پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۳:۴۴Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای اکو فارس 10 اسفند 1398 - ecofars.com

اکو فارس 29 اسفند 1394 اکو فارس 1 فروردین 1395 اکو فارس 29 اسفند 1396 اکو فارس 1 فروردین 1397 اکو فارس 31 فروردین 1398 اکو فارس 31 اردیبهشت 1398 اکو فارس 1 خرداد 1398 اکو فارس 31 تیر 1398 اکو فارس 31 مرداد 1398 اکو فارس 1 شهریور 1398 اکو فارس 30 مهر 1398 اکو فارس 25 آبان 1398 اکو فارس 30 آذر 1398 اکو فارس 30 دی 1398 اکو فارس 30 بهمن 1398 اکو فارس 1 اسفند 1398 اکو فارس 2 اسفند 1398 اکو فارس 3 اسفند 1398 اکو فارس 4 اسفند 1398 اکو فارس 5 اسفند 1398 اکو فارس 6 اسفند 1398 اکو فارس 7 اسفند 1398 اکو فارس 8 اسفند 1398 اکو فارس 9 اسفند 1398 اکو فارس 10 اسفند 1398 اکو فارس 11 اسفند 1398 اکو فارس 12 اسفند 1398 اکو فارس 13 اسفند 1398 اکو فارس 14 اسفند 1398 اکو فارس 15 اسفند 1398 اکو فارس 16 اسفند 1398 اکو فارس 17 اسفند 1398 اکو فارس 18 اسفند 1398 اکو فارس 19 اسفند 1398 اکو فارس 20 اسفند 1398 اکو فارس 21 اسفند 1398 اکو فارس 22 اسفند 1398 اکو فارس 23 اسفند 1398 اکو فارس 24 اسفند 1398 اکو فارس 25 اسفند 1398 اکو فارس 26 اسفند 1398 اکو فارس 27 اسفند 1398 اکو فارس 28 اسفند 1398 اکو فارس 29 اسفند 1398 
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۳:۲۰    
اکوفارس: به منظور کاهش مراجعات حضوری مشتریان، ایران خودرو خدمات حوزه فروش خود را به صورت غیرحضوری ارایه می کند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۵:۴۰    
اکوفارس: مدیر کل تامین اجتماعی فارس گفت: در ایام شیوع ویروس کرونا و برای صیانت از سلامت بیمه شدگان، کارفرمایان و مستمری بگیران خدماتی را از طریق سامانه غیر حضوری را فراهم نموده ایم که لازم است ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۳:۵۲    
اکوفارس: مدیرعامل بنیاد بیماری های نادر از شناسایی 332 بیماری نادر و همچنین ثبت 4هزار و 580 بیمار نادر در کشور خبر داد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۳:۲۵    
اکوفارس: معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت: پیش فروش بلیت اتوبوس های مسافربری ویژه سفرهای نوروز 99 از روز 12 اسفندماه به صورت حضوری و اینترنتی در این استان آغاز می ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۳:۱۳    
اکوفارس: عضو حقیقی شورای عالی فضایی گفت: ماهواره پیام 2 برای نخستین بار در ایران در قالب سیستم فرستنده و گیرنده مخابراتی برباند فرکانس x بند طراحی و ساخته می شود.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۲:۰۴    
میزان نوشت: مدارس اکثر استان های کشور از ابتدای اسفند ماه به دلیل شیوع کرونا تاکنون تعطیل شده است و احتمال آن وجود دارد که تعطیلی مدارس کلیه استان ها روزهای آینده نیز تمدید شود. ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۰۹:۴۶    
به گزارش روابط عمومی، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی بر تامین کلیه امکانات لازم جهت تامین سلامت کارکنان تاکید کرد. ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۰۰:۵۷    
اکوفارس: رئیس اتاق اصناف تهران از فروش فوق العاده اصناف با نظارت اتحادیه ها از 15 اسنفدماه آغاز و تا 15 فروردین 99 ادامه دارد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۰۰:۴۸    
اکوفارس: تردد ناوگان و مسافران از این مرز به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ممنوع شده است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۰:۰۳    
اکوفارس: هنگ کنگ در همسایگی چین است و به دلیل وابستگی سیاسی اش به چین، مراواده های گسترده ای با این کشور دارد اما در دو ماهی که ویروس کرونا در چین غوغا کرد ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۵:۱۸    
اکوفارس: از این تعداد 18 شهید مربوط به تیپ زینبیون و سه شهید از تیپ فاطمیون هستند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۳:۱۵    
اکوفارس: معاون درمان وزیر بهداشت طی بخشنامه ای اعلام کرد که ملاقات با بیماران در تمامی بیمارستان ها تا اطلاع ثانوی ممنوع است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۲:۳۳    
