پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۱:۴۰Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای اکو فارس 25 اسفند 1398 - ecofars.com

اکو فارس 29 اسفند 1394 اکو فارس 1 فروردین 1395 اکو فارس 29 اسفند 1396 اکو فارس 1 فروردین 1397 اکو فارس 31 فروردین 1398 اکو فارس 31 اردیبهشت 1398 اکو فارس 1 خرداد 1398 اکو فارس 31 تیر 1398 اکو فارس 31 مرداد 1398 اکو فارس 1 شهریور 1398 اکو فارس 30 مهر 1398 اکو فارس 25 آبان 1398 اکو فارس 30 آذر 1398 اکو فارس 30 دی 1398 اکو فارس 30 بهمن 1398 اکو فارس 1 اسفند 1398 اکو فارس 2 اسفند 1398 اکو فارس 3 اسفند 1398 اکو فارس 4 اسفند 1398 اکو فارس 5 اسفند 1398 اکو فارس 6 اسفند 1398 اکو فارس 7 اسفند 1398 اکو فارس 8 اسفند 1398 اکو فارس 9 اسفند 1398 اکو فارس 10 اسفند 1398 اکو فارس 11 اسفند 1398 اکو فارس 12 اسفند 1398 اکو فارس 13 اسفند 1398 اکو فارس 14 اسفند 1398 اکو فارس 15 اسفند 1398 اکو فارس 16 اسفند 1398 اکو فارس 17 اسفند 1398 اکو فارس 18 اسفند 1398 اکو فارس 19 اسفند 1398 اکو فارس 20 اسفند 1398 اکو فارس 21 اسفند 1398 اکو فارس 22 اسفند 1398 اکو فارس 23 اسفند 1398 اکو فارس 24 اسفند 1398 اکو فارس 25 اسفند 1398 اکو فارس 26 اسفند 1398 اکو فارس 27 اسفند 1398 اکو فارس 28 اسفند 1398 اکو فارس 29 اسفند 1398 
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۶:۵۱    
اکوفارس: وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد که به رغم شیوع ویروس کرونا خروج نیروهای نظامی این کشور از افغانستان ادامه خواهد یافت.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۲۰:۴۵    
اکوفارس: احمد حسین زادگان (استاندار مازندران) در یادداشت پیش رو بر دفاع چند لایه استانی تاکید می کند. از نگاه او تنها با این سیاست می توان به جنگ با کرونا رفت.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۱۳:۴۹    
اکوفارس: با توجه به تسهیلاتی که بانک مرکزی برای دوره شیوع کرونا در نظر گرفته، برخی بانک ها در صدور گواهی عدم پرداخت چک های برگشتی دچار ابهام بودند که کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۸:۰۲    
اکوفارس: سرپرست معاونت امور صنایع وزارت صمت در نامه ای به انجمن های صنایع غذایی اعلام کرد: واحدهای تولید صنایع غذایی بدون وقفه وعدم تعطیلی تا پایان فروردین ماه فعالیت داشته باشند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۴:۲۹    
اکوفارس: سخنگوی شرکت ملی گاز کشور گفت: مردم تا سه ماه می تواند قبوض گاز خود را پرداخت نکنند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۱:۲۹    
اکوفارس: به منظور حفظ و تامین سلامت شهروندان، ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر جاده ای این استان به شکل روزانه و در هر نوبت سفر به دقت ضدعفونی می شود.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۱:۰۲    
اکوفارس: در گزارش زیر به وضعیت بازار خودرو های جدید در سال 99 پرداخته ایم.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۰:۰۲    
اکوفارس: گمرک ایران از تمدید پروانه های ورود موقت کالا و کارت کارگزاری ها تا پایان اردیبهشت سال 99 به واسطه شیوع کرونا خبر داد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۰۱:۱۲    
اکوفارس: رییس سازمان دامپزشکی کشور با بیان اینکه هر 100 سال جهان با اپیدمی یک بیماری مشترک بین انسان و دام روبرو می شود که اکنون با ویروس خطرناک کرونا مواجه هستیم گفت ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۲۰:۲۷    
اکوفارس: سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در یزد گفت: تعداد فوتی های شیوع کرونا در این استان از ابتدا تاکنون به 37 نفر رسید که از این تعداد 6 نفر مربوط به 24 ساعت گذشته است .
