پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۰:۰۲Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای اکو فارس 6 اسفند 1398 - ecofars.com

اکو فارس 29 اسفند 1394 اکو فارس 1 فروردین 1395 اکو فارس 29 اسفند 1396 اکو فارس 1 فروردین 1397 اکو فارس 31 فروردین 1398 اکو فارس 31 اردیبهشت 1398 اکو فارس 1 خرداد 1398 اکو فارس 31 تیر 1398 اکو فارس 31 مرداد 1398 اکو فارس 1 شهریور 1398 اکو فارس 30 مهر 1398 اکو فارس 25 آبان 1398 اکو فارس 30 آذر 1398 اکو فارس 30 دی 1398 اکو فارس 30 بهمن 1398 اکو فارس 1 اسفند 1398 اکو فارس 2 اسفند 1398 اکو فارس 3 اسفند 1398 اکو فارس 4 اسفند 1398 اکو فارس 5 اسفند 1398 اکو فارس 6 اسفند 1398 اکو فارس 7 اسفند 1398 اکو فارس 8 اسفند 1398 اکو فارس 9 اسفند 1398 اکو فارس 10 اسفند 1398 اکو فارس 11 اسفند 1398 اکو فارس 12 اسفند 1398 اکو فارس 13 اسفند 1398 اکو فارس 14 اسفند 1398 اکو فارس 15 اسفند 1398 اکو فارس 16 اسفند 1398 اکو فارس 17 اسفند 1398 اکو فارس 18 اسفند 1398 اکو فارس 19 اسفند 1398 اکو فارس 20 اسفند 1398 اکو فارس 21 اسفند 1398 اکو فارس 22 اسفند 1398 اکو فارس 23 اسفند 1398 اکو فارس 24 اسفند 1398 اکو فارس 25 اسفند 1398 اکو فارس 26 اسفند 1398 اکو فارس 27 اسفند 1398 اکو فارس 28 اسفند 1398 اکو فارس 29 اسفند 1398 
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۲۳:۵۹    
اکوفارس: هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران با قیمت 6 میلیون و 120 هزار تومان داد و ستد شد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۰۰:۴۲    
اکوفارس: پورشه ادعا می کند شتاب رسمی تایکان توربو S برابر با 2. 6 ثانیه است که بسیار احساس برانگیز است، اما قبلاً دیده ایم که این خودرو شتاب های بهتری را نیز ثبت کرده است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۲۲:۵۴    
اکوفارس: رئیس اداره حمل ونقل کالا اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: کارت هوشمند رانندگان باری و مسافری که هیچگونه فعالیتی نداشته باشند(اخذ اسنادحمل)غیرفعال می شود و بر اساس ضوابط ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۲۲:۱۸    
اکوفارس: سرپرست اداره ایمنی راه و حریم از عملیات تهیه و نصب پایه های روشنایی با مرمت پایه های فرسوده در 7 نقطه از تقاطع های راه های فرعی با هدف افزایش ضریب ایمنی و کاهش سوانح رانندگی با اعتباری بالغ ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۲۲:۱۸    
اکوفارس: رئیس اداره حمل ونقل مسافراداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: به منظور ارتقای ایمنی سفر با ناوگان عمومی، نظارت بر سامانه سپهتن در این استان تشدید یافته است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۲۲:۱۵    
اکوفارس: معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: به منظور پیشگیری از شیوع کرونا ویروس، ناوگان اتوبوسی حمل و نقل عمومی برون شهری استان ضدعفونی می شوند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۲۱:۴۵    
اکوفارس: آمار جانباختگان جدید ویروس کرونا در ژاپن، کره جنوبی، ایتالیا و ایران در روزهای اخیر نگرانی از شیوع این بیماری در جهان را به سطحی جدید رساند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۲۱:۴۲    
اکوفارس: اعتراض اقشار مختلف مردم هند به سفر رئیس جمهور آمریکا به این کشور همچنان ادامه دارد و تعداد تلفات برخورد خشن پلیس و نیروهای امنیتی با آنها نیز رو به افزایش است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۹:۱۲    
اکوفارس: شاخص دلار در برابر همتایانش نزولی شد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۹:۰۹    
اکوفارس: مدیرکل دفتر قرنطینه و امنیت زیستی سازمان دامپزشکی کشور در خصوص نگرانی مردم از انتقال کرونا از راه انواع گوشت گفت: در این مورد نگرانی وجود ندارد و وقتی اصولاً در دام ها بیماری گزارش نشده است ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۷:۲۷    
اکوفارس: شهید هاشم دهقانی نیا که بعداز پیاده روی اربعین و زیارت شهدای کربلا, عشق زینب (س) را به پسران دو قلویش ترجیح داده بود مجوز شهادتش را در راه دفاع از حرم آل الله از سیدالشهدا(ع) گرفت.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۳:۰۹    
اکوفارس: رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان از برگزار نشدن آیین اعتکاف با هدف پیشگیری از احتمال شیوع ویروس کرونا در این شهرستان خبر داد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۲:۰۳    
اکوفارس: بانک مرکزی امروز (چهارشنبه) نرخ 47 ارز را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ 18 ارز کاهش و نرخ 17 ارز افزایش یافت و بقیه ارزها ثابت ماند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۱:۵۷    
اکوفارس: مواد ضدعفونی کننده های غیرالکلی به خوبی نوع الکلی نیستند، با این حال مرکز کنترل و پیشگیری بیماری های آمریکا، تولید این نوع ضدعفونی کننده ها را تایید کرده .
