یکشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۰:۲۱Jun 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد ایران آنلاین 1 بهمن 1393 - eghtesadeiranonline.com

اقتصاد ایران آنلاین 30 دی 1393 اقتصاد ایران آنلاین 29 اسفند 1393 اقتصاد ایران آنلاین 1 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 2 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 3 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 4 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 5 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 6 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 7 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 8 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 9 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 10 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 11 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 12 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 13 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 14 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 15 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 16 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 17 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 18 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 19 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 20 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 21 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 22 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 23 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 24 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 25 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 26 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 27 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 28 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 29 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 30 بهمن 1393 
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۱ - ۲۳:۴۵    
مجید رفیعی جایگزین سجاد نوروزی در پایگاه خبری- تحلیلی فردا شد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۱ - ۲۳:۲۷    
شبکه خبری فاکس نیوز اعلام کرد که دولت آمریکا امروز در چهارچوب توافق ژنو مبلغی از دارایی های بلوکه شده ایران را پرداخت کرده است.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۱ - ۲۳:۱۲    
تیم مذاکره کننده آمریکا 23 و 24 ژانویه در زوریخ با تیم مذاکره کننده ایران دیدار می کند.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۱ - ۲۲:۲۸    
احکام صادره از سوی دیوان عالی کشور قطعی و لازم الاجرا می باشد / محمدرضا رحیمی به زندان و جریمه مالی محکوم شد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۱ - ۲۲:۲۵    
در حالیکه 59 روز دیگر به پایان سال جاری باقیمانده است که نظام بانکی کشور روزهای پر کار و شلوغی را خواهد داشت، بر این اساس بانک مرکزی برنامه های جدی بانکها را برای ارائه خدمات بهتر به مردم اعلام کرد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۱ - ۲۱:۵۵    
بلینکن تاکید کرد: آژانس گزارش داده که ایران به تعهداتش در توافق ژنو پایبند بوده است ساختار تحریم ها علیه ایران باقی مانده است تحریم های جدید در این مقطع زمانی غیرضروری بوده است ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۱ - ۲۱:۴۳    
یکی از جالب ترین خصوصیان این خودرو قرارگیری یک آکواریوم کوچک در داخل کابین خودرو برای سرنشینان است. آپشنی که شاید در هیچ خودروی دیگری نمونه آن را ندیده باشید!
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۱ - ۲۱:۳۱    
سفیر سوئد، نامه اش به صادق زیباکلام را جعلی خواند! در حالی که این نامه چیزی جز یادداشتی طنز از محمد سرشار نیست.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۱ - ۲۱:۰۶    
همسر رئیس جمهور سوریه، با حضور در آئین جشنی که برای شماری از نخبگان علمی در پایتخت کشورش برگزار شده بود، خبرساز شد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۱ - ۲۰:۴۵    
