چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۱۵:۳۸Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار میرزا 26 آبان 1399 - diyarmirza.ir

دیار میرزا 29 اسفند 1393 دیار میرزا 29 اسفند 1394 دیار میرزا 30 اسفند 1395 دیار میرزا 19 مهر 1396 دیار میرزا 29 اسفند 1397 دیار میرزا 29 اسفند 1398 دیار میرزا 31 فروردین 1399 دیار میرزا 31 اردیبهشت 1399 دیار میرزا 31 خرداد 1399 دیار میرزا 31 تیر 1399 دیار میرزا 31 مرداد 1399 دیار میرزا 31 شهریور 1399 دیار میرزا 30 مهر 1399 دیار میرزا 30 آذر 1399 دیار میرزا 30 دی 1399 دیار میرزا 30 بهمن 1399 دیار میرزا 1 آبان 1399 دیار میرزا 2 آبان 1399 دیار میرزا 3 آبان 1399 دیار میرزا 4 آبان 1399 دیار میرزا 5 آبان 1399 دیار میرزا 6 آبان 1399 دیار میرزا 7 آبان 1399 دیار میرزا 8 آبان 1399 دیار میرزا 9 آبان 1399 دیار میرزا 10 آبان 1399 دیار میرزا 11 آبان 1399 دیار میرزا 12 آبان 1399 دیار میرزا 13 آبان 1399 دیار میرزا 14 آبان 1399 دیار میرزا 15 آبان 1399 دیار میرزا 16 آبان 1399 دیار میرزا 17 آبان 1399 دیار میرزا 18 آبان 1399 دیار میرزا 19 آبان 1399 دیار میرزا 20 آبان 1399 دیار میرزا 21 آبان 1399 دیار میرزا 22 آبان 1399 دیار میرزا 23 آبان 1399 دیار میرزا 24 آبان 1399 دیار میرزا 25 آبان 1399 دیار میرزا 26 آبان 1399 دیار میرزا 27 آبان 1399 دیار میرزا 28 آبان 1399 دیار میرزا 29 آبان 1399 دیار میرزا 30 آبان 1399 
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۱۰:۲۷    
حیدری گفت: روستایی در روستا اگر امکانات داشته باشد در داخل روستا ماندگار شده و زمین خود را نمی فروشد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۱۰:۱۶    
فرماندار املش گفت: در سال 99 بیش از 38 هزارتُن برگ سبز چای از کشاورزان چایکار املشی به ارزش مبلغ 137 میلیارد تومان خریداری شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۰۹:۱۲    
رحمانی فضلی گفت: زمانی می توانیم مردم را در کنار خود داشته باشیم که به خوبی توجیه و اقناع شوند و درنتیجه اجماع عمومی، همدلی محقق و همکاری صورت پذیرد که این کار ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۰۷:۳۵    
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار رشت با هشدار در خصوص خطر شیوع آنفلوآنزای حاد پرندگان، اظهار داشت: در راستای پیشگیری از شیوع این بیماری لازم است آموزش و آگاه سازی عموم مردم در دستور کار دستگاه های ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۲۳:۲۸    
معاون وزیر بهداشت و سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرد: تردد درون شهری از ساعت 21 تا 4 صبح از اول آذرماه ممنوع است و این اقدام در ادامه تشدید محدودیت ها در شهرها و مناطق قرمز اعمال می شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۲۲:۵۰    
دبیر ستاد انتخابات کشور با اشاره به تشکیل ستاد هماهنگی انتخابات1400 گفت: تا زمانی که قانون جدید انتخابات ریاست جمهوری به وزارت کشور ابلاغ نشود، قانون فعلی مبنای فعالیت ستاد انتخابات خواهد بود.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۲۲:۱۷    
عضو هیات رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۲۲:۰۶    
خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) از درگذشت ولید معلم وزیر خارجه سوریه در سن 79 سالگی خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۲۱:۴۴    
همتی از آمادگی نظام بانکی برای پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به خانواده های یارانه بگیر فاقد حقوق ثابت خبر داد و گفت: این تسهیلات در صورت موافقت دولت و تقبل مابه التفاوت نرخ سود این تسهیلات ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۲۱:۳۷    