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۲۰:۱۵    
اکوفارس: رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از کشف بیش از 133 هزارو 648 قلم انواع تجهیزات بهداشتی طی 24 ساعت گذشته در سراسر کشور خبر داد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۲۰:۱۲    
اکوفارس: به دنبال کاهش شمار مبتلایان و فروکش کردن تب کرونا در چین، شماری از مکان های گردشگری شهری این کشور بر روی مردم باز شده و شمار دیگری هم در حال بازگشایی است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۸:۱۸    
اکوفارس: مدیرکل پیشگیری های امنیتی و انتظامی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه از تحت تعقیب قرار گرفتن نقض کنندگان توصیه های پیشگیری از شیوع کرونا خبر داد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۴:۰۶    
اکوفارس: یکی از روش هایی که این روزها با افزایش آمار مبتلایان به کرونا در سراسر کشور بعنوان راهبرد و روشی برای کنترل بحران به کار گرفته می شود، تابلو هشدارهایی است که در سطح شهرها دیده می شود.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۴:۰۰    
اکوفارس: سخنگوی وزارت بهداشت اسامی داروخانه های عرضه کننده نسخ بیماران مشکوک و مبتلا به کروناویروس در سطح شهر تهران را اعلام کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۱:۱۸    
اکوفارس: فهرست فیلم های سینمایی نوروز 99 که از تلویزیون پخش می شوند را اینجا بخوانید.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۱:۱۸    
باشگاه خبرنگاران نوشت: چندی پیش فیلمی در فضای مجازی دست به دست می شد که نشان می داد در شرایط بحرانی شیوع کرونا ویروس ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۱:۰۶    
اکوفارس: دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا از فرآیند تولید داروی احتمالی ضد کرونایی در آلمان مطلع شده است و قصد دارد این دارو را به هر قیمتی به دست آورد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۱:۰۶    
اکوفارس: مقامات شهر نیویورک هشدار دادند که تهدید ویروس کرونا در این شهر که مقر سازمان ملل و دیپلمات های تمام کشورهای جهان است تا اواسط مهرماه ادامه خواهد یافت.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۱:۰۶    
اکوفارس: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از ممنوعیت ورود و خروج خودروهای حمل و نقل مسافر در استان تا اطلاع ثانوی بر اساس مصوبه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا خبر داد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۱:۰۳    
مسئول اتش نشانی صومعه سرا در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت : جسد مردی 65 ساله از یک نهر آب در روستایی در شهرستان پیدا و تحویل پزشکی قانونی شد. ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۰:۳۳    
اکوفارس: وزیر نیرو گفت: با توجه به افزایش بارندگی در هفته های آینده، آمادگی کافی برای مقابله با سیلاب های احتمالی بهار وجود دارد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۰:۳۰    
اکوفارس: معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه ای به روسای دانشگاه های علوم پزشکی کشور، اجرای طرح بسیج بهداشت حرفه ای برای مقابله با کووید 19 را ابلاغ کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۰:۳۰    
خراسان نوشت: به نظر می رسد با افزایش شمار جان باختگان و افراد بستری به خاطر مسمومیت الکلی در کمال تعجب رقابت تنگاتنگی میان این مسئله و ویروس کرونا در کشور وجود دارد ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۰:۲۷    
اکوفارس: تأمین اجتماعی اعلام کرد: در راستای افزایش سرعت عمل در تشخیص و ارائه خدمات درمانی به بیماران کرونایی، پزشکان عمومی می توانند سی تی اسکن ریه درخواست کنند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۰:۱۲    
اکوفارس: دستگاه تولید اتوماتیک ماسک با قابلیت دوخت روزانه 30 هزار ماسک به همت شرکت های دانش بنیان پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری به بهره برداری رسید.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۰:۰۰    
اکوفارس: باشگاه پرسپولیس در پاسخ به اظهارات محمدرضا زنوزی که در یکی از برنامه های تلویزیونی اتفاق افتاد، واکنش نشان داد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۰۹:۴۸    