اکوفارس: معاون فنی و امور گمرکی گمرک جمهوری اسلامی ایران در بخشنامه ای اعلام کرد: تمامی محموله های صادراتی تجهیزات پزشکی مانند ماسک، لباسِ گان، دستکش و محصولات بهداشتی، باید به کشور عودت داده شوند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۱:۲۷    
اکوفارس: چهارمین مرحله یارانه معیشتی به حساب سرپرستان خانوار واریز شد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۱:۰۶    
اکوفارس: گروه خودروسازی سایپا با هدف پاسخ گویی سریع تر به درخواست های مشتریان و صرفه جویی در وقت و انرژی، کاهش ترددهای بی رویه شهری و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۰:۵۱    
اکوفارس: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان گفت: با توجه به افزایش موارد بروز بیماری کووید 19، وضعیت این منطقه در مرحله هشدار قرار گرفته است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۰۹:۵۱    
اکوفارس: سخنگوی آموزش وپرورش شهر تهران گفت: اگر ستاد پیشگیری از کرونا درباره تعطیلی مدارس به نتیجه برسد اعلام می کند بعید است این هفته هم مدارس تهران باز شوند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۰۹:۳۰    
اکوفارس: مدافع پرسپولیس گفت: نمی خواستم مسئله ازدواجم رسانه ای شود که میناوند آن را در اینستاگرام اعلام کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۰۹:۲۱    
اکوفارس: فدراسیون جهانی وزنه برداری مسابقات جوانان جهان را به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۰۹:۰۶    
اکوفارس: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران اعلام کرد تا اطلاع ثانوی فرآیند سوختگیری و پرداخت هزینه سوخت در تمامی جایگاه های عرضه سوخت، توسط کارکنان جایگاه ها انجام می شود.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۰۱:۳۰    
اکوفارس: شوخی رئیس جمهور ترکیه حین دیدار با اعضای حزب حاکم این کشور 2 روز پس از کشته شدن ده ها نظامی این کشور در شمال سوریه، موجب خشم احزاب مخالف و برخی کاربران شبکه های اجتماعی شد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۰۱:۳۰    
اکوفارس: فرماندار ایالت واشنگتن در آمریکا به دلیل خطر شیوع ویروس جدید کرونا، وضعیت اضطراری اعلام کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۰۱:۳۰    
اکوفارس: شبکه خبری فرانس 24 با انتشار اسنادی حضور ده ها تروریست فرانسوی را در صفوف تروریست های ادلب تایید کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۰۱:۲۷    
اکوفارس: دبیرکل اتحادیه عرب از احتمال تأخیر چند ماهه در برگزاری نشست این اتحادیه به دلیل شیوع کرونا خبر داد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۰۱:۲۴    
اکوفارس: شش مقام سابق سازمان های جاسوسی داخلی و خارجی رژیم صهیونیستی در سخنانی نتانیاهو را تهدیدی برای این رژیم توصیف کردند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۰۱:۲۴    
اکوفارس: دیدبان حقوق بشر سوریه مدعی شد که روسیه فعلا از ارتش سوریه خواسته مواضع و ایست وبازرسی های نیروهای ارتش ترکیه را در ادلب هدف قرار ندهد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۰۱:۲۴    
اکوفارس: به دنبال برخی گمانه زنی ها از ابتلای رهبر کاتولیک های جهان به ویروس کرونا، پاپ فرانسیس برای سومین روز متوالی دیدارهای رسمی خود را لغو کرد که در هفت ساله گذشته بی سابقه بوده است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۰۱:۲۴    
اکوفارس: توافقنامه میان آمریکا و طالبان یک مقدمه و سه بخش دارد. بخش نخست آن به خروج نیروهای آمریکایی از افغانستان پرداخته شده و بخش دوم آن ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۰۱:۲۱    
اکوفارس: عدم تحویل پیکر یک شهید جهاد اسلامی فلسطین در هفته گذشته بار دیگر موضوع ربایش پیکر شهدای فلسطینی به دست رژیم صهیونیستی با هدف سرقت اعضای آنها را به رسانه ها بازگردانده است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۰۱:۱۲    
