یکشنبه ۲۷ خردادساعت ۱۰:۰۴Jun 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای اکو فارس 14 اسفند 1398 - ecofars.com

اکو فارس 29 اسفند 1394 اکو فارس 1 فروردین 1395 اکو فارس 29 اسفند 1396 اکو فارس 1 فروردین 1397 اکو فارس 31 فروردین 1398 اکو فارس 31 اردیبهشت 1398 اکو فارس 1 خرداد 1398 اکو فارس 31 تیر 1398 اکو فارس 31 مرداد 1398 اکو فارس 1 شهریور 1398 اکو فارس 30 مهر 1398 اکو فارس 25 آبان 1398 اکو فارس 30 آذر 1398 اکو فارس 30 دی 1398 اکو فارس 30 بهمن 1398 اکو فارس 1 اسفند 1398 اکو فارس 2 اسفند 1398 اکو فارس 3 اسفند 1398 اکو فارس 4 اسفند 1398 اکو فارس 5 اسفند 1398 اکو فارس 6 اسفند 1398 اکو فارس 7 اسفند 1398 اکو فارس 8 اسفند 1398 اکو فارس 9 اسفند 1398 اکو فارس 10 اسفند 1398 اکو فارس 11 اسفند 1398 اکو فارس 12 اسفند 1398 اکو فارس 13 اسفند 1398 اکو فارس 14 اسفند 1398 اکو فارس 15 اسفند 1398 اکو فارس 16 اسفند 1398 اکو فارس 17 اسفند 1398 اکو فارس 18 اسفند 1398 اکو فارس 19 اسفند 1398 اکو فارس 20 اسفند 1398 اکو فارس 21 اسفند 1398 اکو فارس 22 اسفند 1398 اکو فارس 23 اسفند 1398 اکو فارس 24 اسفند 1398 اکو فارس 25 اسفند 1398 اکو فارس 26 اسفند 1398 اکو فارس 27 اسفند 1398 اکو فارس 28 اسفند 1398 اکو فارس 29 اسفند 1398 
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۲۰:۲۱    
اکوفارس: رئیس جمهور آمریکا روز جمعه گفته طالبان می تواند بعد از خروج آمریکا از افغانستان قدرت را در این کشور در دست بگیرد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۵:۰۶    
اکوفارس: یونانی ها اعلام کرده اند برای حفظ سلامت عموم مردم و بازدیدکنندگان مراسم حمل مشعل المپیک را در ابعاد محدود و کوچک برگزار خواهند کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۴:۴۵    
اکوفارس: یک مقام مسئول در وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: بر اساس مصوبه این وزارتخانه، الکل و ماسک جزو کالاهای اساسی مردم محسوب شده اند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۱:۴۶    
اکوفارس: افزایش شمار قربانیان کووید-19 یک روز بد دیگر را برای بازارهای مالی جهانی رقم زد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۰:۴۳    
اکوفارس: مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: مهلت مجدد ثبت نام در آزمون سراسری سال 99 دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور ساعت 24 روز شنبه 17 اسفندماه پایان می یابد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۰:۱۰    
اکوفارس: مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از لغو طرح اسکان نوروزی فرهنگیان در 11 هزار مدرسه با 108 هزار کلاس درس، خبر داد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۲۰:۴۹    
اکوفارس: منابع خبری روز پنجشنبه گفته اند ترکیه و روسیه بر سر ادلب سوریه به توافق دست پیدا کرده اند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۴:۵۹    
اکوفارس: دومین مرحله از ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در پنج استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان و البرز از روز شنبه آغاز می شود.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۴:۲۳    
اکوفارس: از روز گذشته تاکنون 591 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در کشور ثبت شده و مجموع مبتلایان قطعی بیماری کووید 19 تا امروز به 3 هزار و 513 نفر رسیده است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۳:۴۴    
اکوفارس: محققان پارک علم و فناوری اردبیل، موفق به طراحی و ساخت ربات جایگزین پرستار شدند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۰:۳۵    
اکوفارس: روش انتخاب نیز بدین صورت است که از مجموع نامزدها، 7 خودرو به مرحله نیمه نهایی و در نهایت 3 خودرو به مرحله نهایی می رسند ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۰:۲۶    
اکوفارس: نتایج انتخابات درون حزبی دموکرات ها در 14 ایالت آمریکا در روز موسوم به سه شنبه بزرگ حاکی از آن است که جو بایدن با کسب 47 درصد آراء و 566 موکل انتخاباتی در صدر نامزدهای دموکرات قرار گرفت.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۰:۲۳    
