یکشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۲:۵۳Jun 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد ایران آنلاین 3 بهمن 1393 - eghtesadeiranonline.com

اقتصاد ایران آنلاین 30 دی 1393 اقتصاد ایران آنلاین 29 اسفند 1393 اقتصاد ایران آنلاین 1 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 2 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 3 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 4 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 5 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 6 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 7 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 8 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 9 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 10 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 11 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 12 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 13 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 14 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 15 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 16 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 17 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 18 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 19 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 20 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 21 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 22 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 23 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 24 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 25 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 26 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 27 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 28 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 29 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 30 بهمن 1393 
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۳ - ۲۳:۵۰    
وی که مستقیماً از محل مصاحبه با خبرنگار آسوشیتدپرس، قصد عزیمت به محل ملاقات با جان کری همتای آمریکایی خود را داشت، گفت که اعتقاد دارد ایران و 1+5 به زودی به توافق می رسند.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۳ - ۲۱:۰۴    
گفتنی است صدور جواز دفن اتباع خارجی فوت شده در عربستان منوط به اجازه وارثان و مدت زمان رسیدگی اداری به انتقال فوت شدگان به ایران حداقل 5 روز اعلام شده است و دفن زائران فوت شده در عربستان هیچ هزینه ای ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۳ - ۲۰:۵۶    
مرسدس بنزی خاص در نمایشگاهی در شانگهای
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۳ - ۲۰:۵۳    
گفته می شود واتس اَپ با تقلید از وی چت سیستم تایپ و استفاده از این اپلیکیشن روی دسکتاپ و لپ تاپ رایانه را به راه انداخته است.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۳ - ۲۰:۰۹    
همیشه هم مقصد سفرهای گردشگران مناطق زیبا و بکر طبیعی نیست. گاهی انسان های عاشق هیجانی هم پیدا می شوند که دوست داشته باشند برای لذت بردن از سفرشان، قدم به یک زندان بسیار مخوف بگذارند.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۳ - ۱۹:۵۵    
آنگونه که یکی از معاونان وزیر کار خبر داده، خط فقر در ایران به ازای هر نفر 250هزار تومان است که به این ترتیب خط فقر برای یک خانوار 4 نفره یک میلیون و خانوار 5 نفره یک میلیون و 250 هزار تومان می شود.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۳ - ۱۸:۲۰    
بررسی روندها نشان می دهد در میان بازارهای مالی همچنان سرمایه گذاری برروی سکه بیش از دیگر موارد سوددهی دارد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۳ - ۱۸:۱۷    
رسانه های سعودی محل دفن پادشاه متوفای این کشور را در در گورستان العود منتشر کردند.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۳ - ۱۸:۱۲    
قضاوت سوال برانگیز داور استرالیایی در دیدار ایران و عراق واکنش تند هواداران ایرانی را در پی داشت.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۳ - ۱۷:۱۰    
معاون ارزی بانک مرکزی با تأکید براینکه طبق دستورالعمل جدید هرگونه خرید و فروش و نرخ گذاری ارز توسط دلال ها جرم محسوب می شود ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۳ - ۱۷:۱۰    
قیمت طلا در جریان معاملات روز جمعه 8 دلار کاهش یافت و هر اونس طلا در برابر 1294 دلار معامله شد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۳ - ۱۷:۰۷    
علائم شایع استرس شغلی شامل مشکلات خواب، کم اشتهایی، کمبود اعتماد به نفس و تفکرات منفی هستند.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۳ - ۱۷:۰۷    