رئیس اتحادیه صنف مشاوران املاک استان تهران با بیان اینکه در بهار سال 94 افزایش قیمت نداریم، گفت: تا پایان سال شاهد ثبات نسبی قیمت در خرید و فروش و اجاره بها هستیم.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۱ - ۲۰:۲۷    
عکس منتشر شده از یک نظامی رژیم صهیونیستی در حال آب دادن به یک پیرزن فلسطینی توسط سخنگوی این رژیم باعث شد حواشی این عکس فاش شود.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۱ - ۲۰:۰۷    
بدون شک ب ام و سری شش یکی از موفق ترین خودروهای وارداتی به کشور به حساب می آید. خودرویی اسپرت و جوان پسند که با ظاهری خشن و جذاب، چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۱ - ۱۹:۳۸    
بدون شرح ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۱ - ۱۹:۳۵    
عجیب ترین صفحه اینستاگرام را می توان مربوط به یک اسکلت دانست.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۱ - ۱۹:۲۷    
بررسی ها نشان می دهند، طراحان LG اعلام کرده اند می توانند تا 47 درصد مانع از فرار هوای سرد از یخچال از طریق این نوع جدید طراحی شوند.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۱ - ۱۸:۴۳    
مدیرعامل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران گفت: بیشترین مقدار مرسولات ایران به کشور آمریکا ارسال شده است.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۱ - ۱۸:۴۳    
سهامداران بورس تهران امروز در اعتراض به روند ریزشی قیمت ها و ارزان شدن سهم های خود در تالار شیشه ای گرد هم آمدند تا صدای اعتراض خود را به گوش مسوولان برسانند.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۱ - ۱۷:۵۳    
سامسونگ از محصول جدید خود با نام Samsung J1 رونمایی کرده که از قابلیت هایی مانند دوربین اصلی 5 مگاپیکسل، دوربین جلویی 2 مگاپیکسل، اتصال 4G LTE، سرعت پردازنده 1.2GHz و ... برخوردار است.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۱ - ۱۷:۵۰    
علیرغم آنکه ساعت 12 دیشب آخرین مهلت استفاده از بنزین 400 تومانی بود، اما عملا میزان مصرف بنزین در کل کشور در روز گذشته نسبت به متوسط یک هفته پیش از آن تغییر چندانی نکرد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۱ - ۱۷:۴۲    
پایگاه اطلاع رسانی دولت: هیئت وزیران در جلسه 14/10/1393 به پیشنهاد سازمان مدیریت وبرنامه ریزی کشور و در اجرای سیاست های کلی نظام اداری ابلاغی مقام معظم رهبری و به استناد اصل 138 قانون اساسی تصویب ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۱ - ۱۷:۳۹    
مجمع جهانی اقتصاد، سازمان غیرانتفاعی و غیردولتی است که نشست جهانی خود را در شهر داووس سوئیس و نشست های منطقه ای را در دیگر شهرها برگزار می کند. این اجلاس ساعاتی در داوس سوئیس آغاز شد ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۱ - ۱۷:۳۰    
فارس: محمد علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ظهر امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: سیاست رفاه را لازمه جامعه پویا و با سرمایه اجتماعی بالا قلمداد می کنیم. ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۱ - ۱۷:۲۷    
فارس:محسن سرخو درباره افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران در سال آینده اظهار داشت: بر اساس قانون تأمین اجتماعی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران بر اساس نرخ تورم در سال آینده افزایش می یابد. ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۱ - ۱۷:۲۷    
مهر: رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سود واردات قانونی مارلبرو دهها برابر عوارض وارداتش است، از بررسی این موضوع در کمیسیون اصل نود خبر داد. ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۱ - ۱۷:۱۳    
شرکت اچ پی تعداد قابل توجهی تبلت جدید را روانه بازار کرده که اکثر آنها دارای امکاناتی برای جلب نظر کاربران تجاری و صاحبان مشاغل هستند.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۱ - ۱۷:۱۳    
بانک سامان با بهره گیری از فناوری های نوین و برای ارایه خدمات مطابق با استانداردهای جهانی، واگذاری صندوق امانات الکترونیکی در شعب منتخب را آغاز کرد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۱ - ۱۶:۵۸    
حقوق دریافتی رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا بیش از 18 برابر حقوق سالانه رئیس جمهور چین است.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۱ - ۱۶:۴۶    
سف لاولس عکاس ماجراجوی آمریکایی است که عکس های عجیب و غریبش با دیگر عکاسان تفاوت دارد. او در گزارشی از ترسناک ترین خانه های جهان عکس گرفته است.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۲    
