 دیار میرزا 11 آبان 1399 دیار میرزا 12 آبان 1399 دیار میرزا 13 آبان 1399 دیار میرزا 14 آبان 1399 دیار میرزا 15 آبان 1399 دیار میرزا 16 آبان 1399 دیار میرزا 17 آبان 1399 دیار میرزا 18 آبان 1399 دیار میرزا 19 آبان 1399 دیار میرزا 20 آبان 1399 دیار میرزا 21 آبان 1399 دیار میرزا 22 آبان 1399 دیار میرزا 23 آبان 1399 دیار میرزا 24 آبان 1399 دیار میرزا 25 آبان 1399 دیار میرزا 26 آبان 1399 دیار میرزا 27 آبان 1399 دیار میرزا 28 آبان 1399 دیار میرزا 29 آبان 1399 دیار میرزا 30 آبان 1399 
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۱۴:۲۸    
سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی 11هزار و 780 مورد جدید کووید-19 در کشور طی 24 ساعت گذشته خبر داد و گفت: متاسفانه 462 تن نیز جان باختند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۰ - ۱۹:۵۰    
سرهنگ سید جلال الدین جوانمردی، فرمانده انتظامی رودسر از شناسایی و دستگیری اعضای باند 4 نفره حفاران غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۰ - ۰۰:۰۵    
تنها راهِ اثبات شدۀ تولیدِ ثروت به معنای توانایی و مازاد (Surplus)، ارتباط و یادگیری جهانی است.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۸ - ۱۵:۵۰    
قیمت جدید 5 محصول گروه خودروسازی سایپا براساس مصوبه شورای رقابت در سه ماهه سوم امسال اعلام شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۸ - ۱۰:۳۰    
جهانپور گفت: زمان شیوع کرونا در کشور، خیلی از مدعیان برخی شبه طب ها می گفتند که کرونا دروغ است و وجود خارجی ندارد اما الان همه آنها تبدیل به درمانگر یکتای کرونا شده اند و انواع و اقسام درمان های بی ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۸ - ۰۹:۳۵    
عاطفی راه اندازی بازار هفتگی خودرو تا سه ماه آینده را از دیگر طرح های سازمان با مشارکت بخش خصوصی در راستای خدمتگزاری به مردم وعدم مراجعه شهروندان به پایتخت جهت خرید و فروش خودرو اعلام کرد و افزود ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۸ - ۰۹:۰۰    
حریرچی گفت: دارو ها و تجهیزات بیشتری برای بیماران کرونایی تحت پوشش بیمه قرار خواهد گرفت.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۸ - ۰۷:۳۵    
پیازچه پلو را درست کنید و یک طعم فوق العاده و خوش عطر را تجربه کنید.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۷ - ۲۳:۲۵    
آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد دکتر صالحه روحانی در نظر دارد دوره های متنوع در زمینه ماساژ، پوست و لیزر برگزار نماید.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۷ - ۲۳:۲۰    
فرماندار بندرانزلی، با بیان اینکه فضای ورزشی را با فضای سیاسی ادغام نکنیم، متذکر شد: این مسئله باعث می شود تا ورزش سردرگم شود لذا تمام تفکرات سیاسی که در چارچوب قانون کشور تعریف شده در زیر سقف نظام ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۷ - ۲۲:۳۰    
الهام علی اف اظهار کرد، راهکار مناسب باکو به عنوان چارچوب حل و فصل مناقشه قره باغ چارچوب “2+2” شامل آذربایجان، ارمنستان، روسیه و ترکیه است.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۷ - ۲۲:۰۰    
عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان گفت: در جلسه امروز شورا موضوع تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران عزیز، بررسی و عدم مغایرت آن با شرع مقدس و قانون اساسی به مجلس اعلام شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۷ - ۲۰:۴۵    
استاندار گیلان سهل انگاری و کوتاهی در پاسخگویی به واحدهای تولیدی را امری غیرقابل پذیرش خواند و گفت: اجازه تکرار تجربه تلخ واگذاری های غیراصولی در سنوات قبل داده نمی شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۷ - ۲۰:۳۰    
امید هرندی، سرمربی داماش گیلان با اشاره به اینکه با تمام وجود در حال تمرین هستیم، گفت: شرایط باشگاه اصلا مساعد نیست و اگر حرکتی انجام نشود ظرف 48 ساعت آینده تیم را از دست خواهیم داد!