اکوفارس: دامنه نوسان در تمامی نمادهای معاملاتی در بورس اوراق بهادار تهران و فرابورس ایران از روز شنبه 17 اسفندماه 1398 به 2 درصد کاهش خواهد یافت.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۰:۱۴    
اکوفارس: روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو اعلام کرد: جواد کریمی از مدیران کارآمد و دلسوزان کشور در سنگرهای مختلف و عضو هیات رییسه فدراسیون شنا به دلیل ابتلا به بیماری کرونا جان به جان آفرین ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۰۹:۵۶    
ایران نوشت: غروب یکشنبه 11 اسفند خبری همه علاقه مندان به ورزش را در بهت و حیرت فرو برد. سیامند رحمان، قهرمان سنگین وزن وزنه برداری پارالمپیک 2012 لندن و پارالمپیک 2016 ریو ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۰۹:۵۶    
اکوفارس: مقامات ایالت جورجیای آمریکا تأیید کردند بر اثر سقوط یک فروند هواپیمای تک موتوره در شمال غرب این ایالت، دست کم سه نفر کشته شدند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۰۹:۵۶    
اکوفارس: خانواده های زندانیان پرونده محیط زیست در نامه ای به رییس قوه قضاییه با بیان اینکه احتمال بیمار شدن زندانیان در شرایط شیوع بیماری ارتباطی به نوع جرم و میزان محکومیت آنها ندارد ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۰۹:۵۶    
اکوفارس: رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی پایتخت از مالک جعلی ملک های بزرگ غرب تهران خبر داد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۰۰:۳۶    
اکوفارس: شرکت آلمانی کونیگ زگ از محصولی شگفت انگیز به نام گِمرا رونمایی کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۰۰:۳۳    
اکوفارس: ایران با افزایش خدمات مهندسی، قصد ساخت یکی از سیستم های برقی جداگانه خودرو را کرده است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۰۰:۳۳    
اکوفارس: ماشین اصلاح کیمی به قیمت 105 هزار تومان در بازار به فروش می رسد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۰۰:۳۰    
اکوفارس: گوشی موبایل هوآوی مدل Samsung Galaxy M30 به قیمت 3 میلیون و 800 هزار تومان در بازار به فروش می رسد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۰۰:۳۰    
اکوفارس: رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو گفت: هم اکنون با توجه به شیوع ویروس کرونا؛ خرید و فروشی در بازار صورت نمی گیرد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۰۰:۳۰    
اکوفارس: هر کیلو لیمو شیرین در غرفه های تره به قیمت 9 هزا و 800 تومان در میادین میوه و تره بار به فروش می رسد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۰۰:۲۴    
اکوفارس: رئیس اتحادیه ملی محصولات کشاورزی گفت: در حال حاضر برخی کشور ها همچون کویت و امارات ورود کالای ایرانی به کشور را ممنوع اعلام کردند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۰۰:۲۴    
اکوفارس: عضو اتحادیه مرغداران گوشتی از کاهش 200 تومانی نرخ مرغ در بازار خبر داد و گفت: امروز متوسط قیمت هر کیلو مرغ گرم 13 هزار تومان است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۰۰:۲۴    
اکوفارس: کالا های بهداشتی در گروه یک کالا های ضروری قرار گرفتند و مشمول کنترل قیمت، مبارزه با احتکار، گرانفروشی و اختفاء می شوند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۰۰:۲۱    
اکوفارس: حنیفی گفت: تسهیلات گیرندگان نیز تا پایان شهریور 1399 فرصت دارند نسبت به پرداخت نقدی بدهی خود اقدام کنند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۰۰:۱۵    
اکوفارس: راه اندازی آزمایشگاههای تشخیص ویروس کرونا و حذف زمان انتظار بیماران مشکوک به این بیماری سبب شده تا آمارها با سرعت بیشتری از سوی دانشگاه های علوم پزشکی استان ها تهیه و به اطلاع مردم برسد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۰۰:۱۲    
اکوفارس: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ما همه ظرفیت های درمانی بهداشتی و کادرهای تخصصی خود را آماده کردیم که در حجم وسیع و در جغرافیای مورد نظر و تحت نظارت دانشگاههای علوم پزشکی این جهاد مقدس را ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۰۰:۱۲    