متخصص زنان و زایمان مرکز آموزشی درمانی الزّهرا(س) طی گفت و گویی در خصوص استراتژی های مراقبت شخصی در خانم های باردار با دیابت بارداری(GDM) در مواجهه با ویروس کرونا نکاتی را عنوان کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۲۱:۲۷    
رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در نامه ای خطاب به رییس مجلس نوشت: مردم ایران به جای اعانه و یارانه از مدیران خود رفع تحریم و برداشتن زانوی زور از گلوی اقتصاد ایران را با حفظ عزت ملی طلب می کنند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۲۰:۳۵    
اگر داماش به خاطر مشکلات وحشتناک مالی در پرداخت مبلغ ریالی حق امتیاز باشگاه، ناچارا تعلل کرد این فدراسیون است که با همان نگاه دلسوزانه و پدرانه مشکلات را حل و فصل کند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۲۰:۲۲    
فرماندار رشت با اشاره به فشارهای اقتصادی ناشی از محدودیت کرونایی به کسبه و اصناف، خواستار تدوین بسته های حمایت ویژه از اصناف و کسبه خرد در راستای کاهش این فشارها شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۱۹:۵۲    
شرکت داروسازی مُدرنا اعلام کرد فاز سوم آزمایشات این شرکت نشان می دهد که واکسن کرونای آنها بیش از 94 درصد در جلوگیری از کووید-19 موثر بوده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۱۹:۱۹    
“همایش بین المللی اتحادیه اقتصادی اوراسیا و نقش ژئوپلیتیک مناطق آزاد در توسعه روابط منطقه ای” به میزبانی این سازمان در مرکز همایش های بین المللی منطقه برگزار می شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۱۸:۵۷    
با توجه به مصوبات چهل و دومین جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و رشد فزاینده بیماری کووید – 19 در کشور و اعمال محدودیت ها در اکثر استان ها ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۱۸:۵۱    
شهردار لنگرود با تاکید بر افزایش سرانه کتابخانه در لنگرود از ساخت دو کتابخانه دیگر خبر داد و گفت: باغ ملی شهر لنگرود را به باغ فرهنگی تبدیل می کنیم.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۱۸:۱۴    
سرهنگ مجید نیکویی، فرمانده انتظامی لنگرود با بیان اینکه اختلاف بر سر پارک خودرو در یک مجلس عروسی منجر به درگیری شد، گفت: عاملان نزاع و درگیری دسته جمعی در بخش اطاقور این شهرستان دستگیر شدند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۱۸:۰۰    
سردار عزیزاله ملکی، فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری 21 نفر اراذل و اوباش در اجرای طرح دو روزه مقابله با مخلان نظم و امنیت در گیلان خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۱۸:۰۰    
برخی منابع کارگری از طرح شکایت کارگران بیکار شده ی کارخانه آب معدنی داماش به اداره ی کار شهرستان رودبار خبر دادند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۱۶:۵۸    
مدیر اداره اطلاعات بانکی بانک مرکزی ضمن اعلام جزئیاتی از تغییرات ایجاد شده در قانون جدید چک، گفت: این قانون جدید از اواخر آذرماه سال جاری به شکل گام به گام اجرا خواهد شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۱۶:۴۵    
عضو پیشین شورای پول و اعتبار با اشاره به کاهش هزینه چاپ اسکناس، گفت: تدبیر بانک مرکزی برای کمرنگ کردن صفرها بسیار خوب است، در نتیجه این سیاست مردم برای پول های خُرد خود اعتبار و ارزش قائل می شوند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۱۵:۲۲    
نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به پیش بینی ایجاد بالغ بر چهار هزار شغل با اجرای 92 پروژه جهش تولید استان، گفت: تأکید کرده ام برای پویایی هرچه بیشتر ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۱۵:۱۷    
وزیر بهداشت گفت: خوشبختانه از بین 12 شرکت دانش بنیانی که در حال تلاش برای ساخت واکسن کرونا هستند 8 شرکت در وضعیت مطلوبی هستند و 4 شرکت در حال ورود به آزمایش فاز انسانی قرار دارند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۱۴:۱۱    