اکوفارس: مانع اصلی بر سر راه قرارداد جدید کاهش تولید نفت، عدم اطمینان در مورد تاثیر ویروس کرونا است. برخی شرکای این قرارداد از جمله روسیه تمایلی هم به ادامه کاهش تولید ندارند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۰۱:۱۲    
اکوفارس: با ثبت 183. 2 میلی متر بارش در 158 روز نخست سال آبی جاری، رشدی 23درصدی در میزان بارش ها نسبت به میانگین دوره های مشابه درازمدت به ثبت رسیده است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۰۱:۰۶    
اکوفارس: بانک رفاه کارگران در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی و به عنوان یک بانک سلامت محور، اقدام به اعطای تسهیلات به تولید کنندگان مواد شوینده و بهداشتی کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۰۱:۰۳    
اکوفارس: دبیر کل اتاق اصناف ایران از شروع فروش های فوق العاده اصناف از امروز خبر داد و گفت: تخفیف های در نظر گرفته شده از 5 تا 30 درصد بوده که حتی تا 60 روز می توانند این فروش فوق العاده را نیز تمدید ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۰۰:۴۵    
اکوفارس: سخنگوی ستاد تنظیم بازار گفت : در راستای مدیریت تقاضا و تامین بازار داخلی و با توجه به صرفه واردات، گوشت وارداتی با ارز نیمایی در فروشگاه های زنجیره ای و میادین میوه و تره بار عرضه می شود.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۰۰:۳۹    
اکوفارس: دبیرکل کانون انجمن های صنایع غذایی با بیان اینکه محصولات صنایع غذایی ایمن ترین مواد غذایی در زمان شیوع ویروس کرونا هستند گفت ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۰۰:۲۱    
اکوفارس: با دستور مدیرعامل سایپا و با هدف حفظ سلامت کارکنان اداری و پرسنل خطوط تولید، انجام تست های لازم در مبادی ورودی کارکنان، ضدعفونی سالن های تولیدی و سطوح شرکت اجرایی شد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۰۰:۲۱    
اکوفارس: مدیرعامل شرکت رولز رویس گفت فروش این خودرو در چین به خاطر شیوع ویروس کرونا تقریباً به صفر رسیده است ولی نشانه های اولیه ای از بهبود شرایط وجود دارد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۰۰:۲۱    
اکوفارس: رئیس انجمن تولید کنندگان تایر با گلایه از اینکه حدود 3 ماه هست که بانک مرکزی ارزی به کارخانه های تایرسازی اختصاص نداده است ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۰۰:۰۹    
اکوفارس: درحالی قیمت طلا و ارز در هفته قبل رکوردهای نجومی را ثبت کرده بود امروز با کاهش چشمگیر همراه بوده است تا جایی که دلار وارد کانال 14هزار تومان شده است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۰۰:۰۹    
اکوفارس: همزمان با کاهش قیمت ارز و بهای جهانی طلا، قیمت طلا و سکه در بازار داخلی نیز کاهش یافت به نحوی که قیمت سکه نسبت به دو سه روز قبل، 670هزار تومان کاهش یافته است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۰۰:۰۶    
اکوفارس: قیمت انواع ارز و سکه با کاهش محسوس نسبت به هفته قبل همراه شده است؛ سکه بار دیگر وارد کانال 5 میلیون شده و دلار نیز با قیمت 15 هزار و 250 تومان فروخته می شود.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۰۰:۰۰    
اکوفارس: ثروت 500 ثروتمند برتر دنیا مشترکا 444 میلیارد دلار با انتشار ویروس کرونا و مختل شدن بازار جهانی سهام از ترس این ویروس کاهش یافته است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۳:۵۴    
اکوفارس: وزارت خارجه عربستان روز شنبه از توافق امضا شده میان طالبان و واشنگتن در دوحه پایتخت قطر استقبال کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۳:۵۴    
اکوفارس: مهلت ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد گروه علوم پزشکی به دلیل نقص فنی ایجاد شده در سامانه مرکز سنجش آموزش پزشکی تا 16 اسفند ماه 98 تمدید شد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۳:۵۱    
اکوفارس: وزیرکشور ترکیه اعلام کرد که 36 هزار نفر از مهاجران و پناهنده ها تا عصر شنبه (دهم اسفند) از این کشور وارد اروپا شده اند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۳:۳۶    
