دوشنبه ۲۸ خردادساعت ۱۰:۵۴Jun 2024 17
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد ایران آنلاین 22 بهمن 1393 - eghtesadeiranonline.com

اقتصاد ایران آنلاین 30 دی 1393 اقتصاد ایران آنلاین 29 اسفند 1393 اقتصاد ایران آنلاین 1 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 2 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 3 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 4 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 5 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 6 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 7 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 8 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 9 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 10 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 11 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 12 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 13 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 14 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 15 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 16 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 17 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 18 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 19 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 20 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 21 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 22 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 23 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 24 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 25 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 26 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 27 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 28 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 29 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 30 بهمن 1393 
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۲ - ۲۰:۴۱    
قیمت جهانی نفت پس از کاهش 2 دلاری در روز گذشته امروز اندکی افزایش یافت و به 56 دلار و 88 سنت در هر بشکه رسید.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۲ - ۲۰:۳۸    
با افزایش نگرانی ها نسبت به خروج یونان از منطقه یورو قیمت طلا در معاملات امروز 4 دلار افزایش یافت و به 1238 دلار در هر اونس رسید.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۲ - ۲۰:۲۷    
دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با وجود گرد و غبار شدید، بدون ماسک در راهپیمایی 22 بهمن در کنار مردم اهواز شرکت کرد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۲ - ۲۰:۲۴    
برپایی مراسم باشکوه سی وششمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در شهرهای مختلف ایران بازتاب گسترده ای در رسانه های غربی و عربی داشت.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۲ - ۱۸:۵۷    
در گذشته کاربران آنقدر حق انتخاب نداشتند که میان مدل های گوناگون سردرگم شوند اما سال های اخیر رقابت میان شرکت ها بیشتر شده و برای هر میزان بودجه ای که شما دارید گزینه های زیادی برای خرید وجود خواهد ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۲ - ۱۸:۴۹    
یک کشاورز چینی موفق شده است که در اقدامی جالب خودرویی کاملاً دست ساز بسازد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۲ - ۱۷:۲۹    
سال هاست که گردشگران وقتی از آلاسکا عبور می کنند حتما سری هم به رستوران "نمکی" می زنند که دکوراسیون عجیب و غریبی در آن دیده می شود که مشتریان در طول چند دهه آن را به وجود آورده اند.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۲ - ۱۷:۱۲    
فرزند و نوه های مقام معظم رهبری همچون آحاد مردم در راهپیمایی میلیونی 22 بهمن حضور پیدا کردند.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۲ - ۱۷:۰۹    
تلفن هوشمند ساخت کمپانی اپل با تحولی که در دنیای تلفن های همراه به وجود آورد، نه تنها بر فروش سایر برندهای موبایل تاثیر گذاشت و بقیه شرکت های تلفن همراه را وادار به پیروی از انقلاب خود کرد ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۲ - ۱۵:۱۶    
گزارش تازه بانک مرکزی خبر از رشد قیمت برخی کالاهای پرمصرف می دهد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۲ - ۱۵:۱۳    
علی دایی گفت: درباره پرسپولیس حرف نمی زند و برای این تیم حاشیه درست نمی کند.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۲ - ۱۵:۱۰    
وزیر نفت با بیان اینکه کاهش قیمت نفت مسئله پیچیده ای است گفت: با تدابیر و هدایت رهبری، شر تحریم ها از سر ملت رفع خواهد شد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۲ - ۱۵:۰۱    
سیده فاطمه قادری مادر محمود احمدی نژاد ساعتی پیش دار فانی را وداع گفت.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۲ - ۱۴:۵۸    