اکوفارس: وزارت بهداشت فرانسه چهارشنبه شب از افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور خبر داد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۰۰:۱۲    
اکوفارس: سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی چهارشنبه شب از لغو سفر رئیس ستاد مشترک ارتش این رژیم به آمریکا به دلیل بیم ابتلا به ویروس مهلک کرونا خبر داد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۰۰:۱۲    
اکوفارس: عملیات ارتش سوریه علیه تروریست ها دراستان ادلب، منجر به کشته شدن 28 تروریست و آزادسازی چند منطقه شد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۰۰:۰۹    
اکوفارس: ناسا اعلام کرد که یک سیارک در ماه آوریل از کنار زمین عبور خواهد کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۰۰:۰۹    
اکوفارس: پژوهش ها نشان می دهند که حذف نوعی تنظیم کننده از سلول های تی بدن می تواند به درمان سرطان پوست کمک کند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۰۰:۰۹    
اکوفارس: امروز آخرین وضعیت شیوع بیماری کرونا در جلسه ای با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمود محمدی عراقی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب در قم بررسی شد و اعلام رسیدن آمار فوتی های قم در اثر ابتلای به ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۰۰:۰۶    
اکوفارس: روزنامه ساوث چاینا مورنینگ پست روز پنجشنبه تایید کرد که برای نخستین بار ویروس کرونا از یک انسان به یک حیوان در هنگ کنگ سرایت کرده است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۰۰:۰۶    
اکوفارس: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: از بین 80 فرد مبتلا شده به ویروس کرونا در استان 7 نفر جان خود را از دست داده اند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۲۳:۳۰    
اکوفارس: رئیس کل سازمان نظام پزشکی، در نامه ای به وزیر بهداشت، از کمبود اقلام بهداشتی مورد نیاز در مطب ها، گلایه کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۲۳:۱۸    
اکوفارس: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران بیان کرد : با توجه به در پیش بودن ایام نوروز و در راستای تاکید استاندار مازندران مبنی بر اجرای طرح " مازندران پاک " ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۲۳:۱۲    
اکوفارس: نیکولاس مادورو از زنان کشورش خواست که "به خاطر منافع کشور" سعی کنند تا شش فرزند داشته باشند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۲۳:۰۹    
اکوفارس: نایب رئیس شرکت لوک اویل روسیه گفت: به نظر من کاهش تولید نفت بین 600 هزار تا یک میلیون بشکه در روز برای متعادل کردن بازار در زمان شوک های ناگهانی مثل انتشار ویروس کرونا کافیست ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۲۳:۰۹    
اکوفارس: یک پایگاه آمریکایی بر اساس نتایج یک تحقیق از عدم آمادگی بیمارستان های این کشور برای مقابله با ویروس کرونا خبر داده و نوشته این بیمارستان ها ممکن است به کانونی برای شیوع بیماری تبدیل شوند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۲۳:۰۶    
اکوفارس: معاون تولید شرکت ملی نفت ایران گفت: ویروس کرونا روی تولید و توزیع نفت و گاز ایران هیچ اثری نگذاشته و تولید و توزیع نفت و گاز ایران بدون تأثیر از شیوع این ویروس، در حال انجام است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۲۳:۰۶    
اکوفارس: بانک سرمایه گذاری مورگان استنلی دورنمای رشد تقاضای نفت در 2020 را از روزانه 800 هزار بشکه به 500 هزار بشکه کاهش داد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۲۲:۵۷    
اکوفارس: نائب رئیس اتاق اصناف تهران با بیان این که کاسبان در شرایط عادی بازار به 10 تا 15 درصد سود اکتفا می کنند گفت: الان وضعیت برعکس شده و کاسبان و مغازه داران مسابقه ارزان فروشی گذاشته اند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۲۲:۵۷    
اکوفارس: در هند ماسک های جراحی که معمولاً به قیمت 10 روپیه در بازار خرده فروشی فروخته می شد در زمان حاضر به 40 روپیه رسیده است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۲۲:۵۷    