اکوفارس: یک مسئول در نظام بانکی از رفع مشکل ایفای تعهد ارزی یکی از صادرکنندگان عمده خبر داد وگفت:ظرف ساعات آتی ارز حاصل از صادرات این صادرکننده روانه بازار شده وبه نظر می رسد روند نزولی نرخ آغاز شود.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۳:۳۶    
اکوفارس: علی ابوالحسنی بازیگر سریال های طنز تلویزیون در دهه هفتاد، ساعاتی پیش بر اثر عارضه قلبی در تهران درگذشت.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۳:۳۳    
اکوفارس: وزیر بهداشت در نامه ای به رییس جمهور آورده است: آیا رواست گروهی دل به دریای آلودگی جهت رهایی مردم بزنند و گروهی لباس و ماسک اینان و بیمارانشان را در انبارها برای سودجویی صد برابری و یا قاچاق ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۳:۳۳    
اکوفارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز از فوت 3 نفر مبتلا به کرونا در استان آذربایجان شرقی خبر داد و خواستار رعایت اصول بهداشتی از سوی مردم شد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۳:۲۴    
اکوفارس: طالبان روز شنبه به دنبال توافق با آمریکا در شهر دوحه قطر، دستور توقف حملات در افغانستان را صادر کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۳:۲۴    
اکوفارس: با گسترش ویروس کرونا در شهرهای مختلف کشور به منظور جلوگیری از انتشار این ویروس در جایگاه های سوخت دستورالعمل جدیدی صادر شده که براساس آن روند سوختگیری باید توسط اپراتورها انجام شود.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۳:۰۹    
اکوفارس: حجت الاسلام سید محمد سعیدی، تولیت حرم حضرت معصومه(س) گفت: آستان مقدس علاوه بر اینکه تاکنون تمهیدات مختلفی را برای جلوگیری از شیوع کرونا دنبال کرده ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۳:۰۶    
اکوفارس: "در خانه بمانید" ؛ این توصیه ای حیاتی برای در امان ماندن از کروناست چرا که خانه امن ترین جا در برابر این ویروس مرگبار است. اما چه کنیم که کرونا وارد خانه هایمان نشود؟
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۳:۰۳    
اکوفارس: وزیر بهداشت یمن از سازمان های بین المللی خواست با تلاش امارات برای اعزام بیماران کرونایی خود به شهرهای عدن و المخاء مقابله کنند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۳:۰۳    
اکوفارس: رئیس جمهور آمریکا شامگاه شنبه در کنفرانس خبری با اشاره به مرگ یکی از مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور گفت که موارد بیشتری از کرونا در آمریکا محتمل است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۳:۰۳    
اکوفارس: رییس جمهوری ترکیه روز شنبه با تاکید بر پایبندی اروپا به تعهدات خود گفت که مرزهای ترکیه به سوی اروپا برای مهاجران همچنان باز است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۳:۰۰    
اکوفارس: رسانه ها در گزارشی از فوت بیمار آلوده به کروناویروس در ایالات متحده آمریکا خبر دادند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۲:۵۷    
اکوفارس: استاندار تهران در تشریح آخرین اقدامات انجام شده در مقابله باکرونا به کاهش ساعت اداری در سطح استان اشاره کرد و افزود: تمامی صنایع استان که امکان تولید اقلام بهداشتی دارند ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۲:۵۴    
اکوفارس: فرمانده عملیات مدیریت کرونا در تهران از عدم ضرورت انجام تست ویروس کرونا برای همه مردم خبر داد و افزود: این تست برای غربالگری مورد استفاده قرار نمی گیرد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۲:۰۹    
اکوفارس: قهرمان المپیک 2012 لندن در مازندران دچار سانحه رانندگی شد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۲:۰۰    
اکوفارس: وزارت بهداشت بحرین از افزایش شمار افراد مبتلا به کرونا در این کشور خبر داد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۲:۰۰    
اکوفارس: یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از پیشنهادی برای اصل هشتادوپنجی شدن لایحه بودجه سال آینده(بررسی و تصویب در کمیسیون تلفیق به جای صحن علنی) خبر داد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۲:۰۰    
اکوفارس: یک پایگاه خبری نزدیک به قطر مدعی توافق اصولی میان ترکیه و روسیه بر سر ادلب شد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۱:۵۷    