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۱:۱۸    
اکوفارس: وضعیت فروشگاه های زنجیره ای پایتخت مانند فیلمی سینمایی است که آن را روی دور تند زده باشند؛ می آیند و طبقه ها را خالی می کنند و می روند بدون اینکه چشم انداز روشنی از موقعیت داشته باشند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۰:۴۸    
اکوفارس: سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: تمامی آزمون های بین المللی در ایران با هماهنگی مراکز بین المللی تا فروردین ماه سال 99 به تعویق افتاد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۰:۴۲    
اکوفارس: دانشگاه شهید بهشتی اعلام کرده با توجه به شیوع کرونا و تعطیلی بخش آموزش حضوری دانشگاه در هفته ی جاری، در صورت تداوم این وضعیت در هفته های آینده ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۰:۴۲    
اکوفارس: سفیر چین در تهران از تحویل پنج هزار کیت تشخیص ویروس کرونا از سوی این سفارتخانه و شرکت های چینی به ایران خبر داد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۰:۳۹    
اکوفارس: یک عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به اینکه وظیفه محافظت از بدن در برابر انواع میکروب ها همانند باکتری، ویروس و عوامل بیماری زا به عهده سیستم ایمنی است ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۰۱:۰۸    
اکوفارس: کمربند مردانه سپند چرم به قیمت 98 هزار تومان در بازار به فروش می رسد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۰۱:۰۸    
اکوفارس: تلویزیون ال ای دی مجیک تی وی مدل MT32D1500 سایز 32 اینچ به قیمت 2 میلون و 790 هزار تومان در بازار به فروش می رسد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۰۱:۰۸    
اکوفارس: مایع دستشویی اکتیو مدل Orchid & Cinnamon مقدار 3750 گرم به قیمت 40 هزار و 300 تومان در بازار به فروش می رسد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۰۱:۰۵    
اکوفارس: گوشی موبایل سامسونگ مدل Samsung Galaxy A8+ 2018 - 32 به قیمت 3 میلیون و 700 هزار تومان در بازار به فروش می رسد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۰۰:۵۶    
اکوفارس: کارشناس صنعت طیور گفت: با توجه به صدور مجوز بی رویه جوجه ریزی، مازاد 80 هزارتنی تولید آوار بزرگی بر سر مرغداران است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۰۰:۵۶    
اکوفارس: مدیر عامل اتحادیه تعاونی ماهیان سردآبی گفت: با نزدیک شدن به ایام پایانی سال قیمت قزل آلا 2 تا 3 درصد افزایش یافته است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۰۰:۵۳    
اکوفارس: کارشناس بازار طلا گفت: امروز هر اونس طلا در بازار جهانی نسبت به روز گذشته کاهش قیمت داشته است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۰۰:۵۳    
اکوفارس: جهان ساز گفت: بنابرآخرین آمار تاکنون 336. 5 میلیارد تومان معادل 98 درصد مطالبات چایکاران پرداخت شده است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۰۰:۵۰    
اکوفارس: کارشناس بازار سرمایه گفت: خروج آهن اسفنجی از چرخه عرضه در بورس، زمینه را برای ظهور دلالان در بازار فولاد فراهم کرده است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۰۰:۴۴    
اکوفارس: معاون برنامه ریزی وزیر نفت گفت: متقاضیان احداث طرح های پالایشگاهی و پتروپالایشگاهی حداکثر تا پایان وقت اداری 17 اسفندماه 1398 تقاضای خود را برای احداث پالایشگاه ها و پتروپالایشگاه ها ارسال ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۰۰:۴۴    
اکوفارس: وزیر انرژی آمریکا می گوید عرضه نفت این کشور به هند طی چند سال گذشته ده برابر شده و به 250 هزار بشکه در روز رسیده است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۰۰:۴۱    
اکوفارس: قیمت نفت خام در حال حاضر بین 50 تا 55 دلار در هر بشکه است و انتظار می رود در نیمه اول سال جاری میلادی 10 دلار دیگر کاهش یابد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۰۰:۳۸    