یک شرکت خودروسازی انگلیسی درصدد ساخت گران ترین خودروی شاسی بلند و ارائه آن به بازار است.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۳ - ۱۵:۴۷    
همسر رئیس جمهور سوریه، با حضور در آئین جشنی که برای شماری از نخبگان علمی در پایتخت کشورش برگزار شده بود، خبرساز شد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۳ - ۱۵:۴۴    
شماری از سودجویان، زنان و دختران آوارۀ سوری را از طریق تبلیغ در واتس آپ، به عقد مردان ثروتمند کشورهای عرب حاشیه خلیج فارسبه ویژه عربستان در می آورند ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۳ - ۱۵:۴۱    
درحالی که هنوز 2 ماه تا پایان سال باقی مانده اما گویا اغلب بانک ها به شعب خود دستور توقف پرداخت تسهیلات را داده اند و عملاً متقاضیان دریافت تسهیلات باید چند ماه منتظر بمانند ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۳ - ۱۵:۳۹    
بازیکنان ایران پس از شکست مقابل عراق و حذف از جام ملت های آسیا اشک ریختند.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۳ - ۱۵:۳۶    
وی گفت: دیوان محاسبات 540 دستگاه را حسابرسی کرده و گزارش نقص آنها را در برخی از امور به دولت ارائه داده که بر مبنای آن دستور داده شده کنترل کننده های داخلی در دستگاهها مستقر شوند.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۳ - ۱۵:۳۳    
خطیب موقت جمعه تهران با اشاره به اقدام اخیر وزیر امور خارجه کشورمان در جریان مذاکرات هسته ای با وزیر خارجه امریکا ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۳ - ۱۵:۳۰    
واتس آپ برای جذب کاربران بیشتر اقدام به انتشار نسخه وب این پیام رسان برای مرورگر کروم کرد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۳ - ۱۳:۳۲    
سرانجام پس از مدتها شایعه مرگ پادشاه عربستان، این بار خبر مرگ پادشاه عربستان رسما از سوی دولت عربستان تائید شد تا یکی دیگر از برادران خاندان سعودی سکان این کشور را به دست بگیرد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۳ - ۱۳:۲۳    
جهش قیمت ها در سال 91 موثر از چند عامل بود که مقابله با این عوامل می تواند دوباره آینده بازار مسکن را با چالش مواجه کند.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۳ - ۱۳:۱۴    
نامه رهبر معظم انقلاب اسلامی به جوانان اروپایی و آمریکایی درباره لزوم شناخت اسلام واقعی از منابع اصلی خود واکنش های زیادی را در میان رسانه های عربی منطقه و جهان داشت به گونه ای که برخی از این رسانه ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۳ - ۱۳:۱۱    
دادگاه عمومی اتحادیه اروپا طی حکمی تحریم ها علیه بانک تجارت و چند شرکت کشتیرانی ایرانی را لغو کرد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۳ - ۱۱:۴۱    
معاون وزیر نفت گفت: براساس آمار و اطلاعاتی که به صورت دوره ای از معاونت مالی می گیرم مشخص است که پتروشیمی ها بدهی های خود را پرداخت می کنند و این روند ادامه دارد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۳ - ۱۲:۰۴    
ملک عبدالله پادشاه عربستان سعودی درگذشت و برادر کوچکترش "سلمان" به عنوان پادشاه جدید معرفی شد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۳ - ۱۱:۴۱    
وزیرکشور دستور شماره گذاری اتوبوس های شهری و برون شهری شرکت "عقاب افشان" را صادر کرد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۳ - ۱۰:۳۹    
وزیر خارجه کشورمان در راس هیاتی برای شرکت در اجلاس جهانی اقتصاد راهی داووس سوییس شد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۳ - ۱۱:۳۸    
خبرگزاری رویترز گزارش داد که دولت هند در آستانه سفر باراک اوباما به این کشور از پالایشگاه های هندی خواسته است که میزان خرید نفت از ایران را کاهش دهند.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۳ - ۱۱:۳۵    
عضو کمیسیون تلفیق بودجه از تشکیل کارگروهی با حضور نمایندگان دولت، مجلس و بخش خصوصی برای تعیین قیمت نفت در بودجه 94 خبر داد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۳ - ۱۱:۳۵    
رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی تهران با استناد به پاسخ وزارت جهاد کشاورزی گفت: این وزارتخانه اعلام کرده هیچ گونه مجوزی برای واردات میوه نداده و به غیر از موز ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۳ - ۱۱:۲۹    
رئیس شورای رقابت با تاکید بر اختیاری بودن ارائه کارت طلایی خودرو به مشتریان گفت: هیچ خودروسازی نمی تواند کارت طلایی خودرو را به اجبار به مشتریان بفروشد و آنها باید در این زمینه مختار باشند.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۳ - ۱۱:۲۹    
مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: با وجود ممنوعیت مصرف جوش شیرین در نان، 10 درصد نانوایی ها از جوش شیرین استفاده می کنند که پیگیری آن با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۳ - ۱۱:۲۶    