اکوفارس: رئیس سازمان برنامه و بودجه با اعلام اینکه تا دوشنبه شب سازمان برنامه و بودجه کشور 24هزار میلیارد تومان حقوق اسفند کارکنان را واریز خواهد کرد ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۰۹:۴۵    
اکوفارس: کمیته بین المللی المپیک (IOC) طی اقدامی به منظور مقابله با شیوع گسترده ویروس کرونا، ضمن تعطیل کردن موزه المپیک، درهای این مقر را نیز به طور کامل بست.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۰۹:۳۹    
اکوفارس: در اتفاقی عجیب و باورنکردنی یک کاربر توئیتر 7 سال پیش با انتشار یک توئیت از شیوع کرونا خبر داده بود.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۰۹:۳۹    
اکوفارس: مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری به 7 سوال پرتکرار بازنشستگان درباره وام یک میلیون و 200 هزار تومانی پاسخ داد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۰۹:۳۹    
اکوفارس: دلیل استعفای فتح الله زاده از سرپرستی باشگاه استقلال مشخص شد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۰۹:۳۹    
اکوفارس: رئیس مرکز تحقیقات سل بالینی و اپیدمیولوژی بیمارستان مسیح دانشوری درخصوص امکان انتشار ویروس کرونا از طریق هوا توضیحاتی را ارائه کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۰۹:۳۹    
اکوفارس: رئیس سازمان برنامه و بودجه از پرداخت اولین بسته حمایتی دولت برای جبران خسارات ناشی از شیوع ویروس کرونا در طول این هفته خبر داد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۰۰:۳۰    
اکوفارس: هر کیلو تخمه کدو گوشتی درجه یک به قیمت 54 هزار تومان در غرفه های تره بار به فروش می رسد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۰۰:۲۷    
اکوفارس: لپ تاپ 14 اینچی آی لایف مدل Zed Air 2SW به قیمت یک میلیون و 999 هزار تومان در بازار به فروش می رسد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۰۰:۲۱    
اکوفارس: یک رسانه انگلیسی بنابر اسناد وزارت بهداشت این کشور به کمبود امکانات آزمایشگاهی برای سنجش کرونا و ابتلای 80 درصد جمعیت انگلیس به این ویروس مرموز در 12 ماه آینده خبر داد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۰۰:۱۸    
اکوفارس: منایی گفت: براساس تصمیمات ستاد تنظیم بازار از اواخر سال 97 تاکنون هیچگونه تغییر قیمتی در خصوص خودرو های پرتیراژ اتفاق نیافتاده است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۰۰:۱۵    
اکوفارس: تعهد پیمان سپاری ارزی به دلیل برگشت ارز حاصل از صادرات از مهمترین مشکلات صادر کنندگان زعفران است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۰۰:۱۵    
اکوفارس: محمدولی گفت: اتحادیه طلا و جواهر در روزهای پایانی سال 98 و ابتدای سال 99، به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل خواهد بود.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۰۰:۱۵    
اکوفارس: مقیمی گفت: تاکنون ایران خودرو تعداد 63 دستگاه آمبولانس به مجموعه وزارت بهداشت تحویل داده است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۰۰:۱۲    
اکوفارس: کارشناس صنعت طیور گفت: متوسط نرخ هر کیلو مرغ آماده به طبخ 12 هزار تا 12 هزار و 200 تومان است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۰۰:۱۲    
اکوفارس: قندالی از اختصاص 62 میلیارد تومان یارانه حمل سوخت و آرد به عشایر در امسال خبر داد
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۰۰:۰۰    
اکوفارس: مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده گفت: با توجه به شرایط ویژه کشور در اثر شیوع کرونا ویروس ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۲۳:۵۷    
اکوفارس: رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز اعلام کرد: از بین 117 نفر بستری شده مشکوک به کرونا در مراکز بیمارستانی در شبانه روز گذشته ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۲۳:۳۹    
اکوفارس: گروهی ناشناخته به نام عصبة الثائرین ، مسئولیت حملات راکتی اخیر به پایگاه های آمریکایی در عراق را بر عهده گرفت.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۲۳:۳۳    