اکوفارس: قیمت هر بشکه نفت برنت امروز با 29 سنت معادل نیم درصد افزایش به 56 دلار و 59 سنت رسید.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۰۰:۳۵    
اکوفارس: انجمن تخصصی صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه سازان خودرو کشوراعلام کرد: تنها 15 درصد از کل منابع تسهیلات 5000 میلیارد تومانی و فقط به یک خودروساز از محل منابع بانک های عامل پرداخت شده است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۰۰:۳۵    
اکوفارس: وزیر صنعت با بیان "هیچ مشکلی در تأمین مواد غذایی مورد نیاز مردم نداریم"، گفت: از شب گذشته روند تقاضای خرید کاهش پیدا کرده است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۰۰:۳۲    
اکوفارس: سه بخش نفت، گاز طبیعی و باتری و ذخیره انرژی بیشترین تأثیر را از شیوع ویروس کرونا گرفته اند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۰۰:۳۲    
اکوفارس: رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان از مردم خواست تا در این شرایط که شیوع ویروس کرونا نیاز به اقلام بهداشتی و شوینده را بیشتر کرده است خرید مازاد بر نیاز انجام ندهند اما به اندازه ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۰۰:۳۲    
اکوفارس: معاون دادستان کل کشور با بیان اینکه هیچگونه اغماضی با محتکران کالاهای بهداشتی و ماسک نخواهیم داشت، گفت: اشد مجازات را برای افرادی که از عرضه کالا امتناع یا گرانفروشی کرده اند، اعمال می کنیم.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۰۰:۲۰    
اکوفارس: مدیرکل دفتر مدیریت بحران و کاهش مخاطرات وزارت جهاد کشاورزی هشدار داد: احتمال وقوع سیلاب، تگرگ، طوفان ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۰۰:۲۰    
اکوفارس: دبیر انجمن صنفی مرغ گوشتی گفت: میزان تولید مرغ در کشور بسیار بیشتر از تقاضای بازار است و هیچ کمبودی در این زمینه نداریم.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۰۰:۱۷    
اکوفارس: معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: به منظور جلوگیری از خروج مسافران بیمار از کشور در تمامی مبادی فرودگاهی کنترل و چک مسافران با جدیت انجام می شود.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۰۰:۰۸    
اکوفارس: پیش فروش 7 محصول شرکت ایران خودرو در ساعت 11 صبح روز چهارشنبه مورخ 98/12/07 آغاز خواهد شد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۰۰:۰۸    
اکوفارس: سهامداران شرکت های صنایع پتروشیمی خلیج فارس، بانک صادرات ایران و بانک پارسیان امروز در بورس و معامله گران شرکت های سرمایه گذاری مسکن تهران ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۰۰:۰۵    
اکوفارس: شاخص بورس یک روز پس از صعود پرقدرت خود به ارتفاع 500 هزار واحد، بدون اندک اصلاح و استراحتی به روند صعودی خود ادامه داد و 14 هزار واحد دیگر رشد کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۰۰:۰۵    
اکوفارس: تنها یک میلیارد تومان سهم و اموال دولتی توسط سازمان خصوصی سازی از ابتدای امسال تاکنون واگذار شده است که این آمار بیشتر به یک شوخی می ماند تا عملکرد سازمانی ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۰۰:۰۲    
اکوفارس: رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مثبت بودن تست کرونا علی ربیعی را تکذیب کرد و گفت: نتیجه تست ربیعی فردا یا پس فردا مشخص می شود.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۳:۵۰    
اکوفارس: در پی بارش های شدید باران که از شب گذشته آغاز شده و در ساعات آتی به اوج خود خواهد رسید، مردم خرم آباد به منظور مقابله با حوادث و خسارات احتمالی ناشی از سیل اقدامات پیشگیرانه را با کمک ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۳:۵۰    
اکوفارس: سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه در حال حاضر آمار مبتلایان گیلانی به کرونا تغییر نکرده است ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۳:۵۰    
اکوفارس: رئیس آتش نشانی بردسکن گفت: براثر انفجار در معدن طلای بردسکن یک نفر جان خود را از دست داد؛ همچنین در حادثه ای دیگر انفجار در کارگاه غیر استاندارد شارژ کپسول آتش نشانی منجر به قطع دست یک مرد ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۳:۴۷    