هزینه زندگی در تمام جهان یکسان نیست و یک کالا در نقاط مختلف جهان قیمت های مختلفی دارد اما این تفاوت تا کجاست؟
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۱ - ۱۶:۲۱    
در اولین روز بهمن ماه سال 1393 شاهد برگزاری کنفرانس مایکروسافت با نام Windows 10 Consumer Preview خواهیم بود که به بررسی قابلیت های مختلفی که در نسخه بعدی ویندوز مایکروسافت مشاهده خواهیم کرد اختصاص ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۱ - ۱۶:۱۸    
بر اساس این ابلاغیه جهانگیری، مباحث مختلفی همچون بهینه سازی مصرف آب، بهینه سازی مصرف انرژی، مدیریت پسماند و حمل و نقل مورد تاکید قرار گرفته و هر کدام از این مباحث، دارای مصادیقی است.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۱ - ۱۴:۵۹    
یک بانک خصوصی 16 فقره از اموال مازاد خود را در معرض مزایده عمومی قرار داده است.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۱ - ۱۵:۳۴    
همچنین از ابتدای سال آبی جاری تا روز بیست و چهارم دی ماه حجم آب ورودی به مخازن سدها با کاهش 16 درصدی نسبت به زمان مشابه در سال آبی گذشته روبرو بوده به گونه ای که حجم آب ورودی به 168 میلیون متر مکعب ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۱ - ۱۵:۳۴    
گزینه مناسب برای انتخاب میان لپ تاپ و رایانه رومیزی را عوامل مختلفی مشخص می کند. اولین و مهم ترین عامل در هر انتخابی کاربرد و نیازهای شماست ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۱ - ۱۵:۳۱    
گروه خودروسازی سایپا پیش فروش محصولات خود را به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر آغاز کرد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۱ - ۱۵:۱۹    
شهرِی در اسپانیا، نوعی نان به قیمت 150 دلار پخت می کند که در ترکیبات آن پودر طلای خوراکی استفاده می کند.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۱ - ۱۵:۱۰    
سخنگوی دولت با بیان اینکه خیلی سخیف است که مباحثی همچون قدم زدن مطرح شود، گفت: عده ای چون می بینند مذاکرات با جدیت و قاطعیت دنبال می شود به این مسائل می پردازند ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۱ - ۱۵:۰۲    
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز چهارشنبه با کاهش 535 واحد به رقم 65 هزار و 28 واحد رسید.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۱ - ۱۴:۵۷    
امروز جمعی از سهامداران حقیقی و معترض به روند منفی ماه های اخیر بازار سهام در محل تالار حافظ با مسئولان شرکت بورس اوراق بهادار تهران و سازمان بورس اوراق بهادار نشست پرسش و پاسخ برگزار کردند.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۱ - ۱۴:۵۷    
صدور بیمه های اموال، اشخاص، شخص ثالث و سایر رشته های مسئولیت و زیان های پولی توسط شرکت بیمه توسعه تا اطلاع ثانوی ممنوع شد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۱ - ۱۴:۵۴    
روسای جمهور آمریکا و فرانسه در گفت وگوی تلفنی با یکدیگر درباره مذاکرات هسته ای ایران و گروه 1+5 رایزنی کردند.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۱ - ۱۴:۵۱    
تعدادی متقاضیان مسکن مهر پرند صبح امروز (چهارشنبه) در اعتراض به افزایش قیمت مسکن مهر مقابل نهاد ریاست جمهوری تجمع کردند.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۱ - ۱۴:۴۲    
شرکت "همراه اول" از کارکرد مشترکان درآمد 5.5 هزار میلیاردتومانی به دست آورده است.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۱ - ۱۴:۰۴    
سقوط پی در پی شاخص بورس در ماه های اخیر و عدم اعلام برنامه های عملیاتی و اجرایی شفاف از سوی دولت، باعث تجمع اعتراض آمیز سهامداران در ساختمان حافظ شد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۱ - ۱۴:۰۴    
- بر اساس اعلام مراکز پژوهشی، دارایی های جهان به مرور زمان در اختیار اقلیتی ثروتمند قرار می گیرد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۱ - ۱۳:۴۷    
مردم آمریکا جنگ نمی خواهند و آن را به عنوان آخرین راهکار در نظر دارند و من تصمیم دارم بر مبنای این رویکرد عاقلانه رفتار کنم.. ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۱ - ۱۳:۳۲    
شماری از سودجویان، زنان و دختران آواره سوری را از طریق تبلیغ در واتس آپ، به عقد مردان ثروتمند کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس بویژه عربستان در می آورند.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۱ - ۱۳:۲۳    