اکوفارس: سقوط بازار سهام امارات همچنان ادامه دارد و امروز یکشنبه سهام این بازار 3 میلیارد و 580 میلیون دلار از ارزش خود را از دست داد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۲۳:۳۳    
اکوفارس: اتحادیه اروپا صادرات هرگونه اقلام بهداشتی و تجهیزات پزشکی محافظ را محدود می کند تا بتواند با ویروس کرونا بهتر مبارزه کند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۲۳:۳۳    
اکوفارس: دولت لبنان برای مقابله با ویروس کرونا بسیج عمومی اعلام کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۲۳:۳۰    
اکوفارس: مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران از امضای تفاهم نامه همکاری بین شرکت ملی پخش و بانک تجارت پیرامون تبدیل خودروهای بنزینی ناوگان حمل ونقل عمومی شهری به دوگانه سوز خبر داد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۲۳:۲۷    
اکوفارس: سخنگوی وزارت بهداشت از دستور وزیر بهداشت مبنی بر افزایش شمار داروخانه های منتخب در شهر تهران برای عرضه داروهای ضدکرونا به بیماران مبتلا یا مشکوک به کرونا خبر داد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۲۳:۲۷    
اکوفارس: تست ویروس کرونای قدرت اخوان اکبری مثبت اعلام شد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۲۳:۲۱    
اکوفارس: در حالی که سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرده است داروی تامی فلو تأثیری در زمینه پیشگیری و درمان کرونا ندارد ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۲۳:۱۵    
اکوفارس: وزیر صنعت، معدن و تجارت امروز 25 اسفند سال 98 طی حکمی، علی اکبر رضایی را به عنوان سرپرست روابط عمومی و اطلاع رسانی این وزارتخانه منصوب کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۲۳:۱۵    
اکوفارس: ترس از ویروس کرونا باعث توقف تقریبی تجارت بین ایران و هند شده است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۲۳:۰۹    
اکوفارس: مرکز آمار ایران در گزارشی پیش بینی کرد، رشد اقتصادی سال 98 با نفت 7. 2- درصد و بدون نفت صفر درصد شود.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۲۳:۰۶    
اکوفارس: گمرک ایران از ترخیص 1000 دستگاه کمک تنفسی برای بیماران کرونایی خبر داد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۲۳:۰۳    
اکوفارس: نایب رئیس اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک با اعلام اینکه بعد از جلسات بسیار با وزارت صنعت در نهایت قرار شده پارچه مورد نیاز گان بیمارستانی در اختیار واحدهای پوشاکی قرار گیرد ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۲۳:۰۳    
اکوفارس: رئیس اتحادیه نان های فانتزی و نیمه حجیم از مصوبه عدم تعطیلی نانوایی ها اعم از سنتی، حجیم و نیمه حجیم و صنعتی در کارگروه آرد و نان کشور خبر داد و گفت ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۲۳:۰۰    
اکوفارس: "نفتالی بنت" وزیر جنگ کابینه بنیامین نتانیاهو شامگاه یکشنبه اعلام کرد که پیش بینی ها حاکی از آن است که روزانه سه هزار و 200 اسرائیلی به ویروس کرونای جدید مبتلا می شوند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۲۲:۴۸    
اکوفارس: معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران ضمن تکذیب شایعه کمبود کالاهای اساسی در بازار گفت: هیچ مشکلی برای تحویل مواد غذایی به مردم وجود ندارد و مردم هیچ گونه نگرانی نداشته باشند ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۲۲:۴۲    
اکوفارس: جدول زمانی پخش برنامه های درسی دانش آموزان ابتدایی و متوسطه در روز دوشنبه 26 اسفندماه از طریق شبکه آموزش و چهار اعلام شد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۲۲:۳۹    
اکوفارس: معاون اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از افزایش صادرات طی سال 98 و صادرات محموله 50 هزار تنی مواد معدنی خبر داد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۲۲:۳۳    
اکوفارس: کاخ سفید با توجه به افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونای جدید از کارکنان سازمان ها و نهادهای زیرمجموعه دولت فدرال خواسته سفرهای غیرضروری را محدود کنند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۲۲:۲۴    
اکوفارس: 89. 4 درصد مردم ایران موافق قرنطینه شدن شهر هایی که ویروس کرونا در آن ها شیوع بیشتری دارند هستند (منظور محدود شدن ورود و خروج شهرها، شهر تعطیل شود و مردم جز برای کار ضروری بیرون نیایند) ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۲۲:۲۴    