اکوفارس: با تایید کنفدراسیون فوتبال آسیا، تمام بازی های هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا در غرب قاره لغو شد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۱:۵۷    
اکوفارس: پوی کوان اعلام کرد خیلی بعید است تیم ملی فوتبال هنگ کنگ برای بازی به ایران سفر کند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۱:۵۴    
اکوفارس: سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایتی معیشتی، گفت: چهارمین و آخرین مرحله از یارانه معیشتی در سال 98 تا ساعتی دیگر به حساب مشمولان واریز خواهد شد که در این مرحله 895 هزار و 399 هزار نفر به ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۱:۵۴    
اکوفارس: آیت الله العظمی صافی گلپایگانی در پیامی اجازه مصرف سهم امام برای مقابله با ویروس کرونا را صادر کردند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۱:۵۱    
اکوفارس: تحقیقات متخصصان چین و هنگ کنگ نشان می دهد که زوایای ناشناخته بسیاری درمورد ویروس مرموز کرونا وجود دارد و یافته های علم پزشکی در باره این بیماری بسیار ناچیز است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۱:۵۱    
اکوفارس: معاون آموزش ارتش گفت: همه ورودی ها و خروجی های پادگان ها کنترل می شود و افراد هنگام ورود به پادگان؛ غربالگری پزشکی می شوند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۱:۵۱    
اکوفارس: مقام های بهداشتی چین اعلام کردند پلاسمای خون افراد بهبود یافته از ویروس کرونا به بهتر شدن حال بیماران دیگر کمک کرده است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۱:۳۶    
اکوفارس: وزیر خارجه ترکیه با بیان اینکه ناتو باید از این کشور در مسئله ادلب حمایت کند، بار دیگر از آمریکا خواست سامانه پاتریوت را برای پشتیبانی از عملیات ترکیه به میدان بیاورد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۱:۳۶    
اکوفارس: صدر اعظم اتریش در واکنش به هجوم موج جدید پناهجویان به مرزهای برخی کشورهای اروپایی، از امکان بستن مرزهای منطقه بالکان و کمک نظامی به آن ها خبر داد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۱:۳۳    
اکوفارس: تظاهرکنندگان این منطقه صبح امروز به دیوارهای بتنی حاشیه این میدان هجوم بردند و بعد از ظهر امروز این موانع را کنار زدند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۱:۳۳    
اکوفارس: رئیس جمهور آمریکا پس از امضا شدن توافق میان واشنگتن و طالبان گفت که دولت این کشور در تلاش است تا سرانجام، طولانی ترین جنگ آمریکا پایان یابد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۱:۳۳    
اکوفارس: رهبر طالبان توافق این گروه با آمریکا را دستاوردی عظیم خواند و تاکید کرد خروج آمریکا از افغانستان پیروزی بسیار بزرگ مردم افغانستان است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۹:۵۱    
اکوفارس: بانک مرکزی اعلام کرد: ارز مورد نیاز کالاهای اساسی، دارویی و کشاورزی به صورت مناسب تأمین شده است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۹:۳۹    
اکوفارس: بعد از آنکه قیمت دلار در یک روز بیش از 500 تومان از ارزش خود را از دست داد حالا مشاهدات میدانی حکایت از ایجاد صف های فروش ارز در میدان فردوسی تهران دارد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۹:۳۰    
اکوفارس: پروژه ساخت برنامه نوروزی خنداونه که نیازمند حضور تماشاگران در استودیو است، به دلیل شیوع ویروس کرونا، تعطیل شد. این خبر را رامبد جوان در صفحه شخصی اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۹:۱۸    
اکوفارس: با شیوع کرونا، توصیه برخی افراد که حتی تخصصی در زمینه این بیماری ندارند، استفاده از مواد خوراکی با طبع گرم است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۹:۱۸    
اکوفارس: دویست و سی و چهارمین جلسه شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان به ریاست مسعود سلطانی فر برگزار شد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۹:۱۲    
اکوفارس: نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی از مثبت بودن آزمایش ابتلای خود به ویروس کرونا، خبر داد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۹:۱۲    