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۷ - ۲۰:۱۰    
وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت) گفت: با توجه به ظرفیت مناسب تولید روغن نباتی در کشور و تمهیدات اندیشیده شده، بخش خصوصی با همکاری ارکان دولتی مرتبط با موضوع ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۷ - ۱۹:۳۵    
ولی جهانی، معاون میراث فرهنگی استان گیلان اظهار داشت: طرح مرمت واحیاء و ساماندهی کاخ قشلاقی سردار امجد توسط معاونت میراث فرهنگی گیلان تدوین می شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۷ - ۱۹:۱۵    
رمضانپور نرگسی با تاکید بر اینکه نیت شورای پنجم این نبود که رشت شهردار متعدد داشته باشد، افزود: از همان ابتدا انتخاب های خوبی توسط شورا ضورت گرفت.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۷ - ۱۹:۰۰    
سردار عزیزاله ملکی، فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری عامل اخذ تسهیلات 44 میلیارد ریالی با اسناد جعلی در شهرستان رشت خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۷ - ۱۸:۴۰    
حاجی پور اظهار کرد: از نیروی انتظامی و ماموران سد معبر می خواهم که روز جمعه در مطهری مستقر باشند، به جرات می گویم که کانون اصلی کرونا در رشت خیابان مطهری است.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۷ - ۱۸:۱۰    
اواخر مهر امسال نماینده حقوقی یکی از بیمارستان های تهران به دادسرا رفت و از یکی از پرسنل بیمارستان شکایت کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۷ - ۱۸:۰۵    
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گیلان اعلام کرد ؛ داروهای مورد نیاز در درمان کووید 19، صرفا” به بیماران بستری در بیمارستان های استان تعلق می گیرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۷ - ۱۶:۱۵    
براساس طرح پرداخت یارانه برای تامین کالاهای اساسی به حدود 40 میلیون نفر از اقشار کمک درآمد جامعه ماهانه مبلغ 60 هزار تومان تعلق می گیرد و به 20 میلیون نفر دیگر 120 هزار تومان پرداخت می شود که می ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۷ - ۱۶:۰۵    
از چند ماه دیگر، حضور کرونا در جهان و ایران یک ساله می شود و همه ما تا حدودی از تاثیرات آن بر جامعه و تغییر رفتارهایمان با خبر هستیم.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۷ - ۱۴:۳۵    
سخنگوی وزارت بهداشت آخرین موارد بروز و فوتی ناشی از کروناویروس در کشور طی 24 ساعت گذشته را اعلام کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۷ - ۱۳:۳۰    
استاندار گیلان سیره و سلوک پیامبر اعظم (ص) را هدایت گر کمال انسانی و الگوی بشریت برای تمامی اعصار و دوران خواند و گفت: موظف به تحکیم برادری و انسجام در جامعه هستیم چراکه با تقویت وحدت و یکپارچگی ملی ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۷ - ۱۳:۱۵    
فرماندار شهرستان لنگرود در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار دیارمیرزا، اظهار کرد: یکی از مشکلاتی ما نگهداری و حفظ حدود سواحل از تصرف است.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۷ - ۱۳:۰۰    
ابوالفضل شکری: رحیم حیدری فرماندار لنگرود با همراهی معاون فرمانداری و شهردار چاف و چمخاله از طرح های عمرانی چاف و چمخاله، پارک جنگلی توسکا، رودخانه شلمان، طرح ساماندهی ساحل، جاده خطه کناره و.. ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۷ - ۱۲:۳۰    
معاون اول رئیس جمهور در حاشیه جلسه هیأت دولت به سوال خبرنگاران درباره احتمال کاهش قیمت ها پاسخ داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۷ - ۱۲:۱۵    
استاندار گیلان در دیدار مدیرعامل شرکت فرودگاه های کشور گفت: اجرای شایسته طرح جامع توسعه فرودگاه رشت مورد انتظار است.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۷ - ۱۲:۱۰    
با وجود آمار روزافزون مبتلایان و تلفات ناشی از کرونا در آمریکا، دفتر علم و فناوری کاخ سفید گفته دولت ترامپ به این بیماری خاتمه داده و آن را به عنوان دستاورد برتر دولت وی به ثبت رسانده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۷ - ۱۱:۴۵    
معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار رشت با اشاره به اجرای پروژه ملی خط انتقال سراسری گاز در راستای کاهش کسری گاز مصرفی صنایع و خانوارها ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۷ - ۱۱:۲۵    
یک نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: باید در شرایط این روزهای کشور مانند زمان جنگ در کنار هم مشکلات را حل کنیم، امروز همه ما در یک کشتی که انقلاب است نشسته ایم و باید به فکر کشور باشیم.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۷ - ۱۰:۴۵    
به گزارش روابط عمومی هلدینگ هپی لند ، برند هپی هوم با عنوان اولین برند انحصای دکوراسیون منزل در منطقه آزاد انزلی ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۷ - ۱۰:۴۰    
مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: 30 درصد از دانش آموزان در مناطق روستایی گیلان از دسترسی به شبکه آموزشی شاد محروم هستند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۷ - ۱۰:۰۵    
حیدرزاده از افزایش بیماری کرونا ویروس در گیلان خبرداد و گفت: در حال حاضر 429بیمارکرونا ویروس در مراکز درمانی گیلان بستری هستند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۷ - ۱۰:۰۰    
نشست مشترک وزیر بهداشت به همراه معاونین و مدیران ارشد وزارت بهداشت با اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با موضوع بررسی وضعیت بیماری کووید19 در کشور برگزار شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۷ - ۰۹:۴۵    
دادستان مرکز استان گیلان از رضایت اولیای دم در یک پرونده قتل خبر داد و گفت: شخصی که 9 سال پیش در یک درگیری جوانی 23 ساله را به قتل رسانده بود با تلاش واحد اجرای احکام و شورای حل اختلاف استان از سوی ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۷ - ۰۹:۳۰    
عرصه سیاست در این شرایط به کلام سیاسی مبتذل آلوده می شود و همه از سر استیصال و در دل، ساکت فریاد می زنند: فحش را عشق است.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۷ - ۰۸:۴۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی با اطلاع ابتلای خود به کرونا، از پیگیری امور و وظایف محوله از محل قرنطینه خبر داد.