چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۰۱:۰۵Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار میرزا 22 آبان 1399 - diyarmirza.ir

دیار میرزا 29 اسفند 1393 دیار میرزا 29 اسفند 1394 دیار میرزا 30 اسفند 1395 دیار میرزا 19 مهر 1396 دیار میرزا 29 اسفند 1397 دیار میرزا 29 اسفند 1398 دیار میرزا 31 فروردین 1399 دیار میرزا 31 اردیبهشت 1399 دیار میرزا 31 خرداد 1399 دیار میرزا 31 تیر 1399 دیار میرزا 31 مرداد 1399 دیار میرزا 31 شهریور 1399 دیار میرزا 30 مهر 1399 دیار میرزا 30 آذر 1399 دیار میرزا 30 دی 1399 دیار میرزا 30 بهمن 1399 دیار میرزا 1 آبان 1399 دیار میرزا 2 آبان 1399 دیار میرزا 3 آبان 1399 دیار میرزا 4 آبان 1399 دیار میرزا 5 آبان 1399 دیار میرزا 6 آبان 1399 دیار میرزا 7 آبان 1399 دیار میرزا 8 آبان 1399 دیار میرزا 9 آبان 1399 دیار میرزا 10 آبان 1399 دیار میرزا 11 آبان 1399 دیار میرزا 12 آبان 1399 دیار میرزا 13 آبان 1399 دیار میرزا 14 آبان 1399 دیار میرزا 15 آبان 1399 دیار میرزا 16 آبان 1399 دیار میرزا 17 آبان 1399 دیار میرزا 18 آبان 1399 دیار میرزا 19 آبان 1399 دیار میرزا 20 آبان 1399 دیار میرزا 21 آبان 1399 دیار میرزا 22 آبان 1399 دیار میرزا 23 آبان 1399 دیار میرزا 24 آبان 1399 دیار میرزا 25 آبان 1399 دیار میرزا 26 آبان 1399 دیار میرزا 27 آبان 1399 دیار میرزا 28 آبان 1399 دیار میرزا 29 آبان 1399 دیار میرزا 30 آبان 1399 
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۴ - ۱۱:۱۴    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان خبرداد: 28 کتاب فروشی در گیلان در طرح پاییزه کتاب مشارکت دارند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۳ - ۱۳:۱۵    
ملکه 94 ساله بریتانیا در اولویت دوم دریافت واکسن خواهد بود و ملاحظات سیاسی باعث اولویت دادن به دریافت واکسن نخواهد بود.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۳ - ۱۰:۲۴    
رئیس سازمان بورس با اشاره به این که تجربه نشان داده است، روند نزولی دائمی نیست، گفت: بازار سرمایه راه خود را پیدا و افت ها را جبران می کند ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۳ - ۰۹:۴۴    
شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: به دلیل شرایط قرمز کرونایی در شهر های آستارا، رودبار و سیاهکل نماز جمعه در این مناطق برگزار نمی شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۲ - ۲۳:۳۰    
عضو کمیته اپیدمیولوژی ستاد مقابله با کرونا تاکید کرد: عدم برنامه ریزی صحیح قبل از اعمال هر مداخله باعث آزمون و خطاهای مکرر می شود و این آزمون و خطاها نه تنها کنترل اپیدمی را به تاخیر و تعویق می ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۲ - ۲۲:۵۵    
تیم های ملی ایران و بوسنی از ساعت 20:30 در دیداری دوستانه در ورزشگاه آسیم فرهاتوویچ شهر سارایوو، پایتخت بوسنی به میدان رفتند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۲ - ۲۲:۲۰    
در رتبه بندی موضوعی دانشگاه های جهان که توسط نظام رتبه بندی “تایمز” انجام شده، دانشگاه استنفورد مقام اول دانشگاه های جهان در رشته “حقوق” را کسب کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۲ - ۲۲:۰۰    
نماینده ویژه آمریکا در امور ایران مدعی شده صرف نظر از اینکه چه کسی رئیس جمهور ایالات متحده می شود، کشورش با ایران مذاکره خواهد کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۲ - ۲۱:۴۰    
سردار عزیزاله ملکی، فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری 87 محتکر اقلام ضروری از ابتدای سال تاکنون در گیلان خبر داد و گفت: شناسایی و برخورد با محتکران کالا در دستور کار پلیس استان قرار دارد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۲ - ۲۱:۰۵    
دولت آمریکا به ریاست دونالد ترامپ امروز پنجشنبه وضعیت اضطرار ملی در قبال ایران را برای یکسال دیگر تمدید کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۲ - ۲۰:۳۳    
بر اساس مصوبه ستاد ملی و استانی کرونا، مشاغل غیر ضروری در رشت و سایر مراکز استان ها تا 20 آذر فقط می توانند تا ساعت 18 عصر فعالیت کنند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۲ - ۱۹:۰۸    
یک تحلیلگر مسائل بین المللی درباره سناریویی توضیح داده که طبق آن دونالد ترامپ ، رئیس جمهور فعلی آمریکا می تواند از تحویل قدرت، حتی در صورت باخت در انتخابات امتناع کند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۲ - ۱۹:۰۳    
باشگاه استقلال اعلام کرد: متأسفانه بخش مهمی از اسناد مربوط به این پرونده در مرحله دفاع مقدماتی مورد استفاده قرار نگرفته و باشگاه استقلال مدارکی در اختیار دارد که ارائه آنها می توانست نتیجه دیگری را ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۲ - ۱۸:۵۳    
سیدکاظم دلخوش اباتری به منظور پیگیری مشکلات سپیدرود، داماش و ملوان بندرانزلی و همچنین کمبود برخی اقلام ورزشی در شهرستان صومعه سرا با مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان، دیدار کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۲ - ۱۸:۳۸    
معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری رشت با تاکید بر نظارت جدی بر چگونگی مدیریت پسماند عفونی از سوی درمانگاه ها و مطب های پزشکی ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۲ - ۱۷:۵۳    
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا تحقق پلیس در تراز انقلاب اسلامی را از اهداف اصلی نیروی انتظامی عنوان کرد و گفت: فرماندهان و مدیران انتظامی با دو رویکرد اقتدار و مهربانی در کار خود می توانند ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۲ - ۱۷:۳۸    
رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان آستانه اشرفیه از وقوع آتش سوزی شدید چهار باب مغازه در روستای سیاه کوچه خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۲ - ۱۷:۳۳    
رئیس فرهنگستان علوم پزشکی در نامه ای به رئیس جمهور، با ارائه پیشنهاداتی، خواستاراقدامات پیشنهادی از سوی فرهنگستان علوم پزشکی کشور در راستای پیشگیری از همه گیری کووید 19در کشور شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۲ - ۱۵:۳۸    
این خودرو به پیشرانه ای 2 لیتری تنفس طبیعی مجهز است که قدرت موتور توسط جعبه دنده اتوماتیک CVT به چرخ های جلو منتقل می شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۲ - ۱۴:۲۸    
نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کمتر از یکسال از عمر دولت مستقر باقی مانده گفت: شخص استاندار تأکید بر انتصاب فرماندار فعلی شفت داشته، هر چند فرماندار نمی تواند شق القمر کند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۲ - ۱۴:۱۸    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از رسیدگی قضایی به پرونده برخی مدیران شرکت های حقوقی بورس با عنوان اخلال در نظام اقتصادی کشور خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۲ - ۱۳:۲۳    
تعاونی های روستایی گیلان روغن خوراکی به قیمت مصوب توزیع می کنند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۲ - ۱۳:۱۸    
همزمان با آغاز بیست و هشتمین دوره هفته کتاب و به مناسبت تکریم دوستداران کتاب و کتابخوانی، طرح عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی در روز شنبه(24آبان) بصورت غیرحضوری و از طریق سامانه samanpl ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۲ - ۱۲:۳۸    
طبق اعلام شهرام مومنی رییس سازمان آتش نشانی رشت حریق یک دستگاه خودروی 206 بوده که با درخت حاشیه خیابان برخورد داشت و دچار حادثه آتش سوزی شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۲ - ۱۲:۲۸    
رییس جمهوری گفت: همه علامت ها و نشانه ها در دنیای امروز از آمریکا تا اروپا و همه جهان نشان می دهد که دنیا فهمیده است فشار حداکثری جواب نمی دهد و دوران پایان خود را طی می کند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۲ - ۱۲:۱۸    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با اشاره به بارش برف در محورهای پونل خلخال ، اسالم- خلخال و محورآقچای- آستارا گفت: بارش برف از روز گذشته تا صبح امروز ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۲ - ۱۱:۵۸    
عضو هیئت رئیسه شورای شهر رشت با اشاره به آب گرفتگی سطح شهر رشت پس از بارش باران، گفت: می بایست هزینه های انجام شده و صورت وضعیت ها، نحوه قرارداد ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۲ - ۱۱:۴۳    
عضو شورای شهر رشت گفت: خواهش بنده این است که مکاتبه ای با شهرداری رشت شود تا این شبکه با مطالعات جامع تکمیل شده و بررسی های لازم برای به روزرسانی در سال های آینده در این شبکه مورد بررسی قرار گیرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۲ - ۱۱:۰۸    
گردوی چندلر یکی از مرغوب ترین و شناخته شده ترین نژاد های پیوندی در جهان است که از تلاقی نهال گردو پدرو به دست آمده است به همین دلیل به لحاظ ویژگی شبیه به رقم پدرو میباشد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۲ - ۱۰:۵۳    
رضا ناجی بازیگر پیشکسوت از شرایط سینما و مذاکراتش با شاهرخ خان و دست و پنجه نرم کردن با سرطان گفت.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۲ - ۱۰:۳۳    
رئیس قوه قضاییه گفت: نمی شود با امنیت شوخی کرد و این خط قرمز ماست؛ کسی که کیف قاپی می کند و موبایل مردم را می دزدد با او باید برخورد قاطع کرد ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۲ - ۰۹:۵۸    
مرد جوان که مدعی است به دلیل علاقه به یک زن از سوی پدر وی مورد اصابت ضربه های چاقو قرار گرفته، پس از شکایت به دادگاه خواهان مجازات ضارب شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۲ - ۰۹:۴۸    
دبیر ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی ریاست جمهوری گفت: برای سال آینده این امید را داریم که در یک حد مشخصی از خرداد ماه به بعد تزریق انسانی واکسن کرونا شروع شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۲ - ۰۸:۵۸    
سرکرده گروهک النضال مسئول حمله تروریستی خونین 31 شهریور سال 97 اهواز در چنگ سربازان گمنام امام زمان (عج) افتاد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۲ - ۰۸:۴۸    
عضو هیأت مدیره شرکت بورس تهران گفت: اکوسیستم بورس متشکل از مجموعه دارایی ها و شرکت هایی است که حدود 35 درصد آن در ذیل نظام ساختار نفتی است.