سخنگوی وزارت بهداشت آخرین موارد بروز و فوتی ناشی از کووید-19 در کشور طی 24 ساعت گذشته را اعلام کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۱۳:۲۷    
مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان، با بیان اینکه ذائقه کتابخوانی در خانواده و مدرسه شکل می گیرد گفت: برنامه های کتابخانه های عمومی با همکاری دستگاه های متولی ترغیب افراد به کتاب و کتابخوانی را دنبال می ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۱۳:۱۴    
باشگاه پرسپولیس از رد استیناف خواهی النصر عربستان در کنفدراسیون فوتبال آسیا خبر داده است. به این ترتیب پرسپولیس قطعا در فینال لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۱۳:۱۴    
احتمال می رود که دو شرکت آلمانی و آمریکایی به طور مشترک نخستین واکسن کرونا را به بازار عرضه کنند و به اعتقاد رئیس شرکت آلمانی بایون تک، زمستان آینده شرایط عادی خواهد بود.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۱۲:۳۱    
معاون دفتر برنامه ریزی تامین، توزیع و تنظیم بازار وزارت صمت از تأمین و توزیع 140 هزار تن روغن(مایع خوراکی و جامد بخش صنف و صنعت) از محل ذخایر استراتژیک کشور خبر داد و گفت ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۱۲:۰۶    
در بخش گردشگری به ازای هر اشتغال 160 میلیون ریال تسهیلات 12 درصدی پرداخت می شود، فعالان حوزه صنایع دستی نیز به ازای هر شغل می توانند 120 میلیون ریال تسهیلات دریافت کنند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۱۱:۰۶    
حبیبی، آموزش و پرورش را بزرگترین نهادتربیتی دانست و افزود: باید در قبال مسئولیت اجتماعی که داریم در جهت کمک به بزرگترین نهاد تربیتی یعنی آموزش و پرورش به کار گیریم.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۱۰:۴۶    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان شامگاه یکشنبه به صورت ارتباط زنده تصویری با بخش خبر شبانگاهی شبکه باران به گفتگو پرداخت.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۱۰:۴۱    
جلسه ای در خصوص تبیین دستورالعمل های اجرایی طرح برق امید و اپلیکشن برق من با حضور دکتر محمد اسماعیل هنرمند مدیرعامل توزیع برق گیلان و جمعی از مدیران و روسای خدمات مشترکین برگزار شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۱۰:۰۱    
بارندگی، وزش باد و بالا آمدن آب رودخانه ها در چند روز آینده برای گیلان پیش بینی شده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۰۹:۵۶    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: باید در خصوص طرح تأمین کالاهای اساسی منابع جدیدی را به دولت اعلام کنیم.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۰۹:۳۶    
رئیس جمهوری آمریکا بار دیگر با متقلبانه دانستن انتخابات سوم نوامبر کشورش گفت، حجم شکایت های بزرگ نشان دهنده مغایرت انتخابات ریاست جمهوری با قانون اساسی آمریکاست.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۰۹:۰۶    
نماینده مردم شهر بابک در مجلس شورای اسلامی که با اعلام اعتصاب غذای خود در اعتراض به عدم حل مشکلات مردم حوزه انتخابیه اش خبرساز شده بود به سوالاتی درباره اعتصاب غذای خود پاسخ داد و گفت که در صورت بی ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۰۸:۵۶    
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار با بیان اینکه روی 298 نماد عملیات بازارگردانی صورت می گیرد، گفت: همه ناشرین مکلف به ایجاد یا استفاده از عملیات بازار گردانی شدند و ممکن است ناشرانی که از تکالیف خود ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۰۸:۴۱    
رودخانه بزرگ شهر، لنگرود را به دو نیمه تقسیم نموده و قطعا سرمایه گذاری در این پروژه می تواند بازگشت سریع سرمایه را برای سرمایه گذاران در پی داشته باشد.