اکوفارس: امکان استرداد بلیت قطارهای مسافری از طریق تماس با تلفن شماره 1539 از روز آینده 26 اسفند فراهم شد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۲۲:۲۴    
اکوفارس: کمیته بحران عراق در نشست امروز یکشنبه خود که به ریاست عادل عبدالمهدی، نخست وزیر مستعفی عراق برگزار شد، تصمیم به اعمال مقررات منع آمد و شد یک هفته ای در بغداد گرفت.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۲۲:۲۴    
اکوفارس: تعداد جان باختگان بر اثر ابتلا به بیماری کووید19 در قاره اروپا از 2 هزار نفر فراتر رفت.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۲۲:۱۲    
اکوفارس: رییس اتحادیه نانوایان سنتی تهران مسائل بهداشتی که در هنگام خرید نان برای جلوگیری از انتقال ویروس کرونا باید رعایت شود را مطرح کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۲۲:۰۹    
اکوفارس: مدیرعامل بورس کالای ایران گفت: مکانیسم های معاملاتی در بورس کالا برای معاملات مسکن فراهم شده است که منتظر نهایی شدن آن ها هستیم.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۲۲:۰۶    
اکوفارس: شرکت فرابورس از اصلاح و اجرای دستورالعمل پذیرش، عرضه و نقل و انتقال اوراق و نیز رویه جدید در سهام شناور آزاد شرکت های حاضر در بازار دوم و سرمایه اسمی از اول تیر سال آینده خبر داد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۲۲:۰۶    
اکوفارس: "کووید – 19" یا "همان "کرونا"؛ ویروسی که وقتی زمزمه فراگیر شدنش در سرزمین اژدهای قرمز به گوش می رسید، شاید کسی فکر نمی کرد خیلی سریع در سطح جهان گسترش پیدا کند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۲۲:۰۶    
اکوفارس: زمان بندی جلسه معاملاتی بازارهای فرابورس ایران برای امروز (یکشنبه) اعلام شد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۲۱:۴۸    
اکوفارس: کشتی آرای با بیان اینکه نوسانات ارزی باعث افزایش قیمت طلا و سکه در بازار داخلی شده است، گفت: حباب سکه 200 هزار تومان شده است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۲۱:۳۰    
اکوفارس: معاون وزارت آموزش و پرورش گفت: هر زمان مدارس باز شود، یک ماه آموزش حضوری را برای دانش آموزان فراهم می کنیم تا یادگیری قبلی خود در جریان آموزش تلویزیونی و مجازی را مرور کنند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۲۱:۲۷    
اکوفارس: بانک ملی ایران اعلام کرد: شرکت های تولیدکننده مواد ضدعفونی کننده و اقلام بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا را نیز تامین اعتبار می کند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۲۱:۲۴    
اکوفارس: یک سایت اسپانیایی از ابتلای دیگو سیمئونه سرمربی تیم فوتبال اتلتیکو مادرید به بیماری کرونا خبر داد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۲۱:۲۱    
اکوفارس: دبیرکل سازمان ملل متحد کووید-19 را بحرانی اثرگذار بر عموم مردم دانست و گفت برای غلبه بر این ویروس باید با یکدیگر همکاری کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۲۱:۱۵    
اکوفارس: مقامات ایتالیا روز یکشنبه اعلام کردند که طی 24 ساعت گذشته 368 نفر دیگر در این کشور به دلیل ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده اند و مجموع قربانیان این ویروس در این کشور به بیش از ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۲۱:۰۹    
اکوفارس: شورای نگهبان مصوبه کمیسیون تلفیق مبنی بر واردات خودروهای خارجی را لغو کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۲۱:۰۹    
اکوفارس: شهردار گرگان گفت: محموله 300 هزار عددی ماسک و 200 عددی تب سنج که شهرداری گوانگجو چین برای شهرداری گرگان ارسال کرد از طریق مرز هوایی وارد تهران شده است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۲۱:۰۹    
اکوفارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: براساس تحقیقات تخصصی و عملی، قرص تامی فلو هیچگونه تاثیری بر روند بهبودی بیمار کرونایی ندارد و براساس ابلاغ وزارت بهداشت تجویز این قرص برای کرونا ممنوع شد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۲۱:۰۳    
اکوفارس: اداره اوقاف اسلامی شهر قدس اشغالی از بسته شدن مسجدالاقصی و مسجد قبة الصخره به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۲۱:۰۳    