بخش انگلیسی شبکه الجزیره در بازتاب سخنان رئیس جمهور ایران گزارش کرد که اظهارات حسن روحانی ظاهراً پاسخ به حرفهای اوباما بود که تمایل و شوق سیاسی ایران برای رسیدن به توافق هسته ای را خواستار شده بود.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۲ - ۱۴:۵۰    
بزرگترین فرودگاه جهان توسط دو شرکت معماری در حال ساخت است و در سال 2018 آماده خواهد شد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۲ - ۱۱:۵۸    
راهپیمایی 22 بهمن باشکوه ترین راهپیمایی سیاسی - اجتماعی در سطح جهان است. شاید جالب باشد که بدانیم که آیا در کشورهای دیگر جهان هم از این نوع راهپیمایی ها برگزار می شود یا خیر؟
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۲ - ۱۱:۵۵    
در بازار آجیل ایران، تخمه مرمری و بادام زمینیِ چین، بادام هندیِ سریلانکا و هند، مغز بادام و تخمه آفتابگردانِ مکزیک، کانادا و گردوی شیلی وجود دارد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۲ - ۱۱:۴۶    
با این حال این عضو داعش از نبود لوازم و کالاهای مراقبت از بدن مانند اسپری بدن، نرم کننده لب ها، صابون، دستمال های مرطوب، خمیر دندان و دیگر لوزام بهداشتی ویژه مردان شکایت می کرد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۲ - ۱۱:۴۰    
پسر قربانی "نوید" نام داشت که گلویش به دست پدرش گوش تا گوش بریده شده بود و در سکوت و بی کسی آنقدر دست و پا زده بود تا بمیرد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۲ - ۱۱:۳۴    
متوسط قیمت فروش هر متر مربع زمین یا زمین ساختمان مسکونی کلنگی در شهر تهران 44 میلیون و 104 هزار ریال بوده است که نسبت به فصل قبل 4.9 درصد و نسبت به فصل مشابه سال قبل 1.1 درصد، افزایش داشته است.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۲ - ۱۱:۲۸    
در شرایطی که بخشی از مشتریان خرید و فروش خودرو را به سال آینده موکول کرده اند، هنوز مشخص نیست طی سال 94 چه سرنوشتی در انتظار قیمت خودروهای داخلی است و کسی نمی داند تثبیت یا کاهش قیمت انتظار بازار را ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۲ - ۱۱:۲۸    
رئیس شورای رقابت با بیان اینکه متاسفانه شنیده ام برخی از شرکت های خودروسازی که هنوز به تعهدات امسال خود در تحویل تندر-90 عمل نکرده اند در حال پیش فروش این خودرو هستند گفت ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۲ - ۱۱:۱۹    
یک کارشناس بازار سرمایه گفت: گمانه زنی ها در خصوص توافق اولیه در مذاکرات هسته ای و تحقق آن باعث شده تا معامله گران بازار روی سهامی که از توافق تاثیر مثبت می پذیرد حساب کنند.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۲ - ۱۱:۱۳    
احمد توکلی، نماینده تهران در مجلس، روز گذشته با حضور در اردوی جهاداکبر اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل که در مشهد مقدس برگزار شد ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۲ - ۱۱:۱۰    
دبیر سندیکای صنایع کنسرو ایران می گوید هفتاد درصد واحد های تولید کنسرو ماهی تن غیر مجاز هستند.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۲ - ۱۱:۰۷    
اخذ آخرین دفاعیات مهدی هاشمی در شعبه 28 دادگاه انقلاب، به دلیل کسالت او به تعویق افتاد. محمود علیزاده طباطبایی، وکیل او می گوید موکلش باید طبق تجویز پزشک، سه روز استراحت کند.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۲ - ۱۱:۰۷    
تابناک- سیتی گروپ که یک مجموعه چندملیتی بانکداری و خدمات مالی است از احتمال رسیدن قیمت نفت به بیست دلار خبر داده و افزایش قیمت نفت در چند روز گذشته را مقطعی دانسته است ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۲ - ۱۱:۰۱    
یک فعال سیاسی اصولگرا بر این عقیده است احمدی نژاد شخصا برای انتخابات مجلس کاندیدا نخواهد شد ولی از اطرافیان خود حمایت خواهد کرد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۲ - ۱۰:۲۸    
یارانه نقدی 45 هزار و 500 تومانی بهمن 93 از ساعت ابتدایی بامداد امروز چهارشنبه 22 بهمن 93 قابل برداشت شد ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۲ - ۱۰:۲۵    
قیمت سبد نفتی اوپک با افزایش 22 سنتی به 53.58 دلار در هر بشکه افزایش یافت و از بالاترین قیمت این نوع نفت در سال جدید میلادی باز هم بالاتر رفت.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۲ - ۱۰:۲۲    
امسال گروه های زیادی در رشته های هنری و فرهنگی برای برگزاری جشن های پیروزی انقلاب به 800 نمایندگی در 60 کشور جهان اعزام شده اند تا امروز تمامی خانه های فرهنگ و سفارتخانه های جمهوری اسلامی در کشورهای ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۲ - ۱۰:۱۹    
گفته می شود تعرفه تلفن ثابت به قدری پایین است که در موارد متعدد هزینه قبض تلفن مشترکان از یک آدامس خارجی کمتر است.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۲ - ۰۷:۱۲    
در میان خودروهای وانت کمترین قیمت به وانت پیکان (باردو 1700) و بیشترین قیمت به هایلوکس بنزینی 2.7 (دو دیفرانسیل ) اکستریم، اختصاص یافته است.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۲ - ۰۶:۱۶    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر این که امواج آنتن های مخابراتی هیچگونه ضرری برای مردم ندارد تاکید کرد: ما بنای فیلتر کردن شبکه های اجتماعی را نداریم.