سال های اخیر پیشرفت های چشمگیری در زمینه کارایی و عملکرد باتری ها توسط سازمان هایی مثل آژانس بین المللی انرژی و خود سازندگان انجام گرفته است.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۱ - ۱۳:۲۰    
این روزها پرواز با هواپیما را می توان سریع ترین، امن ترین و راحت ترین روش جا به جایی در جهان دانست. افرادی هستند که پرواز با هواپیماهای معمولی و عادی برای آن ها خسته کننده است و باید با هواپیماهایی ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۱ - ۱۳:۱۷    
در حالی که از صبح امروز تالار حافظ دچار تشنج های گاه و بیگاه معامله گران می شود اما خاموش شدن ناگهانی تابلو به نگرانی مردم حاضر دامن زد به طوری که از زمان خاموشی تابلو مجددا فریاد فعالان بورس بلند ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۱ - ۱۳:۰۹    
در بازار امروز - چهار شنبه - سکه تمام با افزایش 10 هزار تومانی در مقایسه با روز گذشته یک میلیون و 41 هزار و 500 تومان و هر دلار آمریکا با کاهش 47 تومانی 3468 تومان عرضه می شود.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۱ - ۱۳:۰۳    
ویالون عکسی سلفی با رونالدو در شبکه اجتماعی انیستگرام منتشر کرده است در حالی که سومین توپ طلایی را که هفته گذشته دریافت کرده بود، در دست دارد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۱ - ۱۲:۵۷    
شرکت استات اویل هیدرو در طول چند سال اخیر محموله های گاز مایع از ایران دریافت می کرد که با اتمام بدهی نفتی ایران، فروش گاز مایع هم به این شرکت اروپایی متوقف شده است ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۱ - ۱۲:۵۱    
ربات ها برای سرگرمی با آواز خواندن و بازی طراحی شده اند، اما آیا واقعا آنها استعدادی مانند انسان ها دارند؟ روبودسپیان ها پاسخ دقیقی به پرسش نیستند ولی در خوانند مشابه هنرمندان مشهور توانایی دارند.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۱ - ۱۱:۵۰    
بهای نفت در بازارهای جهانی امروز (چهارشنبه) قدری افزایش یافت، اما تحلیلگران می گویند چشم انداز بهای نفت در شش ماه آینده به دلیل اشباع بازار همچنان ضعیف است.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۱ - ۱۲:۴۵    
گفته می شود نسل جدید آی پد اپل مجهز به قلم دیجیتال سه بعدی خواهد بود. کاربر با قلم طراحی ساده کرده و خروجی سه بعدی تحویل می گیرد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۱ - ۱۲:۴۲    
در طول پنج سال گذشته کاربرد موبایل ها تغییر یافته است و دیگر اصلی ترین وظیفه آ ن ها برقراری تماس صوتی نیست و امروزه اغلب افراد موبایل ها را به عنوان یک وسیله تفریحی و ارتباطی می شناسند و با کمک آن و ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۱ - ۱۲:۳۶    
تویوتا با فروش 10.23 میلیون خودرو در سال 2014 از جنرال موتورز و فولکس واگن سبقت گرفت و مجددا پرفروش ترین خودروساز جهان شد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۱ - ۱۲:۳۳    
دبیرکل کانون صرافان با بیان اینکه از هفته آینده طبق دستورالعمل "مقررات ناظر بر عملیات ارزی صرافی ها" نرخ انواع ارز از سوی کانون اعلام خواهد شد ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۱ - ۱۲:۳۳    
در سال 2014 میلادی، حساب های کاربری بسیاری هک شدند تا اطلاعات شخصی و همینطور حساب های مالی آنها به سرقت برود، اما علت عمده آن را می توان در انتخاب رمز عبور نامناسب دانست.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۱ - ۱۲:۳۰    
آیین نامه ابلاغی به اپراتورها در سال 91 عنوان کرده بود که اپراتورها نباید بیش از 10 سیم کارت به مشترکان حقیقی بدهند اما این به منزله 10 سیم کارت برای هر ایرانی نیست.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۱ - ۱۲:۲۸    
بر پایه اعلام بانک مرکزی قیمت 2 قلم کالا در این هفته افزایش، 4 قلم کاهش و 5 گروه نیز ثابت باقی مانده است. همچنین در مقایسه با هفته مشابه سال گذشته، قیمت لبنیات 10.9 درصد، برنج 5.9 درصد، حبوبات 0 ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۱ - ۱۲:۲۵    
بانک مرکزی تنها نام سه موسسه اعتباری مجاز را در سایت خود قرار داده است که زیر نظر و کنترل این بانک قرار دارد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۱ - ۱۲:۱۹    