اکوفارس: ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که گروه های مقاومت در نوار غزه، با شلیک موشک و راکت به شهرک های صهیونیست نشین اطراف غزه، 20 میلیون دلار بر ارتش این رژیم هزینه تحمیل کرده اند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۳:۴۷    
اکوفارس: دیدبان حقوق بشر سوریه از سیطره نیروهای ارتش این کشور بر شهر کفرنبل در جنوب استان ادلب خبر داد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۳:۳۵    
اکوفارس: بخشدارمعمولان شهرستان پلدختر گفت: جاده معمولان - خرم آباد و معمولان به پلدختر بر اثر ریزش کوه و آبگرفتگی مسدود شد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۳:۳۵    
اکوفارس: کویت و بحرین روز سه شنبه از کشف موارد دیگری از ابتلا به ویروس کرونا خبر دادند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۳:۲۹    
اکوفارس: براساس گزارش های رسیده به آفتاب نیوز، علی ربیعی، سخنگوی دولت نیز به ویروس کرونا مبتلا شده است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۳:۱۷    
اکوفارس: بانک مرکزی دستورالعمل اجرایی قانون تسهیل تسویه بدهی بدهکاران شبکه بانکی را ابلاغ کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۳:۱۷    
اکوفارس: 500 ثروتمند برتر دنیا روی هم 139 میلیارد دلار در روز دوشنبه به خاطر مشکلات بازار در بحبوحه تأثیر شیوع ویروس کرونا بر اقتصاد جهان از دست دادند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۳:۰۸    
اکوفارس: جوان 18 ساله ای براثر سیل در ایلام جان باخت.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۳:۰۸    
اکوفارس: رئیس اورژانس سبزوار از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور سبزوار - نیشابور خبر داد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۳:۰۸    
اکوفارس: وزارت دادگستری آمریکا طی بیانیه ای اعلام کرد که مردی اهل ایالت آرکانزاس که تلاش داشت یک خودرو را در پنتاگون منفجر کند، اخیرا بازداشت شده است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۳:۰۵    
اکوفارس: دادگاه فرهنگ و رسانه رای نهایی خود درباره محسن فروزان را صادر کرد که طبق آن، دروازه بان سابق تراکتور از اتهام شرط بندی تبرئه شد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۲:۵۹    
اکوفارس: وزیر خارجه آمریکا روز سه شنبه از تحریم 13 فرد و نهاد خارجی در چین، عراق، روسیه و ترکیه ذیل یک قانون مرتبط با ایران خبر داده است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۲:۵۰    
اکوفارس: متقاضیان دریافت خدمات بیمه تکمیلی از آتیه سازان حافظ تنها تا فردا (7 اسفند) مهلت ثبت نام دارند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۲:۵۰    
اکوفارس: می توان گفت چون حداقل مزد در ایران بیش از 20 برابر کمتر از کشور هایی مانند لوکزامبورگ و استرالیاست، ایرانی ها به همین میزان از رفاه کمتری برخوردارند ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۲:۴۷    
اکوفارس: وزیر بهداشت ترکیه روز سه شنبه اعلام کرد هیچ کدام از سرنشین های هواپیمایی که از تهران پرواز کرده بود علائم ویروس کرونا را نشان ندادند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۲:۴۷    
اکوفارس: فعالان کارگری از بهبود حال سیوان سیفی، کولبر مریوانی خبر دادند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۲:۳۵    
اکوفارس: بر اساس اعلام روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، کلیه مدارس و مراکز آموزشی در همه مقاطع در استان تهران تا آخر هفته جاری تعطیل است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۲:۳۵    
اکوفارس: در حالی که بیمارستان های ریفرال برای کرونا در تهران مشخص شده، برخی بیمارستان ها در تهران برخلاف برنامه اعلام شده و بدون استانداردهای لازم ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۲:۱۴    