اکوفارس: مدافع تیم فوتبال پرسپولیس از هجمه ای که علیه این تیم و بحث مهندسی شدن قهرمانی در لیگ برتر ایجاد شده است، انتقاد کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۹:۱۲    
اکوفارس: مرتضی دلشب، مدرس موسیقی که در طول 5 دهه، شاگردان بسیاری را تربیت کرده است، صبح امروز درگذشت.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۹:۰۹    
اکوفارس: کیت های تشخیص 15 دقیقه ای کرونا ویروس، دوشنبه شب از کشور چین به ایران می رسد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۹:۰۳    
اکوفارس: پرستاران و پزشکان بیمارستان امام خمینی به عنوان یکی از خطوط مقدم مبارزه با بیماری کرونا با تلاش 24 ساعته و روحیه بالا درحال خدمت رسانی به مراجعه کنندگان هستند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۹:۰۳    
اکوفارس: در حالی که مقامات بهداشتی آمریکا از مردم درخواست کرده اند که برای خرید ماسک هجوم نیاورند اما تقاضای بیش از حد برای خرید ماسک باعث افزایش شدید قیمت آن شده است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۹:۰۰    
اکوفارس: دولت فرانسه روز شنبه تجمعات عمومی بیش از پنج هزار نفر را به دلیل شیوع ویروس کرونا در این کشور ممنوع اعلام کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۹:۰۰    
اکوفارس: حضرت آیت الله خامنه ای در پیامهای جداگانه ای درگذشت همشیره حضرت آیت الله شبیری زنجانی و والده آقای دکترمیرمحمدی را تسلیت گفتند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۹:۰۰    
اکوفارس: وزارت دفاع فرانسه اعلام کرد فعالیت ائتلاف دریایی تحت رهبری این کشور در تنگه هرمز، آغاز شده است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۸:۵۷    
اکوفارس: رئیس مجمع امور صنفی استان ایلام از تعطیلی تمام آرایشگاه های زنانه و مردانه ایلام خبرداد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۸:۵۷    
اکوفارس: من تصاویری می بینم که موجب وحشتم می شود. مردم در برخی قهوه خانه ها کنار هم می نشینند و قلیان می کشند ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۸:۵۷    
اکوفارس: رئیس نمایشگاه داران خودرو می گوید: با کاهش ناگهانی قیمت دلار قیمت خودروهای داخلی در بازار ارزان شد. به طوری که قیمت خودرو پراید حدود 10 میلیون تومان ارزان شد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۸:۵۷    
اکوفارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: یک بیمار مبتلا به کرونا با داشتن بیماری سرطان در این استان درگذشت.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۸:۴۲    
اکوفارس: یک مقام پارلمانی روسیه درخواست اردوغان از این کشور مبنی بر کنار کشیدن از صحنه سوریه را انحصارطلبی ترکیه دانست.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۸:۰۹    
اکوفارس: یک اپیدمیولوژیست اعلام کرد که اپیدمی های پیشرونده در مدت زمان مشخص و تعریف شده ای افزایش یافته و سپس به سطح ثابتی رسیده و در نهایت رو به خاموشی می گذارند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۸:۰۶    
اکوفارس: سازمان برنامه و بودجه 200 میلیارد تومان برای جبران خدمات کادر درمانی بیمارستان ها اختصاص داد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۸:۰۶    
اکوفارس: بیمارستان جم در اطلاعیه ای جدید از جدا شدن دستگاه ها و بهبود وضعیت تنفسی محمدرضا شجریان خبر داده است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۸:۰۶    
اکوفارس: سفارت جمهوری آذربایجان در ایران اعلام کرد که از ساعت 16 روز شنبه مرزهای خود با جمهوری اسلامی ایران را به صورت موقت و برای دو هفته بسته است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۷:۳۰    
اکوفارس: برنامه روز یکشنبه 11 اسفند دانش آموزان دوره اول متوسطه و دوره دوم متوسطه در شبکه اعلام شد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۷:۳۰    
اکوفارس: وزیر دفاع آمریکا طی سخنانی در کابل گفت در صورت عدم پایبندی طالبان به تعهدات خود، واشنگتن این توافقنامه را لغو خواهد کرد.