کارشناس و تحلیلگر اقتصاد سیاسی و اقتصاد خانوار گفت : گزارش منتشر نشده از سوی وزارت کار برای خانواده های 5 نفره 1250000 تومان است در حالیکه بر اساس برآورد میزان مصرف مواد غذایی و هزینه خانوار این خط ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۱ - ۱۲:۱۹    
نماینده مردم تهران با بیان اینکه بنده هیچ مشکل شخصی با وزیر صنعت، معدن و تجارت نداشته و ندارم، گفت: اگر اظهاراتم مبنی بر تخریب وزیر صنعت قلمداد شود آمار ثبت سفارشات را افشا خواهم کرد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۱ - ۱۲:۱۶    
یک کارشناس اقتصادی با اشاره به بازتاب کاهش قیمت نفت بر بازار مسکن ایران، اعلام کرد: وقوع این رویداد بازتاب منفی بر درآمد دولتی ایران دارد و از آنجایی که بودجه های عمرانی کشور از فروش منابع نفتی است ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۱ - ۱۲:۱۳    
بانک مرکزی مقرراتی را ابلاغ کرد که ضمن به رسمیت شناختن بازار آزاد ارز، روش کشف و اعلام قیمت را شفاف کرده استاین برای نخستین بار پس از از دست رفتن نظام یکسان ارزی است که بازار آزاد از سوی سیاست گذار ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۱ - ۱۲:۰۷    
یک منبع آگاه به متین نیوز (سایت نزدیک به محمود احمدی نژاد) خبر داد، بشار اسد رئیس جمهوری سوریه در پیغامی که اخیرا از سوی یکی از وزرای سابق در دولت دهم ارسال کرده است ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۱ - ۱۱:۵۳    
در جلسه امروز کمیسیون افزایش مالیات واردات عروسک رأی آورد ولی افزایش مالیات واردات سیگار مصوب نشد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۱ - ۱۱:۵۰    
اگرچه پس از افزایش قیمت نان، زمزمه هایی مبنی بر افزایش قیمت بنزین و گازوییل و دیگر حامل های انرژی به گوش رسید، اما وزیر نفت اعلام کرده که فعلا دولت برنامه ای برای افزایش قیمت بنزین در سال آینده ندارد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۱ - ۱۱:۵۰    
طلا در بازار جهانی با نشانه های کندی اقتصادهای جهان که تقاضا برای این فلز زرد به عنوان پناه مطمئن سرمایه را تقویت کرده، از مرز 1300 دلار عبور کرد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۱ - ۱۱:۴۷    
درحالی دولت مصوب کرده بود امسال 5700میلیارد تومان یارانه تولید پرداخت شود که بنا به گفته نوبخت تاکنون 500میلیارد تومان پرداخت شده و طیب نیا هم از پرداخت 1000میلیارد تومان تا پایان سال خبر داد ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۱ - ۱۱:۳۲    
به گزارش ایسنا ، اگر چه از مجموع بدهی بانکها به بانک مرکزی حدود 20 درصد سهم بانکهای تجاری است، اما همین مقدار هم در پایان شهریور نسبت به اسفند ماه سال قبل بیش از 170 درصد رشد داشته است. ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۱ - ۱۱:۰۸    
نباید از یاد برد که دولت فعلی ابدا تمایلی ندارد که به استقراض از بانک مرکزی دست زند، اما بدون تردید وقتی دست وی خالی می شود و مجبور است پاسخ صدها فرد حقیقی و حقوقی را بدهد ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۱ - ۱۱:۰۵    
مدیر عامل ایران خودرو از ارسال دعوت نامه های تحویل خودروی دنا از روز گذشته خبر داد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۱ - ۱۱:۰۰    
رئیس اتحادیه مشاوران املاک تهران با اشاره به اینکه بازار مسکن در بحث قیمت ها در 3 ماهه اول سال آینده بهار آرامی را طی می کند ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۱ - ۱۰:۵۷    
معاون اول رئیس جمهور گفت: 10 میلیارد دلار فاینانس چین به مرحله گشایش اعتبار رسیده و این روند در سال های آینده هم رخ می دهد و می تواند روند رو به رشد کشور را سرعت دهد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۱ - ۱۰:۴۸    
با وجود وعده رعایت شیب ملایم در افزایش قیمت ها و حرکت به سمت تک رقمی کردن تورم وزارت بهداشت با ابلاغ کتاب واحد ارزش نسبی خدمات سلامت 1393 با افزایش 2 تا 5 ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۱ - ۱۰:۴۲    
آرمان- روز گذشته همزمان که سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران به خانواده ها درباره دیپلم های جعلی هشدار داد ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۱ - ۱۰:۳۹    
آرمان- حکم محمدرضا رحیمی از سوی دیوان عالی کشور صادر شد؛ حکمی که وکیلش می گوید همان که در رسانه ها هست و دیگر هیچ نمی گوید. از دل نرود هر آنکه از دیده برفت ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۱ - ۱۰:۳۶    