اکوفارس: تست کرونای حضرت آیت الله العظمی شبیری زنجانی منفی اعلام شد. در پی ابتلای یکی از اعضای دفتر حضرت آیت الله شبیری زنجانی، دفتر این مرجع تقلید شیعیان تا اطلاع ثانوی تعطیل است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۲:۱۴    
اکوفارس: در ایتالیا شمار افرادی که در اثر ابتلا به ویروس کرونا جانشان را از دست داده اند به 10 نفر افزایش یافته است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۲:۰۸    
اکوفارس: مدیرعامل استقلال طی نامه ای به سازمان لیگ خواستار لغو رقابت ها شد و تهدید کرد که اگر پاسخی دریافت نکند، تیمش را به سیرجان نمی فرستد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۲:۰۵    
اکوفارس: رییس روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: یک مرد 53 ساله با علائم مشکوک و نزدیک به کرونا در بیمارستان خلیج فارس بندرعباس درگذشت.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۲:۰۲    
اکوفارس: در این گزارش، مروری خواهیم داشت بر برخی چهره های مهم که در این مدت به نوعی در حال مبارزه با ویروس کوئید 19 هستند .
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۱:۵۹    
اکوفارس: پزشک تیم فوتبال استقلال گفت: اگر ویروس کرونا به بازیکنان و اعضای تیم های فوتبال منتقل شود چه کسی پاسخگو است؟
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۱:۵۹    
اکوفارس: منابع سوری از سرنگونی یک پهپاد ترکیه از سوی ارتش سوریه خبر دادند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۱:۴۱    
اکوفارس: یکی از مقامات مرکز پیشگیری و کنترل بیماری های آمریکا روز سه شنبه هشدا داد که شیوع کرونا در این کشور اجتناب ناپذیر است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۱:۴۱    
اکوفارس: با دستور وزیر بهداشت فرماندهی عملیات مربوط به مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران به دکتر زالی رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به عنوان نماینده تام الاختیار وزیر سپرده شد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۱:۲۶    
اکوفارس: فرماندار پلدختر گفت: به منظور جلوگیری از هر گونه حادثه احتمالی اکثر ساکنان بخش غربی پلدختر و معمولان و 9 روستای بخش مرکزی در معرض خطر سیل تخلیه شدند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۱:۲۶    
اکوفارس: فرماندار الیگودرز گفت: ساکنان 7 روستا منازل خود را تخلیه کرده اند و تداوم بارش ها اوضاع را در بخش زز و ماهرو بحرانی می کند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۱:۲۶    
اکوفارس: از روز گذشته بارش باران در اغلب مناطق لرستان آغاز شده است، رودخانه خرم آباد به دلیل بارش های سیل آسای شب گذشته، در شرایط طغیان قرار گرفته و با ادامه روند بارش ها ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۱:۲۶    
اکوفارس: مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان گفت: راه ارتباطی 58 روستای کوهدشت شمالی به دلیل حجم بالای سیلاب قطع شده است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۱:۲۳    
اکوفارس: سخنگوی قوه قضائیه از دستور آیت الله رئیسی برای رسیدگی ویژه به وضعیت زندانیان در جهت پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا خبر داد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۱:۲۳    
اکوفارس: معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان از طغیان بخشی از رودخانه کشکان خبر داد و گفت: در چم حیدر و دم رود معمولان ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۰:۵۶    
اکوفارس: مقام های محلی نجف امروز سه شنبه 20 فرد مشکوک به ویروس کرونا را در یک هتل این شهر قرنطینه کردند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۰:۵۳    
اکوفارس: وزیر خارجه آمریکا روز سه شنبه تلاش کرد با بیان کردن سخنانی مداخله جویانه ایران را به پنهان درباره بیماری کرونا متهم کند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۰:۳۲    
اکوفارس: پس از گذشت هفته ها از شیوع بیماری کرونا در چین و چند کشور دنیا از قبیل: ترکیه، آلمان، آمریکا، ژاپن، کره جنوبی و... رد پای این کرونا در ایران نیز دیده شد ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۰:۲۰    