اکوفارس: بعد از انتقاد یک مدیر وزارت صمت از گمرک در خصوص عدم همکاری با سامانه جامع تجارت، گمرک اعلام کرد، سامانه جامع انبارها کالای اساسی را ثبت می کند که شامل اقلام بهداشتی نیست.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۲۲:۵۴    
اکوفارس: مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز چهارشنبه گفت که شرایط در مرز یونان غیرقابل قبول بوده و ترکیه نباید تشویق کننده حرکت مهاجران به سوی اتحادیه اروپا باشد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۲۲:۵۴    
اکوفارس: وزارت صنعت طی درخواستی از وزیر ارتباطات برای ترویج زیر ساخت های تجارت الکترونیکی و ترغیب مردم به خریدهای اینترنتی، 4 پیشنهاد را در این زمینه ارائه کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۲۲:۴۸    
اکوفارس: معاون رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که آمار تلفات ویروس کرونا در این کشور به 10 نفر رسید.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۲۲:۳۳    
اکوفارس: اطلاعات گردان های حزب الله عراق در واکنش به بیانیه اطلاعات این کشور اعلام کرد که مدارکی در دست دارد که رئیس اطلاعات در ترور شهدای مقاومت دست دارد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۲۲:۱۵    
اکوفارس: هواپیمایی امارات با 100 هزار نیروی کار که به دلیل شیوع سریع ویروس کرونا با لغو پروازها مواجه شده است از کارکنان خود خواست یک ماه مرخصی بدون حقوق بگیرند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۲۲:۱۵    
اکوفارس: سفیر ایران در پکن گفت: چهارمین محموله کمک های چین شامل کیت های تشخیص کرونا، دستگاه های اکسیژن ساز، دستگاه تحلیل کیت و داروهای مبارزه با کرونا امشب از پکن راهی ایران می شود.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۲۲:۰۹    
اکوفارس: دولت روسیه باتوجه به وضعیت شیوع کرونا در جهان و نایاب شدن آن در اکثر داروخانه های پایتخت این کشور، صادرات ماسک طبی و برخی اقلام بهداشتی دیگر را ممنوع کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۲۲:۰۶    
اکوفارس: معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: با احتساب اعمال رتبه بندی و افزایش 50 درصدی امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری حقوق معلمان افزایش 1/5 تا 2 میلیون تومانی دارد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۲۲:۰۶    
اکوفارس: عضو شورای عالی حوزه های علمیه استان تهران درگذشت.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۲۲:۰۶    
اکوفارس: بیماران مبتلا به ویروس کرونا در استان سمنان تا شامگاه چهاشنبه چهاردهم اسفند به 37 نفر رسید و 6 نفر براثر این ویروس فوت کردند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۲۱:۵۱    
اکوفارس: استاندار خوزستان، تعطیلی مدارس، مراکز آموزش عالی و مهد کودک های این استان را برای مقابله با شیوع ویروس کرونا برای یک هفته دیگر تعطیل کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۲۱:۳۹    
اکوفارس: معاون وزیر صمت: حتی یک ماسک هم نباید بدون حواله وزارت صمت از کشور خارج شود.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۲۱:۳۹    
اکوفارس: پارلمان اوکراین امروز (چهارشنبه) به پذیرش استعفای نخست وزیر رای داد و معاون وی، نخست وزیر شد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۲۱:۳۶    
اکوفارس: با توجه به شیوع ویروس کرونا و پی آمدهای آن، دفتر آیت الله سیستانی در قم، در توصیه هایی مهم و پنجگانه ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۲۱:۳۶    
اکوفارس: ژائو لیجان سخنگوی وزارت خارجه چین گفت هر چند موارد ابتلا به کرونا ابتدا در این کشور شناسایی شد اما چین لزوما منشاء این ویروس نیست.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۲۱:۱۸    
اکوفارس: تعداد 910 میلیون سهم شرکت تامین سرمایه بانک ملت، امروز(چهارشنبه) به عنوان بیستمین عرضه اولیه امسال بازار سرمایه، در بورس اوراق بهادار عرضه و هر سهم این شرکت 340 تومان کشف قیمت شد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۲۱:۱۸    
اکوفارس: سهامداران شرکت های باما، لیزینگ ایرانیان و کویر تایر در بورس و معامله گران شرکت های مبین وان کیش ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۲۱:۱۵    