رییس اتحادیه طلا و جواهر ضمن تشریح دلایل افزایش قیمت طلا و سکه در هفته اخیر، گفت: افزایش قیمت ها موجب افزایش تقاضا یا التهاب در بازار نشد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۳ - ۱۱:۲۳    
پنت هاوس ها درکلانشهر تهران با قیمت های نجومی و شرایط خاص در حالی معامله می شوند که رکود در بازار مسکن ادامه دارد اما این روند تاثیری در معاملات این واحد ها نداشته است.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۳ - ۱۱:۲۰    
معاون سازمان تنظیم مقررات ارتباطات تاکید دارد که لازم است اپراتورهای تلفن همراه برای رسیدن به شاخص های کیفی تلاش بیشتری داشته باشند.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۳ - ۱۱:۱۷    
سیب های خارجی همان سیب های تولید داخل اند که به شکلی شکیل تر به عنوان محصول خارجی و با قیمتی گران تر به مردم عرضه می شوند.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۳ - ۱۱:۱۱    
با گذشت چند ساعت از درگذشت ملک عبدالله ششمین پادشاه عربستان سعودی، قیمت هر بشکه نفت در بازارهای آسیایی، اروپا و آمریکا چند دلار گران شد ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۳ - ۱۱:۱۱    
جدول قیمت انواع سکه و ارز در بازار روز پنج شنبه منتشر شد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۳ - ۱۱:۰۸    
گمرک ایران اعلام کرد: در10ماهه سالجاری به ارزش 42میلیارد و 584میلیون دلار انواع کالا صادر و 43 میلیارد و 677میلیون دلار انواع کالا وارد کشورمان شده است.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۳ - ۱۱:۰۸    
وزیر نفت با بیان اینکه سقوط قیمت نفت تاثیری بر روند ساخت 8 مینی پالایشگاه های میعانات گازی ایران ندارد، گفت: با لغو تحریم ایران، روند قیمت جهانی نفت معقول و منطقی خواهد شد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۳ - ۱۰:۵۷    
دور جدید جمع آوری دلالان ارزی و ساماندهی خرید وفروش های خیابانی براساس مقررات جدید ابلاغی بانک مرکزی آغاز شد و از این پس دلالان مجاز به انجام معاملات ارزی نیستند و به صراحت از این کار منع شده اند.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۳ - ۱۰:۵۱    
معاون اول رئیس جمهور می گوید اشتغال زایی در 10سال گذشته صفر بوده و این مسئله باعث شده تا بیکاری فارغ التحصیلان نگران کننده شود، برای خروج از این وضعیت باید سالیانه 800 هزارتا یک میلیون شغل ایجاد کنیم.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۳ - ۱۰:۴۵    
بورس اوراق بهادار تهران در هفته گذشته روزهای سختی را تجربه کرد و با افت بیشتر قیمت ها زیان سهامداران و ناامیدی آنها را تشدید کرد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۳ - ۱۰:۴۲    
معاون توسعه بازار فرابورس شرایط پذیرش شرکت های بانک قوامین، بهپاک و پدیده را تشریح کرد. وی گفت: شرکت پدیده در هفته گذشته درخواست پذیرش خود را به فرابورس ارسال کرده است ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۳ - ۱۰:۳۹    
درگذشت ملک عبدالله پادشاه عربستان سعودی با واکنش های جهانی روبه رو شد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۳ - ۱۰:۳۹    
مشاور سازمان مدیریت و برنامه ریزی وجود مصوبه ای برای انحلال سازمان هدفمندی یارانه ها را تایید نکرد. این خبر در حالی رسیده است که اخیرا یکی از نمایندگان مجلس اعلام کرد که کمیسیون برنامه و بودجه تصویب ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۳ - ۱۰:۳۲    
عبدالله بن عبدالعزیز شاه عربستان سعودی پس از سال ها بیماری و مرگ دو ولی عهد خود در 3 سال گذشته، سرانجام در سن 91 سالگی درگذشت ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۳ - ۱۰:۳۲    
مرتضی پورعلی گنجی مدافع جوان ایران با یک پرش استثنایی روی کرنر ارسالی تیموریان بازی را در دقیقه 103 به تساوی کشاند.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۳ - ۰۹:۲۱    
نگین خودرو از آغاز فروش شرایطی خودرو رنو داستر مدل 2015 در طرحی 6 قسطی و فروش مشارکتی دیگر محصولات این شرکت خبر داد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۳ - ۰۸:۱۸    
خودروهای آلمانی و به ویژه محصولات مرسدس بنز و ب ام و همیشه جایگاه بالایی در میان خریداران خودرو در ایران داشته اند و به نوعی نمادی از توان مالی خریدار به شمار می روند و به همین دلیل هم همیشه مشتریان ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۳ - ۰۷:۰۸    
سوزوکی GSX-S1000 ، عضو جدید خانواده بزرگ سوزوکی است که بخشی از خصوصیات آن از سری موتورسیکلت های GSX-R نشأت گرفته شده است.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۳ - ۰۵:۲۶    
دبیرکل سازمان کشورهای صادرکننده نفت(اوپک) در مصاحبه ای اعلام کرد بهای نفت خام به کمتر از 20 تا 25 دلار در هر بشکه نخواهد رسید.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۳ - ۰۴:۲۳    
همانند تبلت N1، نوکیا می تواند با برون سپاری عملیات تولید و پشتیبانی اقدام به فروش مجوز برای استفاده از نام، طراحی ها، و فناوری های خود کرده و بار دیگر به بازار موبایل هوشمند باز گردد ...