مشکل ساخت و تکمیل واحدهای مسکونی مهر در دولت یازدهم گویا تمامی ندارد چرا که مسؤولان و متولیان این نوع مسکن هرازچندگاه با افزایش غیرقانونی قیمت یا ایجاد محدودیت هایی ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۱ - ۱۰:۳۳    
معاون کیفی ایران خودرو در گفتگو با دنیای اقتصاد اذعان کرده است:
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۱ - ۱۰:۳۰    
در ماه های پایانی سال دسته ای از متقاضیان بازار مسکن که توان مالی برای خرید دارند، قبل از سال جدید وارد بازار می شوند تا پول کمتری را نسبت به سال آینده بپردازند.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۱ - ۱۰:۳۰    
پرداخت عیدی مشمولان قانون کار به مبلغ 1.218.000 تا 1.827.000 تومان از بهمن سال جاری به میلیون ها مشمول قانون کار آغاز می شود، در عین حال عیدی برخی ها ناقص داده می شود و یا اصلا عیدی نمی گیرند.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۱ - ۱۰:۲۷    
معاون اتحادیه بارفروشان، نرخ جدید انواع میوه را اعلام کرد و گفت: در حال حاضر قیمت هرکیلوگرم پرتقال تامسون درجه یک 2700 تومان است.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۱ - ۱۰:۲۴    
حجم، ارزش و دفعات دادوستدها و نیز شاخص بورس در آذرماه امسال افت چشمگیری را تجربه کردند.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۱ - ۱۰:۲۱    
بانک مرکزی از بین 39 ارزبانکی موجود در معاملات امروز (چهارشنبه اول بهمن ماه) مرکز مبادلات ارزی کشور نرخ 27 ارز را نسبت به روز گذشته افزایش و نرخ 11 ارز دیگر را کاهش داد البته نرخ تنها یک ارز تغییر ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۱ - ۱۰:۱۵    
بر اساس ماده 39 قانون کار، مزد و مزایای کارگرانی که به صورت نیمه وقت یا کمتر از ساعات قانونی تعیین شده به کار اشتغال دارند به نسبت ساعات کار انجام یافته محاسبه و پرداخت می شود که عیدی و پاداش نیز از ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۱ - ۱۰:۱۲    
نتایج ارزیابی صورت گرفته از میزان رضایتمندی مشتریان از کیفیت خودروهای سواری عرضه شده در نیمه نخست امسال بیانگر این است که رضایتمندی مشتریان از کیفیت خودروها ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۱ - ۱۰:۰۹    
در حالیکه عده ای به گمان ضرر کردن دولت در واگذاری مخابرات، خصوصی سازی این شرکت را غیرقانونی می دانند اما بد نیست که نگاهی به آمار و ارقام حاصل از واگذاری بیندازند تا متوجه شوند دولت برنده اصلی این ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۱ - ۱۰:۰۶    
"سخن از اجرای مرحله سوم به معنی افزایش مجدد قیمت هاست. طبق قانون برنامه افزایش قیمت حامل های انرژی باید در یک بازه زمانی پنج ساله انجام شده و تا پایان برنامه پنجم به اتمام می رسید ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۱ - ۱۰:۰۰    
معاون نظارت سازمان تنظیم مقررات ارتباطات خاطرنشان کرد: لازم است تا بهمن ماه تمام مشترکان کدهای ملی خود را به اطلاع اپراتور برسانند چراکه در غیر این صورت سیم کارت های آن ها قطع خواهد شد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۱ - ۰۹:۵۷    
در حالی که معاون وزیر نفت پیشتر گفته بود در ابتدای دولت یازدهم حجم صادرات نفت ایران 700 هزار بشکه بود و با روی کار آمدن دولت یازدهدو برابر شد ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۱ - ۰۹:۵۷    
خراسان نوشت:
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۱ - ۰۹:۵۷    
خارج شدن هواپیما از باند فرودگاه تبریز مسافران مشهد را به وحشت انداخت.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۱ - ۰۹:۵۱    
یک روزنامه حامی دولت از احتمال استعفای وزیر صنعت خبر داد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۱ - ۰۹:۴۳    
سخنگوی کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران از پیشنهاد این کمیسیون برای افزایش 15 تا 17 درصدی کرایه تاکسی، اتوبوس و افزایش 10 درصدی بلیت مترو در سال 94 خبر داد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۱ - ۰۹:۴۰    
اکثر بورس های عربی خلیج فارس روز سه شنبه با کاهش بهای نفت وضعیت نامساعدی را تجربه کردند.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۱ - ۰۹:۲۸    
لایحه بودجه سال 94 شهرداری تهران به خاطر شرایط خاص ناشی از رکود مسکن ، انقباضی تنظیم شد. دخل وخرج سال آینده تهران که دیروز تحویل شورای شهر شد، فقط 8/9 درصد نسبت به امسال افزایش یافته است ...
  • ۱