اکوفارس: شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز چهارشنبه با جهش 10 هزار و 930 واحدی به رقم 555 هزار و 168 واحد رسید.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۲۱:۱۵    
اکوفارس: دولت ایتالیا اعلام کرد در 24 ساعت گذشته تعداد افرادی که در این کشور بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند، 28 نفر دیگر افزایش یافته است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۲۱:۱۵    
اکوفارس: سخنگوی وزارت خارجه چین ضمن مقصر برشمردن آمریکا در تداوم تنش در ارتباط با پرونده هسته ای ایران، از مقامات آژانس بین المللی انرژی اتمی خواست با تلاش های دیپلماتیک مسائل موجود را حل کنند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۲۱:۰۰    
اکوفارس: پانزده روز از آغاز رسمی مبارزه با ویروس کرونا در ایران می گذرد و در کار مجاهدان عرصه سلامت اقشار مختلف نیز به میدان آمده اند تا ایرانیان پیروز نبرد با این ویروس فراگیر باشند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۲۰:۱۸    
اکوفارس: معاون وزیر جهاد کشاورزی با تاکید بر کنترل سونامی گوجه از تسویه صد در صدی بزرگ ترین مطالبات گوجه کاران در سال های اخیر خبر داد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۲۰:۱۵    
اکوفارس: انجمن صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه سازان خودرو کشور با ارسال نامه ای به رئیس جمهور خطر توقف موقت تولید صنعت قطعه سازی را اعلام و درخواست پرداخت مطالبات این صنعت را دارد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۲۰:۱۵    
اکوفارس: شنبه هفته آینده متهمان احتکار اقلام بهداشتی به صورت علنی به ریاست قاضی صلواتی محاکمه می شوند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۲۰:۱۲    
اکوفارس: کنسولهای روادید و امور اجتماعی پاکستان با مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل ونقل بین المللی در خصوص مسائل حمل ونقل بین المللی جاده ای بین دو کشور دیدار و گفتگو کردند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۹:۵۷    
اکوفارس: پرسنل آزمایشگاه دانشگاه علوم پزشکی تهران پا به پای پزشکان به صورت 24 ساعته برای شکست کرونا تلاش می کنند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۹:۵۱    
اکوفارس: رییس پلیس آگاهی البرز گفت: درگیری خونین یک اعضای خانواده در منطقه شاهین ویلا کرج دراین استان چهار عضو خانواده کشته شدند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۹:۴۸    
اکوفارس: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رییس ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، در نامه ای به رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۹:۴۸    
اکوفارس: هم اکنون در بازار آزاد قیمت هر گرم طلای 18 عیار 602 هزار تومان، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 5 میلیون و 930 هزار تومان و قیمت دلار 15 هزار و 430 تومان است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۹:۴۸    
اکوفارس: رئیس انجمن واردکنندگان برنج با ارسال نامه ای به معاون اول رئیس جمهور از عدم تخصیص ارز به لیست های ارسالی واردات برنج به بانک مرکزی و عدم پاسخگویی شفاف از سوی وزارت صمت و بانک مرکزی انتقاد ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۹:۴۲    
اکوفارس: معاون بهداشت وزارت بهداشت از راه اندازی سامانه خود ارزیابی الکترونیکی کرونا ویروس خبر داد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۹:۳۹    
اکوفارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی طی بخشنامه ای، شیوه نامه آموزش مجازی در دانشگاه آزاد اسلامی را ابلاغ کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۹:۳۹    
اکوفارس: درپی شیوع ویروس کرونا و تعطیلی برنامه های جلسات مختلف، جلسه تفسیر آیت الله جوادی آملی به صورت غیرحضوری و از طریق فضای مجازی برگزار می شود.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۹:۳۶    
اکوفارس: کنفدراسیون والیبال آسیا گروه بندی مسابقات جام باشگاه های مردان را اعلام کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۹:۳۰    