اکوفارس: معاون خدمات زائرین مسجد جمکران گفت: تمامی برنامه های تجمعی مسجد از قبیل کارگاه های آموزشی، قرآنی، موزه دین و دنیا، حلقه های معرفت و نمایشگاه ها تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۰:۲۰    
اکوفارس: معاون نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی پایتخت گفت: تالارداران در هنگام فسخ قرارداد رزرو تالار باید کل مبلغ بیعانه ای را که برای رزرو دریافت کرده بودند،عودت دهند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۰:۲۰    
اکوفارس: یک سایت عربستانی از احتمال لغو کامل فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا به خاطر شیوع ویروس کرونا خبر داد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۰:۱۷    
اکوفارس: زمان برگزاری آزمون های پیش کارورزی جامع داروسازی، علوم پایه پزشکی و دندانپزشکی و پذیرش دستیار تخصصی پزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی مشخص شد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۰:۰۵    
اکوفارس: تولیت آستان قدس رضوی گفت: ما در خصوص تعطیلی حرم به دلیل شیوع ویروس کرونا نظر و دخالتی نداریم، وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی هر نظری داشته باشند، تابع نظر آن ها هستیم.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۰:۰۵    
اکوفارس: حجت الاسلام فلاح زاده معتقد است اگر امکان سرایت بیماری وجود دارد، در مراحل مختلف می توان از غسل و برخی احکام دیگر صرف نظر کرد و نماز بخوانند و میت را دفن کنند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۰:۰۵    
اکوفارس: هیات مدیره بیمارستان جم، در بیانیه ای، آخرین وضعیت جسمانی محمدرضا شجریان را توضیح داد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۹:۵۹    
اکوفارس: وزیر خارجه آمریکا با بیان اینکه در ادلب سوریه به آتش بس دائمی و از سرگیری روند سیاسی برای حل و فصل درگیری ها نیاز است، اعلام کرد، در صورت ادامه کاهش خشونت در افغانستان ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۹:۵۶    
اکوفارس: دکتر رضا اکبری معاون راه های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از آخرین وضعیت راه های شهرستان الیگودرز بازدید کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۹:۵۶    
اکوفارس: راه آهن جمهوری اسلامی ایران جزییات طرح استرداد بلیت قطارهای مسافری بدون کسرهزینه کنسلی از سوم اسفند ماه تا 16 فروردین ماه سال 99 را اعلام کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۹:۵۳    
اکوفارس: بر اساس قانون زن وظیفه انجام کارهای خانه را بر عهده ندارد و باید اجرت المثل از همسرش دریافت کند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۹:۵۳    
اکوفارس: اقلیم کردستان عراق از تعطیلی یک ماه مراکز آموزشی با هدف مقابله با گسترش ویروس کرونا خبر داد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۹:۵۰    
اکوفارس: درحالی که مسافران ایرانی زیادی در فرودگاه دبی انتظار بازگشت به کشور را دارند، هواپیمایی هما از عدم مجوز سازمان هواپیمایی امارات برای پذیرش پروازهای ایرانی تا این ساعت خبر داد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۹:۵۰    
اکوفارس: با شایع شدن ویروس کرونا در بسیاری از کشورها، اقتصاد و بازار طلا و ارز در روزهای پایانی سال واکنش های هیجانی از خود نشان داد و شرایط را برای دلالان و سودجویان مهیا ساخت!
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۹:۴۱    
اکوفارس: عضو شورای شهر اهواز با اشاره به مشکلات آب و فاضلاب گفت: مسئولان حوزه بهداشت و سلامت به صورت مستمر در خصوص شست وشوی دست ها برای مقابله با ویروس کرونا هشدار می دهند اما متاسفانه مردم برخی ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۹:۳۵    
اکوفارس: معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد از مثبت شدن یک مورد فرد مشکوک به کرونا در یزد خبر داد.