اکوفارس: در گذشته نه چندان دور پخت نان در اکثر خانه های ایرانیان مرسوم بود و جزء وظایف زنان محسوب می شد ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۲۱:۰۳    
اکوفارس: داعش با توجه به شیوع کرونا توصیه هایی به تکفیری ها کرد که از جمله آنها آفتابی نشدن در قاره اروپا به عنوان کانون این ویروس است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۲۱:۰۰    
اکوفارس: برهم صالح رئیس جمهور و عادل عبدالمهدی نخست وزیر پیشبرد امور عراق از پارلمان این کشور خواستند که به علت کرونا، وضعیت فوق العاده بهداشتی یکماهه اعلام کند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۲۱:۰۰    
اکوفارس: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از پایان دادن به کلاهبرداری های خدمات ارزش افزوده طبق مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات و ابلاغ آن به اپراتورها خبر داد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۲۰:۵۱    
اکوفارس: 61 نماینده عضو پارلمان رژیم صهیونیستی که تعداد کرسی لازم (اکثریت) برای تشکیل دولت محسوب می شود، از بنی گانتز خواستند تا تشکیل دولت دهد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۲۰:۵۱    
اکوفارس: کارنامه نهایی آزمون استخدامی متمرکز دانشگاه یا دانشکده های علوم پزشکی از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۲۰:۴۲    
اکوفارس: بانک مرکزی اعلام کرد در راستای تامین ارز جهت واردات کالاها و مواد اولیه مورد نیاز کشور، طی اسفند ماه سال جاری بیش از یک و نیم میلیارد دلار در بازار ثانویه ارز توسط بانک مرکزی و صادر کنندگان ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۲۰:۳۳    
اکوفارس: آمارهای رسمی از افزایش مبتلایان و مرگ و میرهای ناشی از ابتلا به کرونا در کشورهای اروپایی به ویژه اسپانیا خبر می دهد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۲۰:۳۳    
اکوفارس: دانشگاه علوم پزشکی مازندران با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد که از این پس آماری از وضعیت مبتلایان به ویروس کرونا را منتشر نخواهد کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۲۰:۱۸    
اکوفارس: معاون سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان از قبولی 10 هزار دانش آموز در مرحله اول المپیادهای علمی خبر داد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۲۰:۱۸    
اکوفارس: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی فارس گفت: از مجموع 12 نفری که به دلیل مسمومیت ناشی از مصرف الکل صنعتی در شهرستان جهرم به مراکز درمانی مراجعه کرده بودند ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۲۰:۰۶    
اکوفارس: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: وضعیت نامطلوبی در مورد پرسنل نداریم، اما خودمان را برای شرایط سخت تر آماده کرده ایم ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۲۰:۰۳    
اکوفارس: معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور از غربالگری 10 میلیون نفر از لحاظ بیماری کرونا تا امروز خبر داد و گفت: نفر بستری شدند و حدود 250 نفر نیز درمان دودارویی دریافت کرده اند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۲۰:۰۳    
اکوفارس: کارشناسان بهداشت و درمان آمریکا هشدار دادند که عملکرد دولت ترامپ در مواجهه با ویروس کرونا، ایالات متحده را با آسیب جدی مواجه خواهد کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۹:۵۱    
اکوفارس: نماینده مردم تهران در مجلس گفت: محدودیت های ناشی از تحریم مشکلات زیادی را در زمینه تامین دارو و تجهیزات مقابله با کرونا در کشور ایجاد کرده و برنامه های مقابله با شیوع ویروس کرونا را با مشکل ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۹:۴۸    
اکوفارس: وزیر بهداشت، سرپرست سازمان هلال احمر جمهوری اسلامی ایران را به عنوان مسئول برپایی و نظارت بر اکیپ های بازرسی سلامت مستقر در خروجی شهرها، منصوب کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۹:۲۷    
اکوفارس: رییس کل بیمه مرکزی با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا برای ایجاد امکان خرید بیمه نامه برخط از شرکت های بیمه ای بخشنامه ای را صادر کرد.