اکوفارس: این گزارش به بررسی این مسئله می پردازد که کشورهای غربی بویژه کشورهای صنعتی چه روشی برای مبارزه با کرونا دارند؟
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۹:۳۰    
اکوفارس: سخنگوی ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا آخرین آمار مبتلایان، فوتی ها و بهبودیافتگان را تشریح کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۹:۳۰    
اکوفارس: طبق آمارهای جهانی، تعداد افراد کشته شده توسط ویروس کرونا نسبت به روزهای گذشته کاهش داشته است؛ تاکنون 3 هزار و 203 نفر جان خود را از دست داده اند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۹:۳۰    
اکوفارس: رئیس پلیس فتا استان آذربایجان شرقی از بازداشت کلاهبرداری خبر داد که اقدام به فروش واکسن ادعایی کرونا کرده بود.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۹:۲۷    
اکوفارس: نمایندگان سازمان جهانی بهداشت از نحوه درمان بیماران، خدمت رسانی و کنترل ویروس کرونا در بیمارستان مسیح دانشوری بازدید کردند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۹:۲۷    
اکوفارس: اجساد خونین چهار عضو یک خانواده در یک خانه ویلایی در منطقه شاهین ویلای کرج کشف شد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۹:۲۴    
اکوفارس: مایکل بلومبرگ از فعالیت برای کسب نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری 2020 در آمریکا انصراف داد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۹:۲۴    
اکوفارس: مدیرعامل پیشین باشگاه شاهین بوشهر و یکی از گزینه های مدیرعاملی پیکان با مطرح کردن برخی مسائل، از نحوه انتخاب حمیدرضا گرشاسبی به عنوان مدیرعامل این باشگاه انتقاد کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۹:۱۸    
اکوفارس: بر اساس یک توافقنامه امضا شده بین دو کشور ، چین 14 میلیون دلار به سوریه کمک می کند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۹:۱۸    
اکوفارس: سازمان اطلاعات عراق سه شنبه شب در بیانیه ای هرگونه مشارکت در عملیات ترور سردار سپهبد قاسم سلیماتی و "ابومهدی المهندس" جانشین پیشین سازمان الحشد الشعبی توسط آمریکا در بغداد را تکذیب کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۹:۱۸    
اکوفارس: سفارت آمریکا امروز چهارشنبه در بغداد آژیر خطر این سفارتخانه را به صدا درآورد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۹:۱۲    
اکوفارس: سخنگوی شورای اتحادیه اروپا امروز (چهارشنبه) اعلام کرد، نخستین مورد ابتلا به ویروس کرونای جدید در این شورا مشاهده شده و این در حالی است که قرار است وزرای 27 کشور عضو در یکسری نشست های اضطراری ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۹:۱۲    
اکوفارس: به دلیل شناسایی موارد مختلف ابتلا به ویروس کرونا در مناطق مختلف شمال، مرکز و جنوب عراق، این کشور به حالت نیمه تعطیل در آمده و نمازهای جمعه و جماعت در برخی مناطق تا اطلاع بعدی لغو شده است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۹:۱۲    
اکوفارس: شهردار مشهد، در نامه ای خطاب به استاندار خراسان رضوی خواستار تعطیلی شهر مشهد شد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۹:۱۲    
اکوفارس: ستون نویس و تحلیلگر مشهور آمریکایی در مصاحبه ای چهارشنبه تصریح کرده روش هایی که دولت این کشور برای مقابله با انقلاب اسلامی ایران در پیش گرفته جواب نداده اند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۹:۰۹    
اکوفارس: بر اساس تازه ترین آمار دولت بریتانیا در یک روز گذشته 34 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا (کووید-19) در این کشور شناسایی شده است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۹:۰۹    
اکوفارس: معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری گفت: مسافران پروازهای خارجی پنج ساعت قبل در فرودگاه حضور یابند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۹:۰۹    
اکوفارس: سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت که جمهوری اسلامی ایران دلایل قوی برای پاسخ ندادن به سؤالات و درخواست های غیرمبنایی آژانس بین المللی انرژی اتمی دارد.